StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
nike air max 2017 go… » 17.06. 04:40
puma women shoes » 17.06. 04:37
puma suede classic » 17.06. 04:34
https://www.litsej-i… » 17.06. 01:25
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Záznamy her z GStar 2009

28.11.2009 | 11:25 - Jata

I letošní rok patří v Koreji tradiční akci GStar 2009, ta se koná ve městě Busan (2. největší město v Jižní Koreji) o tomto víkendu (26. - 29. listopadu). Mezi vystavovateli nemůže chybět ani Blizzard, který pro zdejší fanoušky přivezl StarCraft II. Odehrálo se zde několik zápasů, v některých z nich hrál i David Kim, kterého známe z Battle Reportů. V jednom z nich dokonce prohrál.

 

Se záznamy přišly korejské servery ThisIsGame a GameMeca, zhlédnout je všechny můžete na YouTube:

 

- Zerg vs. Terran - 1. část, 2. část

- Protoss vs. Terran - 1. část, 2. část

- Terran vs. Zerg - 1. část, 2. část a 3. část

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

killer.exe - 03.12.2009 | 12:31   (odpovědět)

taky pravda, kazdopadne sem dost zvedavej jak to vyresej

Ultramarine - 03.12.2009 | 00:06   (odpovědět)

Časem udělaj. Musej. WoW, stejně jako cokoliv není nesmrtelné a už teď mu smrtka dýchá na záda. Sice jí hodili několik polínek pod nohy v podobě několika (blbejch) datadisků, ale ztráta zájmu fanoušků kvůli okoukanosti, nebo hbitá a dobrá konkurence je nakonec dostanou. A v té chvíli budou moci přežít jen za předpokladu, že budou mít připravenou záchrannou síť v podobě svých dalších her, nebo že budou mít WC tak hodně překopanej, že to přitáhne lidi kvůli zvědavosti.

killer.exe - 02.12.2009 | 20:23   (odpovědět)

*prostě war4 neudělaj

killer.exe - 02.12.2009 | 20:22   (odpovědět)

každopádně si to podle mě ted dost pohnojily takže bud budou muset přijít s nějakym elegantnim řešenim nebo prodte War4 neudělaj

morr - 02.12.2009 | 20:16   (odpovědět)

nvm... ten progres, o kterym mluvíš je dle mě dost mínusovej, ale je zase fakt, že to težko budou ignorovat. Možnost, že by tam nechali odstup, dejme tomu, těch sto let je asi opravdu uhájitelná, ale to už by mohli vytvořit uplně jinou fantasy a dát jí ceduli WC4 (nebo dát uplně jinej název, ale to už by se tolik neprodávalo).

Ultramarine - 02.12.2009 | 18:49   (odpovědět)

killer.exe je nejspíš asi nejblíž z nás. Nebudou chtít podříznout zlatonosnou husu tím, že by odmítli její progres v příběhu, a tak se tam najednou objeví flotila duchů v zelenejch šupinách, chapadel z prostoru nebo jiná šílenost a můžou se mlátit zase znova jak ve wowku, tak i v potenciálním WC4.

morr: kdyby řekli něco jako - "Uplynulo mezitím sto let" nebo něco na ten způsob, dalo by se docela dobře obhájit že tam není jedinej známej xichtík kromě magickejch stvoření, démonů, některých elfů a možná kouzelníků. Navíc by tam mohli naházet milion narážek na postavičky z WC3 i WoW, takže by to nemuselo být až zas tak neuhájitelné...

killer.exe - 02.12.2009 | 17:43   (odpovědět)

vydaj War4 a daj tam nový záporáky aby bylo koho mlátit ve wowku

morr - 02.12.2009 | 17:23   (odpovědět)

To ultramarine: jo jo to je fakt... wowko je fakt jenom důl na zlato a celej wárcraft tim jenom trpí, ale v porovnání se zismek z měsíčních poplatků je to pro ně zřejmě přijatelná ztráta. WC4 by musel navázat na frozen throne, jinak by celou situaci nemohl zachránit (myslim příběhovou situaci).

charles - 02.12.2009 | 14:33   (odpovědět)

To Ultramarine: jj mne je jasné,že blizzardov to netrápi a WC4 som už vôbec neočakával,akurát sa o tom hovorilo všelikde,nikto z nás nevie asi čo je na tom pravdy,ale možné to je...a ano to vravím,že ak ho spravia tak nech wowko ignorujú,lebo inak to bude blbosť,v podstate sa to inak ani nedá ako hovoríš

Ultramarine - 02.12.2009 | 13:02   (odpovědět)

morr, charles: Příběhově mě WoWko taky spíš odradilo od Warcraft wersu, ale když máš chycené miliony lidí, může být ztrátovost na přechodu klidně i 30 procent fandů, když tomu ti ostatní udělají reklamu a přitáhnou zvědavce v dostatečným počtu, aby tuhle ztrátu překlenuli. WC4 by byl hezkej, ale skutečně by v něm museli ignorovat vše, co se stalo ve wowku, protože to by měli už všechny záporáky vymlácený. (Ilidan, Vash, všichni možný černý draci, Arthas a mnoho dalších odešlo za dinosaurama.

Lvíče: Soudit se to dá i z čajové sedliny... . Ale přesnost soudu odpovídá dostupným datům. Mě osobně se zdají celkem vyrovnaný.

Lvíče - 02.12.2009 | 11:59   (odpovědět)

Uf, nečetl jsem tu diskusi úplně celou, na poslední příspěvky už jsem neměl sílu. Ale naprosto mě fascinuje, jak tu někteří hrdě vynáší soudy, která rasa je nejsilnější a která nejslabší. A to soudíte z čeho že? Z tak maximálně deseti zápasů, které jste v celém životě viděli? :o)))

morr - 02.12.2009 | 11:22   (odpovědět)

to charles: jo tak nějak... celý události ve wowku bych vymazal.

charles - 01.12.2009 | 22:29   (odpovědět)

To morr: ja inak wowko neodsudzujem,neodsudzujem ani to že robia datadisky ani aká je to hra,proste nič také,ale inak s tebou súhlasím...na príbehu warcraftu som v pdostate vyrastal a fakt sa mi páči,som bol do toho zbláznený a wowko to dosť pokazilo...dúfam,že raz bude warcraft 4 a bude sa tváriť,ako keby žiadne wowko neexistovalo

morr - 01.12.2009 | 20:00   (odpovědět)

to ultramarine: tak já jsem původní warcraft měl rád... ale s příchodem wowka mi přišlo, že celej wárcraft po určitejch stránkách upadá. Dle mého názoru, wowko zazdilo celej obrovskej potenciál warcraftovského příběhu, takže jsem postumně ztratul zájem o celej wárcraft... navíc s dalším a dalším datadiskem je to jenom horší. Samozřejmě je to jen můj pocit a celý tohle je věc názoru, navíc to sem neptaří, tak mě nekamenujte za offtopic.

muta - 01.12.2009 | 18:56   (odpovědět)

jedno z nejlepsich videi co sem videl, ale celkove se mi zda ze se jeste moc nevyuzivaji vysadky ajn. fisky

Ultramarine - 01.12.2009 | 18:55   (odpovědět)

Právě proto, že se Wow blíží do fáze tvrdého úpadku má teď blizzard priority zaměřené na své ostatní světy (sc a diablo), případně zkusí udělat nějáký další. Oni taky netvrdí že bezpodmínečně potřebují tolik let na vývoj, ale že se jim hodí na dopilování a několikanásobný předělávání toho, co jim nesedne.

Crazyboy20: Je jistá možnost, že to bude venku do konce první poloviny roku 2010. Betu a pak ještě tak půl roku počkat na plnou.

Martin - 01.12.2009 | 18:39   (odpovědět)

Co som tym chcel povedat je že nato aby sa dala vyborna hra vydat nieje potreba 4,5,6,7 rokov vývoja ako tu poniektory tvraia, že je to tak dobre, že sa to aspoň vybalancuju a bude to super premakane a neviem čo ešte..., proste ma blizzard ine priority...

Marek53 - 01.12.2009 | 18:26   (odpovědět)

To zergling: Tohle video jasně ukazuje, že ani marauder není všemocný a, že i zergové dokážou pořádně zatopit.

To Martin a Ultramarine: Mně je šumák, jak prosperuje Ubisoft a Blizzard, jen když už vydaj SC2!

Crazyboy20 - 01.12.2009 | 18:05   (odpovědět)

Hmm tak to bylo good video,jak zerg zacne stavet ty velke potvory,tak treba rychle zmizet

zergling - 01.12.2009 | 17:01   (odpovědět)

A další video http://www.youtube.com/watch?v=n7TRSieahZw&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=0SLXpCZ_JV8&feature=player_embedded

Ultramarine - 01.12.2009 | 15:57   (odpovědět)

Vydíš a podle toho co dělají jim zjevně JENOM o prachy nejde. Snaží se vytvořit komunitu fanů a "vesmír" s vlastníma zákonitostma. Jedním z hlavních důvodů úspěchu WoW na začátku bylo to, že Warcraft měl rád každý, tak to zkusil a "chytil se". Rozumnej obchodník se snaží pracovat s hlavama zákazníků stejně, jako s tou svojí...

Martin - 01.12.2009 | 14:42   (odpovědět)

To Ultramarine: Myslim, ze celly blizzard zaraba momentalne jenom vdaka Wowku, keby ho nemali tak su v prdeli (preto 2 datadisky a na ostatne sa vys***}.Ked im ide hlavne o prachy tak sa mozu spokojne vykaslat na nejake Diablo 3, Starcraft 2, Warcraft 4 a pustit sa rovno do WoW 2 (world of starcraft), lebo samozrejme ze Sc2, D3, W4 nemaju sancu v ziskovosti oproti MMORPG s mesacnymi platbami...

Ultramarine - 01.12.2009 | 14:05   (odpovědět)

Martin: A přesto Ubisoft (myslim) nevydělává víc a v porovnání prosperuje líp blizz. Na tom je vidět, že se vyplatí se o svý hry starat ad absurdum. Vedení (ve firmě, co vydělává víc než některý menší státy) z tupců složené být nemůže (protože oproti oblíbenému názoru jsou prachy z větší části odměnou za snahu a myšlení, než za štěstí a tupost).

Martin - 01.12.2009 | 13:14   (odpovědět)

Myslim ze by mal blizzard viac usilia venovat do dokoncenia samotnej hry..., je sice pekne ze nam to ukazu, ale vecsine je to aj tak k ničomu... Od roku 2006 vydal Blizzard ake hry? 2 trapne datadisky k Wowku..., je jasne ze si robit mozu co sa im zachce, ale nechapem ako že na nich viac netlači vedenie, alebo su tiež tupci... ked to porovnam s Ubisoftom tak od roku 2006 vydali:
Heroes V +2 datadisky, Avatara, Assasins Creed, Assasins Creed 2, Far Cry 2, Prince of Persia (to su len tie ktore maju rating 8+/10 a k tomu kopu dalsich hier na Pc+PS3+Xbox+Wii... aby na to blizzard nedoplatil raz že maju taky pristup..., dufam ze ano

f - 01.12.2009 | 12:15   (odpovědět)

yeah, maji to na twitru

Ultramarine - 01.12.2009 | 10:34   (odpovědět)

You mean something other than Dark pylon?

f - 30.11.2009 | 22:37   (odpovědět)

The #StarCraft2 balance team is experimenting with new protoss macro mechanics.

Ultramarine - 30.11.2009 | 20:25   (odpovědět)

CainPuilo: Jistě, že je to WOW ovlivněno. SC2 má ale vlastní tým (docela velkej) a hlavně jedno z "ovlivnění" je to, že nejsou moc omezovaný v oblasti prachů, takže si můžou s tím co dělají vyhrát do té doby, než zaplácnou poslední mouchu na kterou narazí...

Zergling: Díky, rád kouknu...

killer.exe/ Kostěj/ Havoc/ CainPullo/ protossove-borci:
Díky kluci, už se mi začalo zdát, že jsem tu jedinej "divnej", kterýmu se nadávky a nepoužívání věcnejch a objektivních argumentů příčí... Do budoucna zkusím podle rady rRr(ho) řešit takové věci "na icq". Zavádět si ho nehodlám...

CainPuilo - charles - 30.11.2009 | 19:23   (odpovědět)

n1 p.s.: na druhou stranu, blizzard protěžuje především WoW, troufám si tvrdit, že to je hlavní brzda a důvod odkládání SC2...

zergling - 30.11.2009 | 19:21   (odpovědět)

A sehnal jsem pro vás další zápas je to protos vs ZERG a samosřejmě jako vždy protos vytězí.
part:1http://www.youtube.com/watch?v=ggg1SK8SPuU&feature=player_embedded
part:2http://www.youtube.com/watch?v=NdaDYuz7wHs&feature=player_embedded
+žádný že je to z jiného zdroje to už bych nepřežil.

charles - 30.11.2009 | 18:27   (odpovědět)

trochu zle som sa vyjadril na konci,nie že sa najviac líši,ale proste nejaké čo je fakt rozdielne graficky aj celkom hratelnosťou

charles - 30.11.2009 | 18:25   (odpovědět)

ale ked už používate EA ako príklad skúste to rbať trochu inak...kolko robia blizzardi starcraft,7 rokov?a EA to robí síce každý rok,ale robí to asi tak ako keby blizzard vydal hned starcraft2,potom by sa za rok rozhodol napr. zrušiť mothership schopnosti black hole a planet cracker tak by vydal starcraft3,potom by vymysleli thora a maraudera,tak o rok by zas vydali starcraft4 s novým Thorom a marauderom,potom raz možno by sa rozhodli mierne zmeniť grafiku (samozrejme len pri úvodnej obrazovke a menu,v hre určite nie) tak by boíl starcraft5 a vydávali by ho každý rok rovnako ako EA,boli by ste už spokojní? ked si vezmem,ktoré najbližšie NHL sa najviac líši od tohto 2009,resp. už 2010 tak ma napadá asi 2002,takže nie su od blizzardu o moc lepší

protossove-borci - 30.11.2009 | 17:59   (odpovědět)

to all: nevsimejte si ho je to naky 10 ti lety decko co si rado zanadava.

CainPullo: Havoc - 30.11.2009 | 17:23   (odpovědět)

teď si lidově řečeno uhodil hřebíček na hlavičku

Havoc - 30.11.2009 | 16:29   (odpovědět)

To Ultramarine: S µudmi ako f sa stretávam každý deň vo wowku a všelikde po webe a je to s nimi ako hrachom o stenu. Furt budú namietať a buzerovať lebo cez net je každý frajerko. Ale stretneš sa s ním v realite a "skutek utek"...

Kostěj - 30.11.2009 | 14:38   (odpovědět)

f: já to čtu, páč to narozdíl od těch tvejch žbleptů má hlavu a patu.

Ultramarine - 30.11.2009 | 12:15   (odpovědět)

Začínám si myslet, že rRr to vystihl. Když budeš cítit potřebu reagovat na post čímkoliv, co se zabývá výkaly, prostě mi to "napiš na icq". Mluvil jsem o něm už předtím.

killer.exe - 30.11.2009 | 11:53   (odpovědět)

To f: opravim tě. Ty to nečteš, náhodou narozdíl od tebe z ultramarineho občas vypadne i něco zajímavýho

f - 30.11.2009 | 11:17   (odpovědět)

To Ultramarine: opet snuzka hoven co nikdo necte

Ultramarine - 30.11.2009 | 10:23   (odpovědět)

marine: Bohužel je boj proti pirátům dneska móda. Lodě námořnictev kvůli tomu jezděj až k břehům Somálska a herní, filmoví a hudební vydavatelé kvůli tomu dost často neváhají bít své zákazníky (ačkoliv nevíme jak SC2 bude vypadat i v tomhle, než ho budem mít v ruce.) Někdo jiný by to za tu dobu možná udělal zábavněji, možná ne. Stejně by to ale neudělal nikdoa o to jde. "blizzárdí" hry, by měl dělat blizzarrd. Nebudu si naříkat nad kvalitou, dokud v ruce nic nemám, ale stejně jako muliony lidí mě mrzí, že to nebylo dřív. Jak jsem ale psal předtím, oni se snaží o své "vesmíry" pečovat, aby z nich v budoucnu mohli snáz a lépe vyrazit nějáký mergle...

rRr: Nemám icq, takže ztuha. Možná jsem tu reakci bral moc vážně, ale všeobecně nemám rád, když kdokoliv nadává, natož mě. Každym pádem podle mě je tohle uzavřený, takže You (ne) loose.

CainPullo: Ano, hezká akce na pohled (ačkoliv "staré" jednotky - firebat, wraith, atd" tam samozřejmě pořád nebyly.). Ten komentář mě taky dost štval, ale mám pocit, že je to v jižní Korei vyžadovaný (něco jako v brazílii nebo kde jak tam řvou a vyzpívávají gól, případně v hokeji...

marine - 30.11.2009 | 08:52   (odpovědět)

To Ultramarine:

ta doba je na vylepšenou 3D verzi jedničky(mluvím o gameplayi a né o těch máčkách kolem, jako BN) ale neuměrná tomu, co oni považují za balanc a tvorbu hry(za 7let by to poctivou prací udělala snad i ta konzumní EA a ještě zábavněji - viz nějaké efektivní pozlátka, jako destrukce prostředí atd.)...navíc o protipirátské ochraně to myslím všeobecně - prostě pirát si hru ocrackuje a hraje, kdežto poctivec si ji zaplatí a pak to má stejně ještě složitější(zdravím třeba steam a nutnost netu obecně)...taky se hrozím té myšlenky na primární server, kde za měsíční polatek si budeš moci zahrát a jen když půjde net

rRr - 30.11.2009 | 08:03   (odpovědět)

Ultramarine vs f: whoever wins, we loose... Jděte si to vyřídit na icq

CainPullo - 30.11.2009 | 05:49   (odpovědět)

pěkné záznamy, oproti "oficiálním" se hráči nesnaží za každou cenu protěžovat vlastnosti nových jednotek, a tak jsem měl příjemnej pocit že konečně sleduji SC match v novém kabátě a se spoustou vymazlených vlastností i zmíněných nových jednotek p.s.: trochu si odporuju ale to je fuk
p.p.s: chcu komentář od Jumpa, na nějaké "hydralisků", "mutalisků" a bůh ví čeho ještě isků... fakt nejsem zvědavej

Ultramarine - 30.11.2009 | 00:55   (odpovědět)

f: Milý na všechny jako obvykle. Zas Ti nějáká nepodržela, nebo vstáváš z postele (narozdíl od klidného a vcelu rozumného marineho) zadkem napřed každý druhý den zcela normálně? Když chvíli vyndáš svoje ústa ze své zadnice, přestaneš si tam tříbit jazyk a slovník užitečný ve chlévě nebo zrcadlovém bludišti a místo toho zkusíš používat ten výrustek, který způsobuje že Ti většinou neprší do krku, třeba se doklopýtáš i k něčemu složitějšímu než jednoduché větě o 3-5ti slovech. Trochu mě mrzí že nemáš (odvahu? slovník? mozek? nebo jenom čas?) na to, abys zkusil argumentovat něčím složitějším, než jen náznakem, jaký je tvůj názorový sok "blb xDDD". Bohužel je totiž hlavním výsledkem to, že Tě dost ostatních lidí potom považuje za méněcenného hlupáka, kterým rozhodně nejsi. (Ale to je jenom dohad. Omlouvám se jestli se v tomhle pletu...)

f - 29.11.2009 | 23:37   (odpovědět)

To Ultramarine: odpoved snuzkou hoven jako obyvkle

Ultramarine - 29.11.2009 | 23:11   (odpovědět)

Muta: Souhlas. Tyhle informace podle mě Blizzard prostě nevyžaduje. Jestli jim chcete napsat i co jste měli včera k obědu a jak to vypadalo poté, co to vyšlo ven, nikdo Vám bránit nebude, ale určitě to není podmínka (zákon o ochraně osobních údajů sice neplatí i proti těm komu je DÁTE, ale kdyby tam náhodou někdo ukradl databázi, tak by se za to zodpovídali před soudem.)

marine: Nevstával jsi dneska levou nohou? Zníš totiž dost rozladěně a jedinej důvod proč ses nechal rozladit je ten, žes přijmul informaci bez toho, aby jsi ji měl potvrzenou ještě z jiného (optimálně oficiálního a důvěryhodného) zdroje. Ačkoliv je dneska všude moderní nadávat na korporace a "amerického satana" a barvit si slipy strachem, kdykoliv někdo ve naší zemi namaluje do novin karikaturu Aláha (ačkoliv v muslimských zemích často karikují Hospodina i Jahweho milionkrát tvrději a dost často se sexuálním kontextem), zkus jim (blizz) dát šanci to alespoň VYDAT. Až budeš mít v ruce něco, o čem budeš moct povědět víc (optimálně celou hru), budou Tvoje stížnosti už něco, co bude mít podklad. Ale do té doby víme o vyváženosti, příběhu, herním zážitku a milionu dalších věcí kulový. Házet (s prominutím) lejny na čistě nabílenou zeď umí každý.

Sam - 29.11.2009 | 22:24   (odpovědět)

To marine: jo, ale multiplayer si nazahrajou, a když, tak jenom do prvního patche..

muta - 29.11.2009 | 20:34   (odpovědět)

pri registraci sem nemusel uvadet takove veci, kdes to nabral?

marine - 29.11.2009 | 20:21   (odpovědět)

To z:
to je krásný příklad toho, jak jsou poctiví hráči omezovaní...piráti hru přepíšou crackem a hrou se už dále nemusí zabývat - jsou vysmátí...

charles - 29.11.2009 | 19:33   (odpovědět)

To Romla: to aby som si dal pozor,on vizerá velmi nebezpečne

z : kamarát to vždy rieši tak nejak ako Ultramarine povedal,nie je to problém,ked už ti tak strašne prekáža tam napísať svoje meno...

zergling - 29.11.2009 | 18:34   (odpovědět)

Co se ti stane když tam dáš adresu XD

f - 29.11.2009 | 18:13   (odpovědět)

To z: ty ses blb xDDD

Romla - 29.11.2009 | 17:26   (odpovědět)

To z: Tak když jim to nechceš říkat, tak tě nikdo nenutí, já v tom teda žádný problém nevidím. Bojíš se, že tě Dustin Browder přijede v noci vykrást nebo co?

Ultramarine - 29.11.2009 | 17:22   (odpovědět)

Nemusíš jim nic říkat. A i kdyby byli tak obchodně hloupí že by to vyžadovali, můžeš napsat: Mickey Mouse, Atlantis 123, rč: 456789/0123, republika Mars. A když to nebude sedět, můžou Ti zkusit poslat dopis s dotazníkem. Moc si to bereš z(et). Změny v představování, bych od nich vůbec nečekal (a nečekám).

z - 29.11.2009 | 16:37   (odpovědět)

Jak si mám ten starcraft2 nainstalovat když prostě odmítám svěřovat Blizzardu svoje datum narození, bydliště, směrovací číslo, telefon,jméno a mail nutné pro účt na BN? To prostě nemají právo vědět. Tak se hold bez tý hry budu muset vobejít, kdybych jí koupil tak bych si jí stejně moh nanejvejš jenom postavit do poličky když se bez BN instalovat nedá.

zergling - 29.11.2009 | 16:34   (odpovědět)

No ujde to příde my že je to naka korejska verze ne kvuli těm hnusum ktery píšou ale kvuli slabym HP+ty komentátoři by si nemely skákat do řeči jsou to H*vada.

Ultramarine - 29.11.2009 | 15:53   (odpovědět)

Marine: Posílili všichni. Hráč co to umí se zergy či protosy, dokáže terany smést. Ale je pravda, že pro začátečníka jsou dobrá volba. Jestlis ale viděl BRka a odmyslel sis Kimovu nadřazenost a znalosti, byli dost vyrovnaní. Ta animace je sice trošku zastrašující, mě se to ale zas docela páčí.

marine - 29.11.2009 | 14:58   (odpovědět)

do ted jsou stále terani jednoznačně nejsilnější(tak prasácké a univerzální jednotky, které může slušně ovládat i amatér maj jen oni) - alias mistrovská dlouholetá práce blizzfucku...navíc marauder je takový přebušený chuj, až se mi chce plakat - ale hlavně se mi hnusí ten jeho utok, páč to vypadá, jako by střílela celá artilerie a celý jeho vizuální utok tak působí strašně silně, jak od nějaké nejlepší jednotky a přitom se má jednat o řadovou a obyč jednotku

Scya - 29.11.2009 | 14:22   (odpovědět)

To Ultramarine: Souhlasím s tebou, zergové teď mají úžasný potenciál soupeře doslova spláchnout. Ale co jsem zatím měl možnost vidět, nebyl nikdo, kdo za ně hrál schopný ten potenciál využít. což je docela škoda.

z - 29.11.2009 | 11:55   (odpovědět)

muta: jo, ale korejsky

muta - 29.11.2009 | 10:27   (odpovědět)

To martin3389: nvm cim bys tu stavbu chtel znicit nes se postavi, ale to otravovani dela asi proto ze ho chce zdrzet v expeni. Kazdy by si hned myslel ze si to urcite pri te hre neuziji, ale treba pri te jejich rychlosti si to i rychle uzivaji to by se chtelo zeptat nejakeho progamera

martin3389 - 29.11.2009 | 09:43   (odpovědět)

Nejvíc mě točilo, že tam pořád mleli minimálně 3 komentátoři... aspoň mi to tak přišlo. Nechápu ty vychytávky Jak se tam půl hodiny honilo SCV s dronou dokola... když vím, že tam je cizí dělník tak zalezu, nechám ho utratit minerály za stavbu a pak ji zničím dřív, než se rozjede expanzka. Vůbec ty korejci to podle mě hrajou jen na počet kliků za sekundu a ne pro požitek ze hry.

Ultramarine - 29.11.2009 | 05:26   (odpovědět)

Ne, že bych měl předsudky proti korejštině, ale když jsem po miliontý slyšel to její hydraliskúh a ultraliskúh, a viděl ty popisky v místní rozsypaný rejži vydávaný za písmo místo klasický angličtiny, dostal jsem chuť jí kopnout. Ultry stojej za to, ale stejně jako v jedničce proti rozumnému počtu zakopaných tanků jsou v pytli. Tolik dojmy ZvT.

Thor má stejnou střelbu na zem i proti vzduchu a je docela tvrdej, ale ten protos to s tim letectvem skutečně vychytal. Tolik k PvT

Ultramarine - 29.11.2009 | 03:22   (odpovědět)

Ano, všichni ostatní mají svoje "ekonomické výhody" (dark pylon, mule) zaměřené hlavně na těžbu, nebo podporu. Zergská se dá také výborně využít i jako vojenská, kdy z těch naspawnovanejch larev prostě vyrobíš vojáčky dřív, než jsi kdy předtím mohl a zerg rush se tím dostává do dalšího levelu nebezpečnosti...

azrael: Ano, pár jich bylo, kdy zergové vyhrávali. Porozhlídni se, najdeš minimálně jeden gameplay (který ale není BR s výhrou zergů, který bys rád).

charles - 29.11.2009 | 01:47   (odpovědět)

...sa jeho autor...

charles - 29.11.2009 | 01:47   (odpovědět)

To azrael: podla nejakého článku jeho sa autor na niektorej z akcií dosť venoval zergom,hlavne queenovej schopnosti vytvoriť larvy a robil vdaka tomu dosť rýchle útoky a mal skoro vždy obrovskú presilu...ťažko pvoedať,čo je na tom pravdy,ale to je možno výhoda zergov a zatial v žiadnom videu sme ju nevideli moc dobre využitú...

azrael - 29.11.2009 | 01:15   (odpovědět)

videl niekto niekedy nejaký zápas v st2 kde by Zergovia vyhrali?

morr - 28.11.2009 | 23:45   (odpovědět)

to f: nevim, mně přijde dost hrůzostrašnej... to je, ale nejspíš věc názoru

Sam - 28.11.2009 | 22:23   (odpovědět)

To f: komicky? si pleteš s tím slonem z jedničky, ne?

f - 28.11.2009 | 21:03   (odpovědět)

To morr: vypada komicky ne hruzostrasne

clovek - 28.11.2009 | 20:51   (odpovědět)

mozno sa mylim ale zergovia su asi predsa len troska slabsi. Vsak aj sam bliz povedal ze sa im venuju ako poslednym

Havoc - 28.11.2009 | 20:44   (odpovědět)

Hezká podívaná.

Jerenimo - 28.11.2009 | 20:02   (odpovědět)

Konečně byly vidět i vzdušné jednotky ve velkým

Jerenimo - 28.11.2009 | 20:01   (odpovědět)

Dotaz v kterém z těch 3 zápasů David Kim prohrál?

morr - 28.11.2009 | 19:38   (odpovědět)

to f: co je na něm trapnýho?

Jerenimo - 28.11.2009 | 19:32   (odpovědět)

To z: Proč borec, třeba to byla baba?! To by bylo zábavnější

f - 28.11.2009 | 19:19   (odpovědět)

me prijde trapnej... ale silnej je

morr - 28.11.2009 | 15:15   (odpovědět)

ultralisk je fakt pěknej

Marek53 - 28.11.2009 | 15:05   (odpovědět)

Lámu si hlavu jak vyhrál ten poslední zápas.

Jinak sou všechny super!!!

Ultramarine - 28.11.2009 | 14:49   (odpovědět)

Vězim na mobilu, co youtube neumí. Sakra!

z - 28.11.2009 | 13:21   (odpovědět)

Kim prohrál ve SC2? Chtěl bych vidět týpka co ho dal

FLOYD - 28.11.2009 | 13:20   (odpovědět)

To byly vsechno mazacky hry super naprosta spokojenost

Uz se tesim az to pristi rok vyjde

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.