StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
https://www.litsej-i… » 17.06. 01:25
Amer & Tasheel T… » 16.06. 16:11
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karune Q&A číslo 16

06.10.2007 | 06:12 - Jata

Je to opět sobota a s ní Karuneho pravidelné Q&A. Ten odpovídal na otázky, které mu položily fanstránky o StarCraftu. Dále na Battle.netu také odhalil některé další informace. Terranské bunkry se zvětšily na 3x3 a dostaly více hit pointů, čímž se z nich staly variabilnější obranné budovy. Tým vývojářů chce opravdu odlišit jednotlivé rasy od sebe, proto dává Terranům tak silné defensivní nástroje.

 

1) Zastaví schopnost Time Bomb (Mothership) atomovou bombu (stejně jako ostatní bomby) při použití na oblast, kde se chystá atomovka explodovat? (starcraft2.4players.de)
Schopnost Time Bomb je navržena k zastavení atomovky v případě, že je použita v pravý čas. To z ní dělá v rukou zkušeného protosského hráče silnou překážku. Tato schopnost však ještě musí projít skrze potřebné vybalancování, abychom se ujistili, že není příliš silná, ale naším záměrem je pokusit se a dostat tuto schopnost do finální verze tak, jak byla navržena.

2) V uživatelském interfacu jsou taková malá okénka hned vedle minimapy, na nichž jsou čísla. Jak to přesně funuguje? Různé screenshoty ze hry naznačují různou funkčnost. (www.starcraft-source.com)
Věřím, že ty malá okénka, na které se odvoláváte, jsou tlačítka na řízení skupin, používané k výběru několika jednotek najednou, čímž se zrychluje povel k útoku a pohybu.

3) Dělají Drop Pady nové jednotky, nebo používají ty, které byly vycvičeny už předtím? (www.starcraft2.net.pl)

Máme v plánu, aby se drop pody naplňovaly manuálně jednotkami vytvořenými hráčem, aby hráč měl lepší šanci se přizpůsobit aktuálním taktickým potřebám.

4) Jaké bylo odůvodnění týmu designerů k přidání druhé jednotky (Thor) terranské rase ve stylu Siege Tanku? (www.starcraft2.com.au)
Role Thora v porovnání s tou Siege Tanku je mnohem více o útocích, spíše než o obléhání. Thor je mnohem více nechráněny při útoku na nepřátelské lokace, zatímco Siege Tank má mnohem větší rozsah a je schopen zasáhnout nepřítele z větší vzdálenosti. Rozsah Siege Tanku se od BlizzCon Dema také zvýšil.

5) Jak funguje vylepšení Yamato a plazmového torpéda? Stačí tyto věci pouze jednou vynalézt, nebo budete třeba za každý battlecruiser platit zvlášť? (www.broodwar.de)

Battlecruiser může být vylepšen buď Yamato Gunem nebo plazmovými torpédy, ale ne obojím. Jakmile je vylepšen, může svou zvláštní schopnost používat, dokud má dostatek energii na její využití.

6) Po zavedení MBS (mnohočetného výběru budov) a automatického těžení, jaké makro prvky budou přidány, aby se zajistilo, že hráč bude mít co dělat po makro i mikro stránce? Budou si hráči stále schopni vybrat podle svého stylu marko, nebo mikro? - FrozenArbiter (www.teamliquid.net)
Naším cílem je umožnit hráčům víc mikrovat nebo víc makrovat. Je to něco, co bylo na původním StarCraftu tak ohromné a je to také něco, co chceme udržet, zatímco přidávámé nové machanismy stejně jako nové věci do interfacu. Stále hodnotíme takové věci jako automatické těžení, či MBS. Momentálně nemáme na to odpověď, ale pracujeme na tom.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

SiMich - 07.10.2007 | 11:31   (odpovědět)

To Aries: No, takhle to asi bylo a prozatím asi i je. Cenu bych odhadoval na nějakých 350m/50g (navýšení za DropPod) a asi byl celou dobu uskladněn v Shadow Ops bez možnosti naplňovat či vyplňovat. Karune řekl, že to teprve plánují.

Aries - 07.10.2007 | 08:02   (odpovědět)

To Romla: Jedině že by DropPod stál tolik co 6 mariňáků a taky se tak dlouho vyráběl.
Ale jinak taky vítám to že se budou moct plnit jakou pěchotou chci.

Romla - 06.10.2007 | 21:38   (odpovědět)

To ASS_Sasin: Mně to připadá jako dobrý nápad - můžeš tam třeba naházet firebaty nebo možná dokonce ghosty místo obyčejných mariňáků. Karune tam psal, že bude možné se přizpůsobit. A šest mariňáků zadara nebo aspoň okamžitě by stejně nefungovalo - nemusel bys je už totiž vyrábět v kasárnách, ale padali by ti rovnou z nebe, z ghostů by se staly továrny na mariňáky.

ASS_Sasin - 06.10.2007 | 20:26   (odpovědět)

No trochu mě zklamaly ty drop pody že se musí plnit předudělanými jednotkami ale jinak dost dobrý 8-) mimochodem já už chci slyšet ohlášení ULTRALISKA!

Romla - 06.10.2007 | 14:40   (odpovědět)

To Natix: Teď ještě aby Supply Depoty neodpovídaly velikostně spacím pytlům a bude to bezva

Natix - 06.10.2007 | 13:45   (odpovědět)

Tak konečně někoho napadlo, že bunkry byly velké asi tak jako stan pro 2 lidi! Jsem zvědavý na nějaké screeny.

m4rses - 06.10.2007 | 08:48   (odpovědět)

velmi dobra cast, dost ma zaujalo ako bude vyzerat ta atomovka v tej time bomb , a vlastne plnenie drop podov ... no mnamka, uz to vidim ... hejno lingov ide ide ide, sup na ne drop pod s firebatmi a hejno uz neni (za predpokladu ze bude firebat

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.