Svým dnešním p?ísp?vkem na oficiálních fórech Rob Pardo oznámil sv?j konec v Blizzardu, kde p?sobil jako kreativní ?editel. Po 17 letech, které ve spole?nosti strávil, se rozhodl za?ít psát novou kapitolu ve svém ivot? i v karié?e. Zatím sice netuší, co bude d?lat, ale rozhodn? si chce uít nadcházející léto a a pak se uvidí. Pardo také slíbil, e se bude více v?novat svému ú?tu na Twitteru - @Rob_Pardo.
Kadý konec je i za?átkem a dnešní den je novým za?átkem pro m?.
Po 17 letech v Blizzardu a dlouhém a pe?livém uvaování jsem dosp?l k obtínému a sladkobolnému, ale vlastn? naprosto úasnému rozhodnutí pokra?ovat novou kapitolou ve svém soukromém ivot? i karié?e.
U p?ed prací v Blizzardu jsem byl velkým fanouškem této spole?nosti a jejích her. Zejména m? velmi zajímal okrajový ánr real-time strategií. A tak se mi splnil sen, kdy jsem dostal p?íleitost pracovat na StarCraftu, který v té dob? vytvá?el na dnešní standardy skute?n? velmi malý tým. Bylo neskute?n? napl?ující se setkávat se všemi ?leny týmu osobn? a zárove? v?novat veškerou naši energii ve prosp?ch spole?ného cíle v tak kreativním a poutavém prost?edí.
Blizzard Entertainment prost? p?edstavuje nejlepší místo na sv?t? pro kadého herního designera. Nejlepším aspektem návrhu her v Blizzardu je to, e do hratelnosti naprosto kadého produktu je zapálená celá spole?nost. Od výkonného týmu, p?es zákaznickou podporu a po zam?stnance našich pobo?ek v r?zných koutech sv?ta, kadý jednotlivý ?lov?k je i hrá?em a p?ispívá k vytvá?ení té nejlepší moné hry. To je také d?vod toho, pro? je jako první ?ádek v seznamu autor? kadé hry Blizzardu uvedeno "Game Design by Blizzard Entertainment".
Jsem skute?n? velmi pyšný na p?ínos, kterým jsem pro Blizzard byl. Od budování stále hraných her, p?es podporu eSportu a po p?evedení sv?ta Warcraftu do celove?erního filmu, a samoz?ejm? na monost být na oslav? našich sdílených vášní v rámci online komunity Blizzardu i na BlizzConu.
Nakonec je to práv? komunita kolem Blizzardu, pro? chodíme kadý den do práce a dáváme naše duše do kadého sv?ta a záitku, který vytvá?íme. Hrá?i her od Blizzardu jsou ti nejzanícen?jší na sv?t? a vaše v?rnost a oddanost jsou to, co za to skute?n? stojí. Vytvá?et pro vás zábavu je neuv??itelná p?íleitost a já vím, e jako komunita dále porostete a budete siln?jší. Na osobní úrovni bylo tak smysluplné pomáhat vytvá?et pro vás všechny radost.
T?ším se na nové výzvy, ale vdy budu s radostí vzpomínat na ?as strávený s vámi a úasnými týmy spolupracovník? z Blizzardu. Bylo to uspokojující i pokorné a ud?lalo to ze m? lepšího vývojá?e i lepšího ?lov?ka. T?ším se, a budu i v následujících mnoha letech hrát hry Blizzardu u jenom jako hrá?. Hlavn? u mám te? dost ?asu se nau?it, jak vytvo?it sout?ní balí?ek v Hearthstone.
Ohledn? toho, co budu dál d?lat, pro vás ješt? nemám odpov??… ale budu ji mít "a bude p?ipravena". Mezi mými prioritami nyní je si uít léto s rodinou, hrát spoustu her a p?emýšlet o budoucnosti. Herní pr?mysl stále je tím úasným místem, kde se rozvíjí hraní PC her, máme nové konzole, mobilní hry a virtuální realita se stává skute?nou realitou. Je to jako mít prázdný quest log a vstupovat poprvé do nové oblasti.
V minulosti jsem nebyl zrovna horlivý uivatel Twitteru, ale budu se snait to zlepšit a dávat sem nové informace – @Rob_Pardo. Z?sta?te se mnou prosím v kontaktu!
Rob
Zatím nebyly vloženy žádné komentáře.