StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
scarpe new balance d… » 15.06. 03:55
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Další protosská jednotka mimo hru

17.10.2007 | 17:20 - Jetro

Už jsme si dozajista zvykli na frázi Blizzardu, kterou je ukončen každý rozhovor (přispěvek) - nic není finální - takže není ani tak překvapivé, že je čas zamávat na rozloučenou další jednotce, a to znovu protosské. Fuknci Stasis Orbu přebírá terranská Cobra, která nyní vystupuje ve funkci zpomalující jednotky s elektrickým útokem. Karune ještě poznamenal, že u mnoha jednotek, které jsme měli možnost již spatřit ve hře, byla přehodnocena jejich role ve hře tak, aby každá jednotka ve StarCraft II měla svoji unikátní roli.

 

Na závěr bychom si mohli připomenout jednotky, o které jsme již "přišli". Kterou z vyřazených jednotek byste uvítali zpátky? A naopak. Kterou jednotku byste bez milosti ze hry odstranili?

 

STASIS ORB

& STAR RELIC

TEMPEST
REAVER
SOUL HUNTER
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Jack[SK] - 03.11.2007 | 15:49   (odpovědět)

ja by som privital spat reavera ak by to bol taky isty reaver ako v jednotke

D4rkSouL - 19.10.2007 | 16:22   (odpovědět)

Jj překlep sry men...

SiMich - 19.10.2007 | 16:00   (odpovědět)

D4rkSoul: Hmmm, jak tak koukám, tak - moje řeč.

D4rkSouL - 19.10.2007 | 15:38   (odpovědět)

No jo, já koukal na video kde byli mordí, ale právě světlušky...
Prostě více se mi líbily na SC: BW

SiMich - 19.10.2007 | 15:38   (odpovědět)

No jo, já koukal na video kde byli mordí, ale právě světlušky...
Prostě více se mi líbily na SC: BW

SiMich - 19.10.2007 | 15:33   (odpovědět)

To D4rkSouL: No, co jsem koukal na videa z Blizzconu, tak to rozhodně nevypadali moc modře, byli to jenom velké světlušky různých barev dle příslušnosti k určitým hráčům.

Mizzin: Kdo se má potom vyznat, co je zničené a co ne? Už takhle to bude plné zbytečných pro hru nepotřebných efektů.

D4rkSouL - 19.10.2007 | 15:02   (odpovědět)

Zealoti se mi teď moc teda nelíbí v SC: BW byli lepší, vůbec mě se ta modrá barva moc k protosům nehodí, do zlatova byli hezčí...

Mizzin - 19.10.2007 | 12:29   (odpovědět)

Bodle mého tam je prostě více variant animace úmrtí, aby nebylo všechno tolik stejný. Něco prdne ve vzduchu, něco se sesype. Ještě by mohli udělat, jak mu hulí motor a nějakým tím vývrtkovým pádem klesá k zemi zakončen efektivním výbuchem na atomy.

- 19.10.2007 | 10:26   (odpovědět)

v těch posledních videich co jsou na officialnich stránkách to už ale nevypadá, že by zbytky spadly na zem. třeba jak carriery zbouchli BC, tak ten se jen rozprskl

ASS_Sasin - 19.10.2007 | 09:34   (odpovědět)

Jo mě přijdou zéloti opravdu skvělý, taky je pěkný že zničené lodě se nerozpadnou ve vzduchu na atomy ale že zbytky hezky spadnou na zem navíc podle mně by měli zacohvat Ultraliska protože to byli vždycky nervy vidět jak se na vaši nebohou základnou valí tuna zergů + ohromné monstrum vepředu

Aries - 19.10.2007 | 06:28   (odpovědět)

Já si Mothership představuju jako Atlantis ze StarGate:Atlantis. doufám, že mě v tom Blizzard nezklame

Insolitus - 18.10.2007 | 20:18   (odpovědět)

To zeragul: dovolim si ti trochu oponovat
myslim ze zealoti ted vypaj skvele, moc se mi libej ted jejich mocny naprahy (nic proti boxovani v jednicce, ale tohle vypada ze jedinym uderem rozkroji marinaka na dve pulky )
a koncept ze mothership vypada jako letajici mesto je myslim taky super, protoze do necoho tak giganticky uplne bez problemu narves tuny smrtici zbrani, laboratore, knihovny, letni kino a stejne este mas ti nejakej prostor zbyde

To Kain de Amedha: mno me se celkem libi zpusob jak k tomu momentalni bllizard pristupuje, snazi se zachovat rozdilnost ras, nechava tam neoblibenejsi a nejvyraznejsi jednotky, ale stejne inovuje, pridava neco novyho (a to nejen grafiku apod, ale i novy s jednotky s uplne novejma uplohama a moznostmama (PS: reaperi sou fakt mega kruty))

mno a este slovo zaverem: souhlasim s vracenim mece temnymu templarovy

SiMich - 18.10.2007 | 16:37   (odpovědět)

Kain: Už není D.A.R.K. Teď je to S.E.D.L.Á.K. Chodí strašně, když už, tak by měl chodit jako Zealot (přičemž ten by měl chodit úplně normálně, když už neumí pořádně běhat (kromě Charge, což není běhání)).
Jinak, rozhodně bych nechával pozůstatky staré hry, pokud byla úspěšná (a pokud stále je). Pokusil bych se přidat nové věci, ale bez toho, abych porušil duch původní hry.

Uni: Kéž bych pracoval (nejlépe jako někdo, kdo nemusí dělat nic jiného, než kecat do vývoje SC2).

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.10.2007 | 16:12   (odpovědět)

Simich : neděláš náhodou u Blizzardu ? tohle je vysvětlení, které úspšně konkuruje popisu u mothership

Kain de Amedha - 18.10.2007 | 15:56   (odpovědět)

...a to mě se zas Dark templar, takhle moc líbí...teď je pro mě D.A.R.K.! Ale chápu protoss hráče, když vypadá uplně jinak. Mě by se teda taky nelíbilo kdyby můj milášek Hydralisk dostal křídla a nohy xP

...jinak taková otázka do pranice...kdyby VY jste udělali úspešnou hru a dělali pokračování, jak by jste se zachovali? Ten samí design jen v pouze novém kabátě nebo design nový s rizikem, že vás hráči ušlapou?
Rád uvítám vaše odpovědi x)

SiMich - 18.10.2007 | 15:46   (odpovědět)

Unimatrix: Ano, do reality je to opravdu hloupé, ale ve hře by to bylo skvělé. Blizzard může říct např:
Dark Templáři neví, jak zkonstruovat tak velký štít, aby obalil celého Tempesta a přitom měl na sobě ještě ty efektní pětiúhelníčky. A tak do něj dali štít jenom na jednu stranu s mechanismem, který ho bude otáčet. Jenže mechanismus se porouchal (třeba jim na něj kápl kousek lepidla když si tenhle modýlek Carriera stavěli) a tak zůstal v základní poloze - proti zemi. No a Dark Templáři jsou hrdí, tak nepřiznají chybu a řeknou, že to je speciální vylepšení.

zeragul: Krásná přehlidka všech nápadů, které si Blizzard vypůjčil. Jistě by se našli i další.

Tom: Proč se ti nelíbil Tempest? Byl menší, ale určitě se dobře skladoval. Takový kompaktní Carrier.

Joníík - 18.10.2007 | 15:27   (odpovědět)

immortal je nahodou paradni

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.10.2007 | 12:14   (odpovědět)

Tenhle příspěvek už sem někde četl

zeragul - 18.10.2007 | 12:08   (odpovědět)

Ja hlavne doufam, ze zmeni Dark templare. To co z nej udelali je hnus. Dark templar je lovec ze stinu ne lovec z pekla. Ted vypada spis jako Demon templar. Vetsi plast, vratit zpet flexibilni cepele. Ta kosa je neohrabana, zvlast pro assassina. Uplne tu jednotku poskodily, jeji novy koncept mi nezapada do civilizace tossu.

Co se Carriera tyce tak but puvodni vzhled a nebo ho vymenit za stribrneho Tempesta. Urcite bych uvital alespon jeste jednu jednotku s temnym nadechem, kdyz uz tossove ziji na Shakurasu. Stalker je malo. Soul hunter byl skvely napad, ale jeho uloha byla stejne jako u Thora nadbytecna.

Celkove mi Terrani prijdou lepe nadesignovani. Immortal vypada ja ze Star wars, Collosus jak z filmu na jehoz nazev si nemuzu vzpomenout. Probe vypada divne, Zealot mi prijde neohrabany. Ve sc1 byl zurivy, rychly, smrtici, ted kolem sebe divne macha rukama. Observer ma taky zatim divny design. Mother ship je letajici mesto, moc mi do boje nesedi, vypada jak atlantis. Spis by to mela byt letaci laborator, mesto, ne smrtici zbran.

Ale abych jen nenadaval tak Warp ray, Phoenix se paradne povedly, akorat zlaty Warp se mi vic libil, spis by to mely mixnout, kdyz je to spojeni dvou technologii.

Tom - 18.10.2007 | 12:07   (odpovědět)

Ahoj!
Thor by měl byt vyráběn jako párky na běžícím pásu, stejně jako mothership!!
Díky za to že vyhodili Tempesta, byla to blbost, ale reaver bych vzal zpět. (nostalgie :o)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.10.2007 | 09:42   (odpovědět)

SiMich :
©tít proti zemi je sice hezká vlastnost do hry, ale neuvěřitelně debilní vlastnost do reality
A Colossus reavera nenahradí, protože má moc malej dosah

Insolitus :
Thor je velkej jako panelák, ale proti BC je drobeček

Kain de Amedha :
Banshee má úplně jinou roli, než guardieni. Banshee je rychlá jednotka s area effectem proti masám slabejch jednotek s cloakingem. Guardian je pomalý dělostřelectvo.

Flanker.27 - 18.10.2007 | 09:23   (odpovědět)

To mě se Thor líbí, myslim, že při jeho tvorbě se vycházelo z Hvězdný pěchoty (knihy).. Ale upřímě, jestli bych měl nějak měnit terrany, líbilo by se mi, kdyby atomovku nosil battlecruiser.

Scya - 18.10.2007 | 01:41   (odpovědět)

Že vyhodili Soul Huntera mi nevadí, nelíbil se mi. Star Recil, budiž... Ale Tempest byl podle mě docela dobrý, a vcelku i logický, nápad. Alespoň to, jak hoši z Blizzardu vysvětlili jeho vznik. A šurikeny, paráda. Jen Reavera je mi opravdu líto, myslím, že momentálně za sebe nemá uspokojivou náhradu. Ať ho třeba nějak upraví, ale jednoznačně ho chci zpátky.
A Thora dejte do šrotu.. Je to velký, pomalý, k terranům se nehodí, ale hlavně tu je navíc! Jak psal Insolitus: Protossové mají (prosím) Mothership a Terrani zase Atom.

Natix - 18.10.2007 | 00:27   (odpovědět)

Souhlas s většinou:
Thor je přebytečná jednotka, bral bych ho maximálně jako unikáta (1 na hráče), což by ještě dávalo smysl.
Mothership jako v původním videu, Carrier buď stříbrný nebo vzhled jako v SCB.
Reavera je škoda, ale zase spolu s Collosem mi přijde jako dost silná dvojice jednotek pro Protossy. Pokud ho už ale vracet, tak rozhodně zlepšit chování Scarabů, aby mohly normálně létat přes překážky a nezasekávaly se.
Stasis Orb, Star Relic a Soul Hunter ani nevím k čemu byly.

- 17.10.2007 | 23:53   (odpovědět)

mechove nepatri... zapomnel jsem dopsat nepatri sry

Joníík - 17.10.2007 | 23:52   (odpovědět)

s thorem se neda udelat nic jinyho nez ho vykopnout ven uz jen proto ze to sc zadyn takovyhle giganticky mechove. a jak uz rikali jini proc mam stavet super drahyho trohra kdyz za jeho cenu muzu mit nekolil siege tanku ? a ta jeho rychhlost je desna sc neni o pulhodinovym cekani nez se nejakej thor
uraci dojit k nepratelske pozici..... pryc s nim !!!!

Carrier: urcite bych pozmenil design a nechal ho jako vetsi lod vzdycky se mi nejvic libil ale tohle neni moc dobry co z nej udelali.

Mizzin - 17.10.2007 | 23:04   (odpovědět)

Já bych tam Thora chtěl mít i za cenu toho, že by mu prohodili zbraně.

Aries - 17.10.2007 | 22:27   (odpovědět)

Právě, Thor je prostě splácanina víc terranskejch jednotek do jedný velký. A podle vetšiny videí to vypadalo, že žádný slabiny nemá (když není osamocenej)

Kain de Amedha - 17.10.2007 | 21:51   (odpovědět)

Mě osobně nějak Thor moc nevadí, ale mám pocit, že je to tak jak již řekli jiní,...že je tam navíc. Z videa jsem tak nějak postřehl, že to je asi jednotka dobrá k prolomení obrany když se hráč jo hafec moc zakempí tankama a bunkrama..,jiné využití nevidím.
Mě naopak zklamal příchod banshee, čímž vzali Zergům unikátnost guardianů a navíc se ty mrchy umí zneviditelnit. Což při řečech o větším rozlišení ras mi trošku skřípe.
Výpad reaverů také moc nechápu. I když jsemm zarytý hráč za Zergy a Protosse moc nemusím, stejně se jednalo o důstojného protivníka, který můj Roj pěkně decimoval xP
Jinak význam stasis orbu a soul huntera mi není znám, mohl by mi to prosím někdo osvětlit? Děkuju

Ca!da - 17.10.2007 | 21:47   (odpovědět)

!!!THOR!!! jenoznacne ven nechci ho tam na co me bude jeho uhlohu hrave vzladaj siege. MS jako ulimatni jednotku hafo drahou a hafo ucinnou. Carrier by mohl vypadat nebo aspon podobnej tomu z sc1 tenhle je fujtajblovej

Insolitus - 17.10.2007 | 21:15   (odpovědět)

To D4rkSouL: Proc Thora ven???

1. ano je divnej,
kdyz uz budu stavet neco velkyho jako panelak (alespon tak minimalne velkyho si predstavuju battlecruisera a thor je stejne velkej), vaziciho stovky tisic tun, tak se tomu pokusim zajistit alespon nejakou mobilitu, nechat to chodit po zemi je ztrata poloviny kouzla gigantickeho bojoveho stroje

2. (a to je mozna dulezitejsi) je tam navic. Funkci velikyho drahyho a pevnyho stroje zajistuje batik, dalkovy bombardovani zas obstaraj siege

3. pri prvni videu se mi silene moc libila myslenka toho ze jedna (jen jedna) rasa bude mit ultimatni jednotku, neco silene silnyho a silene drahyho. Neco co bude o poznani silnejsi nez cokoliv jinyho a presto to nenarusi rovnovahu (alespon tak sem vudel mothership po prvnim videu). Libilo se mi to stejne jao to ze jen terani maj jakousi "superzbran", nikdo jiny nema nic atomovkam podobnyho a to je super

Venca - 17.10.2007 | 21:01   (odpovědět)

thor se hodně kryje s terranskejma tankama, jednoznačně ven

co se týče reavera, toho bych chtěl z5 (jako jednotka u P je unikátní, colossus je na něco úplně jinýho)

co se týče tempesta, tak se mi nelíbí, že jeho model dostal carrier, carrier by IMHO měl vypadat podobně jako ve SC1

co se týče soul hunter, tak bych radši viděl nějakou jinou náhražku za Dark Archony a jejich maelstrom

Falagar - 17.10.2007 | 20:53   (odpovědět)

To D4rkSouL: Protože je prostě divný.

Mně se tedy narozdíl od většiny nápad se soul hunterem líbil. Možná měl zvláštní vzhled, ale připadal mi hodně zajímavý.
Stasis Orb ani nevím, k čemu měl být.
A reaver je stará dobrá klasika, protosi by určitě taky měli mít pořádný "tank" a pokud vrátí terranům firebata, tak by protům mohli reavera.
A u tempestu je mi jedno, jestli bude on nebo carrier, když tam bude alespoň jeden z nich.

Jo, nejvíc bych uvítal reavera nebo nějakou jeho plnohodnotnou náhradu.

D4rkSouL - 17.10.2007 | 20:07   (odpovědět)

Proč chcete Thora ven? On bude mít určitě své slabiny a určitě ostaní rasy nezůstanou pozadu, budeto vyvážené a na tom si dá Blizzard hodně záležet...Podle mne neni duvod k panice

Aries - 17.10.2007 | 20:03   (odpovědět)

Taky bych byl radši pro "temnou" variantu Carrieru, neboli Tempest, Současný Carrier je totiž Tempest natřený nazlato. Taky chci do hry vráti Mothership v její původní podobě.
!!!!!VYHODIT THORA!!!!!!

Insolitus - 17.10.2007 | 19:52   (odpovědět)

Co se tyce tempesta tak souhlasim s ostatnima, ze to vlasne byl jan jinej nazev pro carriera.

Reaver je super a opravdu me tedy zajima jak budou protossove ostrelovat obrany veze ...atp...

Soul hunter se mi moc libil a jeho vyrazeni me mrzi

Co se tyce star relic tak plne souhlasim se SiMichem

ALE HLAVNE AT VYHODEJ THORA !!!

SiMich - 17.10.2007 | 19:06   (odpovědět)

Tempesta bych chtěl více, než Carriera. Nynější model Carriera vůbec nevypadá jako Carrier. A Tempsta bych chtěl raději, protože by to nemusela být tak silná jednotka (pozici silné jednotky by měl převzít Warp Ray). Tempest byl (alespoň doufám) levný, malý a taky slabý. Přičemž jeho štít měl tu pěknou unikátní vlastnost, kterou jsem také oceňoval (kdo neví - štít pouze proti zemi) - docela jasně vymezoval countery.
A k tomu, co říkal tady Pavel, tak to zní také docela dobře, také bych uvítal shurikeny zpět.

Soul Hunter měl pěknou vlastnost, jednotka byla asi trochu podivná, to vyžazení mi nevadí.

Reavera je škoda... ale jeho roli by měl teoreticky nahradit Colossus, jak všichni říkají (já teda tu náhradu nevidím ). Ten je docela drahý a... naplňující Psi limit. Jen doufám, že je dostatečně silný, jinak bych chtěl Reavera zpět.

Statis Orb - odstranění mi nevadí. Ale vyhození Star Relica (ačkoli jsem neviděl co přesně to umí) mi vadí. Připadalo mi to jako dobrá náhrada za Arbitera, předání maskování Mothership se mi nelíbí, protože Star Relic by byl levnější a když byste si chtěli zamaskovat armádu, tak byste se nemuseli starat o vyvíjení všeho potřebného k Morheship (+ její zaplacení).

Orgo - 17.10.2007 | 18:59   (odpovědět)

Ten stasis orb ani nechybi.. ja ho ani poradne nevidel.. ten tempest je vlastne premenej carrier tak ten oschod mi zas tak neboli... reaver mi bude chybet fakt hodne... bez ty jednotky nevim jak si protossove poradi.snad vymysli nekoho jineho.... a soul hunter vypadal moc pekne.. ale nedokazal bych si ji predstavit v ty bitevni vrave

Pavel - 17.10.2007 | 18:47   (odpovědět)

Ten Tempest měl prima vlastnost, zdálo se že jeho stíhače útočili na blízko (shuriken = vrhací hvězdice), takže jsem doufal že projde přes dark swarm.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.10.2007 | 18:44   (odpovědět)

Reaver by byl pěkná věc, kdyby scarab měl průchodnost ala těžič, kterej jede pro minerály a ne tu, co má - tj. slepá důchodkyně v přeplněnym supermarketu. Ale ty nervy, kdy vsadíš všechno na to, že se ti povede drop, on reaver vystřelí a scarab sice bouchne poblíž řady SCV, ale nezabije ani jedno, a nebo se sekne mezi budovama a reaver mezitim nestřílí... to jako fakt sux

- 17.10.2007 | 18:24   (odpovědět)

reaver byl náhodou suprová věc, měl jsem (a stále mám) tu jednotku velice rád. Takovy pěkny dropek do základny nebo rozmašení houfu zerlingů. Chudák malej... :'(

Dave.89 - 17.10.2007 | 18:24   (odpovědět)

Tempest, ci vetsine znamy carrier je zazitou klasikou, proto bych jej urcite nevypoustel ze hry - postradal bych jeho kouzlo! Soul Hunter je vynikajicim napadem, ale urcite bych se bez neho obesel - nemam ho zaziteho, je to novinka a tak ho nezname - proto by mi nechybel.

D4rkSouL - 17.10.2007 | 17:47   (odpovědět)

Přesně tak Soul hunter je na ....! Jinak mi je zbytek jedno, jelikož se těším hlavně na Zergy...Tempest přesně jak psal Unimatrix je podobný, hodně podobný Carrieroj a Reaver toho bych u P neviděl rád...to už by bylo přece hodně pro Tosse...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.10.2007 | 17:27   (odpovědět)

Předevšim bych ve hře rád viděl původní mothership. Tempest mi nevadí, v podstatě byl to samý jak carrier, akorát s pár hloupejma změnama. Revara ybch chtěl, protože jinak nemaj P artilerii, ale chtěl bych ho s vylepšenou AI. Soul hunter sux, ale princip jeho zbraně (tj. zesilování) bych uvítal třeba u archona...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.