StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)

Game Info » Twitter Q&A s vvoj?i - 12. b?ezna

Q: Ahoj, hodn? lidí si ohledn? toho st?ovalo na fórech... je pravda, e nebudou ve h?e ádné chatovací kanály? Doufám, e to není pravda!

 

A: Chatovací kanály máme v plánu. Konkrétn? se snaíme sestavit ty kanály kolem r?zných zájm? uivatel? tak, e vdycky víte, jaký druh konverzace vás ?eká, p?ipojíte-li se do toho kanálu. Tento prvek ve h?e pro ú?ely beta testování ale nebude. V sou?asné dob? toto bude zahrnuto a v n?jakém z patch? po vydání hry.

 

Q: Pracujete, lidi, v?bec ješt? na editoru map; a pokud ano, jaké v?ci plánujete zahrnout do finální verze?

 

A: Ano. Stále na editoru pracujeme a te? ?ešíme systém vydávání. Zamýšlíme uvolnit ranou verzi editoru ješt? b?hem bety tak, aby komunita tv?rc? map mohla hned za?ít s vlastními mapami. Bude to sice pro nás náro?né, ale doufáme, e se nám to poda?í ješt? p?ed koncem dubna.

 

Q: Opravdu pouíváte p?i balancování jednotek piva? A taky opravdu pouíváte gumové pistolky jako prvek rozhodování??

 

A: Jsem práv? opilý!

Te? ván?, Jace Hall show byla ur?it? zábava, ale kdy p?ijde na vlastní práci, bereme ji p?kn? ván?. =)

 

Q: Budeme moct hrát s našimi p?áteli i z jiných kontinent?, tak jako jsme mohli skrze Battle.net v p?vodní h?e?

 

A: Nemáme momentáln? v plánu zahrnout podporu hraní s p?áteli nap?í? regiony v dob? vydání hry. Nicmén? se jedná o jeden z dlouhodobých cíl?, na kterých pracujeme.

 

Q: Nemáte pocit, e High Templar i Colossus plní v protosské armád? stejnou roli?

 

A: Oba sice úto?í na malé jednotky se silným útokem, ale jsou mezi nimi i n?které klí?ové rozdíly. High Templar je ú?inný pro pozemním i vzdušným, ale je velmi zranitelný v??i ur?itým typ?m protiútok? (nap?íklad Snipe a EMP). Colossus sice m?e zp?sobit hromady poškození, ale je velmi zranitelný v??i vzdušným útok?m. Od té doby, co Protossové musí na rozdíl od ostatních ras u?init n?kolik tvrdých rozhodnutí hlavn? o technice, máme pocit, e je pro rasu opravdu d?leité, mít monost se realizovat na n?kolika místech.

 

Q: StarCraft II, hraní p?ed betou a hraní dnes, myslíte si, e vybalancování ras je nyní lepší?

 

A: Od lo?ského BlizzConu se balancování ras ohromn? zlepšilo a stále se b?hem bety zlepšuje. Nicmén? ani po?ádn? nevíme, jak to s vybalancováním je, jeliko komunita hraje teprve tak krátkou dobu. =)

Momentáln? se zam??ujeme na zápasy PvP, stejn? jako na Terrany. Ti toti o n?co ?ast?ji prohrávají v kadém zápasu a PvP hra je tak trochu vy?erpaná, jen s n?kolika strategiemi, které jsou pouitelné jak na za?átku, tak na konci hry.

 

Q: Budou mít hrá?i, kte?í nemají s RTS hrami mnoho zkušeností, monost si v reimu kampan? zahrát tutoriál?

 

A: Ur?it?. Máme vytvo?ených víc na zkušenostech zaloených tutoriál? ne v jakékoliv naší p?edcházející h?e. Máme jak tutoriály na vlastní k?i, tak i nové video tutoriály, které vám umoní si osv?it herní informace pro p?ípad, e byste zapomenuli základní ovládací prvky, kdy za?nete hrát samotnou kampa?.

 

Q: Je p?ihlášení na Battle.net 2.0 povinné i pro singleplayerové hraní?

 

A: Ano. StarCraft II vyaduje online p?ipojení, a tak je t?eba se p?i první h?e p?ipojit. Momentáln? jsme zhruba uprost?ed p?idávání "offline" reimu, který vám umoní hrát kampa? i offline, nap?íklad kdy cestujete a chcete hrát na notebooku. Hraní online vám umo?uje si ukládat postup v kampani p?ímo na sv?j ú?et. To znamená, e kdy zm?níte po?íta?, m?ete pokra?ovat p?esn? tam, kde jste skon?ili.

 

Q: Bude n?jaký achievement nebo n?co podobného, co ozna?í hrá?e, který se ú?astnil bety?

 

A: ádné plány na "beta" achievement nemáme. Ale ten nápad se mi fakt líbí. =)

 

Q: Jaký máte práv? celkový názor na betu? U jste dosáhli toho, co jste cht?li?

 

A: A doposud m?la beta ohromný úsp?ch. Neoby?ejn? nás t?ší informací, které dostáváme od komunity a kadý týden na všechny tyto informace reagujeme. Nicmén? jsme ur?it? ješt? NEdosáhli všech našich finálních cíl? a stále pracujeme na balancování, stabilit?. Hru stále opravujeme, atd. Máme v plánu vydat p?íští týden patch, který pom?e s rozlišitelností Zerg? na creepu, týmovými barvami u protoss? s ohledem na Warp-In a dalšími problémy, které komunita objevila.

Mimo to máme v plánu vydat významn?jší obsahový patch, zhruba v p?lce dubna, který p?idá n?kolik ukázkových achievement?, vylepšený hlasový chat a celkov? daleko víc. Rozhodn? stále ?teme a nasloucháme zp?tné vazb? od naší komunity a budeme tak pokra?ovat a do konce bety.

 

Q: S kterou rasou jsou vývojá?i nejmén? spokojení, co se týká vybalancování? Která pot?ebuje nejvíce práce nebo významn?jší zm?nu?

 

A: Terrani momentáln? prohrávají ve zlaté a platinové lize více her, ne jich vyhrávají. Budeme se snait n?které z t?chto problém? v budoucích patchích vy?ešit.

 

Q: Bude v editoru n?jaké podpora tvorby symetrických map, pokud ano, zahrnuje to i otá?ivou symetrii a lichá ?ísla hrá???

 

A: V editoru si m?ete vytvo?it libovolný typ mapy, ale nemáme tam ádné monosti automatického zrcadlení n?kterých ?ástí mapy.

 

Q: Nezvaovali jste p?esunout terranskou schopnost skenování na Sensor Tower? N?jaká další vylepšení by tato stavba ur?it? uvítala.

 

A: Sensor Tower má n?kolik pouití, ale pro kadé utkání není vyadována. Nechceme p?esunout skenování na Sensor Tower, jeliko by to odebralo hodn? silového nap?tí, které existuje mezi skenováním a MULE.

 

Q: Souhlasíte s tím, e Zergové v sou?asné dob? trpí nedostatkem r?znorodé skladby armády, a pokud ano, jaké máte plány to napravit?

 

A: Ano, snaíme se vy?ešit problém s rozmanitostí Zerg?. Snaíme se z Infestora ud?lat více základní jednotku u více zápas?. Budeme pokra?ovat v monitorování pouití Baneling?, Roach?, Hyder, Zergling?, Mutalisk? a Corruptor?, abychom se ujistili, e zergská armáda p?i kadém zápasu z?stává r?znorodá.

 

Q: P?i zváení aktuálního mnoství druh? jednotek, nemáte tušení, e by vám to mohlo zp?sobit problémy, jakmile se dostanete k druhému datadisku?

 

A: Samoz?ejm? máme obavu o po?et jednotek, které bychom mohli u druhého datadisku mít. Pracujeme na n?kolika plánech, jak zaru?it, e jimi nebude uivatel zahlcen. A budeme mít n?jaký dobrý plán, ur?it? vám ho ukáeme, abychom od komunity získali odezvu.

 

Q: Máte plány pokusit se doladit ?i sníit p?irozenou latenci u StarCraftu II p?es Battle.net 2.0?

 

A: S tímhle budeme b?hem následujících týdn? ur?it? experimentovat. Chceme zajistit, e hrací pole je vyváené pro všechny jeho ú?astníky, co se týká "nejlepší latence p?ipojení". Nicmén? se internetové p?ipojení, a tedy i latence, za t?ch n?kolik let zlepšilo a náš odhad asi 250 ms by mohl být p?íliš vysoký.

 

Q: Plánujete otev?ít betu všem? Pokud ano, kdy?

 

A: Momentáln? nemáme v plánu ud?lat otev?enou betu.

 

Q: Zajímalo by m?, kdy se chystáte p?edstavit 2 nové rasy v p?ipravovaných datadiscích StarCraftu II?

 

A: V datadiscích nebudou nové rasy. Kadý datadisk bude obsahovat asi 20-30 nových misí, stejn? jako nové jednotky a schopnosti pro všechny t?i rasy.

 

Q: Zvaujete n?jaká potenciální vylepšení balancování u Phoenix? a/nebo Mutalisk?? Povaujete tyto jednotky za vybalancované?

 

A: Se sou?asným vztahem mezi Mutalisky a Phoenixy jsme docela spokojení. To ale neznamená, e v nich v budoucnu neuvidíme u ádný problém nebo moná u s nimi n?jaké jsou, jenom se k nám ješt? nedostaly. Zatím nic nepovaujeme za "vybalancované". =)

 

Q: Betu pro Mac, prosím! N?jaké informace?

 

A: Na Mac verzi bety momentáln? pracujeme a doufáme, e ji uvolníme n?kdy v dubnu. Vydrte to!! :)

 

Q: Bude moné se p?ipojit do World of Warcraft s authenticatorem, ale do StarCraftu II bez n?j? Je t?eba si sv?j StarCraft II ú?et chránit?

 

A. Authenticator pouívaný k ochran? Battle.net ú?tu NENÍ jen pro hru, kterou hrajete. Pokud ho máte napojený na sv?j Battle.net ú?et s WoW a pak si koupíte StarCraft II, budete pouívat stejný authenticator i pro p?ipojení do StarCraftu II.

 

Q: U Zerg? se zdá, e chybí ješt? k opravdové r?znorodosti rasy jedna pozemní jednotka. Máte n?co, co zvaujete?

 

A: Myslíme si, e Zergové mají hromadu pozemních jednotek. Pokud bychom pozd?ji m?li pot?ebu pro n?jakou konkrétní jednotku, p?idáme ji.

 

Q: Uvidíme v kampani n?které d?v?rn? známé postavy z kníek? Michaal Liberty, Nova, Rosemary Dahl, atd.? :)

 

A: Budete muset po?kat. Uvidíte. Nicmén? p?i vytvá?ení p?íb?hu pro StarCraft II: Wings of Liberty jsme nijak moc z té rozsáhlejší historie universa ne?erpali.

 

Q: Nyní máme z Mothership dojem, jako by to byl pomalý a zbyte?ný Arbiter. Jaké máte plány s touto jednotkou? Jste s ní spokojení?

 

A: Ur?it? budeme pokra?ovat v jejím zlepšování. Ale nesouhlasím, e by byla zbyte?ná, nicmén? v budoucnu v p?ípad? pot?eby m?eme ud?lat n?kolik zm?n.

 

Q: Po?ád po?ítáte s vydáním hry v polovin? léta?

 

A: Ano. Stále po?ád cílíme na vydání hry v polovin? tohoto roku.

 

Q: P?ed tím, ne do patch? zavedete r?zné nápady, jak je testujete? P?echroupnete jenom ?ísla nebo hrá? jako David Kim d?lá testování?

 

A: P?echroupneme ?ísla, stejn? jako si to intern? zahrajeme. V mnoha p?ípadech u bety vydáme patche jen s n?kolikadenním testováním. Tohle nebudeme po vydání hry moct d?lat, ale v bet? m?eme být, pokud jde o patche, p?ece jenom trochu agresivn?jší.

 

Q: M?eme brzo v bet? o?ekávat nové mapy nebo editor map?

 

A: Ano. V n?kterém z následujících patch? p?idáme n?kolik nových map, v?etn? n?kolika 3v3 a 4v4 map. Krom? toho, doufáme, e n?kdy b?hem dubna uvolníme i editor map.

 

Q: Jaký má Dustin Browder plat?

 

A: P?es sto dolar? ro?n?. Krom? toho dostávam zdarma ú?ty na WoW (?asto dostávám ban).

 

Q: P?išla komunita s n?jakými strategiemi, které vás p?ekvapily? P?íklad by pot?šily!

 

A: V prvních n?kolika dnech nás p?ekvapily n?které ty v?ci s Pylony. Vid?li jsme to sice p?i interním hraním, ale ne tak agresivn? ?i ?asto, jako kdy jsme hru uvolnili. Také strategie s t?emi Gateway v PvP hrách nás p?ekvapila. A samoz?ejm? Planetary Fortress rush není špatný. =)

Nicmén? si myslím, e je ješt? mnoho p?ekvapení, která na nás ?ekají.

 

Q: Jak jste došli k tomu, e nep?idáte ?tvrtou rasu?

 

A: N?kolik d?vod?: a) m?li jsme pocit, e nám toho dost zbývá u t?ch t?í, co jsme ješt? neud?lali; b) kadá rasa i jednotka musí být od všech dalších ras a jednotek naprosto odlišná a nabyli jsme dojmu, e se ?ty?mi rasami bychom u role a herní mechanismy opakovali, ?ím bychom ztratili ?ást r?znorodosti, která d?lá hru tak skv?lou.

 

Q: Pro? nahrávání trvá tak dlouho, budeme moct se dostat do hry rychleji?

 

A: Stále sledujeme výkon a nahrávací ?asy a snaíme se to zlepšit.

 

Q: Máte plány na vy?išt?ní a zlepšení vzhledu p?ehrávání replay??

 

A: V sou?asné dob? se zabýváme uivatelským rozhraním seznamu záznam? her, protoe nakonec budou replaye moct být ukládány p?ímo na Battle.netu (po vydání). Nicmén? nemáme v plánu n?jaké konkrétní zm?ny pro uivatelské rozhraní p?ehrávání záznam?. Pokud máš n?jakou konkrétní v?c, prosím, napiš nám to do fóra.

 

Q: Bude technicky moné znovu vytvo?it Defense of the Ancients spolu s eb?í?kem i matchmakingem?

 

A: Ur?it? to bude moné a snaíme se najít r?zné zp?soby, jak by se komunitní mapy mohly stávat sou?ástí eb?í?k? a matchmakingu.

 

Q: Jsou n?jaké konkrétní jednotky, s nimi nejste spokojení, a máte v plánu n?jakou zm?nu, která ješt? neprob?hla? Jaké?

 

A: Po?ád pracujeme na Infestorovi (viz dnešní patch) a stále budeme kadou jednotku p?ehodnocovat, dokud hru nevydáme. Máme takový "seznam hlídaných jednotek", co znamená, e máme obavy o jejich vybalancování a hledáme data, která prokáou, e má jednotka problémy, nebo je dobrá. Na tomto seznamu jsou momentáln? t?eba Roach a Reaper.

 

Q: Jak dlouho asi bude trvat singleplayerová kampa??

 

A: Nevíme to jist?. Hádám 20-30 hodin v závislosti na vaší úrovni dovedností, i kdy si dokáu p?edstavit, kdy jste velmi dob?í a hrajete na jednoduchou obtínost, pak byste to mohli dokon?it mnohem rychleji.

 

Q: Je n?jaký zp?sob jak nahlásit nadávání/nevhodné chování v bet?? M?l jsem n?kolik problém?, ale nemohl jsem najít, jak to nahlásit…

 

A: Je moné "Nahlásit nevhodné chování" pravým kliknutím na hrá?ovo jméno v chatu nebo v lobby. Nicmén? v obvyklý ?as, kdy to chcete ud?lat (b?hem hraní) to není ?ádn? podporováno. Momentáln?, kdy chcete nahlásit n?koho, s kým jste zrovna hráli, tak musíte:

1. "Add Friend" z obrazovky se skóre.
2. Kliknout pravým tla?ítkem na jeho jméno v seznamu p?átel a pak na "More..."
3. Vybrat "Report Abuse" a sledovat pokyny.
4. Odstranit hrá?e ze seznamu p?átel.

Budeme se tímto zabývat v p?ipravovaném obsahovém patchi, který, jak doufáme, vydáme v p?lce dubna.

 

Q: Jen jsem vám, lidi, cht?l pod?kovat za všechnu tvrdou práci. Nejsem ješt? v bet?, ale t?ším se ze sledování stream?. =)

 

A: D?kujeme! :)

Ur?it? p?idáme daleko víc lidí b?hem následujících n?kolik týdn?, take vydrte. Jestli jste se ješt? nep?ihlásili k ú?asti v budoucích betách, je ?as to napravit!!

 

Q: Skv?lá práce s Terrany. Mechanické jednotky se zdají slabší a mén? spolehlivé ne ty biologické. N?jaké plány na vyrovnání?

 

A: Po pravd? mechanické jednotky Terran? momentáln? sledujeme. Lidi, kte?í jsou odpov?dní za balancování, nyní testují n?které opravy, které jsme ráno vymysleli. Jakmile to p?jde, ur?it? vám to p?edstavíme.

 

Q: Budeme moct skrze Battle.net hostovat a sdílet replaye?

 

A: Jedná se o náš dlouhodobý cíl. Nebude to sice hotové p?i vydání, nicmén? zamýšlíme uvolnit tuto funkcionalitu, která umoní sdílení replay?, v n?kterém z patch? po vydání hry.

 

Q: Vytvo?ili designé?i v p?vodních zám?rech krom? protosské Mothership i n?jakou jinou super zbra? pro Terrany ?i Zergy?

 

A: V jednu chvíli jsme mluvili o obrovském zergském letci, ale nebylo to ono. V jednu chvíli byla Královna i taková jednotka ve stylu "hrdiny", ale to taky nebylo ono.

 

Q: Zahrnuje vydání mapy také uloení dalších extra zdroj? (zvuky, grafika, atd.) pot?ebných k map?, nebo je toto omezeno?

 

A: Ano. Pokud si p?idáte k map? n?jaký obrázek nebo zvuk, bude to uloeno v map? a poté staeno s mapou, jakmile bude vydána. Dlouhodob? máme v plánu p?idání podpory uivatelských mód?, take jiné mapy by mohly spoléhat na jednotlivé balí?ky mód?. Nap?íklad, kdyby cht?la komunita vytvo?it "Classic StarCraft" mód, mohli by to ud?lat a sdílet ho online, a pak by mnoho map mohlo na tomto módu být postaveno.

 

Q: M?eme v bet? brzo o?ekávat n?jaké nové mapy a/nebo editor map?

 

A: Chystáme vydat n?kolik nových map vyloen? pro 2v2, a to velmi brzo. Máme problémy na n?kterých z našich map s týmy Terran + Terran a zajímá nás testování opravy, které zahrnuje zm?nu nabídky map. B?hem bety ur?it? uvolníme editor, pokud ho p?ipravíme v?as.

 

Q: Obavy ohledn? Roache a to, jak "se hodí" ke Zerg?m jsou jasné. Jakou roli m?l p?vodn? plnit? Pot?ebují ho Zergové?

 

A: Tuto obavu jsme mnohokrát slyšeli z mnoha zdroj?. Neexistuje zp?sob, jak p?idat do StarCraftu jednotky, ani bychom zm?nili povahu vlastních ras. Jeliko p?idáváme nové jednotky, bude se charakter ras m?nit.

Roach byl vytvo?en jako úto?ná jednotka do po?átk?. Cht?li jsme jednotku, která by mohla udrovat stálý kontakt s nep?ítelem. A to nejen rychlostí, ale i pouhou výdrí. P?i pohledu na inspiraci pro Zergy (r?zné cizí formy ivota z Hollywoodu, komiks? a RPG her) se nám ten druh "soupravy" zdál k Zerg?m vhodný.

 

Q: N?jaké plány na umon?ní sledování her MNOHA lidmi skrze battle.net? N?co jako zabudovaný stream k sledování finále turnaj??

 

A: O tom jsme ji chvíli mluvili a zamýšlíme to realizovat n?kdy v budoucnu. Je to celkem dost práce to dát dohromady a pravd?podobn? to p?ijde s jedním z budoucích datadisk?.

 

Q: Jsou hlasy a efekty p?ítomné v bet? dokon?ené, nebo jsou ješt? p?edm?tem zm?n?

 

A: S hlasy a efekty jsme tém?? hotovi. Nicmén? na základ? odezvy se podíváme na n?kolik zvukových efekt? útoku a zásahu, abychom zajistili, e mají ten správný "šmrnc" a b?hem zb?silé hry budou rozpoznatelné.

 

Q: Countery ve StarCraft: Brood War byly hodn? o základních schopnostech (rychlost, velikost, kouzla, atd.), zatímco StarCraft II zd?raz?uje tvrdé opa?né systémy poškození. Pro? ta zm?na?

 

A: I Brood War m?l n?kolik tvrdých counter? (Firebati vs. Zerglingové). Máme také mnoho na schopnostech zaloených vztah?. Nap?íklad Stalke?i jsou lehce poraeni Zealoty, pokud Stalker nevyuije svou rychlost a pohyblivost jako výhodu. Banelingové snadno zabijí Mari?áky, pokud nejsou pouity Stim Packy nebo Maraude?i k jejich ochran?. Bitvy v úzkých místech pomáhají jednotkám, které by bylo snadné zabít ve volném prostoru. Asi nesouhlasím s tím, e to je zm?na, ale pokud to bude a p?íliš, ur?it? se to dozvíme z bety a zp?tn? to p?ehodnotíme.

 

Q: U d?íve bylo zmín?no, e balance tým má dojem, e Archoni nejsou moc pouívaní. Po?ád to platí?

 

A: Archon je zamýšlen jako jednotka, kterou pouijete kdy High Templá?i dojde energie. Ve StarCraftu II není zamýšlen jako hlavní counter proti r?zným hrozbám. Momentáln? svou roli plní docela dob?e, ale stále hledáme další data, která by naše p?edpoklady mohla potvrdit ?i vyvrátit.

 

Q: Máte plány na realizaci funkce n?co jako "remíza" v multiplayerových hrách?

 

A: Ne b?hem multiplayerových her pro všechny hrá?e. Nicmén? máme v plánu implementovat remízu pro rozhod?í, která se ale pravd?podobn? objeví a s prvním datadiskem - Heart of the Swarm.

 

Q: Momentáln? je statická obrana velmi slabá. Je mnohem zajímav?jší utrácet minerály místo toho za pohyblivé jednotky. Máte ohledn? toho n?jaké nápady?

 

A: Statická obrana byla vdy ve StarCraftu kámen úrazu. Primárn? je pouívána k obran? p?ed raidy, nikoliv k zastavení ?elních útok?. Nejv?tší sou?asnou slabinou ve StarCraftu II není slabá stránka obrany samotné, ale pohyblivost armád, která ji umoní v první ?ad? obejít. P?edstavili jsme n?kolik v?cí, jak by mohla kadá rasa zareagovat na náhlý nep?átelský útok, nap?. Sensor Tower, schopnost Salvage Bunker?, Spine a Spore Crawler, stejn? jako Warp-In.

 

Q: Objevil se problém s tím, e lidi cht?jí vyzkoušet nové rasy, ale zárove? necht?jí ztratit své umíst?ní v eb?í?ku kv?li nedostatku zkušeností. Co si o tom myslíte?

 

A: Jsme si této záleitosti pln? v?domi a aktivn? hledáme její ?ešení. Díky za skv?lou otázku!

 

Q: Budeme si v?bec n?kdy moct zahrát za Xel'nagy?

 

A: "V?bec n?kdy" je dlouhá doba, ale momentáln? nemáme v plánu p?edstavit ?tvrtou rasu.

 

Q: Jak p?esn? funguje systém eb?í?k?/divizí/lig? Jak se hrá?i posouvají nahoru a dol?? K ?emu p?esn? je Top 8 hrá??? Turnaje?

 

A: Momentáln? pracujeme na FAQ, které ji brzy uvolníme. N?kdy v budoucnu bychom rádi po?ádali turnaje a p?esn? k tomu je prvních 8 umíst?ní.

 

Q: Budou jednotky vy?azené ze hry stále v Galaxy Editoru, nebo jednotky vyšších tieru z p?vodního StarCraftu?

 

A: Jednotky, které byly ze hry úpln? vy?azeny, NEBUDOU v editoru. Nicmén? se hodn? jednotek objeví v singleplayerové kampani, a tyto BUDOU dostupné k pouití v editoru, jako t?eba Medic, Firebat a Goliath.

 

Q: Bude ve h?e monost, díky ní si budeme moct vybrat mezi r?znými uspo?ádáními klávesových zkratek?

 

A: Momentáln? pracujeme na p?idání n?kolika šablon pro klávesové zkratky pro premiéru hry, které zahrnují monost "podle názvu" pro leváky i praváky. Budeme tedy rozlišovat, jestli se jedná o sestavení pro levou nebo pravou ruku. Krom? toho také zamýšlíme p?idat "klasické" schéma, které se bude co moná nejlépe snait napodobit sestavení z p?vodní hry. Jako výchozí p?i vydání nastavíme "podle názv?" pro pravou ruku, ale koncový uivatel si nakonec bude moct vybrat jakékoliv z dalších ?ty? schémat.

Dlouhodob? se snaíme umonit pln? p?izp?sobitelné klávesové zkratky. S ohledem na to velké mnoství výzev u uivatelského rozhraní, které to zahrnuje, je pravd?podobné, e to vydáme bu? ve form? patche, nebo a v n?kterém datadisku.

 

Q: Nep?idáte další úrovn? oddálení, kdy to tolik hrá?? navrhovalo?

 

A: Ne, další oddálení u nebude. StarCraft II se hraje dob?e jen u velmi konkrétn? nastavené výšce kamery. Kdy jste p?íliš blízko, nevidíte, co se d?je. Kdy daleko, nem?ete ú?inn? mikrovat jednotky. Vybrali jsme takové umíst?ní kamery, které maximalizuje nap?tí mezi hrá?ovou pot?ebou vid?t hodn? prostoru a zárove? mikrovat jednotky. Oddálení kamery by m?lo také d?sledky na herní výkon. Kdybychom více oddálili, museli bychom najednou vykreslovat na obrazovku více jednotek a tím by trp?l hlavn? herní výkon.

 

Q: Vrhnout se sm?rem protosských templá?? místo sm?rem k robot?m se zdá jako mnohem mén? jisté. To samé p?i stavb? terranských mechanických jednotek. Jaké s tím máte plány?

 

A: Ohledn? t?ch mech? u Terran? se snaíme najít co nejlepší ?ešení, které p?ineseme snad ji v p?íštím patchi. Nicmén? si troufám ohledn? templá?? nesouhlasit. Na ur?itých úrovních dovedností si zajisté nevyuití všímáme, ale ostatní hrá?i z High Templá?? dokáou dostat docela dost. S dále pokra?ující betou ur?it? budeme stále toto prov??ovat.

 

Q: Budeme moct mít na jeden ú?et více uivatelských profil??

 

A: P?i vydání máme v plánu dovolit jen jediný profil na uivatele. To nutí lepší hrá?e hlídat si své chování a zárove? nám umoní d?lat lepší automatické p?i?azování hrá??. Nicmén? to samoz?ejm? zp?sobuje ?adu problém?. Nap?íklad bych si rád vyzkoušel novou rasu, ale bojím se, e bych p?išel o hodnocení, co budu d?lat? Tento typ zádrhel? se snaíme do vydání n?jak vy?ešit.

 

Q: Souhlasíte s hrá?i ohledn? zergských hlas?, nebo jste s nimi spokojení?

 

A: Plánujeme ud?lat n?jaké ty zm?ny u zergské Královny, a to takové, které zm?ní (trochu) charakter jejího hlasu.

 

Q: Kdo by vyhrál boj, Greg Street nebo Dustin Browder?

 

A: Bylo by to t?sné, ale ob? strany by utrp?ly PÍŠERNÉ, PÍŠERNÉ POŠKOZENÍ!

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.