StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
nike air max 2017 go… » 17.06. 04:40
puma women shoes » 17.06. 04:37
puma suede classic » 17.06. 04:34
https://www.litsej-i… » 17.06. 01:25
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Aktualizace oficiální stránek - Char

20.06.2008 | 01:23 - Aleth

Ještě před víkendovým WWI v Paříži, kde pevně doufáme, že dojde k mohutnému přísunu informací, tu máme aktualizaci oficiálních stránek. Vedle jednotek, budov a hrdinů se nám otevírá nová "sekce" - a to planety. První vlaštovkou pak je planeta Zergů Char.

 

Char byl původně jednou z třinácti centrálních planet Konfederace, ale nejznámější je díky tomu, že se jedná o prvotní hnízdo mimozemských zergů. Ihned po svém objevení byl Char klasifikován jako nehostinná vulkanická planeta, jejíž povrch z větší části pokrývala hustá vrstva prachu, která štiplavé atmosféře dodávala její barvu. Stupeň nebezpečného prostředí je umocněn extrémně vysokým množstvím kosmického záření, vzniklým násilným spojením okolních dvojhvězd, třídy VI F0 pod trpaslíkem, který obíhá nepravidelnou proměnnou M8. Eliptický orbit planety Char způsobuje, že se veškerá území obrácená k Slunci v periheliu promění na roztátá moře, v nichž se občas tvoří ostrovy kvůli rychlému ochlazování, jak se planeta vzdaluje od Slunce do zmrzlých končin systému. [VÍCE]

 

Navíc byly ještě zveřejněny dva artworky a jeden screenshot, který Karune později dovysvětlil:

 

Zelená jakoby pavoučí budova v levém horním rohu je nová podoba pro Baneling Nest, podmínka pro morfování Zerglingů do Banelingů. Nový design uprostřed je Infestor Pit, který umožňuje stavět Infestory. V této budově jsou také dostupná vylepšení pro Infestora.

Jak také můžete vidět, terranští Jackalové již nadále nemají jedno přední kolo, namísto toho mají dvě, což jim dává větší "bugyna" nádech.

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

halal - 22.06.2008 | 22:55   (odpovědět)

zpomalujou nepratele

Zhul - 22.06.2008 | 21:27   (odpovědět)

a jakou ulohu maj vlastne ty maradeurove

Pavel - 22.06.2008 | 15:20   (odpovědět)

Náhodou jsem zavítal na xzone a koukám, že screeny u SC II jsou z aprílu:
http://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=1997

Ti to asi neberou moc vážně, co?

Romla - 22.06.2008 | 13:01   (odpovědět)

To Hellman: Jak zpátky? Na tom videu jsou ještě medici, ne už zase.

halal - 22.06.2008 | 11:16   (odpovědět)

Taky ma 2 predni kola a zbran. Prestante vsude hledat podobnosti

Hellman - 22.06.2008 | 11:01   (odpovědět)

Nevim jestli ste si toho vsimli ale na tom videu sou zpatky medici a co se tyce jackala tak ten se zacina cim dal tim vic podobat bugine v CnC3 http://cncczech.com/index.php?clanek=19 podivejte se na tohle obrazek konkretne na 9 ze zhora

Kane85 - 21.06.2008 | 17:23   (odpovědět)

uhlyk - spravil si ma o dost starsim ale nevadi
inac ja tiez na MP velmi nesom - ja radsej pohodlnu SP kampan.
len mi bolo stale cudne ze napr rusi boli silnejsi ako spojenci a gdi silnejsi ako nod.
ale ako povedal Romla - v single hre to ani tak nevadi.
a som si isty ze tento problem v SC2 nebude - tak ako nebol v jednotke

Romla - 21.06.2008 | 17:09   (odpovědět)

To uhlyk: No ona nevybalancovanost u singlu ani moc nevadí a já multiplayer nehraju, takže jsem se u C&C série vždycky dobře pobavil - závody ve vypouštění atomovek a jiných superzbraní taky mají něco do sebe. A i hrané scénky mezi misemi jsou docela vtipné.

uhlyk - 21.06.2008 | 16:33   (odpovědět)

kane58 a preto aj bude cnc zase na picu oproti sc2

Havoc - 21.06.2008 | 15:01   (odpovědět)

Pekne. Velmi pekne. Z prichadzajucimi info. som cim dalej tym viac spokojnejsi. Ach, tie gamplay moviecka mi zacinaju liezt na nervy... aj ja si cem zahraaaaaaaaaaaaaaaat!!!

Bekend - 21.06.2008 | 14:09   (odpovědět)

Nevim jestli to tady uz bylo: http://www.youtube.com/watch?v=VP0VunlUHsc

Kane85 - 21.06.2008 | 13:23   (odpovědět)

ja osobne sa tesim na red alert 3. a tam mozem povedat ze aktualizacia noviniek je castejsia ako pri sc. prakticky kazdy tyzden predstavia 2 - 3 jednotky.
samozrejme nechcem porovnavat CS a red alert. vzdy som hovoril ze seria CnC neni dobre vybalancovana

Romla - 21.06.2008 | 13:15   (odpovědět)

To halal: No jo, novinky nejsou zase tak často, aby se dalo bavit jenom o nich. Ale pořád to velice výrazně převyšuje informace poskytované k jiným hrám. Druhá hra, na kterou se nejvíce těším hned po Starcraftu 2 je momentálně Aliens: Colonial Marines a schválně se koukněte na jejich oficiální stránky:
http://www2.sega.com/aliens//index.php
nebo
http://www.gearboxsoftware.com/index.php?p=games&game=aliens

halal - 21.06.2008 | 12:43   (odpovědět)

Ten tank se ti asi jenom zda.
K tem roachum - hydry maj taky ty svoje paraty a utoci jenom na dalku, marinak ma taky bajonet a taky (prekvapive) utoci na dalku...

Spis mi pripada, ze se fan komunita zabyva cim dal vetsima prkotinama

zeragul - 21.06.2008 | 12:20   (odpovědět)

Zda se mi to nebo ten tank vypada jak z lega. Jackal ted vypada celkem hezky. Nejspis bude moci strilet i za jizdy, kdyz vidim, jak se mu to delo otaci. Ten baeling nest vypada divne, ale mozna to bude tim uhlem. Dale nechapu, proc maji roachove ty mega klepeta, kdyz utoci na dalku. Jako by ve SC2 bylo vic a vic nelogicnosti...no uvidime.

halal - 21.06.2008 | 12:12   (odpovědět)

plamen má, byl vidět v tom původním artworku kterej byl pár vteřin po tomhle, ale ty jackalové už byli zničený...

Kane85 - 21.06.2008 | 11:37   (odpovědět)

To Pavel: To Pavel: precitaj si text v ramceku (modrym pismom )

Pavel - 21.06.2008 | 11:27   (odpovědět)

Co je zač ten krab politý zeleným plastem? (vlevo nahoře)

Lukash - 21.06.2008 | 10:40   (odpovědět)

Už tu je i buggyna No aspon, že už aspoň míří tím směrem kterým střílí ale nevypadá to, že má ten hromadný damage jak předtímstřílel nějaký ten plamen. No ale Vulturka byla lepší jak Jackal

hyperion - 20.06.2008 | 15:30   (odpovědět)

nevíte někdo co má bejt ta podivná potvora, která vypadá jako obří klíště (na druhym artworku), jejich skořápky byly už v úůvodním SC, ale nechápal jsem, co to je

jackal konečně vypadá k světu!!!

Jetro [ redakce ] - 20.06.2008 | 13:56   (odpovědět)

To Romla: Fixed. Diky.

Romla - 20.06.2008 | 13:50   (odpovědět)

Jenom malá chybka ve statistikách, 10,521 km je průměr planety, nikoliv rozloha.
Mimochodem znamená 150 primárních zergských hnízd, že na povrchu Char je minimálně 150 zergských královen?

Whiskey - 20.06.2008 | 12:07   (odpovědět)

Tak konecne jsem zalidl larvy..

Kane85 - 20.06.2008 | 10:06   (odpovědět)

bolo by mozne dat nove budovy do prislusnej sekcie?

TaSSadar - 20.06.2008 | 09:58   (odpovědět)

Zerus byla domovska planeta, ale ted je to Char... to je jako u Terranu, kdyby se porad brala jako domovska planeta Zeme, coz neni pravda, s ni uz nemaji nic spolecneho

Jetro [ redakce ] - 20.06.2008 | 09:46   (odpovědět)

To Pivmen: Omlouva me jen to, ze jsem to psal v pul druhe rano. Dik

Pivmen - 20.06.2008 | 08:29   (odpovědět)

Není domovská planeta zergů Zerus?

Scya - 20.06.2008 | 07:40   (odpovědět)

Konečně se mi ten Jackal začíná líbit!

ovceking - 20.06.2008 | 07:34   (odpovědět)

konecne zase nejaka novinka... uz se tesim az budou popisovat Aiur

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.