StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

01.09.2008 | 19:44 - Jata

Srpen je za námi a téma tohoto m?síce se neslo ve znamení zm?ny mechanism? t?by plyn?. Ty byly provedeny na konci ?ervna a p?edstaveny v hrateleném buildu na WWI v Pa?íi. Samoz?ejm? nechyb?lo ani vysv?tlení pro ty, co si hru nem?li šanci zahrát, které nám poskytl Dustin Browder.

 

Od n?j vám dnes p?inášíme další poznatky ohledn? tohoto tématu, ke kterému se ješt? m?ete vyjad?ovat a do st?edy, kdy shrneme všechny vaše nápady a pošleme je do Blizzardu. Dustin Browder okomentoval diskuzní téma m?síce a vysv?tlil, pro? si vybral designérský tým implementaci t?chto zm?n a jaké cíle tato zm?na má mít:

 

Posledních n?kolik m?síc? jsem usilovn? pracovali na zp?sobech, jak zlepšit mechanismy plynu ve StarCraftu 2. Pro tuto designovou zm?nu je n?kolik cíl?:

1) Plyn ne vdy zahrnuje dostatek voleb nebo stategií v SC2. Všichni mají tendenci akorát ho sesbírat kolik jen m?ou a jak rychle jen m?ou a to zam?stná jen n?kolik málo jejich pracovník?. Mohl by nový zp?sob sbírání plynu být dalším zp?sobem k p?idání více strategií do hry?
2) Základní stavby a ekonomický management nebudou tak strategicky hluboké jako chceme, aby ve StarCraftu 2 byly. StarCraft byla vdycky hra, kde ekonomika ve vaší strategii hraje velkou roli. M?eme zlepšit to, co u máme?

Druhá záleitost je pro nás neoby?ejn? d?leitá. Plyn NEMUSÍ být zajímav?jší, ale ekonomická strategie a management musejí být d?leitou ?ástí hry. Zkoušeli jsme p?inejmenším tucet r?zných systém? t?by b?hem posledních n?kolika m?síc? s tím, e jsme prozkoumávali, jak to funguje a nefunguje uvnit? hratelnosti StarCraftu. Budeme pokra?ovat s pracemi na r?zných nápadech pro nové mechanismy plynu dokud nenajdeme n?co, co bude spl?ovat naše pot?eby nebo dokud nezjistíme, e všechna moná ?ešení jsou horší ne to, co máme te?. To co bylo ukázáno na WWI bylo stále ve vývoji a zatímco se to stále vyvíjí, je drahocenné si ?íst p?ísp?vky na fóru od našich fanoušk? o tom, co se jim líbí a co ne v posledním buildu, jen m?li p?íleitost hrát.

 

Téma m?síce najdete také na našem fóru a m?ete se k n?mu vyjad?ovat i v komentá?ích u této novinky.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

2NiNe - 02.09.2008 | 09:50   (odpovědět)

double 1st

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.