StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[0@0].]Hot F.u.l.l… » 16.01. 11:49
((GET)) [Leak HQ] Te… » 16.01. 11:44
Jan.2019 New Hero – … » 16.01. 11:39
ZiP .Great Damien Cr… » 16.01. 11:34
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

První fáze betatestování je u konce

08.06.2010 | 08:50 - Jetro

Dnes v osm hodin ráno středoevropského letního času se uzavřely brány Battle.netu. Skončila tak první fáze testování, po níž by mělo následovat několik týdnů interních úprav, jak se již dříve vyjádřil Blizzard. Držme minutu ticha za tento smutný okamžik a věřme, že další fáze testování se dočkáme dříve, než všichni doufáme.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Sam - 18.06.2010 | 14:29   (odpovědět)

ROFL! zaplatit 600.. tys mě rozbil... kámo

Shang - 14.06.2010 | 09:04   (odpovědět)

JohnyX: Honič Fan-boy

Bekend +1 xD

Bekend - 14.06.2010 | 08:43   (odpovědět)

get a life...

JohnyX - 14.06.2010 | 01:55   (odpovědět)

To Sam: DOTA je uplně jiná liga ???? Já myslím že hratelně je to naprosto stejné i lepší než DOTa. Kámo, ty brečíš jen vkůli tomu, že musíš zaplatit blbých 600. Prober se.

JohnyX - 14.06.2010 | 01:54   (odpovědět)

To Shang: Øeknu ti, proč bych se na DOTU už nikdy nevrátil.
1. Nebaví mě dávat 10x remake, než si zahraju hru kvůli leaverům.
2. Člověk, který spadne se už nemůže reconnectnout zpět
3. grafika W3 je už out
4. Žádné blbé orb effecty

JohnyX - 14.06.2010 | 01:49   (odpovědět)

To Shang: No to je dobře, aspon tam nebude tolik děcek. Kdo dneska nemá 600 aby si zaplatil hru na pořád. Hrál sem Dotu víc jak rok a už bych se na ni nevrátil. Nevidím jedinou věc, v čem by byla dota tak výrazně lepší, abych na ni zůstal. Uplně miluju, když příjde nějaká lamka z DOTY na HON a řekne, že hrál dotu 4 roky a nehraje vůbec nic.

Anti-Mage - 13.06.2010 | 14:02   (odpovědět)

To Shang: to je fakt no channely doty jsou najednou zase plné

Shang - 13.06.2010 | 13:16   (odpovědět)

JohnyX: Dotu jsem hrál jenom 4 roky a můžu ti říct, že ta *většina* si tu hru vyzkoušela a hned se vrátila zpátky, nemluvě o tom, že když se to zpoplatnilo, tak už to hraje málokdo z půvdoních dotařů.

Sam - 13.06.2010 | 11:53   (odpovědět)

To JohnyX: lol, bych chtěl vidět tu většinu - jsem s kamarády zkoušel HoN a DotA je prostě úplně jiná liga - graficky je sice hezčí HoN, ale kdybych hrál nějakou hru jenom kvůli tomu jak vypadá.......

Anti-Mage - 13.06.2010 | 00:43   (odpovědět)

No mě je to fuk Zůstal jsem u Doty a čekám, co žabák vymyslí příště...

JohnyX - 13.06.2010 | 00:06   (odpovědět)

To Shang: Vykrádačka DOty a nepřehledná sračka ?? Si k smíchu kámo, je to absolutně přehledné a 100x pěknější než dota. Navíc lidi co příjdou na HON už se většinou na DOTU nevrátí

Shang - 12.06.2010 | 18:58   (odpovědět)

Nejdřív řekneš, že to prodal a teď si najednou protiřečníš tím, že řekneš že to neprodal, tak si vyber.

deacon - 12.06.2010 | 18:10   (odpovědět)

To Anti-Mage: custom mapy samozřejmě ne, ale "souhlasil" s tím, že s2 zklonuje dotu. Jakože údajně za to žabák nic nedostal, jenom souhlasil, ale to se mi nezdá... no je mi šumák, jenom pro info... Co se blizzu týče, tam se, kupodivu, tehdy články nevyjadřovaly nic o tom, jestli jo nebo ne, ale s2 by imo neriskovala žalobu, takže podle mě blizz souhlasil taky . Nejméně souhlas žabky tam je, takže vykrádačka to není

Jerry - 11.06.2010 | 20:20   (odpovědět)

Ja osobne hral HoN dost dlouho, ale musim rict ze klasicky dote se to nevyrovna ani z pulky, jo vypada to lip - ale to je asi tak vsechno...

Anti-Mage - 11.06.2010 | 19:25   (odpovědět)

IceFrog to neprodal... ani nemohl. Custom mapy si nárokuje Blizzard

Shang - 11.06.2010 | 19:15   (odpovědět)

deacon: můžeš mi vysvětlit, jak někdo může prodávat něco, k čemu nemá práva?

deacon - 11.06.2010 | 18:53   (odpovědět)

To Shang: neprodal to žabák náhodou? Takže hovno vykrádačka, váš milovaný zmrzlík to sellnul

Shang - 11.06.2010 | 18:29   (odpovědět)

HoN? Ta vykrádačka doty a nepřehledná sračka? Tam se autoři snaží právě zamaskovat tu hnusnou grafiku tím, že přidávájí všelijaké světílka, bloom atd.

A tady někdo vykrádá můj nick....

davo - 11.06.2010 | 12:09   (odpovědět)

To JohnyX: Oslavovať blizzard lol. Si pozri ten flejm čo som vytvoril u jedného článku ja a bnet 0.2 vs all... Od vtedy ma tu nemá nikto rád ^^.

easyyy - 11.06.2010 | 11:43   (odpovědět)

to bylo jen pro priklad, ze grafika neni vsechno. Vem si posledni dily CNC - to je strategie - grafiku to ma jednu z nejlepsich, ale hratelnost? obzvlast posledni dil..

Moc dobre vis, jak jsem to myslel. A s HoN to srovnavat nebudu, protoze jsem to nehral a ani hrat nehodlam

JohnyX - 11.06.2010 | 10:35   (odpovědět)

To easyyy: Joo Diablo bylo super v době svého vydání i několik let potom, ale to už je hoooodně dávno.
Crysis není strategie, ale FPS, tak to nemíchej dohromady
Srovnávej to třeba s Heroes of Newerth, kde blizzardi dostali pěknou nakládačku.

JohnyX - 11.06.2010 | 10:33   (odpovědět)

To davo: Jooo taky si rád užívám hru na low detaily, když bych měl hrát na high, ovšem s tak prachmizernou optimalizací, jako má sc2 hold musím všechno stáhnout.
Rychlokvaška HON opravdu není zábavná a nemá lepší grafiku než sc2
Přestan tak oslavovat blizzard, opravdu si to po tomto výkonu moc nezaslouží. Tak zabugovaný betatest sem ještě nehrál.

easyyy - 11.06.2010 | 10:30   (odpovědět)

2 JonhyX: Vzpominas si na diablo2? kdyz vyslo? maximalni mozne rozliseni 640x480.. videl jsi kazdy pixel.. a vadilo to nekomu? ne! a proc? protoze to melo uzasnou hratelnost, silene mnozstvi buildu atp.. datadisk sice zvysil rozliseni na 800x600, ale stejne to byla "grafika".. ale nikomu to nevadilo, protoze se to skvele hralo a hraje se to dodnes a i dnes na to blizz nekasle a neustalve vydava nove patche..

z toho plyne, ze hry blizzu nejsou o grafice, ale o hratelnosti, ktera te k te hre prikova na stovky hodin.. poveldo se to treba crysis? doom3? serii CNC? NE! .. z toho plyne, ze hry blizzu nikdy nebyli o grafice, ale o hratelnosti, pribehu, moznostech hry ktere te neustale nutily hrat hru znovu a znovu a zkouset neco noveho.

Takze o diablo3 vubec strach nemam, spis mam strach z toho, ze zase stravim nekolik tydnu jen u diabla )

davo - 11.06.2010 | 10:23   (odpovědět)

U sc2 to je grafika posledná vec čo niekoho trápi. U rýchlokvasiek sa rieši grafika, nie tu. Ja osobne to hrám všetko na najnižších a nesťažujem sa... A ticho, ja mám pravdu!

JohnyX - 11.06.2010 | 07:47   (odpovědět)

No když porovnám zpracování grafiky Heroes of Newerth a Sc2, tak sc2 je fakt hodně pozadu. HON vypadá opravdu graficky daleko více vyspěle. Kdyby vypadal SC2 jako HON, tak bych si vůbec nestěžoval, ale blizzardi hold udělají svůj engine a po 5 letech teprve vydaj hru Podle toho to taky pak vypadá no. Nechci vidět, jak bude vypadat diablo3.

deacon - 11.06.2010 | 00:30   (odpovědět)

To Jerry: nelíbí se mi, to je celé. A nebudu hrát sebegeniálnější hru přes otravný(pro mě) grafický design. Třeba taková bitva o středozem mi přišla daleko lépe zpracovaná. Teď neřeším úroveň enginu, ale zpracování jako takové. Obecně mám rád zpracování víc k realitě než pohádkovosti a war3 je pohádkovej až hrůza. Nevím jak to popsat, ale war3 je snad jediná fantasy hra, která se mi vyloženě hnusí od pohledu

Shang - 10.06.2010 | 13:39   (odpovědět)

Jinak máš pravdu, po devítce jdu na učňák.

Shang - 10.06.2010 | 11:30   (odpovědět)

To BETA: No jo podle sebe soudím tebe.

jerry - 10.06.2010 | 09:48   (odpovědět)

Grafiku hlavně nemá cenu vůbec řešit - tak jak je mi příjde povedena a splňuje svůj účel (jinak dle mě ma Shang pravdu že mi přide grafika w3 i sc II skoro stejná, až na to že v sc II je víc detailů...a za to sem rád, protože pro hraní stratege je taková grafika prostě nejlepší - a i kdyby byla uplně stejna - a to zas není - tak by mě to vůbec nevadilo páč nejsem z těch typů co se musej kochat krásně provedeným výbuchem nebo pohledem do precizně proracovanýho obličeje jednotky, ale spíš se chci soustředit na hru jako takovou, na to co sem zahrál blbě a co bych moh zlepšit...)

BETA - 10.06.2010 | 09:01   (odpovědět)

To Shang: Jo jo..lepší by bylo kdyby tam běhali živí lidé, protossové a zergové...mně se líbí jak všichni umí jenom kecat..Shangu, tupuju tě na učňák

Shang - 10.06.2010 | 00:27   (odpovědět)

Grafika W3 a SC2 je prakticky stejná = kreslená, u SC je to jenom detailnější + nějaké efekty.

Jerry - 09.06.2010 | 22:42   (odpovědět)

Co se ti na grafice w3 nelíbí? ...nepamatuju se ze by tenkrat v době vydání W3 vypadala nejaka strategie líp než W3 (a co se nejakýho soutěžního hraní týče tak líp nez W3 už to udělat ani nejde ...všechno je přehledný a jasný a ten zbytek textur už tě po nekolika stovkách her stejne nezajímá)...
A co se ladderu týče nevybavuju si nic co by mi tam extra vadilo (kromě teda nic moc latence - ale vod toho byly turnaje po lanu...)...a co se SC II tyče sou tam sice nejaky chybky zatim ...ale aspon podle mě to není nic tak horznýho že by mi to kazilo hru...a vono eště 2 mesíce do vydání (a pak 2 datadisky než bude hra kompletne celá) vono nakonec to bude najs xD

deacon - 09.06.2010 | 22:03   (odpovědět)

To redArchon: ... ve skutečnosti ano, war3 je podle mě hrozně graficky vypadající hra, nelibí se mi a překvapivě právě proto jsem ji nehrál a nemohl se zúčastnit imba ladderu. Diablo je nudné ve všech podobách. GW mě taky minulo okruhem větším než malým... ) Skončeme to, protože to imo nemá cenu. Mi je jedno, jestli jsem první na světě nebo 99 tisící, já vidím v ligách pouze schopnost bnetu určit přibližný skill člověka. Což je fajn, když sháníš někoho na coop. Co se týká provázanosti, pořád je možnost většinu funkcí navrhnout blizzardům k implementaci
A stejně si pořád myslím, že finální bnet bude někde jinde

redArchon - 09.06.2010 | 18:18   (odpovědět)

deacon - 09.06.2010 | 09:45 :
vido že si vobec nebol na ofiko battle.netu aspon čo sa tyka poslednej strategie , lebo vo War3 sa ladder začinala od 500 ostatny nejsu brany ani do tabulky a každy ladder reset je len na tebe ako sa dopracuješ v ladderi .
a keď , tak som pisal o bronz platinum a diamant ....

no chat channeli tam budu fakt chybať , hlavne že sa dali najsť a potom komunikovať do inych hier od Blizzard (SC Dialbo2 War3 na jednom serveri si mohli whispovať)

keby toto urobili vo WoW tak každy server by bol RP musel by si najprv ten character stretnuť a až potom by si mu mohol pisať , a general chat a ine by boli uplne zbytočne v tej hre


no a keď si spomeniem na Guild Wars , to boli tiež ludia z Blizzard čo ešte odišli ako spravili battle.net pre Diablo 2
ale čo sa tyka GW , tak tam to nikdy nepadlo , je tam channel chat , a fakt dobre funguje , a keď si si pridal niekoho do Friend litu , tak si si pridal jeho postavu , ale mal si to ako account pridany , takže keď sa nalogoval na inu postavu tak ma človek v zatvorke na akej postave je . a na akciove dni to nikdy nepadalo alebo nejak extremne sekalo , napriklad taky halloween , zapli tei dni dalšich 50 serverov a vždy sa človek dal na ten najprazdnejši .
čo sa tyka pripojenia uživatel server , je tato hra na špičke funkčnosti .

JohnyX - 09.06.2010 | 14:55   (odpovědět)

To deacon: Jo s tímto s tebou souhlasím. Je dobře, že sou hráči rozškatulkováni a nemůže se jim tak stát, že dostanou 10x v řadě mega rape včetně výsměchu. Tohle je pro hráče hodně domotivující.

deacon - 09.06.2010 | 14:51   (odpovědět)

To davo: já nechci hrát s debily, co nutně potřebují vyhrát a budou si honit ego na někom, kdo to neumí(=já :o)). Já si chci zahrát vyrovnanou hru. Současný matchmaking fungoval skvěle. Málokdy jsem dostal během pár minut výprask nebo já bych dostal protivníka, který by nevěděl co dělá. Většina her byla vyrovnaných a to za podmínek, kdy na bnetu nebyla taková široká populace hráčů a tedy technicky by měl být problém najít skillově odpovídajícího hráče. Já na ligy kašlu, dá se tím jenom odpozorovat, kdo jak hraje pro hledání partnerů pro 2v2 a výš. Protože když je někdo diamant 1v1 tak k sobě asi hned tak nevezme někoho z bronze jenom proto, že se mu líbí jeho icq číslo... That's all.
To JohnyX: za měsíc a půl se dá stihnout spousta věcí a ostatně co se nestihne, to pořeší patche po vydání :o)

Samozřejmě, všichni tu hodnotí bnet2.0b a podle toho ví všechno nejlíp. Taky je samozřejmostí, že když vedoucí management ohodnotí jako lan support nevhodnou, tak nemůžou hned přijít a říct "spletli jsme se, lan tam bude". Takhle to nefunguje, protože pak by si lidi mohli vydupat _cokoliv_. Taky je fajn mít nějaké překvapení do RC verse . Proto si nemyslím, že ty rezolutní odmítavé reakce mají nějaký význam :o)

JohnyX - 09.06.2010 | 14:28   (odpovědět)

No asi si to taky koupím, ale bojím se toho, co s tím ještě blizzardi provedou U nich člověk nikdy neví

doubleflip - 09.06.2010 | 14:18   (odpovědět)

a proto 27.července vezmem všichni šrajtofle a .....

doubleflip - 09.06.2010 | 14:17   (odpovědět)

Protarius: velmi přesné -> bn 2.0 je opravdu bastl ale stejně mě to nezkazí pocit ze hry

Protarius - 09.06.2010 | 13:53   (odpovědět)

Jako Romla má fakt shang vystihuje skvělou výhodou iccupu takže nevim ... ale jako jnak JohnyX máš taky pravdu bn 2.0 je opravdu bastl ale stejně mě to nezkazí pocit ze hry

Romla - 09.06.2010 | 13:10   (odpovědět)

To JohnyX: V pohodě, ale když Shang řekl, že ICCUP měl i rychlou odezvu, tak ty jsi mu na to opáčil, že asi hrál s Asiaty - to nedává smysl.

JohnyX - 09.06.2010 | 13:04   (odpovědět)

To Romla: Já sem ale vůbec nesrovnával latency, ani hru. Já srovnával jen laddery, jakým způsobem to bylo řešené a statistiky. To je podle mě důležitá věc, kterou na iccupu měli všichni rádi

Shang - 09.06.2010 | 13:04   (odpovědět)

Všude jsou holt extremisti.... Die-Hard Fanboys

JohnyX - 09.06.2010 | 13:03   (odpovědět)

To Shang: ježiši, vysvětli mi prosimtě co se stane, když máš lan latency, založíš hru a připojí se na tebe někdo, kdo má vyšší pingy. Jak poběží hra tobě a jemu. Pořád tu pindáš jen dokola, ale já chci vědět, jestli tomu opravdu rozumíš

Romla - 09.06.2010 | 13:02   (odpovědět)

Tak JohnyX tady vychvaluje ICCUP a když se k němu Shang přidá a řekne, že měl ICCUP i dobrou odezvu, tak na něho Johny začne útočit, to je schíza. Hele Johny, někteří lidé s tebou i v něčem souhlasí, nemusíš hned všechny automaticky považovat za odpůrce.

Shang - 09.06.2010 | 13:01   (odpovědět)

Neumíš číst? To bylo vysvětlení pro dítě jako jsi ty, protože to jinak asi nehpochopíš.

JohnyX - 09.06.2010 | 13:00   (odpovědět)

To Shang: Chlapče, ty seš fakt ais maďar. Ty tvoje definice jsou jako od mojí babičky ,,máš ping jako když hraješ"

Shang - 09.06.2010 | 13:00   (odpovědět)

Čím dál tím víc, se tady to zamotáváš do spirály své hlouposti.
Já: ICCUP má LAN LATENCY
Ty: OMG FFS KDYŽ HRAJE© S ASIATAMA SE NEDIV MG....

JohnyX - 09.06.2010 | 12:56   (odpovědět)

To Shang: Takže chceš říct, že na iccupu si nehrál s korejcama a amíkama ? Tak já sem asi jinej, protože já sem s nima hrál. Měl si vůbec někdy sítě, nebo dělal si někdy s nima ? Mě totiž připadá, že sis jen někde něco přečetl a ted to tady papouškuješ.

Shang - 09.06.2010 | 12:52   (odpovědět)

Člověče ty chytrej neumřeš.... vysvětlím ti to jako dítěti: LAN LATENCY = máš ping jako když hraješ tzn. nízkej ping, takže těžko můžu hrát s lidma z Asie.

JohnyX - 09.06.2010 | 12:49   (odpovědět)

To Shang: Proč se podle tebe asi separuje většina online her na servery podle regionů ? jasně že je to kvůli latency. Protože jinak máš ping jak kráva a nebudeš mít šanci proti hráči, který ho má velmí nízký.

JohnyX - 09.06.2010 | 12:47   (odpovědět)

To Shang: Já si neprotiřečím ty troubo. Latency je řeakční doba mezi klientem a serverem. A i když máš ,,lan latency" Nikdy nemůžeš při velkých vzdálenostech dosáhnout plynulou hru na obou stranách. Serveru to pojede krásně plynule, ale pokud má client horší připojení, může mít obrovské lagy, protože přes chaos launcher byla standartně nastavená velmi nízká latence.

Shang - 09.06.2010 | 12:42   (odpovědět)

Když se nebavíš o latency, tak nereguj na moji zprávu o LATENCY. Nehledě na tom, že napíšu LAN LATENCY a ty se ani nezamyslíš a hned zautočíš s tím ,že hraju s lidma z Asie. Což je protiřeč. Tak se uklidni ty fanboyi ICCUPU za každou cenu.

JohnyX - 09.06.2010 | 12:34   (odpovědět)

To Shang: Jasně že vím ty síťaři, ale já sem ti už jednou psal, že se nebavím o latency ? Pochopíš to ? Nebo ti to mám napsat ještě anglicky ?

Shang - 09.06.2010 | 12:31   (odpovědět)

JohnyX: asi nevíš co znamená LAN LATENCY

JohnyX - 09.06.2010 | 12:29   (odpovědět)

To Shang: Tak když si hrál s lidma z asie, tak se div. Já se ale nebavím o latency, ale o ladderech a statistikách, které blizzardi bud odflákly, nebo nemají.

JohnyX - 09.06.2010 | 12:28   (odpovědět)

To Kostěj Nesmrtelný: Tak se těš, ale skutečnost bude jiná. Blizzard prostě nikdy nedokázal dovést laddery a interface do podoby, jaké by zasluhoval.
Takže podle tvého názoru je bn 2 super ?
Víděl si, na jakém úrovni byl ladder systém na iccupu v SC1 ?

Pro neznalce iccup opravdu nedělal blizzard. Dělali to nadšenci, kteří to dotáhli do opravdu dobré úrovně, když byli blizzardi tak neschopní.

Shang - 09.06.2010 | 12:27   (odpovědět)

Ono hlavně ICCUP měl LAN LATENCY....

JohnyX - 09.06.2010 | 12:23   (odpovědět)

To Anti-Mage: OMG přečti si pořádně co sem psal
Já nevychvaloval sc1, já vychvaloval ICCUP, který byl z pohledu ladderu a statistik na uplně jiné úrovni, než po x letech bn 2.0. Kde má battlenet 2.0 statistiky na internetu ????
Není to dnes uplně normální hra ?
I Heroes of newerth měl funkční statistiky na internetu už v období bety a to není zdaleka takovej gigant jako blizzard.
Z mého pohledu, je bn 2.0 velký propadák. Nemyslím tím hru, ale pouze bn 2.0

Kostěj Nesmrtelný - 09.06.2010 | 11:55   (odpovědět)

Já se fakt těšim, až ta hra vyjde a všichni ti whineři si pro ní pochopitelně poběží, i když si budou myslet, že tam ty miliardy nesmírně důležitejch funkcí furt nejsou
No a ono tam budou

Kostěj Nesmrtelný - 09.06.2010 | 11:52   (odpovědět)

davo: a představa, že si někdo nepřipadá jako úplnej neschopnej hráč, i když to není progaymer co u toho sedí deset hodin denně, taková představa tě celkem uráží, že?

Anti-Mage - 09.06.2010 | 11:15   (odpovědět)

To JohnyX: Není to nesmysl, je to prostě fakt. Je to beta - tečka. Navíc blizzard nepřidá akorát veřejné channely, soukromé bude pořád možné vytvořit Vychvaluješ sice SC1, ale to jenom protože má za sebou x let vývoje a pilování. SC2 je teprv na začátku a za podobných x let si na tyhle drobnosti ani nevzpomeneme...

davo - 09.06.2010 | 11:15   (odpovědět)

To deacon: Ja by som to bral a väčšina nelám tiež... Rozprával si o honení ega, ale vyzerá to tak, že ty to nechceš, lebo by si potom nemohol hovoriť svojim kamarátom, že si 4 v zemiakovej lige a cítil sa skilled...

JohnyX - 09.06.2010 | 09:50   (odpovědět)

To deacon: Neustálé vymlouvání na to, že je to beta je nesmysl. Navíc si asi nečetl, že blizzard nechce přidat ani channely. Za tu dobu co beta frčí blizzard neudělal na battlenetu téměř žádnou změnu, až na integraci s facebookem A drobnou změnu v matchmakingu, který stejně funguje podivně. Myslíš si, že za ten měsíc a půl udělaj zázraky ? Proboha prober se

Kdybys hrál někdy starcraft 1 na iccupu, tak bys viděl, jak vypadá znamenitý ladder.

deacon - 09.06.2010 | 09:45   (odpovědět)

To JohnyX: hlavně jak to je hotová hra... ah počkat, ona to je beta Btw nevidím smysl v procházení jiných divizí a taky nevidím smysl v divizích podle zemí. Při představě, že ČR bronze div. má 21 hráčů, protože to je "zbytek po dělení".... Navíc stejně hraješ s lidmi mimo divizi, ne? A na protivníkovo zařazení a do jeho divize se podíváš, ne že ne :o)
Já osobně jediný co od Bnetu chci je schopnost najít mi protivníka, který o sobě nebude prohlašovat, jaký je to začátečník v sc a přitom to je nějaký zmetek, co si jenom honí ego, protože sám před chvílí dostal přes držku
To redArchon: Jo, bude jedna liga a v ní bude 10m hráčů z Evropy, to bude fajn, až zjištíš, že jsi 9 395 121. a že za týden se posuneš o 20 pozic nic neznamená... jo, dobrý nápad, jen tak dál ^_^

JohnyX - 09.06.2010 | 09:20   (odpovědět)

No ty ligy jsou naprosto nesmyslné. Hlavně sem nepochopil smysl divizí....kdyby je udělali alespon v rámci země. Další věc co je uplná blbost, nemožnost procházení jiných divizí. Pokud v ní nemáte kamaráda, tak se tam prostě nepodíváte.
Battlenet 2.0 je příšerný paskvil, který nemá téměř žádné užitečné funkce. Integrace s facebookem tomu opravdu nasadila korunu.
Hlavně jak o tom básnili, co všechno to nebude umět

redArchon - 08.06.2010 | 20:07   (odpovědět)

oprava: "no a dufam že tie ligi daju tiež preč*"
nema tam byť "o"

redArchon - 08.06.2010 | 20:05   (odpovědět)

no ako čo budu teraz robiť je vlastne ten Battle.net 2.0 , interface SC2 a Real ID , lebo teraz mate PTR na WoW kde v novom patchi 3.3.5 je tiež Real ID , čo medzi alikhorda a jeden server druhy server funguje vyborne (su 4x PTR serveri PVP PVE zvlašť EU a US) , ale WoW PTR SC2 neboli chatovo/Real ID prepojene

potom v SC2 bolo in-game všetko dosť dobre funkčne , ale čo sa tyka mimo hry , tak to bolo fakt ako z alpha verzii
keď som si dal 2v2 (bo som chcel high Templar/Archon ikonku)
tak som chvilu hral v parte/arranged team a potom keď odišiel preč tak som hral že mi to hodi random
a jednu hru som dostal totalneho nekomunikativneho nooba a keď sa odpojil tak som nanho nadaval , a ten durhy team mi povedal že prečo som potom v parte s nim
a vtedy mi došlo že v Ligach to spaja Parta neparta , čo je HOVADINA na entu , arranged team nikdy nemaju mať protihračou ktori sa vidia poprvy krat vživote

no a dufam že tie ligi daju tiež prečo , alebo aspon nech nieje napriklad platinova niekolko krat , ale len jedna bronzova jedna platinova a jedna diamantova

potom viem že pri jednom patchi , keď bol vypnuty server , tak keď som zapol hru tak meisto toho že Server je Offline to hodilo milion okien a podobne

ako velmi vela veci tam nefunguje
a hlavne teraz šetky teami (catalysm, Diablo3 , ta nova nepublikovana hra , atď) robia na SC2 a Battle.net 2.0/Real ID prepojeni

deacon - 08.06.2010 | 16:02   (odpovědět)

To Lojza: hmmm MS rush na terrana je luxusní, když je dobře udělaný . Ale jakmile to odhalí, tak jsi mrtvej homolka . Tou dobou většinou má terran energii tak na jeden scan, žádny antiair, dobře to funguje. Ale já to moc nedělám

Lojza - 08.06.2010 | 15:57   (odpovědět)

MS je jak proti jake rase. Vs Terran je to skoro k nicemu, pokud to souper umi hrat.Resp k nicemu neni, ale ztraci 90% svyuch schopnosti...
Na Zerga je naopak absolutne genialni. Musim rict, ze hry vs zerg v pokrocilem stadiu hry vyhravam ciste diky MS
Protoss je to tak 50 na 50. Nevydrzi az tak dlouho, ale zase kus prace odvede.
Nehlede na to, pouzivam ji trebas na carriery na hit&run strategii. Mam MS v zakladne, doletnu letadlama kosit zakladnu, a kdyz vidim, ze se zene obri armada, co by mi je rozsekala, recallnu si je zpet

deacon - 08.06.2010 | 15:47   (odpovědět)

To Pralev: ha ted koukam, ze v tom tvem shrnuti pises o pomalosti MS

deacon - 08.06.2010 | 15:41   (odpovědět)

To Pralev: a to ještě zapomínáš na to, že vortex nebude, ptže emp powa

Yar1n - 08.06.2010 | 15:21   (odpovědět)

mno je to skoda, kdyz byl patch 10 tak jsem si key koupil na ebay za 30 usd a hned na to beta konci, i tak jsem ale stacil odehrat cca 400 her takze naskok oproti lidem co pojedou az retail bude. Ale berme to z te lepsi stranky... zase se muzeme venovat praci, skole, kamaradom a pritelkynim

Ghost - 08.06.2010 | 14:54   (odpovědět)

To Unimatrix325: S carrierama jsem taky zkousel svy, treba jsem zvyklej mikrovat move>stop, tim prerusis prikaz pro carriera uplne a interceptory se vraci z5.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.06.2010 | 14:44   (odpovědět)

Pralev : já ti řeknu přesně v čem - v SC:BW stačilo dát attack a zatimco vylétávaly interceptory, už si mohl dát move a carriery se daly do pohybu a interceptory útočily, odkud byly v dosahu carrierů. Carrierama si tak mohl hejbat furt a furt útočily.
V SC2 musíš nechat nejdřív vyletět všechny interceptory, což trvá i pár sekund. Pokud mezitim dáš move, tak přerušíeš ten příkaz a další interceptory už nevyletěj.

Pralev - 08.06.2010 | 14:31   (odpovědět)

MS je hrozně pomalá, to je ten největší problém. Nedá se s ní microvat, utíkat (takže ji Vikingové hned sestřelí, když ji focusnou a já ji prostě nemám jak zachránit) a i ten range Vortexu (nemluvím o radiu) je hrozně malej, takže musí přiletět až moc blízko. Jinak ta schopnost sama o sobě rozhodně ultimátní je :o)

Lojza: V čem přesně jsou ti Carrieři hůř ovladatelní oproti SC:BW? Mám z nich stejnej pocit, ale nebyl jsem schopen přesně identifikovat, čím to je :X

deacon - 08.06.2010 | 13:34   (odpovědět)

To Lojza: ale jako jo, to co MS umí je dobrý, ale na jednu ultimátní jednotku, která se hýbe tak neskutečně rychle, která se staví ještě rychleji, než se hýbe, bych čekal něco lepšího . Aspoň výzkum rychlosti pohybu by bodl, to dobíjení štítů můžeme nechat archonům, ať jsou alespoň k něčemu taky oni

Lojza - 08.06.2010 | 13:24   (odpovědět)

To deacon: MS umi Vortex, coz je naprosto ultimatni vec. Na druhou stranu by nebylo od veci upravit ovladani nekterych jednotek - carriery v SC1 byly mnohem lepe ovladatelne, a stejne bych to zavedl i tady jak to bylo tam. U MS by bylo potreba jasne upresnit pouziti Vortexu, protoze obcas hazuy Vortex a NIC - nemam zajem 20x klikat, aby se Vortex pouzil - mam zajem kliknout a je tam. Obavam se, ze se tam micha situace, kdy ho hazu na konkretni jednotku / na zem. Neme nekdo opravdu relevantni informace, jak Vortex funguje? Co se stane, pokud ho hodim "na jednotku" a ta umre? Me prijde, ze se v tu chvili Vortex neprovede, coz je neco prisernyho

deacon - 08.06.2010 | 13:08   (odpovědět)

To Ondra: dobíjení štítů i během bitvy okolním jednotkám(něco jako fázový posun MS na zneviditelnění). Imo spíš schopnsot pro MS, když už ji můžu postavit jenom jednu a fakticky nic neumí(vzhledem k tomu, že stavím jen jednu bych čekal něco FAKT OP nebo alespoň imba výdrž, ale MS jde dolů fakt rychle). Ale tohle nikdá neprojde přes "omg Toss je OP, omg zerg má pořád roache!!!, buff me marauders moar, buff medivacs tak, ať healují z base a 10x účiněji!!!!, jo a nerf VR moar!!!"

Polop - 08.06.2010 | 13:05   (odpovědět)

Velice by mě zajímalo co bude nového v druhé fázi Beta testu SC2 protože když už betu vypnuli kvůli tomuto předělávání tak už musí být nějaká až překvapující věc v SC2 mno uvidíme.

Ondra - 08.06.2010 | 12:47   (odpovědět)

Jsem premyslel jak buffnout Archona a dospel jsme k nazoru , ze kdyby mel schopnostprohodit svou pozici s jinou (vlastni/cizi) pozemni jednotkou .. myslím že něco podobného uměl nějaký hrdina v DOTe.

Anti-Mage - 08.06.2010 | 12:28   (odpovědět)

Nevadí, fotbalové mistrovství mi to hravě nahradí

Kundu - 08.06.2010 | 11:39   (odpovědět)

To CrazyboyCZE: jj, akorat pro me bude znamenat smrt vydani originalu, protoze to mam mesic pred statnicema

PredY - 08.06.2010 | 11:33   (odpovědět)

hura tak ted muzu naplno se ucit + World cup
kazdopadne uz se tesim na druhou fazi

CrazyboyCZE - 08.06.2010 | 11:31   (odpovědět)

To Kundu: Ted jsi me rozesmal,nebyt vypadku po patchi 14 kdy jsem si hral celou dobu s registrama tak jsi to skoro trefil

Kundu - 08.06.2010 | 11:27   (odpovědět)

paráda, ted se vsichni po cca dvou mesicich muzem jit konecne vysrat, nazrat a obnovit alespon na chvili klasicky biologicky a spolecensky zivot..... A nebo si radci stahnout ten Lazylauncher no

Pralev - 08.06.2010 | 11:24   (odpovědět)

Rams: Takhle má tvůj příspěvek úplně nulovou vypovídací hodnotu. Napiš, co konkrétně se ti nelíbí, ať můžeme podiskutovat :o)

Rams - 08.06.2010 | 11:14   (odpovědět)

Ja nevim, mam hodne zmisene pocity. SC2 me vubec nepresvecil. Nejdu ani psat co je podle mne spatne pac souhlasit nebude asi nikdo. Doufam jen ze se objevi nakej megamod kerej predela SC1 do enginu dvojky. To bych si zahral s chuti.

Kostěj Nesmrtelný - 08.06.2010 | 10:56   (odpovědět)

lol @ Mizzin )

doubleflip - 08.06.2010 | 10:48   (odpovědět)

Celá tahle beta byla pěkná pařba, thx blizz za to že jsem se mohl zůčastnit a moc se těším na to jestli v úpravách vezmou komunitu na vědomí, jak říkali...snad...
To neithy; jj čas na starcrack all, ale na hard, kdy all těží po 10 krystalech

Ondra - 08.06.2010 | 09:58   (odpovědět)

No jeslti se pak muzu podivat kdyz dohraju na statisktiky ...
JInak zkousel jsem hrat proti GreenTea AI a ta hraje docela slusne. Akorat mi nejde nejak prehrat pak muj vlastni replay ..

Chicos - 08.06.2010 | 09:55   (odpovědět)

Taky sem si po 14 patchi moc nezahral ale predtim sem si to uzil na plno

Radec - 08.06.2010 | 09:49   (odpovědět)

Tak ted hra jen offline tu tu tutudu du du dudu du

Mizzin - 08.06.2010 | 09:35   (odpovědět)

mám tu pár betaklíčů....má někdo zájem?

Neithy - 08.06.2010 | 09:13   (odpovědět)

To kane85: Tak to musíš sedět někde uprostřed pole, protože ty dveře jsou fakt hodně daleko.

kane85 - 08.06.2010 | 09:12   (odpovědět)

no je to skoda. hlavne preto, ze po update cislo 14 som si uz prakticky nezahral...ale na druhu stranu - plna verzia je konecne za dverami

Neithy - 08.06.2010 | 09:05   (odpovědět)

Čas vyhrabat lazylauncher

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.