Na základ? mnohých screenshot?, které se na internetu v pr?b?hu a po BlizzConu objevili, jsme se rozhodli za?ít p?ed?lávat sekce jednotlivých ras. Jeliko nejvíce informací je známo o Protossech, za?ali jsme tam (jednotky, budovy). A tady bychom se obrátili na vás, jeliko stránky jsou d?lány pro vás a pro vaši spokojenost. Jednak bychom cht?li znát váš názor na sou?asnou podobu (kladná i záporná kritika v?etn? konstruktivních nápad? je vítána) a druhak bychom vás rádi poprosili, pokud najdete n?jakou faktickou chybu, nebo na internetu objevíte hodnoty (cena za výrobu, HP, štít), které v sekcích nemáme, prosíme o jejich zaslání. Obratem je doplníme.
UPDATE (21:32): Povedlo se nám objevit dalších 131 fotek z BlizzConu, na n?kterých z nich se nacházely další hodnoty (HP, štíty) pro n?které jednotky a budovy. Byly samoz?ejm? dopln?ny do našeho seznamu.
PVD - 08.08.2007 | 11:52 (odpovědět)
Doporu?uju dt obrzk?m vlastnost alt nebo title, aby ?lov?k mohl po najet na obrzek zjistit, o co se vlastn? jedn..
Jinak gratuluju, byli jste op?t rychlej..
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.08.2007 | 11:01 (odpovědět)
jo to je vlastn? pravda. Co sem koukal do W3 editoru, tak tam lo nastavit opravdu ve, od schopnost jakkoliv jednotky pro jakoukoliv jednotku, p?es sklovn jednotek take u se t?m na SC Real
Mizzin - 08.08.2007 | 10:01 (odpovědět)
Sakra prce...to jsem psal j pro Uniho.
Jet? dodatek...Take pokud by to opravdu ve fungovalo, tak si pak m?e ud?lat n?jakou svou modifikaci SC-Real.
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.08.2007 | 10:00 (odpovědět)
Nevm jak na tom presne byl editor do W3 a jak na tom bude editor do SC, ale myslm, e pokud bude chtt mapu, kde budou velk jednotky (BC,Carrier atd) opravdu velk siln a drah, tak to nebude problm nastavit. Tam hdm bude moc ud?lat t?eba Carrier-bombarder. Myslm, e s editorem SC2 bude mnohem v?t pr?a ne byl v SC1
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.08.2007 | 23:47 (odpovědět)
jj j taky, ale vypad to, e ten npad skazej
Marine - 07.08.2007 | 23:17 (odpovědět)
to Unimatrix325:
"Take je rovnou mohli ud?lat jako jednu silnou, drahou a velkou jednotku. " = prv? proto jsem byl docela naden z p?vodnho nvrhu Mothership(jedna, ale festovn? siln)
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.08.2007 | 23:01 (odpovědět)
no tak 8 carrier? je velk armda jenom na oko... kdy si neporad ani s dvaceti goliema. Jde o to, e i ty nejv?t jednotky jako carriery nebo BC se massujou a jednotliv nemaj smysl. Take je rovnou mohli ud?lat jako jednu silnou, drahou a velkou jednotku.
A aby na mothership fungovalo lockdown je samoz?ejm? nesmysl
Huran - 07.08.2007 | 22:54 (odpovědět)
u Templar archivu mte patnej obrzek... a u budovy Null circuit se mi moc nechce v??it e m 500HP a 500 tit?, ale tak jestli to je na n?jakym screenu tak pro? ne, ale dost by se to vyplatilo za takovy prachy (:
Marine - 07.08.2007 | 22:19 (odpovědět)
Zajmalo by m?, jestli byste cht?li ponechat aktuln ?een s Mothership(m?ete jich stav?t vce), nebo p?vodn(jedna, ale siln - i kdy proti Lockdownu asi bezbran)
Marine - 07.08.2007 | 22:07 (odpovědět)
Mylenka je to zajmav a tak jsem nad n uvaoval, p?ed n?jakou dobou p?i hran SC1
Nicmn? si myslm, e k tomuto kroku Blizzardi nep?istoup a asi to bude zatm nejlep ?een
Overwatch [ redakce ] - 07.08.2007 | 21:59 (odpovědět)
Unimatrix325: to by zase nebylo ono. StarCraft je o velkch armdch. Ve Warcraftu 3 m?e s jednim hrdinou po?eit hodn? nep?tel, ale SC jde jinou cestou.
Ale souhlasm e by m?li u toss? trochu p?idat, ti maj bt nejsiln?j a nejdra.
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.08.2007 | 21:57 (odpovědět)
Pro? se sakra Blizzard tak brn tomu, aby po?dn jednotky m?ly po?dn HP... snad jedin jednotka, kter m odpovdajc HP je zealot. Carrier a mothership sou pln? sm?n. M?ly by bejt po?dn? drah a po?dn? odoln. Carriery stejn? nikdo nepouv po jednom, ale ve dvou, pokud m nouzi a jinak minimln? ve 4 nebo 6 a vce. ?ili bych carrieru dal 4x tolik HP, 4x tolik ttu, 4x tolik cenu, 4x damage a 2x bych ho zv?til. Take msto s 8 sm?nejma carrierama by toss ltal se dvouma, ale d?lal by ekvivalentn maso. A u BC samoz?ejm? to sam. To sou jednotky, kter maj samy o sob? p?edstavovat armdu... a jeden BC je pln? sm?nej.
Jata [ redakce ] - 07.08.2007 | 21:40 (odpovědět)
To Marine: No jestli mysl z toho gameplay videa z kv?tna, tak to nem cenu brt, protoe od t doby se toho hoodn? zm?nilo. Colossa mme ur?it? podle nejnov?jch screen? dob?e, se Zealotem vhme, protoe je to vechno mzl, u Immortala pot?ebujeme n?co aktulnho.
Marine - 07.08.2007 | 21:37 (odpovědět)
podle GAMEPLAY videa se mi zd(pokud nejsu uplne slepej)
1, e zealot m 100HP a 60tt
2, colossus m 400HP a 225tt(nebo325)
3, immortal m 240 a 100tt
ale mon se pletu
Marshal22 - 07.08.2007 | 21:26 (odpovědět)
co myslite je to dobre ze zuistalo 200 nebo by se meli pridat??tak na 250??
Marine - 07.08.2007 | 21:22 (odpovědět)
to Marshal22:
to znamen, e zabr 8 z 200 postavitelnch jednotek
Marshal22 - 07.08.2007 | 21:19 (odpovědět)
jestli se muzu zeptat co je ta protoska hlava bod plynem??
Zeratul - 07.08.2007 | 21:06 (odpovědět)
Heh, pardon za tolik koment??, ale Zealot m 80 tty a 100 ivot? a ten immortal jsem to prohodil . M 240 ivot? a 120 tty
Romla - 07.08.2007 | 20:46 (odpovědět)
Kdy se tak dvm na tu protosskou sekci, tak se mi ani nechce v??it, e t h?e zbv jet? rok nebo dva do vydn...
Jetro [ redakce ] - 07.08.2007 | 20:41 (odpovědět)
2Zeratul: To aby vsichni sli jen na Zealoty Ted vazne, dik za postreh, fixed.