StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

StarCraft II Beta - Patch 12 (version 0.14.0.15343)

13.05.2010 | 20:20 - Jetro

Máme tu další patch do bety. Zm?n je málo, ale n?které dost p?ekvapivé. Hodn? zásadní se bude nejspíš jevit zvýšení populace u Roache z jednoho na dva.

 

Balancování

- Protossové

  • Forge
    • Doba výstavby navýšena z 35 na 45.
    • Hodnota ivot? a štít? sníena z 550/550 na 400/400.
  • Mothership
    • Vortex nyní odstra?uje v rámci své oblasti ú?inku Force Field.

- Terrani

  • Thor
    • Dosah sníen z 1.375 na 0.8125.
    • Velikost modelu sníena, aby odpovídala novému dosahu.

- Zergové

  • Roach
    • Roach nyní zabírá v populaci 2 místa namísto 1.

 

Uivatelské rozhraní

- Zm?n?no n?kolik klávesových zkratek (pouze n?mecký klient).

 

Opravy chyb

- Opraven pád hry, který se ob?as objevoval p?i ukon?ení programu.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Lojza - 18.05.2010 | 23:05   (odpovědět)

Hmhm,tak jsi asi musel hrat az BW...z SC te neznam, a nebo uz jsem tak starej sklerotik ))

Lojza - 18.05.2010 | 23:05   (odpovědět)

Hmhm,tak jsi asi musel hrat az BW...z SC te neznam, a nebo uz jsem tak starej sklerotik ))

Baron - 18.05.2010 | 22:57   (odpovědět)

Tehdy jsem se jmenoval BaronDevil

hustySK - 18.05.2010 | 20:56   (odpovědět)

To Baron: mas pravdu Ja osobne neznasam ludi co si o sebe myslia ze su hviezdy.Ja poviem na rovinu pri kazdom prehratom zapase mne je jedno s kym ze niesom velmi dobry a ked vyhram
tak im poprajem nech sa im dari dalej.Sice je na nervi ked niekto prehraje vela zapasou po sebe ale musime mat nervi na uzde a nevychvalovat sa ked nahodou porazime hraca.ja napr. som dnes prehral 3 zapasy po sebe a tie zapasy boli fakt tesne ked odhad 1 zapasu bol okolo hodiny

Lojza - 18.05.2010 | 20:49   (odpovědět)

Baron -> pod jakymnickem jsi hral SC1? Ja koncil s prichodem BW - hraval jsem ciste SC1 ... takze me si uz asi ani lidi nepamatujou
Trebas ja uz ani nepamatuju Praleva ze by hral SC, protoze ja uz ho nehral )) Zazil jsem ho jen ve W3...a ve WoWku ))))))

Baron - 18.05.2010 | 19:46   (odpovědět)

Sakra se mi to doeslalo brzy moc... Abych doplnil - narozdil od klanu co prisly potom - hrali sotva z poloviny tak dobre jako [PG], ale chovali se jak hvezdy korejskyho kalibru.

Baron - 18.05.2010 | 19:45   (odpovědět)

Celkove svyho casu team [PG] byl nabitej hvezdama, co vedeli jaks e chovat... Hvezdnej team bez hvezdnejch manyru.

Baron - 18.05.2010 | 19:43   (odpovědět)

Tak takhle... Destoyer, Lord.Chick, Pralev, Jenda, Commander::::::, Megadeath, Kristine.Igm... Tech hracu jsou spousty. Kdo by na ne mohl zapomenout? Mluvim teda o lidech co kdysi hrali na CZE-! s chuti a ne jen proto, aby ukazovali slabsim hracum, ze jsou to lamy. To tehdy pojem Bad manner jeste byl opravdu branej jako neco spatnyho. Ja jsem pak radsi odesel na US East, nez hrat na evrope s Cechama, kteri se chovali tak jak se chovali...

Lojza - 18.05.2010 | 18:46   (odpovědět)

Btw kdyz se tu mluvi o tech lidech, tak jsem mluvil s Markem (Destroyer, Earthquaker) a rikal cosi o tom, ze ho SC2 nejak nechytlo a ze hraje uplne jine veci...tak je mozne, ze sveho casu jeden z dobrych SC hracu nebude SC2 hrat

Lord.Chick - 18.05.2010 | 16:55   (odpovědět)

MaXa : nepletes se ve jmenech a telocvicna sedi
Megadeath pari WoW a je programatorem, Jenda je redaktorem reflexu mam pocit, Gia obcas pari neco a ti vsichni si koupi a zahraji si SC2 z 90% jsem si jisty

MaXa - 18.05.2010 | 16:11   (odpovědět)

Zdravim, vidim tady sama povedoma jmena (Chick atd. ), netusim teda jestli si Vas nepletu, ale pamatuju si na prvni turnaj PG ve skolni telocvice na Dejvicky asi v roce 1998 a tam naky jmena figurovala ,tam sem zahadnym zpusobem vyluckoval 3.misto a uber oranzovy tricko mam dodnes . Pamatuje si jeste nekdo kluky Megadeatha, Jendu. Netusim jestli tam byl uz i Gia, kazdopadne toho asi zna kazdej.

Lord.Chick - 18.05.2010 | 15:58   (odpovědět)

OffTopic: fakt nemohu neposlat >

V roce 1912 napsal slavn rakousk gynekolog Dr. Hermann Otto Kloepneckler,
PhD.:

"Nejlepm motorem na sv?t? je vagna. D se nastartovat jedinm prstem,
sama se promazv, bere pst mnoha r?znch velikost a kad ?ty?i tdny si
sama m?n olej.

Jen koda, e jej ?dc jednotka je tak zasran? nevypo?itateln."

Lord.Chick - 18.05.2010 | 15:52   (odpovědět)

Ostatne my s lojzou mame uz nahrano tak ke 100 hram a uz nejsme v cooper lize

BTW ma byt PRO liga,ale neznam nikoho kdo tam je

Lord.Chick - 18.05.2010 | 15:50   (odpovědět)

Pralev a Baron - diky moc kluci, poteseni na me strane, vzpominky zustanou. Jsem za to rad :o)

Pralev : na miTha si vzpominam dodnes... kocka a starfall owns! do tedka je asi nasranej hehe)

To Baron ICQ 766 44 38 kdyby neco, ale ja myslim,ze te mam na ICQ stale, mam tam moc lidi, jen zas tak moc nejsem. Do klanu jit klidne muzu a maskota beru

Beta konci, full si ale urcite koupim, hrat budu, jen to uz bude vykrik ze zahroby haha )

hustySK - 17.05.2010 | 20:08   (odpovědět)

heh

Baron - 17.05.2010 | 20:06   (odpovědět)

Koukej se ozvat Praleve (a Chicku)

Pralev - 17.05.2010 | 20:02   (odpovědět)

Lojza: Jo, v?era n?co zmnila, gratuluju! :o) A k narozkm taky :o)

Lojza - 17.05.2010 | 19:59   (odpovědět)

Sakra asi starnu...nekdy dam 10 her za sebou same winy proti cemukoliv, a jindy zase 10 prohraju a vubec nevim proc ))
Btw nekdo tu povidal cosi o kmetech? Ja jen, ze jsem mel pred par dny taky narozeniny...
Btw Pralev -> a to ti rikala D. , ze se budu zenit a cekam decko ?)))))))))

hustySK - 17.05.2010 | 19:41   (odpovědět)

ok vidim

hustySK - 17.05.2010 | 19:39   (odpovědět)

To Baron: meno identifer??

Baron - 17.05.2010 | 19:34   (odpovědět)

2 Hustysk: Bude to asi chtit par testovacich her a asi bys taky musel pocitats tim, ze se nejspis nedostanes do sestavy... Tak abys pak nebyl zklamanej clovicku. ps. Hrali sme spolu uz i par her pokud si vzpominas...

Jinak muj nick je Evilbringer.crazy

hustySK - 17.05.2010 | 19:25   (odpovědět)

To Baron: ake mas meno a identifer??

hustySK - 17.05.2010 | 19:23   (odpovědět)

To Baron: dekuju mooc bude mi ctou byt v tvojom klane mozno v hrach nesom velmi dobry ale mam skusenosti od dobrych hracou s CZ

Baron - 17.05.2010 | 19:19   (odpovědět)

Jinak mam v podstate stejnou zkusenost

Baron - 17.05.2010 | 19:12   (odpovědět)

Praleve... To ICQ patrilo i na tebe

Pralev - 17.05.2010 | 19:04   (odpovědět)

Jo, kdo nem na Chicka dobr vzpomnky :o) J osobn? si vybavuji velmi p?esn? na sv pln? prvn setkn s Battle.netem p?ed n?jakmi 10 lety, kdy m?l se mnou ??a nekone?nou trp?livost a p?estoe u pat?il mezi hr?skou pi?ku, p?l ve?era v?noval tomu, e mi tam na kanle vysv?tlil, jak to cel funguje, jak se to ovld a hraje :o))

No a pak samoz?ejm? hafo spole?nch her W3, trnovn taktik, p?prava na poraen miTha v MR ?R :o)), spousta turnaj?, CM srazy... :o) To byl ?asy... :o)

Baron - 17.05.2010 | 18:33   (odpovědět)

2 Lord.Chick: klidne i jen jako maskot Bude mi cti te u nas uvitat tyjo... Na tebe mam jen ty nejlepsi vzpominky, protoze presto zes ownoval celou evropu, nesmrdelo ti dat si hru s kymkoliv z public CZE-1 a nijak ses nevytahoval... Za to si u me mel vzdy obrovsky +. Vistak kdybys mel zajem, tak me pisni na ICQ: 201-960-304.

2 Hustysk: Tebe mam i ve friends listu na bnetu preci

hustySK - 17.05.2010 | 14:34   (odpovědět)

To Baron: moje meno a identifer je hustySK.husty

hustySK - 17.05.2010 | 14:33   (odpovědět)

To Baron: JA BY SOM RAD ISIEL DO KLANU MOJE MENO JE hustySK.hustyTo

Lord.Chick - 17.05.2010 | 08:40   (odpovědět)

Baron: hehehe ahooj klidne,ale asi jen jako stinovej a sem obcas schopnej dat nejakou hru,ale jen ff.

Jak de zivot?

Baron - 17.05.2010 | 08:25   (odpovědět)

Tyyyyjo... Pralev, Lord.Chick... Jeste Commander::::: a bude tu zajimava sestava Nechcete k nam do oldschool klanu?

Bekend - 17.05.2010 | 08:22   (odpovědět)

To jednoduse znamena, ze tam budou veskere veci tipu goliah apod... hafo jednotek z jednicky co pak potkas v kampani, ale modely (nebo spis nacrty) jednotek, ktery se jenom mihli v testovaci fazi tam asi nebudou, pze by je panove museli "zbytecne" dodelavat, ikdyz jim k nicemu ve hre nebudou...

z - 17.05.2010 | 00:40   (odpovědět)

Hele copak jsem se dozv?d?l: ''Units that have been cut from the game completely will not be in the editor.''

No tak to tedy ne, hru bez jednotek si nekoupm, jak bych d?lal mapy? A bez map jak bych hrl? Nijak, samoz?ejm?, ale na druhou stranu aspo? budu mt ?as spt Ostatn? mon e ne zas a tak docela, protoe brzy ur?it? vyjde jin, pln hra.

Lord.Chick - 16.05.2010 | 19:35   (odpovědět)

Pralev: nejakej cas jo, ale malo, neni uz moc casu,ale bavi to

Pralev - 16.05.2010 | 15:51   (odpovědět)

Lord.Chick: Ahoj chlape, nev?d?l jsem, e tuhle hru taky hraje :o) Jak to jde?

Lord.Chick - 16.05.2010 | 13:54   (odpovědět)

to bekend: no asi mas recht :o)

To Pralev: nazdar ty stara vojno

Scipaeus121212 - 16.05.2010 | 11:27   (odpovědět)

Wow! p?kn, nem?u se do?kat na to poslen Ultraliska kter slibovali.. snad kone?n? budu mt d?vod snait se brzo upgradovat na hive

Baron - 16.05.2010 | 10:38   (odpovědět)

Tak alespon vis co muzes cekata znicis mut o upln e snadno ne? Ti co tohle delaji jsou lamy no. A lam je vsude nejvic. Takze je znic a dostan se vejs = budes hrat proti lepsim = nebudout am tyhlety traparny tak casto.

Kori - 16.05.2010 | 07:35   (odpovědět)

Prestava mne to pomalu bavit. 90% protossaku jede VR rushe a Z, to je ted jenom mass hzdra. Jinou jednotku jsem nevidel ani nepamatuju

Kori - 16.05.2010 | 07:34   (odpovědět)

tak nam nerfli roache a vsichni jedou mass hydra, takze jsem v peeerdeli

Bekend - 16.05.2010 | 00:00   (odpovědět)

2Pralev... - nebo parta "starochu", obvzlast v pripade Cici (j/k)

Thanatos - 15.05.2010 | 23:49   (odpovědět)

Chanegling taky nejde ozna?it

Pralev - 15.05.2010 | 23:33   (odpovědět)

Lojza, ??a... N?jak se nm tu za?n schzet star parta :o)

Shang - 15.05.2010 | 20:22   (odpovědět)

Staci se dvat na minimapu.... jedna te?ka co b? k tv armd? nebo do bze, hodn? nenpadn....

Shang - 15.05.2010 | 20:22   (odpovědět)

Staci se dvat na minimapu.... jedna te?ka co b? k tv armd? nebo do bze, hodn? nenpadn....

Doubleflip - 15.05.2010 | 20:18   (odpovědět)

Ta jednotka za zerga se jmenuje changeling, nejak se zmeni na marinaka nebo zealota, nabehne a zevluje u tvoji army, chce to koukat se, jestli tam nepostava takovej divnej marinak-nevite nekdo jestli se to da nejak jinak vydetekovat ze tam je ?- scan, aa turret ?

Lord.Chick - 15.05.2010 | 19:40   (odpovědět)

terran scouting = cimkoliv plus radar
toss scouting = cimkoliv, plus halucinace pheonix a observer
zerg scouting = cimkoliv plus over se skilem kterej udela jednotku, nevim jak se to jmenuje

ja si myslim, ze scoutovat neznamena videt permanentne, ale vedet co druhy dela, coz proste jde jakoliv kor na zacatku...

Athaeneus - 15.05.2010 | 19:38   (odpovědět)

No, v?bec scoutovn jako takov je u dost obtn. Mon jsou na tom vechny rasy stejn?.

nerv - 15.05.2010 | 19:34   (odpovědět)

mna preradili do striebornej,ble,ale tam som zatial 1 pls pridajte si ma niekto,dik thunderer.svk

nerv - 15.05.2010 | 19:29   (odpovědět)

jn a jak scoutovat za zerga,to je este horsie,teran to ma najjednoduchsie,podla mna

Athaeneus - 15.05.2010 | 19:10   (odpovědět)

To Lojza: Dob?e, za prottosse scoutovat. Ale jak, kdy si Terran zastav celou zkladnu? P?ecijen, observer se ned postavit hned.

P.S. Kdyby cht?l n?kdo hru - Athaeneus.cze (p?e?adili m? do bronzov, mrchy jedny)

ego - 15.05.2010 | 19:09   (odpovědět)

jen info pro ty co nevi..kdo ma ucet na bnetu,tak si zkontrolujte schranku / ucet na bnetu...nejspis vam prisla pozvanka na betu (tohle neni friends invite).

Lojza - 15.05.2010 | 16:44   (odpovědět)

To igraczech: A to bych se zase hadal Pokud to jsou jen mutaliskove, tak si na nich smlsnu jak na maline ) 200/200 v mutaliskach dam jako protoss temer beze ztrat.
Da se na to pouzit asi milion veci, ale idealni je tak 20-25 voidu,MS a zbytek v carierech. I kdyz pokud by to bylo opravdu jen a jen hejno mutalisku, vystacim si s tou MS a cimkoliv...Mutalisk je jednotka, kterou me zerg prudi nekde v pocatku hry, pokud se to rozjede, naopak vitam, pokud dela jen to

igraczech - 15.05.2010 | 16:26   (odpovědět)

Myslim ze staci ked massne mutaliskov a cele stormy, voidovia, phoenixovia a hlavne stalkeri si mozu strcit palec do zadku. Mozno to tak nevidite, ale ked dobry hrac dostane do ruk mutaliskov ( aj ked ich vyskautite ), niet ziadnej ucinnej pomoci, teda za protossa. U terrana je to pohoda.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 15.05.2010 | 16:06   (odpovědět)

On takovej 200/200 zerg neni o moc p?jemn?j, protoe to u se val mo?e roach?, hydralisk?. Pop?. hromada brood lord?...
to u bych msto storm? musel hzet instantn atomovky

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 15.05.2010 | 16:05   (odpovědět)

no ono zase armda 200/200 u protossa neni a tak ohromn, jak by se zdlo. Minimln? 50 z toho budou proby a drtiv v?tina jednotek je na 2 supply, sp vc

Lojza - 15.05.2010 | 15:35   (odpovědět)

To Maor: Z vlastni zkusenosti vim, ze jak necha zerg dojit protosse na 200/200, tak gg Zerg to proste nesmi za zadnou cenu dopustit. Osobne jsem jeste ani 1x neprohral vs Zerg, kdyz jsem mel 200/200 , a zerg mohl mit klidne 10 exp...

Maor - 15.05.2010 | 15:25   (odpovědět)

A jak se m hrt za zergy proti toss?m, kdyz uz maj templary a archony. Myslim, ze kdyz ma toss armadu za 200 psi tak si proti psionic storm zerg ani nekrtne.

deacon - 15.05.2010 | 15:24   (odpovědět)

To Unimatrix325: no hlavn? z MS neud?l armdu, kterou m?e mt v zloze, ne e sejme templ?ema 3 ghosty a dalch 2 p?ib?hnou do zad

Lord.Chick - 15.05.2010 | 14:09   (odpovědět)

zajimava diskuze.

Kouknete se sem http://starcraftrankings.com/ uvidite, ze je to celkemn vyrovnane a tossove jsou treba na ASIA serveru velmi malo v top...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 15.05.2010 | 13:42   (odpovědět)

Lojza : jene m? serou schopnosti, kter rozhodnou hru jednim pouitim.
A srovnej tech ghosta a tech MS. MS sice taky rozhodne bitvu, ale v patnct minut?... ne v sedm, jako ghost

Lojza - 15.05.2010 | 13:30   (odpovědět)

To Igraczech: Ono otazka by mela znit spis jinak - totiz : "jak spravne hrat". Vidim to u sebe - hraju platinum, jsem tam nekde nahore, a presto temer nepouzivam nektere jednotky, mam se toho jeste hodne co ucit. Od doby, co mam klic, jsem prohral tak cca 200 her, a musim si priznat, ze tak 180 bylo diky tomu, ze jsem proste hral spatne.
Jak hrat za protose? Napriklad scoutovat. Proti T zvlast 2x tolik. Pokud hraju proti Zergovi, tak vim, ze proste bude neco massovat, a nemusim to tolik hlidat - vidim, ze jede mutalisky, tak proste vim, ze za chvili mi jich prilitne cca hodne a bude bitka...nic jineho ani nastat nemuze, zerg nema moc extra co vymyslet prekvapiveho. U Terana je situace docela opacna - teran muze prekvapit asi milionem veci. Muze hazet EMP, muze hazet atomovky, muze udelat neviditelny helikoptery, atd atd ... Takze musim neustale scoutovat, musim mit prehled, ze mi jde hodit atomovku a musim vedet, co udelam, az ji hodi. Pokud slysim hlasku, ze leti atomovka a ja zacinam hledat kde to je, je to docela pozde (ac se priznavam, ze tohle presne me docela casto potkava )) Scouting je pul uspechu v tehle hre.
Jinak par konkretnich odpovedi. V zakladne + expach delam par vezi - a to i zezadu, prave kvuli tomu, aby tam nemohl nikdo jen tak pristat a likvidovat zezadu.
Pokud T nepojede tanky, osobne delam trebas kolosy a pred to nejake maso do mlynku, par lotu trebas....4-5 kolosu resi vetsinu pozemnich problemu v takovou chvili. A nebo fenixy ve velkym, pozvedat a rozstrilet ve vduchu i s letadlama (ozkouseno trebas i proti marine ci hydram.
Obecne neustale prudit - kdyz muze on tebe, muzes i ty jeho Upgrade rychlosti voidum a litat prudit - neco zabit a pryc a jinam...
MS s vortexem - i kdyz s tim se proti EMP dost blbe manipuluje. Rozhodne Vortex je neco, co muze vyhrat i zcela ztracenou bitku
Obecna rada zni - hrat dobre )

Igraczech - 15.05.2010 | 13:28   (odpovědět)

No co uz ja koli tomu ze uz neviem co robit proti niektorym svinstvam zergov a terranov, alebo je to malo ucinne, asi tiez budem hrat za zerga. Ved toto je moc, horko tazko sa drzim na platine, protoss je priliz slaby a jedine coho sa ostatny boja je void, pricom ja za protossa sa bojim asi desiatich hovadin od zerga aj terrana.

CrazyboyCZE - 15.05.2010 | 13:00   (odpovědět)

Ja bych jim to nechal EMP bylo i v zakladnim SC,ale proste zmensit radius toho kde to vezme energii i stity a je to ok,to k teranum patri a urcite jim to nebrat

Igraczech - 15.05.2010 | 13:00   (odpovědět)

Dobre, cisto teoreticky, ako by ste isli na terrana v platine, ked by stale masoval ghostov plus murauzmrdov ? Pricom by mal v zalohe este 10 vikingov za par halierov ? Ja som nevedel co robit. Vikingami mi furt harasoval expanzie, a pri stretavke armad jebne EMP a marauzmrdi mi to uz roztrieskali, pricom som mal skoro dvojnasobnu silu. A az taky mantak nie som. Ibaze na platine sa proti terranovi neda ist inak ako voidami. Ale stale tu istu taktiku ? To potom neni strategicka hra. A to som skusal naozaj vsetko.

doubleflip - 15.05.2010 | 12:36   (odpovědět)

to chatles - emp je balanc prv? v tom, e hr? stejnho skilu by v TvP m?l bez pouit emp prohrvat, na tose mus ject ghosty skoro jako samoz?ejmost, to je teda imho

charles - 15.05.2010 | 12:27   (odpovědět)

To Lojza: tak ale nevidm moc vela taktizovania na tom,e pred bitkou pouije jednu schopnos? a vdaka nej ju v pohode vyhr,keby si to aspo? musel triafa? alebo nie?o v tom zmysle by to bolo lepie...

doubleflip - 15.05.2010 | 12:22   (odpovědět)

J jedu za terrany a TvP mam nejradi, dokud nejede VR, ale to se m brzy vykompenzovat upg battlekrujzru- dvejte tady http://www.youtube.com/watch?v=iXiLbmYUx4w&NR=1

Lojza - 15.05.2010 | 11:25   (odpovědět)

Jo, a nebo zerg ma tunel, kterym se mi dostane do zakladny a ani o tom nevim. Beee,beee, zruste EMP, zruste Vortex, zruste tunely, zruste Voidy, zruste maraudery, zruste infestory, nechte zerlingy proti marinakum a bude to ta spravna hra pro spravne strategy ))

Znovu rikam - kazdy ma neco, kazdy ma neco proti tomu necemu toho druheho a proti tomu ma ten druhy zase neco. Naplno se projevi skill, predvidavost, lstivost a schopnost se okamzite prizpusobit situaci. Coz je strategie podle meho gusta a znovu rikam - komu se to nelibi, ten at jde hrat Red alert ci piskvorky

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 15.05.2010 | 10:52   (odpovědět)

je to moc to je prost? abilita, kter jednim pouitim rozhodne hru. Stejn?, jako vortex u MS, ale srovnejte monosti pouit

igraczech - 15.05.2010 | 10:43   (odpovědět)

no podla mna je teran s tym EMP proti protossovi priliz silny. Pusti EMP za par energie a cela moja armada straca stity. Sak to ako keby ste im zobrali polovicu hitpointov. Neni to trochu moc ?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 15.05.2010 | 09:37   (odpovědět)

Lojza : ok vyzkouim

CrazyboyCZE - 15.05.2010 | 09:23   (odpovědět)

jeste by meli zerga sjet at Queen se dela na kazdou Hatchery zvlast,takze 3 Hatchery max 3 Queeny,protoze kdyz jich tam pobiha 20 vypada to vazne smesne

deacon - 15.05.2010 | 00:54   (odpovědět)

To Lojza: no j doufm, e jestli se 6pool rush bude mocn? vyuvat, tak pool dopadne jako v bw, prost? se zdra a tm se d ?as k reakci
btw ukradl cameron banshee nebo bliz helikopotvory z avatara?

Zhul - 15.05.2010 | 00:09   (odpovědět)

To Lojza: Tak ja jsem vubec ne?ekal e na tom jde postavit cela hra, ?kal sem si jo ud?l tak 3, bude se snait mi odsnipnout naky budovy a pak kdy uvid e mi neubl tak p?id tunu warpgatu. Pak sem bohuel scanem nevid?l, e p?idv druhou Stargate a kdy sem vid?l e m u vchodu 2 sentry tak jsem vyrazil. Ale tak snad se z toho poucim.
Jinak je pravda, e ta EMP je te? siln?j, protoe tty jsou te? v podstat? rovnocen s hp.

Lojza - 14.05.2010 | 23:37   (odpovědět)

To Unimatrix325: No proste proti zergovi na male mape scoutuju rychle, no ) Co je na tom...delam to tak, aby akorat dojela proba k nemu kdyz se rozhoduju, jestli postavim forge nebo gate...vidim fast pool, delam forge, nedelam plyn , jedu jen vyrobu probe a jsou 2 varianty - budto stavim jen forge, pruchod ucpavam probama a mezi tim stavim kanon - slo drive, ted uz asi nepujde, kvuli delsi dobe stavby forge, nebo stavim vez aby nikdo neprosel, ale dneska se to asi bude muset stavet tak, ze se postavi pylon, forge a druhej pylon - to ucpe vchod, mezi tim se dela vez a i kdyz jeden pylon rozkouse, vez se mezi tim dostavi. Nemam ozkousene v praxi, od noveho patche jsem hral malo. Rozhodne neni problem tam postavit cokoliv do cesty, klidne gate - nez zerlingama rozkouse gate, opet uz ma clovek nejakou tu vez...to je fuk, moznosti je dost, proste se to necim zastavi a tim se ziska cas

deacon - 14.05.2010 | 22:33   (odpovědět)

To deacon: po\n. nescoutuju tak brzo

deacon - 14.05.2010 | 22:32   (odpovědět)

To Unimatrix325: p?i vyroben 8m proby letm scoutnout, postavm pajloun, zjistm p?l, dm forge, modlm se abych neposral wallin canonem a nebylo to pr?choz ... ale te? u to asi nep?jde, navc u ani nescoutuju, potkal jsem to 3x, 2x fail a jednou canony, p?ed patchem, te? pochybuji e bych to stihnul nicmn? j nejsem platina, take pochybuji, e to bylo provedeno kvalitn?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.05.2010 | 22:16   (odpovědět)

jak ?ete 6th pool kanonem ? V tu chvli, kdy stavte forge jet? nem?ete mt tuen, co zerg jede. Nehled? na to, e investice do forge a d?la je docela naprd. To d?lo ani po?dne nepokreje t?bu a nexus.
Na steppes of war 6 ling? p?ibh a muj zealot je asi tak v p?lce vroby. Kdy je to dobrej zerg, tak mm sakra co d?lat, protoe okusuje co m?e, pylon, gate, proby... Musim samoz?ejm? postavit budovy u nexu, jinak mi sund pylon a konec.

deacon - 14.05.2010 | 22:11   (odpovědět)

To Unimatrix325: no j zatm kvalitn 6pool nepotkal, p?edtm jsem to ?eil forge, pajloun a kanon, jen tak tak, ale lo to(steppes of war), te? ?ekm co bude a doufm, e stihnu fintu s pajlouny, pte pochybuji, e bych stihnul canony xD

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.05.2010 | 22:06   (odpovědět)

Lojza : hezkej rozbor, ale n?jak nev??im, e kdy zergovi postav dva assimilatory (150) tak t? nesejme zerglingama.
A proti dob?e provedenmu 6th poolu taky vchod nezastav - nestihne. A v podstat? to ani v?as nevyscoutuje.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.05.2010 | 22:01   (odpovědět)

Zhul : tob? nep?ijde normln, e ti armda tier 3 jednotek s 100 ttama a 150 HP, v cen? 2000/1200 sejme skupinu tier 1 jednotek s 55 HP v cen? 1000 ?

Lojza - 14.05.2010 | 21:38   (odpovědět)

jenze pochop - 8 voidu stoji KOLIK? a za dalsi - u 8 nenabitejch voidu bych o tom rozsekani 20 stimply mariny s uspechem pochyboval. Proti voidum proste musis umet hrat. lepsi nez 20 mariny je 15 mariny a 1 EMP - vyhrajes temer beze strat. nebo 10 mariny a 5 letadel. Jako pokud delas 20 mariny, posles to nekam pres berserk a cekas, ze ti to vyhraje hru, tak to sorry )
V BW jsem mel terrany jako nejtezsiho protivnika. V SC2 se terranu bojim jako prots asi taky nejvic - pokud umej hrat, jsem dosti v haji. EMP na kazdym kroku, vecne u niceho nemam manu, stity, proste des
Ale holt 20 marinou nevyhrajes nic no....

Zhul - 14.05.2010 | 21:22   (odpovědět)

e bre?im... Tak sorry, e m? nep?ijde normln kdy 8 voidu rozseka 20 upgrajedovanejch nastimovanejch marinaku jak nic. Ale zas tak je pravda, e te? je
TvP trochu jednodu zleitost ne v BW, kde m? protossov neustle vlcovali carrierama, reccalama a kdovi?im jet?.

Lojza - 14.05.2010 | 20:57   (odpovědět)

No ja v platinum mam prubezne okolo 1350-1400 bodu, zacinal jsem tam od 1000, a piluju Voidy jak se da a zacinam tim skoro vzdycky Fakt hodne zalezi na tom, jak se to udela a co se hlavne udela, kdyz to napoprve nevyjde.
Mezi myma 2 prispevkama jsem hral 2 hry, obe vs terran a obe jsem vyhral voidama )))

Baron - 14.05.2010 | 20:53   (odpovědět)

Jak tu nekdo rikal - v gold lize (a nizsich) se jedou vetsinou nasledujici veci: Z=mutalisk, P=void ray, T=reaper) se to pouzit da. ale v platine, mluvim o platine, kde mas rekneme kolem tech 1300+ bodu uz to skoro neuvidis. Proc? Protoze tam je to v podstate sebevrazda, kdy souper to vetsinou ubrani i kdyz to tak uplne neceka a pak te rozseka jak nic... Ta, uz se vic massuje nez rushuje.

Lojza - 14.05.2010 | 20:34   (odpovědět)

Pralev -> cau cau, ja uz te tu jednou zdravil, ale nevsiml sis
S tim Void rushem to je takove ....rizikove, ale presto zajimave.
Totiz - ty voidy jsou strasne dobra jednotka na obranu. Uprimne receno, na obranu jsou VYNIKAJICI ) Pokud totiz nekdo utoci napriklad pozemnima jednotkama (mariina+marauder napriklad) a ja tam mam par pozemnich a voidy (klasika , mam v bazi 2 veze, 5 stalkeru a 4 voidy a priibehne 10-15 marauderu a 10-15 mariny), potom branim stylem, ze utocim na strileci , co nestrili do vzduchu, to nechavam v prvni fazi byt. voidy utocej zezadu, pokud na ne zameri, utikam s nima po malych kouskach - k vezim a podobne. Takze chte nechte utocici hrac likviduje prvni veze + stridery, coz se mu povede relativne rychle - ale ne dost rychle na to, aby se voidy nabily, aby uz i ty strideri a spol dali par te mariny (do same hydry, bavime se o pocatku hry) a pak to velice rychle dokosej samy. Takze ja prisel o par strideru, o veze....a oponent prisel o vse. Me zbyly voidy a v tu chvili jdu utocit.
Takze void rush muze probihat i tak, ze delam voidy a par jednotek, necham na sebe zautocit, odrazim a srovnam se zemi
Dalsi moznost je - zvlast proti zergovi - na ferovku zastavet vchod, postavit tam 2 veze a vubec nedelat jednotky a jet jen voidy. Pokud to odrazi, nijak extra me to nezpomalilo. Odrazi to totiz jen za cenu pomerne velkych materialnich ztrat, pokud s tim extra nepocita, ze to udelam. Aby s tim nepocital, ruzne se jistim - stavim to jinde, nez by clovek cekal a scoutoval a podobne.Vezmu uz 2 voidy a jdu mu likvidovat expu. On tam ma quenu az dve, no dobre, tak je tam ma, nabijim se trebas o extraktor ci tak neco, pak az beru queny...Samozrejme pokud dela od zacatku hydry a nic nez hydry, stihne udelat zerg fast expu a jeste dost hyder, aby to odrazil. Co se tyce mutalisku, uz ma pozici mnohem horsi, protoze 2-3 nabity voidy sundaj klidne 6-7 mutalisku jako nic, kdyz se s tim alespon malicko mikruje...
Na zergy zacinam jet velice zajimavou strategii na malych mapach, kdy postavim pylon, a tou samou probou jedu k nemu a postavim mu oba asimilatory. Sice to NEHORAZNE zpomali muj rozvoj, ale ja to moc neresim, protoze proste zastavim vchod pylonem, kovarnou, barakama a hodim tam casem 1 vez, a je to naprosto bezpecny...a jedu jen voidy. On nez ten plyn rozeseka, tak se strasne zpomali na techu. Obvykle to resej tak, ze jedou fast expu bez jednotek a udelaj plyn tam, ale stejne to nestihnou, aby meli nejake rozumne jednotky v okamziku, kdyz tam jsem 2 voidama.

Ja tu betu beru jako vynikajici moznost otestovat si takovehle "blbustky". Zatim hraju platinovou ligu , mam tak 60% uspesnost, coz neni zly, kdyz takhle porad neco zkousim ))
btw nekdo tu psal 6pool rush od zerga. Osobne toto miluju - pokud na me nekdo neco takoveho dela, tak na 99% vyhraju. Minimalne diky tomu, ze mapy tu zatim maji 1 vchod, a ten se proste da zastavet a mezi tim si delat, co potrebuju.....a hlavne scoutuju, pokud vidim, ze to dela, postavim kovarnu a vez. Pravda je, ze to vychazelo tak tak, takze ted co nam oslabili kovarnu to asi zergove budou zase zkouset, no uvidime ))

deacon - 14.05.2010 | 20:16   (odpovědět)

To Pralev: jo, emp odhal na chvlineviditeln jednotky a pokud u je venku stimpack a ikovn ruce, AU

CrazyboyCZE - 14.05.2010 | 20:00   (odpovědět)

Tak jsem videl Thora live jak je zmenseny a konecne mi nevadi

CrazyboyCZE - 14.05.2010 | 20:00   (odpovědět)

Pralev - 14.05.2010 | 20:00   (odpovědět)

Lojza: Ahoj chlape :o)

Co se t?e VR, absolutn souhlas se vm, co jsi napsal. Ostatn? prv? proto, jak hrozn risk to je, jsem si tu strategii n?kolikrt zkusil, ale neoblbil. Jsem ?lov?k s docela vysokou averz v??i riziku, take tohle prost? nen nic pro m? :o) N?co se lehce zvo?e a j doma nemm NIC, ?m bych se brnil.

Ohledn? EMP: Psal jsem o tomhle tmatu n?kolik delch p?sp?vk? na Blizzard fra, tady jen stru?n? - EMP v sou?asn chvli nen counter proti n?jak konkrtn jednotce nebo strategii, je to counter proti Protoss?m. To je z principu blb?, protoe to vrazn? sniuje hern variabilitu (zjednoduen? ?e?eno to znamen, e Terran by m?l jet v TvP EMP vdy).

M to i n?kolik vrazn?jch problm? - cena (Ghost se 150 energy hod 2 EMP, tj. jeden Ghost m?e sebrat kompletn? tty i Colossovi, co je mimochodem jedin pozemn protossk jednotka, kter m vce ne 100 ttu), rychlost techu (u prvn MM rush m?e mt n?kolik Ghost?) a p?edevm neexistence counteru. Jedinej relativn? ?innej counter je Feedback Templ?e, jene zatmco na Ghosta je pot?eba Barracks -> Ghost Academy, na Templ?e je pot?eba Gateway -> Cybernetics core -> Twilight Council -> Templar Archives. A dokonce i n?kte? Terrani sami p?iznvaj, e Protoss prost? nem?e stihnout nafeedbackovat vechny Ghosty d?v, ne p?ilet aspo? jedna EMP (a ta jedna sta?).

CrazyboyCZE - 14.05.2010 | 19:40   (odpovědět)

To lojza: presne tak

lojza - 14.05.2010 | 19:37   (odpovědět)

Copak jste male decka, nebo co to tu porad placate o Voidech jako ze nejdou zabit?
Kdyz jedu fast voidy, v okamziku kdy mam rekneme 4 a letim k terranovi, on uz ma tak 4-5 letadel, ktere to sundaji, pokud nejsem nabity. K tomu ma marinu, ktera to podpori.
Takze pak holt nastupuje strategie - ja s voidama se musim pred bitvou "nabijet" , terran musi scoutovat, abych to nezvladl.
Nekdo tu braci, ze 2 levely jsou horsi, nez kdyz byly 3 levely - podle me to VUBEC neni pravda, a je to naopak. Kdyz byly 3 levely, byly Voidy lepsi proti jednotkam, protoze uz po pulce "nabijeni" delali vetsi dmg. Dneska nabijeni na plny dmg trva stejne dlouho, ale je vynechany ten mezistav - takze na jednotky jsou voidy na houby, pokud je neudrzuju nabity.
A ze zrovna terrani si stezujou, to mi hlava nebere - ty jejich letadla maj tak nechutnej dmg proti tem voidum, ze mi je sundaj na par ran, a maj MNOHEM vetsi dostrel, a prijde mi, ze pokud se snazim utect, tak se ten dostrel jeste zvetsuje ) obvykle voidem neutecu, pokud nemam upgrade na rychlost.
Dale si laskave uvedomte, kolik to stoji, ze ta jednotka je nehorazne pomala bez upgradu, a abych si udelal upgrade, utretim tusim 300/200 na budovu a dalsich 150/150 na upgrade.
Zazil jsem od terrana uz asi 5 zcela ruznych couteru - jeden z nich je naprilad EMP + marina - uplne bohate to staci. EMP je na protosse nehorazne smrtici, a pokud terran vyuziva EMP, tak protos nedela nic jinyho, nez se klepe, odkad mu to zase prilitne
Ja principialne proti EMP nic nemam , ani jako protoss, proste je to soucast hry, ja mam s mother shipou zase mass recall, ktery nemaj jiny rasy atd atd, kazdy ma neco, a vtom to je nadherne.
Jestli to zase dopadne tak, ze mala decka budou brecet, udelaji z toho sracku bez moznosti nejakych vychytavek.
dle meho nazoru ma kazda rasa docela dost moznosti rushovat, massovat, hrat defenzivne, hrat ofenzivne, hrat zaludne....kazdy si tam najde svuj styl
A vam uplakankum bych chtel vzkazat asi jedinou vec - tak to nehrajte a bezte hrat Red Alert

Khenyk - 14.05.2010 | 19:14   (odpovědět)

To Tomy77:

Patch 12 Changes - http://www.youtube.com/watch?v=kwCQPHvGHIQ

Pralev - 14.05.2010 | 19:01   (odpovědět)

Celkov? se mi SC2 v momentlnm stavu maximln? lb, vad mi u v podstat? jen OP Terran v PvT, stran? moc by to cht?lo nerfnout EMP (aby sla jen energii a ne i tty), dt pry? dementnm Marauder?m stimpack a buffnout Terrana jako kompenzaci v jinm ohledu (nap?klad co se tank? t?e). Pak bych byl pln? spokojenej :o)

deacon - 14.05.2010 | 18:42   (odpovědět)

To Zhul: na m? to taky zkou,a le stalke?i to celkem v klidu dvaj a p?ece jenom silve?i nejsou takov klikatel. ale i kdybych m?l na zlatou, m? to prost? nesed, j to nasazuju jenom vjime?n? P?ijde mi to siln jenom na protivnka, kter to ne?ek, co te? moc lid nen. Zergov jedou mass hydry ASAP a terrani maj marinu, ale kdy je pobl zkladny n?co, na ?em se d VR naboostovat(blistering sands nap?.), tak je to uber jednotka, to jo
Btw kdy vm, e jede VR tak j bych massoval marinu a p?ihodil k tomu tech na vikingy+harrasment p?es banshee . V?tinou toti takovej tos nem observery

Zhul - 14.05.2010 | 18:35   (odpovědět)

To CrazyboyCZE: Pokud je void rayu malo tak je marinaci dostanou v pohode ale cim jich ma vic tak uz sou pak furt rozjety a tezko se to zastavuje.

Zhul - 14.05.2010 | 18:33   (odpovědět)

To deacon: Nevim ja hraju gold a hraje to tam skoro kadej. I kdy vim e prost? jede void raye tak s tim skoro nic nenad?lm. Mon ?kej clenej tech na vikingy by byl dobrej counter, ale proti ostatnim buildum by byl uplne na nic.

CrazyboyCZE - 14.05.2010 | 18:30   (odpovědět)

To easyyy: jo to bude asi nejvic easy si zahrat s PC jinak co tu furt kecate void ray ? marinaci ho sundaji dokud se nenabije v klidu a to nejakou dobu trva,kdyz jedete mariny a maraudery jako ze toto jede zase kazdy teran tak co se pak divite postavte par vikingu a sundate ho v doprovodu taky woid ray je draha a kdyz je toss jede je oslabeny jinde a nerad je delam i kdyz jsem sem tam s touto strategii taky vyhral

easyyy - 14.05.2010 | 18:25   (odpovědět)

thor je o hodne mensi, najsi si ho puvodniho na youtube a ve hre si zahraj proti PC a postav si ho,.. je to hodne znat

deacon - 14.05.2010 | 18:22   (odpovědět)

To Zhul: j jedu hlavn? po zemi, do vzduchu jdu a jako counter nemm rad VR rush, p?ijde mi teplej ale j jsem amatr, kter si h?eje svoji polv?i?ku v silveru a dlouho tam zvostane

Zhul - 14.05.2010 | 18:19   (odpovědět)

OMG at nerfnou ty void raye dyt proti tomu se neda hrat mam armadu plnou marinaku a stejne me da s jednotkou ketra ma bejt na silny jenotky a ne na zabijeni slabych jednotek fakt to sem nevidel co protoss samy void ray. Ted kdyz ma dva stupne fakt hruza.

CrazyboyCZE - 14.05.2010 | 17:56   (odpovědět)

To Tomy77: kolikrat tu forge nicis?? vetsinou kdyz uz se nici forge je konec souboje hlavni je ze canony zustaly stejny a tato zmena forge me jako tose ktery je skoro nestavi uplne jedno

Tomy77 - 14.05.2010 | 17:19   (odpovědět)

Zdar, dnes rano sem paril, jelikoz thory nepouzivam, je pro mne jako terana tyto zmeny hlavne u populace Roachu perfektni, a Forge se snazeji nici

CrazyboyCZE - 14.05.2010 | 17:00   (odpovědět)

nemate tu nekdo video na to jak vypada tedka Thor jak je zmenseny? zatim jsem nemel to stesti hrat proti Teranovi a aby je pozil dikes

z - 14.05.2010 | 16:57   (odpovědět)

Tak sem zase docela rd e jednotkyy zmenujou, protoe pak aspo? budou men vzhledem k budovm...

CrazyboyCZE - 14.05.2010 | 16:29   (odpovědět)

tak patch 12 zatim pro me jako Tosee ideal opravili mi uz jdou replaye,uz se to da normalne vypnout bez sekani a hlavni roachove 2 pop dekuju a tak to muze zustat

Vimi - 14.05.2010 | 14:21   (odpovědět)

oni u nev... jak s tm zergem vymrdat // co patch... tm je vc slab a slab...

Crazy - 14.05.2010 | 14:17   (odpovědět)

pro kontrolu
http://img218.imageshack.us/img218/5912/vytez.jpg

Crazy - 14.05.2010 | 14:13   (odpovědět)

Takze soutez je u konce a vytezem se stava : Martin V.

email s klicem dorazi kazdou chvili. V pripade ze v budoucnu dostanu nejake dalsi klice navic budu myslet na prvni dva co se zucastnili souteze

Crazy - 14.05.2010 | 12:47   (odpovědět)

Zdravim, dneska jsem obdrzel klic do bety a nemam ho komu dat. Tak tu vyhlasuji mensi soutez o 1 klic do beta testu ...

pravidla : klic obdrzi ten kdo mi posle mail s predmetem : SOUTEZ, a jeho mail bude jako 3 doruceny maily posilejte na email : tomas.hruby27@gmail.com

Lojza - 14.05.2010 | 11:51   (odpovědět)

To rev: jake presne mas problemy, za jakou rasu hrajes? uprimne receno, pokud si clovek alespon malicko scoutuje, tak ho nemuze TR zaskocit...

Gorog - 14.05.2010 | 11:49   (odpovědět)

Hororen ma pravdu, jakoby kruhov velikost Thora je men, shodou okolnost jsem sledoval n?jakej stream a zrovna vydali patch tak to tam komentoval e ho zmenili skoro o 50%procent..

rev - 14.05.2010 | 11:33   (odpovědět)

naka rada proti cannon rush?dost ma to sere

- 14.05.2010 | 11:31   (odpovědět)

vvoj 8 let a vsledek bdn...

Shang - 14.05.2010 | 07:44   (odpovědět)

Dragoony se do hry nevrt, protoe tovarna na Dragoony je na Airu

Unkwas - 14.05.2010 | 07:33   (odpovědět)

Mon su slepej, ale nejak sem si neviml jakkoliv zm?ny u thora. Je naprosto stejnej jako p?ed patchem.

ego - 14.05.2010 | 03:31   (odpovědět)

R.I.P. Zerg Roach

http://www.youtube.com/watch?v=BgYyHFM16hc

mkax - 14.05.2010 | 02:30   (odpovědět)

a uz toho mam dost ... ja chci zpatky dragoony. zda se mi to cely naky nedopeceny.

deacon - 14.05.2010 | 01:19   (odpovědět)

To ego: hmm nebo tak no. 50:50 to projdm na tom, e je bu? nestihnu sundat nebo se k nim nedostanu, take tak jako tak to bude pro m? zlepen. MMM je hnus velebnosti, chci stimpack na immortaly

MATRIXXXL - 14.05.2010 | 01:04   (odpovědět)

sakra porad to nejde do hry.

ego - 14.05.2010 | 00:59   (odpovědět)

To deacon: dosah bych jet? n?jak ustl, ale vdr maj slunou .--))

deacon - 14.05.2010 | 00:55   (odpovědět)

To ego: j po?d v doufm v nerf medivac?, ten dosah mi p?ijde fakt lenej

z - 14.05.2010 | 00:40   (odpovědět)

No vborn?, kone?n? p?estal bt SC2 jako warcraft a za?al se podobat tomu, ?m m?l bt (ostatn? to by ani jinak nelo). Zeza?tku vypadal celkem dob?e, pak se za?al m?nit v d?s, ale te? se zd, e nakonec p?eci jen bude d?stojn, vhodn, hrateln a do sv?ta starcraftu zapadajc hra, takov jak by m?la bt, kone?n? se vyhrabal z bahna nesmyslnosti a samo?elnosti, do kterho byl n?jakm nepochopitelnm osudem v polovin? vvoje uvren a op?t zskal svou pov?stnou bvalou npaditost a originalitu.

Jinak balancovac v?ci v bet? mi p?ipadaj v??i hr??m velice drsn a n?kdy a p?ehnan? sniuj potencil jednotek, ale snad to omez bitevn chaos a hru alespo? zp?ehledn a usnadn orientaci v bitv?, kdy u to mus bt vykoupeno takovm znevhodn?nm. Chpu e pestr kla schopnost by mohla hratelnost MP v dlouhm obdob ni?it (a navc jestli bude ve vykrtan dostupn v editoru pro stavbu vlastnch map, tak by to tm m?lo bt dostate?n? vykompenzovno).

Jinak 27 p?lhodinovch kampan mi p?ipad za plnou cenu celkem mlo, ale to by mohlo jet? bt bohat? vynahrazeno rozsahem a detailnost hernho sv?ta, no uvidme...

Nicmn? i pokud (a te? u tomu mnoh za?alo nasv?d?ovat) bude SC2 vborn hra, tak po?d zde z?stv nezanedbateln problematika nekone?n doby vvoje a p?eci jen pon?kud ve starcraftu nezvyklho stylu proveden, stle se jet? obvm, aby ze stvajcho velmi slunho stavu op?t neupadl do pr?vihu.

Kone?n?, b?hem nedvnho vvoje byla v?tina v?c ke kterm jsem m?l nejzvan?j vhrady dna do po?dku (nebo alespo? utlumena/zakryta), a i kdy jet? pr drobnch ''sk?panc?'' zbv (nap?. podivn nvaznost 4 roky sv?taX12 let hry, protossk ''plastov'' grafika n?kterch objekt?, neod?vodniteln zm?na podoby a vlastnost n?kterch jednotek, u zmn?n nezvyklost a na prvn pohled nepochopitelnost a nejasnost proveden novho sv?ta starcraftu (i kdy p?i bli analze nakonec za?ne bt znt profesionalita a detailn prce vvoj??)...) tak u se nejedn o nic zvanho a pokud nechci bt p?lin hnidopich (co by ostatn? vzhledem k ambicm a dob? vvoje SC2 na druhou stranu mohlo bt celkem na mst?) tak musm hru jako celek jen pochvlit.

ego - 14.05.2010 | 00:38   (odpovědět)

abych p?isp?l taky nzorem, jako hr? only-zerg
nejv?t problmy m zerg stle proti mass marauder/marine (p?padn? medivac)..nen ance, i s upgrady jdou roachove a hydry dolu. to ze si toss proti zergum neprdne neni pravda. uz ted roachove po snizeni armoru padaji pod nohy immortalum, jako hrusky...
a to ze se toss neubrani proti air utoku ze strany zergu taky neni pravda. staci mit dostatek stalkeru a pada to jako hrusky, navic ted buff phoenixe, navic mozost delat halucinace (proti cemu se hraje fakt blbe ) + podpora sentry, ktera je fakt imba ve vetsim mire proti muta..

ja jako hrac zergu muzu mit zkresleny pohled,ale podle me to zvyseni food supply pro roache je nesmysl.

Respon - 13.05.2010 | 23:58   (odpovědět)

zajimave e stalker dv roache v poho roache zahrabe super, take nemue bojovat, ovem kady trotl musi mit n?jaky detect take zakopani ? => nonsense

deacon - 13.05.2010 | 23:51   (odpovědět)

To Shang: hmmm ja takhle, scout nen problm, ale pak p?iel dycky panick zchvat co d?lat, co d?lat... ale tohle m? nenapadlo... jak prost xD dky

Shang - 13.05.2010 | 23:48   (odpovědět)

deacon: Jednodue scoutoval, kdy vid, e jede 6pool tak, si blokni rampu pylonama, potom ten Zerg u m prohru jasnou, protoe vsadil ekonomiku na ten rush.

deacon - 13.05.2010 | 23:45   (odpovědět)

To exltus: marde?i m? tolik netvou, vc m? sej? medivac...

exltus - 13.05.2010 | 23:40   (odpovědět)

a maruahajzl...no comment...

exltus - 13.05.2010 | 23:39   (odpovědět)

slabeho zerga? ty ses zblaznil...kdyz to zerg dobre zahraje tam mas roachu byla moc bolestiva imba...dam ti otazku roach, ktery stoji pusinku a muzes jich namasovat kotel v hkratkem case vs stalker ktery stoji 2x tolik a stavi se dlouho jako prase...a ted otazka: kdo koho sunda na ferovku? a nevalte o mikru...jo kdyz se se stalkerem mikruje jde to, ale kdyz uz ten debilni roach zdecha tak se proste zahrabe a je to...a nerikejte ze to neni imba...kazdy to vi...

deacon - 13.05.2010 | 23:32   (odpovědět)

To Shang: no vona mothership je taky jedin, co je vid?t, ale dob?e postaven um v?ci sprvn? nakopnout(za hranic nebo tak n?kde v ?udu), ale je to o tom slun? ji postavit...
jako ten nerf forge... mmm... nu co, rychleji padne, j ji tolik nestavm xD
btw dotzek, jak se d efektivn? brnit proti 6/8 pool rushi v ZvP?

Shang - 13.05.2010 | 23:29   (odpovědět)

Jako Carrier je dobrej, ale ne proti stvajic anti-air co m kad rasa, Viking - bonus vs massive, corruptor bonus vs massive, stalkeri - blink, ani nepom?e Mothership, protoe jde hned dolu.

GREEN - 13.05.2010 | 23:20   (odpovědět)

blizzardi se zblaznili, nefrovat uz tak dost slabeho zerga? wtf

Kori - 13.05.2010 | 22:58   (odpovědět)

To CainPullo: tim, jak zmenili utok VR ze 3 fazi na 2 z VR udelali imba jednotku.

CainPullo - 13.05.2010 | 22:57   (odpovědět)

To Kori: VR proti BC, budovm.. Carrier proti marin?, viking?m... tedy teoreticky praxe jk sm pe je jin

Kori - 13.05.2010 | 22:54   (odpovědět)

To CainPullo: Jakej byl puv. zamer netusim, ale carrier padne jak hruska (staci par vikingu) a skody moc nenadela, zatim co VR znici BC, vikingy, Thora , marikanky a budoby jak nic. Smysl carriera mi ted unika

CainPullo - 13.05.2010 | 22:50   (odpovědět)

To Kori: no prv?, p?vodn? m?l bt VR extra siln proti tem jednotkm, naopak carrier m?l bt siln proti m?km cl?m... jene u jsem pr krt na pro repech vid?l jak VR si bez problmu poradili i s v?tm po?tem mariny, to je p?eci proti p?vodnmu zm?ru...

igraczech - 13.05.2010 | 22:50   (odpovědět)

Carrier by si zasluzil viac. Je drahy, nic nevydrzi, utok onicom. Z jednotky ktora dokazala zmenit priebeh hry sa stala jednotka, ktoru nikto nerobi cize je zbytocna. Pamatam si ako som mal 6 carrierov proti 4 battlecruiserom plus som mal este nejakych 10 stalkerov a on ma rozbil jak obkladacky. V 11 patchi znizili dobu vyroby battlecruiserov, carrier co ?

igraczech - 13.05.2010 | 22:50   (odpovědět)

Carrier by si zasluzil viac. Je drahy, nic nevydrzi, utok onicom. Z jednotky ktora dokazala zmenit priebeh hry sa stala jednotka, ktoru nikto nerobi cize je zbytocna. Pamatam si ako som mal 6 carrierov proti 4 battlecruiserom plus som mal este nejakych 10 stalkerov a on ma rozbil jak obkladacky. V 11 patchi znizili dobu vyroby battlecruiserov, carrier co ?

Kori - 13.05.2010 | 22:47   (odpovědět)

...mensi dostrel, tudiz oslabeni

Astranus - 13.05.2010 | 22:46   (odpovědět)

To Crazy: Dik moc.. u taham od znova

Kori - 13.05.2010 | 22:46   (odpovědět)

To CainPullo: Carrier je proti VR uplna s*acka Ten sundas jak nic.

Ten radius u Thora jsem chapal jako dostrel. Tedy, ze lepsi manevrovatelnost, ale i dostrel. Nebo se pletu?

igraczech - 13.05.2010 | 22:45   (odpovědět)

Na protossa staci ist nejakym air ( muta, viking ) a protoss konci lebo letecke jednotky u protossov nema cenu robit okrem voidov. Zerg ? No taktic, primitiv mass hydra plus speedling a vsetci zeru hlinu. Mnohi sa zhodneme ze proti zergovi je hra najtahsia.

Crazy - 13.05.2010 | 22:43   (odpovědět)

To Astranus: pokud si mel naistalovanou "cracklou" verzi hry tak ji odstran

CainPullo - 13.05.2010 | 22:42   (odpovědět)

Betu nehraju, jen sleduju pr rep? od hd starcraft, tak pr dotaz?: je normln e se defacto nejede siege tank, ultra lisk, carrier, high templar (tm archon), battlecruiser.? m? p?ijde e za zergy vichni mast?j roach (kter smazal rozdl mezi zerlingem a hydrou), maraudera (k ?emu marina...), momentln? snad jne loti vyuvaj v?tinu jednotek... (jakej e je v praxi rozdl mezi void r. a carrirem? kdy i void {p?i po?tu 4-5} si dvaj marinu... )

lojza - 13.05.2010 | 22:39   (odpovědět)

To exltus: pokud vis, ze jede maraudery, udelaj par voidu. pokud prijde s trebas 5-10 marinou a 10 marauderama, ja tou dobou mam v zakladne tak 2 veze a mam mimo 2-3 stalkeru i 2-3, voidy, A proste to tim clovek rozseka v pohode - prijdes o stalkery, o veze, ale voidy to daj fakt tyhle terrany miluju, samozrejme ty voidy stavim kousek mimo, at to nevidi scanem - kdyz nemam vylozene smulu, obvykle ho dosti pri obrane prekvapim ))

Astranus - 13.05.2010 | 22:37   (odpovědět)

To Crazy: mam reinstalova? hru?

Crazy - 13.05.2010 | 22:35   (odpovědět)

To Astranus: zkus odstranit predchozi vere SC2

Astranus - 13.05.2010 | 22:32   (odpovědět)

borci ?o mm robi? dnes som si akvivoval beta key na mojom battlenet u?te..pekne mi pridalo sc II (prave vtedy ked nastal vpadok) a teraz mi pie e pri prihlasovan e nemam na u?te aktvicny sc II beta... je to kvoli tomu e je vpadok alebo?
prosim poradte

exltus - 13.05.2010 | 22:31   (odpovědět)

ruku na srdce...balance roachu bylo hodne potreba...a tossa bych udelal balance chromu(i kdyz za tossa hraju vidim na tom ze je to dost imba kdyz se dobre pouzije-treba u fast rusch) a u teranu bych balancoval ty maruarzmrdy!!!! nic horsiho v te hre neni... nestoji skoro nic ale 3 tihle parchanti si podaji 4 stalkery nebo 4 sentry... to neni normalni... neda se proti nim mikrovat protoze spomalujou ale oni mikrovat muzou...zeloty taky rozmlati...proste clovek musi jet rychle na leat game unity nebo nema sanci...

horroren - 13.05.2010 | 22:30   (odpovědět)

ad thor je to tady spatne p?eloeno ta zmena
*Thor
-Radius decreased from 1.375 to 0.8125.
-Model size reduced to match new radius.
coz znamena ze radius jeho modelu je o 40% mensi a projde i mezli dvema unitama normalni velikosti napr dva zealoti etc a tim padem ze ma mensi radius tak se zmensil i jeho model aby to bylo ekvivalentni tomu prostoru ktery ted zabira ...takze je to buff bude se mene motat mezi unitama, prekazet, blokovat svoje atd atd. kez by to udelali i s ultraliskem ktery je mega velky a plete se vsude

MATRIXXXL - 13.05.2010 | 22:30   (odpovědět)

To exltus: ne nejde. zacne mi tam litat po obrazovce tabulka ze nejde pripojit k bnetu.
To Lojza: sem zactecnk tak jeste na?kat snad muzu. .

Futer - 13.05.2010 | 22:29   (odpovědět)

jde nekomu ten SC2 battle.net ?

CainPullo - 13.05.2010 | 22:26   (odpovědět)

ot: tak podle zm?ny dosahu je thor o 41 % men... do je dost

Lojza - 13.05.2010 | 22:23   (odpovědět)

To MATRIXXXL: Njn, to jsou presne ty narky , ze druzi jsou lepsi a je treba presne ty druhe zkrouhnout
Ja jako protos bych taky nasel milion veci, v cem je lepsi zerg - jenze kdyz se nad tim zamyslim, tak proste neni, protoze na vsechno je nejakej counter, a pokud to neudelam, je to jen a jen muj problem...Stejne tak za protosy moc dobre vim, cim mi vzdycky zrusej ty "moc silny jednotky" ... podle me je to ted docela vybalancovany, predpokladam 2 mozna pokracovani : Bud to to uz budou upravovat jen drobne, a nebo to cely rozkopou, pulku jednotek kompletne predelaj a pojede se balancovani od nuly coz doufam nenastane

Lojza - 13.05.2010 | 22:20   (odpovědět)

Neeee, ja maraudery jako Prot. miluju ,jen at je nechaji, cim vice marauderu delaj, tim jsem spokojenejsi ))))))

MATRIXXXL - 13.05.2010 | 22:19   (odpovědět)

protosy potrebujou poladit. sou moc siln, a kazdej za n? hraje.

Horroren - 13.05.2010 | 22:13   (odpovědět)

nechapu ....buff thora(zase) coz je joke zvyseni populaku roacha na 2 ...uz ted se hodne vynechavali pac na ne T i P ma hardcountery a delali se na defend zealotu tak mozna nebo mass marinaku z reacor-baraku, a ted se pujde primo na hydry s lingama etc ....jako joke ...zvyseni vystavby forge je celkem v poho je to celkem logicky krok kvuli foton cannon abuse na desert oasis a vubec podobnym tower rushum....ale jako kdyz nerfnuli roachy takovym zasadnim stylem tak bych cekal i nejakou balanci napr marauderu ktery si da na 1v1 jakoukoli 1-2 tier unity snad krom tanku a immortala coz je balanced ze

CainPullo - 13.05.2010 | 22:11   (odpovědět)

nenael by tu n?kdo link z thorem p?ed a po 12 p?i srovn s t?et libovolnou jednotkou? (p?vodn thor zav?enej pod medivacem vypadal necht?n? komicky)
thx

Astranus - 13.05.2010 | 22:08   (odpovědět)

Mne Pie e nemam aktivovan sc II na u?te... wtf

exltus - 13.05.2010 | 22:06   (odpovědět)

takze ten bnet nejede nikomu?

Polop - 13.05.2010 | 22:03   (odpovědět)

super u jsou chyby opraveny a ve b? jak m.

Zhul - 13.05.2010 | 22:01   (odpovědět)

hrat*

Zhul - 13.05.2010 | 22:01   (odpovědět)

Super, patch ktery ti znemozni hrkat

Baron - 13.05.2010 | 21:55   (odpovědět)

Pro ty co jim nejdou replaye, zde je link a presny navod na to, jak je zprovoznit: http://nes.radynet.org/index.php?page=content&subaction=showcomments&id=1273391028&archive=&start_from=&ucat=9&

lojza - 13.05.2010 | 21:52   (odpovědět)

No on kazdej by nejradsi, aby oslabili ty druhe, a ma pro to spousty logickych duvodu
Co se Voidu tyce - jakozto clovek, ktery hodne piluje Void rush rikam zcela otevrene, ze se proti tomu uz lidi naucili hrat, a aby se dneska povedl Void rush, musi se sejit shoda okolnosti, jinak uz lidi vedi, jak to branit (samozrejme to beru tak, ze hraju alespon malicko univerzalne, takze nedelam JEN voidy a necekam, ze na me 5 minut proste nikdo neprijde a necha me to udelat)
Na velkych mapach to defacto nema sanci, pokud nehraju proti trotlovi, na malych mapach je to lepsi, ale stejne se to da v klidu ubranit - holt lidi nemuzou tolik rushovat, a musej trosku myslet i na obranu - to podle me neni spatne, ba naopak. Ja proti sobe nezazil rush ani nepamatuju ))
Nehlede na to, ze kazda rasa ma neco. TvP je Reaper co tam hopsa nahoru dolu na nekterych mapach docela problem, pokud bych chtel rushovat, 100% me zabije. A taky nenadavam, jaka je to hrozna imba jednotka.
Co se tyce roachu, tak mi to osobne skoro az "vadi" , jak je oslabili, protoze jako protos roache uplne miluju, je to moje nejoblibenejsi jednotka, hlavne proto, ze na Voida nevyskoci ))) Takze predpokladam, ze lidi pojedou vice hydry, coz me pekne stve ))))

exltus - 13.05.2010 | 21:51   (odpovědět)

a potom v tom regeditu v souboru local appdata prepiste cestu, ktera vede k slozce data aplikaci na vami vytvorenou slozku data... a je to

exltus - 13.05.2010 | 21:51   (odpovědět)

no a tam mate local appdata... a to odkazuje na slozku data aplikac... a protoze je tam prave dlouh v nazvu data aplikac tak to neprecte...tak bezte do documents and setings a najdete slozku data aplikaci...vytvorte nevou slozku treba jenom data a nakopirujte do ni obsah slozky ata aplikaci...

exltus - 13.05.2010 | 21:48   (odpovědět)

tak dejte start spustit a tam napiste regedit...otevrou se vam registry... tak bezte postupne ve stromne dal az dojdete k HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

Kori - 13.05.2010 | 21:48   (odpovědět)

To Crazy: Porad beti udrzba.

Btw, to litani 30 000 chybovych oken je taky zabavna chyba

Pralev - 13.05.2010 | 21:48   (odpovědět)

igraczech: http://forum.starcraftcz.com/viewtopic.php?f=2&t=209

P?edposledn p?sp?vek dole.

igraczech - 13.05.2010 | 21:46   (odpovědět)

exitus: bol by som rad.

Satis - 13.05.2010 | 21:46   (odpovědět)

to rams: no s reaperama bych nic nedelal, za vsechny rasy se jim da vcelku v pohode ubranit, pri trose scoutingu a prumernym micru, co se tyce voidu, myslim si ze by meli prinejmensim upravit to ze jim zustane ten nejvetsi damage i po chvili neutoceni

To exltus: no me to taky nejede

SlayeRkoo - 13.05.2010 | 21:46   (odpovědět)

Ja by som siege tanky uplne odstranil z hry, velmi smiesna jednotka = )

exltus - 13.05.2010 | 21:45   (odpovědět)

chcete abych vam sem hodil navod jak opravit ty replaye? takovou rychlovku?

exltus - 13.05.2010 | 21:44   (odpovědět)

OHLEDNE REPLAYU! behem zitrka sepisu navod jak to opravit...me to taky delalo a uz jsem o zpravil...admin rikal ze mi to publikuje tady na webu...tak zitra to tu budete mit...

Crazy - 13.05.2010 | 21:44   (odpovědět)

To Satis: taky mam problem s loginem do hry

exltus - 13.05.2010 | 21:43   (odpovědět)

lidi jde se vam normalne pripojit na battle.net? met o nejede!

Sandrel - 13.05.2010 | 21:43   (odpovědět)

To Igraczech: Ohledne tech replayu, pokud vim tak nekde na oficialnich forech je reseni. Popripade se zeptej Praleva, ten se na reseni tohoto problemu taky podilel.

Franta - 13.05.2010 | 21:42   (odpovědět)

podle m? siege tanky v artilery modu jsou taky a moc smrtc proti zerg?m ...

Rams - 13.05.2010 | 21:41   (odpovědět)

podla mna by mali prejst zmenou a oslabenim Reaperi a Void Ray.

Horin - 13.05.2010 | 21:39   (odpovědět)

Tohle je sice otzka mimo tma, ale sthnul jsem pr map z sc2mapster ale msto "menu, ok set" atd se mi ukazuje param/value+?sla myslim, e to m co d?lat s tim, e mm eu verzi a ty mapy jsou d?lan v us ale nev n?kdo jestli s tm jde n?co ud?lat? dky

Kori - 13.05.2010 | 21:35   (odpovědět)

...ale budeme mit propopjeni s Facebookem a to je hlavni

Kori - 13.05.2010 | 21:34   (odpovědět)

To Igraczech: Roach byl naprosto v pohode. Ja bych vam zrusil VR

Replaye mi sli vzdycky v naprosty pohode. Ale treba u ranku mu ti stale pise U... (misto cisla) a o padani hry uz jsem tu psal romany. Tohle za 80 dni nedodelaj ani nahodou, kdyz takovy budy nedoladily za x let

Igraczech - 13.05.2010 | 21:30   (odpovědět)

Ja som skor zvedavy ci uz spravili tie replaye, pretoze ked som niekoho rozbil a chcel pozret replay, tak to vypisovalo nieco v zmysle ze ten match bol hrany na inej verzii, uz si nepametam. Kopec ludi pisalo koli tomu Blizzardu a kaslali na to. Tak uvidime. Inak roach je imba, a lahko sa masuje, kopa healtov, extra utok. Myslim ze je to fer. Ja za protoss mam so zergom naj problemy, akonahle da expanziu, tak je neznicitelny. A pri tom mothershipe neviem ci spravne chapem, je to dobre alebo zle ?

Satis - 13.05.2010 | 21:28   (odpovědět)

jde se vm u lognout? m? to po?d hazi errory tak jestli je to jen u m?... ?

Kori - 13.05.2010 | 21:23   (odpovědět)

To Pralev: Presne.

Imho je to spis nerf proti canon rushi

Pralev - 13.05.2010 | 21:21   (odpovědět)

Avalon: Neblzni, proti Reaperovi sta? jeden fast Stalker. 100x lep ne blbej kann, kterej mus mt na ur?enm mst?, p?ek tam a Reaper m?e ost?elovat v?ci, co jsou dl.

Avalon - 13.05.2010 | 21:16   (odpovědět)

Zajimave zmeny hm forge u tose gm pomaleji se dostane ke canonu , asi jedina obrana proti fast reaperovi, nebo se pletu?

Giovanni - 13.05.2010 | 21:02   (odpovědět)

zergov by m?li nerfnout..kdy si brn fast expu, tak jsou skoro neporaziteln..terran to m hodn? t?k

SlayeRkoo - 13.05.2010 | 21:01   (odpovědět)

Ete si myslm, e by mali zvi? aj cenu Roachov..pretoze 75 mineralov a 145 hp je trochu kinda hard nie?

Satis - 13.05.2010 | 21:01   (odpovědět)

taky mi to znovu stahlo 11ku a v menu mi to spamuje oknama

ego - 13.05.2010 | 21:00   (odpovědět)

raoach dostal -1 armor, te? o 1 msto navc...za chvilku bude vypadat jako p?e?an zergling

rev - 13.05.2010 | 20:52   (odpovědět)

*update 11 a nie 12

rev - 13.05.2010 | 20:51   (odpovědět)

neviete preco ked mi prebehol update ukazoval mi ze stahuje sudate 11 a nie 12?dik

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 13.05.2010 | 20:47   (odpovědět)

No, j to s tim roachem nevidim jako velkej problm. Zpomal to prvn roach rush, kterej byl v PvZ docela nebezpe?nej, ale zase ne o moc a v dlouhodobym horizontu to prost? znamen jednoho overlorda (100m) na kad 4 roache navc. To neni nic hroznho - jakoby roache zdraili o 25 minerl?

Shang - 13.05.2010 | 20:41   (odpovědět)

Roach, u m?l ze za?tku stt 2 populace, ale i s t?ma buffama. Te? si myslm, e ho nerfli a moc.

doubleflip - 13.05.2010 | 20:40   (odpovědět)

pro zerga je to pecka, ale ten roach si o to svma atributama a abilitama koledoval jak svi?, a ten thor nerfnutej neni ne, jen m m?n postavu a nebude to u takovej hromotluk co nikde neprojde (nebo se mlim ?)

ego - 13.05.2010 | 20:32   (odpovědět)

tak u to myslm m?u za ty zergy zabalit pln?

Zhul - 13.05.2010 | 20:28   (odpovědět)

No teda nevim zm?ny takov zvltn nevim pro takovej nerf u thora, kdy se stejn? moc nepouv. Protosk zm?ny hru neoivlivn?j a u zerga je to asi nejv?t zm?na ale ne zas tak zsadn.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 13.05.2010 | 20:28   (odpovědět)

Slyte to taky ? Ten ?ev ? To ?ve 25 000 zergskejch hr?? ))

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.