StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

WWI 08 - StarCraft II Art Panel (Q&A)

01.07.2008 | 12:15 - Overwatch

Druhý den letošní výstavy WWI v Paříži začal diskuzí o grafice, vzhledu SC II, kterou vedl Samwise Didier (Blizzard's Senior Art Director) a Dave Bergain (Lead Environmental Artist). Tady je část s otázkami a odpověďmi:

 

Q: Proč nevyroste budova pro Banelingy ze Spawning poolu?

 

A: Tak to bylo původně designováno. Ale možná se později rozhodneme, že nechceme mít pro Zergy tolik budov a spojíme to.


Q: Jak budete vzhledově prezentovat downgrady jednotek? Například Overlord, který není detektor.


A: Pokud jste si všimli vylepšeného Overlorda – to je nový vzhled. Máme několik podobných věcí a pracujeme na nich. Dalo by se říct, že upgrady se promítnou ve vzhledu.

 

Q: Jak ovlivní prostředí textury jednotek?

 

A: Pokud je to sněžná mapa, bude na budovách sníh. Bereme to od jednoho konceptu ke druhému. Některé koncepty totiž mohou působit příliš „pohádkově“.

 

Q: Jak chcete udržet balanc mezi „pohádkovým“ (cartoony) vzhledem a serióznějším stylem StarCraftu?

 

A: Opravdu chceme držet Warcraft tady a StarCraft támhle – chceme je mít oddělené. Bylo to pro nás těžké, protože jsme přešli z W3: Frozen Throne a poté z WoWka a ze začátku to šlo trochu poznat – světlejší a plnější barvy apod. Něco se z toho asi trochu přenese, ale opravdu je chceme udržet separované.

 

[KOMPLETNÍ Q&A]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Fly - 03.07.2008 | 10:59   (odpovědět)

Tak ono to že se ty hry podobaj a nechtěj blizzardi moc real hru je taky v těch HW nárokách protože přece chtějí aby to hrálo co nejvíce lidí na všech PCčkách i straších takže stou grafikou je to pak těžky no

halal - 03.07.2008 | 00:11   (odpovědět)

Tak tucnak nemel znamenat vubec nic. Proste ho nakreslili a libil se jim, tak si rekli, ze ho nekde pouzijou. Mno a pouzili ho tak, aby vsechny zmatli. Stejne si kazdej do tech indicii dosadil hru o ktery si i predtim myslel, ze ji oznami

halal - 02.07.2008 | 23:38   (odpovědět)

*mysleno jako balanc mezi grafikou a narocnosti...

halal - 02.07.2008 | 23:37   (odpovědět)

Ja jenom jestli chapes, ze je v blizzardich moznostech udelat photoreal grafiku - viz predrenderovany filmecky, ale proste to musi bejt v optimalni grafice a prave tenhle balanc ma blizz dokonalej...

Odin - 02.07.2008 | 22:57   (odpovědět)

Vis co bych chtel vic? Aby to vypadalo jeste lip - to je vsechno To máš tak, at Blizzardi vydaji SC2 sebelepsi nebo sebehorsi, vzdycky se to bude vetsine lidi hrozne libit ani nebudou vedet proc - uz jenom proto ze to je druhej dil legendarniho starcraftu od hvezdnych blizzardu. Takze nemam strach ze by to byl propadak. Jenom chci aby druhej dil byl hoden svyho nazvu, aby si ho zaslouzil, aby to bylo co nejlepsi. Kazdopadne bych s tim vydanim nespechal, vyplati se to do budoucna.

halal - 02.07.2008 | 22:44   (odpovědět)

hydra si myslim vypada dobre, trosku mohutnejsi nez v puvodnim SC, ale to akorat odpovida tomu posunuti do tieru 2-2.5 http://www.gosugamers.net/starcraft/images/features/hydralisk.jpg

ovceking - 02.07.2008 | 22:37   (odpovědět)

To Odin: a co bys chtel vic? podle me to dobre vypada... jedina jednotka se kterou mam ted vzhledove problem ja, je hydralisk, kterej vypada spis jako jezura nez jako neco mezi hadem, triceratopsem a kudlankou (jako v puvodnim SC)... ale jinak se mi vsechny jedotky libijou

halal - 02.07.2008 | 22:35   (odpovědět)

Mno vis, ono je to spis tak, ze v tom jsou sakra dobry a proto za to dostavaj prachy. A mimochodem - dobre to uz vypada

Odin - 02.07.2008 | 22:27   (odpovědět)

No zas tak hrozne to nebude, je to jejich práce, jsou za to placeni, navic nikdo jim nenadava, jen lidi chteji aby to vypadalo dobře. Nevim jak vám, ale mě to jedno není.

halal - 02.07.2008 | 22:12   (odpovědět)

Gradiku (jak 3D tak i 2Dcko) taky delam, takze vim, co je v Blizzardu za machry, kdyz dokazou jednotku paradne naoptimalizovat tak, aby dobre vypadaly a zaroven byly renderove nenarocny aby to stredne silna masina v pohode stihala. Pak na to hodi paradni texturu a je to mistrovsky dilo.

Tohle dokazali ve vsech jejich hrach naprosto dokonale...

Bekend - 02.07.2008 | 22:05   (odpovědět)

Naprosto souhlasim s Flyem... Nekteri "fanousci" (hlavne u toho diabla) mi pripadaj jen jako banda rozmazlenejch spratku zrala na polepsovnu...

Fly - 02.07.2008 | 21:58   (odpovědět)

Ježiš xD snad začnete ještě odsuzovat SC2 za to jakou má grafiku to je moc xD oni tam dělaj co mužou a dělají to hodně dobře nikdo s vás tady si asi nedokáže představit jak je těžké byt programatorem grafikem nebo podobně. Všechny hry od Blizzardu jsou super jak po grafiké strance tak po hratelné.

Odin - 02.07.2008 | 21:49   (odpovědět)

Možná už jsem jenom za tu řadu let moc zvyklej na SC1 a ted nemužu přenest přes srdce, co to tem mym zergum udelali . Kamarad(hral jen za terrany) vzdycky rikal ze mu jsou zergove tak odporni, ze se jich mnohdy v te hre boji, a absolutne nechapal jak muzu za neco tak odpornyho hrat. Prave to se mi na nich tak libilo, ta jejich odlisnost, jak se jich hromada obetuje pro roj, jejich dravost, agresivita a slizkost. Tohle ted postradam.

Odin - 02.07.2008 | 21:41   (odpovědět)

Tak možná nemrtvi co já vim, každopádně mají růžky jak čertíci(hydraliskovi uz staci dat do ruky co nejvetsi sekeru a do druhe ruky prapor a vidim W3). Za protose tam vidim zase samej nindža(zealot) a gandalf(DT nebo co to je s tím pláštěm). Představoval bych si to realističtější, hlavně ty zergy.

halal - 02.07.2008 | 21:28   (odpovědět)

modely jednotek byly zmeneny taky - to uz se schovava v tech detailech co si i ty uvadel.
Je jasny, ze kazdej den nenamodelujou kompletne novou jednotku a tim preplacnout tu starou se stejnyma schopnostma, ne?
I kdyz mensi upravy na jednotkach taky byly...
Nechapu co by sis predstavoval...

Bekend - 02.07.2008 | 21:23   (odpovědět)

Tak kdyz uz tak spis nemrtvi nez orcy - orkove jsou zeleni velky svalnati a dvounozi a maji zbrane... to teda na zergy moc nesedi nemyslis?... a navic rozdil mezi tema screenama je nejen v barvach, ale taky v nasviceni, stinech a texturach (pritom je to hrany ve stejnem prostredi se stejnyma jednotkama) to je podle me zmen az dost.. je jasny, ze modely jednotek se uz moc menit nebudou (ale i tak jsou zmeneny, ale jen lehce)

Odin - 02.07.2008 | 21:14   (odpovědět)

Prostě když se na ty dva screeny podívám na první pohled tak mezi nima není rozdíl. Jenom přikrášlili detaily ale nic moc nezměnili. Když se podíváte na většinu jednotek tak jsou pořád stejný. A nejvíc ze všeho mě mrzí zergové, to nejsou zergové, to jsou Orcové, to je 100% cartoon.

halal - 02.07.2008 | 21:06   (odpovědět)

To netusim, psal to myslim Teamliquid, nekdo to postnul na battle.net a ja si toho vsim az na SC legacy kde to ale je jako WWI 08 coverage.
Taky na WWI byl nejaktualnejsi built uzavrenej special pro to asi jenom tejden pred zahajenim, takze to uz tu jednotku asi meli...

Kane85 - 02.07.2008 | 20:49   (odpovědět)

a nevie sa ci uz ozaj bol v aktualnom builde na WWI?
sorry za double post

Kane85 - 02.07.2008 | 20:47   (odpovědět)

no presne, som rozmyslal ze comu je to podobne z jednotky
mna napadol len spy z red alert

SAS - 02.07.2008 | 20:47   (odpovědět)

Aha takže takovej špión .. mnoo to bude hodně zajímavý .. například ho poslat k roji zerglingů

halal - 02.07.2008 | 20:44   (odpovědět)

jj, jmeno je debilni, i morphling by byl lepsi.
Kazdopadne trosku lepsi verze parazita z jednicky...

Kane85 - 02.07.2008 | 20:42   (odpovědět)

zaujimavy napad ale dost hlupe meno

Bekend - 02.07.2008 | 20:32   (odpovědět)

No konecne poradnej scoutik pro moji oblibenou rasu

halal - 02.07.2008 | 20:07   (odpovědět)

Nova jednotka: changeling
Vytvari Overlord a jakmile se dostane do blizkosti nepratelske jednotky okamzite meni podobu na zakladni jednotku dane rasy dane barvy:
Overseers can create a Changeling by spending energy. The Changeling is a small unstable Zerg creature with timed life. When he gets near an enemy structure or unit he will change shape into the correct basic unit type and color to match that player. So if you get near a Blue Barracks you become a Blue Marine. If you get near a Red Stalker you become a Red Zealot, etc.

Enemy players cannot control the Changeling. It's still owned and controled by the Zerg player who created it. It is very vulnerable and can be killed by a single hit from just about anything. The Changeling cannot fight. He is just a shapeshifter, when he looks like a Marine that gun in his hand isn't "real."

You can see that something is a Changeling by mousing over the unit, by trying (and failing) to drag select or by selecting the unit and seeing the name and portrait.

What it does for the game:
1) Gives the Zerg a fun way to scout (though really they already have plenty of scouting options).
2) Makes enemy players constantly fearful of all of their own units. Is THAT a Changeling?! What about THAT GUY!?

In live games it is pretty difficult to keep on top of the "Changeling Problem" if an enemy Zerg player is trying to sneak into your base. However when you do catch them it feels pretty good.

It's something we have been trying for a few weeks and we thought we would include it in the WWI build to see what people thought.

halal - 02.07.2008 | 20:01   (odpovědět)

Prosím bez flamu

Bekend - 02.07.2008 | 19:57   (odpovědět)

Sorry Odine ale ty si vazne tupoun

halal - 02.07.2008 | 19:37   (odpovědět)

Detaily, svetla, barvy - nic jinyho sice nevidim, ale cos cekal? Ze to bude FPS?

killer.exe - 02.07.2008 | 19:36   (odpovědět)

No vlastně mezi nima není žádnej rozdíl. Až na to že budovy, jednotky, krystali a krajina. Vlastně celej obrázek je úplně jinej.

Odin - 02.07.2008 | 19:29   (odpovědět)

Když si odmyslíte trochu víc detailů země(krajiny), tak mezi těmi dvěma screeny neni žádnej rozdíl. Nebo snad nějakej vidíte?

Bekend - 02.07.2008 | 16:05   (odpovědět)

To Odin: Uz jsem to tu psal, srovnej si screeny
obrazek z drivejsi verze: http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=12047&img=bjgk.jpg
soucasny obrazek: http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=12047&img=bigh.jpg

Vos - 02.07.2008 | 15:22   (odpovědět)

Odin - Podivej se jak vypadali prvni screeny z SC2 a jak dneska vypadaji ty posledni. Vypada to hodne jinak.

Romla - 02.07.2008 | 14:57   (odpovědět)

To Odin: Ty jsi zmeškal art panel.

Odin - 02.07.2008 | 14:46   (odpovědět)

Diablo já neřešim, nehrál sem ani původní a ani neviděl nic z toho nadcházejícího. Ale co se týká SC2, tak tady pořád někdo říkáte, jak se to ještě bude měnit atd, ale zaznamenali jste někdo nějakou výraznější změnu? Tím že někdo nějaké jednotce zvýší počet hitpointů nebo sníží rychlost nebo jí umožní střílet do vzduchu, nebo jí přidá nějakou schopnost, to přece není žádná změna, ale jen balanc kterej se dá udělat i po vydání hry patchem jako u SC1. Ale co se týká nějaké grafické nebo stylové změny, taková zatím nepřišla od doby co vyhlásili vývoj SC2.

halal - 02.07.2008 | 14:16   (odpovědět)

tady je jeste par novejch screenu: http://www.sclegacy.com/content/wwi-08-coverage-11/wwi-08-coverage---starcraft-ii-media-88/

halal - 02.07.2008 | 13:18   (odpovědět)

Proste stahli modrou (tim se zvyrazni zelena) a hodili pres to takovou mlhu
Rozdil mezi starym diablem a novym je v tom ze novy pouziva svetlo. V tom starym to proste melo barvu a stin byl umelej. Podobny je to i s SC

Kane85 - 02.07.2008 | 12:55   (odpovědět)

To Romla: uplne s tebou suhlasim. tiez sa cudujem preco sa zrazu tolko ludi stazuje na vzhlad niecoho nedokonceneho. ked ohlasili SC2 pacilo sa mi to. teraz je to este lepsie a finalna verzia bude este lepsia. rovnako aj s D3 - mne sa to teraz paci a zaroven som presvedceny, ze hotova verzia bude tiez o dost lepsia.
a nahodou aj prvy SC mal vyrazne farby. rovnako aj diablo.
tolko moj nazor

Romla - 02.07.2008 | 11:09   (odpovědět)

A na těch příkladech na tiscali se mi víc líbí ta původní verze. Mimochodem měnit modrou čmouhu za bojovníkem na šedozelenou čmouhu, aby hra vypadala strašidelněji nebo realističtějii, to už mi přijde jako naprosto absurdní:
http://games.tiscali.cz/images/news/d3fanwant2.jpg

Romla - 02.07.2008 | 11:03   (odpovědět)

Tak jo, pár obrázků pro ty, komu se zdá Diablo 3 moc barevné:

http://www.cheats.ru/uploaded/d/diablo2-01145.jpg
http://www.gameogre.com/diablo2.jpg
http://www.tawerna.diablo2.phx.pl/Grafika/screeny/zlot_diablo2.jpg
http://img.hrej.cz/94/92810fcfe26fad24507051616b37b7.jpg
http://www.funstore.cz/products/blizzard/diablo2/4.jpg
http://diablo2.hustej.net/images/screenshot1.jpg

Podle mě je ta posedlost zatemněním hry naprosto nesmyslná. Diablo 2 bylo náramně barevné a tak je divné, že lidem, kteří ho hráli celé roky, to najednou vadí.

A co se týče Starcraftu, tak tam mi nikdy nevadily výrazné barvy. I původní Starcraft je měl velice výrazné. Vadí mi pouze pohádkový styl jednotek jako je Thor, Infestor, obodlákovaný Hydralisk atd.

joniik - 02.07.2008 | 10:36   (odpovědět)

ja zas dost nechapu co se vam nelibi... grafika u d3 je pekna a mne se libi a stejnak nejaky stiznosti tedka jsou uplne bezpredmetny pac se to bude urcite jeste menit a ne jednou u sc2 to samy v bledemodrym

hyperion - 02.07.2008 | 02:30   (odpovědět)

A ještě k D3 (i když to sem asi úplně nepatří). Já osobně jsem petici podepsal. Diablo jsem sice pořádně nehrál (=nedohrál), ale souhlasím s tou peticí. To co ukázali je pěkný, ale není to Diablo. Přesně chápu co na tom fanouškům vadí a mám pocit, že se jim to podařilo vystihnout na těch zmiňovaných screenech (http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=28235&r=top). A řekl bych, že jde o ten samej problém jako pro mě u SC2.

Odin - 02.07.2008 | 01:26   (odpovědět)

V podstatě souhlasím s hyperionem. Třeba hráli ste někdo AvP1 a AvP2? Tam je to něco podobnýho, v jedničce jsem měl strach projít na konec nejake chodby a kazdou chvili sem se modlil at na me neskoci nejakej alien. V dvojce už žádnej strach, respekt, sice lepší grafika ale pocit byl pryč, připadalo mi to že to hraju jak UT, prostě umřeš, nevadi rychle dal, hralo se to jakoby beze strachu, bez respektu. Navíc fanoušci starcraftu hráli StarCraft vždy jen kvůli jeho nejlepší hratelnosti, vyvazenosti, vzruseni a zábavě, ne kvuli grafice. Ti co je zajímala grafika rychle přešli na W3, těm se líbí, jak se tam pár pohádkovejch kouzelníků mlátí půl hodiny a oživují se. Nic proti tomu nemám, každýmu se líbí něco jinýho. Já osobně jsem hrál W3 dohromady asi tak deset hodin, nebavilo mě to. Pohádkové postavičky W3 a realistický SC, to bylo jako nebe a dudy. SC mě prostě bavil stokrát víc i když o tolik starší. Myslím si, že SC2 by měl být pro věrné hráče SC1, ne kasovním trhákem pro ty co za půl roku přesedlají ke hře s lepší grafikou a nebo dohrají kampaň a hru smažou. Na SC byl vždycky nejlepší multiplayer, proto má i dnes tolik příznivců. Teď se snaží StarCraftem2 oslovit všechny, ale zatím to vypadá, že to není krok správným směrem.

Romla - 02.07.2008 | 01:14   (odpovědět)

No, k té diablovské petici musím říct, že pokud chtějí zrušit většinu barev a hrát to skoro potmě, tak můj podpis si teda nezískají.

Bekend - 02.07.2008 | 00:47   (odpovědět)

Sry za triplepost, jeste se vyjadrim k tomu d3... to, ze je to dost pestre a barevne prece neznamena, ze to neni temne! Vzpomenme napriklad na vynikajici Bioshock, ktery byl temny az beda a pestrymi barvickami jen pretekal

Bekend - 01.07.2008 | 23:50   (odpovědět)

Sry vypadl mi link http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=28235&r=top

Bekend - 01.07.2008 | 23:33   (odpovědět)

No a tady je to samy v d3 universu... ty fanousci proste nikdy nebuou spokojeny btw blizz potvrdil, ze stale pracuje na jednom neoznamenem online projektu (ten ohlasi pravdepodobne na pristim wwi, na kterem se snad konecne dozvi datum vydani sc2 - coz bude pravdepodobne o vanocich 2009)

ovceking - 01.07.2008 | 23:22   (odpovědět)

To hyperion: džungle, oceany, nadherny slunce... nekolik tisic let stary pamatky po xel`nazich, davny i moderni stavby protossu, krome par mest jinak naprosto netknuta priroda... kdyz si odmyslis tech par miliard zergu tak je to idealni misto pro dovolenou...
Aiur by temnej bejt nemel, temny by mely bejt Shakuras (planeta vecneho soumraku) a Char (v podstate klasicky peklo)

hyperion - 01.07.2008 | 22:25   (odpovědět)

To Bekend: Nejde o to, že bych to nehrál jak mourovatej, ale mám pocit, že se z SC něco vytratí. Něco, co pro něj bylo typický, čím se lišil od ostatních strategií. SC měl děsně hutnou atmosféru vybudovanou právě temnotou a určitým permanentním pocitem strachu a nejistoty.

PS: Ty screeny Aiuru pro porovnání:
http://www.gamer.hr/najave/sc2/velike/sc2_9.jpg
http://games.softpedia.com/screenshots/10-463_2.jpg

Ten z SC2 vypadá jak nějaký Seyschely nebo Malajsie, prostě pěkný místo na dovolenou, ale ten z SC1, to je jiný kafe...

Bekend - 01.07.2008 | 22:11   (odpovědět)

Nechapu jak vam SC mohlo prijit tak desne temny, to samy ti co stezujou na grafuku diabla 3 - ze 2ka byla temna a 3 je pohadka.. nechapu dyt to vsechno behalo v rozliseni 320x240 prip 640x480 a prisery byly jen takovy 3barevny smouhy... (zerglig v sc, ghoul v d2) moc tomu nerozumim, nejde mi do hlavy o co vam vlastne jde... je jasny, ze blizz jeste grafickou stranku hry trosinku pozmeni, ale necekejte z toho zadnej DoW2 (zaprve by to kua nikomu neslo a zadruhe tohle vypada jako tiberium wars, na coz si "sc fanousci" u screenu z sc2 taky stezovali...) Uvidite, ze az to vyjde, tak to budete za tech 9 kil hrat jak mourovaty od rana do vecera a ani neceknete...

hyperion - 01.07.2008 | 22:06   (odpovědět)

Základní problém grafického nádechu SC2 je, že není dost temný. Nevím jak vy, ale já když hrál obrannou misi za Terrany, když čekáte na evakuaci z Mar Sara, tak jsem se těch zergských hord v podstatě "bál". Celej SC byl hodně potemnělej, v hnědejch a černejch odstínech (nemluvím o brood war). Jenže teď je všechno tak nějak prosluněný (srovnejte screen Aiuru z SC a SC2) a má to ten komiksovej nádech. V původním SC bylo všechno dost syrový (mariňáci se při smrti rozpadli na krvavou kupu vnitřností, jejich "obrázek" byl vyděšenej, zpocenej chlápek), jenže teď je to takový odlehčený. Už prostě nemám pocit, že bych poslal vojáka na děsivou krvavou smrt, ale jen mi umřel další panák.
Stejným problémem trpěl i W3, kde byli i děsivý démoni jenom pro smích, protože vypadali jak od Dysneyho. SC by měl navozovat pocit strachu a tajemna, a to SC2 rozhodně nesplňuje.

uhlyk - 01.07.2008 | 20:29   (odpovědět)

s tou pandou chcel pvoedat tolko ze jeden z grafikov je fanda pand a urobil pandu hera do w3 a taktiez pandy su v jednej tajnej misii

ovceking - 01.07.2008 | 19:44   (odpovědět)

To halal: DoW je rozhodne hezci (chtel bych aby SC vypadal podobe), ale je strasne nevyvazenej (zvlast druhej datadisk)

btw. zajimalo by me jak moc bude kampan SC podobna kampani DoW... ten zakladni koncept je stejnej

halal - 01.07.2008 | 19:00   (odpovědět)

Dawn of War vypada moc jako Warcraft: http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=12734&img=bog4.jpg

Ne, Warhammer a Starcraft jsou si hodne podobny (taky tim, ze starcraft i warcraft se warhammerem nechal hoodne inspirovat). Ted spolu starcraft a Warhammer Dawn of War souperi o to byt nejlepsi RTS hrou. Ja se ale i pres ten ne uplne puvodni koncept vzdycky priklonim ke Starcraftu. Uz si vytvoril takovej osobitej styl (kterej ve 2ce porad zustava) a je neuveritelne vybalancovanej, skvele hratelnej, s vybornym pribehem atd.

2Backow: dik. Proste ten frantik chtel vypadat chytre, kdyz si uvedomil, ze protossove se nechali inspirovat egyptem, tak se v podstate ani nechtel na nic ptat, jenom chtel upozornit ze na to prisel. Tu pandu v tom pripade chapu dobre (tzn ze vubec )

VODA - 01.07.2008 | 17:00   (odpovědět)

Já sám za sebe musím říci, že mě se to líbilo tak, jak nám to Blizzardi úkazali úplně v prvních dvou gameplay (Protoss, Terran)
Ale je to jenom můj názor...

Bekend - 01.07.2008 | 16:45   (odpovědět)

Ja se postavim na druhou stranu barikady a reknu, ze se mi graficky hav hry libi, takovy jaky ted je... a podporim take blizz s tim, ze je pravda, ze predelavaji...
obrazek z drivejsi verze: http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=12047&img=bjgk.jpg
soucasny obrazek: http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=12047&img=bigh.jpg

Pavel - 01.07.2008 | 16:41   (odpovědět)

barel -hlaveň
vanilla -tuším se vanilkou označuje původní nemodifikovaný soft (např linux kernel)

opravte mne zda se mýlím.

Marine - 01.07.2008 | 16:27   (odpovědět)

SC2 měl mít tento grafický háv: http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=12734&img=bngb.jpg

Odin - 01.07.2008 | 15:11   (odpovědět)

"A ze začátku to šlo trochu poznat" a "něco se z toho asi trochu přenese, ale opravdu je chceme udržet separované" )) Dobrej vtip. A pokud to nebylo míněno jako vtip tak buď nejsou soudní, nebo se jim to moc nedaří.

Romla - 01.07.2008 | 13:53   (odpovědět)

To Bekend: První část art panelu je víceméně tady (alespoň obrazem):
http://www.sclegacy.com/content/wwi-08-coverage-11/wwi-08-coverage---starcraft-ii-art-panel-91/

Ještě přidám zajímavý sestřih videí z W2 (PS1 verze):
http://www.youtube.com/watch?v=1puKYUr59e8

Bekend - 01.07.2008 | 13:47   (odpovědět)

Diky za clanek, ale stale tam chybi tech prvnich 20 min co sme na to vsichni koukali bez zvuku, neni to nekde na netu? to by chtelo doplnit...

btw: Q: Přemýšleli jste někdy o čtvrté rasy z výtvarného pohledu?


A: Bez komentáře (jen dopnim, ze jeste dodal - ale nebylo by to cool? Kdo z pritomnejch by chtel jeste moznost hrat za dalsi rasu?ú

to halal: K ty pande... tam se ho frantik zeptal (bylo to dost divny musel se ptat asi 3x protoze to nikdo nepochopil, kde berou tu inspiraci pro design ras, pak narazil na tu podobu egyta s protossama a pak se jeste zeptal - are you gonna have a pandaren warrior in the game? coz nikdo poradne nepobral... asi narazel na hrdinu z wowka, kterej byl zase inspirovanej cinskou kulturou...

Romla - 01.07.2008 | 13:36   (odpovědět)

S videi a scriptovanými sekvencemi to bude asi dost podobné Warcraftu 3, takže nejspíš nás čekají jen čtyři videa v originále a čtyři možná v datadisku. Dobrá zpráva je, že videa budou o moc hezčí než v původním Starcraftu. Stačí když porovnáte Warcraft 2 a 3. Pro pobavení dvě oldies videa ze dvojky:
http://www.youtube.com/watch?v=ZU-n8UZM5Cc
http://www.youtube.com/watch?v=MgJK4WpOImM

halal - 01.07.2008 | 13:15   (odpovědět)

Aha, ona uz to pravda je - v EverQuestu slo napsat /pizza a oni Vam ji v realu donesli domu a prachy strhli z EQ uctu no twoe, to uz je moc

halal - 01.07.2008 | 13:13   (odpovědět)

ve W3 je panda jako hrdina i normalne v multi
nevim proc by mela bejt v SC

jo tady je ten zertik: http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/pandaren-xpress.html

hh, jsem zvedavej za jak dlouho to bude pravda

Jetro [ redakce ] - 01.07.2008 | 13:03   (odpovědět)

Panda byla, myslim, aprilovej zertik ve WoW.

Kane85 - 01.07.2008 | 13:00   (odpovědět)

hmm no takto som nad tym neuvazoval. ok beriem to.
ohladom tej pandy - neviem to isto, ale vo warcraft3 ako eastern egg bola nejaka panda. mozno narazal na to

halal - 01.07.2008 | 12:44   (odpovědět)

(btw: cartoony je spis komixovy nez pohadkovy, ale vyjde to v podstate nastejno)
Kdyby vyrostla budova ze spawning poolu, to by bylo sakra husty, by proste z neho vyrostla a poodesla na misto urceni Ma na tu chuzi i vzhled
Ty pandy nejak nechapu, jak to znelo v originale?
Map editor menici krajinu, no to bude husty, by me zajimalo, jak s to nastavy v tom editoru, to bude muset clovek delat verzi pred a po?
S tema filmeckama toho moc neupresnil, doufam ze to nebude jako v BW - jeden na konci kazdy kampane

halal - 01.07.2008 | 12:38   (odpovědět)

Mno i pri evoluci muzes neco ztratit, treba plazi kdyz sly na sous, tak uz taky nemeli ploutve i kdyz by jim to davalo lepsi skill v plavani. Proste overlord tu detekci v tomhle obdobi totalni dominance nepotreboval, tak mu zakrnela, az zmizla uplne. Jednoduchy vysvetleni, kdyz ho potrebujete

Kane85 - 01.07.2008 | 12:33   (odpovědět)

otazka o downgrade jednotiek napadla aj mna sameho. a tusim ze doslo k nepochopeniu otazky kedze zacal hovorit o upgradovanom overlordovi.
mne tiez pride cudne ze stary overlord mal detekciu a "po evolucii" v sc2 uz nie.
teda ze ho treba najprv vylepsit

halal - 01.07.2008 | 12:24   (odpovědět)

Cool, dik za to

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.