StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
Columbia Jacket For … » 22.03. 05:00
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Patch 1.4.2 na testovacích serverech

26.10.2011 | 09:33 - Jetro

Na testovacích serverech je k dispozici blížící se patch 1.4.2. A co že se na něm testuje?

 

Obecné

  • Volba "Audio Fade" v nastavení zvuku byla přejmenována na Game Volume During Alerts. Také její popisek byl pro lepší srozumitelnost změněn.
  • Změna zvuku ve hře počas upozornění byla upravena z půl vteřiny na dvě.

 

Opravy chyb

  • Opraveno oříznutí stavu zásob (populace), které se vyskytovalo při určitém rozlišení, pokud byla obě čísla trojmístná.
  • Opraven problém, kvůli kterému nešly upravovat stopy ve Footprint Editoru.
  • Opraven problém, který způsoboval mizení ikon a obrázků na slabých grafických kartách.

 

Změny v balancování

  • PROTOSSOVÉ
    • Forge
      • Cena za vylepšení štítů (úroveň 1) snížena z 200/200 na 150/150.
      • Cena za vylepšení štítů (úroveň 2) snížena z 300/300 na 225/225.
      • Cena za vylepšení štítů (úroveň 3) snížena ze 400/400 na 300/300.
      • Cena za vylepšení pozemních zbraní (úroveň 2) snížena ze 175/175 na 150/150.
      • Cena za vylepšení pozemních zbraní (úroveň 3) snížena z 250/250 na 200/200.
      • Cena za vylepšení zbroje (úroveň 2) snížena ze 175/175 na 150/150.
      • Cena za vylepšení zbroje (úroveň 3) snížena z 250/250 na 200/200.
  • TERRANI
    • Ghost (Duch)
      • Dosah EMP snížen z 2 na 1,5.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

VitoSs - 02.11.2011 | 13:30   (odpovědět)

hravas random... ale tak nekde dole v platinovy lize ne? ... jasneze kdyz to tady tak pekne napises, tak to zni pro terrany desne nevyhodne ale v praxi to takhle jednoduchy neni

Enki - 02.11.2011 | 07:22   (odpovědět)

qwerty: haha, dobre som sa pobavil

qwerty - 01.11.2011 | 23:47   (odpovědět)

hravam random teran neni FAVORED

qwerty - 01.11.2011 | 23:45   (odpovědět)

v zivote to nebude vybalancovana hra to bi museli prekopat od zakladu.
Pozeravam na top hracov a len mi pada sanka dolu. EMP srat nan a co taky zerg tolko lariev na zakladnu je tiez hovadina strati celu armadu proti teranovi ked ma dost surovin tak ho do minuty uplne prevalcuje rouchami jak nic a warpovatie od tosa 10 hernych sekund tiez malo a na vsetkom okrem archona ma dostrel 6 (zem).
Teran bol spociatku OP ale uz to davno neplati teraz sa najviac zapoti ked nehra proti uplnej nule . EMP sa pouzivalo hlavne na imprtala to bol stit protosa ale odkedy ma dostrel 6 tak sa to vsetko zmenilo v neskorsej faze hry teran nic sylne nama vsetky upgrady su na zaciatku hry ozaj len to micro. Protoss namasi ked ma tak 15 gate trochu boostne a ma nawarpovanu armadu do limitu. Zergske larvy , tiez bi nezaskodilo zopar ubrat tak na max 10 behom na zakladnu. 30 sekund ma tak 200 zerglinov ci 100 roachov a ten je v masse strasne sylny az moc a ked micruje nezabitelne . Ako vravim toto nebude vybalancovane v zivote
Teran je najslabsi v kazdej hre ked hra proti Tossovi ci Zergovi a uz sa dobija do zakladne toss navarpuje co stratil Zerg namorfuje masu havede a zbitok teranskej armady odprevadi az domov a je EMP je to najmensie co treba balancovat je toho ovela viac co treba upravit...
Po 10-tich rokoch ked bude vonku posledny datadysc tak sa z urcitostou bude dat povedat ci je hra vybalancovana !!! neberte si moc k srdcu moje vylevy

Zasz - 01.11.2011 | 20:47   (odpovědět)

tak me se to zda balanced protoze tvuj ukol jako je mit observery temer vsude kde muzes bojovat stejne musis kvuli cloaku takze kdyz toho ghosta vidis vcas ze si jde ghost hodit emp tak predsunes templare a on nema takovej dohled aby se to jak ty rikas nedalo na stejnym skillu hrat

exitus - 01.11.2011 | 19:35   (odpovědět)

konecne se bizzar rozodnul s tim neco delat...vim ze to nechapete a v ligach nizsich nez master se vam to muze zda balaced, ale opravdu neni...problem je ten, ze kdyz se potkaji 2 stejne dobri hraci tak tos neda ani 1 stormu ani feedback...proste emp ma vetsi dosah tak neni co resit...da se rick, ze kdyz terran dostane feedback, nebo storm nema si na co stezovat...je to jen jeho chyba a to ze nebyl dost rychly a presny je toco radsi neprizna a bude nadavat...ja osobne si myslim ze k vybalancovani TvP uz by ted stacilo jen jeste zvetsit model ghosta...

Noall - 01.11.2011 | 17:10   (odpovědět)

jj ted sem koukal do liqipedie - range je 10 (sem ani netusil, ze tolik), radius je 2...takze maji tady opet chybu v prekladu...

VitoSs - 01.11.2011 | 17:02   (odpovědět)

Noall: no puvodne jsem myslel, ze range- pac je napsany, ze dosah je zmeneje... ale kdyz jsem si precetl, ze "snizen z 2 na 1,5" tak mi to taky trochu nestymovalo... pac aktualne rozhodne range emp neni 2 ne?? ale zase je tam napsany "dosah", pokud by teda byl na mysli polomer (respektive prumer) pusobeni EMP, tak bych ocekaval, ze by bylo napsano "rozsah" nebo tak neco, takze taky nvm no

VitoSs - 01.11.2011 | 17:00   (odpovědět)

no coz to jo, mne jakozto tosse ty levnejsi upg potesily ale vsichni tady breceli kvuli "desivymu" nerfnuti EMP, tak jsem se vyjadril no... a i ty levnejsi upg mi neprijdou jako az tak brutalni zvyhodneni... pac stejne druhy upg na attack a armor delas pozdejc, takze to uz te nejakejch tech 50 mineralu a gasu nevytrhne a neresis to... a shield taky robis az v pozdejsi fazi hry... takze to je jenom takovy lehky zvyhodneni "na oko" podle mne...

Noall - 01.11.2011 | 16:59   (odpovědět)

jen takova malickost - snizuje se range, tzn. vzdalenost, na kterou je mozne emp hodit, nebo polomer te koule, kterou emp zasahne?...pac sem mel za to, ze polomer, ale ted si nejsem uplne jisty....

Adridos - 01.11.2011 | 15:57   (odpovědět)

To VitoSs: Ono tu nejde ani tak o to, že bol nerfnutý EMP (oh bože budú bližšie k nepriateµom, z toho sa zbláznia akurát n00by), ale to, že Protossom dali najlacnejší a najúčinnejší tech, tak to je trochu veµa. Koµko by teraz mali stáť upgrady Zergov? 50/50 na prvý?

Markus - 01.11.2011 | 15:36   (odpovědět)

To Michals: Ano ja vím ale člověk si někdy musí postěžovat takhle než aby někdy někoho přímo vy******** někde na turnaji atd

VitoSs - 01.11.2011 | 15:32   (odpovědět)

nojo jenze Fugnal> EMP> storm samozrejme zalezi na match upu ale takhle je to nejak obecne... storm sice dava docela slusnej dmg ale kdyz nastimujes mmm a uteces z pod nej, tak ti tu army moc neposroti a pokud storm bere toss vazne, tak potrebuje jich hodit tak 4-5 najednou, kdezto terranovi staci cirka 3 emp (podle velikosti armady tosse) a je to jasny... a hlavne- snizeni dosahu neni az tak brutalni nerf

Scirius - 01.11.2011 | 14:41   (odpovědět)

LOL? nerf EMP, ktery slouzi hlavne jako OBRANA proti templarum a infestorum? WTF?! ...... dalsi LOL je jak breci tossove, ktery zasahne EMP a maji down stity a nejakou tu energii, to je proste fakt hrozne smutny, ale kdyz terransky bio zasahne storma a zbyde mu sotva 25% zdravi, tak je to samozrejme v poradku ne? .... ja myslim, ze zadnej nerf neni treba, vsechno je to o micru a splitu armady hlavne co se tyce TvP, kde na jedny strane jsou ghosti a na druhy templari, obe dve strany maji 50% moznost zniceni nepratelsky armady..... k cemu teda nerf kdyz je to ted balanced? fakt posledni dobou blizzard nechapu.....

lUXORU - 01.11.2011 | 13:55   (odpovědět)

HA fakt sem se na tech hadkach o patch pobavil uz pravidelne to procitam a umiram u toho smichy... ja uz se tesim az budou oba datadysky venku pak to bude teprv uceleny...jinak patch dobrej akorat ty 3 vylepseni bych nechal po staru,Z ma 3-3 taky drahy....

Adridos - 01.11.2011 | 12:49   (odpovědět)

To Markus: Neviem prečo, ale myslím si, že celá hra (možno až na Zergov) nejak spadla o triedu nižšie. Protossi sa zmenili zo super armády o 5 vojakoch na deathball, ktorý sa ani pri prítomnosti ghostov neobťažuje rozostúpiť. My Terrani zase musíme spamovať MMM, inak sa nikam nedostaneme. Zerovia sú myslím fajn, ale nie som jedným z nich a tak to posúdiť nemôžem.

Michals - 01.11.2011 | 09:10   (odpovědět)

To Markus: všechno je to o micru. na druhou stranu ty ze stormy muzes utect a vyhealujou te medivaci, toss z emp neutece ani mu ty stity behem boje nic nedoplni

Markus - 01.11.2011 | 07:22   (odpovědět)

hmmm super patch blizzatde. Ted budou hrat noob protossove ještě lépe než to (ne)uměli. Přešel bych štíty a zbroj ale ty zbraně fakt ne a to z EMPéčkem fak nemyslí vážně to že si toss dá všecko do jedné kupy je jeho problem když mu na to padne EMP. A co takové EMPéčkovani infestorů super.... Terran hodi EMP protosska armada je poloviční a poté toss hodí stormu tak terranova arma je nuloviční. Zerg hodí fungal wtf noje arna se nemlže hejbat čím to asi ? T hodí emp jen na 2 infestory z 5 takže jupí. Pokud tam mám nějaké chyby ohledně písmen y a i tak se mu omlouvám ale ne ten čeština není ma silná stránka.
Protossové brečí a tak jim tento patch (pokud projde) v mnohem usnadní život.
Ať je už venku HOTS tam budu moct jezdit mech v TvP

popolusak - 31.10.2011 | 21:22   (odpovědět)

to bol pokec o : Patch 1.4.2 na testovacích serverech a na čo sa to zvrhlo budem plakať do podušky .....

popolusak - 31.10.2011 | 21:19   (odpovědět)

ah lolaci

Hammy - 30.10.2011 | 21:28   (odpovědět)

na internetu nepíšu o nejlepší známku ze slohovky nebo diktátu ale budiž

Adridos - 30.10.2011 | 21:06   (odpovědět)

Ani jeden z vás sa nemá čím chváliť.

Saltazar - 30.10.2011 | 20:14   (odpovědět)

To Hammy: ty ji nemáš o moc lepší. )

Hammy - 30.10.2011 | 17:44   (odpovědět)

populusak: ne jen chcu umět gramatiku jak ty :-*

popolusak - 30.10.2011 | 17:29   (odpovědět)

chcete bit zamestnanczmi blizzardu ci co ???? wo co go

Adridos - 29.10.2011 | 19:43   (odpovědět)

To Hammy: Ale dá sa to. Poznáš Assassins Creed: Brotherhood? Titulky majú nad dvadsať minút a robilo to asi 7 týmov po celom svete, no máš pravdu, že rozloženie Blizzardu nepoznám a asi ani nikde nie je zverejnené, ale podµa mňa sa na vývoji Starcraftu 2 aspoň 150 µudí zúčastnilo. A k tomu testovaniu. Ja to beriem podµa toho, ako o tvorbe hier rozprávali firmy v pamätných videách (aj Blizzard má jedno), ale dnes to už asi také jednoduché nie je, i keď hovoriť, že nie sú vývojári, ktorý si testujú sami je veµmi naivné.

Hammy - 29.10.2011 | 14:08   (odpovědět)

Treyarch a infinity, ale oni to nějak sloučili do jednoho studia fakt nevím a konec off topicu

Saltazar - 29.10.2011 | 12:32   (odpovědět)

To Hammy: hm, jen tímhle svým příspěvkem sis pěkně naběhnul. CoD nedělá jedno studio, ale hned několik. Já CoD nesnáším, ale tak tuším, že jsou 3 momentálně. 2 z nich se střídají na sudý a lichý díl a to třetí jim pouze vypomáhá. Ovšem po změnách v Infinity Ward to zase nějak z přeházeli. TAk teď nevím.

Hammy - 29.10.2011 | 12:13   (odpovědět)

ano vím které studio dělá CoD a kde aj maj sídlo jen to byl příklad kolik lidí děla hru a ne, že tam pracuje 3000 lidí. i 100 členej team je složité koordinovat

Pralev - 29.10.2011 | 11:02   (odpovědět)

Takovéhle firmy opravdu nezaměstnávají uklízeče - zaměřují se na svůj core business a uklízení outsourcují (tj. najmou si uklízecí firmu, která tu budovu uklízí).

"Testrov veµa nemajú asi tak 100 max, pretože si hru môžu skúšať sami." - wtf? Nevím, jak moc víš o QA, ale tahle naivní představa, že testerů moc nepotřebují, protože si (vývojáři?) hru mohou testovat sami, mě opravdu pobavila :o)

Adridos - 29.10.2011 | 10:40   (odpovědět)

Tak sme sa konečne zhodli a mimochodom, čo si myslel tým "to vaše blbé cod ...", predsa CoD sa na slovensku nerobí, CoD je blbosť, ktorá sa robí 5 sekúnd (Ctrl + C -> Ctrl + V) a zvyšok tvorí marketingová kampaň pre opice,, ktoré si myslia, že to je vždy niečo iné. Tak prečo ten váš blbý CoD, keď CoD sám nenávidím? Až bolí, keď si pomyslím, že Blizzardu šéfuje rovnaká firma.

Hammy - 28.10.2011 | 23:39   (odpovědět)

hele nebudu to řešit, firma je složená od blbcu až po ředitele at sou tam 1-4600 lidí mě je to jedno hlavně že firma funguje jak má a dělá dobré hry

Hammy - 28.10.2011 | 23:29   (odpovědět)

Gm je zaměstanec dostáva plat od blizzu a 3100 lidí na D3? haha víš jaký je problém koordinovat tým 200 lidí? a co pak těch 3100 pěkná blbost a cinematic zase nemůže dělat těch 200 takovej team je pro AAA hru od vývojáře až po grafiky audio atd. třeba to vaše cod dělá každej rok cca 200 vyvojářu

Adridos - 28.10.2011 | 20:13   (odpovědět)

To Hammy: Povedzme, že SC 2 robí (HotS) 100 µudí, Diablo 3 100 a World of Warcraft tiež sto (dal by som sem viac, ale ty hovoríš, že to je blud), Titan taktiež 100. To máme 400 µudí. Blizzard má iba jednu budovu, no pre zaokrúhlenie dajme 50 upratovačov. Právnikov nikto nemá viac ako 20. GM nie sú zamestnanci. Testrov veµa nemajú asi tak 100 max, pretože si hru môžu skúšať sami. 570 µudí + zakladateµ a jeho priateµ. Zvuk, videá a všetko okolo toho majú v cinematic divízii, ktorá robí cinematicy pre všetky hry 100 µudí je na to trochu veµa, ale čo už. Mohol by som na každú funkciu dať obrovské čísla a stále by som sa nikam nedostal. Tak čo, rozmyslíš si svoj argument?

ataxtar - 28.10.2011 | 19:26   (odpovědět)

SC2 je oproti SC1 ovela rychlejsia . Je pravda ze toss ide na upgrady prvi a takto to bude mat lacnejsie a o dost .
Najcastejsie pouzivane pismena EMP.
Teran je OP?
- ale on moze hodit nan EMP .....
Protos bi mal microvat ale spolieha sa na deathball a preto ma strach z EMP pretoze ma jednu gulicku . Ziadna kreativita .
Samozrejme ked je vsetko na kope tak je EMP ucinne treba to roztiahnut je to sice tazsie na micro ale za Protossa nahadze Force Field namrda storm a dorazi sa co zostalo no ne ked to neni na kope.
(A co Blink , Dark Templar , Archon baneling a plol to nie je svojim spôsobom OP ako kazda ina jednotka v hre Reaper bol OP a je z neho kripel
a co akoze.
Archon ma stitu dost
blink ma dostatocne velky dosah
DT v jednotke sluzil ako nicitel zakladajucich expanzií a podobne vsetko ma svoje vyuzitie )
Po spusteni SC2 bolo viacej strategií a to akosi teraz nevydiet . Len obcas daky odvazny Ktory very v svoje schopnosti .
Stale to iste uz abi bol datadysc a potom si hraci najdu zase nieco na co budu nadavat.
Boj na viacerych frontoch nie 1 armada ktora sa rozbie o druhu to je o co tu bezi . Odvahu a pevne nervy.

Hammy - 28.10.2011 | 19:12   (odpovědět)

adridos a blizzard má jednu hru? něco málo lidí maká na Wow, projekt Titan, starcraft, warcraft, tajné projekty, chcou dělat film a třeba pak sou lidi co dělají v kanclu, různí právnici nebo aj GM, testeři, lidi co dělaj audio včetně hlasů postav a milion dalších funkcí.... takže vůbec nevíš ty si myslíš že firmu tvoří jen vývojáři?

Pride - 28.10.2011 | 18:21   (odpovědět)

Ubohy Blizzard. Stale se marne snazi balancovat hru a pritom se stacilo uz v bete zeptat Ozzyho a vse by bylo OK.. What a shame.

Ozzy - 28.10.2011 | 18:04   (odpovědět)

no vida, vsak ono se treba jednou dostaneme k tomu ze to bude balanced. o tech zmenach utossu bych tvurcum rekl uz pred rokem v bete. Terran stale OP !

Adridos - 28.10.2011 | 17:13   (odpovědět)

Pardon za tie posty, prosím vymažte ich. Internet mi nešiel dobre a nič sa nedialo, tak som klikol znova a bum, mám tri posty.

a - 28.10.2011 | 17:12   (odpovědět)

Adridos - 28.10.2011 | 17:12   (odpovědět)

To Hammy: Blizzard mal v roku 2009 4600 zamestnancov. Chceš mi povedať, že 8/10 firmy dostalo padáka do roku 2011? Ja by som skôr povedal, že ich majú viac.

Adridos - 28.10.2011 | 17:10   (odpovědět)

To Hammy: Blizzard mal v roku 2009 4600 zamestnancov. Chceš mi povedať, že 8/10 firmy dostalo padáka do roku 2011? Ja by som skôr povedal, že ich majú viac.

Rypicong - 28.10.2011 | 16:55   (odpovědět)

To SAS:
ježiš a zvuk ve vesmíru ti nevadí ?

Marine - 28.10.2011 | 16:36   (odpovědět)

Souhlasim s Torasquem, animce we Wol vypadaj, jak kdyby sis je nakreslil sám...

Scya - 28.10.2011 | 15:38   (odpovědět)

To SAS: Proč by ne, přeci jen to budou reakční motory, takže z nich musí něco lítat ven.

Hammy - 28.10.2011 | 14:47   (odpovědět)

200 lidí nedělá ani jednu hru natož cinematic

Adridos - 28.10.2011 | 14:11   (odpovědět)

To SAS: Súhlasím, že musí byť rozdiel medzi videom, ktoré sa robilo polrok a pracovalo na ňom cez 200 profesionálov, ako videom, ktoré sa možno robilo dlhšie, ale robil ho len jeden človek.

P.S: Ich zbrane neporovnávaj. Majú zbrane, ktoré požívajú na streµbu magnet a oni vo videách (aj hre) majú spätný ráz (odkiaµ?) a z hlavne im ide plameň, i keď sa v nich nič nedeje. Taktiež by nemali mať vypadávacie puzdrá nábojov (neviem, ako sa tomu odborne hovorí, ale poznáte to). Blizzard proste zobral nápad Warhammeru, trochu ho pozmenil a zabudol na fakt, že i keď to pekne znie, v hre a na cinematikoch by to vyzeralo dosť stroho a tak sa jednoducho na typ zbrane vykašµali, veď kto sa stará, no nie?

VitoSs - 28.10.2011 | 13:45   (odpovědět)

Torasque: je to pekny ale, ze je to lepci jak od blizzardu bych rozhodne netvrdil.... blizzard ma mnohem lepsi pohyby postav a spojeni postav s okolim, takze pak maj ty videa i lepsi atmosferu.... http://www.youtube.com/watch?v=rgatL2LQKLI tady je uplne videt ta lehkost a realisticnost pohybu pri souboji... jinak samozrejme je to hodne dobry ale s Blizzardem bych to nikdy nesrovnaval

SAS - 28.10.2011 | 13:37   (odpovědět)

To torasque: Dobrá, když už to chceš lámat přes koleno, tak po srovnání cinematic videí z SCII a toho videa, co jsi postnul, tak musím uznat, že SCII vítězí.(Omlouvám se ostatním za následující hnidopišství) Animace střílejícíh mariňáků s plastovými zbraňemi bez zpětného rázu byla celkem zvláštní na pohled. Hydralisk neměl moc dobře vymodelované tělo a pohybuje se zřejmě na kolečkách. Souboj s Kerrigan? ve "zpomaleném" čase mi přišel také velmi podivný.
Ty lidi, co dělali to video mají moje uznání, ale rozhodně není lepší, než cinematic videa z WoL

Axder - 28.10.2011 | 12:58   (odpovědět)

To torasque: Video je dobře zpracované plné krutých efektů, ale některé modeli mi přijdou trochu banaté (hlavně mutas) a také to značně postrádá jednoduchost v ději kterou mělo jeho první video. Tohle je krutá přehlídka efektů, ale tak nějak mišmaš různých scén kampaní a věcí co se neudáli. prostě je to kruté, ale nemá to děj díky čemuž můj mozek byl hmm drsně a o čem to bylo což je škoda. Do příště by mohl spíš zkusit zpracovat jednu bitvu, nebo vylodění na planetě to by bylo epické jak svina.

torasque - 28.10.2011 | 11:14   (odpovědět)

to SAS: Srovnej animace WoL a tohle....tohle je rozhodně mnohem realističtěji zpracované...

SAS - 28.10.2011 | 10:47   (odpovědět)

To torasque: Je to rozhodně povedené, ovšem silácké řeči, že je to lepší než od blizzardu, bych netvrdil.
Jinak v +- 34 vteřině se za motory třepetá ... vzduch? ve vesmíru ?

Shibberius - 28.10.2011 | 10:46   (odpovědět)

Hmmm ako viac sa mi poydava alternativa abz EMP klesala ucinnost s uprgadami stitov, ked ich uz zlacnili.... to na energiu by to fungovalo rovnako...
lebo znizit AoE o 44 % a v podstate aj dosah o 0,5 mi pride dost drsne a to ani nie kvoli TvP ale TvZ, pripadne aj TvT kde su castery, resp jednotky s enegriou podstatne vacsie ...

Ale sak slo na test realm... tam sa to da vyskusat...

Adridos - 28.10.2011 | 00:56   (odpovědět)

To kiptanuj: Čo???

kiptanuj - 27.10.2011 | 23:41   (odpovědět)

To Adridos: šak dyk bodejď, porazit se dá naprosto vše, ale EMP je instant good against whole protos,is not it?!?

torasque - 27.10.2011 | 23:33   (odpovědět)

Nově vytvořený film Starcraft:Metamorphosis je hotov, animace hezčí než Blizzard na to že to vytvářel nějaký kluk .. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_kAJSswZPvI#!

Pride - 27.10.2011 | 21:34   (odpovědět)

Ja tu brecim?Oo Wake up sunshine. Tvoje iq ocividne odpovida tvymu mocnymu ghettospeaku^^

Adridos - 27.10.2011 | 20:53   (odpovědět)

To moses kiptanuj: To s tým skillom protossov som asi trochu prepískol, čo už. Stále však keď pozerám replaye a čítam komenty a stále vymyslím aspoň tri možné riešenia, ktoré síce nemusia byť pravdivé, ale dokazujú, že keď sa chce, všetko sa dá poraziť, ono to len chce trochu myslieť "outside of box", čo robí momentálne asi trochu problémy.

Pseudopes - 27.10.2011 | 20:14   (odpovědět)

To Pride: Vidíš, a teď jsi ubrečená nulička ty, protože tady brečíš cool story br0

Pride - 27.10.2011 | 19:40   (odpovědět)

srovnavat EMP z bw a sc2 je naprostej nesmysl.. uz proto ze sou to uplne jine hry, ten spell byl na uplne jine jednotce uplne jineho techu... Ale ten nerf emp kvuli neschopnym ubrecenym nulickam je celkem smutnej..

moses kiptanuj - 27.10.2011 | 19:32   (odpovědět)

To Adridos: Tak to je super post startující flame war, no uvidíme kdo zareaguje

Adridos - 27.10.2011 | 19:14   (odpovědět)

Ale EMP bolo aj v pôvodnom Starcrafte a fungovalo!
"The Science Vessel can fire an EMP missile. This missile has a fairly short range an affects an area. Upon impact, the shields of any units (Protoss) are dispersed bringing them to 0. The energy of any unit caught within the EMP blast is also set to 0.
This ability is primarily an anti-Protoss weapon. It is most effective against Archons. Archons have 350 shields but only 10 hit points. When EMP is used on Archons, they are reduced to 10 hit point warriors. EMP can be used on Protoss buildings as well to make them easier to destroy. Key targets include Photon Cannons (Making them easier to destroy) as well as Shield Batteries (Canceling both its shields and energy) and Pylons powering key buildings. EMP works wonders on the Protoss armies reducing their power tremendously. A skilled Protoss player will run from the battle once hit with EMP to recharge at Shield Batteries rather than continuing on with the attack.

If you come across a tightly packed group of Magic users such as Battlecruisers, Templars, Wraiths, Ghosts, and so on you can use EMP to reset their energy slowing down their magic use."
Žeby sa akurát znížil skill protossov?

salam - 27.10.2011 | 18:57   (odpovědět)

To MrGrumpy: jo je to divný, ale vo tom nic nevím, PvZ jsem nikdy vřivotě nehrál

MrGrumpy - 27.10.2011 | 18:53   (odpovědět)

To salam: tak jako Archon na zerga mit bonus na celou rasu je fakt divny

salam - 27.10.2011 | 18:17   (odpovědět)

Podle mě je EMP counter na celýho protose, o tom žádná.

Adridos - 27.10.2011 | 18:11   (odpovědět)

To Spinal: EMP je určené ako counter castrov a v prípade protossov na likvidáciu deathballu. Keď by sa Protosská armáda rozdelila na 4 časti, tak by si terran ani neškrtol (bez super APM).

Spinal - 27.10.2011 | 17:41   (odpovědět)

To mandrake: No to je sice pravda, ale EMP saje i štíty. Což je okamžitej damage 100 * počet jednotek v radiusu. A to znamená nejsilnější kouzlo ve hře. (a to jenom proti tossovy) Navíc se damage sčítá, takže archon ve dvou sekundách víš kde... (a to je to jednotka za kolik? 400 plynu? ) Nedej bože když sou tři a víc u sebe .
EMP by dle mého nemělo tak moc ovlivňovat štíty. Nebo by toss měl mít možnost si je nějakým způsobem dobít...

Spinal - 27.10.2011 | 17:31   (odpovědět)

Adridos: Je vybalancovaná díky desetileté údržbě od blizzardu... Nevím jestli je 8 jednotek a upravy moc na datadisk. Dle mého ne. Navíc nevíme, co všechno projde přes alfaverze.
Jinak zas tak rozladěná není (pravda, kvůli EMP nehraju za tosse, páč mě nebaví že teran má kantr jak na kolosy tak na HT a ničim jinym to mmm sundat je problém) ale v konečnym důsledku stejně vyhrává úmění hrát. Tento balanc hraje roli od masters výš.
(btw. BW v původním vydání sc byly mutalisky sooo OP, že to ani popsat nejde. Dnešní "nevyváženost" tomu nesahá ani po malíček. )

CainPullo - 27.10.2011 | 17:29   (odpovědět)

díky za reakce

popoluska - 27.10.2011 | 16:52   (odpovědět)

kazdy steka na svoju oblubenu rasu zerg ma najviac ucinne AOE toss brutalnu sylu a teran potrebuje utocit partyzansky a viac nuke utokov a je to

Rypicong - 27.10.2011 | 16:49   (odpovědět)

to už si dělaj srandu s tím osekáváním Terranů ne ? Už jenom čekám kdy bude mít marina jenom single střelbu a tanky nádrž na palivo... Terran EMP potřebuje proti Infestorům a High Templařům... Ať snížej jeho účinost ale né dosah...

mandrake - 27.10.2011 | 16:47   (odpovědět)

To Spinal: EMP a Storm sa neda porovnat pôvodne vyrusil uplne celu manu/energiu a storm dava ak sa to nezmenilo full damage bez ohladu na armor a ma vedsi radius

sahip - 27.10.2011 | 16:42   (odpovědět)

To CainPullo: nieco dobre ale aj uplne hovadiny

Adridos - 27.10.2011 | 16:01   (odpovědět)

"Na Blizzconu bylo několikrát zmíněno, že Blizzard se snaží o balanc pokud možno co nejmenšími zásahy, úpravami." Oni to povedali len preto, aby sa nedalo povedať, že ich hra je v momentálnom stave dosť rozladená. Vieš si predstaviť, ako by µudia zareagovali, keby povedali. Protossi sú UP, Terrani OP, zergovia ako kedy, že ich hra má od balancu ďalej, ako ten najrozladenejší kus šrotu, ktorý sa na vrakovisku RTS dá nájsť. Povedali že robia malé zmeny a do datadisku vyhodili hafo jednotiek, pridali hafo netestovaných a v patchoch menili orientáciu rás. Ako vždy však musím povedať, že hru nehrám a toto je čiste zhluk faktov, ktoré mám z replayov, komentov, diskusií, atď.
Ja si zatiaµ zahrám pôvodnú hru, ktorá síce je "clickfest" a má trochu menej taktiky, ale je vybalansovaná a rasy sú kompletne odlišné.

yuna - 27.10.2011 | 13:01   (odpovědět)

To hatasek: 1. Bylo by fajn kdyby jsi se choval jako rozumny dospely clovek a neurazel me. 2.precti si cely muj prispevek do diskuze a nevytrhavej casti z kontextu. Je videt ze nic nechapes jinak vysvetlim ti to znovu ano jak pises "snižen dosah to jest méne TROUBO" a co je v tomu za vyhodu? Jak uz jsem psal vyhoda to je pro tosse protoze kdyz je neschopny splitovat castery tak s mensim dosahem nemusi prijit o spelly vsech casteru.

Spinal - 27.10.2011 | 11:31   (odpovědět)

To CainPullo: LOL... podobnou snůšku jsem dlouho neviděl

Na Blizzconu bylo několikrát zmíněno, že Blizzard se snaží o balanc pokud možno co nejmenšími zásahy, úpravami. Což toto určitě není

Jinak můj názor. (Ne nejsem poragamer, sem blbá zlatá liga v 1v1) Ale neodpustím so to

1 zvýšit populační limit banelingů --- proč? aby celkovej max zerga byl ještě slabší? (už tak je zdaleka nejslabší rasou v max vs max souboji)
2 zvýšil rychlost hyder - plán do HotS (vydupanej fanoušky )
3 nazvýšit počáteční armor battlecruiser + 2 .. .. evidentně máš rád battlecruser rushe. Ale byla by sranda vidět jak si marina ani nešktrne.
4 zlevnil výzkum seeker m. - jedna z mála věcí, kde bych i souhlasil. SM se moc nevyužívá, což je škoda. Oprotiva tomu ale mass raven taky není švanda
5 repaer - odstranení upgrade rychlosti, možnost autoléčby --- opět HotS

TvP
1 snížení učinosti EMP, dostřel bych ponechal, po vystřelu EMP by ghost na určitou dobu ztratil schopnost maskování --- to vůbec nic neřeší. V době kdy je více duchů venku už toss má observry venku. (já bych osobně tady raději viděl upravení upgradu štítů. Aneb pokud toss upgradne štíty, EMP na ně bude působit o něco méně)
2 snížení Feedbacku templářů, respektivě znevýhodnění poměru absorbované enregií a poškození cílové jednotky. --- To jako fakt? Feedback je jedna z mála obran, co proti ghostům existuje. Už tak má velice velkou nevýhodu oprotiva AoE EPM (ktery mimochodem dokáže udělat během vteřiny klidně třikrát větší damage na protosovy než dokáže bouřka)
3 Carrier .. hmmm ... to by je stejně nezachránilo (Blizzard evidentně nevymyslel, co by je mohlo zachránit, tak přišel s novou vlajkovou lodí (což mě v celku mrzí, klasika je klasika)

PvZ
1 infestor - neural Parasite cílovou jednotku jen neutralizuje, není možné napadenou jednotu ovládat.--- raději mlčím...parazit už tak dostal celkem velkou ránu při snížení dostřelu v 1.4.1
2. dark shrine - po dostavení automatický cloak této budovy, ze zněškodněné DT se navrátí 25 jednotek minerálů a plynu --- první část je v celku pěknej nápad, ale druhá ....
3. fenix - možnost obdobou gravity beam dočasně vyřadit věž/spore --- opět HotS.. kombinace Oracle Fénix bude dle mého často smrtící (hlavně pro zerga)
4.ultralisk - odebrání možnosti zahrabání --- LOL .... Blizzard, stejně jako já, si myslí pravej opak. Stupidní umělou inteligenci ultry je třeba nějak buffnout... V HotS se konečně snad boudou i využívat

CainPullo - 27.10.2011 | 09:16   (odpovědět)

dodatek:
Thor
-, zmenšení a zlevnění jednotky, odebraní střel javelin a shock cannon
nová terranská jednotka
- mobilní protiletecký systém coby náhrada za čistě útočného Thora

CainPullo - 27.10.2011 | 08:55   (odpovědět)

SC2 nehraji, ale pravidlně sleduji progaming (IPL1/3, Husky, HD starcraft, GosuGamers), kdy na této úrovni mužeme pozorovat rovnici:

zerg>terran
vždy když terran přijde s novou taktikou, která umožní hrát proti zergům iniciativně, vyjde patch který klíčovou terr. jednotku oslabí, viz. přesun upgrade rychlosti repaera po výstavbě factory, snížení damage helionu, zvýšení času stavby bunkru s odstraněním 100% návratnosti minerálů, zeslabení damage battlecruisera
řešení:
zvýšit populační limit banelingů, zvýšil rychlost hyder, nazvýšit počáteční armor battlecruiser + 2, zlevnil výzkum seeker m.
upgrade bunkru by nezvyšoval kapacitu ale navýšil útok + 2
repaer - odstranení upgrade rychlosti, možnost autoléčby

terran>toss
snížení učinosti EMP, dostřel bych ponechal, po vystřelu EMP by ghost na určitou dobu ztratil schopnost maskování
snížení Feedbacku templářů, respektivě znevýhodnění poměru absorbované enregií a poškození cílové jednotky
Carrier - navýšení základního armoru a štítu +1 (v součtu +2), po opuštění gate již plná kapacita interceptorů

toss=zerg
infestor - neural Parasite cílovou jednotku jen neutralizuje, není možné napadenou jednotu ovládat.
dark shrine - po dostavení automatický cloak této budovy, ze zněškodněné DT se navrátí 25 jednotek minerálů a plynu
carier viz výše
fenix - možnost obdobou gravity beam dočasně vyřadit věž/spore
ultralisk - odebrání možnosti zahrabání

Jabko - 27.10.2011 | 07:26   (odpovědět)

nebecte terrani,EMP je OP a je to dobre,stop OP Terranum

mandrake - 26.10.2011 | 23:20   (odpovědět)

a čo tak uplne zadara a ako bonus k tomu este plišáka
najsilnejsie jednotki najlacnejsie upgrade daka blbons nie

failer - 26.10.2011 | 23:11   (odpovědět)

to mosq: chlapce jdi si dat facku 10x pred zrcadlo,za to co si napsal

hatasek - 26.10.2011 | 23:05   (odpovědět)

To yuna: ??? co to meleš (Snizeni dosahu mi pride jen jako zjednoduseni predevsim pro nizsi urovne)to je vyhoda ? snižen dosah to jest méne TROUBO

pony - 26.10.2011 | 22:59   (odpovědět)

To Mosq: si mna praskoch emp 100 storm 75 a pol armady de si na to prisiel sak nema taky dosah

gamer - 26.10.2011 | 22:54   (odpovědět)

aky dosah malo vlastne EMP pôvodne ??

failer - 26.10.2011 | 22:35   (odpovědět)

to zas budou mit brainlessaci za protosse trosku jednodussi,hold blizzu porad ne a ne se rozsvitit clovek nevi jestli ma brecet nebo se tomu smat

Saltazar - 26.10.2011 | 21:32   (odpovědět)

To AnonymousX: neplýtvej slovy na takového nooba. To je fakt zbytečné.

wrum bum bac - 26.10.2011 | 20:18   (odpovědět)

To Jabko: protože jsou to Terrani a ne Protossové. Někdy by si lidé měli předně uvědomit, že Starcraft by měl mít 3 rozlišné rasy, ne 3 stejné s malinkatými rozdíly.

AnonymousX - 26.10.2011 | 19:05   (odpovědět)

To Jabko: Skus na bioball hodit namiesto feedbacku STORM

Adridos - 26.10.2011 | 19:02   (odpovědět)

Pardon, rasami nie jednotkami.

Adridos - 26.10.2011 | 19:01   (odpovědět)

Ako do hry sa nevyznám (som lenivý stiahnuť si čo i len free verziu, i keď by mi asi stačila ako Terranovy zo SC1), ale podµa toho čo hovorili protossovia by sa EMP malo nerfnúť a boli vážne slabý, ale znížiť ceny upgradov pod úroveň ostatných rás (aspoň to tak opisujete) je vážne blbé. Protossi boli vždy tí s najmenšou, najdrahšou, no najsilnejšou armádov, takto sa z nich stane kópia inej rasy. Kvôli takto radikálnym zmenám by som radšej oželel EMP a zanechal pôvodné rozdiely medzi jednotkami a nie toto.

R.A.P.T.O.R-SR - 26.10.2011 | 18:46   (odpovědět)

Same sračky, zas nerf Terana a buff Prota. ©koda prachov srať na Blizzard.

Raab - 26.10.2011 | 18:34   (odpovědět)

Jabko: Meles uplny p*****viny. Srovnavat EMP a Feedback....

Jabko - 26.10.2011 | 18:21   (odpovědět)

To Saltazar: a proc muzou mit Terrani bio po kupe a kastery taky dejte mi feedback plosne a taky nebudu becet Ghost nebo templar kdyz to kazdy posle pres acko jako ze to tak dela kazdy a az pak se micruje ve velkych bitvach nevim proc by jeden mel mit vyhodu

weezing - 26.10.2011 | 16:15   (odpovědět)

No už sem začal mít strach že nebude žádnej nerf terrana.

Saltazar - 26.10.2011 | 15:51   (odpovědět)

Jako tossovi samozřejmě best. Ale to EMP mi nepřijde správný. Když toss prohraje kvůli dobře hozenému EMP tak je to jeho hovadina. Základní charakteristika této rasy je micro, tedy to že si někdo nechá vyhodit všechny kastery a pak se nechá kytovat, to fakt není op, to jen toss je smolař.

Jabko - 26.10.2011 | 15:12   (odpovědět)

parada,uz aby tu byl tento patch

Mosq - 26.10.2011 | 15:05   (odpovědět)

Jezis vy jste zase banda expertu...Zlevneni upgradu urcite tossovi pomuze v jeho nejhorsi a nejslabsi fazi,coz je mid game...
Takze myslim,ze blizzard vi co dela,tak si nechte ty trapny kecy,protoss byl v minulosti nejslabsi rasa,takze je jasne,ze se ho snazi boostovat...
To s tema treba bourkama byl fakt asi trapnej vtip vid,Wariwulfe?
Emp byl hrozne op,stal ohodne min nez boure a kdyz se dobre hodil,tak tossovi zrusil pul armady...

yuna - 26.10.2011 | 14:53   (odpovědět)

To Wariwulf: Jde o upgrade z Forge takze letecke upgrady zustanou pravdepodobne tak jak jsou.

Wariwulf - 26.10.2011 | 14:00   (odpovědět)

jj moc nechápu proč jim zlevnili letecké a pozemní upgrady ty by měli stát normálně jako všem

Zaxon - 26.10.2011 | 13:51   (odpovědět)

To zvysenie limitu som len zartoval jasne ze by to bola somarina
A k patchu...mysim ze toss by mal mat mat drahe upgrady ako vsetko ostatne. Ved natom je zalozena ta rasa "Draha sila"

Panunanumix - 26.10.2011 | 13:48   (odpovědět)

To Muraddin: jj to je parada az skoncim v jobu hnedka to rozjedu doufam ze budu platinak Thx Muraddin

Muraddin - 26.10.2011 | 13:36   (odpovědět)

nova sezona uz zacala...

Panunanumix - 26.10.2011 | 13:31   (odpovědět)

To Necro: jj Thx a nevis v kolik ma zacit ten update patche? Diky

Necro - 26.10.2011 | 13:12   (odpovědět)

Panunanumix : 300 supply limit je plánován jen na některé custom hry. Ligy se to nedotkne

nová sezóna začne nejspíš dnes po updatu patche

yuna - 26.10.2011 | 13:07   (odpovědět)

Pak ze se balancuje podle top hracu. Podle koho se asi balancuje emp ok noobove neumi splitovat castery tak jim to zjednodusime. Snizeni dosahu mi pride jen jako zjednoduseni predevsim pro nizsi urovne uz se tesim na komenty typu op emp nerfnuto ale terran je porad imba protoze vy si zase neco najdete.

PANUNANUMIX - 26.10.2011 | 13:01   (odpovědět)

co lidi nevite jestli dnes uz zacla nova sezona sem v praci tak kdzytak to sem pisnete Thx

Panunanumix - 26.10.2011 | 12:57   (odpovědět)

To Zaxon: yargove sou zmrdi a jeste yvisit suply y 200 na 300 uplna kravina-_-

Wariwulf - 26.10.2011 | 12:38   (odpovědět)

jj to emp bych asi radši zršil ne? To není potřebá vždyt 3 bouřky nezabijou celou armádu bia omg...

Seipik - 26.10.2011 | 12:04   (odpovědět)

Jestli to tak půjde dál s těma patchema, tak se dočkáme toho, že tossovi bude stačit postavit jenom proby a těma dá komplet celou soupeřovu armádu i s Broodlordy

HelteR - 26.10.2011 | 12:00   (odpovědět)

j good konecne neco pozitivniho pro tosse jako v kazdem patchi aneb kdyz zakoupite 3/3 mate k tomu zdarma 3 shield a to se vyplati " a kdyz si zakoupite ihned dostanete jako bonus jeste nerf emp radiusu na 55% puvodniho rozptylu

VoiD - 26.10.2011 | 11:26   (odpovědět)

líbí se mi ten emp i ty upgrady aspon se zacne trochu vice vyuzivat shield upg

Floyd - 26.10.2011 | 10:52   (odpovědět)

Zergové už jsou vybalancovaní ted to dakázal Stephano ve Francii na ESWC

Zaxon - 26.10.2011 | 10:04   (odpovědět)

A co tak neco pre Zergy?
Napriklad: Suply limit zvysen z 200 na 300

sKopheK - 26.10.2011 | 09:48   (odpovědět)

neprislo mi, ze by upgrady byly nejak drahe

FLoyd - 26.10.2011 | 09:44   (odpovědět)

UPS

Panunanumix - 26.10.2011 | 09:44   (odpovědět)

jo good aspon konecne neco pozitvniho pro tosse

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.