StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

16.10.2007 | 10:46 - nnexus

Jak Jetro v p?edchozím p?ísp?vku p?edpov?d?l, skute?n? se na nás št?stí usmálo (a to pom?rn? rychle) a máme tu tedy kone?n? tentokrát trochu „opod?ného“ Karuneho, take poj?me na to:

1)Bude defenzivní matrix (obranná matice) terranské jednotky Nomad pouitelná na nep?átelské jednotky, které budou poblí v dosahu? (www.starcraft2forum.org)
Ano, defenzivní matrix jednotky Nomad bude ú?inkovat jak na p?átelské, tak na nep?átelské jednotky, take by bylo dobré pouít tuto schopnost na jednotky, které hrá? ovládá.

 

2)Jak od sebe odlišíte podobnou roli Thora a Battlecruisera jakoto podp?rné jednotky vysoko ve stromu jednotek? Spoustu lidí tato dvojitost znepokojuje. (www.starcraft.org)
V sou?asné dob? zp?sobuje Thor plošné poškození, kdeto Battlecruiser úto?í p?ímým útokem. Naprosto souhlasíme s v?tšinou komunity, e role Thora se p?ekrývá s r?znými úlohami dalších terranských jednotek, take moná jeho úlohu pozm?níme nebo jednotku úpln? odstraníme.

 

3) Zvaujete monost existence zámo?ského battle.net serveru? (www.starcraft2.com.au)
Bohuel, to zatím nebylo ješt? rozhodnuto, nebo? o spoust? aspekt? Battle.netu nebylo ješt? rozhodnuto.

 

4) Bude Colossus schopný chodit p?es Supply Depoty stejn? jako p?es výškové rozdíly na map?? (www.broodwar.de)
Toto jo problém, o kterém stále tak trochu hovo?íme. Líbí se nám, jak se musí hrá?i vypo?ádat se situací, kdy do jejich základny vstoupí nep?átelská jednotka, ale zárove? se snaíme brát ohled na realitu, jestli má být Colossus schopný p?ekro?it Supply Depoty, kdy umí p?ekro?it nerovnosti v terénu. Mnoho dalších problém?, které musíme vy?ešit, jsou podobné t?m, o kterých mluví fanouškové, ale pokud se týká tohoto, nejsme ješt? rozhodnuti.

 

5) Bezpochybn? je cílem u StarCrafta 2(stejn? jako u mnoha dalších her), aby byl chápán jako E-Sport. Jakou stránku hry povaujete jako nedílnou sou?ástí rozvoje za ideální: neoby?ejn? zkušené hrá?e, co vyaduje roky a roky, aby se stali borci, nebo obzvláš? velkou základnu nadšených lidí, kte?í jsou schopni zajistit takovou pozornost, kterou sport pot?ebuje, aby usp?l a rozvíjel se? Ur?it? je obojí d?leité, ale kdy dojde na p?edstavy o designu, co p?eváí? P?ístupnost nebo ivotnost? (www.teamliquid.net)
Myslím, e pro e-sport pot?ebujeme ty nejzkušen?jší hrá?e. I kdy doopravdy jak ?íkáte, obojí je velmi d?leité. Jako designé?i jsme strávili roky zam??ováním se na p?ístupnost širokému publiku. Naše p?edstavy musí být dosaitelné, aby šly v?bec dát do hry. Take si tolik ani ned?láme starosti o tom, aby byla hra p?ístupná. To ur?it? bude. Na co se zam??ujeme a co je mnohem v?tší výzvou, je ud?lat hru, která se dá hrát roky a roky. Take v tuto chvíli v našem stádiu vývoje znovuhratelnost jednozna?n? p?evauje. Znovuhratelnost je mnohem v?tší problém vy?ešit, take vkládáme úsilí do toho ud?lat tuto hru, aby byla co nejv?tší výzvou být v ní skute?n? dobrý. Dustin Browder, vedoucí designer StarCraftu II.

 

6) Jak bude vy?ešena kolize a zasekávání jednotek? M?e letící jednotka p?elet?t nad Colossem nebo jí stojí v cest?? (www.sc2blog.com)
Ne, Colossus nebude bránit ádné létající jednotce v cest?. Kdy u o tom mluvíme, jednotky nejprve vdy poslouchají vaše p?íkazy a jakmile splní váš p?íkaz, zastaví se a rozestoupí se. Oblast, ve které se tyto jednotky rozestoupí bude o n?co málo menší, ne v p?vodním StarCraftu.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Venca - 16.10.2007 | 22:08   (odpovědět)

natix: to je fakt j stack hra

Insolitus - 16.10.2007 | 20:24   (odpovědět)

joooo Thor pryc!!!

Natix - 16.10.2007 | 19:26   (odpovědět)

Nejhor v tomhle ohledu byla podle m? The Battle For Middle Earth 2, tam lo z vojska o n?kolika stech vojcch s trochou snahy ud?lat jeden monstrzn chumel, fuj.

Aries - 16.10.2007 | 18:44   (odpovědět)

Zergliny by to m?lo zalapvat do zem?.

A z toho stacku t?ch BC se mi taky d?l blb?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 16.10.2007 | 18:06   (odpovědět)

No ne?ikm, e musej bejt vedle sebe, mohly by bejt t?eba ve t?ech rovinch nad sebou, ale prost? ne v sob?. To vypad hrozn?.
Vimn?te si, jak si dycky v prezentacch daj pozor, aby se jim jednotky nestackovali a drely formace, prote to lp vypad a pak najednou screeny z hran a up, 20 BC na jednom mst? a vypad to jak chobotnice

Simich : no j se bojim, e to chozen mezi jednotkama taky nebude. ? se bude zasekvat o zerglingy

Jonk : jo je


- 16.10.2007 | 16:42   (odpovědět)

jo a na overmindu pisou ze firebat je zpatky ve hre a ze statis orb je venku je to pravda ?

Venca - 16.10.2007 | 16:34   (odpovědět)

natix: tomu se ?k stack

SiMich - 16.10.2007 | 16:26   (odpovědět)

Ah... tak v SC2 je asi, ano, stackovn ?eeno patn?. M?li by ud?lat ty r?zn vkov rozdly.

Natix - 16.10.2007 | 16:08   (odpovědět)

Mte pravdu, e BC je na to asi moc velk a bylo by to trochu neikovn, ale u mench jednotek bych stackovn rozhodn? zruil. Pravda, e by takhle nebylo mon bojovat ve v?tch skupinkch, ale na druhou stranu, z n??eho takovhleho se mi d?l patn?:
http://images.starcraftcz.com/screen/cruisers.jpg

Marine - 16.10.2007 | 16:04   (odpovědět)

Taky sem pro, aby Thor vypadl

Venca - 16.10.2007 | 15:59   (odpovědět)

Thor -> ven !!!!!

SiMich - 16.10.2007 | 15:52   (odpovědět)

J teda nikdy nevid?l Colossa ltat p?es propasti nebo mezerami mezi platformami. Nedefinoval bych ho jako leteckou, jenom jako velice vysokou jednotku. A s p?ekra?ovnm Supply Depot? a doufejme i Pylon? a Creep (+ dalch) Coloni souhlasm. Um choditt mezi jednotkama, tohle by m?l um?t taky.

Vzdun jednotky ne nepobhybuj ve 2D, nemus do sebe naret. Jednodue nad sebe vyltnou, jak ?k Jonk, stejn? tak to bylo ?eeno i v SC (a na to, e byl ve 2D ), aby m?l hr? pojem o tom, co v tom houfu vechno je. A ve 3D by tomu nem?lo bt jinak, jeliko pokud by byly jednotky nad sebou (co by ur?it? vypadalo hezky, ale to by byla asi tak jedin vhoda), tak by byla zapot?eb rotace kamery pro zjit?n co to tam v?bec pod tou lodi?kou je, co je zbyte?n zdrovn (v?bec je 3D ve strategich na nic).

Aries - 16.10.2007 | 15:51   (odpovědět)

Pr? s Vclavem, eee, vlastn? Thorem a a? m?e Colossus cohdi p?es Supply Depoty

- 16.10.2007 | 15:39   (odpovědět)

takze za prve s odstranenim thora souhlasim a za druhe co kdyby treba ty BC letaly nad sebou ze by mohli klesat a stoupat ))

Mizzin - 16.10.2007 | 14:38   (odpovědět)

No jo, jene Vikingov jsou p?eci jen men. A manvrovn mezi stormy, plague a dalch podobnch prasren mi p?ijde men zlo, ne BC zadvat po?d co nejuz formaci, jen aby tam toho, co se troi?ku odpoutal neza?ala kosit v?ka, nebo toho u okraje obrazovky z ni?eho nic nesejmulo scourge (pokud v SC2 bude) ?i podobn ne?d. Sice je hern plocha v?t, pravda, ale BC rozmst?n poctiv? vedle sebe zaberou nehorzn? moc plochy, nemluv? o tom, e by se pak nevyplatily d?lat v?t skupinky, protoe ti vzadu by prost? nedost?elili.

Ale tohle je u v?c nzoru. Holt podle mho tu zde jist relnost bude muset ustoupit hratelnosti. Z toho d?vodu si myslm, e proto Blizzardi d?laj, e po zastaven se lodi?ky rozestupuj, aby to prost? tolik nebilo do o?.

Natix - 16.10.2007 | 14:12   (odpovědět)

To Mizzin: S prvnm odstavcem souhlasm, ale s tm druhm u ne. Pokud nebude mt zrovna armdu 15 a vc k?ink?, tak bych to nevid?l jako problm. Vezmi si, jak v terranskm gameplay videu byla ta letka viking? - nestackovaly se a p?itom to bylo p?ehledn a ovladateln. Stackovn m? v jedni?ce dost tvalo, zvl? kdy ti nep?tel hodil na tetku BC/carrier?/guardian? mor nebo psionickou bou?i, to jsem se vdycky mohl zblznit...

Mizzin - 16.10.2007 | 13:16   (odpovědět)

Ten druh Natix?v p?sp?vek byl ode mne, sorry.

Uni: no, v rmci game ballance. Tady bych to ne?eil, p? Collosuse m?eme brt vcemn? jako leteckou jednotku, p? na n?j m?ou i AA st?ely. Take pro? by tak jako leteck jednotka nemohl vltnout do bze? Myslm, e tohle je detail, kter vcemn? nehraje roli. Jen v p?pad? toho, e nebude moct p?es supply, tak to bude p?sobit dost divn?.

Ad stackovn jednotek: no, p?kn to nen, to je pravda, ale uznej, e kdyby jednotky byl y poctiv? vedle sebe, tak tu armdu t?ko bude mt pod kontrolou (v?i?ky, scourgata a podobn hav??)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 16.10.2007 | 12:54   (odpovědět)

Vsadil bych se, e ty colossov p?es supply nebudou moct chodit, v rmci game ballance, co m? sere. Bylo by fajn, kdyby mohli lapat p?es men budovy.
A to stackovn leteckejch jednotek se mi taky nelb. Ve 2D se to dalo snst, ale ve 3D ta zm?? vypad odporn?

Natix - 16.10.2007 | 12:46   (odpovědět)

Dle vide?ek a toho, co te? ?kal Karune, tak jo.

Natix - 16.10.2007 | 12:18   (odpovědět)

M? by docela zajmalo, jestli se leteck jednotky zase budou kupit na sebe jako v jedni?ce, co mi p?ilo docela hloup.

Mizzin - 16.10.2007 | 12:09   (odpovědět)

No, tak u colossuse p?edpokldm, e p?es supply depots bude normln? chodit...

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.