StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

14.09.2007 | 20:55 - Jata

Po týdnu tu máme op?t nášup nových otázek a odpov?dí, a jak u se stane asi samoz?ejmostí, i tentokrát pokládaly otázky fanstránky.

 

1. Vrátí se Ultraliskové do SC2? (starcraft2forum.org)
Ultralisk je opravdu v?len?n do našich momentálních plánu, ale jako u všeho ostatního co se vztahuje k jednotkám a vyváenosti, i toto je p?edm?tem r?zných zm?n.

2. Bude v SC2 podporován voice chat? (teamliqiud.net)
Ano, na Battle.netu plánujeme implementaci VoIP, ale další detaily budou ješt? oznámeny.

3. Jaké budou systémové poadavky? (Starcraft-Source.com)
Stále optimalizujeme hru a minimální systémové poadavky ješt? nemáme. Nicmén? StarCraft II bude poadovat pixel shadery 2.0 a p?inejm?nším 128 MB video RAM na grafické kart?.

4. Uvidíme ve StarCraftu II n?jaké hybridní jednotky? (starcraft.org)
Plánujeme pro singleplayerovou kampa? prozkoumat tajemství obklopující Xel'nagy. V kampani se setkáte s n?kolika unikátními jednotkami, které by jinak nebyly v multiplayeru k vid?ní. Te? budete muset akorát ?ekat a pak uvidíte.

5. Vyho?í Thor p?i poškození jako terranské budovy? (starcraft2.4players.de)
Ne, Thor nevyho?í jako terranské budovy. Bude jako ostatní terranská vozidla, které je moné opravit pomocí SCV.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Milan Hoang - 27.01.2008 | 11:36   (odpovědět)

Processor: 1.4 Ghz Processor
Memory: 512 MB RAM
Graphics card: 128 MB RAM video card capable of Hardware TnL. DX10 is not required, but will be supported by SC2 and Blizzard are considering adding DX10 specific effects.
Pixel Shader 2.0 (Officially Confirmed)

Harddisk:
Soundcard: A DirectX-compatible 16-bit sound card.
OS: Windows Wista, Windows XP or Mac OS. (Officially Confirmed)
Connection: Access to Blizzard Entertainment's online gaming service, Battle.net, requires a low-latency, active Internet connection rated at 28.8 Kbps or faster.
Multiplayer games played over a LAN require an active connection to a TCP/IP network.

Other: Mouse and Keyboard

Romla - 16.09.2007 | 15:36   (odpovědět)

To Aries: Trochu zapomn, e Starcraft je o velkch armdch, tud ti k zkladn? p?icupit hromada mari?k?, tank? a kdov?eho jet? a teprve za tm budou schovan ?ty?i Tho?i, kte? z dlky rozbombarduj celou zkladnu. Take se k nim nejsp ani nedostane, nato abys m?l ?as kolem nich s n??m krouit. Blizzard to ur?it? vybalancuje, ale zatm se mi Thor v?bec nelb.

Aries - 16.09.2007 | 14:41   (odpovědět)

To Unimatrix325: Myslel jsem sp ob?hnout za Thora -> zastavit -> vyst?elit -> zase o kus ob?honut -> zastavit -> vyst?elit atd.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 16.09.2007 | 14:36   (odpovědět)

Thor do vzduchu st?let m?e a trochu zapomnte, e jich m?e bejt vc A mlokdy je monost p?kn? obhat a nenechat se trefit, kor kdy bude mt n?jakou podporu a kor kdy ve SC jednotky co se pohybujou, tak nest?lej - krom cobry...

Aries - 16.09.2007 | 13:58   (odpovědět)

Nevm co po?d mte s tm Thorem, zni?it jde snadno, a? u ze vzduchu nebo ho prost? obkl?it p?chotou/strojema, obhat a sem tam dt rnu. Ne se Thor nato? k vst?elu, bude dvno tuhej. Alespo? mi to tak p?ilo.

Natix - 16.09.2007 | 13:15   (odpovědět)

To Unimatrix325: To sice jsou, ale to nen d?vod, aby nem?li n?jakou svoji mega-potvoru. I Ultralisk se tomuhle vymyk.

Mizzin - 16.09.2007 | 13:03   (odpovědět)

Natix: t?eba n?jakou opanc?ovanou 50ti metrovou ropuchu, kter by hopsala po armdch jako basketovej baln a svm jaz?kem by tahala velitele z tank?...atd atd.

SiMich - 16.09.2007 | 13:02   (odpovědět)

Za superjednotku by se potom mohla povaovat ta, kter neere food, je zadarmo a je siln jako Zergling a pomal jako Larva.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 16.09.2007 | 12:33   (odpovědět)

Zergov nejsou o superjednotkch, ale o mnostv

Natix - 16.09.2007 | 12:25   (odpovědět)

To, jestli za?azen Thora do hry byl dobr npad nebo ne, ?eit nechci, protoe na to m kad sv?j nzor. Ale v sou?asn dob? m zdaleka nejvc HP, take pokud se povauje za "super jednotku" (dvm to do uvozovek, jestli se vm tohle ozna?en nezd, pojmenujte si to jak chcete) Mothership, tak Thor rozhodn? taky. Samoz?ejm? jich m?ete mt vc, co zatm i MS, take by se do thle kategorie daly za?adit i k?inky, pokud by u Thora snili HP, tak i mon i Ultraliskov, Carriery a Archoni.
Ale pro? tohle pu: Prost? jsem cht?l ?ct, e kdy Protossov i Terrani dostali novou "hodn? silnou jednotku" (tenhle nzev u snad nevad, ne?), tak bych n?co podobnho ?ekal i u Zerg?. Vzhledem k tomu, e u maj Ultralisky, tak bych ?ekal n?jak po?dn ltajc monstrum.

Romla - 16.09.2007 | 11:55   (odpovědět)

Thor nen dn superjednotka, i kdy tak vypad. Doufm, e jeho statistiky p?jdou p?ed vydnm jet? dol?, protoe zatm se mi zd nechutn? siln. Alespo? hitpointy bych mu snil minimln? na polovinu.

Mizzin - 16.09.2007 | 09:30   (odpovědět)

Thor je v pohod?...mon je trochu odoln?j, ale jeho to?n ?slo nen zas tak kdovjak asn.

Matik - 16.09.2007 | 08:38   (odpovědět)

To Natix: Thor je najvacsia p*cov*na (bez urazky) co mohli do SC2 dat

Natix - 16.09.2007 | 01:38   (odpovědět)

To Romla: A Thor je asi co?

Romla - 15.09.2007 | 23:28   (odpovědět)

Co mte vichni s t?ma superjednotkama? Zergov dnou mt nebudou, stejn? jako dnou nemaj Terrani.

Natix - 15.09.2007 | 23:03   (odpovědět)

Jet? aby ultralisky vy?adili! J sice mnohem radi pouval guardiany, ale ultralisk? prost? zergov bt nem?ou. Jenom jsem zv?dav, jakou budou mt teda zergov superjednotku...

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.