StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

10 důvodů proč hrát StarCraft 2

02.06.2007 | 11:18 - SedRicK

Jelikož má StarCraft 2 potenciál stát se nejlepší hrou na dalších deset let, níže je vypsáno 10 důvodů, proč by vás tato hra neměla v žádném případě minout.

 

10. Historická událost
Uvedení Starcraftu II bylo naprosto jedinečným kouskem. S takovou pompézností s jakou bylo
představeno druhé pokračování jedné z nejkvalitnějších a nejlepších RTS svět ještě neviděl. Již po prvním předvedení ukázkové demoverze se SC II stal jednou z neočekávanějších her, která se má v budoucnu objevit. Samotné vydání hry bude určitě neméně slavnostní.

9. Být in
Vydání StarCraftu II bude taková událost, že zajímat se, mluvit nebo být viděn u této hry bude naprosto in. Budete se cítit jako naprostá nula, když nebudete vědět o čem že se ti vaši kámoši tak sáhodlouze a nadšeně baví.

8. Podpora
Už je to pěkná řádka let, co vyšel první díl StarCratu, ale Blizzard nezanedbává svoje hráče a nepřestává podporovat svůj počin. Ať už se jedná o vydávání stále nových patchů nebo vylepšování herního serveru Battle.net. Samozřejmě i odpovídání na dotazi hráčů, tak i oficiální fórum. A určitě tomu nebude jinak i u SC II.

7. Grafika
Grafika v novém SC II bude naprosto úchvatná. Podle autorů i videí zde bude spousta záblesků, světelných efektů a výbuchů. Vše bude ve 3D, postavičky mají více polygonů, takže vypadají zase o něco víc raálněji. Autoři se hlavně snažili, aby grafické zpracování bylo podobně jako v prvním dílu.

6. Komunita
SC vytvářel a stále vytváří komunitu hráčů. Hráči se spojují do různých klanů, které bojují mezi sebou, vytváří speciální taktiky a diskutují mezi sebou o proběhlých zápasech. Po vydání SCII určitě počet klanů poroste exponenciálně.

5. Příběh
Příběh byl také velice silnou stránkou SC. Docela slušně se zaplétal a zase náhle a nečekaně rozplétal. A vás určitě zajímá jak to bude pokračovat s Jimim Raynorem, Zeratulem nebo Karigenovou.

4. Videa
Co k tomuhle dodat? Kdo viděl alespoň jedno in-game video od Blizzardu, tak se mnou musí souhlasit, že to je naprostý skvost. Skvělé animace, podkreslené vynikající scénickou hudbou, dokonale dokreslují a rozvíjejí příběh. Nejenom pro mě, ale i pro většinu hráčů byly animace mezi levelama jednou z největších motivací hrát dál a dál a nepochybně tomu bude tak i v SCII.

3. Vyváženost ras
SC má jedny z nejlépe vyvážených ras v RTS. Každá jednotka má svoje klady a zápory. S jednou jednotkou je lepší útočit pouze na vzdušné cílé a s některou jen na pozemní, což skýtá mnoho variací a taktik. Ve SCII půjde Blizzard ještě dál a jak jinak to zjistit než si hru zahrát.

2. Hratelnost
SC měl a stále má vynikající hratelnost. Samozřejmě za to může hlavně multiplayer, ale i singleplayer nabídl mnoho herních variací a situací. V kombinaci s vyvážeností ras a příběhem to byl a podle mého názoru to je nejlepší mix RTS, co kdy byl. A ve SCII půjdou určitě ještě dál. Autoři slibují naprostou svobodu hraní a bez limitů.

1. Multiplayer
Øekl bych, že to je ten největší důvod, proč si zahrát právě SCII. Jednička byla, co se týče hry více hráčů naprosto nepřekonatelná. Desítky různých taktik a stylů hraní a to nejdůležitější a to, že každá hra byla jiná a dokonale zábavná. Zrychlením internetu a vylepšováním battle.netu tak můžete hrát třeba s korejcem nebo američanem a to pěkně pohodlně z domova. Prostě není nad to zahrát si proti skutečným lidem, než proti tupým mechanickým botům.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

 

Zatím nebyly vloženy žádné komentáře.

 

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.