29.07.2013 | 17:33 - Jata
U p?íleitosti osmého ro?níku Intel Extreme Masters v Šanghaji m?la stránka S.163.com monost si popovídat se senior game designerem hry, Davidem Kimem. Tento rozhovor jeden z návšt?vník? TeamLiquid.net p?eloil do angli?tiny a my vám p?inášíme výtah toho nejzajímav?jšího:
- V sou?asné dob? Blizzard nemá ádný problém s balancováním, a to ani v p?ípad? Zerg?, kte?í skute?n? nejsou nikterak slabí. Nap?íkald na nedávném Dreamhacku bojovali ve finále proti sob? Zergové. Dál nap?íklad na regionálním finále první sezóny WCS v Koreji šlo o ZvT, který nakonec vyhrál Zerg. Pokud jde o statistická data p?ímo z ladderu, tak v sou?asné dob? mají Zergové trošicku navrch. David Kim nepopírá, e by nebylo co ?ešit, ale celkov? je hra dob?e vybalancovaná.
- íká se, e Widow Mine je proti Zerg?m p?íliš silná, ale Kim uvedl, e pom?r vít?zství mezi Zergy a Terrany je velmi vyrovnaný. Boost Medivacu by m?l dát Terran?m víc moností pro harass a rozhodn? p?inesl do ur?ité míry i více zábavy do hry. Widow Mine ani Medivac nebudou oslabeni. Bude lepší zm?nit n?co u Zerg? ve smyslu posílení ur?itých schopností.
- Blizzard by rád uleh?il pouívání Mechu. U ve Wings of Liberty byl v TvT hrách ?asto vyuíván, ale v TvP a TvZ u to bylo horší. Celkov? se vývojá?i zam??ují na silné a slabé stránky vybraných jednotek, avšak v sou?asné dob? ádné konkrétní plány nemají, vše bude záleet na situaci v budoucnosti.
- Protossové nejsou p?íliš slabí. V turnajích Ro32 je jejich ú?ast stabilní a docela vysoká. A tak se nejedná o problém StarCraftu II. Dalo by se ?íct, e v porovnání s hrá?i za Terrany a Zergy je t?ch dobrých za Protossy akorát mén?. Pokud by snad ?ísla dále klesala, Blizzard zváí p?ípadná opat?ení. Avšak nejen vít?zství Stardusta na ?ervnovém Dreamhacku, ale i po?etná p?ítomnost Protoss? v první sezón? WCS nikterak Davida Kima neznepokujují.
- N?kte?í diváci by trochu hru zpomalily, protoe ty skute?n? velké bitvy trvají obvykle jen pár vte?in. David Kim by nerad hru v sou?asné chvíli zpomaloval, protoe by šlo o p?íliš velkou zm?nu a hrá?i si na to u zvykli. Avšak se chystají úpravy, které by m?ly zápasy prodlouit.
- N?kte?í hrá?i za Zergy v sou?asné dob? p?ed útokem ?ekají na dosaení populace 200. Pokud by se z toho stal skute?ný trend, je pravd?podobné, e by Blizzard n?jak zasáhl a provedl zm?ny.
- Hrá?i se nau?ili counterovat Vipera, take je dost moné, e se u n?j Blizzard rozhodne provést n?jaké úpravy.
Zdroj: teamliquid.net, s.163.com
Zatím nebyly vloženy žádné komentáře.