StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[$].]New ^The Fain… » 16.01. 14:47
[.[0@0].]((NEW)) F.u… » 16.01. 14:41
((GET)) Great Willia… » 16.01. 14:32
Jan.2019 Best Tomas … » 16.01. 14:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Další verze testovací mapy balancování

08.03.2015 | 12:49 - Jata

Vývojáři po více jak měsíci testování výrazných změn u Zergů přišli s novými nápady ohledně balancování hry. Na testovací mapě Deadwing LE (2.1.8 Balance v1.1) tak kromě změn z konce ledna můžete vyzkoušet i další úpravy, na které by David Kim a jeho tým rádi znali názor komunity:

 

ZERGOVÉ

  • Locust
    • Doba životnosti Locusta snížena z 30 vteřin na 25 vteřin.
  • Viper
    • Dosah schopnosti Blinding Cloud zvýšen z 10 na 11.

PROTOSSOVÉ

  • Tempest
    • Odstraněn bonus k poškození proti masivním vzdušeným jednotkám.

Všechny navrhované změny jsou jako vždy k dispozici i ve formě extension módu aplikovatelného na libovolnou mapu.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

CyberOndra - 18.03.2015 | 13:15   (odpovědět)

To tvůj děda: Mothership a její maskovací schopnosti jsou opravdu rozsahem malé (většinu místa které dokáže maskovat zabere ona sama), navíc je to slabá přerostlá jednotka, dokáže jí ovládnout Infestor nebo ji může Viper lehce přitáhnout k sobě a tím odmaskuje celou skupinu. A ještě k tomu je děsně drahá a ve hře ji člověk může mít je jednu.

tvůj děda - 17.03.2015 | 13:27   (odpovědět)

To CyberOndra: za prvý prosím nevykat
posílením všech lodí si myslím že by byl mass VR každou hru, štíty se snad dobíjí samy a arbiter - jako cloakovací jednotka? To snad ne, na to snad je mothersipa, jenže to by zase nešly debilní věci typu photon overcharge co?
BTW já jsem gold, takže se prosím nepouštět do nějakých balance řečí, tohle je jenom čistě můj názor, ať je správný nebo ne

CyberOndra - 16.03.2015 | 19:04   (odpovědět)

To tvůj děda: zesměšňujte si to jak chcete...to co jsem napsal skvěle fungovalo ve Starcraftu 1. Proč by to nemohlo fungovat v jeho pokračování?

FLOYD - 16.03.2015 | 16:24   (odpovědět)

lol komunikace

tvůj děda - 16.03.2015 | 12:09   (odpovědět)

To CyberOndra: jj a ještě trvalou neviditelnost pro všechny jednotky a nesmrtelnost na 1 minutu s cooldownem 5 vteřin

CyberOndra - 16.03.2015 | 11:31   (odpovědět)

Proč zase oslabují Protossy? Místo aby se zaměřili třeba na Infestory u Zergů (je trápné že umí ovládnou mysl Mothership apod.). Jak vůbec dopadl likvidační záměr warpu, "warpované jednotky u protossů oslabení o 200%"? Být na mě tak posílím všechny lodě Protossů, vrátím jednotku Arbiter...dal bych jednotku která by dobíjela štíty (ekvivalent léčení za pochodu).

Beldin - 11.03.2015 | 16:13   (odpovědět)

Hmm kratsi trvani locustu.... 5 vterin dost zmeni jejich dosah a swarm hostici budou muset sedet bliz

FLOYD - 08.03.2015 | 20:53   (odpovědět)

nuda

Markus - 08.03.2015 | 19:43   (odpovědět)

Ne, blizzard chce znicit tebe a tvuj skill

KIKO - 08.03.2015 | 18:44   (odpovědět)

tvl blizzard chce tych protossov znicit uplne

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.