StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Performex Keto Heat … » 24.06. 08:48
whatever » 22.06. 11:21
https://www.suppleme… » 22.06. 09:23
Where to Buy Neroten… » 21.06. 12:35
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karune Q&A číslo 17

16.10.2007 | 10:46 - nnexus

Jak Jetro v předchozím příspěvku předpověděl, skutečně se na nás štěstí usmálo (a to poměrně rychle) a máme tu tedy konečně tentokrát trochu „opožděného“ Karuneho, takže pojďme na to:

1)Bude defenzivní matrix (obranná matice) terranské jednotky Nomad použitelná na nepřátelské jednotky, které budou poblíž v dosahu? (www.starcraft2forum.org)
Ano, defenzivní matrix jednotky Nomad bude účinkovat jak na přátelské, tak na nepřátelské jednotky, takže by bylo dobré použít tuto schopnost na jednotky, které hráč ovládá.

 

2)Jak od sebe odlišíte podobnou roli Thora a Battlecruisera jakožto podpůrné jednotky vysoko ve stromu jednotek? Spoustu lidí tato dvojitost znepokojuje. (www.starcraft.org)
V současné době způsobuje Thor plošné poškození, kdežto Battlecruiser útočí přímým útokem. Naprosto souhlasíme s většinou komunity, že role Thora se překrývá s různými úlohami dalších terranských jednotek, takže možná jeho úlohu pozměníme nebo jednotku úplně odstraníme.

 

3) Zvažujete možnost existence zámořského battle.net serveru? (www.starcraft2.com.au)
Bohužel, to zatím nebylo ještě rozhodnuto, neboť o spoustě aspektů Battle.netu nebylo ještě rozhodnuto.

 

4) Bude Colossus schopný chodit přes Supply Depoty stejně jako přes výškové rozdíly na mapě? (www.broodwar.de)
Toto jo problém, o kterém stále tak trochu hovoříme. Líbí se nám, jak se musí hráči vypořádat se situací, když do jejich základny vstoupí nepřátelská jednotka, ale zároveň se snažíme brát ohled na realitu, jestli má být Colossus schopný překročit Supply Depoty, když umí překročit nerovnosti v terénu. Mnoho dalších problémů, které musíme vyřešit, jsou podobné těm, o kterých mluví fanouškové, ale pokud se týká tohoto, nejsme ještě rozhodnuti.

 

5) Bezpochybně je cílem u StarCrafta 2(stejně jako u mnoha dalších her), aby byl chápán jako E-Sport. Jakou stránku hry považujete jako nedílnou součástí rozvoje za ideální: neobyčejně zkušené hráče, což vyžaduje roky a roky, aby se stali borci, nebo obzvlášť velkou základnu nadšených lidí, kteří jsou schopni zajistit takovou pozornost, kterou sport potřebuje, aby uspěl a rozvíjel se? Určitě je obojí důležité, ale když dojde na představy o designu, co převáží? Přístupnost nebo životnost? (www.teamliquid.net)
Myslím, že pro e-sport potřebujeme ty nejzkušenější hráče. I když doopravdy jak říkáte, obojí je velmi důležité. Jako designéři jsme strávili roky zaměřováním se na přístupnost širokému publiku. Naše představy musí být dosažitelné, aby šly vůbec dát do hry. Takže si tolik ani neděláme starosti o tom, aby byla hra přístupná. To určitě bude. Na co se zaměřujeme a co je mnohem větší výzvou, je udělat hru, která se dá hrát roky a roky. Takže v tuto chvíli v našem stádiu vývoje znovuhratelnost jednoznačně převažuje. Znovuhratelnost je mnohem větší problém vyřešit, takže vkládáme úsilí do toho udělat tuto hru, aby byla co největší výzvou být v ní skutečně dobrý. Dustin Browder, vedoucí designer StarCraftu II.

 

6) Jak bude vyřešena kolize a zasekávání jednotek? Může letící jednotka přeletět nad Colossem nebo jí stojí v cestě? (www.sc2blog.com)
Ne, Colossus nebude bránit žádné létající jednotce v cestě. Když už o tom mluvíme, jednotky nejprve vždy poslouchají vaše příkazy a jakmile splní váš příkaz, zastaví se a rozestoupí se. Oblast, ve které se tyto jednotky rozestoupí bude o něco málo menší, než v původním StarCraftu.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Venca - 16.10.2007 | 22:08   (odpovědět)

natix: to je fakt jó stack hra

Insolitus - 16.10.2007 | 20:24   (odpovědět)

joooo Thor pryc!!!

Natix - 16.10.2007 | 19:26   (odpovědět)

Nejhorší v tomhle ohledu byla podle mě The Battle For Middle Earth 2, tam šlo z vojska o několika stech vojácích s trochou snahy udělat jeden monstrózní chumel, fuj.

Aries - 16.10.2007 | 18:44   (odpovědět)

Zergliny by to mělo zašlapávat do země.

A z toho stacku těch BC se mi taky dělá blbě

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 16.10.2007 | 18:06   (odpovědět)

No neřikám, že musej bejt vedle sebe, mohly by bejt třeba ve třech rovinách nad sebou, ale prostě ne v sobě. To vypadá hrozně.
Všimněte si, jak si dycky v prezentacích daj pozor, aby se jim jednotky nestackovali a držely formace, protže to líp vypadá a pak najednou screeny z hraní a šup, 20 BC na jednom místě a vypadá to jak chobotnice

Simich : no já se bojim, že to chození mezi jednotkama taky nebude. Ě se bude zasekávat o zerglingy

Joníík : jo je


Joníík - 16.10.2007 | 16:42   (odpovědět)

jo a na overmindu pisou ze firebat je zpatky ve hre a ze statis orb je venku je to pravda ?

Venca - 16.10.2007 | 16:34   (odpovědět)

natix: tomu se říká stack

SiMich - 16.10.2007 | 16:26   (odpovědět)

Ah... tak v SC2 je asi, ano, stackování řešeno špatně. Měli by udělat ty různé výškové rozdíly.

Natix - 16.10.2007 | 16:08   (odpovědět)

Máte pravdu, že BC je na to asi moc velký a bylo by to trochu nešikovné, ale u menších jednotek bych stackování rozhodně zrušil. Pravda, že by takhle nebylo možné bojovat ve větších skupinkách, ale na druhou stranu, z něčeho takovéhleho se mi dělá špatně:
http://images.starcraftcz.com/screen/cruisers.jpg

Marine - 16.10.2007 | 16:04   (odpovědět)

Taky sem pro, aby Thor vypadl

Venca - 16.10.2007 | 15:59   (odpovědět)

Thor -> ven !!!!!

SiMich - 16.10.2007 | 15:52   (odpovědět)

Já teda nikdy neviděl Colossa létat přes propasti nebo mezerami mezi platformami. Nedefinoval bych ho jako leteckou, jenom jako velice vysokou jednotku. A s překračovánmí Supply Depotů a doufejme i Pylonů a Creep (+ dalších) Colonií souhlasím. Umí choditt mezi jednotkama, tohle by měl umět taky.

Vzdušné jednotky ne nepobhybují ve 2D, nemusí do sebe narážet. Jednoduše nad sebe vylétnou, jak říká Joníík, stejně tak to bylo řešeno i v SC (až na to, že byl ve 2D ), aby měl hráč pojem o tom, co v tom houfu všechno je. A ve 3D by tomu nemělo být jinak, jelikož pokud by byly jednotky nad sebou (což by určitě vypadalo hezky, ale to by byla asi tak jediná výhoda), tak by byla zapotřebí rotace kamery pro zjištění co to tam vůbec pod tou lodičkou je, což je zbytečné zdržování (vůbec je 3D ve strategiích na nic).

Aries - 16.10.2007 | 15:51   (odpovědět)

Prč s Václavem, eee, vlastně Thorem a ať může Colossus cohdi přes Supply Depoty

Joníík - 16.10.2007 | 15:39   (odpovědět)

takze za prve s odstranenim thora souhlasim a za druhe co kdyby treba ty BC letaly nad sebou ze by mohli klesat a stoupat ))

Mizzin - 16.10.2007 | 14:38   (odpovědět)

No jo, jenže Vikingové jsou přeci jen menší. A manévrování mezi stormy, plague a dalších podobných prasáren mi přijde menší zlo, než BC zadávat pořád co nejuzší formaci, jen aby tam toho, co se trošičku odpoutal nezačala kosit věžka, nebo toho u okraje obrazovky z ničeho nic nesejmulo scourge (pokud v SC2 bude) či podobný neřád. Sice je herní plocha větší, pravda, ale BC rozmístění poctivě vedle sebe zaberou nehorázně moc plochy, nemluvě o tom, že by se pak nevyplatily dělat větší skupinky, protože ti vzadu by prostě nedostřelili.

Ale tohle je už věc názoru. Holt podle mého tu zde jistá reálnost bude muset ustoupit hratelnosti. Z toho důvodu si myslím, že proto Blizzardi dělaj, že po zastavení se lodičky rozestupují, aby to prostě tolik nebilo do očí.

Natix - 16.10.2007 | 14:12   (odpovědět)

To Mizzin: S prvním odstavcem souhlasím, ale s tím druhým už ne. Pokud nebudeš mít zrovna armádu 15 a víc křižníků, tak bych to neviděl jako problém. Vezmi si, jak v terranském gameplay videu byla ta letka vikingů - nestackovaly se a přitom to bylo přehledné a ovladatelné. Stackování mě v jedničce dost štvalo, zvlášť když ti nepřítel hodil na tetku BC/carrierů/guardianů mor nebo psionickou bouři, to jsem se vždycky mohl zbláznit...

Mizzin - 16.10.2007 | 13:16   (odpovědět)

Ten druhý Natixův příspěvek byl ode mne, sorry.

Uni: no, v rámci game ballance. Tady bych to neřešil, páč Collosuse můžeme brát víceméně jako leteckou jednotku, páč na něj můžou i AA střely. Takže proč by tak jako letecká jednotka nemohl vlítnout do báze? Myslím, že tohle je detail, který víceméně nehraje roli. Jen v případě toho, že nebude moct přes supply, tak to bude působit dost divně.

Ad stackování jednotek: no, pěkný to není, to je pravda, ale uznej, že kdyby jednotky byl y poctivě vedle sebe, tak tu armádu těžko budeš mít pod kontrolou (věžičky, scourgata a podobná havěť)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 16.10.2007 | 12:54   (odpovědět)

Vsadil bych se, že ty colossové přes supply nebudou moct chodit, v rámci game ballance, což mě sere. Bylo by fajn, kdyby mohli šlapat přes menší budovy.
A to stackování leteckejch jednotek se mi taky nelíbí. Ve 2D se to dalo snést, ale ve 3D ta změť vypadá odporně

Natix - 16.10.2007 | 12:46   (odpovědět)

Dle videíček a toho, co teď říkal Karune, tak jo.

Natix - 16.10.2007 | 12:18   (odpovědět)

Mě by docela zajímalo, jestli se letecké jednotky zase budou kupit na sebe jako v jedničce, což mi přišlo docela hloupé.

Mizzin - 16.10.2007 | 12:09   (odpovědět)

No, tak u colossuse předpokládám, že přes supply depots bude normálně chodit...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.