StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Video představující nové jednotky z HotS + Battle Report

08.06.2012 | 23:01 - Jata

Na dnes začínajícím MLG Spring Championship mají návštěvníci možnost zahrát si multiplayer chystaného datadisku Heart of the Swarm. Jelikož se ale akce koná v kalifornském Anaheimu, rozhodl se Blizzard podělit o aktuální stav nových jednotek, s kterými se v datadisku za Zergy setkáme, formou videa:

 

 

Další video má podobu Battle Reportu s v předchozím videu představenými jednotkami v akci, a to s komentářem Day[9] a Roba "Voice" Simpsona.

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

doublecraft - 21.06.2012 | 14:26   (odpovědět)

to romla: hahaha přesně tak

Romla - 19.06.2012 | 12:05   (odpovědět)

Já už jsem se smířil s tím, že v rámci zajištění zábavnosti multiplayeru jde prostě veškerá logika do prd... a žádné sebelépe vymyšlené lore to už prostě neokecá. Ale pořád se můžeme tvářit, že to, co se děje na mapě, je jen velmi nepřesným modelem "skutečných" událostí, které se dějí v kampani. Nic jiného nám ani nezbývá.

A ještě se musím ohradit proti argumentu, že když je něco sci-fi, tak to nemusí dávat naprosto žádný smysl. To je blbost, sci-fi z podstaty není snůška nesmyslů, ale právě naopak většinou se sci-fi snaží předestřít vizi budoucnosti, jaká by teoreticky někdy mohla nastat, nikoliv jaká v by žádném případě nastat nemohla. Ale Starcraft je už je spíš taková pohádka, než sci-fi. Koneckonců příběh ve WoL měl skoro pohádkové rozměry - na konci se vzali a žili šťastně až do HotS.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.06.2012 | 09:05   (odpovědět)

larvy i psi storm jsou v pohodě v rámci sci-fi logiky. Sestřelitelnost velkejch lodí malejma jednotkama už je samozřejmě hloupost, ale holt to vyplývá z pojetí hry jako takové - když chtějí mít na jedné mapě pěchotu i křižníky.
Ale dát nějaké jednotce takovouhle speciální schopnost, která šla navíc vymyslet se stejným efektem, ale lépe (realističtěji). To je škoda.

Necro - 19.06.2012 | 02:14   (odpovědět)

Durin : reálnost závisí na úhlu pohledu. Zahrabání Ultraliska je stejné jako vylíhnutí tolika jednotek z larvy, pravděpodobmost, že Mariňáci sestřelí Battlecruiser pěchotními puškami, či bouře od HT, jež dává dmg

ber to jako scifi a nezatěžuj se s tím. Dokud bude aspoň trochu logický příběh a Blizzard nepřinese nějaké zacyklení, pak to stále bude dobrá hra

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.06.2012 | 21:26   (odpovědět)

přesně tak

DURiN - 18.06.2012 | 20:39   (odpovědět)

Hlavně by to mohlo byt trošičku logické realné. Mám namysli Ultralisk se prohrabe behem par sekund takovej kolos. Sige tanky maji postihy na light jednotky a bonusy na armored. Viper pritahne colosse kterej je tak 20x vetsi a podobně. Jako vím že se tady moc tohle neni o realičnosti ale tohle jsou celkem do oči bijící věci..

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 18.06.2012 | 20:04   (odpovědět)

ježiš... ten zegrskej instakill tam je furt ?
A ultraliskům měli dát spíš nějakej charge útok, kterej by rozházel jednotky nepřítele do stran. Ne, že se fofrem protuneluje :-\

Romla - 17.06.2012 | 23:39   (odpovědět)

To Spidak: V pohodě, nikdo není neomylný.

Spidak - 17.06.2012 | 21:43   (odpovědět)

To Romla: sem idiot co neumí číst sry

Romla - 17.06.2012 | 20:00   (odpovědět)

To Spidak: A o čem mluvím? O betě přece...

Spidak - 17.06.2012 | 08:02   (odpovědět)

To Romla: no nwm... beta bude trvat taky nějakou dobu.. takž pochybuju že by to bylo takhle rychle

Romla - 16.06.2012 | 11:49   (odpovědět)

Doufám, že tu nepíšu něco, co už všichni dávno ví, ale beta by prý měla začít ještě v létě, tzn. někdy mezi červencem až zářím pravděpodobně - zdroj Dustin Browder.

anonimous - 15.06.2012 | 22:24   (odpovědět)

gamer tu pise ze terransky mech nema ziadenu roboticku jednotku na zem i do vzduchu u jednom okrem Thora a mass Thor sa da rozsekat v pohode. mass hydra ci stalker to je ina kava + daco k tomu a sranda zacina
V HOTS to bude zase len to iste , nic okrem marinakov do vzduchu ale mozno sa to zmeni kto vie STYMOVANA marina neni vsetko v CS-BW slo hrat vs zerg aj mech aj bio a v HOTS kto vie ...

gamer - 15.06.2012 | 22:06   (odpovědět)

hm ale marina neni mech no co uz

Necro - 15.06.2012 | 17:24   (odpovědět)

Merlin : hold když někdo k bio jednotkám nepoužívá Medivac, upgrady a Combat shieldy, pak je to hold těžké...
a pokud chceš anti air, zkus Vikinga (když ti marína a Thor nestačí)

Merlin - 15.06.2012 | 12:02   (odpovědět)

Marína je dobrá tak akorát na začátku. Později už chcípá jak mravenci. Terran nemá pořádný antiair.

TruE - 14.06.2012 | 22:29   (odpovědět)

I když jedeš mech, tak musíš mít Marinu. A nevím co víc bys chtěl. Mariňáci jsou nejlepší anti-air v celé hře...

gamer - 14.06.2012 | 16:46   (odpovědět)

ked ide Terran mech nema nic sylneho do vzduch to som myslel (neratam thora moc pomale) a maryna neni vseliek

Necro - 13.06.2012 | 17:13   (odpovědět)

Avalon : bavíme se o aktuálním Mariňákovi z WoL? Sice nemá tak velký range, ale rozhodně vyjde levněji a výhodněji, než Goliath

Avalon - 13.06.2012 | 15:02   (odpovědět)

Jenze marinak nemel po upgradu range 9 AA raketama ....

Ondra - 13.06.2012 | 09:18   (odpovědět)

2 Tauren
Go ahead, TACCOM.
Comm-link online.
(beebeep) Channel open.
Systems functional.
Acknowledged H.Q.
(high beep) Nav-comm locked.
Confirmed.
Target designated.

TAUREN - 12.06.2012 | 23:06   (odpovědět)

Jakou měl přesně ten robot v brood waru hlášku? Clair and Lair? Já se jen ptám je to už dlouho co jsem to hrál.

TruE - 12.06.2012 | 21:04   (odpovědět)

gamer: OMG to si děláš srandu ne? Že nemá T nic použitelného na vzduch a zem v jednom? Zkus Marines...

gamer - 12.06.2012 | 20:50   (odpovědět)

preco jednoducho nedaju terranom goliatha ,nema nic pouzitelne do vzduchu a na zem v jednom a s countrovanim to bude ozaj o hubu

TAUREN - 12.06.2012 | 20:38   (odpovědět)

To ataxtar: Však jo. Co řešíš ty?

ataxtar - 12.06.2012 | 20:26   (odpovědět)

To TAUREN: sa tu keca o HOTSku tak čo riešiš

Tie nove jednotky vo vo videu no smutne predstavuju ich ako niečo úžasné a len Teranské tam kapú ako muchy

Necro - 12.06.2012 | 12:03   (odpovědět)

Doufám, že se dočkáme větší evoluce u Zergů a mechanizace u Tossů a Terranů.
Zerga mám zažitého, jako rasu, která evoluce Hydra-> Lurker, Corruptor->BL dost využívá. Tak snad nebude nahrazeno moc starších jednotek. Takový Swarm Host by mohl být upgradem Roache, a pořád by byl dost hratelný.
stejně jako tosská Oracle. Byla by-li přebudovaná z Sentry za malý poplatek, ocenilo by to dle mého dost hráčů.

Zaxon - 12.06.2012 | 10:27   (odpovědět)

To R.A.P.T.O.R: Aha, uz som si to pozrel. Tak neviem co to ma znamenat, uvidime ked to vyjde.

R.A.P.T.O.R - 12.06.2012 | 09:02   (odpovědět)

To Zaxon: Omg si pozri nizsie link na youtube v mojom komentari.

Zaxon - 12.06.2012 | 01:26   (odpovědět)

Myslim ze Thor bude moct byt uz len jeden, (ako Mamaship) ale bude silnejsi, mozno ako Odin Pisali ze to ma byt tak, ale mozno sa to uz nejak zmenilo...

A nechapem preco Warhoundom nedaju skin a meno Goliatha a vsetci terrani by boli spokojní

A este by sa mi pacila kombinacia Abduct->Neutral Parasite
ale nato by bolo asi malo gasu

Kori - 11.06.2012 | 20:11   (odpovědět)

Thorove zustavaj. Miny se vyrabej ve faktorce za 75m 25g a musi byt zahrabany a pak dany manualne na cil.

Floyd - 11.06.2012 | 19:04   (odpovědět)

http://www.youtube.com/watch?v=Z-tNFR0HEDs

Ty krávo ty miny to je mazec
A thor nebude nebo bude ???

R.A.P.T.O.R - 11.06.2012 | 18:19   (odpovědět)

Takze Thor ako jednotka tu zostava v povodnej podobe?
http://www.youtube.com/watch?v=Z-tNFR0HEDs

Ondra - 11.06.2012 | 10:13   (odpovědět)

No nevim nevim, tempesty vypadaji pekne, ale budou mit mizerny DPS,
takze prijdou zergove a utlucou je cepicema (hydrama)
JInak pri soucasne hromade jednotek si myslim ze viper nahradi infestora (abuct - pritazeni - na silne jednotky, blinding cloud na vetsi skupiny slabsich jednotek misto fungalu)
Battle helion OK, miny jsou doce rachot a zajimalo by mne z ceho to leta. Warhound (pri porovnani se stalkrem docela masakr, takze jedine co proti nim muze pomoct je immortal)
Pokud jsou swarmhousti drahe jednotky ( tak ok) ale mam pocit ze ted zerg ( utlra charge, locust, abduct s viperama jednoduse prevalcuje cokoliv)

CrazyPupava - 10.06.2012 | 21:09   (odpovědět)

Tauren: sa mi zda ze teraz stoja tie miny 75 a 25 a sa vyrabaju po 2

neviem kto tu riesil tvp late game a ze t nema sancu .... staci pozriet finale code s mvp vs squirtle .... tier 3 vs tier 3 a to mal toss este plno armady mimo bitku

http://www.youtube.com/watch?v=A0eg9h4iCek

TAUREN - 10.06.2012 | 20:19   (odpovědět)

Jsem zvědavý kolik ty miny budou stát a jestli budou mít vizi a jestli jo tak jakou, dali by se pak využívat jako pasivní scout na mapě

WAREN - 10.06.2012 | 17:13   (odpovědět)

uz ted moje mikro stoji za houby a co teprve když přidaj toto ...

Floyd - 10.06.2012 | 14:14   (odpovědět)

Prostě to bude zas o něco zajímavější s těmi novými jednotkami.

A myslím že všem přidali stejně dobré jednotky.

Gl Starcraft

TAUREN - 10.06.2012 | 12:41   (odpovědět)

To Floyd: Tak určitě! Ale je dobré pofantazírovat

Floyd - 10.06.2012 | 11:04   (odpovědět)

Pánové nějak to zas moc řešíte všechno se bude ještě milionkrát opravovat a vylepšovat a patchovat atd.znáte přece blizzard.
On to přivede k úplné dokonalosti to se nebojte.

GL Starcraft

TAUREN - 10.06.2012 | 09:56   (odpovědět)

Tak jsem slyšel že ta nová vzdušná jednotka bude snad dražší než career, takže nějaké brutal kombinace jednotek až v hóóódně pokročilé fázi hry, ale uviďíme až to bude. A pro terrana se podle mě zlepší bitvy proti jeho hrubé armáďě ty warhouďi to v tom videjku dobře vyčisťili a helioňi taky vypadaj dobře konečně by to taky Terran mohl poslat přes Ačko. Co si budeme namlouvat Zerg rozdělí armádu a pošle to tam a jen infestorama hází fungaly a nebo infested terrany, to samé Protoss A-move a sem tam storma.

SAS - 10.06.2012 | 08:29   (odpovědět)

terran zas dostal takovej odpad. Ta protosská vzdušná síla mi připadá až příliš silná, ale pravda, ještě to neni vydané, takže si zas počkáme.

czFIRE - 10.06.2012 | 08:09   (odpovědět)

Ta kombinace do zerga je neuskutečnitelná protože pokud má nějaký reflexy tak ti ty raveny fungalne a bio samotné je do zerga neefektivní. A s emp nedokážu trefit všechny ht protože je toss splitne a snipe se dá použít ale většinou si toho toss všimne takže to se taky nepodaří.

Necro - 09.06.2012 | 20:08   (odpovědět)

czFire : terranský late game? Raven+ medivac+bio se stimem. Na zerga to mnohdy stačí. Přidej pár ghostů a i Toss se může jít klouzat...

czFIRE - 09.06.2012 | 18:38   (odpovědět)

no tak mě ale celkem naštvalo že tossové a zergové dostali castery a terrané nic. Ale blizz furt nevyřešil late game u terrana ... dyť to se nedá v každé late game prohrát...

Kori - 09.06.2012 | 18:16   (odpovědět)

Tady http://www.majorleaguegaming.com/live#sc2 ve 2:10:00 zacina TvZ report. Jestli jsem se dobre dival a pochopil, jak ty miny funguji, takto neni jako spider mines z BW, ale je potreba je rucne "nasadit" na cil. Takze dalsi uber micro pro T, pokud to nebude mit nejakej autoattack. Sice je dobry, ze se to nevyplaca treba na zerlinga, ale uz vidim, jak to treba rucne davam na 20 zrychlenejch bejlingu najednou, pritom sieguju a jeste delam split mariny ;-D

EMP - 09.06.2012 | 17:32   (odpovědět)

Terrana mohli rovno odstrániť z hry ... 100x nerf a ešte toto, som zvedavý kto za nich teraz bude hrať a hlavne vyhrávať

Avalon - 09.06.2012 | 16:46   (odpovědět)

Taky si myslim ze ta svine co pritahuje pozemni a dokonce i vzdusne jednotky je trosku oser ...

lolak - 09.06.2012 | 16:29   (odpovědět)

Tak pokud ta mina dava i friendly fire, tak se to muze pekne otocit proti T.
A chci videt, co ted bude delat proti bane + ling + muta ... obavam se, ze to skonci jak v ty posl. bitve. Tanky leti dopryc a a-move army zabiji vsechno ostatni )

Floyd - 09.06.2012 | 14:35   (odpovědět)

Zatim velký mazec to se blizzard pochlapil.

Jen tak dál.

A pánové na všechno je proti strategie atd.a to je přece Starcraft

Rypicong - 09.06.2012 | 12:50   (odpovědět)

zatím to působí na mě tak, že Terrani dostali nejmíň. Asi začnu hrát za Tosse

Avalon - 09.06.2012 | 11:33   (odpovědět)

Co me ve SC2 naprosto nejvic schazi je starej Goliath .
Po vylepseni dosahu AA raket to byla asi nejlepsi AA jednotka.
Viking je pomalej jak sopel ....

Streetwalker - 09.06.2012 | 10:45   (odpovědět)

no tak teď se naprosto hodí nejznámější hláška jednoho elitního českého komentátora "je to takové jakoby nešťastné"

TAUREN - 09.06.2012 | 10:41   (odpovědět)

To Markus: Zergové jsou podle mě hafo imba. Už teď můžu říct že je to krapet imbička, přece není normální abych měl 1000 winů za Terrana což odpovídá 2000 zápasů a začnu hrát RANDOMA a jsem za Zergy lepší. Snad nikdy jsem neporazil za Terrana Master hráče a za Zerga už jich mám asik 3 a to je hraju tak 3 měsíc, dobře jsem ale udělal v HOTSU pojedu tu rasu co bude více imba a až se to stabylizuje dám zas RANDOM

Markus - 09.06.2012 | 09:11   (odpovědět)

hmmm tak to vidím s terrany velice pěkně, jediné co se mi libi u T tak jsou miny. ten helion je sice pěknej ale .... a ještě ten Warhound nic moc. Teď toss Tempest - ultimatní jednotka ktera zabije všechny air jednotky a to nemluvim jak to kosila na zemi, naco stormy nahazite force fieldy a budete utočit Tempestem. Oracle - nevim zajimave ale zaroven divne, jestli se vyplati stavět. A ted jeden joke Mothership Core - máme pro protosskou stranu dobrou zpravu nemusite tahat sebou do boje Mothership budete ju mět pěkně schovanou doma, tak se nemusite bat že vam ju snipnou v boji a navic ta energie jak se ji rychle doplnuje no nevim nevim. A zerg. Viper - tohle bude pěkna imbička - čorkne vam tanci, kollfusy a jste no v haji zelenem, tohle bude sranda hodi vam na marinaci (např) ten zelenej mrak, přijde infestor a da fungal a dočistí to třeba 2 až 3 bejnove. Sice to asi bude pěkně vypadat ale vubec se mě ta unita nelibi. Swarm Host - jak tu někdo psal raději bych misto něj viděl Lurkera. Ultralisk - Burrow Charge je moc pěkné ted mě yskoči uprostřed bia, ktere zabije jen to že se proleti vzduchem, tak by nemělo tolik vadit že by prej neměli mit tak imab splash utok. Hydra- no ten speed protřebovala a ještě pokud zustal ten Burrow move u bejnu tak bude sranda Celkově vzato terrane něco dostali aby nemohli řict že nic nedostali. Tossove a zerove se maj .) Asi to vidim že už terranu moc nebude s takovou .) uvidime co blizz ještě vymysli .)

TAUREN - 09.06.2012 | 06:51   (odpovědět)

Ze začátku to bude asi strašné, ale až se vymyslí všelijaké imba strategie tak se to snad prořeďí. Když vidím co by měl dostat protoss a zerg už jsem rád že toho terrana fakt nehraju

Necro - 09.06.2012 | 00:14   (odpovědět)

přeci jen je to zatím Beta. Nemějme žádné iluze, jak vše spoilerované do finální verze projde
ale dost mě potěšili s Mothership a Tempestem. Tosské letectvo bude konečně více použitelné
Navrácení spider mine (Widow mine), jejichž exploze nebude okamžitá, ale s menším zpožděním, toť inovace. Ta mechanizace Heliona a pazmekt z Goliáše, u toho bych moc nejásal.
U zergů oceñuji jen evoluci Ultralisků. Charge je vskutku zajímavá volba. Avšak nemohl jsem si nepovšimnout absence imunity na stun a podobné efekty. Tento fakt docela zamrzí. Místo Swarm Hosta by větší užití našel starý dobrý Lurker. Ale snad jej aspoň v kampani uvidíme Velkým plus zůstává schopnost Locusta útočit na pozemní i vzdušné jednotky.

Avšak celkově je největším trhákem Mothership Core. Vlastnit silnou obrannou a podpůrnou jednotku s dobíjením energie již kolem 5. minuty, to zahřeje u srdce nejednoho Protosse.

Snad se většiny těchto vylepšení dočkáme

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.