Po no?ní údrb? server? byla v herním klientovi spušt?na podpora Global Play – monost hrát v jakémkoliv z dostupných region? (Americas, Europe, Southeast Asia, Korea and Taiwan). Krom? toho byly také novým patchem 2.0.5 opraveny n?které ze zjišt?ných chyb (zejména problém s lagováním).
OBECN?
- Funkce Global Play zprovozn?na.
- Hrá?i nyní mohou snadno p?epínat mezi jednotlivými regiony pomocí tla?ítka "Regions" na p?ihlašovací obrazovce StarCraft II.
- Zm?nou regionu nedojde ke zm?n? jazyku hry ani uivatelského rozhraní.
- Profil postavy i data ze eb?í?ku jsou ukládány zvláš? pro kadý region.
- Pokud jsou herní servery n?kterého z regionu kv?li údrb? vypnuty, je moné hrát v jiném regionu, jeho servery jsou funk?ní.
- Více informací lze najít v FAQ ohledn? Global Play na stránce podpory.
OPRAVY CHYB
- Obecné
- Pokud je hra spušt?na, nebudou se stahovat na pozadí data pro nadcházející patch.
- Opraven problém, který zp?soboval, e si hrá?i nemohli zm?nit jazyk, dokud nebylo staeno 100 % dat patche pomocí launcheru hry.
- Opraveno n?kolik problém? zp?sobujících, e hra p?estala reagovat p?i zapauzování a opušt?ní v r?zných stavech.
- Opraven problém, který zp?soboval, e h?e došla pam?? na grafické kart?.
- Opravena desynchronizace mezi Macem a PC, byla-li AI odhalována cloaked jednotkou.
- Opraven pád, který se mohl objevit ve vzácných situacích, byl-li StarCraft II natvrdo ukon?en.
- Opravena ?ada pád?, které se objevovaly p?i sledování a p?evíjení záznam? her.
- Opraven problém zp?sobující, e se hrá?i nemohli slyšet na hlasovém chatu p?i pouití FMod.
- Výb?r jazyk? u dále nezobrazuje nesprávné jazyky.
- Opraven pád, který se mohl objevit p?i hraní n?kterých Arcade her a pouití vlastního rozloení klávesových zkratek.
- Opraven problém se zobrazováním odpo?ítávání p?i pouití Take Command (P?evzít kontrolu) v korejském a tchajwanském herním klientovi.
- Battle.net
- Nyní je moné ?ádn? odebrat ze záloek Arcade mapy i mimo stránku záloek.
- Opravena ?ada problém? spojených s varováním "only officers will be shown", které je vyhrazeno pro skupiny s velkými seznamy ?len?.
- Seznamy klan? a skupin u nejsou se?azeny v obráceném po?adí.
- Klany a skupiny jsou nyní ?ádn? ozna?eny v chatu p?i psaní ve h?e.
- Opraven pád, který se mohl objevit p?i vytvá?ení klanu nebo skupiny a pouití ur?ité kombinace speciálních znak?.
- Opraven problém se zobrazením p?i procházení velkého seznamu skupin.
- Nyní je moné pouívat speciální znaky v názvu klanu a skupiny.
- Nyní je moné pouít mezery v názvu skupiny v ruském herním klientovi.
- Opraven problém, který znemo?oval hrá??m p?idat si p?átele pomocí Battle Tagu v korejském a tchajwanském herním klientovi.
- Editor
- Opraven pád, který se mohl objevit po dvojkliknutí na soubor .SC2Map, zatímco editor stahoval pot?ebné závislosti.
Cervantes - 09.03.2013 | 02:02 (odpovědět)
tom : ale m?e t? to hodit do vy ligy, m-li na n n?jak skill. J se po skon?en Bety jet? vrtil k WoL a hned m? to nepochopiteln? hodilo do bronzu. Tak jsem "leavnul ligu" , dal jeden zpas a hle, hned m?j gold
Je to prost? lep ne se nervovat nad tm muta harasem a podobnmi blbostmi v bronzu
tom - 07.03.2013 | 23:49 (odpovědět)
co dela tlacitko "leave legue"? zacinate pak od bronzu 5 her na zarazeni?
nicmoc - 07.03.2013 | 21:53 (odpovědět)
tak opraveno staci smazat/nebo presunout vsechny replay soubory, proto to nekomu dela a nekdo to nepozna, cim mate vice souboru v replay tim delsi lag, kdyz jich tam mate tisice treba i minutku si pockate kdyz chcete behem hrani do menu... kazdopadne doba jejich zkopirovani se u mne rovnala presne dobe po kterou se to sekalo...
body - 06.03.2013 | 16:36 (odpovědět)
Poku? vm body se ode?taj jen z bonus poolu ale n v lize jen kdy nem bonus pool ta se ode?tou i v lize
nicmoc - 06.03.2013 | 14:28 (odpovědět)
je to chyba patche 2.0 a dela to docela dost hracum, ale ma to jedno pozitivum kdyz clovek leavne a toto se mu stane vetsinou se pak neodecitaji zadne body jen "lost" takze blizz by to mel prioritne resit