StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

StarCraft 2 v Rusku s měsíčními poplatky

13.04.2010 | 20:07 - Jata

Blizzard dnes na oficiáních fórech potvrdil, že se v Rusku bude platit měsíční poplatek za Battle.net. Domnívají se totiž, že průměrný Rus nemá dostatek peněz na to, aby si koupil hru za plnou cenu (cca 1200,- Kč), a tak jim místo toho bude nabídnuta jakási verze "na splátky".

 

Rusové si tak budou moct koupit buď DVD verzi hry za 999 rublů (cca 640 Kč), nebo levnější verzi v jewel-casu za 499 rublů (cca 320 Kč). Hráči, kteří si tyto edice pořídí, nebudou mít přístup na evropské servery, ale na speciální omezené ruské servery, na něž nebudou mít trvalý přístup. Při koupi DVD verze získají přístup na Battle.net po dobu 1 roku, resp. 120 dnů u jewel-case verze.

 

Po uplynutí této doby budou mít hráči na výběr: buď budou platit měsíční poplatek, nebo si koupí jednorázový upgrade, kterým získají to samé, co ostatní evropští hráči.

 

Kolegové z polské fanstránky uvádějí, že by měsíční poplatek měl být 3 eura, poplatek za jednorázový upgrade zhruba 30 eur.

 

Xordiah, evropská komunitní manažerka, ale zdůrazňuje, že se jedná o systém, který bude použit pouze v Rusku!

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Andy - 29.07.2010 | 11:36   (odpovědět)

To Dusho: No ale je třeba počítat s tím že se pokaždé nepřenáší celý stav hry ale pouze změny, takže pokud observer ztratí "pár paketů" tak hra není synchonizovaná. Jasně, možností by bylo přenášet k němu třeba celý stav hry jednou za x sekund (třeba 20), pak by mohl observer lagovat a nikomu by to nevadilo, ale zase by to třeba způsobovalo škubání při přenosu celého stavu, protože by byl příliš veliký.

Co by ale šlo: Data která nejsou potvrzená že přišla observerovi bufferovat u hráčů a jakmile by observer zase začal přijímat data tak mu poslat všechno co by se do té doby nabufferovalo...ale kdoví jestli by to zase nebylo příliš moc...

Theo - 15.04.2010 | 20:52   (odpovědět)

To Dusho: To nejsou lagy, ty seky, to počítá server limit, za kterej to protivníka prostě vyhodí. Ale s tím čučmanem (observerem) to teda nevím. Ještě jsem ani tu funkci nezkoušel, tak nevím, jestli ovlivňuje hru, nebo ne.

Unkwas - 15.04.2010 | 13:28   (odpovědět)

To Dusho: Byl by idealni stav když by to fungovalo jak popisuješ..Uvidime zda blizz obcovani vychyta a lagy observera už nebudou mit na samotnou hru vliv.

Dusho - 15.04.2010 | 13:14   (odpovědět)

To Unkwas: Viem, ze observer musi dostavat data, ale to co observer zasiela je len 'I'm alive' packet (aspon tak by to malo byt). Co ma zaraza je, ze ked tento signal nedojde ostatnym hracom nacas, tak cela hra zacne lagovat. To je jedine co mi nedava logiku. Observer - ktory nijako nemoze zasiahnut do priebehu hry a jeho dostavane data by mali mat nizku prioritu, dokonca by mu mohlo aj vypadnut spojenie a nemalo by to ovplyvnovat ostatnych hracov.

Unkwas - 15.04.2010 | 11:48   (odpovědět)

To Dusho: Observer i kdyz je prakticky jako "pasivni" hrac stale potrebuje dostavat a zasilat data. Jedna se o velke mnosztvi malych prenosu a nekteri poskytovatele bohužel takove objemy i v dnešni době nejsou schopni zpracovat. VIz příklad jednoho kamarada kteremu se podařilo schodit net v celé vesnici protože přes DC++ přehltil server ktery začal lagovat a nasledně spadl.
To Theo: Na hlašení že na tebe někdo útpčí je samozdřejmě ping150 mnohem rychlejší než stačíš reagovat. Jde mi hlavně o mikrování aby jednotky poslouchaly na slovo a né click .................alce.

Dusho - 15.04.2010 | 11:16   (odpovědět)

Server je mozno vyuzivany iba pre loading a pre zaciatok hry (plus este samozrejme chat server), ale stale je tam ten effekt, ze lagy jedneho hraca sposobia lagy celej hry. Co napr. nechapem pri observeroch v hre.. observer nepotrebuje zasielat svoje akcie do hry, je skor ako pasivny hrac, no napriek tomu vie zalagovat celu hru. Toto Blizzard stale nedotiahol a neviem ci to je len babracka implementacia, alebo in-game spojenie v peer-to-peer ako v SC1.

Theo - 15.04.2010 | 07:25   (odpovědět)

Unkwas: Já SC původní přes battle.net téměř nehrál, párkrát jsem to zkusil a lagy byly zlý. Ale jak říká Neithy, ping 200 u WoWu není žádnej velkej problém a u RTS je to dle mě ještě benevolentnější. Jen se nad tím zkus zamyslet, u WoWu v PvP docela záleží na rychlosti reakce, třeba přerušit nepříteli kouzlo atp., ale u RTS? Dobře, hra Ti oznámí, že na Tebe támhle útočí, a Ty podnikneš protiakci, ale o dvě desetiny sekundy tam nijak moc nejde Už kdysi dávno, když se online gaming teprve rozjíždělo, se obecně psávalo, že 0-100 je na 3D akce, 100-300 na RPG a RTS a já s tím souhlasím. I když samozřejmě pro lepší pocit bych byl rád, kdyby ping na Battle.net dvojce drželi tak nízko, jak to půjde.

To uhlyk: Jo, já si taky myslím, že novej Bnet jede na server-klienti, protože když někomu vypadne připojení při načítání hry nebo později, hra běží dál, jen to vyhodí dotyčného. A souhlas, HoN je řešenej celkem dobře

Neithy: Já s předobjednávkou čekal na Collector's Edition

Unkwas - 15.04.2010 | 02:49   (odpovědět)

To Zhul: Nevim jak prese ICCUP behal ale rozhodne dle mého selského rozumu musí být odezva dle hráče který má největší ping..není možn když mám ping 150 z něj uděla 75 když poskytovatel připojení víc neumožnuje. Starý Bnet měl svůj lag i když měli oba hráči sebemenší ping.

uhlyk - 14.04.2010 | 22:49   (odpovědět)

unkwas napriklad taky hon ma server-client system na svojom "laddery" a to tam mas 5v5 a ide to uplne svizne super

Uhlyk - 14.04.2010 | 22:48   (odpovědět)

momentalny stav ladderu a iccup sa neda porovnat... teraz co je ladder je taka ista sracka ako ladder vo w3 po zmene...

Zhul - 14.04.2010 | 22:41   (odpovědět)

To Unkwas: Na BNetu byl problem s tim, že ping byl vždycky odezva toho nejvic lagujiciho hráče. ICC má lan latency, která to dokáže tu odezvu stáhnout na průměr všech hrajících díky jakémusi "přerozdělení. Jinak o ten server v postatě nešlo.

Neithy - 14.04.2010 | 21:49   (odpovědět)

u wowka si 200 ani nevšimneš

Unkwas - 14.04.2010 | 21:01   (odpovědět)

Někde v Krauneho odpovědích bude odpověď, ale i když jsem "lama" hráč tak i ping 150ms mne přijde jako hoodně na hraně..už i u takového Wowka byl ping 200 docela znát..v případě fungování jako klient-server bych docela chtěl vidět mašinu na které by to blizz provozoval a rozhodně by to byl krok zpět.

Rozdíl mezi ICCUP a battle netem byl v SC1 znát. U bnetu bylo zpožnení něco mezi 250-500ms

Neithy - 14.04.2010 | 20:52   (odpovědět)

No spis iccup, jako ratingy a spol, bude zbytecny, pac to je ted v bnetu. Ale jako free server se neco urcite najde.

Ale ja litra a mít to legalne, to taky neuskodi. Sam mam uz 2 roky predobjednavku.

uhlyk - 14.04.2010 | 20:47   (odpovědět)

iicup ak bude, tak bude na offic serveroch. blizzard trochu inak stanovuje podmienky pre sc2 .)

Pralev - 14.04.2010 | 20:39   (odpovědět)

Tuším že SC2 už to spojení nemá vytvářet jako peer-to-peer, ale jako klient-server, tzn. oba hráči se připojí k serveru.

Každopádně řešit emulované servery u hry, za níž vypláznete tisícovku a už neřešíte (oproti měsíčním WoW poplatkům), mi přijde dost uhozené a zbytečné...

Neithy - 14.04.2010 | 20:14   (odpovědět)

Tak jestli znáš iccup, tak ten je aj lepší než offic battle net. Tak jestli to dojde tak daleko, tak proč ne?

Theo - 14.04.2010 | 19:44   (odpovědět)

Rajba: No já nevím, ale ping 150 mi na RTS přijde docela v pohodě. Může to bejt komplikace ve 3D akcích, kde za desetinu sekundy už je nepřítel jinde, ale ve Starcraftu?

Theo - 14.04.2010 | 19:42   (odpovědět)

To SiMich: Hmmmm, to zní naprosto úžasně, opravdu, teď když jsi mi vysvětlil, jak je zbytečný si kupovat originální Starcraft a mít účet na battle.netu, tak..... Na to naprosto dlabu a stejně pojedu na battle.netu. Proč by mě měl brát nějakej emulovanej server? Bude jak WoW na neofficiálních serverech "Hele, Vám na serveru nefungujou totemy?"

SiMich - 14.04.2010 | 19:30   (odpovědět)

To Gorog: Určitě to tak je? Vím, že SC1 a W3 to tak dělali, ale právě nevím, jak je to u SC2 (betu nemám). Když jsem ale koukal na stránku se soupisem věcí, které už udělali na B.net emulátoru, tak tam psali, že emulují jednotlivé herní příkazy/herní komunikaci, což by značilo, že hry jedou přes server.

Gorog - 14.04.2010 | 19:21   (odpovědět)

Když začne hra tak to samozřejmě nejde přes battle.net, ale jakoby peer to peer, tzn. zalezi na konektivite hracu a samozrejme na optimalizaci sitoveho kodu a plno dalsich vecech. Je to stejne jak v SC1, kde nekdo zalozil hru a ostatni se pripojili, takze na lanu by to s nejvetsi pravdepodobnosti nemel byt problem mit skvele pingy. Pokud se mylim tak mě prosím opravte.

Rajba - 14.04.2010 | 19:01   (odpovědět)

Stejně to stim spirátěním starcraftu bude hrozně funny. Už dneska existujou hry, který využívaj online aktivace bez ktery si nezahraješ (assasins creed 2 nebo novej CNC) a už taky existujou speciální emulátory díky kterejm ty si tyto hry zahraješ no problem. Pak už je jen krůček do kompletního naemulování battlenetu. I lanky enbudou problém, protože se jednoduše na jednom kompu spustí emulovanej battlenet, a ostatní kompy v síti se budu připojovat na něj. Sám teď nevim v jaký fázi je sc2 emulátor, ale co jsem viděl poslední videja z něj, tak skoro fungovaly matche.

Nevim jak je to teď, ale kluci co maj vstup do bety by mohli říct, jak je to aktuálně s pingama, odezvou a atd. Protože co jsem v začátku bety četl, tak pingy nešli pod 150 a spousta lidí nato strašně nadávala jak z toho chtěj udělat profi herní platformu na turnaje, když nedokážou zabezpečit ping mnohonásobně menší. Ve wc3 nato využívaly nějakej externí prográmek, kterej to dokázal. Stejně jako sc1 neoficiální ligy. Tam člověk mohl hrát s člověkem z koreje a ping byl celkem OK. To v případě novýho battlenetu zatim tak nevypadá, že to vubec bude reálný a za druhé, když už tak hratelný.

SiMich - 14.04.2010 | 17:14   (odpovědět)

To Theo: Ale jasně, že napirátuješ. Nebude to tedy účet na Blizzardím battle.netu, ale na emulovaném. Tímhle krokem nikoho nezastaví...

Ultramarine - 14.04.2010 | 16:35   (odpovědět)

Eště že tuhle pitomost nevytáhli na nás. Být rus tak se na ně naštvu. Navíc absolutně nezvažujou skupinu rusů, co mají prachy.

Theo - 14.04.2010 | 16:01   (odpovědět)

To Unkwas: Tak to si potom význam těch pirátských kopií nedokážu představit. Battle.netovej účet nenapirátuješ

Unkwas - 14.04.2010 | 15:34   (odpovědět)

To Theo: Pirátské kopie jsem myslel celkove..I singl bude napojený na net..achivementy a hra se bude ukládat na tvůj účet na netu (alespon myslim)

Pechic - 14.04.2010 | 15:27   (odpovědět)

Já jsem tomu rozuměl tak, že musíš mít účet na BN a tam zadat klič tvoji kopie a pak se ti hra odemkne. Takže budeš moct hrát SP i nez internetu, nebo ho budeš hrát pomocí BN a budeš za to dostávat achievmenty, avatary, atd...

Takže, by mělo stačit se připojit na BN jen jednou a pak už bys mohl hrát úplně bez internetu.

halal - 14.04.2010 | 14:28   (odpovědět)

Jj, taky myslim, ze se musis pripojit na battle aby sis zahral SP
Ale zase neco rikali o tom, ze bude moznost to hrat i offline - notas na cestach atd

Pralev - 14.04.2010 | 14:13   (odpovědět)

Theo: Jsi si tím jist? Jak jsem z toho preview Battle.netu na webu Blizzardu já pochopil, tak to není možnost, ale povinnost připojit se na Battle.net, pokud chceš hrát single-player.

Theo - 14.04.2010 | 13:18   (odpovědět)

Loki: Já jsem se taky spíš pokoušel o sarkasmus. Nijak zvlášt sousedy na východ nemiluju, i když proti klukům ze Slovenska žádná. No to je jedno. Btw, Žáky, jsi to Ty?

Unkwas: Ty pirátský kopie asi myslíš v případě kampaně, viď? On battle.net je dobrá protipirátská pojistka. Mám takový neblahý tušení, že na něj navlíknou i single-player časem a člověk bez netu a bez účtu si neškrtne. Zatím je tady možnost se připojit i při hraní kampaně, tak aby z toho nebyla možnost povinná

Futer - 14.04.2010 | 11:57   (odpovědět)

Futer.cze muzete si me pls pridat nevim jestly je nakej seznam lidi tak pls

Romla - 14.04.2010 | 11:42   (odpovědět)

To SAS: Já si taky myslím, že je to docela dobré, zvlášť pro někoho, koho nezajímá MP. Nicméně pro klid duše bych si asi přece jen koupil rovnou plnou verzi.

To Rogue: JJ, je to tak, kde jsou prachy, tam je korupce a podvádění, dokonce ani náš úžasný Starcraft není výjimkou.

SAS - 14.04.2010 | 11:35   (odpovědět)

Ať to udělaj i u nás. Průměrný čech má taky 00nic peněz ..

Venca - 14.04.2010 | 11:01   (odpovědět)

proste marketingovej tah

Rogue - 14.04.2010 | 10:43   (odpovědět)

Romla: maras no, ale absolutně nevyhnutelné... kde se začínají točit prachy, začíná lidem šrotit v hlavě jak k nim přijít.... ale stejně fixlovani zapasu v SC? Seriously?

Loki - 14.04.2010 | 10:03   (odpovědět)

To Theo: Nevím jestli bych Rusáky nazýval bratrama...já osobě se od nich distancuju...

:love: Zerg :love:

Unkwas - 14.04.2010 | 09:51   (odpovědět)

To Rajba: Ja si osobně mylsim že SC na "splátky" v Rusku rozhodně pár tisic zakazniku přinese. Jedná se prakticky o klasický model splátek jako na cokoliv jiného. Sice ve finále zaplatí více ale po menších částkách a určitě tím pomůže alespon o pár % snížit míru pirátských kopií.

Theo - 14.04.2010 | 07:28   (odpovědět)

A Shangovi došel dech Já mám konexe ve Finsku, které s Ruskem jak známo sousedí, a třeba taková Karélie, to by asi Shang nevěřil

Theo - 14.04.2010 | 07:26   (odpovědět)

To Polop: Nejsou. Ne že by ta otázka patřila sem, ale...

To Rajba: Souhlas, naši ruští bratři asi nebudou tvořit velkou část SC2 trhu, na druhou stranu si Blizzard může dovolit dělat v Rusku blbiny, pokud jim někdo spočítal, že se jim to nakonec vyplatí. Tak jako tak, mně ruďásci chybět nebudou, stejně je to tam samej Zerg

Polop - 14.04.2010 | 06:57   (odpovědět)

Jsou už ve SC2 Beta Nové mapy nebo ne?

Shang - 14.04.2010 | 00:01   (odpovědět)

Rajba:

Rajba - 13.04.2010 | 22:58   (odpovědět)

Shang: Logika věci, byl si skutečně někdy v rusku? Víš jak se tam lidem žije? Já poměrně mám slušnou představu, bo s rusama jsem neustále v kontaktu. Rozhodně platí, že většina lidí tam se zdaleka nemá tak dobře jako u nás. Bavíme se neustále o většině. Mimoto rusko je taky jedna z zemí, kde autorský práva a zákony prakticky neexistujou a když existujou tak jsou nevyhamatelný. Dobře si pamatuju jak kámoš dycky přivážel hudební cd, hry a další věci z ruska všechno z kamenejch obchodu a všechno bez licencí.

A za tim, že rusko rozhodně neni tak velkej trh pro starcraft aby nějakejma speciálníma akcema ala tohle zvýšili brutálně prodej neni, si stojim.
Btw. tvuj neustálej trolling ve zdejších komentářích, reakce bez obsahu hulvátskym způsobem podanný, akorát zasíraj tenhle web. Což je sakra škoda. Když už na někoho reaguješ, tak přijd s faktama, argumentama. Rád podebatim, když budeš mít na srdci něco rozumnýho.

Pechic - 13.04.2010 | 22:21   (odpovědět)

Asi špatně čtete, ale může si normálně koupit kabicovou verzi jako mi. Akorát Rusko má navíc jako možnost si to koupit takto na "splátky".

Shang - 13.04.2010 | 22:19   (odpovědět)

Rajba : Ty statistiky sis vycucal z prstu viď ?

Johny - 13.04.2010 | 22:10   (odpovědět)

To Rajba: No, nevím jestli tohle je vymoženost. To mi spíš přijde jako otrava, "splácet" hru bych fakt nechtěl. V tomhle rusi lituju, tohle je vážně vopruz. Ještě že něco podobnýho nechtěj dát k nám, teda alespoň doufám že ne.

Rajba - 13.04.2010 | 21:24   (odpovědět)

ROFL. Každej je v rusku zvědavej jen na starcraft, když tam pulka lidí je chudá jak svině a jedno procento bohatý, že radši kupujou ostrovy v dubai. Rusko je velkej trh, ale rozhodně si nemyslim, že je až tak velkej, že by si zasloužil extra vymoženosti.

Romla - 13.04.2010 | 21:21   (odpovědět)

Vážně, ale ještě lepší je tohle:
http://starcraft.incgamers.com/blog/comments/south-korean-starcraft-betting-scandal/

Pralev - 13.04.2010 | 21:19   (odpovědět)

To je nějaká opožděná aprílová novinka nebo je to myšlené vážně?

cmuq - 13.04.2010 | 20:48   (odpovědět)

To Unkwas: neboj, taky na to dojde

Unkwas - 13.04.2010 | 20:29   (odpovědět)

Roznodně můžeme být ale rádi že nekomu ve vedení neruplo v bedně a nechce měsíční poplatky jako ve Wow.

Unkwas - 13.04.2010 | 20:26   (odpovědět)

To Shang: Třeba někdo takové možnosti nemá..Blizz si určitě dobře spočítal že mu taková "akce" nějaký ten RUBL přinese.

uhlyk - 13.04.2010 | 20:26   (odpovědět)

tak to je pekne mimo

Shang - 13.04.2010 | 20:24   (odpovědět)

Ti Američani mají divné představy o Rusku. Ten kdo má na SC2 komp si může dovolit koupit i tu hru....

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.