StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)

StarCraft 2 Gameplay panel Q&A

V této ?ásti gameplay panelu byla bohuel velká ?ást otázek ji známá (fyzika, replaye apod.), stejn? jako odpov?di na n?, n?které dokonce ji z minulého roku. I tak je zde ale spousta velmi zajímavých otázek a ješt? zajímav?jších odpov?dí a odhalení:

 

Q: Budou moci map/mod make?i pracovat všichni spole?n? v editoru? Jeden ud?lá to, druhý ud?lá ono a pak to spojí...
A: Ano, budou moci, jen nevíme, kolik toho bude p?ístupného p?i spušt?ní hry a kolik ?asem, ale n?kdy to tam ur?it? bude všechno, je to pro nás d?leité.

 

Q: Jak ?asto budete d?lat Battle Reporty?
A: D?láme je v našem volném ?ase, take ne tak ?asto jak bychom cht?li. Cht?li bychom je d?lat mnohem ?ast?ji, ale ne vdy to jde podle p?edstav. Chceme je d?lat ale po?ád a tak ?asto, jak jen budeme moci.

 

Q: Ud?lá Blizzard n?kdy svoji vlastní oficiální verzi DotA?
A: No moná n?kdy ud?láme n?jakou základní verzi, ale myslím, e sta?í ta co je, mod make?i jsou velmi schopní a hru neustále patchují a upravují.

 

 

Q: P?vodn? m?ly být n?které renderované filme?ky mnohem delší, ne prý ve skute?nosti budou. Pro?? A kolik takových ve h?e bude?
A: Omlouvám se, ale osobn? nevím kolik jich p?esn? ve h?e bude, ani nevím jejich p?esnou délku. Co se tý?e jejich délky, tak je to velmi, velmi náro?né n?co takového ud?lat. Trvá to opravdu hodn? dlouho a nelze je tak snadno p?ed?lávat. D?láme je tak jenom u v?cí, u kterých jsme si jistí t?eba i dva t?i roky p?edem, e takové budou a nebudou se nijak m?nit.

 

Jinak máme ve h?e hrozn? moc in-game filme?k?, ty jsou trochu jednodušší na výrobu.

 

Q: Budou ve h?e n?jaké postavy z jiných Blizzardích her?
A: No zatím máme ve h?e Taurenského Mari?áka a pokud bude mít art tým ?as, tak v??ím, e ur?it? ud?lají další. Hrozn? je takové v?ci baví, a pokud budou mít ?as a p?íleitost, ur?it? toho ud?lají víc.

 

Q: Jak ošet?íte to, aby mi n?kdo neukradl moji mapu, zm?nil na ní jednu drobnost, nazval ji „verzí 10" a vydával ji za své dílo?
A: Zatím nem?eme p?esn? prozradit, ale na tomto problému pracujeme velmi intenzivn? a d?láme všechno proto, aby bylo velmi obtíné, ideáln? zcela nemoné, aby vám n?kdo ukradl vaši práci a vydával ji za svou.

 

Q: Jak moc si budou moci mod make?i p?izp?sobit interface?
A: Velmi. M?ete vytvá?et dialogy, vlastní tla?ítka, posuvníky, barvy, prakticky cokoliv. Rozhodn? to nebude nijak výrazn? omezeno. Dokonce m?ete mít i systém inventá??, rpg systémy apod.

 

Q: Bude systém hrdin? v editoru flexibiln?jší, ne ten ve WarCraftu 3?
A: Ur?it?. Budete si moci upravit opravdu všechno a záleí to jen na vaší fantasii. Editor ve StarCraftu 2 bude neskute?n? mocný a zvládne toho hodn? - mali?ký náznak jste mohli vid?t p?i prezentaci - 3rd person st?íle?ka apod. Pokud si budete chtít v editoru vytvo?it t?eba celý Brood War, nic vám v tom nebrání.

 

Q: Bude sekundární mise v kampani n?jak významn?jší, ne byly ve WarCraftu 3, kde byly jen tak do po?tu?
A: Ano - na bonusové úkoly budou vázány r?zné výhody a bonusy - více kredit?, více technologií, nové technologie, achievementy, r?zné bonusy v rámci mise apod. Dokonce to m?e ovlivnit i váš další postup i další misi, kterou vám to m?e usnadnit.

 

 

Q: Budeme si v editoru moci upravit brn?ní tak, aby fungovalo jako procentuální hodnota a ne jako statická hodnota?
A: Ano.

 

Q: Nedávno bylo oznámeno odloení StarCraftu 2 kv?li battle.netu. P?ekvapilo vás to jako vývojá?e a jak nabitý ?as vyuijete?
A: Nebylo to jenom kv?li battle.netu, i kdy to byl velký faktor. Zase tak moc nás to ale nep?ekvapilo. Tak nás to ale moc nepot?šilo, protoe coby vývojá?i chceme tu hru dokon?it co nejd?ív a dát vám ji do rukou, abyste ji mohli hrát, abychom ji mohli za?ít vylepšovat a poslouchat váš feedback a vaše názory.

 

Na druhou stranu jsme tímto odkladem ale získali spoustu ?asu navíc a najednou jsme vid?li spoustu v?cí, které m?eme ješt? více vylepšit, nebo upravit a po?ádn? tak hru p?ipravit pro vydání. V?tšina t?chto úprav a vylepšení se budou týkat kampan?. Z toho odkladu opravdu t?íme, budeme tak moci ud?lat ješt? lepší hru a ve spoust? v?cí byl pro nás tento odklad poehnáním.

 

Q: Budu si moci uloit n?jakou postavu z custom game a pak ji pouít v jiné custom h?e?
A: Ano, budeme mít systém „bank", do kterých si budete moci ukládat všechny moné informace v?etn? postav, které si pak m?ete synchronizovat s vaším profilem na battle.netu a pouít tyto informace a postavy kdekoliv jinde. Take ve zkratce: ano.

 

Q: Budou se u replay? ukládat i voice chaty dané hry a pak si je poušt?t zvláš??
A: Ano, moné to bude, ale bohuel ne hned p?i vydání. ?asem tuto funkci ale rozhodn? zapracujeme, je to dobrá v?c.

 

Q: Budeme moci vytvá?et mapy, které budou na sebe navázány skrze internet, internetové sluby a vytvá?et tak vzájemn? spojené mapy? Prost?, budeme si moci vytvo?it n?co jako World of Warcraft?
A: Ano, toto bude moné. Nevím, jestli to bude moné hned p?i vydání hry, ale na této podpo?e pracujeme a moné to bude.

 

Q: Budeme si moci v editoru upravit postavy opravdu kompletn?? Budeme moci dát nap?íklad Ghostovi úpln? jiné zbran?, schopnosti, statistiky apod.?
A: Tohle všechno a ješt? mnohem víc. Opravdu bude jen málo v?cí, které v editoru nebudete moci ud?lat.

 

Q: Budete sledovat map makery na battle.netu? Myslím to tak, e kdy n?kdo ud?lá skv?lou mapu, kterou budou hrát miliony lidí, tak jestli mu zavoláte a nabídnete práci?
A: Rozhodn?. Nový battle.net nám velmi jednoduše ukáe, které mapy jsou populární a kdo je ud?lal, budeme mít p?ístup k jeho battle.net ú?tu, take mu budeme moci napsat email a ?íct: „Hej, vole, wow! M?em hodit ?e??" Tohle navíc d?láme u roky. N?které map makery jsme najali a pracují s námi na hrách.

 

Q: Ve vaší prezentaci jsme vid?li 3rd person pohled a na tom postavenou ak?ní hru. Bude toto zakomponováno i do singleplayer kampan??
A: Nevím, ale na 99% ne. Museli bychom kv?li tomu u?it hrá?e spoustu nových v?cí a bylo by to velmi sloité. U p?i vydání ale bude ve skirmishi p?ítomna mapa, na které budete moci hrát tímto stylem.

 

Q: Budete n?jak filtrovat mapy, které by mohly být n?jakým zp?sobem škodlivé ?i uráející pro n?jaký národ? Nebo tam pustíte všechno a nebudete se o to starat?
A: Zatím nevíme, jak tohle bude p?esn? fungovat a nakolik to bude problém, ale náš aktuální plán je ten, e jakmile n?kolik (dva, t?i ?ty?i, to ješt? nevíme) hrá?i ?eknou, e tahle mapa je n?jakým zp?sobem uráející ?i z ur?itých d?vod? nevhodná, tak se na to podívá náš Game Master a ten posoudí, jestli je to pravda, nebo ne. Pokud bude n?jak nevhodná, tak se pak rozhodne co dál - m?eme mapu stáhnout, m?eme jejího tv?rce varovat a poádat o zm?ny, m?eme mu zabanovat battle.net ú?et. To se bude ?ešit individuáln?.

 

Q: Budou map make?i moci vydávat pro své mapy updaty a budou moci vyuívat n?jaký zp?sob betatestování svých map?
A: Ano, toto budeme podporovat. Budete tak moci vydat mapu a ozna?it ji jako beta mapu, lidé ji otestují, vy zjistíte, co si myslí a pak ji podle toho m?ete upravit.

 

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.