StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Potvrzeno: štíty mariňáků jsou obranným vylepšením

04.06.2007 | 16:19 - Jetro

 Doslova zděšení vyvovala při uveřejnění gameplay videí situace, kdy byli spatřeni mariňáci s bajonety a "středověkými" štíty. Okamžitě se vyrojily mnohé spekulace, dokonce vznikla i petice, která požadovala tyto štíty ze hry odstranit. Veškeré spekulace nyní utnul jeden ze zaměstnanců Blizzardu vystupující na fóru pod přezdívkou Drysc:

 

"V tomto okamžiku se jeví mariňáci jako klasická samostatná jednotka, nicméně s obranným vylepšením jsou schopni třímat štíty. Znovu opakuji, abyste měli na paměti, že na hře se stále pracuje a tudíž ještě nic není finální."

 

Uvidíme, jak to nakonec se štíty dopadne. Jak se na tuto "problematiku" dívate vy?

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Donny - 31.10.2007 | 09:31   (odpovědět)

Bych řek že ty štíty jsou dobrý,tak jako maj brněni ale chce to něco novýho ňák to pozměnit a co jiného než stit????I do moderní doby se to hodi a štíty z energie mají protossové tak co jiného????Jsou fakt good ty štíty se mi páčej

- 07.08.2007 | 10:36   (odpovědět)

Souhlasim s falagarem, myslím si že ty štíty jsou dobry nápad. Když bude střilet, nemusí se schovavat za překážky, ale klekne za štít a páli. Dovedu si představit všechny z vás na bojišti, jak se kálíte strachy do kalhot a dali byste svou babičku za to, abyste se mohli nečím kryt

Falagar - 07.08.2007 | 02:21   (odpovědět)

Já proti těm čtítům nic nemám. Je to přehledné - hned na první pohled poznáte, jestli bojujete proti vylepšené nebo nevylepěené pěchotě. Však dnešní zásahové jednotky také používají štíty nebo ne?

Marshal - 09.06.2007 | 18:11   (odpovědět)

ja myslim ze to vipada dost divne na to ze jsme ve 21 stoleti a takova naslapana hra by mela mit moderni techniku ale stejnak ty stity nejsoü nic proti protsske materske lodi

ClonE - 07.06.2007 | 19:32   (odpovědět)

Asi,alebo preto aby vypadali ako debil!Ja fandim Ter.,a ked budu mat stity prejdem na protossov!

TaSSadar - 06.06.2007 | 20:04   (odpovědět)

me pripadaji ty stity zbytecne, prece proti ochrane maji jejich brneni, oblek nebo co to je... tak k cemu jeste stit???
aby si neponicili drazsi oblecek?

ASS_Sasin - 06.06.2007 | 16:39   (odpovědět)

njn vypadají ty štíty ale docela blbě.... kdyby bylo vylepšení obrané že by byli bez nich

ClonE - 06.06.2007 | 15:14   (odpovědět)

Stity by nevadili asi iba u lekarok,ktore nemaju zbran.Ale u bojovej pechoty?????????????

Matik - 05.06.2007 | 22:14   (odpovědět)

To Romla: Tak jo ty si to vyhral. ROFL . Vsak postavim Mothership a ostatne jednotky nepotrebujem

Romla - 05.06.2007 | 16:34   (odpovědět)

To Matik: AHA! A Doom sa volá akční hra, protože je v akci, tedy ve slevě... Já vím co je to strategická hra, otázka je, jestli to víš ty. Zajímalo by mě teda jak STRATEGICKY nad někým vyhraješ pokud nebudeš používat více typů jednotek, to bych rád viděl - možná stisknutím tlačítka reset na protivníkově počítači

ASS_Sasin - 05.06.2007 | 15:40   (odpovědět)

Navíc možná ti mariňáci nakonec štíty mít nebudou, napsal tam ten "Drysc" že se všechno může ještě změnit takže by tam mohly dát třeba mutaliskové vylepšení že na nich budou lítat ultraliskové tak buďte rádi že nic tak debilního tam (snad) nedají a stejně jim to akorát zvýší obranu takže pokud se vám ty štíty nelíbí tak je nekupujte a stavte jiné jednotky ...

Matik - 05.06.2007 | 13:58   (odpovědět)

To Jerson: a este tam je vidiet priezor aby medic videl. To Romla: Vsak prave a na tu dalsiu jednotku je dalsia protijednotka. Toto nie je o kombinacii ale o strategii a preto sa tento typ hry vola STRATEGCKA HRA

Romla - 05.06.2007 | 10:18   (odpovědět)

To Matik: Jak to myslíš, že kombinování jednotek mi ve Starcraftu 2 nepomůže? Právě proto, že na každou jednotku je protijednotka, tak nemůžu útočit jenom s jedním typem, protože protijednotka by je smetla, ale musím jednotky kombinovat. Nechápu jakým jiným způsobem bys chtěl proti tomu bojovat...

Jerson - 05.06.2007 | 08:39   (odpovědět)

Jsem proti takovému nesmyslu jako je štít u střelce. Nechápu k čemu je takový nesmysl, který omezuje rozhled, blokuje jednu ruku a je naprosto k ničemu při útoku zprava.

To Romla - pokud máš namysli středověkou plátovou zbroj, tak ta by proti lvům docela pomohla. Obecně je lepší zbroj mít než nemít, zvláště v případě, kdy mají vlastní pohon.

To Matik - o tom zda mají Medici v BW štíty nebo je to rozměrná lékárna se vedly docela dlouhé diskuse, osobně se přikláním spíše k lékárně (protože použití štítů na moderním bojišti jednotlivcem si opravdu neumím představit, a u medika už vůbec ne.)

Matik - 04.06.2007 | 23:10   (odpovědět)

To Romla: To mas pravdu jednotky sa kombinuju v realnom zivote ale ako je vidiet z videa tak na kazdu jednotku v hre je nejaka "protijednotka" napr. mutalisk - phoenix. Cize kombinovanie ti asi nepomoze v SC2. Ale inak tie stity nevypadaju zle aspon nejake vylepsenie. Vsak aj medici to mali v Brood War a nikto nic nehovoril

ASS_Sasin - 04.06.2007 | 21:18   (odpovědět)

Pro mě za mně radši bych si vzal něco za co se dá schovat než se spoléhat na brnění ono určitě se bude bojovat i mariňák vs mariňák takže kdyby jeden měl brnění silnější a druhý štít tak bych řekl že se štítem se do tebe hůř trefí ovšem proti zerglingům a zélotům to nemá význam ti jsou rychlí takže štít klidně oběhnou .... Možná pokud to dají jako aktivovatelnou schopnost třeba že můžou štít "poskládat" aby byli rychlejší a rozložit aby byli pomalejší ale měli větší obranu vůči střelbě tak je tu zas další taktika...

Jetro [ redakce ] - 04.06.2007 | 21:15   (odpovědět)

Co jsem cetl na foru, tak tam uz padal nazor, ze by predek toho stitu byl volitelnej, tzn. ze treba kazdej klan by mel vlastni a podle toho by byl snaz identifikovatelnej, ale to bylo rychle zamitnuto

Romla - 04.06.2007 | 20:33   (odpovědět)

Omlouvám se za překlep. Patří tam To nnexus samozřejmě...

Romla - 04.06.2007 | 20:28   (odpovědět)

To nnesus: V boji na blízko to brnění asi nebude mít moc velký efekt - asi jako kdyby středověký rytíř bojoval se smečkou lvů, maximálně to může brzdit některé útoky z dálky. A tanky proti pěchotě je podle mě normální bojová situace, ve Starcraftu i v reálném boji se vždy musí kombinovat různé typy jednotek a pak na sebe zákonitě náražejí tanky a pěchota.
Nicméně na videu je vidět, že brnění pohyb příliš neomezuje a já proti těm skafandrům vůbec nic nemám, naopak bez nich si už mariňáky ze Starcraftu ani nedokážu představit. Ale štíty se mi moc nezdají, nicméně myslím, že bych se s nimi smířil, pokud by tam zůstaly, jenom by chlapci z Blizzardu asi museli ty štíty dokreslit do toho videa

Mára - 04.06.2007 | 19:56   (odpovědět)

Když jsem ty štíty viděl tak mě to trochu zklamalo.Jestli to bude jen vylepšení tak mi to vadit nebude, ale rozhodně si ho dávat nebudu i kdyby pak měli přežít atomovku

nnexus - 04.06.2007 | 19:47   (odpovědět)

To Romla: To je sice pravda, ale u Starcrafta mají skafandry svoje opodstatnění. Taková ochrana má totiž obrovský efekt proti zerlingům a hydraliskům. Mobilita je tu k ničemu, před rychlými zerlingy stejnak neutečou a takhle je pro ně skafandr aspoň trochu oříškem. No a samozřejmě posílat "obyčejnou" pěchotu proti Siege tankům je blbost, to neustojí ani to nejlepší brnění.

Bolek - 04.06.2007 | 19:40   (odpovědět)

Graficky by mohli mít spíš lepší zbroj,ale jako uprage je to dobrý nápad.

Romla - 04.06.2007 | 19:17   (odpovědět)

Pokud se podíváme na vývoj pěchoty v historii, pak je tam zatím trend přecházet od dobrého pancéřování spíše k maximální mobilitě pěchoty. Ono totiž žádné brnění neustojí ránu ze Siege Tanku, že - ale spíš se dá před tou ránou rychle někam schovat než ji chytat do štítu. Z tohoto pohledu mi už samotné těžkopádné skafandry mariňáků nepřipadají jako moc pravděpodobná výzbroj pěšáků budoucnosti, ale narozdíl od těch štítů alespoň dobře vypadají - a zdá se, že jsou hydraulické

Jetro [ redakce ] - 04.06.2007 | 19:01   (odpovědět)

Proti 50 hydraliskum by ti nepomohlo ani slovo bozi )

nnexus - 04.06.2007 | 18:50   (odpovědět)

Je to hrůza. Mě to přišlo jako fór, když jsem to viděl ve videu a doteď mi to tak připadá. Vypadá to fakt jak ze středověku a vůbec si neumim představit, že bych něco takovýho používal, kdybych byl na jejich místě. I kdyby bylo kolem mě třeba 50 hydralisků. Mám přece v druhý ruce pořádnou zbraň ne? Myslim si, že kdyby v budoucnosti taková situace nastala, udělali by mariňákům spíš odolnější oblek vůči kyselině než že by je vyzbrojili těmahle hračkama...

Karel - 04.06.2007 | 17:53   (odpovědět)

o zas tak užasně to nevypada , ale nějak se to ještě určitě zlepší,,, mě jde stejně hlavně o zergy --)

Jetro [ redakce ] - 04.06.2007 | 17:23   (odpovědět)

Tak dulezita je asi funkcnost, kdyz na tebe hydralisk plive, aby ses mel kam schovat )

vladim - 04.06.2007 | 17:16   (odpovědět)

no štíty nic moc. Kdyby alespoň byly z nějakého průhledného materiálu, aby nevypadali tak středověce.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.