StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
DỊch vụ khoan cắt bê… » 19.03. 04:22
Our website selling … » 19.03. 03:34
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karune po jedenácté

01.09.2007 | 10:45 - Overwatch

Máme tady další Karuneho Q & A, tentokrát se řeší velikost map, Terrani a Zergové:

 

1) Budou ve StarCraftu 2 velikosti map podobné, nebo větší než v původním StarCraftu?

Velikost map se může měnit mapu od mapy, ale v podstatě budou mapy stejně velké. Pole terénu jsme konvertovali do nového editoru, aby proporcionálně seděly s původním StarCraftem (například 128x128 v SC1 je zhruba stejně velké jako 128x128 v SC2)

 

2) Budou mít hrdinové ve StarCraftu 2 nějaké unikátní schopnosti?

Hrdinové budou mít unikátní schopnosti rozdílné od těch, které mají standardní jednotky. Hrdinové budou hratelní pouze v singleplayeru a nebudou součástí multiplayeru (ani skirmishe).

 

3) Nebudou Terrani slabší při soubojích na blízko bez Firebata?

Nebojte se, Terrani budou mít spoustu jiných jednotek, které se dokážou vypořádat s útoky na blízko. Protože jej ale spousta lidí miluje, bude dostupný v editoru map.m

 

4) Bude Mutaliskův útok pořád zasahovat více cílů?

Ano, Mutalisk je momentálně nedesignován tak, že jeden jeho útok zasáhne více cílů.

 

5) Bude se moct útočit na zasunuté Supply Depoty? Budou mít v tomto stavu více hit pointů?

Ano, na zasunutý Supply Depot bude možno útočit a ne, nebude mít více životů. Schopnost Supply Depotu „zasunout se“ je nedesignována pro strategičtější pohyb jednotek. Nejen že hráči tak mohou udržet nepřítele dál od základny, mohou také dovolit svým jednotkám přejít přes Supply Depoty, ale jsou také účinnou blokádou cesty, kdy tímto způsobem můžete rozdělit příchozí armádu na dvě menší.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

m4arses - 02.09.2007 | 17:54   (odpovědět)

no ved to je jedno ci jednotka alebo budova len by som si prial viac moznosti nakazenia setkeho okolo....

Krcik - 02.09.2007 | 15:39   (odpovědět)

m4arses: jak bys chtel infestnout mothership kdyz je to jednotka ?

Rexxus - 02.09.2007 | 15:33   (odpovědět)

To m4arses: V tom prvnim videu myslim rikali, ze Time Bomb spomaluje vsechno v dosahu, takze asi i jednotky...

Natix - 02.09.2007 | 15:21   (odpovědět)

To TaSSadar: Dorazí, dorazí... Thor má podle dosavadních informací 700 HP, toho nejde jen tak nějak "dorazit"!

m4arses - 02.09.2007 | 14:06   (odpovědět)

taktiez by som bol rad keby zergovia dostali viac moznosti "infestnut" teranske budovy .. nie len CommandCenter, a aj nejaku protossku (napr mothersip )

m4arses - 02.09.2007 | 14:04   (odpovědět)

Viete to by som rad viel, ked sa na MotherShip vrhnu Scourge, a ta hodi Timebomb co sa stane? Spomalia sa? alebo to funguje len na zbrane (rakety a pod) ?

TaSSadar - 02.09.2007 | 13:38   (odpovědět)

dobre, jenze taky nepujde utok samotne s mother ship, a dkyby prohravalo, jendoduse odleti a zbytek ty thory dorazi

Natix - 02.09.2007 | 13:31   (odpovědět)

To TaSSadar: Možná v původní verzi, když Mothership měla 800 nebo kolik životů, ale teď když má jenom 300 (+300 štítů), tak ani náhodou. A stejně ten planet cracker mi nepřijde zas až tak silný.

TaSSadar - 02.09.2007 | 13:26   (odpovědět)

jenze thor neni tak silny... mozna ma o mnohem vetsi palebnou silu, ale vyhoda letani je hodne velka, lepe se ovlada, a ma planet cracker nebo ten time bomb... planet cracker by ti tech 10 thoru rozmasiroval jak po masle, takze 1 MS bohate staci

Falagar - 02.09.2007 | 12:18   (odpovědět)

To TaSSadar: Mně by přišlo dost nelogické moci mít 10 Thorů a jen jednu Mothership. Když po jednom, tak obojí - nebo naopak radši obojí po více kusech.

SiMich - 02.09.2007 | 11:14   (odpovědět)

Rexxus: V tom demu, co bylo na Blizzconu, Black Hole nebyla.

Kain de Amedha - 02.09.2007 | 10:25   (odpovědět)

A to já bez zergů ani plivanec ^ ^

- 02.09.2007 | 10:09   (odpovědět)

to přece nic nemění na tom, že by chtěl demo. Já ho taky chcu a HNED!

Aries - 02.09.2007 | 07:55   (odpovědět)

2Rexxus: Ty už chceš demo? Vždyť nemaji hotový vůbec Zergy a ostatní rasy se dodělávaj

Rexxus - 02.09.2007 | 00:35   (odpovědět)

Proc nahrada? Cerna dira bude i tak, ne? A chtelo by to demo

TaSSadar - 01.09.2007 | 17:45   (odpovědět)

doufam, ze ejstli tu schopnost zneviditelnit ostatni jednotky daji mothership, meli by z ni zase zrobit ultimatni jednotku, cili jedna za jendu stranu (proste sneviditelneni nahrada za black hole)

- 01.09.2007 | 17:32   (odpovědět)

firebat byl dobra jednotka proti zergum i proti zealotum. Ne jednou mi zachranil život, proti takovému utoku. Medici a pár firebatů(tak 6) myslim dokaže porazit stejny a řekl bych i trochu větší team zealotů.

ASS_Sasin - 01.09.2007 | 17:25   (odpovědět)

S firebaty bylo nelepsi pouzit stimpacky a na zerglingy... To potom byla rožeň že by týden mohli zásobovat všechny grily na světě

ovo - 01.09.2007 | 14:29   (odpovědět)

v editore by mali byt vsetky jednotky z prveho dielu pokial viem

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.09.2007 | 14:27   (odpovědět)

na Zerga je ideální mariňák Jinak vedvojce firebat bude taky, ale přístupnej jenom přes editor.

m4rses - 01.09.2007 | 14:20   (odpovědět)

mno ja by som skorej povedal ze Firebat je idealny na zerga, inak by bolo zaujimave videt graficke prevedenie v dvoje, hlavne tie plamene...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.09.2007 | 14:09   (odpovědět)

Dave.89 : no ono popravdě řečeno firebati jsou spíše symbolická jednotka. Ve skutečnosti se skoro nepoužívají.

Marine : nebudou, ale ta schopnost tak nějak přebíhá mezi jednotkama, původně jí měl mít ten stasis orb snad, těď pokud vím zase mothership...

Marine - 01.09.2007 | 14:06   (odpovědět)

teď mě napadlo, že vlastně ani proťáci neboudou mít Arbitura co z neviditelňuje své jednotky

Dave.89 - 01.09.2007 | 14:01   (odpovědět)

Tak to jsem celkem zklamany,... rad bych v SC2 videl Firebaty!

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.09.2007 | 13:58   (odpovědět)

to by mě zajímalo, který jednotky myslí, že se dokážou vypořádat s útoky na blízko Protože momentálně maj terrani jenom střílející jednotky, což mimo jiné znamená, že dark swarm ve hře nebude

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.