StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)

StarCraft 2 Gameplay panel

Mechaniky v singleplayeru a příběh:

- ve StarCraftu 1 se vývojáři rozhodli pro „mluvící hlavy" mezi misemi, namísto nějakého vypravěče. Bylo to z důvodu příběhu - vývojáři chtěli živější příběh, který bude hráči lépe podán, než bylo do té doby v RTS hrách zvykem. Taky chtěli trochu příběhu propašovat do samotných misí - sekundární mise, časové mise, dialogy během misí - všechno do té doby téměř neviděné. Tyhle věci budou ve dvojce taky, ale dotaženy na maximum.

 

- dalším příkladem jsou nové mechaniky ze singleplayerových misí WarCraftu 3 - zabíjení nakažených, tower defense mise apod. Celé to má ukazovat jak se mise ve strategiích od Blizzardu vyvíjí a kam se StarCraft 2 posune.

 

- Dustin Browder si pochvaluje, že ve StarCraftu 2 mají hrozně moc příležitostí a možností jak vyprávět příběh, nejen ve story módu mezi misemi, ale i enginové filmečky v misích, polorenderované filmečky ve story módy, dialogy v misích a samozřejmě renderované filmečky obecně.

 

 

- ve StarCraftu 2 se bude hodně pracovat s tvářemi hrdinů a to jak ve hře, tak ve story módu. Velmi často se tak budete dívat na výrazy ve tvářích, které toho hodně napoví.

 

- dalším prvkem, který StarCraft 2 posune na novou úroveň je rozhodování. První StarCraft sázel před hráče jednu misi za druhou. Ve WarCraftu 3 taky, ale hráč se v některých misích mohl rozhodnout, který úkol splní dřív, nebo jestli splní nějaký vedlejší úkol. Ve StarCraftu 2 se hráč bude moci rozhodovat o všem - jakou technologii použije, co si vezmete s sebou do mise, jakou misi teď budete dělat, rozhodování během misí, po misích apod.

 

- každá mise ve StarCraftu 2 bude trochu jiná, každá bude svou vlastní výzvou a každá vás donutí přemýšlet a jednat kreativně, abyste ji úspěšně pokořili.


Mody od hráčů, pro hráče:

- opět byla zmíněna DotA a spousta dalších W3 modů. StarCraft 2 toho umožní mnohem, mnohem víc, než editor W3.

 

 

- vyzvednuta nová feature battle.netu - prémiové mapy za malý poplatek. Prý je až téměř nemožné si představit, co všechno může nyní vzniknout, když na to lidi budou mít rozpočet a vydělají na tom, když DotA vznikla „z ničeho" a „zdarma".

 

- jedna třetina designérů, kteří pracují na StarCraftu 2 vzešla z řad mod makerů - byli natolik dobří, že je Blizzard zaměstnal.

 

- nebylo sice řečeno jak, ale bylo řečeno, že tvůrci modů se dočkají od Blizzardu mnohem lepší, rozsáhlejší a větší podpory.

 

 

- bylo ukázáno několik příkladů modování SC2, na kterých prý pracovalo jen několik designérů po krátkou dobu, pouze jako ilustrace a lehký náznak toho, co bude možné. K vidění byla 3rd person akční hra s Ghostem v hlavní roli (!) - ovládáno klávesnicí a myší (vč. mouselooku), tak jako každá jiná 3rd person akční hra. Postava vstoupila do jedné z budov, promluvila s jinou postavou jako v agentuře a zase vystoupila z budovy zpátky ven. (jeden fanoušek z davu zakřičel: „tohle je StarCraft: Ghost?). Postava se může dostat i pod povrch a pokračovat v bojích tam. Tohle všechno bylo provedeno ve volném čase několika málo vývojáři, velmi rychle.

 

- akční hra Lost Vikings jako mod SC2 je další ukázkou mocného editoru.

 

- Dustin Browder říká, že mod makery bude omezovat jen velmi, velmi málo věcí v jejich tvorbě. Téměř nic.

 

Robertův hlas se navíc lehce měnil a vyvíjel i během samotné role Jima ve StarCraftu 2. Skrze ty emoce a příběhové polohy, které hraje.

 

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.