StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Upřesňující informace ze serveru 1UP

29.07.2007 | 18:05 - Overwatch
Známý server 1UP získal exkluzivní možnost rozhovoru a dokonce i hraní StarCraftu 2 přímo v kalifornské pobočce Blizzardu a jejich první dojmy ze hraní vám nyní přinášíme v ucelené podobě nejzajímavějších bodů. Blizzard neustále pánům z 1UP opakoval, že opravdu nic není finální a všechno se může změnit, designování nových jednotek a úpravy starých jednotek jsou na denním pořádku. Prostě klasická básnička, kterou během BlizzConu uslyšíme ještě hodněkrát.

 

PLANETARY FORTRESS
ŽLUTÉ MINERÁLY
BATTLECRUISER
Command Center je nyní při přesunu rychlejší a to jak ve vzduchu, tak i při vzlétání a přistávání. Při upgradu na Planetary Fortress se může bránit proti pozemním útočníkům.
Modré minerály budou přidávat hráči po 8, žluté po 12 minerálech za jedno natěžení.
Jedním z možných upgradů Battlecruiseru bude Plasma Torpedo.
VIKING
BANSHEE
REAPER
Viking, ve své létající podobě je velmi silnou zbraní proti vzdušným cílům. Zatím nevíme, jestli může letící Viking útočit na pozemní cíle. Ve formě mecha je Viking proti některým pozemním jednotkám velmi silný, ale proti pozemním jednotkám, které jsou určeny na pozemní cíle (např. Siege Tank), jsou jeho rotační kulomety slabé.
Banshee je speciální vzdušnou jednotkou, zaměřenou pouze na pozemní cíle. Banshee se může zneviditelnit, ale je zranitelná vůči pozemním obranným systémům určeným proti vzdušným jednotkám (Missile Turrets, Photon Cannons...).
Reapeři budou skvělou jednotkou při soubojích se Zealoty, kterým jednoduše „uskočí". Na rozdíl od Spider Mines, které měl Vulture, budou bomby Reaperů mnohem strategičtějšího rázu a mohou být efektivně využívány pro taktiku „hit and run" (zaútoč a uteč).
THOR
MOTHERSHIP
GHOST
Thor může útočit jak na vzdušné tak i na pozemní cíle, ale otáčí se velmi pomalu, což ho výrazně znevýhodňuje proti rychle se pohybujícím jednotkám. Jeho dalekonosné bombardování může být využito na napadení budov až za obrannou linií základny, aniž by se dostal do dosahu bunkrů, Photon Cannonů apod.
Mothership může schopností Black Hole zničit neomezeně vzdušných jednotek, které budou v dosahu černé díry. Dustin Browder osobně ujistil pány z 1UP, že tohle se změní, protože by bylo velmi jednoduché postavit Mothership a jedním kliknutím zničit kompletně celé letectvo nepřítele. Black Hole bude tedy schopna vcucnout jen několik vzdušných jednotek, zatím se ale neví kolik.
Ghost bude ve druhém dílu mnohem silnější, bude rychleji střílet a také toho více vydrží. Novou schopností bude možnost přivolání Drop Podů, které na bojiště přinesou čerstvé posily v podobě několika mariňáků. Zatím jsou Ghostové pouze mužského pohlaví, ale pořád se zvažuje možnost ženských Ghostů.
FIREBAT
COBRA
 
 
Firebati v této chvíli ve hře nejsou, ale pořád se o nich uvažuje. Vývojáři se snaží zjistit ideální počet pěchotních jednotek pro Terrany a zkoušejí různé možnosti.
Cobra je rychlé vznášedlo na bázi tanku, které může útočit jak na pozemní, tak i na vzdušné cíle. Jeho schopnost střílet za jízdy společně s velkou rychlostí z něj činí dalšího adepta na taktiku „hit and run" a ideální proti - zbraň na pomalého Thora.
 

 

Ještě než se pustíme do řeči čísel, tak jak server 1UP, tak i my upozorňujeme, že hodnoty jsou převzané z prealfa verze a ve finální se mohou podstatně lišit.

 

Nexus - doba stavby 100, umožňuje stavbu Forge (33), Assimilatoru (35), Pylonu (25) a Gateway (50)


Forge - doba stavby 33, vyžaduje Nexus, umožňuje stavbu Photon Cannonu (35)

 

Gateway - doba stavby 50, vyžaduje pylon, možnost upgradu na Warp Gate (30)

 

Twilight Council - doba stavby 42, vyžaduje Gateway, vývoj technologie Stalkera (35) a Immortala (35)


Robotics Facility - doba stavby 60, vyžaduje Twilight Council, umožňuje stavbu Phase Prisms (50), Observerů (33), Reaverů (55) , Colossů (vyžaduje War Beacon) (100)

 

War Beacon - doba stavby 60, vyžaduje Robotics Facility, umožňuje výrobu Colossů, možnost vynalézt vylepšení pro Colosse

 

Null Circuit - doba stavby 50, vyžaduje Robotics Facility, dovoluje stavět Obserevy a Reavery, dovoluje vylepšení pro Observery (rychlost) (110) a Reavery (útok) (140), umožňuje vylepšení rychlosti Phase Prisms (110)

 

Stargate - doba stavby 60, vyžaduje Twilight Council, umožňuje stavbu Phoenixe (45), Tempestu (60), Warp Ray (90), Star Relic (60) a Mothership (140)

 

Fleet Beacon - doba stavby 65, vyžaduje Stargate, umožňuje výrobu Warp Ray a Star Relic, dovoluje vylepšení Gravitic Thursters (rychlost pro Phoenixe) (140), Apial Sensors (dohled Phoenixe) (110), Detonate (krátce po aktivaci Star Relic exploduje. Hit Pointy určují sílu poškození) (110)

 

Cybernetics Core - doba stavby 50, vyžaduje Twilight Council, umožňuje vylepšení Charge (výpadek Zealotů), Blink (teleportace Stalkerů) (80), Hardened Shield (vylepšuje štít Immortalů) (110), vylepšení útoku a obrany pro vzdušné jednotky - Phoenix, Warp Ray, Tempest, Shuriken (3 úrovně vylepšení) (140)

 

Templar Archives - doba stavby 75, vyžaduje Cybernetics Core, umožňuje výrobu High Templar, umožňuje vylepšení schopností a vylepšení . Vynalézá Psi Storm (110), Khaydarin Amulet (zvyšuje energii High Templar o 50) (110)

 

Dark Obelisk - doba stavby neznámá, vyžaduje Cybernetics Core

 

A aby tato novinka nebyla tak krátká, přidáme ještě 17minutový rozhovor serveru 1UP s Dustinem Browderem a Chrisem Sigatym.

 

 

Zdroj: 1up.com
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Rexxus - 30.07.2007 | 16:32   (odpovědět)

2MaSaKr: Nevim co je na tom fantazy, ze si Ghost jako jedna z elitnich jednotek Terranu zavola posily...Kdyby to bylo udelane tak, ze by ti marinaci museli byt postaveni a jeste by to bylo nejak vykompenzovane, tak nevidim problem. To uz mi vic "fantazy" prijde Psi Storm .

Jetro [ redakce ] - 30.07.2007 | 15:27   (odpovědět)

Ani ne tak kvuli nedostatku casu, jako kvuli tomu, ze vcera tech novinek bylo dost (hlavne co se tyce delky), takze jsme usoudili, ze video tydne bude dnes.

Vamp - 30.07.2007 | 13:54   (odpovědět)

ne. Spis neni kvuli nedostatku casu. To vis prazdniny, dovolene.

Romla - 30.07.2007 | 13:52   (odpovědět)

Ten rozhovor s Browderem a Sigatym je nové video týdne?

TaSSadar - 29.07.2007 | 23:55   (odpovědět)

Unimatrix325: ma to styl, efekt a grady

MaSaKr - 29.07.2007 | 23:39   (odpovědět)

no je pekny ze ghoust dostane 6 marinaku ale porad 6 je mozna moc je proto ze protos (reba) by dostal za nejaky kouzlo ktery udela6 prob proste
takovi veci do SC nepatri samo osobe nereknu ze by to bylo zajimavi ale starcraft je proste nejlepsi hra hlavne o strateg a ne o nejake stupidni fantaz, jako kazdej chape spoustu veci ale nesmi to byt prehnane lehky uz jen proto protoze sposta lidi vedi ze hra ma byt zabavna a ne stereo tipni a proc byva stereotipni protoze spousta lidi dela to stejny a od toho je balanc a jen me desi to ze nejsou jednotky dodelany a halvne ze si myslim a to znamena nic nevedt ze SC 2 bude tak po roku 2008 takze mozna do 2009 a tomu se rika nadrzenost... sklamani je nejhorsi ale kdyz to stoji za zabavu neni nic lepsiho nez STARCRAFT

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.07.2007 | 22:45   (odpovědět)

TaSSadar : no tak to by byl, nezlob se na mě, neskutečnej bordel ))

TaSSadar - 29.07.2007 | 22:08   (odpovědět)

ja ybch dal, ze ty marinaky muzou poslat jen jednou a pak uz vubec, a to tak, ze by sli povolat pouze kdyz sou marinaci psotaveni. udelal bych to tak, ze staci 3 marinaci, kdekoli na mape, kdyz by ghost udelal kouzlo, priletela by pro ne lod (slo by videt pouze nalozeni a vylozeni, pritom by na druhe strane povolani byla behem chvilky, proste hned) a prinese je ghostovi, ovsem uz by nevyzleli 3 ale 6

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.07.2007 | 21:41   (odpovědět)

no on Nexus teoreticky dodává energii pylonům

SiMich - 29.07.2007 | 21:09   (odpovědět)

Já jen, že tam je napsáno, že potřebuje Pylon. Ona je to taková... podivná budova na to, aby byla potřeba k použití (ohledně technologie, ne energie). Čekal bych spíš, že bude potřebovat Nexus.
Popravdě by bylo ale hezké, kdyby Forge šlo stavět pouze v blízkosti Nexu, který by měl také nějakou energii...

Matik - 29.07.2007 | 20:59   (odpovědět)

Nic neni overpowered. Na vsechno je protilek. A vsechno se muze zmenit.= Moje 3 pravidla

Romla - 29.07.2007 | 19:04   (odpovědět)

Že budova nějakou potřebuje znamená, že ji musíš mít postavenou, tam se nic nemění, moc to s těma teoriema jak co bude nepřehánějte Btw všechny budovy musí být postaveny u Pylonu, kromě Nexu, ale tady jde o ten strom, lípu, kdyby někdo nevěděl

SiMich - 29.07.2007 | 18:55   (odpovědět)

Kdyby k tomu bylo potřeba postavit budovu, do které by naskákali Marine, a ta by to potom na příkaz Ghosta vyslala, to by bylo lepší.

A teď k těm budovám. Když je u Forge napsané, že potřebuje Nexus a u Gateway, že Pylon, znamená to, že musí být postaveny v blízkosti těchto budov? Tzn. Forge jenom u Nexu?
Jo a co tam dělá Cybernetics Core? Charge (a potom asi i další schopnosti) se přeci měly vylepšovat ve War Shrine.

Overwatch [ redakce ] - 29.07.2007 | 18:49   (odpovědět)

Já si myslím, že to bude mít velký cooldown, který bude platit pro všechny Ghosty zárověň, tak jako s atomovkou. Asi to nebude tak že 12 Ghostů = 12 posil v jeden okamžik, to by bylo moc...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.07.2007 | 18:41   (odpovědět)

hm, jestli si bude moct každej ghost zavolat posily, tak to bude trochu overpowered jednotka...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.