StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

BlizzCon: Panel StarCraft II Update

09.11.2013 | 00:24 - Jata

Jediný letošní panel věnovaný StarCraftu máme za sebou. Už podle anotace v programu jsme od něj nic převratného nečekali. Panelu se zúčastnili 4 lidé, kteří se StarCraftem v Blizzardu zabývají z různých pohledů.

 

Důležitým obsahem je chystaný patch 2.1, jehož vydání se předpokládá do konce roku. Ale již v průběhu příštího týdne by měl být k vyzkoušení na PTR (Public Test Realmu). K jeho spuštění bude třeba mít nainstalovanou novou Battle.net aplikaci.

 

S čím konkrétně každý z nich přišel? A jaké změny na nás čekají s patchem 2.1?

 

Tony Hsu, Senior Game Producer

  • Klany & skupiny
    • Možnost vytvářet události
    • Vlastní decal reprezentující třeba logo klanu pro každou z ras
  • Extension Mods
    • Rozšiřující módy umožňují měnit operativně data map
    • Mapy budující na takovém módu pak přispívají k celkovému hodnocení/popularitě toho původního módu
  • Levelování
    • Zvýšení maximální úrovně pro jednotlivé rasy ze 30 na 35
    • Nové úrovně nabídnou jako odměnu portréty vytvořené Jonem Burtonem z Carbot Animations

  • Arcade Custom Games
    • Pokud je hráč při čekání v lobby delší dobu neaktivní, hra ho upozorní, a pokud na toto nezareaguje, bude z lobby vyhozen
    • Je-li takto vyhozen původní hostitel, bude na pozici hostitel povýšen některý z hráčů
  • Sountrack
    • Do nastavení přidána možnost vybrat si nově remasterovaný soundtrack z původní hry/Brood Waru
  • Editor
    • Modely původních hrdinů Orků z Warcraftu 3 budou ve vylepšení podobě k dispozici v editoru během roku 2014

Kevin Johnson, komunitní manažer

  • Stater edice
    • Všechny rasy zpřístupněny
  • Arcade a Custom Games
    • Kompletně dostupné všem, stačí mít Starter edici

David Kim, Senior Game Designer

  • Interní procesy
    • Designový tým - analyzuje výkonnost ras a celkově celý multiplayer StarCraft II
    • Herně-analytický tým - analyzuje konkrétní hry na základě individuální průzkumu, poté společně o tom diskutují
    • Balanční tým - interně testuje změny a jeho součástí jsou nejlepší hráči SC2 napříč několika odděleními Blizzardu
  • Aktuální záležitosti
    • Převaha Widow Mine u Terranů, snaha o zapojení Siege Tanků
    • Dvě různé strategie se Swarm Hosty: agresivní a pasivní; při převaze pasivního stylu možnost změn u Swarm Hosta
  • Současné poměry výher jednotlivých ras

  • Budoucí cíle
    • Přidání zajímavých příležitostí do zápasů, zvýšení akce ve hře
    • Větší diverzifikace jednotlivých zápasů
  • Blízká budoucnost
    • Balanční patch během příštího nebo dalšího týdne, jehož obsahem budou právě testované změny
    • Sledování vývoje využívání Swarm Hostů
    • Vylaďování map poolu pro nadcházející ročník WCS
    • Plán vydat vždy dvě nové týmové mapy na každou sezónu žebříčku

Kim Phan, Senior eSports Manager

  • Ohlédnutí za ročníkem 2012
    • + příležitosti pro lokální hráče skrze národní soutěže
    • + zájem lokálního a národní publika
    • - nezájem globálního publika
    • - příliš mnoho událostí
    • - globální finále s různými úrovněmi dovedností
  • Nové směřování pro 2013
    • + konzistentní obsah napříč třemi hlavními regiony
    • + globální systém hodnocení
    • - nedostatek času pro zpětnou vazbu komunity
    • - potlačení příležitostí pro lokální hráče na národní a místní úrovni
    • - matoucí a nepřehledný systém
  • Vyhlídky pro 2014
    • Probíhá úzká spolupráce s jednotlivými partnery, finišuje se plán
    • Snaha o více času pro odezvu od hráčů, partnerů, týmů a komunity
    • Neproběhne kompletní předělání systému, spíše vyladění letošního pro zvýšení přehlednosti
    • Hlavní stále zůstávají globálně nejlepší hráči, kteří budou hodnocení upraveným systémem WCS bodování
    • Snaha o poskytnutí stejně realistických příležitostí všem hráčům
    • Další konkrétní plány budou odhaleny v následujících týdnech
Zdroj: vlastní
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

 

Zatím nebyly vloženy žádné komentáře.

 

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.