StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Německo se ptá Blizzardu

19.09.2007 | 23:02 - Jata

Německé fanstránky měly šanci se zeptat na několik otázek přímo Blizzardu, samozřejmě své otázky a odpovědi na ně i zveřejnily:

 

Starcraft-Welten: Bude se znovu opakovat chyba při vydání datadisku, která rozdělila komunitu? Nebo to už máte na mysli pro budoucí datadisk? (zastavení podpory hráčů bez datadisku na Battle.netu)

Blizzard: Brood War byl ve skutečnosti jeden z nejlépe přijatých datadisků vůbec – kdokoliv stěží zůstal u původního StarCrafta, takže už není vidět jakékoliv dělení komunity. Dnes už sotva kdo hraje pouze StarCrafta a všechny ligy a stránky podporují StarCraft Brood War. Ale zpět k odpovědi na otázku: Stále jsme na začátku vývojového procesu a je příliš brzo na to, abychom diskutovali o jakýchkoliv detailech ohledně nějakého datadisku.

 

SW: Budou mít Protossové opět ve finální verzi štíty?

B: Důležitou částí jedinečného protosského designu jsou právě plazmové štíty, které chrání jejich jednotky, a proto je plánujeme i do finální verze.

 

SW: Jakou úroveň bude mít žebříček či liga (například jako u patche 1.15)? Začínají se objevovat některé z těchto prvků 1.15 i ve vývoji SC2? Jaké další komunitní prvky můžeme na Battle.netu očekávat a budeme si moct už konečně do seznamu přátel přidat více jak 25 lidí?

B: Momentálně nejsme připraveni diskutovat o specifických vlastnostech Battle.netu. Můžeme říct, že služba se bude vyvíjet stejným způsobem, jako tomu bylo mezi Diablem a SC, a mezi SC a Warcraftem III. Snažíme se zařadit nové rysy, abychom povzbudili soutěživé hry a abychom zespolečenštili naši službu. V budoucnu vám budeme však moci ohledně Battle.netu přinést nějaké určité detaily.

 

SW: Bude pokračovat příběh z Brood Waru se stejnými známými postavami, nebo už zde není žádné spojení?

B: Ano, rozhodně uvidíte staré známé, kteří se vrací ve StarCraftu II. V ukázce singleplayeru jste již viděli návrat Jima Raynora a Zeratula. Uvidíte také Kerrigan a další postavy, jež znáte z Brood Waru. Příběh SC2 se odehrává čtyři roky po BW, takže můžete očekávat, že uvidíte pokračování děje a potkáte se znovu se svými oblíbenými postavami.

 

SW: Je opět omezen počet jednotek na 200? A bude na mapě povoleno více jednotek?

B: Momentálně je maximální populační limit pro všechny 3 rasy nastaven na 200. Ale to je, stejně jako všechno ostatní, ještě možné změnit.

 

SW: Je kamera ve hře upevněná na určitou pozici, nebo s ní lze volně hýbat a zoomovat?

B: Ve hře máte možnost si věci klidně přibližovati, ale jinak je kamera fixována stejně jako v původním StarCraftu. Ve hře budete mít normálně stejnou úroveň zvětšení a výhledu.

 

SW: Uvidíme ve hře nějaké účinky počasí? Ovlivňují nějak hratelnost?

B: To je právě to, o čem vývojářský tým právě uvažuje, zda-li to udělat, ale ještě to nebylo implementováno. Pokud budou přidány účinky počasí, nebudou zasahovat do hratelnosti, ale místo toho to bude další vizuální efekt, který přinese hru ještě více k životu.

 

SW: Bude možné nějak získat beta key? Pokud ano, jak?

B: Plánujeme uspořádat beta test. Přesto ale ještě nemáme k dispozici jakékoliv detaily. Jakmile se k fázi bety přiblížíme, určitě už pro vás budeme mít víc informací.

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Aries - 21.09.2007 | 16:33   (odpovědět)

Bééé, já chci bejt betatester

killer.exe - 20.09.2007 | 18:32   (odpovědět)

hele ted sem si všiml že tady neni video týdne

m4rses - 20.09.2007 | 16:50   (odpovědět)

Otazka na stity, na datadisk, na postavy na pop limit (200) su mega-kravina a toto Q&A je najhorsie ake mohol niekto blizardu polozit....

Zaujala ma len beta (tak toho sa zucastnit... bobma) a pocasie, ze to v ziadnej strategii nebolo je hlupost, den a noc bola vo W3, ale to je nic moc, ale napr. v Total Annihilation + datadisky, vam roj meteoritov molol v bazi alebo v skupine urobit peknu paseku...
- ci by som to do SC chcel nemozem presne povedat lebo zalezi od toho akej v forme, vo vizualnej kludne, to by nevadilo ale keby mi nejaky meteorit slahol na bazu a znicil SCV-cka tak to by bolo krute, aby to nedoslo do faze ovladanie pocasia ako superzbran .. resp usmernovane meteorov...
- vyhra ma byt na zaklade "podnetu" supera a nie na stasti/nestasti na poveternostne podmienky

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.09.2007 | 15:55   (odpovědět)

Pavel : to sou všechno problémy individuálních jednotek a ne velení...

Simich - 20.09.2007 | 15:30   (odpovědět)

Øekl bych, že aby to bylo věrohodné a rozpoznatelné, muselo by to mít dobrý efekt. Což nepochybuju, že pokud ho přidají, tak že bude, ale jsem si jist, že ho půjde vypnout kvůli zátěži. Bez efektu by to vypadalo divně.

Pavel - 20.09.2007 | 14:54   (odpovědět)

To Unimatrix325: No třeba blátíčko na nezpevněných cestách nebo vůbec v terénu nadělá paseku. Voda se zvedne z koryta a vytopí bunker, zerlingovi podklouznou při skoku nožičky a plaměňák ho tak snadno neseškvaří.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.09.2007 | 14:33   (odpovědět)

no nedovedu si představit, jaký by mohl mít déšť nebo něco podobného vliv na moderní boj. Leda tak na viditelnost.

Rexxus - 20.09.2007 | 14:21   (odpovědět)

Podle me by nebylo spatne udelat to pocasi jako prvek, ktery by ovlivnoval hratelnost a ne jenom jako efekt. Byl by to aspon dalsi strategicky prvek a navic to snad jeste v zadne strategii nebylo poradne zpracovane.

- 20.09.2007 | 14:03   (odpovědět)

aby tam spíš nepršeli meteority

Matik - 20.09.2007 | 14:02   (odpovědět)

Pocasie.... Uz vidim ako na Space Platform prsi

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.09.2007 | 09:52   (odpovědět)

Jo vlastně pravda, teď si to vybavuju...

Jetro [ redakce ] - 20.09.2007 | 09:49   (odpovědět)

Kdysi se mluvilo o deseti a hezky to zapadalo do toho, ze by SC2 vysel deset let po vydani SC1.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.09.2007 | 09:01   (odpovědět)

no tak kamera se ještě může dost měnit a je to celkem závažnej herní prvek... ale pravda, taky nic moc brilantní otázka
A co má te všichni s deseti lety. Dyť se snad dycky u SC2 mluvilo o 4, ne ?

Jata [ redakce ] - 20.09.2007 | 07:23   (odpovědět)

To Marshal22: Taky mě to docela zarazilo, já myslel, že to bude deset let po něm.

Marshal22 - 20.09.2007 | 07:15   (odpovědět)

zbytecna otazka byla ta kamera kdyz ji mohl videt na videu z GC le celkem jsem prekvapeny ze se pribeh odehrava jenom 4 roky po brood waru

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 23:28   (odpovědět)

jj otázka, jestli protossové budou mít štíty, to bych se nebál označit za nejvíc promrhanou možnost zeptat se Blizzardu za posledních 10 let.

Romla - 19.09.2007 | 23:21   (odpovědět)

Já jsem jednoznačně pro pořádný slejváky. To mi ve hrách fakt chybí...

- 19.09.2007 | 23:18   (odpovědět)

Tak mám takový pocit, že ten kdo se ptal asi ani moc nevědl na co.
Jedinou novou užitečnou informaci shledávám počasí a informace ohledně kamery.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.