StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

David Kim o možných úpravách balancování

03.01.2014 | 22:22 - Jata

Dnes po půlnoci byla zahájena letošní první sezóna na Battle.netu i v rámci WCS. U této příležitosti se David Kim podělil na oficiálních fórech s nápady ohledně balancování, které vývojáři právě zvažují.

 

Se startem nové sezóny dostáváme velké množství zpětné odezvy na sílu Protossů. Třebaže námi získané výsledky nejsou tak jasné díky nízkému počtu právě probíhajících turnajů, souhlasíme, že ostatní rasy nemohou tak snadno přejít do útoku proti Protossům, jak jsme chtěli.

Pro příravu následující testovací mapy balancování máme několik nápadů, na které bychom chtěli slyšet vaši odezvu:

Snížení doby trvání Photon Overcharge z 60 na 40

Věříme, že Mothership Core je velmi všestranná jednotka. Líbí se nám ony agresivní možnosti, které nabízí, jako je správně načasovaný recall jednotek, ale zajímalo by nás, zda by tento defenzivní význam Mothership Core mohl být trochu potlačen. Chtěli bychom vidět více možností útoků, soubojů a harassu pro Terrany a Zergy proti defenzivně hrajícím Protossům.

Zvýšení rychlosti zahrabaného Roache na 2.25

Ze všech těch změn, které jsme provedli v posledním balančním patchi, se zdá být tato jako nejméně účinná. Jen málokdy vidíme nějaké hry, které by stály na pohybu zahrabaných Roachů, a rádi bychom toto trochu víc podpořili. Třebaže jsme viděli tuto strategii jen u několika her, připadaly nám vážně zábavné a odlišné v porovnání s ostatními stategiemi zergských hráčů. Možná i takový malý krok přispěje k většímu využití této strategie v různých zápasech.

Další krok pro terranské mechy

Doufáme, že můžeme stejně tak podpořit i používání mechů. Některé z možností, které sledujeme: vyšší poškození proti obrněným jednotkám u Siege Tanků, snazší přístup k EMP při použití mechů, posílení vzdušných jednotek a další.
Nicméně jde o oblast, v níž jsme si nejméně jistí. Proto detailní odezva s dobrým odůvodněním je více než vítána.

Mějte prosím na paměti, že toto není ani zdaleka finální varianta. Skutečně si vážíme vaší zpětné vazby a budeme nadále zvažovat možnosti, které nám navrhnete, před tím, než další mapu pro testování balancování vydáme.

 

Máte-li k ním nějaké připomínky či návrhy, neváhejte se o ně podělit v tématu na oficiálních fórech.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

:D - 17.01.2014 | 15:10   (odpovědět)

to xasfaljf : ^^ Mech na P nemužeš v Top mastru a Grandmastru hrát protože P proste hodí all-in a je to , Mech OP protože hrači proti kterejm to hraju si myslej ze Toss OP takže namyšleně nescoutujou a připravujou se na Bio - jejich chyba že nescoutovali a že je potom mech překvapí ^^ Další - jak jsem psal kdyby se balancovalo podle Silveru a goldu tak to tu hru tak nehorazně rozjebe, a jak říkaš neni to o balanci jako spiše o tom že mi to na ladderu hodí Top diamond Terrana, takže hrajeme TvT ja mam TvT 50% on měl 100% 44win-0lose ^^ ted je ten hrač v Masteru a když jsem prohral tak važně nechapu proč ale hodilo mě to You were Favored??? what? takže za takovyho hrače ztratim 20bodu ?? Kamoš v silveru dostaval Platinaky a Diamondy ??? Kamoš v platině dostane mastra protože ten master měl prostě blbej den a protože neměl šanci vyhrat tak ztratí -10 bodu ??? ten matchmaking je važně dojebanej

xasfaljf - 16.01.2014 | 16:29   (odpovědět)

To : top dia a top master je rozdíl, víme? Tam už ti scout zastaví. Also pokud je to proxy tech, víš jestli je to oracle, dt nebo blink?

To tom: jenže to není o balanci, ale o tom, že zničili match making. Stejně jako já neporazím Grubbyho, tak ty neporazíš mě. Ale to není o balanci, to je o tom, že já jsem horší než Grubby a ty jsi horší než já.

To : Balancovalo se i podle 4v4(reaper nerf), takže proč ne podle silveru a goldu, nakonec bronze - gold obsahuje 80 % celé populace battle.netu, protože kromě rozbitého MM mají i rozbité rozdělení do lig.
Also - když je mech P tak OP, proč jej nevidíme na pro scéně? Protože když P ví, co má proti němu hrát, tak to porazí s přehledem. Problém P mechu na ladderu je halvně v tom, že hráči neví, co proti němu hrát.

Silver,Gold:( - 15.01.2014 | 17:56   (odpovědět)

ale v silveru a nektery goldaci scoutujou jenom protoze se to tak hraje, poslat scv do enemy base a to je vsechno, takoví hrači si ze scoutu nic nedelaj proste tam jen poslou scv protoze se to tak proste děla a je jim jedno že protoss děla 1gas nebo bere 2rychly gasy ( oracle,blink stalker) takže sem chudacky silvery a goldy ani netahej protoze oni se ani nesnazej odhadovat co jde protivník

:D - 13.01.2014 | 14:49   (odpovědět)

Achjo chudaci hraci ze zlata a stribra....heh ve zlatě a silveru maj problemy vsechny rasy... kdyby se melo balancovat podle tehle lig, tak by se zrusili vsechny rasy protoze vsechno je tam imba, zerguv extraktor stojí 25min. IMBAAA, protoss ma 6 openingu IMBAAA, Terran ma...ach ano co ma vlastne terran( no to je jedno proste IMBAAA Terran...tyhle very low ligy jsou cely jenom o Imba imba imba, Gold nebo silver T heh to neni hrou to je těma lidma, jde jen o to zlepšovat se a ne brečet protoss imba (need nerf) Ja si taky řikal zkurvenej protoss, debilní storma OP OP... od ty doby co hraju mech v TvP protoss neustale nadava Terran OP tak kurva co je teda imba Terran nebo protoss ????? ((((((((((

gamer - 11.01.2014 | 20:32   (odpovědět)

To : a co hraci ze zlata,striebra vedia odhadnut co protos ide TY lolo

:D - 09.01.2014 | 20:37   (odpovědět)

aaaa:
docela si mě pobavil, PvT si T stěžuje furt na něco problem je v tom že T nema duvod si stěžovat, sám terrana hraju ( Top diamond ) .. Jak říkaš protoss ma 6 openingu, které ma T problem scoutnotu.. haha ja scoutnu tosse a dokazu priblizne urcit jakej opening pujde.. btw..Terran ma taky 1 docela OP opening, drop min, když to sněma umíš tak je to fakt výborny

sdfsdfsf - 09.01.2014 | 09:26   (odpovědět)

To Cervantes: na obě, Blizzard si nemůže dovolit, aby SC2 byla balancovaná na pro scéně a nebalancovaná na amatérské úrovni. Protože když mu lidi přestanou SC2 hrát, tak se mu na SC2 přestanou časem i koukat. A o to mu jde především - diváky.

Cervantes - 08.01.2014 | 22:57   (odpovědět)

Antitoss : desítky Pro hráčů vs miliony těch běžných? na kterou skupinku asi Blizzard zaměří pozornost, co myslíš?

tom - 08.01.2014 | 22:54   (odpovědět)

k cemu tohle jemne doladovani? jen pro par PRO hracu Nevadi mi, ale ta hra ma daleko vetsi problem, kdyz nehrajete v kazde sezone propadnete se do bronzu staci vynechat jednu sezonu a zacinate od nuly, je to frustrujici, protoze 90% protihracu v silvru jsou pak platina/diamond hraci, uz to neni jen sem tam nekdo kdo se proskipoval do nizsi ligy... nebavi mne se ze silvru hrabat zpatky do platiny pres diamond hrace

aaaa - 08.01.2014 | 13:00   (odpovědět)

z hlediska pro balance je silně OP zerg
http://aligulac.com/reports/balance/

Navíc v PvT si dlouhodobě T stěžují na to, že P má nějakých 6 openingů, které T má problémy scoutnout a dlouhodobě většinu naštvávají blink all in mapy(Yoensu) a dosah vision range u MScore(14). Celé tyhle nářky by zastavil trošku rozumnější map pool a snížení vision range u MSC.

Antitoss - 08.01.2014 | 10:44   (odpovědět)

Tady je někdo asi docela mimo. Desítky názorů pro hráčů pro mě mají vyšší vypovídací hodnotu než nějakej Cervantes

Cervantes - 04.01.2014 | 21:07   (odpovědět)

prý silný Toss aneb stop terranským a zergským slackerům, co se po 15. minutě diví, kde vzal toss tolik colossů, HT a archonů

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.