StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Шахрайки дивитися он… » 26.06. 08:49
https://www.suppleme… » 26.06. 08:19
Глядеть частное и ли… » 26.06. 07:56
pandora ohrringe » 26.06. 04:33
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Poslední interview loňského roku + 2 screenshoty

03.01.2009 | 13:14 - Jata

Ještě před koncem minulého roku přišel server 1UP se svým preview na první díl trilogie Wings of Legacy. Celý článek se odehrává ve stylu rozhovoru s Dustinem Browderem, lead designerem SC2, který se s námi podělil o opravdu zajímavé věci. U interview nechybí ani 2 nové zajímavé screenshoty s obrazovkou nákupu technologií a také kampaně.

 

1UP: Byla nějaká zmínka, že by ty kampaně byly tak velké, že by nebylo možné je shrnout do jediného titulu. Nyní, když má kampaň každé rasy větší prostor, můžete rozvíjet nějaké věci v terranské kampani o 30 misích, které byste v té o 10 misích udělat nemohli?


DB: Primární věc, o níž se snažíme, je uspořádat kampaň do nelineární podoby. Mít možnost se zaměřit na jednu rasu po 26 až 30 misí nám dává prostor k vyjádření, abychom dali hráčům smysluplné možnosti výběru, kterou část galaxie chtějí nejdříve prozkoumat a také schopnost si vytvářet postranní zápletku. Dává nám to také prostor představit více postav, více lokací a umožní nám to také tyto charaktery a jejich umístění prozkoumat do větší hloubky. Nacpat všechno toto do 10 misí najednou není proveditelné a negativně by to ovlivnilo naše designové cíle stejně jako prezentaci příběhu.

 

1UP: Takže to je "proč" je kampaň delší. Klasická struktura StarCraftu "10 misí na rasu" je nyní jedna z nejmodernějších způsobů organizace RTS kampaní. Když je nyní každá kampaň podstatně delší, jak zajistíte, aby po nějaké 12 misi nezačala být vyčpělá?

 

DB: Klíčem k tomu je zajistit, abychom nabídli dostatek nápaditých a poutavých misí. Nesnažíme se předhodit hráči 30 misí a dát si padla. Každou misi, kterou pro hru vytváříme, dostává dostatek péče a pozornosti a chováme se k nim, jako by to byla vlastně taková mini-hra. Naši technologové nám dávají k dispozici nástroje k vytvoření opravdu cool věcí se skriptováním a doufáme, že si tyto propletence a překvapení, která do našich misí dáváme, hráči užijí.

 

[ Číst celé interview ]

Zdroj: 1up.com
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

kane85 - 08.01.2009 | 20:30   (odpovědět)

hmm zaujimava myslienka. no mne osobne sa viac paci nova podoba DT.

terax - 08.01.2009 | 19:47   (odpovědět)

Na http://www.sclegacy.com/ je článek o tom, že hráči si mohou vybrat model dark templara do multiplayeru

Sam - 08.01.2009 | 16:26   (odpovědět)

To Tonik_cz: jo a jestli vyjde v létě, tak nikdo nevystrčí celý prázdniny nos z baráku/bytu/garsonky/kdo ví čeho.. už aby to bylo, na koupácích bude prázdno

Bemis83 - 07.01.2009 | 11:56   (odpovědět)

Nemůžu se dočkat až to vyjde!

Tonik_cz - 05.01.2009 | 19:46   (odpovědět)

Hej lidi ja bych byl taky smutný kdyby se mi stalo to co se stalo Raynorovy.
Ale to co jsem viděl v těch 2 screenshotech bylo výborný. Obzvlášť ten 1 jak je tam ten tech purchase. Já souhlasím s tebou Whiskey, to bude sranda.
Jestli SC2 vynde v létě tak to bude dobře, obzvlášť když to vynde s cz titulkama.

Whiskey - 03.01.2009 | 14:59   (odpovědět)

A nejen medici ale i firebati,cobra,vulture(i s upgratem min)... to bude žůžo!!!!

Romla - 03.01.2009 | 14:35   (odpovědět)

To Pavel: To je v pořádku, v singlu budou i jednotky z původního Stara.

Pavel - 03.01.2009 | 14:11   (odpovědět)

Jak je ten screen starej, je tam víc zapadlých technologií.

Pavel - 03.01.2009 | 14:10   (odpovědět)

Vidím dobře, žer"na tom screenu s upgrady jsou medici?

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.