StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

24.10.2012 | 18:30 - Jata

UPDATE (23:11): Správná odpov?? na naši dnešní otázku zn?la: Terrazine. Ze 78 správných odpov?dí (celkem 89 ú?astník?) jsme vylosovali tyto výherce: Št?pán Postulka, Andrej Šiška, Radek Strachota, Honza Trdla, Tomáš Chamra, Ji?í Vít, Roman Vejd?lek, Jaromír Valenta, Jan Hájek, Tomáš Blaho. Gratulujeme.

 

 

Jak jist? víte, stále máme pro vás p?ipravenou zásobu klí?? do bety Heart of the Swarm. Dnes ve?er m?ou n?kte?í z vás získat 1 z 10 klí?? umo?ujících p?ístup do hry.

 

Pokud ji v bet? jste, zvate, zdali je vaše ú?ast v sout?i skute?n? nutná a nenecháte rad?ji sout?it ty, kte?í v ní ješt? nejsou.

 

Dnešní sout?ní otázka zní: Jakou látkou mohou duchové obnovit vzpomínky ztracené p?i vymazání pam?ti (jedné z procedur, které se p?i výcviku v Akademii duch? provádí)?

 

Sout? ji byla ukon?ena

 

Sout? kon?í dnes, tj. ve st?edu 24. 10. 2012 ve 23:00.

Zdroj: vlastn
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

.... - 26.10.2012 | 14:28   (odpovědět)

se nekdo ma

WhiteCroW - 26.10.2012 | 14:21   (odpovědět)

kouknu dneska na mail a juuu beta parada

Rayzen - 25.10.2012 | 23:25   (odpovědět)

tak zitra si asi i privstanu a jestli me ta mrka nahoda za to neodm?n tak u nevm

marrba - 25.10.2012 | 21:35   (odpovědět)

Dky za info k dal sout?i.
Snad u se na m? usm?je taky t?st

Spinal - 25.10.2012 | 21:02   (odpovědět)

Good to know...
See ya tomorow...

Jata [ redakce ] - 25.10.2012 | 20:44   (odpovědět)

To Robin: V n?kterch v?cech jsme bohuel omezeni Blizzardem, kter si diktuje, od kdy do kdy mme sout?e o kolik kl?? po?dat. Take nen mon, abychom to d?lali tak, jak jsi navrhoval.
To HarryPotter: Sout? bude a ztra rno.

HarryPotter - 25.10.2012 | 20:21   (odpovědět)

Jata kedy bude nova sutaz ? aspon priblizne cas

Kori - 25.10.2012 | 20:08   (odpovědět)

Soutezit se nebude, dokud mi Jata nepotvrdi opravu zaujateho generatoru!

superstarko - 25.10.2012 | 19:48   (odpovědět)

podla mna teraz nebudu 2 3 dni sutaze

Robin - 25.10.2012 | 19:30   (odpovědět)

Tak zatia som ?astie v s?aiach nemal.

Trochu by som si vak chcel rpnu? k systmu ich organizovania. Konkrtne mi vad nesystematickos?. Stae by mali by? pravideln, a trva? vdy aspo? jeden de?. (napr. kad pondelok s?a o 40 k?ov) Teraz je a vemi vidie? snaha o ?o najvyiu nvtevnos? webu. Tto snaha je pochopiten, ale poda m?a netreba a prli "tla?i? na plu".

Samozrejme som za stae v?a?n, take GL HF.

Zergons - 25.10.2012 | 17:55   (odpovědět)

To Jata: Ale tady jeste souteze budou ne?

Jata [ redakce ] - 25.10.2012 | 17:06   (odpovědět)

O beta kl?e m?ete sout?it v turnajch na naem partnerskm webu playzone.cz

Spinal - 25.10.2012 | 16:56   (odpovědět)

To superstarrrko: Vak jsou... ve vech ligch. Jen te? nevm, kde to bylo

superstarrrko - 25.10.2012 | 16:54   (odpovědět)

spravne turnaj o beta kluc pre ludi co ho este nemaju

Spinal - 25.10.2012 | 16:49   (odpovědět)

n?kdy mi tu chyb edit ...

Spinal - 25.10.2012 | 16:44   (odpovědět)

To Raziel: goot for you...

PS: J chci takyyyyyyyy

Raziel - 25.10.2012 | 16:42   (odpovědět)

Dekuji stacraftcz za splneny sen. Muj zivot ma zase smysl

Raziel - 25.10.2012 | 16:41   (odpovědět)

Jooooooooooooooooo kurwa mam klic

EniX - 25.10.2012 | 16:39   (odpovědět)

Nepovdej mi, e se ?astnil dal Vladimr Steska .-)) Tak mi to p?idej dost nefr, ?lov?k by se ?astnil jin sout?e no

resx - 25.10.2012 | 16:38   (odpovědět)

kedy bude nova sutaz

Jata [ redakce ] - 25.10.2012 | 16:33   (odpovědět)

To EniX: Jet? jednou jsem to kontroloval a zjistil, e kvzu se z?astnil jet? dal ?lov?k se stejnm jmnem, jako m ty, ?eho jsem si p?i vyhlaovn neviml, abych to zd?raznil v seznamu vherc?. Je mi lto, e jsem ti ud?lal plan nad?je...

Aklain - 25.10.2012 | 16:32   (odpovědět)

a kde pisu ze me to nebavi rozebirat? jen me nebavi cist nesmyslne argumenty, zvlast u veci, ktere jsou naprosto jasne s nekym tak zaslepenym a nekym, kdo nema odpoved napise... v sc universe to mozne je..... to se pak muzes hadat ze 1+1 neni 2...

Aklain - 25.10.2012 | 16:30   (odpovědět)

ano.. dal jsi mi dukaz.... ted chci dukaz ze ohen od helionu sve nepratele nespali.. ale naopak je mraziii.....

Aklain - 25.10.2012 | 16:28   (odpovědět)

To sceletonx: tady nejde o rozebirani sci-fi ... tady jde o tve staalee nepochopeni tve argumentace... vsem 7500 lidem co tenhle web za tyden navstivilo doposub je to vse naprosto jasnee.. TY JEDINEJ mas porad s necim problem.. kdo je pak asi idiot....

Spinal - 25.10.2012 | 16:27   (odpovědět)

To Jata: Kdy bude dal sout??

EniX - 25.10.2012 | 16:27   (odpovědět)

Co to je za blbost zadval jsem mail: v.steska@gmail.com ) Asi vm tam sko?ila chybka

Jata [ redakce ] - 25.10.2012 | 16:24   (odpovědět)

To EniX: Kl?e se rozeslaly v ter ve?er. Tob? konkrtn? na mail ulu-mulu@... Zkontroluj si, jestli to nhodou neskon?ilo ve spamu.

sceletonx - 25.10.2012 | 16:17   (odpovědět)

To Aklain: http://starcraft.wikia.com/wiki/C-14_rifle

kdyz nevis o cem sci-fi lore je, a avidentne te to nebavi rozebirat, proc to delas a urazis lidi, ktere to bavi?

EniX - 25.10.2012 | 16:09   (odpovědět)

Dotaz pro Jata : Vyhrl jsem v t sout? kvzov, ale furt mi nic nep?ilo. Kdy maj dojt keye?

Wrissgel - 25.10.2012 | 16:05   (odpovědět)

To Aklain: btw aklain ku tomu ze beta je lepsia pre hracov vo vyssich ligach ako nizsich

su 2 druhy hracov, jedny ktory sa sc2 zivia a zvysok ktory sa nezivia. Ak sa sc2 hrac nezivi, tak je jedno ci je bronz alebo master, pre neho ma ten beta kluc rovnaky vyznam a ide oto ze sa moze hrou bavit. Ak sa sc2 hrac zivi, pre neho ma beta vyznam vtom ze moze skusat a trenovat nove buildy

Aklain - 25.10.2012 | 14:47   (odpovědět)

Sceletonx: tady jde o to... ze si proste akorat porad mlel to NESMYSLNEEE svoje.... to je jak kdybych se s tebou ja hadal ze marinacke kulomety jsou nafukovacii... az mi das dukaz ze to jsou kusy kovu a plastu. .tak uverim... ano.. jak by nafukovaci zbran mohla strilet... ALE PROC BY TO V SC UNIVERSE NEMOHLO ?? MAS NEKDE DUKAZ ZE TO JE KOV? jo.. maji factorky... ALE PROC BY V SC UNIVERSNE NEMOHLY FACTORKY VYRABET NAFUKOVACI ZBRANE? ... tvoje uvaznovani... neco je proste logicky odvoditelne. .ze implantat je implantat a zadnej sc universe.......

Spinal - 25.10.2012 | 13:50   (odpovědět)

Vtej v klubu, Drako...

Drako - 25.10.2012 | 13:42   (odpovědět)

Suoer fakt vsech soutezi sem se ucastnil vse pravne a porad nic .. asi to delaj naschval

Zergons - 25.10.2012 | 10:53   (odpovědět)

To Spinal: To mi povdej

Spinal - 25.10.2012 | 09:22   (odpovědět)

Jedm... my chceme dal sout? ...
(tentokrt to u mus vyjt)

ego - 25.10.2012 | 08:48   (odpovědět)

Ou yeeah. Dky, kone?n? je to doma .

marrba - 25.10.2012 | 07:03   (odpovědět)

Gratulace vt?z?m. J si jet? po?km na 5t kolo a snad u to vyjde.

Sceletonx - 25.10.2012 | 01:36   (odpovědět)

To Aklain: necetl sem clanek o marinacich celej, sam sem na nej nenrazil, proto sem zacinal onu diskuzi, necht je to dukazem ze implantaty jsou terranska technologie a ne latka, coz je vec na kterouo sem celou dobu cekal

Kdyby si u kazdeho tvyho prispevku vynechal slova a vety "vi kazda opice, dement, apod", tak by se s tebou dalo i rozumne bavit )

Jak uz bylo xkrat receno, jde o scifi, co neni jasne dano a psano je ponechano fantazii a to ze nejaky pojem zname u nas tak a tak neznamena, ze se to v sci-fi universe nemuze chapat v prenesenem slova smyslu trosku jinak. (zvlast kdyz ten jiny universe je definovany v anglictine a jak vime slovo u nas se nerovna slovo v AJ, tak je to u vetsiny slov, vetsina prekladu jsou pouze synonimicka, pro nejake vyraz neni, nejake dokonce presto ze se zdanlive nazvajem prelozi, znamenaji trosku neco jinyho

anyway uz fakt mizim bo rano nevstanu, GG!, a gn

Kori - 25.10.2012 | 01:30   (odpovědět)

To Necro: Tak nevim, jestli ma byt zrovna utechou, ze si budeme moct zahrat betu treba az za pul roku

Ale jinak grats

Necro - 25.10.2012 | 01:23   (odpovědět)

3 pokusy a kone?n? sp?ch. Dky za kl? do Bety a anci jej zskat


pro diskutujc : netahejte do toho relnou fyziku. U te? se v tom solidn? motte je to prost? hra s sci-fi tmatikou. A pokud vm, kl?? je jet? po?d dost (a po?d je tu monost, e Blizzard zase otev?e Betu pro vechny tden p?ed vydnm, jako u D3).

Howth

Aklain - 25.10.2012 | 01:22   (odpovědět)

kdyz nemas co naspat...a vis ze jsi v prdlei tak se vymluvis na to ze to v sc universe nemuze byt... proste jak s totalnim dementem ktery neumi uznat ze je hnup a 2 hodiny se tu hada jen kvuli sve demenci..... a nevim no... " ano vzhledem k tomu ze Neural implants do marinaku jsou terranska technologie, je mozne ze tomu tak bude i u implantatu do ghostu " zkus si procvicit vic anglictinu " Similar technology is used by the Ghost " ano.. vim ze similar neznamne a100% stejna .. ale jak sam pises.. je to teransa technologie.. ne zadnej matovej caj ochuceny terrazinem takze je jasne ze kdyz marinaci a firebati maji CIP .. tak ze to budou mit i ghosti.. tzn ten implantat, ktery jim byl PRIOPEROVAAAN.. neee podan jako zakusek....

sceletonx - 25.10.2012 | 01:18   (odpovědět)

klidne bez vyhry, je zabavne pekulovat o scifi vecech

Sceletonx - 25.10.2012 | 01:17   (odpovědět)

To Kori: ze se to nedela v RL neznamena ze se to nemuze implantovat v sc universe
To Aklain: muzes, ale nemam duvod odpovidat, vek neni relevantni
To Aklain: ano vzhledem k tomu ze Neural implants do marinaku jsou terranska technologie, je mozne ze tomu tak bude i u implantatu do ghostu, jiste to ale neni, protoze to neni specifikovane a jedna se o sci-fi universe
To Abyssal: While active, the implants reshape a ghost's memories,[3] weaken their powers[1] and enforce loyalty.[4] As a result, few ghosts under the program have any memories of their former lives.
nebo
psychic dampeners which weakens their powers[4] (by extension, this includes making it easier for ghosts to screen out the thoughts of other individuals

Nikde neni recene, ze to bunky primo zabiji (jen ovlivnuje cinnost pametovych bunek -> oslabuje pamet, to nutne neznamena ze bunky musi zabit), a je receno ze se daji odstranit (cimz se da predpokladat navraceni pameti, zvlast kdyz po incidentu s kerriganovou se zaclo vyuzivat jineho zpusobu mazani pameti - kdyz se jeste neznal terrazine)

anyway... jdu spat... it was kinda funny... priste dalsi takove zaludne otazky

Abyssal - 25.10.2012 | 01:06   (odpovědět)

To Sceletonx: tak este inak:

posobenim inhibitoru dochadza k poskodeniu (odumretiu) pamatovych buniek, sice ich mas v hlave, ale su poskodene (mrtve) a aj po odstraneni inhibitora uz poskodene (mrtve) zostanu, cize nemas pamat.

torrazin ma ucinok, ze obnovuje poskodene(mrtve)pamatove bunky

Aklain - 25.10.2012 | 01:04   (odpovědět)

sceletonx muzu se te zeptat prosimte na vek?

Kori - 25.10.2012 | 01:03   (odpovědět)

To Sceletonx: jenze vtip je v tom, ze latka, ches-li sloucenina se proste NEIMPLANTUJE.

Sceletonx - 25.10.2012 | 01:02   (odpovědět)

To Abyssal: jak uz sem take jednou psali, pokud i ono "vymazani pameti" je vratitelne pomoci terazinu, nejedna se o vymazani pameti, ale pouze se dane vzpominky nedaji (bez pomoci terazinu) vybavit...

inhibitor svymi ucinky pusobi tak ze neni mozne si je vybavit... kde je rozdil?

Aklain - 25.10.2012 | 01:02   (odpovědět)

Neural implants are terran technology used to regulate the aggressive tendencies of marines and firebats; part of the package that comes with neural resocialization. These implants prevent soldiers from turning upon their superiors.

Similar technology is used by the Ghost Program to control their agents, namely in the form of aggression inhibitors.

The Terran Dominion implanted all ghosts with neural implants in order to keep track of them, and possibly to reduce their psionic power.[1] ...........


jestli nechapes, ze kdyz neco implantujes.... ze uz to logicky je neco vice narocneho nez vypit nebo snis nejakou latku jako je terrazin.. ale implantujes, tzn vlozis neco do cloveka.... opet naprosto jasne rozdily.. jen opiciim to asi stale v evoluci dela problem...

Sceletonx - 25.10.2012 | 01:00   (odpovědět)

To Kori:
Co treba neco jako:
"ghostovi implantovali "vymyslenynazev latky", tato latka, jinak znama jako neural inhibitor, je charkteristicka svymi "blablabla vlastnosti latky" ktery ovlivnuji cinnosti neuronu v mozku, v praxi pak dochazi ke ztrate pameti

Abyssal - 25.10.2012 | 01:00   (odpovědět)

To Sceletonx: tak skusim ti to vysvetlit uplne po lopate:

mas spinave auto (spomienky), ides ho umyt vodou(inhibitor) a auto je potom ciste (bez spomienok). zastavis vodu (inhibitor odstranis) ale auto je uz ciste (bez spomienok)

mas ciste auto (bez spomniek), zoberies blato(terrazin) a zaspinis nim auto, auto je spinave (spomienky)

Aklain - 25.10.2012 | 00:57   (odpovědět)

zas to tvoje nikde neni specifikovano boze.. ty jsi fakt vylizanec.. tebe bych chtel videt v realu... typuju to tak na 50 kilo .. 4ky dioptrie a ne moc velkej real friend list..

Kori - 25.10.2012 | 00:56   (odpovědět)

Tak je jasny, ze si z nas dela prdel

Pacientovi implantovali ocel.

Otazka zni, co PRESNE pacientovi implantovali? Chci jednoznacnou a spravnou odpoved

Sceletonx - 25.10.2012 | 00:55   (odpovědět)

To Aklain: jenze ty tam furt hledas veci z RL ffs... chapes ze implantat muze byt jakakoliv vec "nhrazujici nebo primo pusobici na organ"kdyz to reknu hodne obecne a kde mas receny ze v sc universe to nemuze byt latka? nikde (neni specifikovano)

To Abyssal: ano na vymazani, ale jeho odstaraneni slouzi k obnoveni "vymazane" pameti, a jak uz sem psal, neni receno co se s latkou ma udelat...

Abyssal - 25.10.2012 | 00:52   (odpovědět)

To sceletonx: a este nieco, necitaj vetu ale text ako celok

Aklain - 25.10.2012 | 00:52   (odpovědět)

kdyz nepochopis ze implantat neni latka.. tak se tu muzem bavit do nekonecna... jeste 1x si vyjasni vyznam slova implantat... a pak se zkus zamyslet... jeste 1x ti doporucim ten google a vepsat slovicka
device - zariadenie " inhibitor
substance - latka " terrazin

Abyssal - 25.10.2012 | 00:51   (odpovědět)

To Sceletonx: ale sluzilo to "vymazanie pamati" nie na obnovu, to je take tazke pochopit ten rozdiel?

sceletonx - 25.10.2012 | 00:49   (odpovědět)

To Abyssal: jeste jednou... v otazce neni receno co se s tou latkou ma delat "jestli ji ma sezrat, mit v operovanou, podivat se na ni, dostat ji z tela, ...

Sceletonx - 25.10.2012 | 00:48   (odpovědět)

To Aklain: a silikon neni latka? precti si na wiki definici slova latka

To Abyssal: i v tom co si poslal je "It is utilized by the Ghost Program when the shortcomings of the psychic dampener became apparent in the wake of Sarah Kerrigan's defection in 2491" Tzn ze driv bylo vyuzivano prave psychic dampeneru, nebylo prave zminovanych inhibitoru/implantatu (ktere slouzili na to same -> vymazani pameti)

Kori - 25.10.2012 | 00:46   (odpovědět)

To Abyssal: Sakra chlape, jakto, ze misto pareni bety ztracis cas s cestinarskym koutkem? Tak povidej, jaky to je?

Abyssal - 25.10.2012 | 00:46   (odpovědět)

To sceletonx: prsny implantat - dostanes do tela cudzorodu latku

ale v tvojej odpovedi je odstranena

Aklain - 25.10.2012 | 00:45   (odpovědět)

abyssal: ver ze mu to porad nedojde

Abyssal - 25.10.2012 | 00:43   (odpovědět)

To Sceletonx: A memory wipe (a.k.a. mind wipe)[1] is the removal of an individual's memories. It is utilized by the Ghost Program when the shortcomings of the psychic dampener became apparent in the wake of Sarah Kerrigan's defection in 2491. As such, memory wipes became standard operating procedure, allowing for more permanent control of its ghost agents.
The memory assignment protocol is run by an electrical device based in a room which nullifies the use of psychic powers. It is generally operated by Superintendent Sarco Angelini, himself a ghost.

In addition to long-term wipes, a wipe can be used to erase memories from a specific span of time. The device wouldn't be used on a severely injured ghost, however.

Terrazine can reverse the effects of a memory wipe through its rejuvenation of a telepath's brain cells. In addition, some forms of psychic trauma, such as that inflicted on Gabriel Tosh, also render memory wipes ineffective. In a more practical sense, ghosts can potentially learn of their previous missions by way of stored files, though these files require top-level clearance to access, with said access being doled out on a need to know basis.

rozumies tomu alebo to potrebujes prelozit?

Aklain - 25.10.2012 | 00:42   (odpovědět)

prsni implantat kdyz uz teda tak je presne " v 99% " silikon.,, ne nejaky vytazek z prastare kvetiny.. z korinku stromu ci vypar z nejakeho plynu jako to je u tarrazimu bo jak to uz je vubec

Kori - 25.10.2012 | 00:42   (odpovědět)

To sceletonx: Ne, je to umela tkan. Ty uz jsi nekdy v cestine slysel napr. vetu "implantovali mu krev"?

Aklain - 25.10.2012 | 00:41   (odpovědět)

stejne tak ja muzu fantazirovat proc se teranse zbrane mimo boj nepormeni v motorky... proc ze siege tanku nemuze byt honosna vila... dementni predstavy stejne jako ty tvoje.... implantat je proste implantat a je jedno jestli to je v praveku.. soucastnosti.. nebo budoucnosti.... zrejme nepocitali s tim, ze se vyskytnou jedincy s iq opic a dokud nebude pevne neco danee.. coz ostatne v sc neni skoro nic. .az na to ze terani jsou lidi.. zergove obludy a protosove mimozemska civilizace.. taakze muzes vlastne podle tveho uvazovani tlachat totalni nesmysly o vsech dalsich vecech.. ktere nemas pevne dane... ano.. mas pravdu... omlouvam se ti.. tesim se na mmoji vilu ktera bude soucast siege tanku..

sceletonx - 25.10.2012 | 00:40   (odpovědět)

To Kori: a treba prsni implantat je robot co ti chodi po hrudniku misto prsou?

Kori - 25.10.2012 | 00:39   (odpovědět)

To Sceletonx: Pac implantat != latka. Tedy aspon v CJ

Aklain - 25.10.2012 | 00:38   (odpovědět)

Kori: ja jen doufam ze tenhle brainer nevyhraje v zivote zadnou betu... a ze v hots bude tak max gold.. mozna mu i fandim,.. zajimalo by me kde je ted...

Sceletonx - 25.10.2012 | 00:38   (odpovědět)

To Aklain: protoe v ramci sc2 universe je jasne dano ze terrani jsou lide, nikde ale neni v ramci sc2 universe specifikovano, co je onen implantat (ale spon sem to nenasel), a nevidim duvod proc by to nemohla byt latka (ano, kdyz tu muze byt latka jako terrazine ze?)

Aklain - 25.10.2012 | 00:37   (odpovědět)

protoze implantat je proste implantat.. a sprominutim si pica kdyz si dal fantazirujes ty svoje picoviny

Kori - 25.10.2012 | 00:36   (odpovědět)

To Sceletonx: Tak to by prave nepsali o implantatu, ale o nejake sloucenine, ktera se vpravuje do tela.

To AKlain: By ty prispevky mohli aspon nejak ocenit, ne? Jsme tu tak 3, 4, navrhuji rychlosoutez o 5 klicu do bety. To by bylo, aby to ted nevyslo

sceletonx - 25.10.2012 | 00:36   (odpovědět)

pokud to neni wikipedie z sc universe tak se asi nemame o cem bavit... jak sem rekl, existuji tu 2 rasy zdanlive divne, proc by nemohla byt latka ovlivnujici neurony?

Aklain - 25.10.2012 | 00:35   (odpovědět)

kdyz budu uvazovat jak ty pri predposlednim prispevku.. tak proc nemuze byt mozne kdyz existuji zergove a protosove.. ze jim a ne jim.. rovnou vseci terani maji misto moce tekutinu ktera funguje jako elixir mladi? ... a muzu ti tu zacit fantazirovat na 500 radku... nebud jak retard a vychazej z faktu.. ne z tvych unbrained fikciii

Aklain - 25.10.2012 | 00:34   (odpovědět)

wikipedie a co znamena implantat?

sceletonx - 25.10.2012 | 00:33   (odpovědět)

To Aklain: a tuhle vetu mas z ceho?

Fanatic - 25.10.2012 | 00:33   (odpovědět)

To Sceletonx: ty si mentl....zav?i se do krabice a zhasni si tam.

Aklain - 25.10.2012 | 00:32   (odpovědět)

Brain implants, often referred to as neural implants, are technological devices....

jak jsem ti popisoval niiize.. ale co.. klidne ti to zkopiruju... zjisti si co znamena devices.. jeste 1x.. vic ti k tomu nemam co rict


" staci si i napsat jak ti tu psal abyssal :
device - zariadenie
substance - latka


napis jednotlive slova postupne do googlu a sleduj co ti vyjede za obrazky i opice by poznala ze po napsani device, kdy ji to ukazuje stroje a ruzne implantaty " zarizeni " je 10000x neco jineho nez substance kde to ukazuje chemicke vzorce a ruzne latky " rostliny " a extrakty z nich.... "

Sceletonx - 25.10.2012 | 00:31   (odpovědět)

To AKlain: chces mi rict ze ve svete kde pobihaji zergove ovladany jakousi vzdalenou mysli (overmindem) a existuji protossove jakozto jeste o neco vyssi bytosti, apodne, NEMUZE existovat LATKA, ano LATKA co kdyz dostanes do hlavy tak ztracis pamet? Nikde neni receny ze onen implantant je zarizeni a ne latka

AKlain - 25.10.2012 | 00:29   (odpovědět)

jasne se ptaji jaka latka..... implantat neni latka... vyjasni si co znamena LATKA.. a pak mozna pochopis proc jsi odpovedel jak opice a zbytecne tu je 100 prispevkuu...

sceletonx - 25.10.2012 | 00:28   (odpovědět)

To Aklain: mozna kdyby ti ten implantat z hlavy vyndali tak by sis vzpomnel ze uz sem tu nekolikrat psal ze nepochybuju o spravnosti terrazinu, ale o nespravnosti me odpovedi

Aklain - 25.10.2012 | 00:26   (odpovědět)

ale uz i v pomalu doslovnem prekladu terrazinu nebo jak uz se ta dementni latka jmenuje mas popsane ze to slouzi k obnoveni vzpominek...... nechapu proc ty furt jak vylizanec resis odsranovani implantatu z hlavy...

sceletonx - 25.10.2012 | 00:24   (odpovědět)

v otazce ale neni co s tou latkou maji udelat, nebo se pletu?

Aklain - 25.10.2012 | 00:22   (odpovědět)

i kdyby inhibitor byla latka... coz vseci krom tebe vime ze neni.. tak to opravdu neslouzi k tomu, na co se ptaji v otazce... musel bys ho odstranit... ale to neni uz latka.. ale operativni zakrok... bez se zavrit do pavilonu C za opicema...

Kori - 25.10.2012 | 00:22   (odpovědět)

To Aklain: Dik. Ale za cestinu si jich teda zase 1000 odeberu. Jsem se smutkem priopil. Tak uz jsem tesil, jak budu soupere drtit widow minama

Aklain - 25.10.2012 | 00:19   (odpovědět)

kdyby tu bylo like jak na fb.. tak kori jich ma tak 1000

Kori - 25.10.2012 | 00:18   (odpovědět)

To sceletonx: Takze druha spravna odpovet byla ocel (sklapel)

sceletonx - 25.10.2012 | 00:18   (odpovědět)

To Aklain: ale ten inhibitor je latka

Aklain - 25.10.2012 | 00:16   (odpovědět)

sceletonx : sam jsi psal....podle wiki staci na obnoveni pameti (ve vetsine pripadu) pouhe chirurgicke odstraneni inhibitoru............

jestli ti ani ted nedojde, ze ostraneni inhibitoru opravdu neni LATKA... tak te zacinam opravdu litovat.. a zakladni skola kterou jsi navstevoval by se mela opravdu stydet...

sceletonx - 25.10.2012 | 00:14   (odpovědět)

v "Jakou ltkou mohou" nevidim ze tu latku musi dostat

Aklain - 25.10.2012 | 00:11   (odpovědět)

staci si i napsat jak ti tu psal abyssal :
device - zariadenie
substance - latka


napis jednotlive slova postupne do googlu a sleduj co ti vyjede za obrazky i opice by poznala ze po napsani device, kdy ji to ukazuje stroje a ruzne implantaty " zarizeni " je 10000x neco jineho nez substance kde to ukazuje chemicke vzorce a ruzne latky " rostliny " a extrakty z nich....

Abyssal - 25.10.2012 | 00:10   (odpovědět)

To sceletonx: skusim to este raz

"Jakou ltkou mohou duchov obnovit vzpomnky ztracen p?i vymazn pam?ti (jedn z procedur, kter se p?i vcviku v Akademii duch? provd)?"

otazka sa pyta aku latku musis uzit (je jedno ci dychat, pit, jest, vnutrozilne...), co znamena dostat do tela.

Odstranenie inhibitora je presny opak, nic do tela nedostanes, ale o nieco "prides"

Kori - 25.10.2012 | 00:09   (odpovědět)

Mno nevim, otazka je podle mne polozena dost jasne. Kdyby tam bylo "jakym zpusobem", tak by asi byly spravny obe odpovedi, ale takhle...

Ale to mas jak s tim generatorem cisel Cert aby to vzal

sceletonx - 25.10.2012 | 00:07   (odpovědět)

To Kori: v otazce neni ze latku musi k navratu pameti dostat a onen inhibitor (muze a nemusi, ale dukaz ani o jednom nikdo nedal) je latka kterou je potreba "odendat"

Kori - 25.10.2012 | 00:05   (odpovědět)

To sceletonx: Ok, ale i tak neni operace latka, ze jo?

sceletonx - 25.10.2012 | 00:04   (odpovědět)

To Kori: podle wiki staci na obnoveni pameti (ve vetsine pripadu) pouhe chirurgicke odstraneni inhibitoru (ano muze zpusobit trvale poruchy), terrazin se pouziva na obnoveni pameti vymazane novejsim zpusobem nez je pouziti inhibitoru

Kori - 25.10.2012 | 00:02   (odpovědět)

To Sceletonx: Mno ja nevim, ale ja mam teda za to, ze psychic damperer = neural inhibitor. Ostatne je to i na wiki http://starcraft.wikia.com/wiki/Psychic_dampener

A ja to chapu tak, ze Terrazine proste umi obnovit pametovy bunky, ktery ten inhibitor nici / maze. Takze tim, ze se ten pristroj vynda nic nevyresi, bunky uz jsou vymazany / poskozeny a samy se asi neobnovi

Aklain - 25.10.2012 | 00:02   (odpovědět)

napsal jsem ti 2x.... pochopil by to i totalni blb.. ze ty vidis porad to svoje a nejsi schopny prijmout fakt, ze jsi dement... to uz muj problem neni a vypovida o me akorat tak to ze mam a vzdycky sem mel v pi*i cze scenu a ty retardy kteri do ni patrii... podle toho se k nim i chovam.. :-*

sceletonx - 25.10.2012 | 00:00   (odpovědět)

To Aklain: ano snahy o urazeni misto smysluplne argumentace ti jdou dobre a dost toho o tobe vypovidaji, ale uz toho nech, nezajima me to , pokud nemas argument k tematu tak se radsi nevyjadruj uz vubec

Aklain - 24.10.2012 | 23:57   (odpovědět)

ja ti ale opravdu nepotrebuju nic dokazovat... kdyz ty jsi trotl ktery nic nechape.. za to ti ja nemuzu

sceletonx - 24.10.2012 | 23:55   (odpovědět)

To Aklain: dalsi post kterym jen dokazujes, ze nemas smysluplny argument

Aklain - 24.10.2012 | 23:55   (odpovědět)

Sceletonx boze ty si kus dementa.. to neni uz ani mozny...

Sceletonx - 24.10.2012 | 23:53   (odpovědět)

To Kori: ano, i vtom textu mas napsano ze drive (pred kerriganovou) byl pouzivan psychic dampener , pri jehoz pusobeni ti bude terrazine prd platny... a v otazce neni specifikovane jaky zpusob vymazani pameti byl pouzit, to ze to je starsi zpusob, neznamena ze neexistuje

Aklain - 24.10.2012 | 23:53   (odpovědět)

Drakan: jo jo takovych hrdinuu jako ty uz bylo i za dob w3 mnoho... zajimave ze po prijezdu se nikdy nic nestalo... miluju takove ubozaky co umi vyhrozovat po internetu.. .. a jestli ja mam odinstalovat sc2.. tak at to udela 90% cze sceny kterou porad porazim jak nic kdyz uz jsem teemer 2 roky inactive... lamicky :-*

Kori - 24.10.2012 | 23:52   (odpovědět)

To sceletonx: http://starcraft.wikia.com/wiki/Memory_wipe

Aklain - 24.10.2012 | 23:51   (odpovědět)

To EtenCross: zrejme melo byyt me.. nebo sem neco prehledl... taky jsem se vztekal nad necim podobnyym... jde o to.. ze clovek bronze - platinum to proste bude jen hraaat jak opice... neco stavet a mackat jak to dela doted a ani nevedet proc... hrac diamond + se bude ucit nove taktiky.. ucit se nove mapy.. builordery timingy a vse.. a da mu to pak po spusteni oficialniho hots daleko viiic nez bronze lame ktera bude dalsi 3 roky v bronzu.. zatimco ten diamond + muze byt klidne v masteru.,,, master se dostane treba o neco viis diky tomu.. vim o cem mluvim.. wol betu jsem mel teeemer hned ze startu.. a diky tomu jsem okupoval hned od startu nejvyssi pricky... v bete platinu.. az byl diamond tak diamon.. az vysel wol a byl master.. hned jsem tam byl. a jen diky bete... neverim tomu ze tihle lidi budou diky tomu minimalne v platine.. a jak ty rikas..... a jakej priiinos tihle lidi " bronze - platina " dajii blizardum? nic.. protoze ani pomalu nevi co maji delat.. .takze naprosto zbytecne hry.. zbytecnii lide kteri vzali klice hracum, kterym by se to hodilo asi tak vse... peace

sceletonx - 24.10.2012 | 23:50   (odpovědět)

To Aklain: zkus se podivat do RL co je implantat... to ze si videl v nejakym filmu ze mu davaj do mozku robota, neznamena ze tak tomu musi byt i tady, muze byt latka na nejaky PSI bazi nebo tak neco co proste sama narusuje cinnost mozkovych bunek, nemusis to byt pristroj, definici ani jednoho z toho sem nenasel -> nejasna otazka-> nezjasna odpoved, ale ne nespravna

sceletonx - 24.10.2012 | 23:48   (odpovědět)

To Abyssal: ani slovo device ani substance se ve zminovane definici Psychic dampeneru neobjevuje, jedine slovo co sem tam objevuje je implantat, a to muze byt i latka

Drakan - 24.10.2012 | 23:47   (odpovědět)

Aklain a jeho imaginarn p?telkyn?... An?a

Aklaine ti poradm dej uninstall sc2 a betu nehraj jdi hrt Battlefiled 3 nebo n?co jinho, ale n SC 2 a dat?e. ?esk komunita starcraftu bude jist? rda, kdy se t? zbav. Nebo doje? na LC my ti to rdi vysv?tlme...

Aklain - 24.10.2012 | 23:47   (odpovědět)

si asi nikdy nevidel v zadnem sci-fi filmu jak vypada implantat.. co to vuubec je... nebo si to uz vazne nedokazu vysvetlit...

sceletonx - 24.10.2012 | 23:46   (odpovědět)

ukaz mi jasny dukaz ze implantat je vec tvorena z vic latek a ne jen nejaka, at uz "prirodni" nebo umele vytvorena latka

EtenCross - 24.10.2012 | 23:46   (odpovědět)

To TruE: Nechcem nhodou rozpta? hdku, ale je bezpredmetn, e Zergos je Bronze... "Delal by s nm to co ty." Kl?e boli ur?en Blizzom na rozdanie verejnosti a podmienka Diamond + stanoven nebola... Ke? si Ty zrovna takm "prnosom" pre beta test , tak ako to e si nebol vybran v prvej vlne rozdvania k?ov priamo Blizzom? Nemyslm si, e je vhodn sa tu oh?a? ligou... Vetci sem chodme preto lebo milujeme to ist: Starcraft. Vetci ?o s tu tia po HoTS bez ohladu na umiestnenie v lige... alebo si budeme teraz dokazova? kto je v? fanik SC a tak m v? nrok na Beta key?

Ete raz Congrats a t ?o nevyhrali: Ndej zomiera posledn!

Abyssal - 24.10.2012 | 23:45   (odpovědět)

To Sceletonx: tak trochu anglictiny:

device - zariadenie
substance - latka

Aklain - 24.10.2012 | 23:45   (odpovědět)

latka je latka.. implantat je vec.. ja vim ze to ani ted nepochopis.. ale chci at i ostatni vidi co jsi za hnupa ja uz te taky bouzel opoustim... ostatni s tebou asi nechteli ztracet 20 minut casu jako jaa... zavidim jim....

sceletonx - 24.10.2012 | 23:44   (odpovědět)

tak rpoc mi jeste vuebc nikdo z tech 100% ucastnenych i neucastnenych nedal jasnou odpoved, kdyz je to tak jasne

Aklain - 24.10.2012 | 23:43   (odpovědět)

jen se nepotrebuju dal dohatovat s dementem kteremu nejsou jasne ocividne fakta dal vse rozebirej dopodrobna a lam si hlavu proc si nevyhral.... nebot vsem 100% zucastnenym to je naprosto jasnee..

Sceletonx - 24.10.2012 | 23:42   (odpovědět)

To Aklain: krasnea odpoved ala "dosli mi argumenty"

Aklain - 24.10.2012 | 23:40   (odpovědět)

no jo.. vzdycky se najde dement " sheldon z big bang theory ": kterej si vse dela tezsi jen tim jak si mysli ze je chytrej

sceletonx - 24.10.2012 | 23:39   (odpovědět)

To Aklain: tak jeste jednou
http://cs.wikipedia.org/wiki/L%C3%A1tka Ltky mohou nabvat rovn? r?znch forem, resp. skupenstv ?i fz. Kad ltka je popisovna svmi vlastnostmi, krom? skupenstv tak tvarem, hmotnost, energi, elektrickm nbojem atd.

implantat je co? kus vakua vlozeny do mozku?

Kori - 24.10.2012 | 23:36   (odpovědět)

Ted to vidim! Mate v ty funkci chybu! Posilam vam opravu

function VylosujVyherceVDalsiSoutezi(){

for($i=0; $i < count($soutezici); $i++){

if($soutezici[$i] == "Kori"){
$vyherce = true;
PosliBetaKlic();
unset($soutezici[$i];
}
}

//volani puvodniho generatoru
PuvodniGeneratorNahodnychCiselKteryMeNemaRad($soutezici)

}


ehm.. kdy ze bude dalsi soutez?

Aklain - 24.10.2012 | 23:36   (odpovědět)

nhibitors are implants that were used by the Confederate Ghost Program to control their ghost agents. They are also known as neuro-adjusters…

hned prvni 3 slova teehle vety..... specialne tedy treti slovo... implantaty a latka jsou podle me kurva 2 odlisnee veci jestli to ani ted nechapes.. tak te asi zacinam litovat

sceletonx - 24.10.2012 | 23:36   (odpovědět)

To Aklain: jak jiste vis tak pouze odpoved na otazku typu ano/ne ma jen jednu spravnou a jednu spatnou odpoved, odpovedi na otazku typu "jaka?" muze byt spravnych nekolik

Abyssal - 24.10.2012 | 23:36   (odpovědět)

To sceletonx: otazka bola na latku, co je terrazine a nie na pristroj co je inhibitor

Aklain - 24.10.2012 | 23:35   (odpovědět)

protoze spravna je Terrazine... hard

sceletonx - 24.10.2012 | 23:34   (odpovědět)

To Aklain: ja nerikam ze je odpoved terazine spatne, ja jen stale nvm o duvodu proc je moje odpoved nespravna

Aklain - 24.10.2012 | 23:32   (odpovědět)

To sceletonx: ano.. tak 78 lidi jsou blbecci.. jen ty jsi jedinej genuis kterej na to kaaapl.....To sceletonx:

sceletonx - 24.10.2012 | 23:32   (odpovědět)

To Aklain: a ten inhibitor je co kdyz to neni latka? jiste neni to primo latka v takovem to prostem slova smyslu, ale urcite to neni vakuum a pamet to vraci taky (tim ze to prestane pusobit, ale to jak se ma vratit pamet tu neni specifikovane, ani to jakym zpusobem byla pamet vymazana, ani to jestli to bylo starsim nebo nevejsim zpusobem)

to Spinal, pokud jdou vzpominky vratit pusobenim terazinu, tak i jejich vymazani "whatever zpusobem" je potlaceni, pokud by doslo k jejich uplnemu ztraceni, tezko by je cokoliv dokazalo vratit

Spinal - 24.10.2012 | 23:30   (odpovědět)

To sceletonx: "obnovit vzpomnky ztracen p?i vymazn pam?ti" Inhibitor dn vzpomnky nevymazv, jen je potla?uje!

Tomy77 - 24.10.2012 | 23:29   (odpovědět)

Hmmm, gratujuji t?m co dosud m?li t?st........
prej do t?etice to vjde, pche..., tak snad na 4 pokud

Spinal - 24.10.2012 | 23:28   (odpovědět)

To Jata: Ste n?koho vy?azovali ze slosovn, e ?k "Neboj, nikdo takov to nevyhrl" ???

Aklain - 24.10.2012 | 23:27   (odpovědět)

78 lidi pochopilo oc se jedna.... verim tomu ze tech 10 co odpovedelo spatne taky hledalo neco podobneho.. jen ty asi nechapes co znamena latka a co vraci pamet...
Terrazine can reverse the effects of a memory wipe through its rejuvenation of a telepath's brain cells. gg no re....

sceletonx - 24.10.2012 | 23:26   (odpovědět)

tak tady tak uplne nejde o vyhru, ale proste odpoved je znacne nejednoznacna, zvlast na takhle polozenou otazku (jeste v ceskem prekladu) a kdyz uz sem nemel vyhrat, tak me zajima "co je spatne na me odpovedi"

EtenCross - 24.10.2012 | 23:26   (odpovědět)

(( Gratulujem vhercom!

sase007 - 24.10.2012 | 23:24   (odpovědět)

To Sceletonx: No tak to zkus p?t?...Nemus se tady hdat - stejn? je to u uzav?en...

Abyssal - 24.10.2012 | 23:22   (odpovědět)

Omg, mal som luck dakujem a drzim palce v dalsich sutaziach kazdemu kto betu nema

Spinal - 24.10.2012 | 23:22   (odpovědět)

Ach jo

Sceletonx - 24.10.2012 | 23:21   (odpovědět)

tak neural inhibitor je taky jakasi latka/zarizeni whatever, z nejaky latky to je... a mam tu specifikovany ze tu latku musi dostat a ne naopak "dostat ze sebe"?

Aklain - 24.10.2012 | 23:20   (odpovědět)

tesim se az vsechny tyhle a tech dalsich 70 budu porazet s prstem v prdeli a povysovat se nad nema, protoze meli betu .. mohli si natreenovat.... at to nechaji lepsim, kterym to k necemu bude.... ne ze si to 2x zahraji a pujdou zpatky na wol nebo nezapnou vubec,,,,

sase007 - 24.10.2012 | 23:20   (odpovědět)

To Zergons: Nj taky doufm e vyhraju (asi jako kadej)... ale asi je to fakto nhod?...

Fanatic - 24.10.2012 | 23:20   (odpovědět)

To Sceletonx: eklo se ltka. Tak nevymejlej hovadiny.

Sceletonx - 24.10.2012 | 23:18   (odpovědět)

To Tyrael: well pak jsou dobre obe odpovedi protoze nebylo specifikovane jestli pred nebo po

TruE - 24.10.2012 | 23:18   (odpovědět)

Zergons: Kdy m n?kdo koupen dva accounty s WoL, pro? by nemohl sout?it s ob?ma???
A navc si Bronze, co by jsi s tm keyem d?lal.

jeeeKy - 24.10.2012 | 23:18   (odpovědět)

fuck yeah. dky moc :-*

Zergons - 24.10.2012 | 23:17   (odpovědět)

To sase007: Nekomu na tom hold zalezi celkem dost... 115klicu zbejva. No nejakou malou sanci mam. Ale moc si neverim po tomhle vsem.

Fanatic - 24.10.2012 | 23:17   (odpovědět)

Kua...a to sem byl jeden z prvnch.

Terrazine also rejuvenates a terran's brain cells, allowing them to overcome memory wipes and other such treatments.

Kori - 24.10.2012 | 23:17   (odpovědět)

To Jata: Krome jedne souteze, jsem se zucastnil vsech (i kdysi na betu Wol - nakonec jsem klic vyhral jinde). Takze to uz i matematicky nevychazi

Jata [ redakce ] - 24.10.2012 | 23:17   (odpovědět)

To Zergons: Neboj, nikdo takov to nevyhrl

sase007 - 24.10.2012 | 23:16   (odpovědět)

To Zergons: omg nevyiluj...

btw. gratulace vt?z?m...

Tyrael - 24.10.2012 | 23:16   (odpovědět)

To sceletonx: skus si p?e?st tohle
http://starcraft.wikia.com/wiki/Memory_wipe

Aklain - 24.10.2012 | 23:16   (odpovědět)

sceletonx: nesmis odpovidat od prvniho odkazu co si prectes... co me nasla pritelkyne odpoved prave Therrazine tak to tam bylo kraasne popsane ze to k tomu slouzi odkaz uz bouzel nemam

sceletonx - 24.10.2012 | 23:16   (odpovědět)

To jeeeKy: ano to terrazine sice pomaha, coz muze zlepsit nebo obnovit pamet, nicmene asi tezko dokud budou v mozku stale pusobit neural inhibitory (a dle wiki by jejich odstraneni melo ve vetsine pripadu stacit, zadny terrazine netreba

Spinal - 24.10.2012 | 23:15   (odpovědět)

To sceletonx: No nevm... odstran?nm inhibitoru nen dob?e. Vymazn pam?ti se za?alo pouvat jako nhrada prv? protoe inhibitor lo chirurgicky odstranit. A vymazn bylo brno jako trval. Ne se objevili vlastnosti Tarrazinu...

Swarmley - 24.10.2012 | 23:15   (odpovědět)

To sceletonx: http://starcraft.wikia.com/wiki/Memory_wipe

Jata [ redakce ] - 24.10.2012 | 23:15   (odpovědět)

Jak vichni vme, genertor skute?n? nhodnch ?sel neexistuje, take je mon, e si na tebe zasednul ten genertor, e t? po?d nechce vybrat

Zergons - 24.10.2012 | 23:14   (odpovědět)

Nejvic me serou ty hajzlove co delaj milion acc s jinyma jmenama aby to vyhrali. Taky si muzu udelat 1000 emailu a vyhraju to..

jeeeKy - 24.10.2012 | 23:14   (odpovědět)

To Sceletonx: J jsem ?etl, e terrazine pomha mozkovm bu?km, obnovuje je, p?emoct ?inky toho vymazn. Na ten starwikii jsem nic o dnch implanttech nevid?l.

sceletonx - 24.10.2012 | 23:13   (odpovědět)

http://starcraft.wikia.com/wiki/Ghost_Program
http://starcraft.wikia.com/wiki/Psychic_dampener

nikde ani slovo ze by se na obnoveni pouzival terrazine, naopak, pouziva se chirurgicke odstraneni Neural inhibitoru... pozaduju odvolani

Kori - 24.10.2012 | 23:13   (odpovědět)

Tak ja uz jsem si po tech letech jisty, ze si na me Jata zasednul Tak grats vyhercum

sase007 - 24.10.2012 | 23:13   (odpovědět)

To Zergons: asi vici

Jaklie - 24.10.2012 | 23:12   (odpovědět)

Zase nic dufam ze dalsia sutaz bude co najkor

Rayzen - 24.10.2012 | 23:12   (odpovědět)

ja v to skoro ani nedoufam ale stejne jsem nervni jak .....

Zergons - 24.10.2012 | 23:12   (odpovědět)

Proc ne ja... PROC NE JA. Ach jo ja ho nikdy mit nebudu.

Crossguard - 24.10.2012 | 23:12   (odpovědět)

Joo sice na druhej account ale je to doma

Crossguard - 24.10.2012 | 23:11   (odpovědět)

jo ale prost? ja budu m?t zase smulu uz to vidm

Zergons - 24.10.2012 | 23:11   (odpovědět)

Je nekdo tak nervni jako ja?

sss - 24.10.2012 | 23:11   (odpovědět)

sceletone co jsi odpovedel ?

Crossguard - 24.10.2012 | 23:10   (odpovědět)

to je stran to ?ekn

sceletonx - 24.10.2012 | 23:10   (odpovědět)

nedelam chytreho jenobhajuji svoji odpoved, muzu linknout dukaz klidne

Zergons - 24.10.2012 | 23:10   (odpovědět)

To sceletonx: To poznme co je sprvn? za chvilku. U... brzy...

Crossguard - 24.10.2012 | 23:09   (odpovědět)

sceletonku ned?lej chytreho tu

sceletonx - 24.10.2012 | 23:08   (odpovědět)

terrazine je jedna moznost, druha moznost sice neni uplne latka, nadruhou stranu je to presnejsi odpoved na otazku "obnoveni vzpominek ztracene pri procedure behem vycviku" a to je chirurgicke odstraneni jakyych si implantatu (soucasti vycviku je prave vlozeni tehlech implantantu), nejsem si uplne jisty zda by terrazine jako obecna latka fungoval dokud by byli ony implantaty v mozku

sase007 - 24.10.2012 | 23:07   (odpovědět)

To Robin: nice

Jaklie - 24.10.2012 | 23:07   (odpovědět)

Ja tiez terrazine ale nevedel som to najst

Robin - 24.10.2012 | 23:07   (odpovědět)

Terrazine je sprvna odpove?.

Crossguard - 24.10.2012 | 23:06   (odpovědět)

taky

sase007 - 24.10.2012 | 23:06   (odpovědět)

J jsem dal "Terrazine", co vy?

Crossguard - 24.10.2012 | 23:05   (odpovědět)

jaka je odpoved ?

Zergons - 24.10.2012 | 23:01   (odpovědět)

Jeste se rychle pomodlit...

Fanatic - 24.10.2012 | 23:00   (odpovědět)

come on come on

Jaklie - 24.10.2012 | 23:00   (odpovědět)

uz je 23:00 napisete sem spravnu odpoved niekto?

Jata [ redakce ] - 24.10.2012 | 22:58   (odpovědět)

Ano, vherci budou vylosovni ji dnes.

SSSS - 24.10.2012 | 22:57   (odpovědět)

To Jata: Bude se losovat jeste dnes?

Robin - 24.10.2012 | 22:52   (odpovědět)

Ok. Tak teda dfam, e tento raz sa u zadar.

ataxtar - 24.10.2012 | 22:38   (odpovědět)

no dufam ze kluc bude mj

Tyrael - 24.10.2012 | 22:38   (odpovědět)

lol jsem hledal tak 15 minut a dost jsem se nasml kdy jsem na to nael. Je to takovej typ otzky kde odpov?? je vem na o?ch a stejn? ju nikdo nevid.

Spinal - 24.10.2012 | 22:35   (odpovědět)

No to doufm

sceletonx - 24.10.2012 | 22:34   (odpovědět)

bude vyhlaseni jeste dnes?

sase007 - 24.10.2012 | 22:00   (odpovědět)

Hahaha nael jsem to po hodin? hledn... podle toho ?eskho zadn se to fakt patn? hled...

sase007 - 24.10.2012 | 22:00   (odpovědět)

Hahaha nael jsem to po hodi?e hledn... podle toho ?eskho zadn se to fakt patn? hled...

Makiecz - 24.10.2012 | 21:59   (odpovědět)

jato seru nic jsem nenael

Spinal - 24.10.2012 | 21:54   (odpovědět)

Mm pocit, e se z?astn tak 10krt vc lid... (a p?itom skute?n? jen desetina ...

Sceletonx - 24.10.2012 | 21:42   (odpovědět)

hm nesnadna otazky a jeji ceske zadani to moc nezjednodusuje ... snad jsem nasel dobre

JayRoko - 24.10.2012 | 21:40   (odpovědět)

Mohlo by sa napisat priebezne kolko ludi spravne odpovedalo alebo po skonceni sutaze

Swarmley - 24.10.2012 | 21:39   (odpovědět)

Na wiki sem to nael ani n za 5min

yuna - 24.10.2012 | 21:34   (odpovědět)

Ta otazka je jednoducha. Jen vam to musi docvaknout. 15minut googlovani a je to.

Necro - 24.10.2012 | 21:28   (odpovědět)

musm uznat, e si s odpov?d nejsem zcela jist. Ale vce jak hodinu jsem to hledal a n?jak ty znalosti mm. Tak snad jsem se trefil do t sprvn monosti a nezadal jsem omylem tu druhou

Makiecz - 24.10.2012 | 21:22   (odpovědět)

To GrumpySmurf: vzdal jsem to nenael jsem to nevm kde to hledat tak nic
otazka je opravdu t?k

Crossguard - 24.10.2012 | 21:21   (odpovědět)

zludn otazka snad ji mam dob?e a vyhraju

Swarmley - 24.10.2012 | 21:11   (odpovědět)

No nechci zas o to p?ijt, tak du podat kmoe a? to za m? u n?j vypln.

GrumpySmurf - 24.10.2012 | 21:09   (odpovědět)

To Makiecz: kdo hleda najde, nevzdavej to

Makiecz - 24.10.2012 | 20:59   (odpovědět)

Hm ja jsem na to nep?iel zas mam smulu

yuna - 24.10.2012 | 20:45   (odpovědět)

Ze mi ale trvalo nez muj malej mozek pochopil o co jde.

Swarmley - 24.10.2012 | 20:35   (odpovědět)

Michal Hv?zda jmno m

Swarmley - 24.10.2012 | 20:35   (odpovědět)

Nefunguje mi to odesilani, tak sem vm to poslal na email. doufam ze to nevadi

Zergons - 24.10.2012 | 20:33   (odpovědět)

To jeeeky: Promin. Tak se zeptej taky

Abyssal - 24.10.2012 | 20:10   (odpovědět)

To Jata: dalo by sa podat aj info kolko bolo poslanych odpovedi a kolko spravnych? nech sa da odhadnut aka bola sanca a pod

jeeeky - 24.10.2012 | 19:58   (odpovědět)

Zergons: Te? jsi m? pln? vystrail ! Sakraaaaaaaaa

Jata [ redakce ] - 24.10.2012 | 19:47   (odpovědět)

To Zergons: Ano, mme ji tady.

Zergons - 24.10.2012 | 19:30   (odpovědět)

Jen se zeptm redakce: Obdrzeli jste moji odpoved? (Dominik Jan) Nejsem si jistej jestli sem kliknul na odeslat

Zergons - 24.10.2012 | 19:07   (odpovědět)

Tak uvidme

Fanatic - 24.10.2012 | 18:59   (odpovědět)

Doufm e to klapne dneska a e ten formul? funguje

Pepo - 24.10.2012 | 18:55   (odpovědět)

ako som slovak cestine rozumiem celkom dobre ale nechapem

jeeeKy - 24.10.2012 | 18:54   (odpovědět)

pepo, nenech se zmst tm, e je to v ?etin? aspo? pro m? to zn divn? jinak taky doufm v dnen sp?ch. u se nem?u do?kat 23. hodiny

Pepo - 24.10.2012 | 18:53   (odpovědět)

ja tej otazke nechapem

EtenCross - 24.10.2012 | 18:51   (odpovědět)

...Pane Boe, stoj pri mne a daj nech to vyhrm! Aj faj?i? prestanem, budem chodi? do kostola a dobr skutky budem robi? vade navkol!!! )

Robin - 24.10.2012 | 18:47   (odpovědět)

Tak dfam, e sa kone?ne usmeje ?astie aj na m?a.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.