Opravy chyb v patchi 2.0.11
09.08.2013 | 11:21 - Jata
Od vydání patche 2.0.10 ub?hlo jenom n?co málo p?es týden a ?eká nás další. Verze 2.0.11 s sebou p?ináší výlu?n? opravy chyb. V sou?asné chvíli patch ješt? nebyl na servery nahrán, avšak v beta verzi Battle.net desktopového klienta je ji k dispozici seznam zm?n, které p?inese. Nejpodstatn?jší je ur?it? oprava špatn? se zapo?ítávajících zápas? 4v4, kdy pro oba týmy se zápas jevil jako prohra.
OPRAVY CHYB
- Obecné
- Opraven problém, který zp?soboval, e se obrazovky s vít?zstvím zobrazovaly nesprávným fontem.
- Anglické ?et?zce se nyní ji správn? zobrazují v enGB verzi hry p?i pouití v p?edchozí verzi zavedených uivatelských rozhraní pro observery (Split 1v1, Streamlined)
- Battle.net
- Zápasy 4v4 u nekon?í prohrou pro oba týmy.
- Opraven problém, který mohl zp?sobit, e se hrá?i setkali s chybou "Input Limit Reached" p?i nahrávání seznamu map na obrazovce Custom Games.
- Výchozím grafem v záloce Graphs na obrazovce se skóre je Army Value (Hodnota armády).
- Hratelnost a rasy
- Obecné
- P?ejetí myši p?es dvojnásobn? široké Collapsible Towers nyní správn? zobrazí dva náhledové obrázky Destructible Debris.
- Terrani
- Thorové v reimu Explosive Payload mají nyní správnou ikonku výb?ru skupiny.
- Thorovy schopnosti High Impact Payload a Explosive Payload jsou nyní správn? potla?eny, je-li jednotka pod ú?inkem Fungal Growth.
- Kontextová nápov?da pro Thory v reimu High Impact Payload se nyní zobrazuje správn?.
- Protossové
- Ikonka útoku Void Raye se nyní správn? upraví po výzkumu vylepšení Protoss Air Weapon (protosských vzdušných zbraní).
- Zergové
- Kokony Banelinga, Brood Lorda, Infested Terrana a Overseera se nyní správn? vyberou p?i pouití tla?ítka Select Army Units.
- Královny, které jsou zahrabané, u nebudou vybrány p?i pouití tla?ítka Select Army Units.
- Obecné
- Grafika
- Opraven pád hry, který se mohl objevit p?i nahrávání uloené hry, b?hem ní hrá? zm?nil nastavení grafiky hry.
- Opraven vzácn? se vyskytující pád hry, který se mohl objevit p?i párovém útoku ve stylu Phoenixe.
- Opraven problém s transparentími modely s r?zn? barevnou zá?í, který mohl zp?sobovat blikání zá?e a zobrazení v jiné barv?.
- Editor
- Opraven problém zp?sobující, e hrá?i dlouho ?ekali na na?tení mapy z editoru.
Zdroj: starcraft2.ingame.de
Zatím nebyly vloženy žádné komentáře.