StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

08.06.2010 | 08:50 - Jetro

Dnes v osm hodin ráno st?edoevropského letního ?asu se uzav?ely brány Battle.netu. Skon?ila tak první fáze testování, po ní by m?lo následovat n?kolik týdn? interních úprav, jak se ji d?íve vyjád?il Blizzard. Drme minutu ticha za tento smutný okamik a v??me, e další fáze testování se do?káme d?íve, ne všichni doufáme.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Sam - 18.06.2010 | 14:29   (odpovědět)

ROFL! zaplatit 600.. tys m? rozbil... kmo

Shang - 14.06.2010 | 09:04   (odpovědět)

JohnyX: Honi? Fan-boy

Bekend +1 xD

Bekend - 14.06.2010 | 08:43   (odpovědět)

get a life...

JohnyX - 14.06.2010 | 01:55   (odpovědět)

To Sam: DOTA je upln? jin liga ???? J myslm e hrateln? je to naprosto stejn i lep ne DOTa. Kmo, ty bre? jen vk?li tomu, e mus zaplatit blbch 600. Prober se.

JohnyX - 14.06.2010 | 01:54   (odpovědět)

To Shang: eknu ti, pro? bych se na DOTU u nikdy nevrtil.
1. Nebav m? dvat 10x remake, ne si zahraju hru kv?li leaver?m.
2. ?lov?k, kter spadne se u nem?e reconnectnout zp?t
3. grafika W3 je u out
4. dn blb orb effecty

JohnyX - 14.06.2010 | 01:49   (odpovědět)

To Shang: No to je dob?e, aspon tam nebude tolik d?cek. Kdo dneska nem 600 aby si zaplatil hru na po?d. Hrl sem Dotu vc jak rok a u bych se na ni nevrtil. Nevidm jedinou v?c, v ?em by byla dota tak vrazn? lep, abych na ni z?stal. Upln? miluju, kdy p?jde n?jak lamka z DOTY na HON a ?ekne, e hrl dotu 4 roky a nehraje v?bec nic.

Anti-Mage - 13.06.2010 | 14:02   (odpovědět)

To Shang: to je fakt no channely doty jsou najednou zase pln

Shang - 13.06.2010 | 13:16   (odpovědět)

JohnyX: Dotu jsem hrl jenom 4 roky a m?u ti ?ct, e ta *v?tina* si tu hru vyzkouela a hned se vrtila zptky, nemluv? o tom, e kdy se to zpoplatnilo, tak u to hraje mlokdo z p?vdonch dota??.

Sam - 13.06.2010 | 11:53   (odpovědět)

To JohnyX: lol, bych cht?l vid?t tu v?tinu - jsem s kamardy zkouel HoN a DotA je prost? pln? jin liga - graficky je sice hez? HoN, ale kdybych hrl n?jakou hru jenom kv?li tomu jak vypad.......

Anti-Mage - 13.06.2010 | 00:43   (odpovědět)

No m? je to fuk Z?stal jsem u Doty a ?ekm, co abk vymysl p?t?...

JohnyX - 13.06.2010 | 00:06   (odpovědět)

To Shang: Vykrda?ka DOty a nep?ehledn sra?ka ?? Si k smchu kmo, je to absolutn? p?ehledn a 100x p?kn?j ne dota. Navc lidi co p?jdou na HON u se v?tinou na DOTU nevrt

Shang - 12.06.2010 | 18:58   (odpovědět)

Nejd?v ?ekne, e to prodal a te? si najednou proti?e?n tm, e ?ekne e to neprodal, tak si vyber.

deacon - 12.06.2010 | 18:10   (odpovědět)

To Anti-Mage: custom mapy samoz?ejm? ne, ale "souhlasil" s tm, e s2 zklonuje dotu. Jakoe dajn? za to abk nic nedostal, jenom souhlasil, ale to se mi nezd... no je mi umk, jenom pro info... Co se blizzu t?e, tam se, kupodivu, tehdy ?lnky nevyjad?ovaly nic o tom, jestli jo nebo ne, ale s2 by imo neriskovala alobu, take podle m? blizz souhlasil taky . Nejmn? souhlas abky tam je, take vykrda?ka to nen

Jerry - 11.06.2010 | 20:20   (odpovědět)

Ja osobne hral HoN dost dlouho, ale musim rict ze klasicky dote se to nevyrovna ani z pulky, jo vypada to lip - ale to je asi tak vsechno...

Anti-Mage - 11.06.2010 | 19:25   (odpovědět)

IceFrog to neprodal... ani nemohl. Custom mapy si nrokuje Blizzard

Shang - 11.06.2010 | 19:15   (odpovědět)

deacon: m?e mi vysv?tlit, jak n?kdo m?e prodvat n?co, k ?emu nem prva?

deacon - 11.06.2010 | 18:53   (odpovědět)

To Shang: neprodal to abk nhodou? Take hovno vykrda?ka, v milovan zmrzlk to sellnul

Shang - 11.06.2010 | 18:29   (odpovědět)

HoN? Ta vykrda?ka doty a nep?ehledn sra?ka? Tam se auto?i sna prv? zamaskovat tu hnusnou grafiku tm, e p?idvj velijak sv?tlka, bloom atd.

A tady n?kdo vykrd m?j nick....

davo - 11.06.2010 | 12:09   (odpovědět)

To JohnyX: Oslavova? blizzard lol. Si pozri ten flejm ?o som vytvoril u jednho ?lnku ja a bnet 0.2 vs all... Od vtedy ma tu nem nikto rd ^^.

easyyy - 11.06.2010 | 11:43   (odpovědět)

to bylo jen pro priklad, ze grafika neni vsechno. Vem si posledni dily CNC - to je strategie - grafiku to ma jednu z nejlepsich, ale hratelnost? obzvlast posledni dil..

Moc dobre vis, jak jsem to myslel. A s HoN to srovnavat nebudu, protoze jsem to nehral a ani hrat nehodlam

JohnyX - 11.06.2010 | 10:35   (odpovědět)

To easyyy: Joo Diablo bylo super v dob? svho vydn i n?kolik let potom, ale to u je hoooodn? dvno.
Crysis nen strategie, ale FPS, tak to nemchej dohromady
Srovnvej to t?eba s Heroes of Newerth, kde blizzardi dostali p?knou naklda?ku.

JohnyX - 11.06.2010 | 10:33   (odpovědět)

To davo: Jooo taky si rd uvm hru na low detaily, kdy bych m?l hrt na high, ovem s tak prachmizernou optimalizac, jako m sc2 hold musm vechno sthnout.
Rychlokvaka HON opravdu nen zbavn a nem lep grafiku ne sc2
P?estan tak oslavovat blizzard, opravdu si to po tomto vkonu moc nezaslou. Tak zabugovan betatest sem jet? nehrl.

easyyy - 11.06.2010 | 10:30   (odpovědět)

2 JonhyX: Vzpominas si na diablo2? kdyz vyslo? maximalni mozne rozliseni 640x480.. videl jsi kazdy pixel.. a vadilo to nekomu? ne! a proc? protoze to melo uzasnou hratelnost, silene mnozstvi buildu atp.. datadisk sice zvysil rozliseni na 800x600, ale stejne to byla "grafika".. ale nikomu to nevadilo, protoze se to skvele hralo a hraje se to dodnes a i dnes na to blizz nekasle a neustalve vydava nove patche..

z toho plyne, ze hry blizzu nejsou o grafice, ale o hratelnosti, ktera te k te hre prikova na stovky hodin.. poveldo se to treba crysis? doom3? serii CNC? NE! .. z toho plyne, ze hry blizzu nikdy nebyli o grafice, ale o hratelnosti, pribehu, moznostech hry ktere te neustale nutily hrat hru znovu a znovu a zkouset neco noveho.

Takze o diablo3 vubec strach nemam, spis mam strach z toho, ze zase stravim nekolik tydnu jen u diabla )

davo - 11.06.2010 | 10:23   (odpovědět)

U sc2 to je grafika posledn vec ?o niekoho trpi. U rchlokvasiek sa riei grafika, nie tu. Ja osobne to hrm vetko na najnich a nes?aujem sa... A ticho, ja mm pravdu!

JohnyX - 11.06.2010 | 07:47   (odpovědět)

No kdy porovnm zpracovn grafiky Heroes of Newerth a Sc2, tak sc2 je fakt hodn? pozadu. HON vypad opravdu graficky daleko vce vysp?le. Kdyby vypadal SC2 jako HON, tak bych si v?bec nest?oval, ale blizzardi hold ud?laj sv?j engine a po 5 letech teprve vydaj hru Podle toho to taky pak vypad no. Nechci vid?t, jak bude vypadat diablo3.

deacon - 11.06.2010 | 00:30   (odpovědět)

To Jerry: nelb se mi, to je cel. A nebudu hrt sebegeniln?j hru p?es otravn(pro m?) grafick design. T?eba takov bitva o st?edozem mi p?ila daleko lpe zpracovan. Te? ne?em rove? enginu, ale zpracovn jako takov. Obecn? mm rd zpracovn vc k realit? ne pohdkovosti a war3 je pohdkovej a hr?za. Nevm jak to popsat, ale war3 je snad jedin fantasy hra, kter se mi vyloen? hnus od pohledu

Shang - 10.06.2010 | 13:39   (odpovědět)

Jinak m pravdu, po devtce jdu na u??k.

Shang - 10.06.2010 | 11:30   (odpovědět)

To BETA: No jo podle sebe soudm tebe.

jerry - 10.06.2010 | 09:48   (odpovědět)

Grafiku hlavn? nem cenu v?bec ?eit - tak jak je mi p?jde povedena a spl?uje sv?j ?el (jinak dle m? ma Shang pravdu e mi p?ide grafika w3 i sc II skoro stejn, a na to e v sc II je vc detail?...a za to sem rd, protoe pro hran stratege je takov grafika prost? nejlep - a i kdyby byla upln? stejna - a to zas nen - tak by m? to v?bec nevadilo p? nejsem z t?ch typ? co se musej kochat krsn? provedenm vbuchem nebo pohledem do precizn? proracovanho obli?eje jednotky, ale sp se chci soust?edit na hru jako takovou, na to co sem zahrl blb? a co bych moh zlepit...)

BETA - 10.06.2010 | 09:01   (odpovědět)

To Shang: Jo jo..lep by bylo kdyby tam b?hali iv lid, protossov a zergov...mn? se lb jak vichni um jenom kecat..Shangu, tupuju t? na u??k

Shang - 10.06.2010 | 00:27   (odpovědět)

Grafika W3 a SC2 je prakticky stejn = kreslen, u SC je to jenom detailn?j + n?jak efekty.

Jerry - 09.06.2010 | 22:42   (odpovědět)

Co se ti na grafice w3 nelb? ...nepamatuju se ze by tenkrat v dob? vydn W3 vypadala nejaka strategie lp ne W3 (a co se nejakho sout?nho hran t?e tak lp nez W3 u to ud?lat ani nejde ...vechno je p?ehledn a jasn a ten zbytek textur u t? po nekolika stovkch her stejne nezajm)...
A co se ladderu t?e nevybavuju si nic co by mi tam extra vadilo (krom? teda nic moc latence - ale vod toho byly turnaje po lanu...)...a co se SC II ty?e sou tam sice nejaky chybky zatim ...ale aspon podle m? to nen nic tak horznho e by mi to kazilo hru...a vono et? 2 mesce do vydn (a pak 2 datadisky ne bude hra kompletne cel) vono nakonec to bude najs xD

deacon - 09.06.2010 | 22:03   (odpovědět)

To redArchon: ... ve skute?nosti ano, war3 je podle m? hrozn? graficky vypadajc hra, nelib se mi a p?ekvapiv? prv? proto jsem ji nehrl a nemohl se z?astnit imba ladderu. Diablo je nudn ve vech podobch. GW m? taky minulo okruhem v?tm ne malm... ) Skon?eme to, protoe to imo nem cenu. Mi je jedno, jestli jsem prvn na sv?t? nebo 99 tisc, j vidm v ligch pouze schopnost bnetu ur?it p?iblin skill ?lov?ka. Co je fajn, kdy shn n?koho na coop. Co se tk provzanosti, po?d je monost v?tinu funkc navrhnout blizzard?m k implementaci
A stejn? si po?d myslm, e finln bnet bude n?kde jinde

redArchon - 09.06.2010 | 18:18   (odpovědět)

deacon - 09.06.2010 | 09:45 :
vido e si vobec nebol na ofiko battle.netu aspon ?o sa tyka poslednej strategie , lebo vo War3 sa ladder za?inala od 500 ostatny nejsu brany ani do tabulky a kady ladder reset je len na tebe ako sa dopracuje v ladderi .
a ke? , tak som pisal o bronz platinum a diamant ....

no chat channeli tam budu fakt chyba? , hlavne e sa dali najs? a potom komunikova? do inych hier od Blizzard (SC Dialbo2 War3 na jednom serveri si mohli whispova?)

keby toto urobili vo WoW tak kady server by bol RP musel by si najprv ten character stretnu? a a potom by si mu mohol pisa? , a general chat a ine by boli uplne zbyto?ne v tej hre


no a ke? si spomeniem na Guild Wars , to boli tie ludia z Blizzard ?o ete odili ako spravili battle.net pre Diablo 2
ale ?o sa tyka GW , tak tam to nikdy nepadlo , je tam channel chat , a fakt dobre funguje , a ke? si si pridal niekoho do Friend litu , tak si si pridal jeho postavu , ale mal si to ako account pridany , take ke? sa nalogoval na inu postavu tak ma ?lovek v zatvorke na akej postave je . a na akciove dni to nikdy nepadalo alebo nejak extremne sekalo , napriklad taky halloween , zapli tei dni dalich 50 serverov a vdy sa ?lovek dal na ten najprazdneji .
?o sa tyka pripojenia uivatel server , je tato hra na pi?ke funk?nosti .

JohnyX - 09.06.2010 | 14:55   (odpovědět)

To deacon: Jo s tmto s tebou souhlasm. Je dob?e, e sou hr?i rozkatulkovni a nem?e se jim tak stt, e dostanou 10x v ?ad? mega rape v?etn? vsm?chu. Tohle je pro hr?e hodn? domotivujc.

deacon - 09.06.2010 | 14:51   (odpovědět)

To davo: j nechci hrt s debily, co nutn? pot?ebuj vyhrt a budou si honit ego na n?kom, kdo to neum(=j :o)). J si chci zahrt vyrovnanou hru. Sou?asn matchmaking fungoval skv?le. Mlokdy jsem dostal b?hem pr minut vprask nebo j bych dostal protivnka, kter by nev?d?l co d?l. V?tina her byla vyrovnanch a to za podmnek, kdy na bnetu nebyla takov irok populace hr?? a tedy technicky by m?l bt problm najt skillov? odpovdajcho hr?e. J na ligy kalu, d se tm jenom odpozorovat, kdo jak hraje pro hledn partner? pro 2v2 a v. Protoe kdy je n?kdo diamant 1v1 tak k sob? asi hned tak nevezme n?koho z bronze jenom proto, e se mu lb jeho icq ?slo... That's all.
To JohnyX: za m?sc a p?l se d stihnout spousta v?c a ostatn? co se nestihne, to po?e patche po vydn :o)

Samoz?ejm?, vichni tu hodnot bnet2.0b a podle toho v vechno nejlp. Taky je samoz?ejmost, e kdy vedouc management ohodnot jako lan support nevhodnou, tak nem?ou hned p?ijt a ?ct "spletli jsme se, lan tam bude". Takhle to nefunguje, protoe pak by si lidi mohli vydupat _cokoliv_. Taky je fajn mt n?jak p?ekvapen do RC verse . Proto si nemyslm, e ty rezolutn odmtav reakce maj n?jak vznam :o)

JohnyX - 09.06.2010 | 14:28   (odpovědět)

No asi si to taky koupm, ale bojm se toho, co s tm jet? blizzardi provedou U nich ?lov?k nikdy nev

doubleflip - 09.06.2010 | 14:18   (odpovědět)

a proto 27.?ervence vezmem vichni rajtofle a .....

doubleflip - 09.06.2010 | 14:17   (odpovědět)

Protarius: velmi p?esn -> bn 2.0 je opravdu bastl ale stejn? m? to nezkaz pocit ze hry

Protarius - 09.06.2010 | 13:53   (odpovědět)

Jako Romla m fakt shang vystihuje skv?lou vhodou iccupu take nevim ... ale jako jnak JohnyX m taky pravdu bn 2.0 je opravdu bastl ale stejn? m? to nezkaz pocit ze hry

Romla - 09.06.2010 | 13:10   (odpovědět)

To JohnyX: V pohod?, ale kdy Shang ?ekl, e ICCUP m?l i rychlou odezvu, tak ty jsi mu na to op?il, e asi hrl s Asiaty - to nedv smysl.

JohnyX - 09.06.2010 | 13:04   (odpovědět)

To Romla: J sem ale v?bec nesrovnval latency, ani hru. J srovnval jen laddery, jakm zp?sobem to bylo ?een a statistiky. To je podle m? d?leit v?c, kterou na iccupu m?li vichni rdi

Shang - 09.06.2010 | 13:04   (odpovědět)

Vude jsou holt extremisti.... Die-Hard Fanboys

JohnyX - 09.06.2010 | 13:03   (odpovědět)

To Shang: jeii, vysv?tli mi prosimt? co se stane, kdy m lan latency, zalo hru a p?ipoj se na tebe n?kdo, kdo m vy pingy. Jak pob? hra tob? a jemu. Po?d tu pind jen dokola, ale j chci v?d?t, jestli tomu opravdu rozum

Romla - 09.06.2010 | 13:02   (odpovědět)

Tak JohnyX tady vychvaluje ICCUP a kdy se k n?mu Shang p?id a ?ekne, e m?l ICCUP i dobrou odezvu, tak na n?ho Johny za?ne to?it, to je schza. Hele Johny, n?kte? lid s tebou i v n??em souhlas, nemus hned vechny automaticky povaovat za odp?rce.

Shang - 09.06.2010 | 13:01   (odpovědět)

Neum ?st? To bylo vysv?tlen pro dt? jako jsi ty, protoe to jinak asi nehpochop.

JohnyX - 09.06.2010 | 13:00   (odpovědět)

To Shang: Chlap?e, ty se fakt ais ma?ar. Ty tvoje definice jsou jako od moj babi?ky ,,m ping jako kdy hraje"

Shang - 09.06.2010 | 13:00   (odpovědět)

?m dl tm vc, se tady to zamotv do spirly sv hlouposti.
J: ICCUP m LAN LATENCY
Ty: OMG FFS KDY HRAJE S ASIATAMA SE NEDIV MG....

JohnyX - 09.06.2010 | 12:56   (odpovědět)

To Shang: Take chce ?ct, e na iccupu si nehrl s korejcama a amkama ? Tak j sem asi jinej, protoe j sem s nima hrl. M?l si v?bec n?kdy st?, nebo d?lal si n?kdy s nima ? M? toti p?ipad, e sis jen n?kde n?co p?e?etl a ted to tady papoukuje.

Shang - 09.06.2010 | 12:52   (odpovědět)

?lov??e ty chytrej neum?e.... vysv?tlm ti to jako dt?ti: LAN LATENCY = m ping jako kdy hraje tzn. nzkej ping, take t?ko m?u hrt s lidma z Asie.

JohnyX - 09.06.2010 | 12:49   (odpovědět)

To Shang: Pro? se podle tebe asi separuje v?tina online her na servery podle region? ? jasn? e je to kv?li latency. Protoe jinak m ping jak krva a nebude mt anci proti hr?i, kter ho m velm nzk.

JohnyX - 09.06.2010 | 12:47   (odpovědět)

To Shang: J si neproti?e?m ty troubo. Latency je ?eak?n doba mezi klientem a serverem. A i kdy m ,,lan latency" Nikdy nem?e p?i velkch vzdlenostech doshnout plynulou hru na obou stranch. Serveru to pojede krsn? plynule, ale pokud m client hor p?ipojen, m?e mt obrovsk lagy, protoe p?es chaos launcher byla standartn? nastaven velmi nzk latence.

Shang - 09.06.2010 | 12:42   (odpovědět)

Kdy se nebav o latency, tak nereguj na moji zprvu o LATENCY. Nehled? na tom, e napu LAN LATENCY a ty se ani nezamysl a hned zauto? s tm ,e hraju s lidma z Asie. Co je proti?e?. Tak se uklidni ty fanboyi ICCUPU za kadou cenu.

JohnyX - 09.06.2010 | 12:34   (odpovědět)

To Shang: Jasn? e vm ty s?a?i, ale j sem ti u jednou psal, e se nebavm o latency ? Pochop to ? Nebo ti to mm napsat jet? anglicky ?

Shang - 09.06.2010 | 12:31   (odpovědět)

JohnyX: asi nev co znamen LAN LATENCY

JohnyX - 09.06.2010 | 12:29   (odpovědět)

To Shang: Tak kdy si hrl s lidma z asie, tak se div. J se ale nebavm o latency, ale o ladderech a statistikch, kter blizzardi bud odflkly, nebo nemaj.

JohnyX - 09.06.2010 | 12:28   (odpovědět)

To Kost?j Nesmrteln: Tak se t?, ale skute?nost bude jin. Blizzard prost? nikdy nedokzal dovst laddery a interface do podoby, jak by zasluhoval.
Take podle tvho nzoru je bn 2 super ?
Vd?l si, na jakm rovni byl ladder systm na iccupu v SC1 ?

Pro neznalce iccup opravdu ned?lal blizzard. D?lali to nadenci, kte? to dothli do opravdu dobr rovn?, kdy byli blizzardi tak neschopn.

Shang - 09.06.2010 | 12:27   (odpovědět)

Ono hlavn? ICCUP m?l LAN LATENCY....

JohnyX - 09.06.2010 | 12:23   (odpovědět)

To Anti-Mage: OMG p?e?ti si po?dn? co sem psal
J nevychvaloval sc1, j vychvaloval ICCUP, kter byl z pohledu ladderu a statistik na upln? jin rovni, ne po x letech bn 2.0. Kde m battlenet 2.0 statistiky na internetu ????
Nen to dnes upln? normln hra ?
I Heroes of newerth m?l funk?n statistiky na internetu u v obdob bety a to nen zdaleka takovej gigant jako blizzard.
Z mho pohledu, je bn 2.0 velk propadk. Nemyslm tm hru, ale pouze bn 2.0

- 09.06.2010 | 11:55   (odpovědět)

J se fakt t?im, a ta hra vyjde a vichni ti whine?i si pro n pochopiteln? pob?, i kdy si budou myslet, e tam ty miliardy nesmrn? d?leitejch funkc furt nejsou
No a ono tam budou

- 09.06.2010 | 11:52   (odpovědět)

davo: a p?edstava, e si n?kdo nep?ipad jako plnej neschopnej hr?, i kdy to nen progaymer co u toho sed deset hodin denn?, takov p?edstava t? celkem ur, e?

Anti-Mage - 09.06.2010 | 11:15   (odpovědět)

To JohnyX: Nen to nesmysl, je to prost? fakt. Je to beta - te?ka. Navc blizzard nep?id akort ve?ejn channely, soukrom bude po?d mon vytvo?it Vychvaluje sice SC1, ale to jenom protoe m za sebou x let vvoje a pilovn. SC2 je teprv na za?tku a za podobnch x let si na tyhle drobnosti ani nevzpomeneme...

davo - 09.06.2010 | 11:15   (odpovědět)

To deacon: Ja by som to bral a v?ina nelm tie... Rozprval si o honen ega, ale vyzer to tak, e ty to nechce, lebo by si potom nemohol hovori? svojim kamartom, e si 4 v zemiakovej lige a ctil sa skilled...

JohnyX - 09.06.2010 | 09:50   (odpovědět)

To deacon: Neustl vymlouvn na to, e je to beta je nesmysl. Navc si asi ne?etl, e blizzard nechce p?idat ani channely. Za tu dobu co beta fr? blizzard neud?lal na battlenetu tm?? dnou zm?nu, a na integraci s facebookem A drobnou zm?nu v matchmakingu, kter stejn? funguje podivn?. Mysl si, e za ten m?sc a p?l ud?laj zzraky ? Proboha prober se

Kdybys hrl n?kdy starcraft 1 na iccupu, tak bys vid?l, jak vypad znamenit ladder.

deacon - 09.06.2010 | 09:45   (odpovědět)

To JohnyX: hlavn? jak to je hotov hra... ah po?kat, ona to je beta Btw nevidm smysl v prochzen jinch diviz a taky nevidm smysl v divizch podle zem. P?i p?edstav?, e ?R bronze div. m 21 hr??, protoe to je "zbytek po d?len".... Navc stejn? hraje s lidmi mimo divizi, ne? A na protivnkovo za?azen a do jeho divize se podv, ne e ne :o)
J osobn? jedin co od Bnetu chci je schopnost najt mi protivnka, kter o sob? nebude prohlaovat, jak je to za?te?nk v sc a p?itom to je n?jak zmetek, co si jenom hon ego, protoe sm p?ed chvl dostal p?es drku
To redArchon: Jo, bude jedna liga a v n bude 10m hr?? z Evropy, to bude fajn, a zjit, e jsi 9 395 121. a e za tden se posune o 20 pozic nic neznamen... jo, dobr npad, jen tak dl ^_^

JohnyX - 09.06.2010 | 09:20   (odpovědět)

No ty ligy jsou naprosto nesmysln. Hlavn? sem nepochopil smysl diviz....kdyby je ud?lali alespon v rmci zem?. Dal v?c co je upln blbost, nemonost prochzen jinch diviz. Pokud v n nemte kamarda, tak se tam prost? nepodvte.
Battlenet 2.0 je p?ern paskvil, kter nem tm?? dn uite?n funkce. Integrace s facebookem tomu opravdu nasadila korunu.
Hlavn? jak o tom bsnili, co vechno to nebude um?t

redArchon - 08.06.2010 | 20:07   (odpovědět)

oprava: "no a dufam e tie ligi daju tie pre?*"
nema tam by? "o"

redArchon - 08.06.2010 | 20:05   (odpovědět)

no ako ?o budu teraz robi? je vlastne ten Battle.net 2.0 , interface SC2 a Real ID , lebo teraz mate PTR na WoW kde v novom patchi 3.3.5 je tie Real ID , ?o medzi alikhorda a jeden server druhy server funguje vyborne (su 4x PTR serveri PVP PVE zvla? EU a US) , ale WoW PTR SC2 neboli chatovo/Real ID prepojene

potom v SC2 bolo in-game vetko dos? dobre funk?ne , ale ?o sa tyka mimo hry , tak to bolo fakt ako z alpha verzii
ke? som si dal 2v2 (bo som chcel high Templar/Archon ikonku)
tak som chvilu hral v parte/arranged team a potom ke? odiiel pre? tak som hral e mi to hodi random
a jednu hru som dostal totalneho nekomunikativneho nooba a ke? sa odpojil tak som nanho nadaval , a ten durhy team mi povedal e pre?o som potom v parte s nim
a vtedy mi dolo e v Ligach to spaja Parta neparta , ?o je HOVADINA na entu , arranged team nikdy nemaju ma? protihra?ou ktori sa vidia poprvy krat vivote

no a dufam e tie ligi daju tie pre?o , alebo aspon nech nieje napriklad platinova niekolko krat , ale len jedna bronzova jedna platinova a jedna diamantova

potom viem e pri jednom patchi , ke? bol vypnuty server , tak ke? som zapol hru tak meisto toho e Server je Offline to hodilo milion okien a podobne

ako velmi vela veci tam nefunguje
a hlavne teraz etky teami (catalysm, Diablo3 , ta nova nepublikovana hra , at?) robia na SC2 a Battle.net 2.0/Real ID prepojeni

deacon - 08.06.2010 | 16:02   (odpovědět)

To Lojza: hmmm MS rush na terrana je luxusn, kdy je dob?e ud?lan . Ale jakmile to odhal, tak jsi mrtvej homolka . Tou dobou v?tinou m terran energii tak na jeden scan, dny antiair, dob?e to funguje. Ale j to moc ned?lm

Lojza - 08.06.2010 | 15:57   (odpovědět)

MS je jak proti jake rase. Vs Terran je to skoro k nicemu, pokud to souper umi hrat.Resp k nicemu neni, ale ztraci 90% svyuch schopnosti...
Na Zerga je naopak absolutne genialni. Musim rict, ze hry vs zerg v pokrocilem stadiu hry vyhravam ciste diky MS
Protoss je to tak 50 na 50. Nevydrzi az tak dlouho, ale zase kus prace odvede.
Nehlede na to, pouzivam ji trebas na carriery na hit&run strategii. Mam MS v zakladne, doletnu letadlama kosit zakladnu, a kdyz vidim, ze se zene obri armada, co by mi je rozsekala, recallnu si je zpet

deacon - 08.06.2010 | 15:47   (odpovědět)

To Pralev: ha ted koukam, ze v tom tvem shrnuti pises o pomalosti MS

deacon - 08.06.2010 | 15:41   (odpovědět)

To Pralev: a to jet? zapomn na to, e vortex nebude, pte emp powa

Yar1n - 08.06.2010 | 15:21   (odpovědět)

mno je to skoda, kdyz byl patch 10 tak jsem si key koupil na ebay za 30 usd a hned na to beta konci, i tak jsem ale stacil odehrat cca 400 her takze naskok oproti lidem co pojedou az retail bude. Ale berme to z te lepsi stranky... zase se muzeme venovat praci, skole, kamaradom a pritelkynim

Ghost - 08.06.2010 | 14:54   (odpovědět)

To Unimatrix325: S carrierama jsem taky zkousel svy, treba jsem zvyklej mikrovat move>stop, tim prerusis prikaz pro carriera uplne a interceptory se vraci z5.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.06.2010 | 14:44   (odpovědět)

Pralev : j ti ?eknu p?esn? v ?em - v SC:BW sta?ilo dt attack a zatimco vyltvaly interceptory, u si mohl dt move a carriery se daly do pohybu a interceptory to?ily, odkud byly v dosahu carrier?. Carrierama si tak mohl hejbat furt a furt to?ily.
V SC2 mus nechat nejd?v vylet?t vechny interceptory, co trv i pr sekund. Pokud mezitim d move, tak p?erue ten p?kaz a dal interceptory u nevylet?j.

Pralev - 08.06.2010 | 14:31   (odpovědět)

MS je hrozn? pomal, to je ten nejv?t problm. Ned se s n microvat, utkat (take ji Vikingov hned sest?el, kdy ji focusnou a j ji prost? nemm jak zachrnit) a i ten range Vortexu (nemluvm o radiu) je hrozn? malej, take mus p?ilet?t a moc blzko. Jinak ta schopnost sama o sob? rozhodn? ultimtn je :o)

Lojza: V ?em p?esn? jsou ti Carrie?i h?? ovladateln oproti SC:BW? Mm z nich stejnej pocit, ale nebyl jsem schopen p?esn? identifikovat, ?m to je :X

deacon - 08.06.2010 | 13:34   (odpovědět)

To Lojza: ale jako jo, to co MS um je dobr, ale na jednu ultimtn jednotku, kter se hbe tak neskute?n? rychle, kter se stav jet? rychleji, ne se hbe, bych ?ekal n?co lepho . Aspo? vzkum rychlosti pohybu by bodl, to dobjen tt? m?eme nechat archon?m, a? jsou alespo? k n??emu taky oni

Lojza - 08.06.2010 | 13:24   (odpovědět)

To deacon: MS umi Vortex, coz je naprosto ultimatni vec. Na druhou stranu by nebylo od veci upravit ovladani nekterych jednotek - carriery v SC1 byly mnohem lepe ovladatelne, a stejne bych to zavedl i tady jak to bylo tam. U MS by bylo potreba jasne upresnit pouziti Vortexu, protoze obcas hazuy Vortex a NIC - nemam zajem 20x klikat, aby se Vortex pouzil - mam zajem kliknout a je tam. Obavam se, ze se tam micha situace, kdy ho hazu na konkretni jednotku / na zem. Neme nekdo opravdu relevantni informace, jak Vortex funguje? Co se stane, pokud ho hodim "na jednotku" a ta umre? Me prijde, ze se v tu chvili Vortex neprovede, coz je neco prisernyho

deacon - 08.06.2010 | 13:08   (odpovědět)

To Ondra: dobjen tt? i b?hem bitvy okolnm jednotkm(n?co jako fzov posun MS na zneviditeln?n). Imo sp schopnsot pro MS, kdy u ji m?u postavit jenom jednu a fakticky nic neum(vzhledem k tomu, e stavm jen jednu bych ?ekal n?co FAKT OP nebo alespo? imba vdr, ale MS jde dol? fakt rychle). Ale tohle nikd neprojde p?es "omg Toss je OP, omg zerg m po?d roache!!!, buff me marauders moar, buff medivacs tak, a? healuj z base a 10x ?in?ji!!!!, jo a nerf VR moar!!!"

Polop - 08.06.2010 | 13:05   (odpovědět)

Velice by m? zajmalo co bude novho v druh fzi Beta testu SC2 protoe kdy u betu vypnuli kv?li tomuto p?ed?lvn tak u mus bt n?jak a p?ekvapujc v?c v SC2 mno uvidme.

Ondra - 08.06.2010 | 12:47   (odpovědět)

Jsem premyslel jak buffnout Archona a dospel jsme k nazoru , ze kdyby mel schopnostprohodit svou pozici s jinou (vlastni/cizi) pozemni jednotkou .. myslm e n?co podobnho um?l n?jak hrdina v DOTe.

Anti-Mage - 08.06.2010 | 12:28   (odpovědět)

Nevad, fotbalov mistrovstv mi to hrav? nahrad

Kundu - 08.06.2010 | 11:39   (odpovědět)

To CrazyboyCZE: jj, akorat pro me bude znamenat smrt vydani originalu, protoze to mam mesic pred statnicema

PredY - 08.06.2010 | 11:33   (odpovědět)

hura tak ted muzu naplno se ucit + World cup
kazdopadne uz se tesim na druhou fazi

CrazyboyCZE - 08.06.2010 | 11:31   (odpovědět)

To Kundu: Ted jsi me rozesmal,nebyt vypadku po patchi 14 kdy jsem si hral celou dobu s registrama tak jsi to skoro trefil

Kundu - 08.06.2010 | 11:27   (odpovědět)

parda, ted se vsichni po cca dvou mesicich muzem jit konecne vysrat, nazrat a obnovit alespon na chvili klasicky biologicky a spolecensky zivot..... A nebo si radci stahnout ten Lazylauncher no

Pralev - 08.06.2010 | 11:24   (odpovědět)

Rams: Takhle m tv?j p?sp?vek pln? nulovou vypovdac hodnotu. Napi, co konkrtn? se ti nelb, a? m?eme podiskutovat :o)

Rams - 08.06.2010 | 11:14   (odpovědět)

Ja nevim, mam hodne zmisene pocity. SC2 me vubec nepresvecil. Nejdu ani psat co je podle mne spatne pac souhlasit nebude asi nikdo. Doufam jen ze se objevi nakej megamod kerej predela SC1 do enginu dvojky. To bych si zahral s chuti.

- 08.06.2010 | 10:56   (odpovědět)

lol @ Mizzin )

doubleflip - 08.06.2010 | 10:48   (odpovědět)

Cel tahle beta byla p?kn pa?ba, thx blizz za to e jsem se mohl z??astnit a moc se t?m na to jestli v pravch vezmou komunitu na v?dom, jak ?kali...snad...
To neithy; jj ?as na starcrack all, ale na hard, kdy all t? po 10 krystalech

Ondra - 08.06.2010 | 09:58   (odpovědět)

No jeslti se pak muzu podivat kdyz dohraju na statisktiky ...
JInak zkousel jsem hrat proti GreenTea AI a ta hraje docela slusne. Akorat mi nejde nejak prehrat pak muj vlastni replay ..

Chicos - 08.06.2010 | 09:55   (odpovědět)

Taky sem si po 14 patchi moc nezahral ale predtim sem si to uzil na plno

Radec - 08.06.2010 | 09:49   (odpovědět)

Tak ted hra jen offline tu tu tutudu du du dudu du

Mizzin - 08.06.2010 | 09:35   (odpovědět)

mm tu pr betakl??....m n?kdo zjem?

Neithy - 08.06.2010 | 09:13   (odpovědět)

To kane85: Tak to mus sed?t n?kde uprost?ed pole, protoe ty dve?e jsou fakt hodn? daleko.

kane85 - 08.06.2010 | 09:12   (odpovědět)

no je to skoda. hlavne preto, ze po update cislo 14 som si uz prakticky nezahral...ale na druhu stranu - plna verzia je konecne za dverami

Neithy - 08.06.2010 | 09:05   (odpovědět)

?as vyhrabat lazylauncher

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.