StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[$].]Mediafire ^Le… » 17.01. 14:47
[.[0@0].]Great F.u.l… » 17.01. 14:41
((GET)) [Free] Anna … » 17.01. 14:34
Jan.2019 Zip Leaked … » 17.01. 14:27
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Pondělní noc ve znamení dvacátého Karuneho Q&A

06.11.2007 | 00:08 - Jetro

Než se dočkáme listopadového tématu měsíce, které by se mělo podle posledních zpráv objevit někdy kolem úterý, máme zde Karuneho další Q&A v pořadí již dvacáté. Směle do něj...

 

Terranský Ghost je nyní testován jako jednotka řady 1.5 schopná odstřelování vetších nepřátelských jednotek, proti lehce obrněným jednotkám má zvýšené utočné poškození, stejně jako možnost vylepšení EMP proti Protossům a hrozbám využívající energii. Pokud to nestačí tak vězte, že tito vysoce vyspělí terranští vojáci mohou být vybaveni schopností osobního maskování a povolávat výsadky posil, a také přivolat masivní nukleární úder. Ghost ve StarCraftu II jistě přinese nový význam slov "You call down the thunder and I'll reap the whirlwind.". Samozřejmě nesmíme zapomenout zmínit, že vše se může změnit.

1. Bylo by možné malým leteckým jednotkám dát realističtější a plynulejší pohyb s vyhlazenější změnou pohybu a kroužením než jen náhlé změny směrů?
Jsme nyní ve fázi implementování těchto animací pro letecké jednotky, ale hratelnost je vždy na prvním místě. Pokud by animace nepříznivě ovlivňovaly hratelnost, půjdou pryč.

2. S ohledem na to, že Reaver už není ve hře, budou mít Protossové nějaké jednotky schopné vykonávat brutální raidy na nepřátelské dělníky?
Colossus je výbornou volbou pro raidy na dělníky, protože je schopen útočit z vyvýšených míst a může být transportován Phase Prism. Nicméně dále zkoumáme nějaké nápady pro Twilight Archona, které by mu dovolovaly devastující útoky na nepřátelské dělníky.

3. Budou mít Terrani k Battlecruiserům nějakou eskortní loď? Protože Protossové mají dost druhů velkých lodí.
Jelikož je Predator pryč, Viking se nyní stává primární terranskou protileteckou jednotkou. Navíc Viking už nepotřebuje nadále vylepšení, aby se mohl přeměnit z pozemní na leteckou jednotku, a také se nyní staví přímo ve Starport, a ne ve Factory.

4. Budou ve hře jednotky, které mohou rozdupat nepřátelské jednotky (jako Ultralisk)? (gamereplays.org)
V současnosti ve hře takové jednotky nejsou, nicméně o tomto nápadu diskutujeme jako o možném. Také řešíme dilema mít jednotku, která je schopná rozdupat a zničit tu nepřátelskou, jež je daleko za pořizovacími náklady vaší jednotky.

5. Budou schopny Siege tanky střílet na cíle, které jsou ve Fog of War, byly odhaleny Sensor Tower, ale nebyly ještě potvrzeny vizuálním kontaktem?
Ne. Siege tanky budou schopni střílet jen na cíle v zorném poli. Navíc Siege Tanky střílející z Fog of War, třeba ty z neobjevených vrcholů, nebudou odhalovat svoji pozici nepřátelům, čímž se nemohou stát předmětem protiútoku.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

uhlyk - 07.11.2007 | 17:27   (odpovědět)

marine praveze blizard az moc dava na obycajnych hracov... podla mna by viacej mali diskutovat s pros...

Insolitus - 07.11.2007 | 01:14   (odpovědět)

me se taky prace blizzardu libi, mylsim se stara delaji moc dobre a uz se moc tesim az vyjde

Mizzin - 06.11.2007 | 23:56   (odpovědět)

No, Blizzardi vědí moc dobře, co dělají. Nás obyčejné hráče o nic určitě nepřipraví. Jakmile to bude dobře vybalancované, zaměří se na příběh (myslím, že už takhle je tam inovací v příběhu až až viz. briefingy) A na nějaké škemrání, že se viking vyrábí jinde než původně čí že tam žádný Predator není, si nikdo ani nevzpomene.

Marine - 06.11.2007 | 22:56   (odpovědět)

Souhlasím, že hratelnost je na prvním místě. Ale snažil jsem se zdůraznit, že už to podle mého přehánějí - protože ta jejich "dokonalost" beztak nebude vyhovovat všem a navíc se ze SC2 může stát jen strojová hratelnost beze špetky efektivních "blbůstek" jako například z otázek vzpomenutý 1bod. Podle mě to i dnešní doba žádá. Taky čachry s Vikingem se mi nelíbí a vyřazení Predatora už vůbec ne

m4rses - 06.11.2007 | 22:16   (odpovědět)

a od kial viete ze zergovia budu mat Scourge ?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 06.11.2007 | 22:10   (odpovědět)

vladim : nahradí ho tak, že proti zemi je stejně efektivní, navícse může zvednout a utéct, nebo pronásledovat a do vzduchu je také stejně efektivní. Scourge budou pravda jeho slabina.

vladim - 06.11.2007 | 21:46   (odpovědět)

mě jen uniká jak má vikind nahradit klasického goliáše, pokud nebude mít ze země protivzdušný útok, tak nebude mít protiletecky moc šancí, zvláště proti specializovaným protileteckým jednotkám jako byly u zergů Scourge:.
Starý goliáš sice nebyl pozemě moc silný, ale dohromady s pěchotou a tanky byl výborná síla, která dokázala uchránit protiletecky cokoliv a zároveň pozemě taky pomohla, přeci jen mělo to těžké zbraně.

Romla - 06.11.2007 | 21:03   (odpovědět)

Nechápu proč by obojí nešlo. Ale chápu, že hratelnost musí být na prvním místě. Her, které vypadají skvěle, ale hrajete je maximálně týden jsou plné regály. Přesto si myslím, že SC2 se bude nejen skvěle hrát, ale bude tak i vypadat.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 06.11.2007 | 21:02   (odpovědět)

SiMich : řiká kdo ?

SiMich - 06.11.2007 | 20:49   (odpovědět)

Chceš hrát dobře hratelnou hru nebo koukat na skvěle grafický herní skovst? Obojí nejde.

SiMich - 06.11.2007 | 20:47   (odpovědět)

Ehm... Vzdušný model Vikingů pokud vím útočí pouze do vzduchu.

OrGo - 06.11.2007 | 19:44   (odpovědět)

nelibi se mi vyrazeni predatoru..nic proti vikingum....ale ten predator se preci jen specializoval na vzdusny utok

Marine - 06.11.2007 | 19:40   (odpovědět)

s tím Quakem to berte jako menší nadsázku

Marine - 06.11.2007 | 19:35   (odpovědět)

Hmm, tak celkově mi už připadá, že to s tím SC2 Blizzardi začínají trochu přehánět a přece jen se podle mě znatelně více snaží vyjít vstříc profi hráčům, resp. většině korejcům, než klasickým fanouškům, natož "obyčejným" hráčům. Furt upravují, mění a překopávají věci, které se většině z nás líbily původně i když to malilinko hratelnost sráželo. Avšak to alespoň vypadalo zajímavě, nebo efektivně. Takto se podle mě SC2 snaží udělat s maximální profesionální hratelností, čili s absencí efektivních prvků. Malinký kompromis, by mysím této hře vůbec neuškodil. Obávám se, že to dopadne jako Quake3 = profi hráči ho hráli na šílené nastavení s příšerně světlým obrazem a bez hezkých vizuálních efektů

ASS_Sasin - 06.11.2007 | 19:16   (odpovědět)

Tím odpadá rush s vikingy... no každopádně mi přijdou vikingové na zemi dost na h...o (doplňte 3písmena) protože jsou dost slabí takže je jakákaliv silnější zbran lehce odstraní.... ve vzduchu mi přijsou nejlepší jako protivzdušná zbran... hlavně proti protossům, no a jelikož o zerzích nic nevíme tak nic neříkám ale jestli budou mít guardiany tak proti nim taky by to bylo good...

ASS_Sasin - 06.11.2007 | 19:03   (odpovědět)

Tím odpadá rush s vikingy... no každopádně mi přijdou vikingové na zemi dost na h...o (doplňte 3písmena) protože jsou dost slabí takže je jakákaliv silnější zbran lehce odstraní.... ve vzduchu mi přijsou nejlepší jako protivzdušná zbran... hlavně proti protossům, no a jelikož o zerzích nic nevíme tak nic neříkám ale jestli budou mít guardiany tak proti nim taky by to bylo good...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 06.11.2007 | 17:43   (odpovědět)

Imho nijak zvlášť, protože starport je vyšší tech, než factory a v tu dobu už jednotka co může lítat i chodit nikoho nezaskočí

uhlyk - 06.11.2007 | 16:05   (odpovědět)

kain chapes tomu spravne
docela som zvedavy na parametre toho vikinga, obavam sa ze bude docela sux

Kain de Amedha - 06.11.2007 | 15:59   (odpovědět)

...chápu to dobře, že Viking se sice staví ve Starportu, ale transformace zůstává a dokonce není třeba ji vyvíjet?

xxan - 06.11.2007 | 15:07   (odpovědět)

kde je video tyzdna :`(

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 06.11.2007 | 11:39   (odpovědět)

Celkem kvalitní sada

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.