StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Nový filmeček v rámci finále NBA

10.06.2010 | 09:14 - Jetro

UPDATE (11.6. 8:31): Jak Blizzard slíbil, tak také učinil. V nočním 4. finálovém zápase NBA byl k vidění 30vteřinový spot.

 

 

Dnes v noci (kolem třetí hodiny ranní) by měl být zveřejněn dosud neviděný spot ke StarCraftu II. Stane se tak ve druhé čtvrtině 4. finálového zápasu NBA mezi Boston Celtics a LA Lakers. 30vteřinový spot je tvořen záběry ze samotné hry a bude obsahovat hlasy dvou ikonických postav ze hry.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarinus - 15.06.2010 | 19:15   (odpovědět)

Je pravda, že filmečky s hrdiny budou mít rozhodně jiný odpich, než mívaly ty bez nich (různé formy porcování teranů... ) Možná v nich nějácí terani vyhrajou i pěšky. Hromadné bitky by mohly být - nebo alespoň "týmovky", podle toho jak ti marýni prozkoumávají ten úl (či co to je) a ja se na těch rozflákaných ulicích staví do rojnice.

Ty "flashbacky" by mohli šoupnout k misím, kdy budeš na těch planetách (v případě ztráty Kerigenové asi Tarsonis...), na kterých se udály.

Romla - 15.06.2010 | 18:45   (odpovědět)

To Ultramarinus: Neřekl bych, že je to úplně škoda, že půjde o flashback, protože ta scéna určitě bude stát za to. Jinak to vypadá, že videa ve SC2 budou oproti SC1 mnohem víc zaměřená na hrdiny, asi jako ve W3, ale snad si i tak užijeme nějaké epické bitvy. Ten trailer rozhodně vypadá nadějně. Co všechno Kerriganová dokáže se asi dozvíme až po vydání Heart of the Swarm, ale ten fireball jsem taky viděl.

P.S. Øíkal jsem si, jestli seš to ty nebo ne...

Ultramarinus - 15.06.2010 | 16:10   (odpovědět)

Teď jsem si to sjel okénko po okénku a vypadá to, jako by Kerigenová (už nakažená jak bojuje se Zeratulem) dokázala házet nějáké psionické modré firebally...

Ultramarinus - 15.06.2010 | 16:07   (odpovědět)

Trošku škoda - doufal jsem že to bude něco "nového", ale nedá se nic dělat. Na druhou stranu se třeba příběh vyvrbí něják rozuměji. Líbilo by se mi kdyby se ve hře objevovali "hrdinové" trochu častěji a i mezi novýma jednotkama. Tak hodně štěstí Raynorovi a viv la revolution. Jo ps: Asi už to víš, ale ten "Ultramarine" co sem chodil tak před rokem (+-) se přejmenoval na "Ultramarinus" .

Romla - 15.06.2010 | 15:32   (odpovědět)

To Ultramarinus: Jj, přesně tak, je to flashback.

Ultramarinus - 15.06.2010 | 14:35   (odpovědět)

Romla: Takže "flashback"? Ty zrzaté vlasy by to naznačovaly - Nova byla blond.

Romla - 14.06.2010 | 22:06   (odpovědět)

Už jsem to tady psal několikrát, je to Kerrigan ve scéně, kdy ji Mengsk ponechá na pospas zergům. Nova to v žádném případě není.

Baron - 14.06.2010 | 21:28   (odpovědět)

Jsou dve moznosti - bud je to Sarah Kerriganova, tesne pred tim, nez ji zergove otravili, nebo je to Nova z traileru na Starcraft:ghost.

Ultramarinus - 14.06.2010 | 20:29   (odpovědět)

Hele a netušíte kdo je sakra ta holka/ghostka? Mě to přijde jako bychom viděli Mengska jak čučí na planetu z nějákéko cruiseru, na marýny kteří pronikají do zergského úlu a bojují v ulicích města, Zeratula jak se kočkuje s Kerigenovou a ta holka mi zatraceně připomíná Novu. Ta je ale přece "protistrana" - ne? Vždyť měla být loajální Mengskovu Dominionu (a hra bude za Raynorovy jezdce - alias protidominionskou guerillu) ne?

Kostěj Nesmrtelný - 14.06.2010 | 11:41   (odpovědět)

Nejspíš se nepředpokládá, že by měl ghost ustát ránu ze siege tanku, takže nevim, proč ho měli navlíkat do mariňáckýho CMC, kór s ohledem na možnosti infiltrace.

Kostěj Nesmrtelný - 14.06.2010 | 11:37   (odpovědět)

z: já tam teda žádnej latex neviděl...
Nevim z čeho dělaj brnění pro ghosty, ale tipoval bych nějaký specielní, tvrzený plastický látky.

redArchon - 14.06.2010 | 00:35   (odpovědět)

To z: No vidno že si tuto stranku našiel nahodou a ani nevieš čo je SC alebo SC2

ale keď sa už pytaš ...
Tak Ghost su telepaticke jednotky ktore maju najlepšiu terransku(ludsku) technologiu na špionaže , a to je tichi pohyb a neviditelnost ,atď . a keby mali dake kovove obleky , tak tie všetky možne zvuky železa by sa nedali prepočuť aj keby Ghost bol neviditelny , a ešte určite ta neviditelnost nieje na kilometre funkčna ale na male/na telo vzdialenosti .

No a je to aj dobri Fan service
i keď v SC nebol vpodstate skoro vobec (v sexualnom zmysle) fan service , ale v takomto videu tam určite niečo pre latex milovnikov bude

z - 14.06.2010 | 00:12   (odpovědět)

U pár scén si ani nevzpomínam že bych je někdy viděl...

Ostatně proč Ghosti nosí latexový oblečky? A proč má latex lepší obranu než několikacentimetrovej CMC pancíř?

Romla - 13.06.2010 | 15:18   (odpovědět)

To Seafood: Myslím, že Metzen při diskuzi s dabéry říkal, že tam bude pár flashbacků do minulosti a jedním z nich bude video, jak byla Kerrigan ponechána na pospas zergům. A je celkem poznat, že půlka záběrů z tohohle traileru je právě z toho videa.

Seafood - 13.06.2010 | 14:54   (odpovědět)

@Romla: hm, scenou by sedelo, zeby flashback do minulosti ? som uz aj zabudol skoro ze kerrigan bola predtym rysava ghostka

redArchon - 13.06.2010 | 01:08   (odpovědět)

už viem čo spravim ako druhe keď naištalujem Starcraft 2
prve bude : obsadim si svoj oblubeny nick
druhe : pozrem si všetky tie videa čo su tam

Destro - 12.06.2010 | 22:50   (odpovědět)

To Romla: jenom souhlasim, hry hraju pro odreagovani ne hardcore, ale u toho sc1 ty videa maji neco do sebe. Nejde o rozliseni ale co ti to video da a sc1 me toho (pozitku) dava hodne i oproti jinym novymhram. A neni to nostalgie

mauriicio - 12.06.2010 | 20:41   (odpovědět)

Jestli se bavíte o té Terrance v bílém, mě přípomíná doktorku z jedné zveřejněné záchranné mise, no ale je to už doba co jsem to viděl tak nemůžu moc říct

Romla - 12.06.2010 | 19:47   (odpovědět)

To Seafood: Nikdo neříká, že tam Nova nebude, ale ta zrzka v tom videu je každopádně Kerrigan.

Seafood - 12.06.2010 | 17:59   (odpovědět)

@Khenyk: Suhlas , navyse blizz pri niektorom z rozhovorov vraveli ze sa ma Nova v hre v priebehu kampane objavit.

Shang - 12.06.2010 | 17:58   (odpovědět)

Stačí ty hry spouštět v okně a jeto.

lojza - 12.06.2010 | 11:52   (odpovědět)

Ona je to casto problematika "prilis velkych monitoru" Na te 22 co mam doma opravdu 320x200 uz nevypada nic moc, ale uprimne receno - hral jsem v zivote DOST her, kterym 320/200 stacilo k tomu, aby se na to dalo slusne koukat. V dobach 286/12MHz to byl vrchol grafiky Tuhle jsem se dival u brachy na One Must Fall , ma 21 CRT monitor a jeste se na to docela slusne da divat, i kdyz to je dost stara hra V 640x480 je to v pohode i dodnes - ale fakt to vypada hur jen diky velkym monitorum.
Trebas Dunu2 jsem hraval sveho casu na 17 monitoru a docela to slo jeste...Bracha ted nedavno spoustel znova Chaos Engine a da se na to divat i na te 21cce...
Popravde receno, kdybych si mel vybrat hrat Fallout2 ci Fallout3, sahnu po Fallout2, a uprimne receno ta grafika bude pro me v pohode dodnes.

Romla - 12.06.2010 | 00:34   (odpovědět)

To Pralev: To jo, spousta nostalgie je v tom taky, ale to neznamená, že žádná stará hra, kterou jsem nehrál se mi nemůže líbit a naopak. Obzvlášť já často hraju hry, které vyšly i před 5 nebo 10 lety a určitě bych je nehrál, kdyby mi jejich grafika přišla hnusná. Například jsem si po The Lost Vikings chtěl zahrát i dvojku, ale nebavilo mě to jenom kvůli té hnusné grafice, které je u dvojky mnohem horší než u jedničky - SNES verze je v pohodě, ale převod na PC je katastrofální:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:LostVikings2_screenshot.PNG

Jerry - 11.06.2010 | 23:22   (odpovědět)

No ja samozrejme ne ze by mi hezka grafika vadila, ale z hlediska hodnoceni kvalitni hry to povazuju az za druhoradou zalezitost - treba ted (asi pred mesicem) sem si zahral SW kotora (taky neni graficky zrovna nejnovejsi hra)a objektivne musim rict ze lepsi rpg sem nehral...a to sem to hral poprve az ted (v dobe co uz sou garfikou rpg uplne jinde)...chci tim rict to ze krasna grafika je fajn, ale neni to ta vec co nas na hre bavi...a pokud jo tak by sme se meli nad sebou zamyslet pac koukani z vokna ma grafiku mnohem lepsí xDD

Pralev - 11.06.2010 | 23:09   (odpovědět)

Problém je, že u her, které jsme hráli, nejsme objektivní. Mně třeba týden co týden chodí na mejl newslettery z webu Abandonia.com (výborná sajta s abandonwarem), ve kterém vždy ukazují cca 3-4 hry i se screenshoty a přesně platí, že hry, které jsem před těmi 10-15 lety hrával, mi pořád přijdou moc pěkné :o)), a ty, které jsem nikdy nehrál, ani nemám chuť vyzkoušet, když vidím tu grafiku na screenshotech :o)

Khenyk - 11.06.2010 | 23:03   (odpovědět)

To Franta: No nikdo neví jestli ještě blondcka je, že jo. Třeba se obarvila

http://tinyurl.com/2v5y4dc

MATRIXXXL - 11.06.2010 | 23:00   (odpovědět)

koukatelne nekoukatelné. jéééžiš marja. ja hry dělím na dobré, pruměrné a špatné. pokud ma dobra hra dobrou grafiku , mezi ně považuju i sc2, tak tim jenom lépe.

Romla - 11.06.2010 | 22:51   (odpovědět)

To Unimatrix325: Prostě odsoudit veškerou starší herní produkci k tomu, že je nekoukatelná, mi k ní přijde hodně urážlivé. To, že se starší hry hrají na menším rozlišení a mají méně detailů přece neznamená, že jsou hnusné. Pro tebe ano? Pro mě tedy ne. To je jako říct, že parní lokomotivy jsou nekoukatelné a přitom někomu se mohou líbit víc než ty moderní.

Kostěj Nesmrtelný - 11.06.2010 | 22:46   (odpovědět)

Já to mám hodně jako Romla , takže ho jmenuju svým hlavním mluvčím v téhle věci a zdržím se dalších komentářů

Romla - 11.06.2010 | 22:30   (odpovědět)

To Unimatrix325: U mě to nezáleží na obsahu, spíš mám vyšší toleranci, takže ani deset let staré hry nepovažuji automaticky za nekoukatelné, bez ohledu na to, jestli jsem je hrál nebo ne. Taky nevím jakou přesně máš definici toho slova nekoukatelné, ale podle mě je koukatelné prakticky všechno, pouze něco méně. Možná takový Warcraft 1 už bych označil za téměř nekoukatelný, ale Starcraft 1 jsou proti tomu pořád grafické orgie a jeho grafika mi požitek ze hry nijak nesnižuje.

Franta - 11.06.2010 | 22:30   (odpovědět)

To Khenyk: Nova je blondcka

CrazyboCZE - 11.06.2010 | 22:23   (odpovědět)

nevim co tu furt mluvite o grafice a vychvalujete RE3 a posledni CaC je to hnus a na to se neda divat sto lidi sto chuti,ale vubec se to neda srovnat SC jasny vitez ne protoze jsem fanousek teto hry proste se mi to vic libi

Khenyk - 11.06.2010 | 22:07   (odpovědět)

navnadili

btw k té holčině s tim klackem. Asi to vypada na Novu z SC Ghost: http://www.google.com/images?q=nova+starcraft+ghost

Kostěj Nesmrtelný - 11.06.2010 | 21:47   (odpovědět)

voňavá dírka: to máš nejspíš pravdu, ale kdo by se s tebou modeloval

Lojza - 11.06.2010 | 21:02   (odpovědět)

K narokum na HW - on dneska dobrej herni HW uz neni tak drahej, jak to bejvalo. Pred cca 2 mesicema jsem kupoval novou desku s CPU , kupoval jsem ten nejrychlejsi 4 jadrovej Phenom II , i s deskou to bylo neco k 7 tisicum Kc - podle me to neni nic, na co by si clovek nevydelal i kdyby brigadne behem 1 mesice, nehlede na to, ze "bazarovy" to pujde koupit i levneji...grafiku mam uz neco pres rok nvidii 260GTX a to se dneska da starsi poridit za par tisic...defacto za 10 tisic se postavi zaklad kompu, kterej bude relativne na spicce co se tyce vykonu (jasne, nova lepsi grafika by byla lepsi, ale neni to nejak extra nutny). Hraju vsechny detaily na max, a kdy se to jedine malicko zadrhava, je pri 2v2. Pri 1v1 se to temer nestane...Predtim jsem mel 2 jadrovej Athlon / 6000+ a musim rict, ze ty 4 jadra jsou docela znat, predtim to obcas nestihalo i pri 1v1, hlavne pri hre s carrierama vs masa zergu) Asi jak to pocita fyziku...nevim. Znova ale opakuju - za 10 tisic se da ze starsiho Pc udelat "nadupany" herni stroj, ktery bude kompromisni, ale vykon bude mit super. A at mi nikdo nerika, ze v dnesni dobe nevydela 10 tisic i kdyby za 2 mesice, pokud budu student a budu delat ciste brigady....

liRik - 11.06.2010 | 20:30   (odpovědět)

terrific!!!!!!!!

Jerry - 11.06.2010 | 20:14   (odpovědět)

No ja nevim, dneska uz pokud neco nevypadá jako realita tak to lidi odsoudej...ale proc? Treba muj nazor je ze hra typu SC II - ktera je stavena predevsim pro soutezni ucely by nemela zakladat na grafice tak aby vsechno vypadalo ,,uzasne", ale spis aby vse bylo prehledny a dobre se z tim pracovalo (coz se podle me celkem povedlo).
Jinak ja takovou hru teda nehraju rozhodne kvuli grafice... nebejt toho ze ze vecina w3 komunity presouva do scII (a SC II je z w3 rozhodne srovnately - mozna i vic nez to, ale to ukaze az cas), zacnu hrat taky SC II... ale neni to rozhodne kvuli tomu ze tam sou detailnejsi jednotky a propracovanejsi exploze ...

MATRIXXXL - 11.06.2010 | 20:12   (odpovědět)

To voňavá dírka: co sem vubec lezeš

Anti-Mage - 11.06.2010 | 20:09   (odpovědět)

To voňavá dírka: bééééé

voňavá dírka - 11.06.2010 | 20:06   (odpovědět)

OMG..ukážou pár ubohých záběrů, se slabým vizuálem a tupé ovečky píšou okamžitě "EPIC"...stupidní fanatismus a zaslepenost - aneb, i kdyby vám tam ukázali střílející h*vno po zerzích, tak z toho budete onanovat blahem...nejsmutnější je však fakt, že za 8let vývoje, se zmohli na takový herní kýč

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.06.2010 | 20:02   (odpovědět)

Jenomže se bavíme o grafice, ne o obsahu
Ale to je fuk. Lidi, co maj SC v srdci asi nikdo nepřesvědčí, že ta grafika je nekoukatelná... i když to asi záleží i n subjektivní definici toho slova...
Mimochodem pár let měly 3D hry taky totálně nekoukatelnou grafiku, než se enginy dostaly trochu na úroveň. Myšleno tak, že i 3D hra měla horší grafiku, než 2D hra - z dnešního pohledu, protože až na rozlišení teoreticky nebyl problém udělat 2D hru s nestárnoucí grafikou. Ovšem udělat 3D hru s nestárnoucí grafikou nelze. Takže kamenem úrazu je to rozlišení. 640*480 - to má dneska kdejakej mobil.

Romla - 11.06.2010 | 19:02   (odpovědět)

To Unimatrix325: Vezměme třeba věechny starší hry od Blizzardu, podle tebe nejspíš všechny s nekoukatelnou grafikou. Já to beru jinak, grafika je pro mě koukatelná třeba i u her jako jsou The Lost Vikings, Blackthorne nebo Warcraft 2. Nepotřebuju hry s fotorealistickou grafikou, aby se mi líbily. Jedná se o hry, nikoliv o populárně-naučné pořady. Grafika je pro mě koukatelná, pokud má určitý konzistentní styl, je přehledná a hodí se ke hře a to platí i pro grafiku SC1. V jistém smyslu je grafika SC1 lepší než grafika W3, protože W3 už šel cestou předimenzovaných siluet a humorně vypadajících jednotek, ve které částečně pokračuje i SC2. Přesto je pro mě i grafika W3 naprosto v pohodě koukatelná.

Øekl bych, že je to hodně subjektivní, takže pokud tvrdíš, že je pro tebe grafika SC1 nekoukatelná, pak máš asi pravdu, pokud ale tvrdíš, že je obecně nekoukatelná, pak téměř jistě pravdu nemáš.

VitoSs - 11.06.2010 | 18:17   (odpovědět)

Sam: no taky ze to nehraju na tynejvyssi :p ale jen me to zarazi no... a Unimatrix: kdyby dneska nekdo vydal hru s grafikou jako SC BW tak se mu vysmeju ze ma docela koule s timhle jit dnes na verejnost protoze hrys dnes vypadaj... xD jinak... ale ze by se na to nedalo koukat rikat nebudu protoze to je blbost

Romla - 11.06.2010 | 18:03   (odpovědět)

To Unimatrix325: Vem si film Souboj Titánů - první verze (1981) je skvělá dobrodružná pohádka se zastaralými, ale koukatelnými triky. Druhá verze je akční slátanina bez hlavy a paty s nějakými triky, které jsou možná dokonalejší, ale nemají duši a jako celek stojí film za prd. A když budu mít na výběr, vždycky se radši podívám na verzi z roku 1981.

Starcraft 1 je jedna z těch her, které i po letech vypadají dobře, jsou hry, které už v době vydání vypadají strašně (Simon the Sorcerer 3), ale k těm se SC1 v žádném případě neřadí.

Sam - 11.06.2010 | 18:02   (odpovědět)

To Unimatrix325: ty se nevzdáš, co?

Sam - 11.06.2010 | 18:01   (odpovědět)

a to vzhledem k dnešní době mám bych řekl nějaký slabší průměr (myslím tu grafiku), ale koupit novou se rovná koupit i zdroj a to se rovná rozvrtat celou case a do toho se mě taky nechce (platit za namontování takových banálností fakt nehodlám)..

Sam - 11.06.2010 | 17:59   (odpovědět)

To VitoSs: na tak znova - co si o tom myslet.. když na nejvyšší nastavení nevidíš změnu a seká se ti to, proč ho tam mít..? mě se s GTX260 seká jenom spine crawler defence, kde to tolik animací útoků prostě nestíhá..

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.06.2010 | 17:54   (odpovědět)

Tak jinak - kdyby SC1 vyšel dneska s toudle grafikou, myslíte, že by to někdo označil za koukatelný ? A když ne, tak v čem je rozdíl ? Z dnešního pohledu je prostě nekoukatelná

VitoSs - 11.06.2010 | 17:42   (odpovědět)

vsiml sis do jakyho detailu jsou ty modely delany?? vzdyt vidis jak se kazdej marinak zamraci a zjevi se mu hruza v obliceji kdyz na nej bezi zergskej limit... ne ale ted vazne moc to srovnavas s dnesnim meritkem v ty dobe to musela bejt prinejmensim pekna grafika a i dnes je to vpohode ze jednotka nerovna se dvacet kosticek o ruznych barvach ... Pralev: jj jde to nastavit ze ti monitor zobrazuje nalevo a napravu cerny pruhy a hra ma roztahla neni... Sam: no rikam ze zelezo mam rekl bych vpohode jedine graficka karta zaostava ale to o prazkach hodlam vyresit ale nevim co si mam myslet o tom ze kdyz to mam graficky nastaveni takovy jaky mam a beha to (az na bitvy dvou limitu) bez sekani a pak dam vsecko na nejlepci nastaveni tak nepozoruju moc zmen ve vzhledu ale v narocnosti pozoruju dost zmen (nejsou zadny armady jen mi tezi proby nic jinyho se nedeje a stejne se to seka...)

Romla - 11.06.2010 | 17:39   (odpovědět)

To Unimatrix325: Pro mě SC1 koukatelný v každém případě je. Kvůli tomu, že je to 12 let stará hra, nebudu tvrdit, že vypadá hrozně, když to není pravda. Každému se ta grafika líbit nemusí, ale to neznamená, že není koukatelná.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.06.2010 | 17:31   (odpovědět)

Ta grafika SC1 neni nic jinýho, než nostalgie. Jinak by lidi viděli, že to je jenom pár pixelů Člověk spíš obdivuje to umění nacpat toho tolik tak zřetelně do tak malýho rozlišení, ale že by to bylo koukatelný, to fakt ne.

Romla - 11.06.2010 | 17:24   (odpovědět)

To Pralev: A jakou máš grafiku? ATI nebo NVIDIA? Na obou to jde upravit tak, aby se obraz neroztahoval a vypadá to pak mnohem líp.

Pralev - 11.06.2010 | 17:20   (odpovědět)

Na SC:BW se dá dívat i teď (ačkoli po pár her SC2 už ten zub času člověk vnímá palčivěji), nicméně největší problém SC:BW grafiky vidím v tom, že absentovalo širokoúhlé rozlišení, na mém monitoru se ta grafika tím pádem horizontálně hrozně roztáhne a vypadá to dost divně.

Olda - 11.06.2010 | 17:00   (odpovědět)

já zas musim řict, ze to skončila beta, tak jsem se vratil k staremu SC a byl to pro me trochu šok ze začatku. Uz jsem si zvykl, ale nemužu řict, že by mi to přišlo uchvatné, ale zase ani, že je to hruza. Holt je to starší hra. Krom SC nic jineho nehraju

Sam - 11.06.2010 | 16:58   (odpovědět)

To VitoSs: no co si myslet, heh.. to je podle toho, co máš za železo, že jo..

Romla - 11.06.2010 | 16:57   (odpovědět)

Co se týká toho traileru, tak to vypadá, že drtivá většina záběrů je ze dvou filmečků: "Polapení Kerrigan" a "Zeratul potkává Kerrigan v jeskyni zázraků". Pak jsou tam ještě nějaké záběry s mariňáky a pravděpodobně Raynorem, které by mohly být z jiného filmečku. Pořád bych to viděl tak na 4 renderované filmečky, každý v délce průměrně okolo 3-4 minut (včetně intra).

Romla - 11.06.2010 | 16:38   (odpovědět)

No já nevím, ale mě grafika SC1 taky přijde pořád koukatelná, rozhodně s ní nemám žádný problém. Na dnešní dobu už to sice nestačí, ale nikdy mě ještě při hraní SC1 nenapadlo, že ta hra vypadá špatně.

Například taková Total Annihilation, která je jenom o rok starší jako Starcraft mi opravdu přijde graficky nekoukatelná, ale Starcraft se mi líbí i teď.

VitoSs - 11.06.2010 | 16:33   (odpovědět)

jo SC2 vypada dobre o tom zadna ale ty naroky jsou podle me moc velky ja to nehraju na zadny konkretni nastaveni neco mam na ultra, neco na medium, neco na low a vypada to pekne a neseka se mi to jsem s tim spokojenej ale kdyz dam vsechno na nejvetsi tak mi prijde ze je to jen o neco svetlejsi a hlavne se to o dost vic seka takze nvm co si o tom mam myslet no

Kostěj Nesmrtelný - 11.06.2010 | 16:26   (odpovědět)

Uni: Asi se trochu rozcházíme ve definici toho "dá se na to dívat".
Já tu 640x480 grafiku teď provozoval na svý 22" a rozhodně mi to na zážitku ze hry nijak neubralo. To se o takovym o tři roky mladším Emperor: Battle for Dune nedá říct ani náhodou. Ovšem hlavně že to v tý době bylo 3D, že...
Grafická stránka SC mě teda ani dneska nijak neuráží.

Polop - 11.06.2010 | 16:20   (odpovědět)

Opravdu dobrý spot jen by mě zajímalo kdo byla ta holka. Jinak Tutorial pro Editor bude ještě o den čekat takže se omlouvám předem.

VitoSs - 11.06.2010 | 16:12   (odpovědět)

no tak s tim ze je SC BW nekoukatelny fakt souhlasit nemuzu protoze rozliseni neni vsechno a modely jednotek jsou docela vpohode, ta hra ma realtime stiny a koukat se na to da... ale s tim ze SC2 ma vysoky naroky bohuzel souhlasim je fakt ze kdyz je nejaka vetsi bitva kde je hodne akce tak chapu ze to pri vetsim nastaveni bude lagovat ale to ze kdyz dam vsechno na high a hned nazacatku hry kdyz mam jen CC a SCVcka mi to laguje?? tak to se mi teda moc nelibi... a to nemam tak spatnej pc...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.06.2010 | 15:47   (odpovědět)

Dvanáct let po vydání se na sc1 dá bez problémů dívat ? Jako nic proti nostalgii a hraní starý hry, když herní systém je super, ale řekněme si narovinu, že ta 640*480 grafika už je zastaralá cca 10 let a cca 8 let nekoukatelná

A SC2 vzhledem ke svojí grafice rozhodně teda nemá rozumný HW nároky

redArchon - 11.06.2010 | 15:42   (odpovědět)

dufam že videa naištalovaneho SC2 budu v 1080p a minimalnou kompresiou , nie ako vo WoW , že z naištalovaneho WoW su menej kvalitne , ako tie čo sa daju oficialne stiahnuť na Blizzard webstranke v 1080p

Kostěj Nesmrtelný - 11.06.2010 | 15:33   (odpovědět)

A fakt, že i dvanáct let po vydání se na tu hru dá bez problému dívat.

Lurker - 11.06.2010 | 15:09   (odpovědět)

Animačky od blizzu jsou nářez....
To JohnyX:
Ohledně toho WoWka-taky patřim k lidem co hráli wowko chvíli a nechali toho. Spíš mě ta hra sere abych pravdu řek. Není to hra pro každýho a nemusí se každýmu líbit, ale říct že to nebyl/není úspěšnej titul může říct jen blázen. Nerad to říkám ale Wowko je snad nejúspěšnější hra všech dob - přesně jak psal Pralev.
"To že dělaj hru 5 let a pak technicky vůbec neodpovídá době, taky nepovažuju za příliš velký úspěch." - jestli tímhle narážíš na SC2, tak si opět totálně mimo. Skvělá grafika, není jen o počtu shaderů, pixelů, polygonů, teselaci a podobnejch věcech. A to v čem je blizzard mistr je právě to, jak udělat skvěle vypadající hru (kterou SC2 bezesporu je) s minimem výše zmíněnejch věcí. Výsledkem je pak nejen maximální přehlednost ale hlavně rozumný HW nároky.

Sam - 11.06.2010 | 15:05   (odpovědět)

To Flex: i když si koupíš jen WoL, pořád budeš moct hrát na battlu..

MATRIXXXL - 11.06.2010 | 14:53   (odpovědět)

To Flex: taky by mě to zajmalo jak to bude. ale podle mě se budou kupovat jen kampaně. nebo něco podobneho u wowka. kdys vyjde datač....

Flex - 11.06.2010 | 14:42   (odpovědět)

Hoj chtel sem se zeptat jak to doopravdy bude s SC2 a datadisky co se tyce hrani na B.netu... od nekoho sem slysel, ze pokud si jako majitel SC2 WoL nekoupim dalsi datadisk tak se pro me ukonci moznost pripojeni na B.net... nevite co je na tom pravdy?.. predem dekuji za odpoved...
S pozdravem Flex

JohnyX - 11.06.2010 | 13:48   (odpovědět)

To Lojza: No ano, v ultimě byly ty hromadné bitky hodně chaotické No v ultimě bylo málo možností, a mostra byly docela tupé no. Ale zas to pvp mi připadlo nejvíc zábavné a bylo hodně o skillu
Hlavně fajn bylo lovení lidí jako player killer
Nejlepší na tom bylo to, že si mohl portivníka komplétně zprasit, zabít mu koně a obrat ho do nuly
Někdo je hold rád zlomyslný

Lojza - 11.06.2010 | 13:38   (odpovědět)

To JohnyX: Ja nevim no..UO byla vyborna, na svou dobu hodne vyborna, ale zase diky moznosti zasekavat monstra o prekazky pomerne jednoducha ve hre proti "systemu". Docela si pamatuju, jak jsem trenoval luk tak, ze jsem mel runu do nejakeho dungeonu, kde se draci nechali zaseknout o stul...a tam jsem si na nich trenoval skilly...PvP jsme hrali takove akce hromada lidi vs druha hromada lidi, a bylo to pomerne chaoticky
Davo -> jak jsem rekl, ja jsem s WoW skoncil pred prichodem datadisku - v te dobe byly BG to nejlepsi, co slo hrat

davo - 11.06.2010 | 12:34   (odpovědět)

Teraz bolo MLG. Mali ste to ísť vyhrať keď je to wowko tak bez skillu ^^ 9 litrov tak bokom nie je zlé... BG by som moc pvp nenazýval. To je ako v sc copper liga xD

JohnyX - 11.06.2010 | 12:15   (odpovědět)

To Lojza: No já hrál ultimu online dlouhou dobu a to jen na shardech Dark Paradise a Endor a musím uznat, že to byla asi nejlepší online hra, co sem hrál. I když dnes už je docela pass. V této hře byl skill uplně na jiné urovni než ve Wowku. Mimo to jedna z věcí, kvůli které wowko nebudu nikdy hrát, i když mám spoustu kamarádů co ho hráli je ,,nemožnost lootu z lidí"
Prostě pvp bez lootu sux. Každý hráč by měl nosit jen takové itemy, které mu jeho skill dovolí. Pokud si lama, tak si prostě top pvp equip dooblíkneš, pač tě hned za rohem někdo sundá.

VitoSs - 11.06.2010 | 12:12   (odpovědět)

no to prave by bylo fajn kdyby to bylo cely delany renderem... protoze ty videa co dela blizzard jsou ve vsech ohledech skvely vzdyt uz jen uvodni video k SC BW bylo hlavne po graficky strance na tu dobru dost dobry... pribeh myslim ze by pro ne nebyl problem a kdyby to klidne udelali jako nejakej cca 2 hodnovej film celej na pc tak by to bylo fajn... a yslel jsem ze ten Warcraft film bude taky na pc delanej oO

Kostěj Nesmrtelný - 11.06.2010 | 12:05   (odpovědět)

Na filmu World of Warcraft se už opravdu pracuje, a agentura JPP (Jedna Paní Povídala) prohlašuje, že se má točit okolo Arthasova pádu, přičemž Arthase by měl hrát David Wenham (Faramir z Pána Prstenů). Osobně bych tomu ale velkou váhu nepřikládal . Každopádně to nebude komplet CGI, ale klasickej celovečerák a Blizz se na tom bude podílet tak maximálně výpomocí se scénářem.

VitoSs - 11.06.2010 | 12:00   (odpovědět)

tohle mi pripomina diskuse k Avataru nekteri tvrdi jaka je to picovina a jakou udelali chybu kdyz na to sli ale mozna ze nekolika tisicum lidem se to nelibi ale ten Cameron na tom vyrejzoval jaxvine stejnetak WoW at si rika kdo chce co chce jak je to spatny tak presto si to ty lidi koupili a Blizzard na tom vydelal... ja osobne si myslim ze WoW JE kravina ale to ze to melo uspech nepopiram... a animovanej film kdyby blizzardi udelali tak to souhlasim to by byla opravdu pecka a verim ze driv nebo pozdeji nejakej film ze sveta Starcraftu udelaj (na filmu Warcraft jsem sylsel ze uz delaj... ???) a tohle videjko no to je proste bombovy k tomu neni co dodat

MATRIXXXL - 11.06.2010 | 11:57   (odpovědět)

taky doufam ze tam moc tech flashbecku nebude. treba at tam je jak se sarah stala qob ale tim to hasne.

olda - 11.06.2010 | 11:56   (odpovědět)

i ta třetina se mi zda hodne

Kostěj Nesmrtelný - 11.06.2010 | 11:56   (odpovědět)

Já bych taky řekl. Už bysme o tom slyšeli i z oficiálních míst. Navíc to moc nezapadá do toho jejich konceptu se Star map a nelinearitou kampaně.

CrazyboyCZE - 11.06.2010 | 11:55   (odpovědět)

To Olda: pise z tretiny,to by me nasralo
To Temnotaman: kde to ctes??

Olda - 11.06.2010 | 11:54   (odpovědět)

to si myslim, ze je hloupost, aby byl jenom flashback, kdyby to byla pravda, tak si to nikdo nekoupi.

Temnotaman - 11.06.2010 | 11:46   (odpovědět)

Hojky co je na tom pravdy, že kampan za Terrany bude asi z třetiny flashbacková a budo utam vlastně stejné události znovu, co už byly v jedničce. Na internetu je toho docela dost a dost se toho bojím. Já chci aby příběh pokračoval a ne hrál znovu 1 v lepší grafice.

Lojza - 11.06.2010 | 11:46   (odpovědět)

To Dragonis: Fallout3 me nemohl zklamat, protoze jsem dopredu vedel, ze to bude totalni sracka...no, a byla Takze jsem vubec zklaman nebyl, naopak jsem byl prijemne prekvapen, ze to byla jeste vetsi sracka, nez jsem cekal, a ze jsem toho cekal hodne ))

CrazyboyCZE - 11.06.2010 | 11:45   (odpovědět)

To Gigi: predpokladas spravne a tim se bude vlastne ubirat celej pribeh,Raynor bude vzpominat na tuto vec kdy Kerigenova zustala obklopena zergy a udelali z ni kralovnu cepeli a Zerataul jak bylo videt z videa rikal jeji zivot bude ve tvych rukach a i kdyz spravedlnost rika ze by mela umrit,musis ji zachranit,tak vo tom to bude,zase ji nejak zachrani,ale kdo by ji chtel zabit? Tod otazka vsichni a tak nejak to bude asi koncit a prechazet na druhy dil za zergy a Tosove to ve trojce zase vsechno spali a bude klid

Lojza - 11.06.2010 | 11:44   (odpovědět)

Btw co se tyce WoW a skillu , a obecne MMORPG a skillu....A co si predstavujete pod takym pojmom skill, Kefalin ? Prislo mi, ze ve WoW minimalne v PvP jsem mel vetsi apm, nez kdyz hraju SC A fakt jsem mistama nestihal...Kdyz vezmu battlegroundy, je tam potreba mit urcite strategicke mysleni, predvidavost...Nemyslim si, ze tam nebyl potreba vubec skill
Hraval jsem hodne Ultimu online - samozrejme myslim oficialni UO, zadne trapne napodobeniny - a tam to byllo taky slozite, ale troufam si tvrdit, ze ne tolik jako ve WoWu. UO dodnes povazuju za jednu ze spicek v tomhle oboru, ale na WoW to hernim konceptem podle me nema...
Jinak k tomu filmu - asi uz jsem starej, nebo co , uz jsem takovych uzasnych videi par videl...nejak extra to se mnou nic moc nedela, orgasmy z toho teda nemam ) Neco takoveho jsem ocekaval, takze to splnilo me ocekavani, nic extra bych v tom nehledal
A i kdyz nemam nic proti lidem, co tyto hry hraji na single, a "zerou" pribeh a podobne, sam si to samozrejme vychutnam take, tak myslim, ze porad ta hlavni herni "zabava" bude v multiplayeru. Bylo to i ve W3, a to tam byl single podle me extra vybornej

Gigi - 11.06.2010 | 11:41   (odpovědět)

Předpokládám, že ta ženská(ghost) byla Kerriganová co? A ta tuna zergů kolem byl asi moment, kdy se na ni Mengs vysral a udělali z ní the Queen of Blades.

Dragonis - 11.06.2010 | 11:37   (odpovědět)

He no myslim že se v naprost většině shodnem v tom ž JohnyX je tro(t)l a nebo ma tu smulu že žije v jinym vesmir než ostatni. (upřimě ho litujií :-p)
A něco malo k tomu videjičku. Sakra jesli to jsou jen urivky z kompletnich videi ou ou. Malokdy se mi stane že se tak brutalně těšim naposled to bylo u Falloutu 3 (tam bylo zklamani) tak doufam že mě blizz nezklame

Pralev - 11.06.2010 | 10:49   (odpovědět)

Ten johnyX je hroznej troll :o)))

Chlape, nezaměňuj alespoň osobní nesympatie k dané hře za neúspěch dané hry. Větou, jakože WoW nepovažuješ za úspěch, se velmi shazuješ, když všichni ví, jak neuvěřitelně úspěšná ta hra je (pravděpodobně nejúspěšnější PC hra všech dob).

Kostěj Nesmrtelný - 11.06.2010 | 10:48   (odpovědět)

Shania: hele, nebav se s nim. On nemá zájem diskutovat
Já už to párkrát zkoušel...

Shania - 11.06.2010 | 10:45   (odpovědět)

johnyX: Blizz sere na zakazniky presne v cem?
Dlejaji spoustu veci, ktere se mi nelibi, ale to jeste neznamena, ze to je spatne, nekdo musi rozhodnout jak hra bude vypadat a jako celek fungovat.
Ukaz mi jedinou firmu, ktera ma tak dobrou komunikaci s hraci, dene vyvojari ctou tisice postu a na nektere z nich i odpovidaji, tohle skoro zadna jina firma nedela. Kazdy den se muzu podivat na blue tracker a dostanu vzdy nejake nove informace.
WOW muzes povazovat za crap, ale na trhu neni jedine MMO, ktere se WOW celkovou kvalitou a hratelnosti byt jen blizi a ver mi, vetsinu z nich jsem zkusil.
A grafika ve WTKL je na pomerne dobre urovni a rozhodne nestarne tak jak je tomu u jinych MMO.

Kostěj Nesmrtelný - 11.06.2010 | 10:40   (odpovědět)

davo: no, asi bych si tipnul, že wowko bylo jen zástupná příčina . Ve smyslu tom, že v tom manželství to už muselo skřípat i bez něj...

Jinak teda z toho videa jsem vlhkej jak mouka. Ten pohled Kerrigan ve 12. vteřině je... O.o

davo - 11.06.2010 | 10:30   (odpovědět)

Ten čo sa rozviedol kvôli wowku by si zaslúžil pár faciek a navštíviť ústav...

JohnyX - 11.06.2010 | 10:23   (odpovědět)

To Lojza: Ale jo Lojzo, já to beru, že někteří lidi rádi hrajou no brain MMORPG, kde není nutný moc velký skill, ale já takové to 12hodinové hraní považuju spíš jako poruchou mozku
A radši věnuju čas své přítelkyni, protože to by mi fakt nedarovala, abych seděl celé dny u pc a pařil hry.
Joooo, hold, každý si představuje svůj život poněkud jinak

davo - 11.06.2010 | 10:15   (odpovědět)

To JohnyX: Ako si dovoluješ pevedať zlé slovo na blizzard na tejto stránke? Hmm? Teraz ťa tvrdé jadro blizzard fanboys ukameňuje...

CrazyboyCZE - 11.06.2010 | 10:07   (odpovědět)

To JohnyX: moula jses ty a jak jsem to asik myslel ja? Ze by z toho mohli narejzovat dalsi prachy,proto rikam ze je to jeste nenapadlo uz jsi to pochopil?

ego - 11.06.2010 | 09:56   (odpovědět)

jak to tak bývá, lidé z blizzardu posouvají úroveň game-videa stále na vyšší a vyšší stupeň .

Kostěj Nesmrtelný - 11.06.2010 | 09:46   (odpovědět)

Jasně, WoWko není úspěch . Panebože...některejm by se fakt na internet měl dávat řidičák podmíněnej nějakejma IQ testama
Mladej a blbej je celkem v pohodě, ty lidi z toho vyrostou, ale starej a blbej, to už je celkem smutný. A ještě to tu o sobě píšeš
Mimochodem - jakpak se ti líbí to video?

Anti-Mage - 11.06.2010 | 09:45   (odpovědět)

To Lojza: Jo já se potřeboval ujistit (u některých jedinců tady bych se nedivil, kdyby to tak vážně mysleli)

Lojza - 11.06.2010 | 09:43   (odpovědět)

To Anti-Mage: ironie prece ne

Lojza - 11.06.2010 | 09:42   (odpovědět)

To JohnyX: Hele cece, zrovna u me si myslet, ze bych byl nejaky pubertak, co nezna dobre hry, je opravdu omyl Je mi 34, jen tak mimochodem...s PC a hrama jsem zacinal s PC XT a hrama typu Prince of Persia
Co se tyce Blizzardu, neznam od nich jednu spatnou hru. A ten nemyslim jen strategie ci Diablo. Pravda Warcraft 1 slo trosku mimo me, protoze v te dobe jsem hral dost aktivne Comand&Conquer, ale zbytek jsem hral vse docela aktivne.
WoW jsem hral defacto okamzite po tom, co prislo - mozna jeden dva mesice pote...Uprimne receno neznam moc jinych her, kvuli kterym by clovek hral 10-12 hodine denne v prumeru , do prace jsem si nosil 3 redbully abych to vubec prezil, pac se hralo do 4 do rana docela pravidelne Byli u nas v gilde lidi, co se kvuli WoW rozvedli a podobne. Osobne povazuju WoW za nejlepsi MMORPG , alespon v dobe vydani. Priznam se, ze jsem to prestal hrat tesne pred vydanim prvniho datadisku - nevim, jak to pokracovalo dale.
Btw Diablo 1 jsem hraval VELMI aktivne, jeste na modemu s rychlosti tak 33kb/s Dotahl jsem to na lvl 44 bez jakehokoliv cheatu a pouze na netu takze si spocitej, co me to stalo penez Tehdy jsem platil za net klidne 5-6 tisic mesicne...
Pokud mas jiny vkus na hry, tak to holt nehraj no Ale neshazuj kvalitu - kvalita tu je a je obrovska.

JohnyX - 11.06.2010 | 09:39   (odpovědět)

To Radec: 5k ? Si upad ne to určitě rozhodně mín. Tak max 3k bych řekl. Ale fakt neznám moc lidí, co by do toho šli. Mě stačí jedna
Single je mi celkem buřt

Anti-Mage - 11.06.2010 | 09:38   (odpovědět)

To Lojza: 3D film za týden? To si děláš srandu ne?

Radec - 11.06.2010 | 09:30   (odpovědět)

Ouuu yeees nááádheraáááá

JohnyX - 11.06.2010 | 09:23   (odpovědět)

To Lojza: Úspěch měli možná před x lety, ale wowko nepovažuju za úspěch. To že dělaj hru 5 let a pak technicky vůbec neodpovídá době, taky nepovažuju za příliš velký úspěch. Kolik ti je prosimtě let ? Pamatuješ si doby, kdy vydalí Diablo1 ? Já ano a to sem nebyl ještě v plenkách
Absolutně nechápu zaslepené lidi, co začali hrát blizzard hry x let po vydání a oslavují je, protože někdo řekl, že sou skvělí.

Overwatch [ redakce ] - 11.06.2010 | 09:19   (odpovědět)

EPIC!

Lojza - 11.06.2010 | 09:13   (odpovědět)

Jinak samozrejme udelat super 3D film je otazka cca 1 tydne a meli by to ve 2 lidech hotove po odpolednech, takze taky se radim k tem co nechapou, jak to, ze Blizzard neudela takovy film. Taktez nechapu, proc uz davno nepostavili nekolik raket a nevyslali par marinaku do vesmiru kolonizovat dalsi planety - to by panecku byla reklama...tss... mit tam me, tak bychjim ukazal, jak se to dela ))

Lojza - 11.06.2010 | 09:11   (odpovědět)

Jasne...V Blizzardu delaj sami dementi, a ten uspech, co maji, je dilem nahody LOL tohle miluju

JohnyX - 11.06.2010 | 09:07   (odpovědět)

Uvědomte si, že blizzardi už zdaleko nejsou takoví, jako před 12 lety. To je jako, kdyby ste oslavovali chleba, který byl před 10 lety skvělý, ale dneska se už skoro nedá žrát

JohnyX - 11.06.2010 | 09:03   (odpovědět)

To CrazyboyCZE: Ty seš taky pěknej moula

Chytrý lidi v blizzardu ? Děláš si srandu ? Nepovažuju za chytrého výrobce, co absolutně kašle na zákazníky a jde mu jen o to rejžovat. Třeba někoho to už napadlo, třeba takový Assassins creed 2 má půl hodinovej filmek.

CrazyboyCZE - 11.06.2010 | 08:55   (odpovědět)

je divny ze tak chytry lidi jako jsou v Blizu ze je jeste nenapadlo z toho udelat film a nekomu to nabidnout,myslim kdyby to vypadalo takhle tak nadherny 3D filmecek a ja osobne bych si na nej zasel 3krat

kane85 - 11.06.2010 | 08:54   (odpovědět)

kraaaaasa. nadherne video. Blizzard je kral animaciek a uz davno je jasne ze animacie v SC2 budu luxusne...no teraz....orgazmicke video

Unkwas - 11.06.2010 | 07:56   (odpovědět)

Nádhera. Také by mohli udělat film aby se nám lépe čekalo

majkom - 11.06.2010 | 07:34   (odpovědět)

zdravim lidi, minimal requirement pre macintosh este neboli zverejnene?

Neithy - 11.06.2010 | 04:22   (odpovědět)

zatracený video, akorát teď o to víc slintám...

Neithy - 11.06.2010 | 04:21   (odpovědět)

tady to máte!
http://www.youtube.com/watch?v=0rdSawWNoYg

Neithy - 11.06.2010 | 00:23   (odpovědět)

To deacon: jo, jasně

deacon - 11.06.2010 | 00:20   (odpovědět)

To Lump: z youtube byla odstraněna a byla fakt luxusní

Neithy - 10.06.2010 | 20:10   (odpovědět)

To HHM: přesně todle mě napadlo, ale nevim jestli se todle počítá jako reklama

HHM - 10.06.2010 | 19:37   (odpovědět)

Lump:Nova sport bude mit svoje vlastni reklamy takze neocekavej ze to tam bude (asi)

Lump - 10.06.2010 | 19:02   (odpovědět)

Tak vysila to i Nova sport takze tam asik mrknu ne jen kvuli toho,ale i ten basket za to bude stat

Neithy - 10.06.2010 | 17:30   (odpovědět)

Nebo si můžes naladit ABC a sledovat to v přímym přenosu

Lump - 10.06.2010 | 17:27   (odpovědět)

To Neithy: no tak to jo staci rict

Neithy - 10.06.2010 | 17:15   (odpovědět)

"Dnes v noci (kolem třetí hodiny ranní)" doopravdy znamená zítra, 11.6. někdy kolem rána. V 9:00 pm EDT začíná basket, to je 1:00 u nás a to video má bejt někde v půlce, k tomu než se to dostane na youtube... a je poledne.

Lump - 10.06.2010 | 16:01   (odpovědět)

kde je ten filmecek na youtube nikde ani zminka neceho novyho

LadislavPokorny - 10.06.2010 | 13:05   (odpovědět)

nechci byt hnidopich, ale neznamena dnes v noci ve kolem tri hodin spise zitra rano kolem tri hodin?

Avalon - 10.06.2010 | 11:19   (odpovědět)

hmm tak to bude do rana na vsech podobnych webech , taky se rad kouknu.

VitoSs - 10.06.2010 | 09:32   (odpovědět)

wow tak to jsem zvedavej uz se tesim

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.