StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
scarpe new balance d… » 15.06. 03:55
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Dojmy z hraní StarCraftu z očí návštěvníka BlizzConu

13.08.2007 | 17:07 - Ixi

To, že na BlizzConu si všichni mohli zahrát StarCraft 2 víme. Jaké jsou ale jejich dojmy? Co si o hře myslí? A hlavně, ti, kteří nehráli proti počítači, ale hráli proti živým protihráčům, krásně shrnuli své dojmy v několika článcích na internetu. My Vám přinášíme dojmy jednoho z nich, psány netradičně jeho úhlem pohledu.

 

Tucty pušku třímajících mariňáků zabrali pozici podél kamenité cesty, Siege Tanky zabraly pavoukovitým způsobem hluboko do země, ohromní Battlecruseři se pomalu plížily k nepřátelské bázi s nabitými lasery a dosud klidné pole se změnilo v apokalyptickou bitvu...

 

Hraní Starcraftu 2 je v podstatě jako návrat domů - kromě toho, že někdo trochu přemístil nábytek.

 

Zatímco můj spoluhráč začal pracovat na své nepoužitelnosti, chystal jsem se vytvořit obranný kruh okolo mé budoucí báze. Nejdřív jsem potřeboval nějaký plyn, aby mé továrny začaly stloukat krásné tanky. Vybral jsem SCV, poslal ho pracovat na rafinerii a nastavil jsem shromažďovací bod Command Centra poblíž téměř hotové budovy. Brzo SCV proudili z Command Centra, popojížděli k rafinérii jako normálně a pak nečekaně bez dalšího příkazu začali těžit plyn.

 

 Dělníci jsou vůbec více automatizovaní než dříve. Teď začínáte se šesti SCV místo čtyř, což je určitě jedna z cest ke snížení trvání délky hry. Jak jednou začnete stavět, jakékoliv stížnosti, které jste kdy vůči interfacu originálního Starcraftu měli, budou pryč. Nový mřížkový stavěcí systém vám přesně řekne, kolik místa zbývá k postavení Command Centra. Budovy se nyní mohou stavět i přes zavazející jednotky - dělník počká, než jednotka uhne a pak započne stavba. Držením shiftu můžete jednomu pracovníčkovi zadávat více budov k postavení, ten se bude horlivě propracovávat od projektu k projektu, zatímco vy se můžete zabývat jinými záležitostmi.

 

Po pár minutách těžby jsem měl malou skupinku tanků připravenou vyrazit.

 

Je to škoda, že je stále pět jednotek ve výrobní frontě? Možná je to dobré k udržení rovnováhy. Tohle se vyjma terranských Barracks moc nezměnilo. Teď má budova dva speciální doplňky. Jeden umožňuje trénovat Mediky a díky druhému můžete zaráz trénovat dva mariňáky. Dalším přírůstkem je Merc Haven, kde jsou trénováni jetpackem obdaření terranští Reapeři. Čtyři tyto jednotky mohou být vytvořeny za pár sekund, ale pak se budova musí znovu dobýt - což trvá asi 30 sekund.

 

Tým soupeře zatím zabral bázi mého spoluhráče. V koutku oka jsem viděl mrzutě vypadajícího muže vstát, servat si sluchátka a odejít. Typický průměrný hráč Battle.netu. GG (Good Game) pomyslel jsem si, teď to bude jen otázka času. Nutno říct, nevydržel jsem dlouho. Po zlé palbě Yamato kanónů a hejnu Interceptorů jsem vzdal kolo, chtivý začít nové s méně náročným soupeřem a jinou rasou - Protossy.

 

Můj postup byl vždy jednoduchý: Kanóny, Zealoti, Temní templáři a Carriery. Můj nový protihráč byl naštěstí z WOW a tak mé šance vypadaly dobře, když jsem začal rozkazovat protosským sondám pátrat po nepřátelích.

 

 Je zajímavé, jak málo se Protossové změnili. Budovy a jednotky zůstaly většinou stejné. Chcete stavět pozemní jednotky kromě Zealotů? Potřebujete Cybernetics Core. Chcete stavět Carriery? Začněte s Fleet Beaconem. Nejvíce odhalující je, že Fleet Beacon má stále k dispozici nějaké upgrady, známka toho, že se protosská strana, na rozdíl od Terranů ve vynalézání loudá - i když Forge a jeho zbraně, štíty a brnění zůstalo. Tyto upgrady můžete zařadit do fronty stejně jako jednotky.

 

Vypadá to, že se štíty protosských jednotek zlepšily. Stopnul jsem, že Zealot se 60 štítem potřebuje 15-20 sekund k plnému nabití. Zealoti mají také novou schopnost Charge, která jim umožní s neuvěřitelnou rychlostí skočit dopředu a skosit nepřítele.

 

Můj nepřítel poslal pár Ghostů, aby mi odstřelil několik mých jednotek. Ti jsou teď mnohem efektivnější, eliminují biologické jednotky jako opravdoví snipeři. Také mohou kromě atomové bomby zavolat Drop Pod se šesti mariňáky. Ten musí být - stejně jako atomová bomba, připraven v Shadow Ops, nové speciální Ghostovské budově.

 

Postavil jsem pomocí Phase Prism, jako mobilního pylonu, několik Phase Cannonů před nepřátelskou bází, spolu s dvěma Colossy. Měl jsem svého terranského spoluhráče přesně, kde jsem chtěl.

 

O dvacet Temných Templářů později jsem začal stavět několik Carrierů a Mothership. Byl jsem si drze jist vítězstvím, tak proč to neprotahovat?

 

Hordy Interceptorů létaly po obrazovce, střílejíc neviditelné paprsky - ne nový prvek, ale nedokončený prvek. Archoni vymazávali budovy a Temní Templáři rušili existence mariňáků. Naši nepřátelé uznali porážku a s tvářemi červenými, stejně jako byla barva krve mariňáků, opouštěli počítače.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Kain de Amedha - 16.08.2007 | 09:24   (odpovědět)

Já teda halsuju všema 19 pro Kerrigan...což u mě už někteří ví ^^ tak, ale zase je fakt, že nám (hráčům taky lhala) když nás jako jediného celebroita nechaal na živu..my ji pak pomůžem aby nezhebla a ona nás stejně kuchne? No co bychom taky jiného čekalíi,že? x) ALe zas Overmind byl zabit v SC..v SC:BW sse začal tvořit a zas byl zabit..tak snad zase se to nebude opakovat. By to už bylo značně klišoidní a to si Blizzard netroufne

ASS_Sasin - 15.08.2007 | 13:35   (odpovědět)

Nevím třeba tajně tvořila Overminda a Cerebraty ... Ach jo naco si dělat zbytečné iluze, určitě se snažila vyhlédávat jiné rasy aby její mazlíčci byli zase silnější 8-)

Romla - 15.08.2007 | 12:24   (odpovědět)

2ASS_Sasin: Mě to taky štve, protože jak říkám bez Overminda a Cerebratů už Zergové nejsou nic - jenom hromada tupých krvežíznivých potvor. Už bych je nepovažoval ani za zvláštní rasu, spíš za živočišný druh. Popravdě by mě zajímalo, co Kerrigan ty 4 roky dělala, počítala Zerglingy a snažila se usnout??

ASS_Sasin - 15.08.2007 | 00:00   (odpovědět)

To Unimatrix: NO a mýt nejmocnější bytost znamená být nejmocnější ne? Teď už je to stejně jedno pochybuju že se ve hře objeví další overmind což mě štve...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.08.2007 | 23:53   (odpovědět)

ASS_Sasin : Overmind vůbec nechtěl být nejmocnější. Overmind se snažil vytvořit dokonalou bytost.

Romla - 14.08.2007 | 22:45   (odpovědět)

2ASS_Sasin: V pohodě Nemají-li ostatní nějaké další námitky

ASS_Sasin - 14.08.2007 | 22:27   (odpovědět)

To Romla: Že by Kerriganová vraždila bezdůvodně to si nemyslím Jenom chce být nejmocnější v galaxii což je špatné ale Overmind to chtěl taky takže moc velký rozdíl v nich nemyslím a abych řekl pravdu taky mi přišel sympatičtější než Kerriganová, která dělá takové hnusárny místo toho aby je otevřeně vyhladila což se mi osobně líbí víc než nějaké taktizování 8-) tím bych tuto diskuzy o zlé Kerriganové rád ukončil nemáš li nějaké další námitky

joníík - 14.08.2007 | 20:17   (odpovědět)

mne to prijde teda pekne blby doufam ze to tak nezustane... ale nema cenu to ted resit

Rexxus - 14.08.2007 | 19:56   (odpovědět)

Tak jestli chces herni duvod, tak je to kvuli balancovani hry...proste neutoci do vzduchu

joníík - 14.08.2007 | 19:47   (odpovědět)

no nejsme v realnym svete abychom museli resit takovyhle problemy takze nevidim duvod proc by immortal nemohl utocit do vzduchu a jestli nebude tak si to v editoru predelam ))))

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.08.2007 | 19:29   (odpovědět)

Okecat se to dá různě. Buť, že nemá dostřel, nebo nemůže dostatečně rychle zaměřovat, nebo je střela moc pomalá...

Rexxus - 14.08.2007 | 18:17   (odpovědět)

Kdyz jsem psal, ze na to nema zbran, tak jsem asi nemyslel to, ze ji nemuze zvednout....myslel jsem tim to, ze treba nema dostatecny dostrel, nebo co ja vim....nejsem odbornik na energeticke zbrane a ani nejsem hlavni designer Blizzardu...

joníík - 14.08.2007 | 18:12   (odpovědět)

rexxus: nema na to zbran koukni se na ten pohyb poradne dyt on zveda ty dela nahoru takze kdyz uz je teda zvedl tak by snad mohl i strelit ne a kdo rika ze prakem nemuzes sejmout treba ptaka )))))

Romla - 14.08.2007 | 16:25   (odpovědět)

2ASS_Sasin: Tak Kerrigan není tak zlá jako Overmind??? Už jsme o tom debatovali na fóru. Můj názor je, že Overmind vůbec nebyl zlý. Overmind se pouze snažil, aby jeho druh prospíval, asimiloval jiné rasy, protože to byl jediný způsob jak rozvíjet tu vlastní. Zatímco Kerrigan vraždí zcela bezdůvodně. Kerrigan je mnohem větší záporák než Overmind - to, že Overmind byl slizské monstrum a Kerrigan má pěkný hlásek, neznamená, že Kerrigan není o moc horší.

Rexxus - 14.08.2007 | 16:23   (odpovědět)

Skoda ze uz ji nevykydli Tassadar, tomu bych to pral Tak snad Zeratul...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.08.2007 | 16:21   (odpovědět)

Kerrigan samozřejmě je hlavní záporák, aspoň v SC+BW. Nadvědomí oproti tomu je v podstatě jenom jiná ideologie. Kerriganová je prospěchářská a zákeřná mrcha

ASS_Sasin - 14.08.2007 | 16:11   (odpovědět)

Pro mě nebyla nikdy Kerrigan hlavní záporák... Rozhodně není tak zlá jako Overmind... Já bych ji zařadil někde mezi zlo a neutrál prostě dělá to co je pro ni nejvýhodnější a nebojí se obětovat při tom cokoliv

Romla - 14.08.2007 | 15:55   (odpovědět)

Ani neříkám, že by si Kerrigan zemřít nezasloužila, ale já vždycky ve filmech a hrách fandím trochu víc těm zlým, protože filmy, které končí happy endem už mě nudí. Sem tam je to dobré, ale když happy end má 99% filmů, tak jsem vděčný za všechno, co dobře nedopadne.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.08.2007 | 15:46   (odpovědět)

já v ní doufám taky Už je na čase. Otázka akorát je, jestli jí kuchne Zeratul, nebo Jim. Ale tipoval bych to tak, že Zeratul v boji s ní zařve a nakonec jí zabije Raynor...

Rexxus - 14.08.2007 | 14:03   (odpovědět)

Tak v jeji smrt asi doufam sam, nevadi

Insolitus - 14.08.2007 | 14:00   (odpovědět)

teda pokud nebude immortal strilet do vzduchu tak tim ztraci 50% svoji skvelosti

m4arses - 14.08.2007 | 13:56   (odpovědět)

Kerrigan nemusi zomriet... ani ju nik nemusi zachranit ... len ju odrezat od spojenia so Zergami... a to je podla mna dost velky trest ...

Marine - 14.08.2007 | 13:51   (odpovědět)

to Romla: možná malé Kerrigeňátka (Jimovi) ))

Romla - 14.08.2007 | 13:48   (odpovědět)

Já se na její smrt netěším, pouze říkám, že "vyléčení" by bylo trochu naivní a trapné řešení. Kdo ví, co Metzen pro Kerrigan chystá...

Rexxus - 14.08.2007 | 14:13   (odpovědět)

Stalina tady nebudeme resit Shodneme se na tom, ze Kerrigan musi chcipnout, uz se tesim...

Rexxus - 14.08.2007 | 14:12   (odpovědět)

Ale nemusi na to mit zbran.....muzes mit v ruce prak a strilet po pozemnich cilech , ale kdyz namiris nahoru, tak stihacku nesestrelis...

joníík - 14.08.2007 | 13:54   (odpovědět)

no ale to je teda pekna demence kdyz miri do vzduchu ale nevystreli... to je jako by sniper mel na musce nejakyho typka kteryho ma zabit a nevystrelil by...

Romla - 14.08.2007 | 13:32   (odpovědět)

2Rexxus: Stalin kvůli své paranoie prakticky pozabíjel okolo 12 milionů lidí, těžko mu Němci podstrčili důkazy o vlastizradě u tolika lidí. Ale u nějakých vysokých důstojníků tomu samozřejmě rádi pomohli. Stalina se lidi tak báli, že když dostal infarkt, tak do jeho pokoje 12 hodin nikdo nevkročil z obavy před popravou a Stalin tam zatím zemřel. To je ale slabý trest za zločiny, jaké spáchal. Abych se vrátil ke Starcraftu: Moc bych nesázel na to, že Kerrigan někdo vyléčí. Zabila dost lidí (a protossů) a to jí asi těžko někdo odpustí (hodně postav jí navíc přísahalo pomstu, nikoliv záchranu).

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.08.2007 | 12:52   (odpovědět)

Jo a jo... on je stalker v techu níž, než immortal, tak to jo.
Jinak ale uvědomte si, že ten blink můžete použít bohužel jenom jednou za cca 10 vteřin, což vám v boji dává zhruba tak jedno, max dvě použití.
A že immortal míří zbraněma nahoru ještě neznamená, že může střílet do vzduchu

Rexxus - 14.08.2007 | 12:51   (odpovědět)

Jen tak mimochodem, Stalin pozabijel svoje generaly na zaklade svoji paranoiji a taky proto, ze Nemci mu v podstate podstrcili falesne dukazy o jejich "vlastizrade". Co se tyce Immortala, tak ten utoci jen na pozmni cile, je to i techto strankach. A Stalker zase nebude nejak high end, protoze jsem ho videl pomerne ze zacatku (jako dragoona) hry v jednom videu.

- 14.08.2007 | 12:37   (odpovědět)

nj, aby se potom posádka thora nepoblinkala z toho blinkování

btw, na officiální strance SC2, kde je ta ukazka immortala při chuzi, přece zaměřeje zbraně i do vzduchu.

m4arses - 14.08.2007 | 12:07   (odpovědět)

Immortal len pozemny utok ? Hm.... mozno preto lebo ma svoj stit tak ho museli nejako oslabit.

Stalker stoji menej ako Immortal tak ze by bol nejaky nedostupny sa mi nezda, proste je do druhy (dark) dragon. Na stalkera sa tesim najviac zo vsetkych jednotiek. Blinkovanie okolo siege tankov tesne pred vystrelom, alebo ublinkovanie thora k smrti ... alebo ublinkutie pred vystrelom z BC .... dobry termin "ublinkovat" .. skoro ako poblinkat

joníík - 14.08.2007 | 12:05   (odpovědět)

immortal ze by nebyl proti vzduchu... tak to je teda blbost nejvetsi... dyt ma streleckej utok tak nevim proc by nemohl strilet na letecky jednotky

Romla - 14.08.2007 | 11:58   (odpovědět)

Právě na Blizzconu to řekl přímo Metzen, že Kerrigan všechny Cerebraty zabila, takže to asi bude pravda. Nicméně si tím efektivně zlikvidovala celou strukturu velení. Hodně mi to připomnělo Stalina - to byl takovej týpek, co kvůli paranoie povraždil všechny své nejlepší generály a taky kvůli tomu měli Rusové ve druhé světové daleko největší ztráty ze všech bojujících stran. Nicméně Stalin ty generály mohl ještě nahradit aspoň méně zkušenými lidmi, ale Kerrigan asi nebude předávat velení Hydraliskům... Kerrigan = Stalin

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.08.2007 | 11:49   (odpovědět)

pokud vim, tak je to protipozemní.
Co mě ale znervóznilo je to, že na sclegacy se probírá, jestli je immortal i proti vzduchu a podle blizzconu prej ne, což by byl docela průser, protože v tom případě nemaj tossové na začátku nic proti vzduchu. Stalker je docela high tech a archon taky.

m4arses - 14.08.2007 | 11:28   (odpovědět)

otazka - Nova schopnost BC plasma torpedos (ci ako) moze utocit len na pozemne ciele alebo aj na vzdusne ? Lebo ak aj na vzdusne tak ked prileti Carrier so svojimi 8 interceptormi tak asi vseci vieme co sa stane .

Sp-Sp - 14.08.2007 | 11:11   (odpovědět)

Nemuzete resit jaka jednotka je silnejsi nebo slabsi, zalezi na situaci a na tom kdo to hraje a navic ma kazda jednotka sve + i -. Proste tzv. system kamen nuzky papir...nikdy nevis...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.08.2007 | 11:03   (odpovědět)

Marine : ne když přiletěj zeshora, nebo zezadu než se BC otočej, tak sou dead
Navíc warp raye budou asi první jednotka, u který se nevyplatí focus fire - tj. soustředit palbu. Možná bude lepší, aby měl každý svůj cíl, protože 10 WR pak zničí 10 BC třeba za 15s, zatímco stejný počet by po jednom cíli ničil 10 BC třeba 30s

Marine - 14.08.2007 | 09:02   (odpovědět)

klidně můžou žhavit - několik WR se zaměrí na jednoho BC a než jej zničí, tak zbytek BC by na každou WR vystřelili jamáče a bude vymalováo

Marshal22; - 14.08.2007 | 08:58   (odpovědět)

jj presne

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 13.08.2007 | 23:55   (odpovědět)

no jenže to yamato musej nejdřív nažhavit A k tomu by v reálu nemuseli dostat šanci.

Marine - 13.08.2007 | 23:22   (odpovědět)

a přitom to byl "jen" Scout, teď jsem proto čekal trošku říznější základní protosskou letku ...

Marine - 13.08.2007 | 23:19   (odpovědět)

U BC nezapomínejte na jamáče těmi mohou Warp Ray lehce pořešit

Jinak se mi zdají WR výhodné jen na selektivní jednotky, což je pro ně mínus a u phoenixů mě vadí, že mají míň životů, než Scout z jedničky

Marine - 13.08.2007 | 23:13   (odpovědět)

to ASS_Sasin

naprosto jistý

Marshal22 - 13.08.2007 | 23:09   (odpovědět)

to Unimatrix:podle me mas pravdu warp in je na BC jako JAR na nadobi.phonixove maji nakou specialni schopnost (nevim jak se ted jmenuje,takove ty modre paprsky)kterou dokazi znciit podle me vikingy i banshe a mozna i par BC.a kdyz tak (tak jak rikas vsechno vyresi mother ship)carriery jsou myslim vyrovnani souperi BC.celkem me stve ze terranske veze budou moct strilet na collosus .

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 13.08.2007 | 23:08   (odpovědět)

m :
Phoenix není slabý, aspoň podle toho, co sem čet, jak psali lidi, co to hráli.
Ale jde o to, že warp ray je BC killer a bez BC nemaj terrani nic většího. A ani s BC nemaj nic, co by se rovnalo mothershipu.
A Banshee je nejenže protipozemní, ale pravděpodobně ani nemůže do vesmíru.

Romla : no je škoda a imho dost přitažený za vlasy, že se zbavila Cerebratů. Nechápu proč a ani sem to v BW nijak nepostřeh, takže buhví, jestli ten typ na Blizzconu nekecal. Jinak ale ona ty miliony nemusí řídit všechny najednou řídí jenom ty, který chce nebo potřebuje, nehledě na to, že hierarchie velení pořád existuje, minimálně na úrovni overlordů.

ASS_Sasin - 13.08.2007 | 23:05   (odpovědět)

To Marine: Jsi si jistý že za to mohly trosky? nebyly tam čistě náhodou taky thorové nebo battlecruiseři?
To Romla: No je jisté že Kerriganová minimálně 1 Cerebrata má a tos byl ty(neboli hráč) sama se o tom zmínila na začátku kampaně za zergy v BW, něco takového řekla: Povstaň cerebrate, nyní jsem přerušila tvé spojení s nadvědomím, pochop není to nic osobního ale jestli mi budeš sloužit dobře nechám tě žít... Každopádně z toho je jasné že si může teoreticky přetáhnout na svou stranu víc cerebratů. A je taky docela možné že pro to najdou blizzardi nějaké jiné vysvětlení, každopádně příběh mají vymyšlený teď podle toho zařídí události a jednotky takže jsem sám velmi zvědav...

Romla - 13.08.2007 | 22:43   (odpovědět)

Rozdíl jestli Zergy vede Overmind nebo Kerrigan je především v tom, že Kerrigan není Zerg. Dále Kerrigan je jediný mozek uvnitř zergské rasy, takže si tam musí připadat hustě osamělá. Další rozdíl je v tom, že Overmind a Cerebrati prostě měli své kouzlo - jako nějaké termitiště. Kdežto teď to řídí jediná nevypočitatelná ženská (aniž bych chtěl, aby to znělo sexisticky, tak musím říct, že pro Zergy je to katastrofa). Já jsem rozhodně dával přednost superorganizované síle Cerebratů, před jedním člověkem, který ovládá celou rasu - nehledě na to, že z čistě praktického hlediska je nemožné, aby Kerrigan dokázala (bez pomoci Cerebratů) sama řídit miliony zergských potvor na desítkách (možná stovkách) planet, to je jako kdybych já přispíval ve stejný okamžik do všech fór na všech stránkách o Starcraftu

Marine - 13.08.2007 | 22:08   (odpovědět)

to ASS_Sasin:

v jednom videu jsem jsem totiž viděl, jak část vraku dopadla na bunker a ten vybuchl ...

m - 13.08.2007 | 22:05   (odpovědět)

to Unimatrix325

právě bych ani neřekl, že mají vzdušnou převahu, teda alespon ve SC2:

Protossové mají "slabého" Phoenixe, pouze na něco použitelnou Warp Ray a Carrier, u Mothership váhám. Kdežto Terrani, maj predátora(řekněme ekvivalent Poenixe), BANSHEE /prasárnička na pozemáky), variabilní VIKINGy a nakonec killera s "jamáčem" BC ...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 13.08.2007 | 22:04   (odpovědět)

Raynor vede jenom relativně malou skupinu. Zásadní silou je Dominion (pořád... překvapivě Kel-Morijanský kombinát a Umojanský kartel.

ASS_Sasin - 13.08.2007 | 22:03   (odpovědět)

To Marine: Abych řekl pravdu tak o tom VELICE pochybuji, možná to udělají jako v CaC kde trosky poškozují jednotky ale cca 1 nebo 2 hitpointy uberou no a když jich má tank asi tak 500

ASS_Sasin - 13.08.2007 | 22:01   (odpovědět)

Žádný... vždycky všechno sežerou a zničí aby nakonec jim to prottosové s terrany vrátily...
Ale abych řekl pravdu tak nejhůř na tom jsou Prottosové protože ti jsou na své domovině totálně vyhlazeni a zůstali jen na Shakurasu...
Terrani jsou zčásti vedeni Raynorem a druhá strana bůhvíkým
No a Zergové jsou na své domovině, Charu, Aiuru, možná nějací zbyli i na těch bývalých Terranských planetách... Takže kdo tu říkal že jsou na tom blbě??? 8-)

Marine - 13.08.2007 | 21:59   (odpovědět)

Mám jednu otázku mimo soutěž:

Když sestřelím třeba BC a ten jako vrak spadne na jednotky, nebo budovy, poničí je?

PooLFinc - 13.08.2007 | 21:41   (odpovědět)

zergove a nejhur ?
jakej je rozdil mezi tim jestli jsou pod vladou Kerriganovy nebo nadvedomim ? :o

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 13.08.2007 | 21:35   (odpovědět)

Btw celkem s potěšením sleduju, jak Protossové mají celkem drtivou převahu ve vzduchu. Mluvě teď ne o hře, ale o světě. Když si představim, že u terranský planety s orbitální obranou všeho druhu vynoří ekvivalentně silná protosská flotila, tak BC padnou během 10-15 vteřin pod warp rayema a paprskem mothershipu. Science vessly nemají prakticky žádnou zbraň, takže v boji zůstanou Wraithy, možná Valkyrie, Vikingové a Predatoři. Nevim jak Predatoři, ale všechno ostatní sou více méně raketový jednotky, čili než rakety doletěj, warp raye jumpnou pryč a startujou interceptory, který z terranskýho letectva udělaj legrační trosky na orbitě Co zbyde pobije mothership a pilotovaný stíhači. Výsledek cca 0 ztrát na protosské straně a pár tisíc na terranské A nebo se s tim Protossové nebudou srát a rovnou to nechaj všechno sešrotovat černou dírou ?

Marshal22 - 13.08.2007 | 19:24   (odpovědět)

jj este ze tak

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 13.08.2007 | 19:21   (odpovědět)

jj, drop pody vyřešili ok

Kain de Amedha - 13.08.2007 | 18:45   (odpovědět)

Tak pro mě je Kerrigan o moc přitažlivější než Overmind..i když to jeho očíčko ^^ ..a ikdyž mám Protosse rád..tak proste Zerg rulezz

TaSSadar - 13.08.2007 | 18:14   (odpovědět)

vidim ze ovladani je stejne jako ve W3, coz mi celkem vyhovuje

Romla - 13.08.2007 | 17:41   (odpovědět)

Ve skutečnosti Zergové dopadli v prvním Starcraftu nejhůř. Kerrigan nejen, že zabila nového Overminda, ale navíc vyhubila i všechny Cerebraty, takže Zergové jsou teď jenom hromada domácích zvířátek ochočených Kerrigan. Je to hrozně hnusný, tři dny jsem kvůli mrtvým Cerebratům plakal , ale je to bohužel oficiálně potvrzeno od velkého Metzena (Blizzcon)...

Rexxus - 13.08.2007 | 17:36   (odpovědět)

Tak se nakonec neni ceho obavat a ty Drop pody funguji podle predpokladu jako atomovka. Zli jazykove, chill out

ASS_Sasin - 13.08.2007 | 17:27   (odpovědět)

Kua a mě nejvíc sere že Zergové budou hotoví jako poslední... přitom oni byla ta hlavní rasa která málem všechno živé vyhladila....

Marshal22 - 13.08.2007 | 17:13   (odpovědět)

aaaaaaaaaa ja chci nekoho znicit hned ted za protosse vs terran kua ja to nevidrzim.az v roce 2008 budu moct hrat ale oni paři uz tedka

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.