StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
ZiP .Great Damien Cr… » 16.01. 11:34
[.[$].]Hot ^Sharon V… » 16.01. 11:30
[.[0@0].]((NEW)) F.u… » 16.01. 11:26
((GET)) Zip Leaked P… » 16.01. 11:22
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Přehled článků popisující dojmy z bety

10.03.2010 | 13:37 - Jetro

Jak se množí počet účastníků bety, množí se i články o dojmech na českých serverech. Momentálně víme o třech takových článcích, kdyby někdo věděl o dalších, dejte prosím v komentářích vědět.

 

Velmi obsáhlé dojmy jsou prezentované na serveru eurogamer.cz, které sepsal... no, byl jsem to já. Byli jsme osloveni, jestli nechceme na toto téma něco sepsat a vy si teď můžete přečíst výsledek mého snažení :)

 

Další dojmy pak nalezenete na serverech hrej.cz a bonusweb.cz a vy tak můžete porovnávat a třeba hodnotit, ve kterých jste se toho o novém StarCraftu dozvěděli nejvíce. S kritikou nešetřete, ať je v komentářích co číst :)

Zdroj: různé
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Tlamovec - 12.03.2010 | 15:55   (odpovědět)

muta:SC2 sem samozřejmě nehrál (jak asi) ale je už o něm zveřejměno tak strašně moc informací (když člověk hledá), že už to na vytvoření názoru a hodnocení stačí. A dobré i nebobré vlastnosti hry mi jako drobnosti nepřijdou.

Tychus Findlay: nemluvim o betě, mluvim o oficiálních mapách pro multiplayer který mají na představený oficiálních stránkách, kam ses ty asi nikdy nekoukal a mě řikáš že netušim vo co de. Ostatně jestli pro tebe doodoads na mapě sou k ničemu, proč ne, ale mě se líbí a chci je tam.

uhlyk: mělo to být částečně vtipné a je nutno to brát s jistou nadsázkou, ale celkový koncept a směr, o jterém mluvím, myslím vážně.

Tychus Findlay2: hra je taková, jaká je...hmmm to jo, ale brát slepě a tupě věci tak jak jsou bez toho, že bych o nich přemýšlel není můj přístup. Jestli se ti to nelíbí, tak to nehraj...pravda, ale problém je v tom, že mě se SC i WC jako koncept a svět právě líbí, jenom se mi nelíbí, co se z nich teď stává a jak je jeich (pro mě dobrý) svět interpretován. A co s tím má co společného solitaire? Myslel sem, že se tu mluví o hrách, ne o cvičení z programování.

Tychus Findlay - 11.03.2010 | 16:43   (odpovědět)

To Tlamovec: A Warcraft je jakej je. Je to jejich hra. Oni si s tim můžou dělat co chtěj a jestli se ti to nelíbí, tak to nehrej. A běž hrát třeba solitaire, ten je konzistentní...

uhlyk - 11.03.2010 | 16:43   (odpovědět)

tlamovec to malo byt vtipne, alebo to myslis vazne?

Tychus Findlay - 11.03.2010 | 16:39   (odpovědět)

To Tlamovec: Jaký doodoads!? Co to meleš!? Tohle je beta test!! A ty asi vůbec netušíš k čemu to je že? Mlč!!

Tychus Findlay - 11.03.2010 | 16:38   (odpovědět)

To Tlamovec: Jaký doodoads!? Co to meleš!? Tohle je beta test!! A ty asi vůbec netušíš k čemu to je že? Mlč!!

muta - 11.03.2010 | 16:17   (odpovědět)

To Tlamovec: Nekdy me prekvapuje jak to lidi berou ty hry, jinak na to zes jeste nehral plneho stara2 vis nejak moc o jeho svete. A neresil bych takove drobnosti

Tlamovec - 11.03.2010 | 01:53   (odpovědět)

To je divný, i přes ty hromady informací mam z toho čím dál rozpačitější a smíšenější pocit...

SC1 byl fakt hodně dobrej, ale dělat ho dvakrát je tupé kopírování ALE SC2 přináší řadu inovací ALE tyhle inovace jsou jen jiné verze starých principů. Grafika SC2 je technicky perfektní a úžasná (kam se hrabe SC1), o tom není pochyb ALE je naprosto stejná jako warcraft a nemá duši SC1 ani náhodou. Když viděl člověk stroj ve SC tak si hned řek ''aha, tohle je stroj''. Když viděl vojáka, řek si ''jo, tohle je voják''. Když se ale koukam na věci ve SC2 tak si řikam ''sakra,co je tohleto za věci''.

V mapách SC1 byla spousta doodoads dekorace, mapy SC2 jsou téměř pusté a holé. Sice to boj zpřehledňuje (což je plus) ALE člověku to připadá těžce umělé, nepřirozené a až nuceně a násilně vytvořené (jasně je to sci-fi hra, ale jaktože SC1 tenhle problém neměl?).

Pokračování příběhu je důstojné a adekvátní SC1 (podle mě skutečně ano, alespoň do jisté míry) ALE mezi událostmi SC1 a SC2 ve hře uběhly 4 roky...a ve skutečnosti 12 (!), a snaha o zachování stejné podstaty a silně odlišné formy ve SC2 tento rozdíl velmi zvýrazňuje a tahleta desintegrita a markantní nerovnováha mě prostě automaticky praští do mozku jako pěst kdykoliv vidím SC2, což vážně není dobré. Proč (sakra) to vypadá úplně jinak?? Copak za 4 roky se podoba těch ras mohla TOLIK překopat? A na druhé straně: Je možné navázat na příběh úplně přesně tam, kde před 4 roky údajně měl skončit? To se za ty 4 roky fakt vůbec nic podstatnýho v galaktický historii (a historii postav)nestalo a nezměnilo? (teda kromě generální změny vzhledu)?

Podle mě je výborný SC1 stejně výbornému SC2 jen na obtíž (a naopak kvalitní SC2 škodí kvalitnímu SC1). Vynucená návaznost na SC1 ničí obrovský potenciál SC2, který by jako nová, samostatná, podle mě perfektě vypracovaná hra nepochybně měl, a SC2 ničí klasičnost a atmosféru SC1. Proč se sakra o 12 let mladší hra musí držet stylu hry staré, když je vlasně úplně jiná? ( a výpoužívání starého osvědčeného způsobu je výmluva na lenost vytvářet způsob nový-ano, klidně ať někdo řekne ''tak si zkus vymyslet něco tak dobrého znovu'', ale že by Blizzard (BLIZZARD!) za 12 (12!) let na nic nepřišel?-no fuj) A proč teda sakra, když už se musí držet stylu, má jinak vypadat??

Obě hry jsou na svojí dobu perfektní ALE každá hra patří do svojí doby, a nepatří k sobě. Herní série starcraft se skládá ze 2 úžasných her, ale sama je strašlivě nekonzistentní a rozervaná, což jí ničí (a násilné spojování příběhu (ů) to ještě podtrhuje, místo aby to zahladilo). Výborný svět SC1 ničí výborný svět SC2 a svět SC2 ničí svět SC1 a nucený pokus o spojení těchto světů oběma odebírá fantastičnost, živost, vyváženost, konzistenci i smysl.

Blizzard by měl starcraft (jako takový) zamáznout a začít od píky s něčím úplně jiným. Umí dělat kvalitní hry (i když to trvá) i vytvářet zajímavé fiktivní světy a to by měl dělat. A né vykrádat sám sebe ani se snažit něco někam vecpávat nebo samoúčelně přefukovat. Ať pokračuje ve starcraftu jako ve starcraftu, nebo ať ho skončí. Ať pokračuje ve warcraftu jako ve warcraftu, nebo ať ho skončí. A když chce vydělat, tak ať dělá to co umí: vytváření noých stylů a fiktivních světů, ne překrucování, recyklování, mrzačení a přefukování starých, to mu skutečně nejde prostě prot, že to není možné a když to někdo zkusí...vidíme jak to dopadlo, I warcraft ztratil svojí herní duši a stal se graficky dokonalý, ale nekonzistentní, přeplácaný a samoúčelný. Cataclysm snad už konečně bude poslední hřebík do rakve, nedá se dál koukat na to, jak tahle hra mutuje a ztrácí svojí integritu, sounáležitost s původním konceptem a mění se z fiktivního světa v hromadu nablýskaných pixelů.

Ma7aKr - 10.03.2010 | 19:45   (odpovědět)

To muta: jj za Jump hraje wonder protoze jumpik nema cas na hrani

muta - 10.03.2010 | 16:46   (odpovědět)

To CainPullo OT: To neni Jump ale wOnder, uz to tu psal ten borec nekde

lysua - 10.03.2010 | 16:06   (odpovědět)

recenze na eurogamer.cz mi prijde velice povedena. jen pro neznalce by mohlo byt rozebrano dle meho vic jednotek. jinak tam jsou zminene vsechny hlavni novinky. jinak jsem si velmi dobre pocetl a dostal chut na hrani takze hura do toho

Shang - 10.03.2010 | 14:28   (odpovědět)

Si pamatuji, že jsem WhiteRa ponížil, když začínala beta

CainPullo OT - 10.03.2010 | 13:45   (odpovědět)

http://www.youtube.com/user/HDstarcraft#p/u/1/0U3UbDIb_GM > Jump (T) vs. WhiteRA (P)
p.s.: doufám že jde o našeho Jumpa, a ne jen o shodu jmen

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.