StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)

BlizzCon 2009 Q&A (hr?i) #4

 

1) Kdy je jednotka na dálku (ranged) jako nap?íklad Mari?ák nebo Hydralisk napaden jednotkou na blízko (melee), dojde k souboji na blízku?

 

Ne, jednotky na dálku nemají ádný alternativní útok na blízko. I kdy v jednom Battle Reportu si m?ete všimnout Hydraliska, jak ni?í budovu svými drápy. Podle Dustina Browdera je to prost? jenom jiná animace p?i zabití na krátkou vzdálenost. Take, abych odpov?d?l na Vaši otázku, nejsou ádné alternativní útoky na blízko, ale u n?kterých jednotek mohou být alternativní animace pro tuto p?íleitost.


2) Existují n?jaké další monosti jak zastavit nebo p?edejít Nuke krom? zabití Ghosta nebo zni?ení sila?

 

Bohuel ne. Atomovka má ve hrá?i vzbuzovat obavy a donutit hrá?e, aby si myslel "Oh ne, kam ta atomovka mí?í a kde je sakra ten Ghost?". Pokud dáte hrá??m více moností jak atomovce zabránit, nedojde k efektu obavy a navíc to také trochu oslabí Ghosta.


3) Ve h?e proti po?íta?i, ví po?íta?, kde se nacházíte na map? hned po startu hry?

 

Ne, to neví. AI v SC2 je mnohem pokro?ilejší a mocn?jší ne její p?edch?dce v SC1 nebo Warcraftu 3. Podle Dustina Browdera po?íta? ani neví, za jakou rasu hrajete a musí vyslat pr?zkumnou jednotku, aby to zjistil - stejn? jako vaši pozici.


4) Ovliv?ují nové prvky v map? jako v?e, zni?itelné objekty nebo vysoká tráva zp?sob hry?

 

Ur?it?. V n?kterých mapách máte 3 vchody, ale 2 z nich jsou zablokovány zni?itelnými kameny. Pokud si tyto vchody nepohlídate, m?e vám soupe? velice jednoduše zaúto?it p?ímo na t?bu minerál?. To se mi stalo n?kolikrát, ne jsem si stihnul zvyknout na fakt, e je kolem více míst, odkud se dá zaúto?it.

Stejné je to i s Xel' Naga Watchtowers nebo vysokou trávou. V?e jsou extrémn? uite?né pro zjišt?ní, kterým sm?rem mí?í soupe?ova armáda, a tak jste dokonce schopni t?mto útok?m odolat. A vše, co k tomu pot?ebujete, je jeden Zergling nebo Mari?ák. Vysoká tráva je pro m? osobn? nejzajímav?jší, hlavn? kdyz hraju jako Zerg. V?tšina hrá?? pouívá vysokou trávu pro schování svých jednotek a následný p?epad, ovšem vy m?ete ud?lat to samé zahrabáním jednotek ve vysoké tráv? a pak ?ekat na soupe?e.


5) Bude kadá mise v kampani SC2: Wings of Liberty n?jakým zp?sobem obsahovat Terrany? Nebo bude zpest?ena úrovní s nap?íklad Zeratulovými Protossy ?i Kerriganinými Zergy?

 

Kampa? obsahuje 30 misí, které souvisí s Terrany. Avšak bude tam jedna mise, která bude jako taková protosská minikampa?. To znamená, e tato mise bude souviset s prvky protosské kampan? v takové form? jako je terranská (pouívání kredit? a technologií). O tomto ekvivalentu ale nemohu hovo?it. A pro Vás, fanoušci Zergu, v kampani SC2:WoL nebude ádná hratelná ?ást se Zergy.


6) Jsou skoro všechny zápasy rozhodnuty u v brzké fázi hry?

 

Pokud jste dobrý hrá?, tak jasn? (hehe). Kdy stále obt?ujete a tla?íte na soupe?e, m?ete jej porazit v ?ase menším ne 15 minut. Avšak pokud jste za?áte?níci, kte?í se jen brání a techují, taková hra m?e trvat i více ne p?l hodiny.


7) Jak se dají srovnat luté (více výnosné) minerály oproti t?m standardním? M?ly by být prioritou?

 

Ve skute?nosti nejsou vysokou prioritou na kadé map?. Navíc, nejsou tak uite?né v za?átcích hry, kdy jsou nap?íklad blokovány zni?itelnou p?ekákou. Ale kdy se dostanete do mid/pozdní fáze hry, tak jsou velmi dobrým zdrojem a mohou být pouity k produkci mnoha jednotek, které vyadují pouze minerály. Vespen je v pozdní fázi hry stále t?ko dostupný.


8) Je pravda, e pokud chcete nainstalovat hru na Vaše PC, je zapot?ebí mít nejd?íve Battle.net ú?et?

 

Ano, to je pravda. Pro instalaci SC2: WoL je pot?eba mít vytvo?ený Battle.net ú?et a být p?ipojen k internetu b?hem instalace.
Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.