StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
((GET)) (2019) free … » 16.01. 15:35
Jan.2019 Has it Leak… » 16.01. 15:30
^^ free^^.Best Rober… » 16.01. 15:25
[.[$].]Hot ^Brendan … » 16.01. 15:20
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Národní tým změří síly v začínající lize

18.05.2010 | 21:53 - Jetro

GosuGamers Nation War League, tak se jmenuje liga určená pro národní týmy, která se bude hrát pod záštitou serveru GosuGamers. Spolu s českým týmem se v prvním turnaji představí dalších 15 národních týmů, které byly rozlosovány do 4 základních skupin.

 

Skupina A
Norsko
Rusko
Španělsko
Maďarsko
Skupina B
Bulharsko
Ukrajina
Dánsko
Itálie
Skupina C
Česko
Německo A
Francie
Chorvatsko
Skupina D
Švédsko
Rumunsko
Německo B
Finsko

 

 

S ohledem na fakt, že první fáze betatestování končí 31. května, už toho týmy asi moc nestihnout. Doufejme, že se před pauzou alespoň dočkáme zajímavých zápasů ve skupinách.

 

V sobotu by nás měl čekat první zápas s Francií, systém zápasu byl stanoven na 4x 1v1, v případě remízy dojde na tzv. ace match, kde vybraní hráči sehrají rozhodující duel.

 

Jak vidíte šance našich barev ve skupině? A kdo by podle vás měl reprezentovat náš tým?

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Lojza - 19.05.2010 | 23:37   (odpovědět)

To Pralev: No,kdyby bylo potreba, porad jeste delam do kompu, tak bych s tim trebas neco udelal

Pralev - 19.05.2010 | 22:33   (odpovědět)

Lojza: No teď maturovala, takže poslední dny nehrála :o) Ale jinak se docela dobře bavíme ve stříbrné 2v2 lize :o))

Každopádně máme to trochu problematické, poněvadž ona hraje na bráchově compu, který má nějaké hardwarové problémy, takže se jí to občas dost kouše a poslední dobou se to kousalo nějak čím dál víc plus nějaké disconnecty, takže ji to celkem odradilo.. Nicméně doufáme, že to nějak vyřešíme, na plnou verzi se těší a má v úmyslu ji hrát :o)

Destro - 19.05.2010 | 22:31   (odpovědět)

Destroyer.kartin si me kdyztak pridejte abych mohl hrat s cz hraci dik

Lojza - 19.05.2010 | 22:27   (odpovědět)

To Pralev: Ona D hraje taky? Ja s ni uz dlouho nemluvil, tak ani nevim To docela koukam )

Pralev - 19.05.2010 | 22:03   (odpovědět)

Taky bychom se ségrou přidali :o)))))

Lord.Chick - 19.05.2010 | 21:34   (odpovědět)

jojo to bych dal ff

Shang - 19.05.2010 | 19:09   (odpovědět)

To to vypadá, že 2v2 tady hraje dost lidí, nechtěl by SCCZ.com udělat nějaký 2v2 turnaj ?

easyyy - 19.05.2010 | 19:05   (odpovědět)

co zvetsit si pismo? me to pomaha

Pralev - 19.05.2010 | 18:52   (odpovědět)

Uf, chtělo by to jiný (čitelnější) font, ze kterého po čtení takových slohů nebolí oči :o)

Lojza - 19.05.2010 | 18:00   (odpovědět)

Btw, existuji urcite postupy na zpomaleni reaper rushe - napriklad ten, ze se mu snazime zabranit postavit ten pridavek ) klasika je postavit mu tam pylon, on s tim vzlitne, zrusit, pobihat mu pod tim probou, aby nemohl dosednout a podobne. Tuhle jsem ho zdrzel tak o pul minuty, mozna o vic, a to je pak pohoda ))
Pokud clovek dobehne dostatecne rychle k nemu, postavit mu tam oba plyny - sice je to 150 a na zacatku je to znat jak prase, ale zase pokud jedu prvni forge a delam veze do vchodu, tak me tech 150 zas az tak nesere, a mam jistotu, ze zadnej rush nebude )
S oblibou tohle delam zergovi na 1v1, kdyz pribehnu k zergovi, ten tam ma 10 dron a jeste nezacal delat spavning pool tak mu cvicne postavim oba plyny ...on nez udela zerlingy...nez to jima roztriska...

Lojza - 19.05.2010 | 17:56   (odpovědět)

Tak koukam, ze se tu probira 2v2
Ono vsechno ma neco do sebe. Zkusenosti ktere mame s Chickem bych shrnul tak, ze P+P se hrat da, da se docela dobre, ale je tam nutna specializace. Ja trebas jedu fast Voidy...Casto nastane situace, kdy ja letim ve 3 voidama k souperum, ti na me akorat hodej utok , a dopadne to tak, ze me plne sejmou, zustanou mi jen ty letadla, ALE ...ale ja jim tim sejmu jednoho a druhyho obcas taky )
Dale, co se tu pise o malych 2v2 a problemech s rushem. Z+T je urcity problem, je potreba okamzite zpocatku scoutovat. Osobne jsem schopny postavit si prvni forge a pak tam dat veze do zakladny. Ono to sice zdrzi, ale pak zase nemusim delat jednotky, a jedu rovnou ty Voidy, takze ne az tak moc. Jinak jak psal Chick urcite funguje zastavet vchod a delat stridera, on s reaperem neco malo zabije, to je jasny, ale je to dost o tom udrzet nervy a mikro (takze nic pro me))
Osobne mam rad kdyz hrajem vs Z+Z , pokud se nepletu, docela vyhravame. rush neni uplne problem, stavim prvni forge a vez a pak uz je to v klidu, samozrejme clovek to nekdy posere, ale co alespon ja u sebe vim, tak kdyz uz neco poseru, tak proto, ze to zahraju blbe, nekdo na me mluvi a ja se nesoustredim nebo tak neco, mam zrovna blbou hodinu , ale neni to spatnym systemem. Btw v SC1 mi prisli T+Z asi 100x horsi, nez tady. Osobne bych P+P nepodcenoval - ono 2x MS neni zly, to muze rozhodnout celou hru

Lord.Chick - 19.05.2010 | 15:41   (odpovědět)

jasnacka

Ale vseobecne plati, kdyz nemas stesti,tak ani rozum nepomuze

Skylleer - 19.05.2010 | 15:34   (odpovědět)

jak pise Baron obecne to platilo i v age of empires , jdou ti do kamose a vis ze to nesthnes vcas je pitomost tam chodit protoze

1) bud mezitim utecou nebo mu vymlati vetsinu zakladny
2) dojdes tam a presto to nedate protoze spoluhrac meizitim v 1x2 losl celou armu a ma jen otroky
3) ikdyz to zabijete ztraty v eku jsou horsi jak v armade (na zacatku hry)

sejmul si mi kamarada ja sejmu tveho .logicky kdyz jsou dva s celou armadou ( a ze celou to poznas +/- kolik toho tak v tu dobu muze mit)

tedka jde jen o to kdy se to vyplati a jak udelat co nejvetsi skody.
v 2x2 kdyz je jeden treba zerg a druhej terran a jde proxy reaper tak doma vetsinou nic nema a spoleha na zerga ze tam bude v pripade problemu fast takze jit tam kdyz jde reapera na tveho kamose.
zas kdyz je to terran a toss co rushuji tak radsi smaznu tosse bo v late game je silnejsi.
Ty rozhodovani na tom jsou to co z hracu dela velke hrace umet se spravne rozhodnout nic vic rychlost se nauci treninkem ale na uvazovani co je kdy lepsi jsou potreba zkusenosti a ty se ziskavaji z porazek.

osobne muzu rict ze jsou modelove situace ktere se daji delat podle schamatu.

pr) prijdu k tossovi rekneme s peti sesti marauderama , nejak jakstaks dam jeho armu ma tam pylon gateway a robotics ->sundam pylon .
kdyz ma dva pylony a to same sundam robotics atd.
casto krat se stane ze kdyz to das ve spatnem poradi tak nestihnes sundat nic jineho a muze to rozhodnout hru to same v bojich casem clovek vi kolik jake jednotky da jakou a pak neprohrava nesmyslny fighty.

zaklad je jit do fightu o kterym predem vim ze ho vyhraju nebo znej muzu kdykoliv vycouvat.
neprestavat sypat armadu ikdyz vyhravam.
a samozrejme scouting ten je nejdulezitejsi kdyz vis co jde druhy tak je to pak easy a to plati i o rushich.

nejvetsi sranda je kdyz jdete oba proxy reapera a mysdlite si eko doma navzajem xD

Lord.Chick - 19.05.2010 | 15:26   (odpovědět)

Si pis, 2x toss jede celkem 4x stargate a po 4 feonixech, udela kazdej 4, to se da, pokud se zastavis vezi, tak na tebe nikdo nejde a pokud jede standartne, treba toss a zerg, tak fajn je priletet z 8 pheonexi na tosse treba a pozvedat mu 10 pracantu zastrelit je a je to... pak nasledujou dalsi a dalsi, je to desna pakarna ale prdel jedine co delas dal je expa a pylony a veze.. to staci na obranu ehehe. opakuji,ze si hraju....

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.05.2010 | 15:26   (odpovědět)

Shang : na době výdrže pylon u to nic nemění, ale když ti je sejme, tak ti sejme oba najednou Prostě když má dost čas uan to je uhryzat, tka je to v háji.

Baron - 19.05.2010 | 15:19   (odpovědět)

Tak Phoenixe moc casto enuvidis,. i kdyz je to jedna z nejlepsi unitek ve hre... Kdyz jich mas aspon 5, nadelaj paseku jako... no proste paseku

Shang - 19.05.2010 | 15:19   (odpovědět)

Unimatrix325: vzhledem k tomu, že máš za jménem encyklopedie, tak usuzuji, že jsi schopen si ty data najít. A pokud budou kousat do 2 pylonu, to nic nemění na dobu výdrže každého pylonu.

Baron: Já bych si taky troufl říct, že mám *něco* odehráno, ESL 2v2 Turnaj, ESL 2v2 Ladder samozřejně záleží na spojenci, ale vzhledem k tomu, že je to 2v2 tak se počítá předem, že to nebude debil.

Lord.Chick - 19.05.2010 | 15:14   (odpovědět)

:o)

Lord.Chick - 19.05.2010 | 15:13   (odpovědět)

Kombinace ras je to nej co muzes udelat, T+Z je od dob SC1 nejlepsi. 2x toss od dob SC1 nejhorsi, zas na druhou stranu vite jaka je sila pheonix + voind vs zerg/toss ... moc velka gravitor beam je desna sranda , bohuzel zas jen sranda....

Baron - 19.05.2010 | 15:12   (odpovědět)

No faktem je, ze Cheese celkove jsou v SC2 priserne premrsteny... Ale zajimalo by me, co kdyby sli na nej? Z toho mate tech par proher ne?

Lord.Chick - 19.05.2010 | 15:10   (odpovědět)

Si pis, taky je to pytlovina, ale nastesti to v ty platinovce funguje, to jest, ze ja musim odolavat, me honej, protoze ja sem bez vezi a nadavam, ze uz je taky budu stavet, kolega je v suchu a jede voidy ja jedu jednotky a snazim se je vodit za nos... ja umru, on vyhraje a to nemluvim o tom, ze se nabije na mejch zealotech ))

Baron - 19.05.2010 | 15:08   (odpovědět)



To cos popsal se da ject kdyz jsou to lumeni Pak pozdejs uz si s voidama tolik srandy neuzijes...

Lord.Chick - 19.05.2010 | 15:06   (odpovědět)

PS: priste to pisu ve wordu a kontroluju si chyby, protoze takovejch hrubek.... boze ))

Lord.Chick - 19.05.2010 | 15:05   (odpovědět)

Ufff, to byl rozbor :o)

Vzasade souhlasim. Ja hraju nejhorsi moznou kombinaci s Lojzou a to je 2x toss vs cokoliv.

Zmych zkusenosti vyplívá, je kombinace to je spatna, respektivě se tě nikdo neboji, žadnej fear z rushe ani z nejakejch podobnejch vecí, ani proxy proxy rush neni nic extra, nekdy vyjde nekdy, to je hop nebo trop,ale nerikam, ze to neni smrtelné na jiného 2x tosse nebo i na zerga. Je to o nacasovani, o zahrani atp...

chtel bych rict, ze vse co bylo, je a bude napsáno nikdy nefunguje 2x stejně se stejným protivníkem a pochybuju že víckrát za sebou,ale nikdy nerikej nikdy

Proti 2x Zerg nevim proc nedelat rambu, bud gate nebo forge s vezi, naopak extra to nespomali, ubranis to, mnohokrat se tak stalo, das i 1 zerga = 6 lingu ve vchodu jen s probama a stratis tak 2 proby nez ti vybehne lot a to uz je po 2 lingach,takze se da, mnohokrat jsem to vyzkousel,ale pravda, nehral jsem proti Senovi, nebo Indra.. 2 zergove najednou fakt jen ta vez s pilonem a nebo vez misto pylonu, takze taky utoci jen 2-3 lingove a to ta vez vzdrzi a lingy tak nejak i da...

toss vs terran + zerg, no koment, to je fakt humus, ja stavim wallin, du rychle do strideru 6 pool rush ubranim tak nejak standartne se stestim a rychlej reaper me tak nejak zpomali proste zkusim se vsim utocit a ujet, microvat a tak do prumeru 2-3 proby stratim nez prijde strider. pocitam ze mam lota a pocitam ze 1 lot jde urcite ke me.

Ostatni matchupy neresim, sem toss a hraju s dalsim tossem a vzhledem k tomu ze sem srab a vim,ze me pujde teeran se zergem zabit, protoze druhej jede forge bez jednotek, vid lojzo tak jedu fast expu na opacny strane mapy a tam to prevezu, lojza udela voidy a zabije je oba :o)

j/k neberte me vazne, ja si fakt jen hraju

Baron - 19.05.2010 | 14:55   (odpovědět)

http://www.gamereplays.org/starcraft2/replays.php?game=33&show=member_replays&member_id=68718

Tady muzete najit par nasich 2v2 her. Nektery jsou docela pekny - napriklad kdyz na Twillight Fortress vsechny 4 zakladny vyhorely (znicili jsme je, oni nas) a svadela se finalni bitva v podstate o expy...

Baron - 19.05.2010 | 14:53   (odpovědět)

A pokud se bavime o P+P vs Z+Z, tak to jde jak jsi popsal, ale popravde moc lidi nehraje stejny rasy na jedny strane, protoze se to envyplati pri delsich hrach, kdy se jednotky vubec nedoplnujou.

Kazdoapdne i tady bych uprednostnil stavbu u nexu a proti rushi pozuit proby s lotama... Lepsi nez o pylon prijit a paks es bez vyroby uplne.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.05.2010 | 14:50   (odpovědět)

To tam ale chybí dost proměnnejch.
navíc ty lingové můžou hryzat do dvou pylonů
nicméně pokud by to fungovalo, bylo by to fajn

Baron - 19.05.2010 | 14:49   (odpovědět)

Dovolim si oponovat taktice forge rush/barikada pylonama a cannonama. Kdyz bloknes vchod (kterej mimochodem na hodne 2v2 mapach je pomerne sirokej, takze bys tam musel postavit 3 pylony a forge (minimalne), a stihnes postavit cannon i proti 6pool rushi, tak si te owne ten zminovanej reaper.

A pokud se vykasles na blok a hodis cannon mezi tezbu, tak vzhledem k jeho miniaturni vydrzi ti ho 6 lingu sejme jak nic obzvlast s reaperem za zadkem.

Neco uz jsem opravdu ve 2v2 odehral a JEDINEJ zpusob jak tohle za tosse ubranit ve 2v2 je tenhle: Krecit, krecit, krecit a spolehnout se na spojence, ze:

A) Pomuze ti vcas (riskantni - spojenecky jednotky budou odchytavat dalsi a dalsi lingove uz po ceste).

B) Pujde se vsim co ma na jednoho ze souperu a udela z toho 1v1,5

Mimochodem - vim o cem mluvim - tady je replay zrovna z maly mapy, kde na nas jeli fast proxy double gate v terranovo mainu a terran jel reaper rush. Mel sjem an vyber - bud budu posilat loty na smrt ke spojenci, nebo se na nej vykaslu a zkusim z toho udelat 1v1...

http://www.gamereplays.org/starcraft2/replays.php?game=33&show=details&id=124773

Souperi jsou z platiny a maji i hodne vysoky skore, takze lamy to enbyly, ale vyhravaji nejspis pouze timhle zpusobem. Ale kdyz to nevzdate hned po zniceni nekolika jednotek a prob a nevadi vam ani ze vidite ze mate prdlajs a souper furt neco posila, taks e to da dat

2 Shang: Absolutne s tebou nesouhlasim. Tahle strategie se mi uz nekolikrat vymstila. Vetsina 2v2 map se deli na dva druhy:

1) Rampa blizko, ale siroka jak krava = moc budov na blok - nevyplati se.

2) Rampa mala, ale daleko jak krava = kdyz budes stavet u rampy, ses absolutne v haji proti reaperum... enz se doplazis s necim zpatky do mainu k nexu, tak mas pulku prob v haji a to uz ti stejne zas lezou do mainu lingove. Takze k cemu ti je gatka u rampy, kdyz tim vlastne souperum pomuzes...

Osobne stavim vetsinou prave co nejbliz k nexu, abych si kryl pylon z jedny strany nexem, z druhy gatkou a ze treti gasem. Uz proto, ze pylon vydrzi kulovy. Obvykle mivam u gatek minimalne 3-4 pylony a smeju se tem, co maj okolo jednoho pylonu 4 gatky... To je vzdycky chutovka, jak cela vyroba se zastavi po par vystrelech... Nezapomen, ze se bavime o 2v2. To cos popsal se jede v 1v1 v PvZ...

Nechci tu delat chytryho, jen 2v2 mame na dobry urovni (dovolim si tvrdit na zaklade nekolika vybornych her, napriklad i vyhra proti cze reprezentaci).

Shang - 19.05.2010 | 14:46   (odpovědět)

Slovní úloha, pylon má x životů, zealot se vyrábí za y sekund, na 1 pylon na rampě mohou útočit 2-3 lingy v nexusu máš chrono boost, který zrychlý výrobu o z %. Spočítej si to.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.05.2010 | 13:58   (odpovědět)

a udrží mi to ten další pylon dostatečně dlouho, než vyrobim aspoň dav zealoty ?

Shang - 19.05.2010 | 13:27   (odpovědět)

Když nejsi uplný nub, když hrajes za Tosse tak už od začátku stavíš Pylon a Gate u rampy abys měl chocke-point, když vidíš, že jede fast pool přistavíš jenom další pylon. Když hraješ za protose a stavíš si baraky kde chceš, tak se potom nediv, když tě zabije jednoduchý zerg rush,,,

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.05.2010 | 13:07   (odpovědět)

pylonama celou rampu ? kde na to vezmu peníze a kde vezmu peníze na další věci potom, co budu mít rampu plnou pylonů, který okusujou lingové ?
Ale jo, je asi fakt, ze se to da scoutnout dost rychle, aby clovek mohl postavit forge a dalsi pylon na rampu a pak delo

Skylleer - 19.05.2010 | 13:05   (odpovědět)

ja se teda spis bojim matchupu vs 2x schopnej zerg tam jak je clovek chvili necha tak se to pak uz tezko dava nemusi jet zrovna rush aby vas kilnuli staci kdyz to oba rozboomi neboo kdyz dobre zkombinujou infestory + hydry + banelingy, jeden te zmrazi armu a druhej ji odbouchne banelingama a hydry vycisti zbytek , jediny podobne dobry kombo je ta vortex nuke kdyz se dobre udela vycisti to celou armu za minimalni naklady

Lord.Chick - 19.05.2010 | 12:46   (odpovědět)

Shang má pravdu. Pokud je 2x toss vs 2x zerg, proc nestavet forge jako prvni popripade blokovat vchod pylonama. Kazdej ma nejakou taktiku. Pokud zergovi nevyjde pool rush, nedejboze dvoum zergum, tak na tom moc dobre nejsou a podle me by prumerny hrac diky prvni forge i prez spomaleni v patchi a diky zastaveni pylonem mel klid na cokoliv a muze vyhrat. To je zas ale o necem jinem,ale taktika zabetonovani funguje i ted, to ze je to na pytel rozjezd, to je jinej pribeh...

Shang - 19.05.2010 | 11:54   (odpovědět)

Unimatrix325: Když tam dorazí scout, tak většinou vidíš, jak pool je v 70% a jaký je problém si jednoduše hodit pylony na rampu a jednoduše si to zablokovat?

T.N.T. - 19.05.2010 | 11:39   (odpovědět)

Jsem jedinej komu prijde divny, ze tam maji skopcaci 2 teamy?? Neni Gosu nahodou nemecky?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.05.2010 | 11:27   (odpovědět)

vyscoutovat 6th pool ? stihnout něco postavit ? já nevim, asi hraju jinou hru

3v3 a 4v4 sem hrával na koleji, ale nemám pocit, že by to bylo vyvážený ani v SC1. To už bylo prostě for fun. Dycky šlo jednoho sundat, ale když se to stalo, ostatní pak měli trochu tech výhodu...

Já teda sem dost skeptickej i k vyvážení 2v2, protože mi nějak hlava nebere, jak chtěj vyvážit útok dvou hráčů na jednoho. Kdžy mu daj možnost se ubránit, tak v 1v1 by to byla možnost nehorázně zakempit. Když to udělaj tak, aby to bylo ok v 1v1, tak zákonitě dva jednoho dycky sundaj. Typicky třeba dva zergové s lingama, když naběhnou na jednoho protossa, tak se prostě nemá šanci ubránit a spojenec nemá šanci dorazit včas.

Shang - 19.05.2010 | 11:14   (odpovědět)

I P+P, když vidíš, při scoutovaní když vidíš, že jede tyhle cheesy stačí mu udělat proxy gate / canon rush a vyjde mu to draho. Ale obecně je hodně hloupé hrát 2x Protoss.

Skylleer - 19.05.2010 | 11:12   (odpovědět)

lot a lingovačka mě teda úplně vyndali směju se tomu na podlaze xD

je to vícemene pravda ale zni to hodne srandovne

Baron - 19.05.2010 | 10:55   (odpovědět)

Ja mluvil o P+P vs T+Z... Protoss na tohle nema absolutne sanci - udela lota a owne si ho reaper. udela stalkera a owne si ho lingovacka... Proto rikam, ze 2v2 ma od vybalanvcovanosti jeste hodne daleko a 3v3 a 4v4 si zatim nejak endokazu predstavit...

Celkove mi pripada ze asi Protoss je na tyhle cheese jednak nejsilnejsi rasa (fast pylon u soupere v mainu a dve gatky = hlavne vs T) ale na druhou stranu je na to i nejnachylnejsi, protoze na to enma zadnej poradnej counter.

Shang - 19.05.2010 | 10:31   (odpovědět)

2v2 se hraje jinak než 1v1, ale na ty cheesy stačí scoutovat, když vidíš Zerga jak jede 6pool, tak stačí udělat spine crawler/block rampu když vidíš, že terran jede plyn a má 7 scv tak je jasný, že jede reaper rush a na to staci udelat bunker / spiner crawler / stalekry či hlídat si cliff.

Baron - 19.05.2010 | 06:36   (odpovědět)

Ono 2v2 v SC2 je tezky no... Nektery matchupy jsou v podstate nehratelny na nekterejch mapach. Kdyz vezmu v potaz nekterou mensi 2v2 mapu, kde bychom treba ja a spojenec byli 2xP a proti nam T+Z, v podstate nemame sanci, kdyz z pojede 6pool a terran reaper proxy rush. 2v2 ma do balancu jeste hodne daleko. A dost se bojim 3v3 a 4v4 v budoucnu, protoze to budou hry na dve minuty vetsinou, kdy vyhraje ten, co rychlejs rushne nejakym cheesem (vetsinou terran reaper rush na jednoho hrace a end).

w0chtulka - 19.05.2010 | 06:22   (odpovědět)

2v2 je pekne o h...

Skylleer - 19.05.2010 | 03:04   (odpovědět)

Nechápu ze se nehraji zadne 2x2 zapasy ten mod je mnohem variabilnejsi bylo by to zajimavejsi kdyby to do toho nejak zakomponovali kazdopadne ceskej turnaj by byl fer ..

easyyy - 19.05.2010 | 02:52   (odpovědět)

btw, reprezentace uz je celkem dlouho a organizuje ji oldskuler jump.. staci obcas kouknout na playzone

davo - 19.05.2010 | 00:59   (odpovědět)

Veď prebieha RoG turnaj... Vy máte o scéne teda šajnu.

DII.cze - 19.05.2010 | 00:11   (odpovědět)

to se uvidí , nemáte nějakej seznam všech cze hráču? ale fakt všech?

w0chtulka - 19.05.2010 | 00:04   (odpovědět)

Jojo dejme ceskej turnaj... ja si chci zahrat i kdyz dostanu strasne naprdel

Sharny - 18.05.2010 | 23:34   (odpovědět)

Hehe, serem na hokej, SC turnaje jedou

DII.cze - 18.05.2010 | 22:46   (odpovědět)

Myslim si že by se měl udělat czech turnaj ať víme kdo je aktuálně z čechu na špici a první 4 ať nás reprezentují

SlayeRkoo - 18.05.2010 | 22:40   (odpovědět)

Slovensko tam prečo nie je?

Johnny - 18.05.2010 | 22:24   (odpovědět)

No já určitě ne

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.