StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Další střípky z papírového mariňáka

16.09.2007 | 23:00 - Jata

V pondělí jste se mohli poprvé seznámit s papírovou skládankou zbraně terranského mariňáka, dnes si již můžete prohlédnout první video, na němž si prohlédnete zbraň ze všech možných stran a vzdáleností ;-) Samozřejmostí jsou také dva obrázky se stojánkem, na který si ji budete moct odložit. Nyní se vývoj dostává do další fáze, kdy půjde hlavně o texturování.

 

 

Zdroj: vlastní
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Romla - 19.09.2007 | 19:41   (odpovědět)

Aby tady nedošlo k mýlce, tak já Unimatrixe uznávám. Je tady z nás velmi pravděpodobně největší odborník na Starcraft a zcela určitě si to o sobě aspoň myslí. A já, pro někoho možná překvapivě, mu v tomhle a drtivé většině dalších věcí dávám za pravdu.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 18:01   (odpovědět)

)

SiMich - 19.09.2007 | 17:53   (odpovědět)

To Unimatrix: Brachu, nic si z toho nedělej. Holt, když je někdo moc namachrovaný...

- 19.09.2007 | 15:57   (odpovědět)

to romla: Brachu, nic si z toho nedělej. Holt, když je někdo moc namachrovaný...

Natix - 19.09.2007 | 14:52   (odpovědět)

Už jste na tom fóru??

Romla - 19.09.2007 | 14:50   (odpovědět)

To Unimatrix325: Tebe to urazilo? Tak promiň, asi jsem tam měl dát smajlík...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 14:49   (odpovědět)

V tom případě neurážej a vyjadřuj se slušně. Děkuju předem.

Romla - 19.09.2007 | 14:47   (odpovědět)

To Unimatrix325: O nic mi nejde, skildni se...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 14:44   (odpovědět)

Romla : blbiny plácáš akorát ty, nehledě na to, že nemám pocit, že by mi to tu někdo žral.
To že se ta puška jako EM nechová je fakt, který tu snad každý pochopil. To, že jsem přehlédl celkem jasnou zmínku na sc2.com jsem snad bez keců přiznal, tak nevím o co ti jde.

Romla - 19.09.2007 | 14:42   (odpovědět)

To Unimatrix325: To víš, když tady plácáš blbiny a všichni ti to žerou, tak si nemůžu nechat ujít příležitost...

To Natix: S Unim se už nehádám, nemá to cenu...

Natix - 19.09.2007 | 14:39   (odpovědět)

To SiMich: Máš pravdu, já to myslel tak, že v některé sci-fi literatuře se píše, že čtyřrozměrné objekty jsou zevnitř větší než zvenku, takže jsem to myslel podobně i u toho BC. Samozřejmě pochybuju, že to tak ve skutečnosti funguje, bylo to myšleno spíš s nadsázkou.

To Romla & Unimatrix325: A prosim vás dva, jestli se zase budete chtít dohadovat půl dne, tak si založte topic ve fóru a nezasírejte tu komentáře.

Aries - 19.09.2007 | 14:38   (odpovědět)

Natix napsal :Ale na druhou stranu mě napadá, že třeba v C&C 3, používají některé jednotky GDI jako zbraň rail-guny a opravdu jsou zobrazené jinak než jako kulomety, ale je zase otázka, jestli bílomodré paprsky odpavídají realitě. No, myslím, že asi taky ne, ale je to sakra efektní.

Ten modrej paparsek maji podle mýho být ty střely, ale jsou rychlý tak, že vidíš jenom rozmázlej pruh

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 14:38   (odpovědět)

Vida, to sem přehlédl. Takže momentálně jsou pro a proti zhruba tak 1:1. Což bohužel znamená o jednu kravinu v SC víc

jinak je vtipné, jak já se snažil (a podařilo se mi) na Romlu nějak nenarážet, ale on si nemůže odpustit napsat něco jako "Unimatrix zase jednou nemá pravdu" čímž se jakoby snaží vyvolat dojem, že předtím měl taky pravdu...

Romla - 19.09.2007 | 14:27   (odpovědět)

Tak jo chlapi, řeší se tady absolutní kraviny jako obvykle, ale řeknu k tomu jedno: Unimatrix zase jednou nemá pravdu. Ve hře se ta zbraň chová jako obyčejná puška, ale na oficiálních strákách Starcraft2.com je napsané, že je elektromagnetická. Když si přečtete celý ten odstavec u mariňáka o té pušce, tak to z něho vyplývá (Zejména z věty "...To preserve ammunition usage and minimize power requirements, the rifle uses a capacitor system..."). Takže momentálně je to oficiální a ne že si to někdo jen myslí podle názvu. Myslí si to i Blizzard!

SiMich - 19.09.2007 | 14:21   (odpovědět)

Eh... to bylo pro tebe, Natixi, ne pro mě.

SiMich - 19.09.2007 | 14:18   (odpovědět)

To SiMich: Všechno je to zobrazení objektů se čtyřmi rozměry v typickém 3D (či vlastně 2D, vzhledem k obrazovce). Prostor ve 3D by člověk asi pořádně normálně pochopit nedokázal.
Ta animace mi taky moc nejde do hlavy, ale asi to bude něco podobného.
Ale ve chvíli, kdy by Battlecruiser měl čtyři rozměry, neznamenalo by to, že by zmizel... jen by se asi mohl dostat mimo vesmír, ale s velikostí to nemá společného nic, normálně ve 3D by to takhle (asi) vidět nebylo.

Natix - 19.09.2007 | 14:10   (odpovědět)

To SiMIch: Asi jo. Ale koukni se na tohle, až to pochopíš, hlavně ty animované obrázky tam, tak mi řekni. Já to nepobírám vůbec.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fourth_dimension

SiMIch - 19.09.2007 | 14:07   (odpovědět)

To Natix: Dobře... jen jsem chtěl říct, že to je (asi) kravina.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 14:07   (odpovědět)

No já ho beru vážně, protože ho vážně brát chci, ale je pravda, že bavit se o něm s lidma, co ho vážně neberou je značně kotraproduktivní

Natix - 19.09.2007 | 14:04   (odpovědět)

To Unimatrix325: No vidíš. Venku je hezky, já si konečně pojedu vyzvednout svůj notebook z reklamace, jen co se podívám na tak dlouho očekávaný první díl 3. série Prison Breaku. Takže ti taky přeju hezký den a neber SC tak vážně, je to jenom hra.

To SiMich: Hele, radši to vůbec neřeš.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 13:58   (odpovědět)

popravdě řečeno bylo a bylo mi ho líto už předem, Ale některé věci prostě neodkážu nechat bez odpovědi

SiMich - 19.09.2007 | 13:56   (odpovědět)

Jestli to někoho zajímá, tak souhlasím s Unimatrixem.
Mmch, jak čtyřrozměrný Battlecruiser vysvětluje, že má jinou velikost?

Natix - 19.09.2007 | 13:51   (odpovědět)

To Unimatrix325: No, v tomhle případě ještě ne, ale kdybysme tu diskuzi včas neutípli, tak by to dopadlo jako tvoje diskuze s Romlou o MS, což bylo něco neskutečného. No, neříkej že ti nebylo líto ztraceného půldne?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 13:43   (odpovědět)

no já se tu snažil poučit lidi o tom, že ve skutečnosti je todle pouze rožšířený omyl.. pokud ti to přijde jako dětinské dohadování, vnucování názoru, nebo řešení hoven...

Natix - 19.09.2007 | 13:36   (odpovědět)

PS: Přesně takhle vypadá řešení hoven: Nesmyslné dětinské dohadování, slovíčkaření a vnucování svého názoru ostatním, které stejně k ničemu nevede. Život je krátký, tak ho žijme smysluplně a nezabíjejme čas věcmi, které za to nestojí.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 13:35   (odpovědět)

přesně tak. Ovšem to, že řešíš hru nic nemění na tom,co jsem tu řekl o C-14ce

Natix - 19.09.2007 | 13:29   (odpovědět)

To Unimatrix325: To je možná problém, proč se neshodnem. Já řeším hru, zatímco ty herní svět, který je mně osobně docela egal. A už konec, nechci tu strávit půl dne řešením nesmyslů (viz. diskuze k MS).

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 13:23   (odpovědět)

Natix : já neřešim hovna, já akorát řešim jak to funguje v SC světě, ne ve hře. To, že je BC ve hře malej a sestřelí ho pár mariňáku je typické herní zjednodušení.

A k tomu terminu technicu už se ani vyjadřovat nebudu

Natix - 19.09.2007 | 13:03   (odpovědět)

To Unimatrix325: Hochu, moc to řešíš. Podle mě si prostě Blizzardi říkali, že bude víc "kůl," když napíšou, že mariňák je vyzbrojen "moderní, rychlopalnou, smrtící, gaussovou puškou střílející nebezpečné projektily z uranu 238 (to zvýšení dostřelu je IMHO taky nesmysl) s typovým označením XYZBžFň MK.2," než když napíšou, že střílí z nějakého obyč samopalu. Jak už jsem říkal, realismus tu nemá vůbec smysl řešit, to byme se nejdřív museli pozastavit nad tím, že battlecruiser, který má podle filmových sekvencí rozměry v řádek stovek metrů, je ve hře velký sotva 20 metrů. To bys rešil tak, že je BC čtyřrozměrný, takže může měnit svoji velikost? Hele, jak by řekl můj kámoš, "neřeš hovna."

Ale na druhou stranu mě napadá, že třeba v C&C 3, používají některé jednotky GDI jako zbraň rail-guny a opravdu jsou zobrazené jinak než jako kulomety, ale je zase otázka, jestli bílomodré paprsky odpavídají realitě. No, myslím, že asi taky ne, ale je to sakra efektní.

PS: "Gauss gun" (v reálném světě, prosím tě) je terminus technicus a za tím si stojím. To je jako tvrdit, že "kulomet" je taky jenom slovo a může to být název pracího prášku.

Mizzin - 19.09.2007 | 10:58   (odpovědět)

Tak...oni tam maj totiž podobných "nedorozumění" spousty. Viz rozdíly mezi animací a hrou.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 10:50   (odpovědět)

Tak nějak... a pokud bych měl hádat, tak buď původně chtěli coilgun, ale pak to zavrhli, protože to nevypadalo dobře v animacích, ale v manuálu to zůstalo. Nebo udělali animace a pak někoho napadlo, že by to bylo cool, kdyby to byl coilgun, ale animace už měli hotový. Když o tom tak přemejšlim, tak imho spíš ta první verze, protože bez efektů by to opravdu vypadalo nudně a v druhém případě by si museli uvědomovat, jakou blbost vlastně dělají

Mizzin - 19.09.2007 | 10:45   (odpovědět)

jo....to je jako kdyby tam dali vodní dělo a napsali tam, že je to Plamenomet. A nějakej terminus technikus to nezachrání.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.09.2007 | 10:26   (odpovědět)

Jde mi o to, že prostě nemá smysl tvrdit, že to je coilgun jenom proto, že se to jmenuje "Gauss". A že to je terminus technicus s tím zásadně nesouhlasím. Je to jenom slovo.
Kdyby tam bylo napsáno "Gauss rifle" a ve hře a v animacích se to tak chovalo, tak neřeknu ani hovno, ale vzhledem k níže řečenému je prostě nutno konstatovat, že ta puška je normální, protože se při střelbě jako normální chová (zvuky a záblesky z hlavně) a protože jediné, co svědčí pro to, že to je coil gun je ten název Gauss, což jak už jsem psal nemusí znamenat vůbec nic.
Tady krásně funguje Occamova břitva To, že ta puška je prostě normální a "Gauss" je v tomto případě pouze výrobce zbraní v Koprulu sektoru, nebo to má nějaký jiný nepodstatný důvod je jednodušší vysvětlení než říct, že to je coilgun a snažit se vysvětlit, proč je tam ten oheň a ty zvuky.

Natix - 19.09.2007 | 01:02   (odpovědět)

To Unimatrix325: No, holt je třeba se smířit s tím, že SC podobně jako béčková sci-fi holt realismus moc neřeší, ale naštěstí tady jde hlavně o hratelnost a vizuální stránku, jestli máš někde v manuálu napsáno machine gun nebo gauss gun člověk při hře neřeší.
Akorát mi pořád není jasné, co máš s tou oficiálností. "Gauss gun" je prostě terminus technicus, na tom není co řešit.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.09.2007 | 16:22   (odpovědět)

Já jsem samozřejmě celou dobu mluvil o urychlování projektilů.
A zvuky a oheň jsou nesmysl, ale teď je otázka, co má tedy větší váhu, jestli to, že puška má přízvisko "gauss" nebo to, že v animacích je evidentně normální. A vzhledem k tomu, co jsem psal, že nikde není oficiálně explicitně řečeno, že to je coilgun, tak to Gauss může znamenat cokoliv, třeba výrobce zbraní.
Zrovna Blizzard seká ty nesmyslné názvy jako na běžícím páse, stačí se podívat na paletu modrobleskošlehů u Protossů, které se všechny jmenují jinak, ale vypadají stejně.
Plasmové štíty jsou taky kapitola sama pro sebe.

Natix - 18.09.2007 | 16:17   (odpovědět)

To Unimatrix325: Elektromagnetismus ta zbraň využívá, ale jinak než jsi ty prve myslel.
Pokud jde o ty zvuky, tak je to samozřejmě nesmysl, ale tak holt je to třeba brát tak, že je to pro efekt. Realismus SC se nedávno řešil a tohle je jedna z nejmenších chyb. Spíš mi vadí zvuk siege tanků, ty zní jak kapslíkovka.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.09.2007 | 16:07   (odpovědět)

Natix : když se něčemu řiká Gauss, tak to ještě neznamená, že to je elektromagnetická zbraň.

Aries : jo já vim, to taky myslim.

Jde ovšem o to, že nikde neni napsaný, že to tak skutečně je a nikdo se nepozastavuje nad tim, že ty pušky dělají zvuky jako normální zbraně a jde jim oheň z hlavně

Natix - 18.09.2007 | 16:05   (odpovědět)

Jo, tak takhle top asi myslel Unimatrix325. To mě ani nenapadlo, že by si někdo mohl myslet, že gaussovka střílí elektromagnetické pulsy, to je něco úplné jiného.
To Aries: Mariňáci nepoužívají rail gun, ale gauss gun / coil gun, jak už jsem psal, ale princip je podobný, pevný projektil urychlený elektromagnetickým polem.

Aries - 18.09.2007 | 15:49   (odpovědět)

elektromagnetická puška by znamenalo, že střely při zásahu zasáhnou objekt i elktromagnetickým pulsem (EMP), který vyřazuje, či ničí techniku. To co maji mariňáci, jsou ruční verze takzvanýho Rail Gunu (http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_Gun) kterej střílí projektliy urychlený elektromagnetama, čímž dosahujou mnohonásobně vyšší rychlosti.

Natix - 18.09.2007 | 15:46   (odpovědět)

To Unimatrix325: Je tam napsáno "Gauss Rifle." A na tom odkazu na wiki, co jsem ti posílal předtím, se píše "A coilgun is a type of cannon which uses one or more ELECTROMAGNETIC coils to accelerate a magnetic projectile to high velocity." (Hned pod tím se můžeš dočíst, čím se liší gauss gun od coil gun, ale to je jenom detail.) Co na tom nechápeš?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.09.2007 | 15:42   (odpovědět)

A kde tam vidíš "elektromagnetická" ?

Natix - 18.09.2007 | 15:02   (odpovědět)

To Unimatrix325: Myslíš jako, že nikde není napsané, že ta zbraň ve SC není elektromagnetická? Píše se to např. v manuálu a na Starcraft2.com se u mariňáka píše Armament: 8mm C-14 Impaler Gauss Rifle.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.09.2007 | 14:41   (odpovědět)

No je jedno, jestli to existuje, nebo ne, jde o to, že nikdo nikdy netvrdil (oficiálně), že to je elektromagnetická puška. Všichni tka usuzujou jenom podle toho jména.

Natix - 18.09.2007 | 14:30   (odpovědět)

Myslíte?
http://en.wikipedia.org/wiki/Coil_gun

- 18.09.2007 | 14:05   (odpovědět)

oficiálně mužeš řict cokoli, ale stejně je to jedno, protože zatim nic podobneho není, pokud já vím. Mohli by říct, že zbran používá vzduchovou bombičku

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.09.2007 | 13:55   (odpovědět)

no to právě nikde oficiálně řečeno není

Natix - 18.09.2007 | 12:51   (odpovědět)

To Unimatrix325: No, vždyť jo, střílí projektily urychlené magnetickým polem. Nebo jak jsi to myslel?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.09.2007 | 10:40   (odpovědět)

BTW fascinuje mě, jak je stále v obecném povědomí to, že ta puška je elektromagnetická

Romla - 17.09.2007 | 22:18   (odpovědět)

To Unimatrix325: Takovej blázen, abych na ní něco tiskl nejsem, ale máme ji doma

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.09.2007 | 22:14   (odpovědět)

no tak snad nikdo neni takovej blázen, aby to... oprava, aby cokoliv tiskl na inkoustovce

Poul - 17.09.2007 | 22:11   (odpovědět)

PPsH? Spíš M1 Garantku...

Romla - 17.09.2007 | 22:01   (odpovědět)

Ještě by mohl udělat PPSh-41:
http://www.modelguns.co.uk/images/ppsh15.jpg
Moji nejoblíbenější zbraň z druhé světové...

Romla - 17.09.2007 | 21:35   (odpovědět)

Mně se víc líbí ta pulsní puška z vetřelců:

http://aliens.humlak.cz/aliens/aliens_papirove_modely/aliens_models/pulse_rifle/m41model07.jpg

To je panečku zbraň. Ale na ingoustovce bych to odhadl spíš na pár tisíc než set...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.09.2007 | 18:05   (odpovědět)

Ta úroveň detailu je svinstvo a vytisknout to... imho to barevně nemá moc smysl, většina je šeď, ale i tak to asi přijde na pár desítek korun (barevně i na pár stovek) a slepit to bude práce na několik dní
Je pravda, že taková puška jako dekorace do bytu by nebyla špatná, ale abych řekl pravdu, ten design neni nic extra, na to, abych tomu věnoval tolik času

m4rses - 17.09.2007 | 17:54   (odpovědět)

2 Marine

Sak je to gausovka ...

A - 17.09.2007 | 16:40   (odpovědět)

Super skvele...

TaSSadar - 17.09.2007 | 14:51   (odpovědět)

hovadina

Frost-Dragon - 17.09.2007 | 09:22   (odpovědět)

škoda že to nebude fungovat ... (třeba jako kuličkovka) to by bylo hustýý

Aries - 17.09.2007 | 06:38   (odpovědět)

Hmm obávám se že to na složení bude těžký jako prase

Marine - 16.09.2007 | 23:37   (odpovědět)

Sice mariňácká zbraň vypádá zajímavě(teď mluvím jen čistě o zbrani jako takové), ale nechápu, proč je tak "tlustá", vždyť nemá ani talon.

Mike - 16.09.2007 | 23:21   (odpovědět)

gut zbran

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.