StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Jan.2019 New Sarah M… » 17.01. 07:18
( ZIP ALBUM ).Best T… » 17.01. 07:11
[.[$].]Hasitleak ^Ca… » 17.01. 07:05
[.[0@0].]Great F.u.l… » 17.01. 06:59
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

StarCraft II Beta - Patch 7 (version 0.9.0.14621B)

30.03.2010 | 20:48 - Jata

Před několika minutami se na oficiálních fórech objevily nejnovější patch notes se změnami, které byly zahrnuty do již 7. aktualizace beta verze. Jedná se o minoritní změny, většinou číselného charakteru.

 

Balancování

- Terrani

  • Banshee
    • Počet životů zvýšen ze 130 na 140.
  • Missile Turret
    • Poškození změněno z 7 (+7 proti obrněným) na 12.
  • Thor
    • Poškození proti vzdušným jednotkám sníženo z 10 (+6 proti lehkým) na 8 (+4 proti lehkým).
    • Protivzdušené útoky nyní způsobují plošné poškození v dosahu 0.5.

- Protossové

  • High Templar
    • Rádius Psi Storm snížen z 2 na 1.5.
  • Photon Cannon
    • Zvýšení hodnot životů a štítů z 125/125 na 150/150.

- Zergové

  • Broodlord
    • Poškození sníženo z 25 na 20.
  • Roach
    • Vylepšení Organic Carapace již nedává regenerační bonus nezahrabaným Roachům.
  • Spine Crawler
    • Poškození zvýšeno z 20 (+10 proti obrněným) na 25 (+5 proti obrněným)
    • Časová prodleva mezi útoky snížena z 2.2 na 1.6.
  • Spore Crawler
    • Snížena cena ze 100 minerálů na 75 minerálů.

 

Opravy chyb

- Opravena chyba způsobující desynchronizaci hráčů s určitými procesory.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

charles - 02.04.2010 | 15:11   (odpovědět)

To Romla: jj už chápem preto som sa radšej pýtal,díky...slušne ho oslabili,v jednotke som mal tossov najradšej ale teraz sa mi celkovo nejak nezdajú...

Romla - 02.04.2010 | 14:06   (odpovědět)

To charles: Pokud jde o plochu tak má mauriicio pravdu, je to zmenšení na 9/16 původní plochy.

charles - 02.04.2010 | 13:36   (odpovědět)

To mauriicio: iba si sa prepočítal alebo mi niečo uniklo?kedže mi to vychádza na 25%

Threo - 02.04.2010 | 12:46   (odpovědět)

to balancovani bude jeste na dlouho...

mauriicio - 02.04.2010 | 12:37   (odpovědět)

K oslabení Psistormu, když se spočítá plocha, kterou zasahoval a zasahuje, jde o zmenšení o 40-45%

Ondra - 02.04.2010 | 11:40   (odpovědět)

Nevim zda se mi to divne ...
- nejdrive snizi regeneraci roachu, pak toss vysmahne rochae si strmem a snizi rozsah psi stormu ... (teoreticky by mohli snizit tedy i cenu) .. takhle mi prijde ze z toho stormu vsecko utece a navic mam pocit ze v 1 bral psi storm trosku vic a nikomu nevadil.. to ze se to ted klika snadneji, nec nebere na tom ze profici to klikali hodne rychle i v SC1.
Nevite vco vsecko dava splash damage ?
Co se mi nelibi ze ..
- zerg nema jednotku s neviditelnym utokem (netreba stavet detektory .. zahrabani infestori a hybajici se roachove jsou sice zajimavy,ale proc nevrati lurkery) ...
- protos nema sanci se dostat na zavezovany ostruvek ...
(brood lordi by meli teoreticky dostreli, terran to odstrili yamatama, ale u carrieru interceptori vychcipou drive nez cokoliv sundaji...
Ale nechme se prekvapit co nakonec z toho balancovani vzejde ...
Stejne si myslim ze prubezne po vydani bude jeste par patchu, ktere zmeni chovani jednotek ...

Tlamovec - 02.04.2010 | 00:54   (odpovědět)

Těžko říct jestli sou to změny k lepšímu nebo horšímu...ale za chvíli to stejně bude zas uplně jinak.

Franta - 01.04.2010 | 23:56   (odpovědět)

To Jata: tomu nevěřim

Jata [ redakce ] - 01.04.2010 | 23:15   (odpovědět)

To killer.exe: Neradi si ze svých návštěvníků děláme srandu

killer.exe - 01.04.2010 | 21:52   (odpovědět)

a proč starcraftcz.com žádný apríl neudělal? nebo snad o něčem nevim?

charles - 01.04.2010 | 21:47   (odpovědět)

aj blizzard sa zas činí,asi najviac som sa zasmial na tomto k tej novej super hre
"Twitter and Facebook integration to automatically post updates for every single enemy you kill. Your friends will thank you."

Thanatos - 01.04.2010 | 21:10   (odpovědět)

Email přišel,
krutost toho žertu spočívala v tom, že bez klíče

Polop - 01.04.2010 | 20:43   (odpovědět)

Pravděpodobnost je asi takováto: 1: 5 000 a aby jsi vyhrál tak to máme 1: 7 500

SiMich - 01.04.2010 | 20:27   (odpovědět)

To Polop: Docela očekávatelné. Ale díky - jaká je pravděpodobnost, že těch víc klíčů opravdu získáš?

doubleflip - 01.04.2010 | 20:11   (odpovědět)

tak napište kdo to dostal, nevěřim že jste všichni nedávali refresh na mailu každých 5s jako já

Mondrogar - 01.04.2010 | 20:11   (odpovědět)

Nejhorsi joke by byl, kdyby ty klice fakt rozdal

Mizzin - 01.04.2010 | 20:01   (odpovědět)

Tak kdo dostal fakáče?

Starcraft Noot - 01.04.2010 | 20:00   (odpovědět)

Já si to myslel ale je dobrý když dostane více Beta klíčů tak my budeme ti komu je dá aspoň myslím?

Vocco - 01.04.2010 | 19:59   (odpovědět)

Dostal jsi nás velmi pěkně, člověk už by si myslel, že se dnes už Apríl neslaví

Polop - 01.04.2010 | 19:54   (odpovědět)

Vše je již hotovo a Vítězové mají na mailu Klíč.

Polop - 01.04.2010 | 19:46   (odpovědět)

Ukončuji soutěž o 2 Beta Klíče.

Franta - 01.04.2010 | 19:34   (odpovědět)

Franta.pashtika@seznam.cz

Yox - 01.04.2010 | 19:32   (odpovědět)

hmmmstromovec@seznam.cz

muta - 01.04.2010 | 19:31   (odpovědět)

mutagon@email.cz Stejne nas dostane tim aprilem

warlock - 01.04.2010 | 19:12   (odpovědět)

tomas777@centrum.cz

Oj - 01.04.2010 | 19:00   (odpovědět)

No je to asi april, ale proc s nenachytat
mortalbombat@gmail.com

Thanatos - 01.04.2010 | 18:53   (odpovědět)

ambroz.m@seznam.cz

Snad to není jen hloupý vtip

Pralev - 01.04.2010 | 18:38   (odpovědět)

Pralev@progamers.cz

... pro případ, že to není apríl :o)

Vocco - 01.04.2010 | 18:36   (odpovědět)

To Unimatrix325:
Taky mě to napadlo.. ale co už..

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.04.2010 | 18:30   (odpovědět)

apríl anybody ?

SiMich - 01.04.2010 | 18:30   (odpovědět)

To Polop:
simich[zavinac]czech-ware.net

Doufám, že tahle náhrada nevadí. On totiž není problém v tom, že by spamy posílal člověk, který ten mail najde, ale robot, který ten mail najde...

doubleflip - 01.04.2010 | 18:27   (odpovědět)

ahoj, moje adresa je doubleflip@seznam.cz , jé těšim se jak malej kluk common key

Polop - 01.04.2010 | 18:00   (odpovědět)

Pokud by bylo zde vypsáno 10 Lidí (mailů) tak vítěze vyhlásím hned jak jsem nakouknu, tedy dřív než v 20:00 a bát se spamu nemusíte čestné slovo.

Starcraft Noot - 01.04.2010 | 17:51   (odpovědět)

Tak já to též zkusím

skvara.peta@seznam.cz

Vocco - 01.04.2010 | 17:48   (odpovědět)

To Polop:
Tak nevím, jestli ti mám věřit, ale nic za to nedám (krom věčného spamu)

krajnansky.v@gmail.com

Polop - 01.04.2010 | 17:46   (odpovědět)

A chtělo by trochu víc zodolnit Protossy.

Polop - 01.04.2010 | 17:42   (odpovědět)

Tomu neuvěříte mám 2 beta klíče, měl by někdo zájem, tak sem vložte svůj mail a já potom vylosuji prvních 10 lidí. Dva z nich dostanou Klíč.
Pozor máte čas do 20:00

My mail: Popoill@email.cz

Pralev - 31.03.2010 | 20:54   (odpovědět)

uhlyk: Je to jen můj subjektivní dojem a to ještě založený jen na replayích, takže ber to s rezervou :o)

Starcraft Noot - 31.03.2010 | 20:44   (odpovědět)

Já si myslím že to Blizzard ještě doladí, ale kdy tak to nemám ani zdání.

uhlyk - 31.03.2010 | 19:56   (odpovědět)

to ze tu ostatny placaju nezmysli sa moc ani nedivim, ale ze tu pralev pises ze Z >>>>all a pritom si hraval w3, kde boli tie rozdieli ovela vacsie a pritom ich iba patche menili z jednej rasy na druhu a ani na konci w3 nebolo tak vybalancovane ako je teraz sc2...

Mirage (predtym Fox) - 31.03.2010 | 17:28   (odpovědět)

Ok opravujem moj predosly vyrok... v mojej plat. divizi je 30 zergov (co je ok 30%+-) avsak v TOP 16 je 8 zergov (co je 50%) a vseobecne T a P naplnaju v drvivej vacsine az druhu polovicu tabulky..

Ine som chcel... po tom, ako som videl vysledky a replaye z korejskeho turnaja PlayXP, tak to uz nevidim tak cierno-bielo... v TOP 4 boli 3 tossovia a jeden terran. Finale bolo PvP... zaujimave je, ze hrali odlisne od toho ako som bol zvyknuty zo ZOTACu (PvT mass sentry rush ) a velmi by ma zaujimal napriklad duel Dimaga vs Anypro.

Verim ze Blizzard tie statistiky porovnava zo vsetkych serverov dokopy (EU, US, KOR) a zrejme podla toho robia patche.. videl som nedavno statistiku (neviem teraz ci patch 5 alebo 6) a na US serveri mali tossovia najmensiu percentualnu vyhernost... zda sa ze v EU a US dominuju zergovia a naopak v Korei tossovia..

Vzhladom na to, ze korejci su vseobecne lepsi, tak mi z toho vyplyva ze tossovia su silni AZ ked vie niekto perfektne hrat... a takych ludi v EU platinovych ligach asi moc nie je.. A samozrejme este nehraju vsetci korejsky pro, takze by sa to mozno este dost zmenilo.

A mozem sa tiez uplne mylit, korejci su momentalne horsi ako EU/US a Dimaga by ich vsetkych dal na 0

o - 31.03.2010 | 17:17   (odpovědět)

To Zhul: opkuji, že toho docílíš až na grafice za 13K!!!

o - 31.03.2010 | 17:16   (odpovědět)

To abcd: jo, je to zlý vtip na grafice za 13k a přitom opravdu nevím, co ten výkon žere, chápeme, že...opravdu by mě zajímalo, kam by ty FPS spadly při bitvě velkých armád...že by na "krásně hratelných 15FPS?"...a ano, mám rád dobrou grafiku spolu s dobrou hratelností - to si jinak můžu zahrát i obyč šachy...

To Bekend: jo, ale přiznejme si, že ta grafika není kulervoucí ani na max a přitom náročnost neuvěřitelná

Zhul - 31.03.2010 | 17:09   (odpovědět)

To o: taky nevim co chceš mezi 60 a 100 fps už nepoznáš rozdíl....
To mauriicio: Nevim to rozbíjení kámen, nůžky papír mi ani tak nevadí. Přijde mi divný, že by hra měla bejt jen o silnejch counterech. Øek bych, že tim docela dost trpí mikro a není tolik prostoru pro improvizaci.

Threo - 31.03.2010 | 17:05   (odpovědět)

SC1 taky neni vyvazeny na vsech urovnich, ale na profi je a tj dulezite. Proto je tak dobry a prezil tak dlouho...

abcd - 31.03.2010 | 16:32   (odpovědět)

55-75 fps ftip?
warcraft bezi +- na 60 fps a je to hratelny v pohode
nejses zase jeden z tech deti co onanuji u her na max detailech?

Bekend - 31.03.2010 | 16:29   (odpovědět)

Na druhou stranu, ale na nizsi nastaveni ta hra beha prakticky na vsem Precejen Blizz pocita s tim, ze hra se bude hrat jeste tak 10let, takze pocitace se na tu uroven dostanou dovydani prvniho datadisku

o - 31.03.2010 | 16:02   (odpovědět)

mě teď začíná štvát i HW náročnost při maximálním nastavení, teprve při kterém ta grafika pro mě vypadá už solidně(vzhledem k dnešní herní době)...na GTX 295, grafice za průměrných 13500Kčhra v tomto nastavení dává v průměrném boji celkem směšných 55-75FPS a to ještě bez AA - to je snad vtip?...co jako žere ten výkon?...navíc kamera díky svému velkému zoomu na plochu, nesnímá moc velký prostor...je tam pár jendotek, obří statický platz, nějaké efekty a gvýkon to žere skoro, jako crysis - doufám, že je to tou betou...

Bekend - 31.03.2010 | 15:29   (odpovědět)

Nejvic nevyrovnany match je stejne zerg vs zerg (kdy jeden dela roache a druhy ne)

New - 31.03.2010 | 15:22   (odpovědět)

Tak ti G. Medvídci mě dostaly.
Jinak menší uprava Z>>P ale bez tak stále na žebříčku vedou Zergové.
(Před jejich masvním utokem by asi nebstaly ani G. Medvídci)

Pralev - 31.03.2010 | 15:05   (odpovědět)

Tak ten boost larev je podle mě hlavně hrozně blbě navrženej. Místo aby to byla v určitém smyslu ultimátní schopnost (aby záleželo na tom, jak to kdo umí využít), je to v podstatě jen "opruz" navíc (každých 40 sekund kliknout na tlačítko). Mělo to imho být navržené tak, že to ty larvy spawne hned (nebo třeba do 10 sekund) a pak to hodí na danou hatchery cooldown těch 40 sekund, že to nejde použít znovu.

A co se balancování týče, absolutně souhlasím s názorem, že balancovat podle statistik všech her je úplně zcestné. Extrémní případ - pokud bude ve hře rasa gumových medvídků, všechny děti 10- budou hrát za medvídky. Protože jsou to malé děti, prohrají většinu zápasů. Znamená to, že jsou medvídci slabí a potřebují boost? ;o)

New - 31.03.2010 | 14:46   (odpovědět)

Momentálně to vidím podobně jak tady už níže uvedl PredY
Z>>>P
Z>>>T
T>P

mauriicio - 31.03.2010 | 12:43   (odpovědět)

Problém s balancováním na profi úrovni je, že nějaká rasa se třeba ostatním vyrovná jen s micrem. Třeba jsou HT slabí protože jim každý uhne, ale na "noob level" jsou právě HT neporazitelní (příklad). Pak by ve všech ligách vyhrávali Proti, jen platina by byla vyrovnaná.
Mě osobně vadí, že Blizzard radši jednotky oslabuje než aby posíllil kontry, a teď v poslední době úplně ničí kámen-nůžky systém předěláváním 10(+20) -> 25(+5). Nicméně nehraju, tak těžko posoudím

Threo - 31.03.2010 | 12:35   (odpovědět)

o 50 mineralu levnejsi ale jinak souhlas

Bekend - 31.03.2010 | 12:32   (odpovědět)

Hlavne co je asi imba u zergu je queena - zerg logicky expi o 100 mineralu lacinejs nez zbyle dve rasy a vysaturovani expanze pomoci extra larev je otazka par chvil... pak se to sypou jednotky, kdyz mate expanzi kolik si jen prejete a a u kazde hatchery queeny co boostuje larvy... kam se pak hrabe protossackej warpin

Threo - 31.03.2010 | 12:28   (odpovědět)

souhlasim, ze na posouzeni balance je jeste brzo, ale jinak si stojim za svym. Melo by se balancovat hlavne na profi urovni, presne jak napsal Romla.

Romla - 31.03.2010 | 12:20   (odpovědět)

To Threo: Já myslím, že Blizzardu je jasné, že nejdůležitější je balanc na profi úrovni, pokud je vybalancovaná profi hra a začátečníci přesto mají různá procenta výher za různé rasy, pak je to spíš jejich nezkušeností, případně různou obtížností ras, které si ke hraní zvolili, ale nikoliv špatným balancem. Navíc u začátečníků a středně pokročilých mnohem více o výhře nebo prohře rozhodují jejich schopnosti než mírná nedokonalost balancu, která je důležitá hlavně u profíků, u kterých záleží na každé vteřině.

Bekend - 31.03.2010 | 12:07   (odpovědět)

Nesouhlasim - tech profi hracu je dejme tomu treba 5% soucasneho obsazeni battle.netu a blizz se snazi dokazat, ze SC2 je hra pro kazdeho a hlavne... ta hra je opravdu jeste mladoucka - malokdo z profi hracu dela carriery, battlecruisery, raveny, mothership nebo jen mass phoenixe, nydus wormy a dalsi mraky malo vyuzivanejch jednotek a jejich kombinace... tady se zatim jede par radoby zavedenejch buildu a jinak to stagnuje... takze mi pripada, ze na balance je jeste brzicko

Threo - 31.03.2010 | 11:50   (odpovědět)

souhlas s Unimatrix325: to dalsi vylepseni zergu nemuzes myslet vazne

Threo - 31.03.2010 | 11:34   (odpovědět)

muj nazor je ze by se to melo balancovat podle profi turnaju a zebricku a ne ze vsech odehranych her... co z toho ze protosi vyhrajou skoro kazdou hru na lame urovni, kdyz v profi budou hratelni treba jen zergove...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 31.03.2010 | 11:28   (odpovědět)

Sentry se snad uz oslabit neda.
A zrychlit mutalisky ? )) Jednu z nejefektivnějších zergských jednotek ?

myrec - 31.03.2010 | 11:15   (odpovědět)

podla coho tak sudite ? podla mna Blizzard porovnava statisticky zapasy v roznych urovnach hrania a sleduje zaznamy hier a podla toho ktora vlastnost akej jednotky vyhrava viac ako polovicu zapasov tak ju urpavi aby bol stav v kazdom matchupe (XvsY) 50:50
takze podla mna to vobec nieje jasne ktora rasa je lepsia a ktora horsia.. a uz vobec neplati postupna nerovnost.. kedze to kto koho porazi nieje tranzitivne (UTFG: transitive) priklad uvedomte si ze vy porazite hraca A hrac A porazi hraca B a hrac B porazi vas.. kto je lepsi a kto je horsi ? ale tito hraci nemusia byt vobec na rovnakej urovni ... to by boli vdety keby kazdy s kazdym mal 50:50 vyhier a prehier.. takze to je ciel Blizzardu.. nie kamen noznice papier ale tri rozdielne rovnocenne rasy
a k posilneniu static defence... videl som par zapasov kde Z nepostavil ani jedneho linga... rovno siel na muta.. lebo ma Spine Crawlera.. ktoreho moze premiestnit a tym padom nepotrebuje na obranu lingov (pre rypalov: bolo to ZvT lebo v ZvP to nema sancu kedze loti si s static defence poradia relativne rychlo) takze to posilnenie by som zase nebral az tak velmi kladne aj ked urobili to preto lebo T moze do bunkrov napraskat svojich rinov ktory su balancovany proti jednotkam... takze sa len cakalo kedy dobalancuju aj ostatne static defence vs bunkrom
a tym padom museli posilnit aj turretku (lebo posilnili cannon-proti zemi, tak posilnili aj spore crawler aj turret)
a z mojho posledneho pohladu teraz jemne oslabia (najskor zdvihnu cenu vespenu aby zabranili kombinacii mass HT +sentry) sentry
jemne posilnia muta.. zdvihnu rychlost pohybu...
a asi este nejak zvyhodnia hydry (velmi malo sa pouzivaju a to Blizz nechce)
tak a stacilo mojej analyzy dakujem za citanie

Bongo - 31.03.2010 | 10:51   (odpovědět)

Určitě je dobře, že posílili obranu, ty budovy opravdu stály za prd a malé zlepšení určitě pomůže.

Podle mě co se týče vybalancování ras, tak nejsilnější jsou zatím zergové, pak terrané a nakonec protossové.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 31.03.2010 | 09:43   (odpovědět)

Mě by docela zajímalo, jakto, že se ten rush 8 SCV + 6 mariňáků nepoužíval i v SC, resp. proč nebyl efektivní. Přitom ta hra je v začátku hodně podobná, řekl bych.
Co je teď tak jinak, že to najednou jde, že museli SCV oslabit ? Protože já sice uvidim rád každé oslabení Z a T, ale fér to asi opravdu moc neni.

Threo - 31.03.2010 | 08:42   (odpovědět)

no super a ty hordy zergu mam ted zastavovat jako cim? stormem ktery zasahne jednoho linga? a jeste tomu uhne? btw banshee uz taky nemuselii posilovat, to spis vratit tem scv 60hp...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 31.03.2010 | 08:33   (odpovědět)

Gorog : no já sem to tak pochopil. A ono by bylo docela i hnustný, kdyby zemnšili vzdálenost, na jakou se dá kouzlit. Ale jestli zmenšili rozsah, no tak to fakt rofl.

Já tu nerovnici dycky (myšleno v SC1) viděl takhle :
T > Z > P > P , kde to P na konci sem já

Pralev - 31.03.2010 | 00:13   (odpovědět)

Vidím tu nerovnici podle replayů momentálně podobně :o)

PredY - 30.03.2010 | 23:28   (odpovědět)

Z >>> T > P

:l

Fox - 30.03.2010 | 22:14   (odpovědět)

Ja neviem ci mi nieco uchadza, ale preco stale nenerfnu poriadne zergov? Vyhrali 4 z 5 ZOTAC, pricom vzdy bol zerg vo finale, v mojej platinovej divizii je asi polovica zergov a hraca Dimaga som proti tossom este nevidel prehrat... akoze o co im ide?

Gorog - 30.03.2010 | 21:51   (odpovědět)

Ještě bych možná změnil "Dosah Psi Storm snížen z 2 na 1.5." na rádius, takhle to zní jako by byla snížena vzdálenost na jakou může Templář svojí stormu kouzlit (range) - což by nebyl moc nerf. Todle je velkej nerf..((

Jata [ redakce ] - 30.03.2010 | 21:14   (odpovědět)

To Gorog: Jo, dneska mam fakt svuj den

uhlyk - 30.03.2010 | 21:13   (odpovědět)

som rad ze pocuvaju tych spravnych ludi a zlepsuju staticku def...

Gorog - 30.03.2010 | 21:12   (odpovědět)

Zvášení -> zvýšení, že by zelené pivo)

Jata [ redakce ] - 30.03.2010 | 21:12   (odpovědět)

To Gorog: To je mou averzí vůči Terranům, já bych jim všechno jenom snižoval

Gorog - 30.03.2010 | 21:12   (odpovědět)

Snížení hodnot životů a štítů z 125/125 na 150/150., Snad zvýšení

Jata [ redakce ] - 30.03.2010 | 21:11   (odpovědět)

To Sam: Díky za upozornění, opraveno.

Sam - 30.03.2010 | 21:07   (odpovědět)

"Snížení hodnot životů a štítů z 125/125 na 150/150."

že by chyba?

Romla - 30.03.2010 | 21:04   (odpovědět)

To Unimatrix325: Tušil jsem, že se ti zrovna tahle změna bude líbit. Ještěže já MP nehraju a žádnou rasu nepreferuju, takže mě ty patche nechávají celkem chladným. Ale líbí se mi, že trochu posílili statickou obranu, čistě z estetického hlediska.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.03.2010 | 20:58   (odpovědět)

lol... no já bych storm omezil tak na 30 dmg a zvýšil mu cenu tak na 150 energie. Přecijenom ty zerglingové pod nim jinak chcípaj moc snadno

ego - 30.03.2010 | 20:54   (odpovědět)

Nevím jak vy, ale mě přijdou terrani po posledních 2 patchích příliš silní. Kombinace terranu a marauderu /medivac je proti zergum smrtelna,at uz zerg posle co chce.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.