StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

BlizzCast #11

03.11.2009 | 11:36 - Jetro

V pátek vydal Blizzard svůj prozatím poslední - jedenáctý - díl svého podcastu BlizzCast (anglický přepis zde). Trvá takřka 19 minut a členové komunitního týmu (Bashiok - Diablo, Karune - RTS a StarCraft a Nethaera - WoW) zde diskutují a rekapitulují letošní BlizzCon.

 

Pokud jste promeškali některý z předchozích BlizzCastu, navštivte naši sekci. Kromě posledních dvou dílů, které v dohledné době přeložíme, jsou všechny v češtině.

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 07.11.2009 | 19:12   (odpovědět)

Ona věčná válka (a mír) je dost protiválečná. U těch psanejch knížek je občas mirná " proválečnost", ale většinou dělají co dělají hlavně pro své přežití a prospěch.

Romla - 07.11.2009 | 16:47   (odpovědět)

To Ultramarine: Jo, díval jsem se na nějaká hodnocení (legie.info), ale recenze knížek zásadně nečtu, protože tam často prozrazují příliš mnoho děje a to mi vadí. Všechny ty knížky vypadají zajímavě a určitě si zkusím aspoň některé přečíst. Díky za tipy. Nejpodobnější co jsem zatím četl byla asi Věčná válka od Joe Haldemana a to mě bavilo. Pak jsem ještě četl neoficiální druhý díl od stejného autora Věčný mír a to už mě trochu zklamalo.

Ultramarine - 07.11.2009 | 13:04   (odpovědět)

Číhals na (třeba recenze) těch knížek?

Ultramarine - 06.11.2009 | 18:11   (odpovědět)

Žoldnéři (bo žoldáci) od Tomáše Bartoše. České, prvotina (bohužel zatím jedináček) a VELMI dobré.

Romla - 06.11.2009 | 16:06   (odpovědět)

To Ultramarine: Ty Žoldáky opravdu napsal český autor? Zatím jsem našel jenom stejnojmennou knihu od Forsytha a od Stoneho...

Ultramarine - 06.11.2009 | 14:48   (odpovědět)

Ty Honorky jsou vždycky trochu jiné. Rozdíl je v situaci, v (civilním a vojenském) postavení hlavní postavy, rozvoj jejích mimosmyslových schopností, technice lodí a skupině, která je s ní.

Žoldáci jsou zatím jen jedna kniha, ale jsou opravdu výborní.

Knihy od Žambocha jsou z "koniášovského" vesmíru, ale ačkoliv jsou na podobné bázi, jsou dostatečně odlišné na to, aby tě uchvátila každá z nich. A jestli nemáš chuť vyhazovat peníze na zkoušku, věř mi že po půjčení si knih v knihovně si je koupíš...

Romla - 06.11.2009 | 14:20   (odpovědět)

To Ultramarine: Díval jsem se na to na Legii a vypadá to zajímavě. Určitě si z toho něco v budoucnu zkusím přečíst, aspoň první díly, protože u dlouhých sérií se mi zdá, že poslední díly už jen dokola recyklují dříve napsané, záleží sice jak která, ale některé dost tupě. Prostě stejně jako u několikanásobných pokračování filmů, devatých řad seriálů apd.

Ultramarine - 06.11.2009 | 13:37   (odpovědět)

Ty věci od Žambocha jsou na pomezí "hystorického dramatu" kterýmu bys uvěřil a "fantasy". Než se tam zmíněj o kouzlech (bo je začnou metat), neřek bys, že to neni ze zapadlý středověký země...

Ultramarine - 06.11.2009 | 13:32   (odpovědět)

Nevím jak si sednou, ale zkus si v knihovně půjčit knížky o Honor Harringtonové od Davida Webera (bo přečíst recenze), nebo knížky od českých autorů Žoldáci (autora si bohužel nevzpomenu), nebo od Miroslava Žambocha knížky s hlavním hrdinou Koniášem (Na ostří čepelí, Na ostří ocelí, atd.) a s Baklym.

Ultramarine - 06.11.2009 | 13:20   (odpovědět)

Romla: Dík za posty a nedělej si s tím "rozepsáním" hlavu. Navíc jsem si začal

Romla - 06.11.2009 | 11:45   (odpovědět)

To Ultramarine:

- Pokud si sem tam dáš nějakou holku i na plochu, místo wallpaperu se zerglingskýma střevama rozprskávajícíma se pod soustředěnou palbou mariňáků (což by určitě každý správný fanda Starcraftu měl na ploše mít), tak by se ti mohly líbit tyhle stránky:
http://www.skins.be/

- Sci-fi miluju. Momentálně se snažím číst (kromě jiných) knížky z tohohle seznamu:
http://home.austarnet.com.au/petersykes/topscifi/lists_books_rank1.html
A nepohrdnu ani filmy z tohodle seznamu:
http://home.austarnet.com.au/petersykes/topscifi/lists_film.html

- Ekonomie nebo sociologie, případně psychologie mi přijde zajímavá. Ale nejradši mám asi historii - zejména období druhé světové války, husitské revoluce nebo starověkého Øecka včetně mytologie. Poslední dobou mám akorát alergii na politiky a mírně se to přenáší na politiku obecně. Ale k historii politika patří, akorát ta současná mě moc nebaví.

- Do vesmíru bych se asi neodvážil, přestože nebo možná protože k mé oblíbené četbě patří například knížka Smrt číhá mezi hvězdami od Pavla Toufara.

- Taky miluju sport, myslím zejména koukání na sport v televizi: mistrovství světa v hokeji nebo ve fotbalu (pokud na něm jsme), olympiády, Davis Cup, Fed Cup, lyžování atd. si nikdy nenechám ujít.

Snad nevadí, že jsem se tady trochu rozepsal o svých koníčcích, už to asi patří víc do fóra, ale teď už je pozdě začínat nějaké vlákno... Diskuze tady stejně žije hlavně pod články.

Ultramarine - 06.11.2009 | 01:05   (odpovědět)

Ok, i když jsem to nemyslel jako lichotky. Několik vášní (předpokládám) skutečně sdílíme.

- Holky. Jak nějákou opravdu pěknou vidím, je zle...

- Myšlení. Znám dost lidí, kteří myslí jen na povel, nebo z donucení. Ty k takovejm NEPATØÍ©.

- Sci-fi. Ok, to je výstřel na slepo, ale sc scifi je a oběma se nám líbí.

- Ekonomie. Ačkoliv to většina ostatních považuje za nudnou kravinu, většina válek ve světě se rozhodla ještě předtím, než začaly a to v peněženkách a bankách zúčastněných států.

- Vesmírná problematika. Ok, další výstřel na slepo, ale kdo z nás se o to nezajímá, případně by odmítl, kdyby mu nabídli, že se proletí zadarmo vesmírem?

Romla - 06.11.2009 | 00:36   (odpovědět)

To Ultramarine: Takhle mi nelichoť, to si nezasloužím. Taky bych ti napsal čeho všeho si na tobě vážím, ale to už by nás začali podezřívat, že spolu sdílíme i jiné vášně než Starcraft.

Ultramarine - 06.11.2009 | 00:07   (odpovědět)

No, mě ses docela trefil, ale když mi (zřídka) dojdou "rozumné" argumenty, trochu mě to naštve. Promiň, asi jsem si to zbytečně vylil hned na tobě tou formou odpovědi. A ačkoliv i já tuhle větu občas používám v kontextu který jsi napsal, skutečně věřím, že máš pravdu (protože zatím jsi měl kdykoliv svoje informace podložené) a k "nepravdivým" výrokům rozhodně netíhneš. Tím pádem, když to píšeš TY, mě to jako znak důvěryhodnosti stačí.

Romla - 05.11.2009 | 23:58   (odpovědět)

To Ultramarine: Lepší by bylo říct: Aha, taky mi to přijde zajímavé nebo mě to zajímavé nepřijde. Tak jo, máš pravdu, když to říkáš, je pěkně hnusná odpověď, kterou si obvykle překládám jako: nezajímá mě co tam blekotáš a nestojíš mi ani za odpověď. Ale dík za snahu, evidentně jsem se se svým ekonomicko-sociálním rozborem kupní síly hráčů indie her podle státní příslušnosti netrefil do vkusu komunity netrpělivě očekávající betu Starcraftu 2.

Ultramarine - 05.11.2009 | 23:43   (odpovědět)

Tak jo, máš pravdu, když to říkáš

To si neber k srdci, jen mi došly argumenty a snažim se o "poslední slovo"

Romla - 05.11.2009 | 23:40   (odpovědět)

To Ultramarine: A co bude pravda? Já to tady píšu jenom proto, že mi přijde zajímavé, že třeba Ukrajinci, kteří třou bídu s nouzí, jsou ochotni za hru zaplatit v průměru třikrát víc než Korejci, kteří údajně hrama žijou. Podle mě jsou to dost překvapivé výsledky. A dávám to sem pro zajímavost. A co říkám vůbec pravda být nemusí.

Ultramarine - 05.11.2009 | 23:27   (odpovědět)

Když to řikáš, bude to pravda ...

Romla - 05.11.2009 | 21:34   (odpovědět)

To Ultramarine: Já tady přece nic ke Starcraftu nepřirovnávám, akorát ty tam pořád pleteš věci, které se z toho grafu vyčíst nedají. Co se ale dá vyčíst je, že Čech průměrně za tu hru dobrovolně zaplatil $3,42 a Korejec $0,38, což je dost velký rozdíl a Korejci by se podle mě měli stydět, protože i když ta česká částka je dost nízká, tak ta korejská je vyloženě zlodějina. A o něčem to asi vypovídá (nikoliv však o charitě ani o Starcraftu). A máš tam poměr ceny a HDP hlavního města, v tom jsou Korejci opravdu nejhorší.

Ultramarine - 05.11.2009 | 21:22   (odpovědět)

Romla: Nemyslel jsem to tak, že bych zachraňoval lidi ze zemí třetího světa, ale že by mě zajímal poměr "pomoci" a "odměn". A soráč, ale přirovnávat gumboye ke starcraftu je trošku nepoměr už kvůli nákladům za hru a obchodní politice firem.

Romla - 05.11.2009 | 16:16   (odpovědět)

Dodatek: Prakticky největší škrti jsou Korejci, zajímalo by mě, kolik z nich má doma originálku Starcraftu.

Romla - 05.11.2009 | 15:57   (odpovědět)

To Ultramarine: Tak to si asi nebudeš moct ten SC2 koupit, když musíš krmit děti z Burkina Faso. Nicméně ta akce proběhla asi před týdnem a to už nikdo neměl z čeho rozhazovat a docela mě překvapilo, že ČR je v tomto ohledu jeden z nejštědřejších států. Většina států s podstatně vyšší kupní silou průměrného občana skončila daleko za námi.

Ultramarine - 05.11.2009 | 15:06   (odpovědět)

majkom: Sorry, Diablo jsem nehrál ani jedno a nemám k tomuhle typu her vztah, takže mi to vadí asi jako vymírání čolků v Sůdánu.

Třeba to ale ještě zvrátí (navíc nedělá se teď Diablo 3?).

Romla - máme "dobrá srdce" a donedávna jsme měli i z čeho rozhazovat... Koho by zajímala hladovějící Burkina Faso, když se ty prachy dají použít na odměnu výbornejm programátorům her...

majkom - 05.11.2009 | 14:09   (odpovědět)

to ultramarine: ne, myslel som D2, Bashiok je community manager diabla.. a bliz ohlasil patch na duben 2009 a s nim aj ladder reset, takze odvtedy je ladder mrtvy.. patch nikde, reset nikde...

Romla - 05.11.2009 | 13:39   (odpovědět)

Úplně off-topic, ale podle mě zajímavé:
Indie hra World of Goo se pár dní prodávala za cenu "co kdo dá". A na stránkách pak zveřejnili jak štědří byli jednotliví kupující podle států a Česká republika si vůbec nevedla špatně, kam se na nás hrabou třeba skrblíci z Británie nebo USA. Mrkněte:

http://2dboy.com/2009/10/26/pay-what-you-want-birthday-sale-wrap-up/

Ultramarine - 05.11.2009 | 13:16   (odpovědět)

Nemyslel jsi S2 komunitu (starcraft)? A proč by měli "odpisat ladder"? Grafika stárne, ale (jestli to chápu dobře) vývojový strom ne...

majkom - 05.11.2009 | 12:48   (odpovědět)

To je pekne ze Bashioka praca bavi, mohol by sa teda vyhecovat a D2 komunite laskavo ohlasit, ci ten patch co vide v dubnu 2009 vide aspon do roka 2009, alebo mozu ten ladder uz definitivne odpisat...

Ultramarine - 05.11.2009 | 12:28   (odpovědět)

Tohle tam nepsali ale předpokládám že bude a zůstane (v podstatě) stejnej. Bude ale mnohem míň využívanej, protože energii command centra, která je na tohle "kouzlíčko" potřeba, bude většina hráčů využívat na zrychlení těžby kouzlíčkem calldown MULE, nebo na zvýšení populačního limitu kouzlíčkem poslání suply z orbity. Mule umře za čas, ale těží jako 3 scvčka, takže se (alespoň zezačátku) vyplatí. Efekt suplyů zůstává a uleví ti od placení dalších 100 minerálů za depot (nebo jeho část). Taky z hlediska "detekování" kdekoliv na mapě - je tam pro protivníka protitah - prostě poutéct z oblasti efektu detekce na 5-10 sekund a pak se vrátit v plné síle. (Narozdíl od dekterských jednotek - raven, observer, je nemůžeš dohnat. Jde to na ně hodit znovu, ale žere to poměrně dost energie a když to teď bude používat ještě energii dalších dvou užitečnejch kouzlíček, bude to fakt nouzovka v rukávu tak na 2 použití...

Ondra - 05.11.2009 | 09:50   (odpovědět)

Netusite jak to je s orbital-command (takovy ten upgrade command centra) a jeho detekci. Docela me tim spoluhrac dost zachranil zadek proti dark templarum v mape Lost Temple, nicmene se mi to zda hodne silna schopnost - veze, pripadne letajici detektory se daji pri trose snahy sundat .. observer se sice spatne hleda , ale neni to jak scan, ktery prileti z druheho konce mapy ...

Ultramarine - 05.11.2009 | 02:23   (odpovědět)

Ty korejský modrý posty jsou zajímavý (ghost). Když jsem tam vlez, byl tam další modrej článek o senzor tower v součastné podobně:
- Má "přímej" dohled a pak ještě okruh, kterej dokáže snímat. V přímim dohledu je to detektor a v okruhu "delšího" dohledu neviditelné a zahrabané jednotky nevidí.
- stojí (zatím) 125 minerálů a 100 vespenu a má (zatim) 200 hp
- dá se rozebrat za 100% zdrojů nazpátek. (salvage)
- nemá žádné jiné schopnosti (kouzla)

Romla - 04.11.2009 | 23:54   (odpovědět)

Jinak na sclegacy je (už pár dní) docela dost modrých postů přeložených z korejského battle.netu, tak jestli to někdo ještě nečetl, může trochu ukojit žízeň po informacích.

Ultramarine - 04.11.2009 | 23:45   (odpovědět)

Dočkáme se. Konec světa zatim ještě nikomu nevyšel, takže neni důvod čekat, že někomu v dohlednu vyjde. Naopak beta vyjde zcela určitě a plná hra taky.

Romla - 04.11.2009 | 23:31   (odpovědět)

To Ultramarine: No já vím, teď tady všichni vaříme z vody, snad ta beta začne co nejdřív, aby bylo víc podnětů k probírání.

Ultramarine - 04.11.2009 | 23:09   (odpovědět)

Romla: Z mý strany (rozhodně) v pohodě. Už se "známe" moc dlouho na to, abych startoval po známkách vlastního názoru, jakkoliv zpočátku vypadajících. Vím už totiž trošku jak myslíš a že proto aby ses cejtil líp nemusíš nikoho dohánět k tomu, aby se cejtil hůř. Podle mýho dojmu normální, rovnej kluk ...

Máš rech s těma detailama, ale zase v tuhle chvíli nebylo nic jiného (aktuálně puštěného z blizardu) o čem jiném pokecat a porozebírat.

Jinak z(etko), jak se dá vyčíst v jeho novějších postech už to nebere tak, že blizard = satan černý chlupatý, ale snaží se vidět a uznat i klady. To že zatím nachází dost věcí které mu tak nesednou, je už spíš otázka názorů a nátury. S názorama se dá pohnout diskusí (pokud skutečně chceš a jsi trpělivý) s náturou se dá pohnout zážitkama (ty ale přez net tak snadno poslat bohužel nejdou, navíc pokud v té "nátuře" není něco vyložěně špatně - cvok, násilník, hrubián, není nutné jí zkoušet pohnout. Z(etko), ačkoliv z jeho postů mám občas pocit že je mladší (pod 20? zhruba?) ROZHODNĚ není ani jedno z toho. Navíc si myslím, že je na dobré cestě, aby v něm hodně dalších lidí vidělo "rozumného kluka". Člověk není stav. Každá sekunda, každá myšlenka je něco, co tě může od základů změnit a pokud někdo zamíří a přejde na kloudnej směr vývoje, může to změnit jeho, nebo (přez něj pak) i celej svět ... Aj sakryš, soráč, zase se blížim k filosofování...

Romla - 04.11.2009 | 22:41   (odpovědět)

To Ondra: Jsem rád, že to bereš s humorem. Nechtěl jsem tady nikoho urážet ani ponižovat, akorát sem tam mi přijde, že už se řeší detaily, které jsou absolutně nepodstatné a expert na to je hlavně zetko (příště radši budu konkrétní).

To z: Přece i v původním Starcraftu taky byly nějaké doodads, které vypadají blbě, neříkej, že ne. Akorát tam je realističtější pojetí grafiky než ve SC2, takže celkově to vypadá líp. Já bych taky chtěl, aby SC2 byl realističtěji pojatý než je teď, ale za další odklad hry už mi to rozhodně nestojí. Navíc sem tam nějakej úlet, toho si 99% hráčů vůbec nevšimne. Musíš jim nechat nějakou toleranci. Všechno nemůže být přesně podle tvých představ. A když tak bych se radši zaměřil na nějaké podstatnější věci jako jsou jednotky, ingame animace, balanc, hratelnost apd. Ale ty se asi zaměřuješ na všechno.

Ondra - 04.11.2009 | 21:14   (odpovědět)

Sna muzu napsat ze s emi to zda div¨ne .. nemam nactene knizky ani nic z toho, ale proste neco pusobi prirozene neco ne ... treba BR se mi libily, ale neco od pohledu proste beru tak ze se mi tam zda neco divneho, co neumim presne pojmenovat ....

S tou F5 me to pabavilo A venku je ted fakt hnusne ... , ale daji se pachtit ruzne kulturni akce , zajit do cajky ... hrat deskovky ....

Romla - 04.11.2009 | 20:11   (odpovědět)

Když to srovnám s Warcraftem 3, tak tam skoro každá jednotka vypadala pěkně stupidně, ale stejně jsem si to zahrál s chutí a během celé hry mi to vůbec nevadilo. A tady už se rozebírá i vzhled nějakého doodads, které uvidím jednou za hru. To je šílený...

Romla - 04.11.2009 | 19:55   (odpovědět)

To Ultramarine: S tím větráním to nebylo mířeno na tebe, přestože jsi tady skoro nejčastěji. Já jsem naopak rád, že tady je někdo jako ty, kdo většinu věcí uvádí na pravou míru.

Romla - 04.11.2009 | 19:43   (odpovědět)

No nevím, ale rozebírat tady každý pixel mi už přijde praštěné. Design jednotek ještě beru, ale co sakra záleží na tom, jak vypadá nějakej blbej chrám v jedné misi singlu? Mě na něm navíc nepřijde nic divného a i kdyby, co na tom? Musíte mít nějaké priority a nestarat se o takobéhle blbosti. Na tomhle chrámu vůbec nezáleží, i kdyby to byl vrchol nevkusu...

z - 04.11.2009 | 18:37   (odpovědět)

Většina obrázků není nesnesitelně strašná, naopak svůj přínos mají. Ale byl bych hodně zklamaný kdyby tam nechali ty zjevné hrubé chyby, které tu rozebíráme, to by byla známka lempláctví v Blizzardu dosud nevídaná. Ale toho se snad bát nemusíme a do očí bijící nesrovnalosti budou v zájmu většiny hráčů napraveny (v nejhorším patchem).

cmuQ - 04.11.2009 | 18:27   (odpovědět)

To Ultramarine: jenže trochu citu by snad mít mohli, protože podlooouhé době ukáží zase nějaký obrázek "z ingame" a přitom je to něco strašného

Ultramarine - 04.11.2009 | 18:05   (odpovědět)

Zavděčit se většině je možné. Zavděčit se všem není ....

Lurker - 04.11.2009 | 18:04   (odpovědět)

Přesně tak jak říká Romla. Stejně vy co tu furt brečíte nad barvama že jsou o odstín světlejší než by se vám líbilo a že by thor měl mít o milimetr možná o dva menší kanóny nebubede spokojený nikdy a až to vyjde tak stejně budete rejpat že není firebat v multi a že chrám je kamenej a měl bejt železnej a že tohle a támhleto... Tomu se nevyhnem ani kdyby to odkládali 10 let.

Ultramarine - 04.11.2009 | 18:03   (odpovědět)

Romla: Nikdo neřikal, že (jen) kvůli chrámu... Pokud se jim něco HODNĚ nebude líbít, tak to podrží a změní. Podle mě by se jim to ale už líbit mohlo, protože je to krásný (v drtivý většině případů). A ačkoliv jsem tu zatraceně často (to co MUSIM dělat, mám hotový za sobotu a pak havaj), tlačítko F5 nepoužívám

cmuQ: Oni tyhle screeny, filmečky a ostatní bombóny v čele s batl reportama berou spíš jako takovou zprávu z vývoje, než jako bezchybnej marketingovej obrázek po jehož shlídnutí už tu hru prostě MUSÍ© mít...

z - 04.11.2009 | 18:03   (odpovědět)

Romla:Jasně že na tý hře v podstatě vůbec nezáleží a klidně bysme mohli žít i bez ní, ale možná že někomu stojí za to se zabývat tím, jestli bude pokračování legendárního projektu kvalitní nebo ne.

Romla - 04.11.2009 | 17:46   (odpovědět)

Tak kvůli takovéhle kravině snad nebudou hru odkládat, proboha - co na tom záleží jestli ten krám (teda chrám) září zeleně, žlutě nebo modře... Někteří by se měli jít proběhnout na vzduch, protože už tady nad těmahle stránkama s prstem na F5 evidentně sedí moc dlouho...

Ultramarine - 04.11.2009 | 16:55   (odpovědět)

Ondra : Několikrát už jsem psal, že věřím, že je to buď nějákej (technologickej) přechod v protosské hluboké historii přes kterej se už dostali a přešli na technickej design, nebo

(podle mýho spíš) jde o Xel nagskej chrám a ta "kamenost" je tam pro podtržení starobylosti. Navíc svítí zeleně, takže (jestli protoskej) by to musel bejt chrám temnejch templářů.

cmuQ: Některý mapy už mají hotový čtvrt roku, některý teprv pilujou. Přímo nevyváženost v tom nevidim, ačkoliv je výsledkem že vypadaj jinak. Dej ale blízům čas a budou všechny jako podle mustru na sqělost...

Lurker: To by bylo vážně kůl, hrát sc2 ve svářečskejch brýlích. To neviděli snad ani v Korei

z: Právě. Posuzovat celou hru podle jedinýho screenu, nota bene i v porovnání s ostatníma celkem nepovedeným by nebylo dvakrát fér.

z - 04.11.2009 | 15:43   (odpovědět)

Ultramarine:Sice se nedá soudit celá hra z jednoho screenu, ale modleme se aby podobnejch paskvilů nebylo víc. Ale je pravda že tenhle screen je dalece ze všech nejhorší a ostatní jsou celkem dobrý.

Ondra:přesně tak, to je jasný ma první pohled tak samozřejmě že to ani vysvětlování nepotřebuje.

Lurker:Lepší pozdějc kvalita než hned svinstvo a Blizz to ví, proto nepospíchá.

Lurker - 04.11.2009 | 15:02   (odpovědět)

Nevim co máte furt s těma barvama, tak si přepněte do čb a budete to mít temný až až. Nebo hrajte ve svářeckejch brejlích . Né važně, blizz hry se nesnažej vypadat jak realita což nemusí všem sedět, ale tak to prostě je. Podle mě jesi to chtěj mít barevný ať to udělaj barevný hlavně ať už to vydaj proboha, dyť to se nedá tohle

cmuQ - 04.11.2009 | 14:16   (odpovědět)

tak jasně, že některý screeny vypadají slušně a jiné zase naopak...proto to i vypadá na nevyvážený celkový vizuál...jedna mapa je reálně zparcovaná a jiná zase do "low-poly" komixu...přitom je komické to, že vlastně takovéto screeny postují proto, aby hráče uchvátili a přitom to v tomto případě působí obráceným dojmem(u prního screenu)

a co se týče těch enginů, tak si taky nemůžu pomoct, ale stále jsem přesvědčený, že pro SC2 jen prostě použili a vylepšili WC3 engin s implementovanou fyzikou...no a u D3 to vypadá ještě okatěji

Ondra - 04.11.2009 | 13:02   (odpovědět)

Uz jsem to psal jinde, ale ten prvni je prisernost .. proste protosky chram je bud kamenna stavba, co nesviti, neco jako v SC1 v kampani, nebo neco technickeho, co pak muze svitit .. ukazovali to na blizzconu a nechali vybuchnout, ale to se mimoc nelibilo ..
Tohle vypada neco jako Elfsky paskvil z W3. Spolecny nebo podobny engine W3,SCII, D3 je jedna vec, druha je pomerne jednoducha parametrizace nasviceni, ktera poresi aby nevypadalo podobne to co je jine ... (proste podle me ten modravy nadech vypada divne ... a na vic jak rikam zelena modra pro blazna dobra)

Ultramarine - 04.11.2009 | 12:56   (odpovědět)

Ano, čiší z něj "komixová" grafika. To ale ze všeho možnýho ( kamenná Mar Sara, džunglovitej Bel Shir, atd.). Nejvíc mi tam nesedne ten veletemplář dole, ten zbytek mi tak nevadí. A vem to z té "lepší" stránky. Jestli se jim to nebude líbit (třeba jim někdo, koho poslouchají řekne že to vypadá moc komixově), jsou schopni to odložit o další rok, aby ji překopali (a ve výsledku ty největší hrůzy nechali). Ne, ne, nemůžeme to hodnotit tak rychle a snadno. Sám si pamatuju jak jsem viděl jeden nepovedenej plakát z Pána prstenů s tím velitelem elfů z Helmova Žlebu a propadl vlně: "Nechcem teplý elfy". Ve výsledku to vypadalo úplně jinak, protože to bylo v pohybu a ten plakát někdo opravdu podělal. Třeba je to v tomhle případě jen zmršenej screenshot. Ostatní ingame věci vypadají dobře (nejvíc ten press release s čištěnim Mar Sary, holdon misí, kdy čekáš na Hyperion, eskortou na Agrii, lávou a těžením na Redstonu, a "sochovým" vandalismem na Bel Shiru(?) ). V©ECHNO tam vypadalo výborný a nádherný a pocit komixovosti v tom nebyl tak silnej a neodbytnej.

cmuQ - 04.11.2009 | 12:20   (odpovědět)

první obrázek je jak z roku 2001...a bohužel je to zároveň i ingame ...

Ultramarine - 04.11.2009 | 00:34   (odpovědět)

Ano, ale sebelepší tým, jedno jak progresivní, výkonný a moderní se skládá z Ondrů, Ultramarinů, Pepů Nováků a dalších jednotlivců. Navíc nejlepší a nejúspěšnější týmy bývají složeny z lidí co nejrozdílnějších a zastupujících pokud možno co nejrozdílnější názorové, znalostní, věkové ( a mnoho jiných) spekter. Jinými slovy, když máš v týmu génia, vyplatí se v něm mít i "hlupáka" čistě proto, že ho může napadnout něco, co by tomu prvnímu na mysl nepřišlo. Jinými slovy, myslím, že kvůli "týmové práci" budou brát lidi z co nejširšího spektra (případně i nás... ) a nebudou vyžadovat JEN génie a špičky v oboru.

Ondra - 03.11.2009 | 23:43   (odpovědět)

Me by asi programovani pro blizzard bavilo, zalezi , ale jestli by to stacilo ... Prece jen kazdy clovek musi mit napady a kdyz ty dojdou .... POdle mne je to tymova vec, cili nedela jen jeden neco, ale nekdo neco nadhodi , druhy se toho chytne, treti to vylepsi a je z toho vec, kterou, kdyby to tohe nekdo z te trojice nezasahl , tak by nespatrila svetlo sveta

Ultramarine - 03.11.2009 | 18:19   (odpovědět)

Jetro: Tenhle novej hit blizadru neznám ... Myslim to tak, vybrat si co tě nejvíc "baví" a pak už jen firmu pro kterou to budeš dělat. Firma co dělala Princeznu a švadlenku asi holt není dobrej tip...

Jetro [ redakce ] - 03.11.2009 | 17:04   (odpovědět)

To Ultramarine: Tak jasne, to jsou mnohem narocnejsi prace. Ja jen vim, ze kdyz uz po pate testujes od zacatku 'hit' jako napriklad Princezna a svadlenka, tak si zacinas rvat vlasy a hystericky se smat, coz budi ve tvem okoli soucitne a znepokokujici pohledy zaroven

Ultramarine - 03.11.2009 | 16:40   (odpovědět)

Jetro: Jasně, je to furt práce. Ale stále to ještě nemá na dřevorubectví, nebo účetnictví v oblasti zábavnosti. Navíc dělat pro Blizard například spisovatele, by mě bavilo nehorázně. Přemejšlel bych (a vymejšlel) o něčem co mě baví, a v konečné fázi za to bral plat. (spisovatelé) Musí to ještě psát a dostávají pokyny od designérů misí, ale v podstatě mají dost velkou volnost při výběru budoucího vývoje příběhu... Muziku, animace nebo programování bych pro ně určitě nezvládl a nejspíš by mě ani nebavily, ale jde o to najít práci, která se k "zábavě" blíží nejvíc jak to jde. A na tohle bych pod blizama celkem "sázel".

Jetro [ redakce ] - 03.11.2009 | 16:24   (odpovědět)

To Ultramarine: Věř mi, že neustálé testování ať už sebelepší hry je dost nezáživná práce.

Ultramarine - 03.11.2009 | 16:04   (odpovědět)

Z: oprava hrát, ne krát.

Ultramarine - 03.11.2009 | 16:03   (odpovědět)

Z: Když by ta práce byla například krát 6 hodin v kuse SC2, bavila by tě asi víc.

Ta "podobnost" je hlavně "komixovostí" animací. I tak to bude od WC3 HODNĚ odlišné. Warcraft byl totiž spíše rpgčkem, kdy extrémně záleželo na hrdinovi, kterej kouzlama sám dokázal bez větších problémů zrušit nepřátelskou základnu. SC je o armádách, ne tak o jedincích (alespoň při hraní).

z - 03.11.2009 | 15:44   (odpovědět)

Blizzarďáci dobře mluví, taky bych chtěl takle umět předstírat že mě baví práce (nejsem sice flákač, ale Blizzardí nadšení je tak přesvědčivý, že by mohli hrát divadlo až jim hry nebudou vynášet)

Sem zvědavej co bude v Sc2 a Cataclysmu, to ale eště bude trvat než se něco dozvíme. Ale stejně mam nepříjemnej pocit že Blizz nak ztraci ruznorodost (driv kazda hra vod nich vypadala uplne jinak a ted sou si vsechy tak podobny az to je to zarazejici, no jo normalizace standardu pusobi i na blizzard)

Ale snad (aspon ve sc2) potvrdi povest o jejich kvalite. No, co se uz jednou osvedcilo, to se bude opakovat (jestli to bude mit uspech znova, to se uvidi), ale nevypada to ze nebude

zergling - 03.11.2009 | 15:40   (odpovědět)

Trochu divný ten první.

Ultramarine - 03.11.2009 | 15:08   (odpovědět)

Co říkáte obrázkům?

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.