StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Nový vzhled Blizzard.com

01.10.2009 | 22:22 - Jata

Webová prezentace společnosti Blizzard je, nyní tedy již byla, velmi zastaralá, měla již více jak úctihodných 9 let (pro detailisty: nasazena byla 16.2.2000). Jenže Blizzard se rozhodl tento zastaralý web kompletně přepracovat a zmodernizovat ho na současnou úroveň. Celkový vzhled je laděn trochu do stylu nového Battle.netu, což je také asi jeden z důvodů redesignu blizzard.com. Větší část nyní zabírají hlavně obrázky a hlavička se střídajícími se ústředními artworky jednotlivých vyvíjených her. Textů poněkud ubylo.

 

Co si myslíte o novém vzhledu vy? Líbí se vám, nebo nelíbí?

 

Zdroj:
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 11.10.2009 | 07:03   (odpovědět)

Jen když je výzva ve formě zajímavejch výstupů z analýzy, nebo vyvratitelného, případně zcela pomýleného tvrzení. Mám rád detaily, scwerse, a řečnění (občas dosahující až k rétorice). Může ti být jedno, jestli jsem "inteligent", nebo debil s hezkou slovní zásobou a snahou se namalovat chytře. Od obrazovky to totiž, bez toho abys studovanej vzorek (mě) poznal,stejně nemáš jak zjistit (teda jestli nebudeš číst co tu píšu post za postem všechno) . Většina mejch "koumaček" není kvůli hře, ale kvůli tomu, že mě to baví. K náboženství první zabrousil (možná i jako součást vtipu) můj oblíbenej sparingpartner v rozhovorech. Pro mě to ale není dobré téma, protože nedokážu v žertu shazovat, čeho si vážím. Pokusil sem se ale promluvit o tom co vim a cítim k tématu, které bylo zrovna "na stole", stejně jako každý druhý tady. Zároveň bych neřekl, že bys psal něco nepochopitelnýho, ačkoliv z hlediska luštění by potěšilo, kdybys měl ve svém stručném a pochopitelném sdělení na 2-4 řádky míň překlepů. Neber to jako kritiku. Taky se často upíšu. Jen to zas tak nevadí, když je to v postu na čtvrt stránky, protože čtenář pak má víc dobrého textu, aby to "pochopil"

Havoc - 11.10.2009 | 00:10   (odpovědět)

Je to trocha mimo tému ale keď tu rozoberáte nezaujatosť hier a Ultramarine spomenul 11. September (tj. 11. Září) tak mi nedalo nespomenúť "pikošku" z GTA Liberty city. Táto hra vychádzala tesne po 11. Semtembry ale na poslednú chvílu museli odstrániť z hry homelessácku postavu Darkela, ktorý od vás chcel vyhodiť do vzduchu výškovú budovu. Celkom paradox.

muta - 10.10.2009 | 21:50   (odpovědět)

p.s. moc rozebiras kazdy detail, nebo si hrajes na inteligenta

muta - 10.10.2009 | 21:48   (odpovědět)

z to pochopil ty ultramarine asi ne

Ultramarine - 10.10.2009 | 21:09   (odpovědět)

Lol: ? Když učeně vysvětlíš "nesmysl", nikdy to nezní nesmyslně. Psycholog by pravděpodobně nesrovnával hrušky s jabkama. A psychiatr se zabývá duševními nemocemi, ne tím "lehátkovým" rozborem (psycholog). Jak jsem psal, šlo o výbornou ukázku řečnictví (a logiky) ač pro vysvětlení "vědeckého nesmyslu". Výrazný skok ve schopnostech a postupech, které z zatím kdy předvedl.

Ultramarine - 10.10.2009 | 20:39   (odpovědět)

Huh, ty šutry byly skoro k uvěření. Máš moje uznání za fikanost v řečnictví. Herní prožitek se dá zobjektivnit tím, že se zeptáš většího množství lidí. Společnost je nábožensky tolerantní v tom smyslu, že nezakazuje žádné náboženství. Lidé ale nábožensky (a dost často ani jinak) tolerantní (tj. bez předsudků) nejsou. Proč myslíš, že se po 11.září skokem zvýšila nechuť k islámsky oblečeným ženám (např v českejch tramvajích)? Protože šok a média "vytvořili" strach z ISLAMISTICKEJCH extrémistů. Státy s lidmi omezovanými vládou silněji než v demokraciích (i teokracie a tyranie jsou "vlády") se snaží, aby se jejich občani nedozvěděli, že to někde jde jinak, nebo nedejbože nezakoukali do těch "cizáckejch móresů". Navíc tak omezí komunikaci s případným zahraničním "odbojem", která by nešla cenzurovat a byla hůře sledovatelná.

z - 10.10.2009 | 20:32   (odpovědět)

lol:Bez licence a titulu

lol - 10.10.2009 | 20:06   (odpovědět)

z: si vedec, psycholog nebo psychiatr?

z - 10.10.2009 | 19:14   (odpovědět)

Uff tak teda: počet kamenů pluta zvyšuje gravitační stín pluta které (minimální silou ale ano) přitahuje Zemi k sobě o to (minimálně, ale ano) více a tím ovlivňuje vzdálenost Slunce od Země. Změna vzdálenosti Slunce od Země ovlivnila klimatické podmínky Země a tím i dobu vývoje života na Zemi. Následkem čehož lidská společnost dosáhla takového stupně vývoje jaký má teď a v čase jaký je teď vyvinula elektronické technologie (klid už budu končit...). Několik let poté dojde k vydání sc2 jehož doba vydání by v případě jinéhmotnosti/gravitace pluta (a tím změny času v jakém se vytvoří lidská společnost jenž vyvine digitální technologie) mohla být jiná protož by se lidská společnost (A tím pádem později i elektronické hry) vyvinuly v jiném čase. Ten vliv je zanedbatelný, ale přesto je.

Je to děsný ale ve všem se dá něco najít Eště že takový kraviny pro nás nemají důležitost, ale když už se mě někdo zeptá tak to řeknu...

''Herní požitek'' patří mezi hrozně subjektivní věci a dá se snadno vsugerovat takže o skutečný kvalitě hry toho moc nevypovídá.

Dnešní společnost je (aspoň ve střední Evropě) nábožensky tolerantní takže (aspoň v čr) nezáleží na tom kdo čemu věří/co uctívá ať už je to cokoliv nebo nic. Ale zvláštní je že v teokratických nábožensky ortodoxních nebo totalitních státech jsou digitální hry a scifi/fantasy světy omezené, neoblíbené nebo přímo zakázané, proč asi?

Na hrách se mi líbí že jsou pouze komerční záležitost a na rozdíl od náboženství nevyžadují skutečnou víru v něco (ta sice může být, ale není vyžadována). U her stačí pouze platit a nezáleží čemu věříš, na rozdíl od náboženství. Navíc her můžeš používat najednou kolik chceš ale ukaž mi jediný náboženství u kterýho by nezáleželo na tom, jestli nemáš eště ňáký jiný

Kdyby byly sázky na to kdy bude starcraft vytlačen z trhu a jeho popularita pude do kytek tak bych si možná vsadil škoda že to Sazka neumožňuje (tomu se řiká zájem o zákazníky, to i blizzard se víc snaží )

Produkty blizzardu drží kvalitu, to sice jo, ale příliš se spoléhají na masivní reklamu místo snahy se lidem zavděčit (povinná registrace, zrušení lanu, banování WOW na Linuxu, tajnůstkářství,vopruz....) a naprosto mylně si myslí a chybně zneužívají toho že získaná popularita je udrží, místo toho aby se oni snažili udržet získanou popularitu. Ale to se jim musí jednou vymstít, protože konkurence bude narůstat a na moloch vytvářející hry sám pro sebe a nadutě, milostivě a se zbytečnou pakárnou a nesmyslnými požadavky (četli jste někdo EULA a obchodní podmínky k WOW?- to je skoro protizákonný a já osobně bych na to nepřistoupil i kdyby to bylo zadarmo) je umožňující hrát i obyčejným lidem nikdo nebude zvědav.

Gah kdybysme se všichni pokusili udělat BR místo těch řečí tady tak by už možná byl hotovej a nemuseli bysme čekat (a kecat)

Ultramarine - 10.10.2009 | 15:54   (odpovědět)

Z: v té části příjmů blizárdu jako důkazu vlivu herního světa na reálnej nesouhlasim. Zisky maj. Ale ne proto, že by v herním světě někoho nutili jim platit (npc s bilbordem cálujte tam nebyly), ale proto, že jejich práce (tvorba) a služby v reálném světě nikdo jiný nenabízí a když, tak velmi zřídka v podobné kvalitě a podobné úrovni.

Romla - 10.10.2009 | 15:22   (odpovědět)

Když to vezmu z praktického hlediska, tak předpovídat kdy co vyjde z módy, na to je krátký i Nostradamus. Já se takových lidí vždycky ptám: Kolik sázkových kanceláří už díky tobě zkrachovalo, když tak dobře víš, co bude? A jestli Starcraft nebude v kursu už za 10, za 50 nebo až za 1000 let navíc vůbec není podstatné. Požitek ze hry mi to tedy určitě nezkazí i kdybych to věděl.

Ultramarine - 10.10.2009 | 13:54   (odpovědět)

Sakra, zas 2x.

Ultramarine - 10.10.2009 | 13:47   (odpovědět)

Muta: Zko není "pobožný". Tohle by věřící člověk v životě nenapsal. Já netíhnu k žádnému náboženství, ale věřím, že je ve světě "dobro" a "zlo" a že "dobro" je lepší. V koho, nebo co věřit nebo ne, jsem se zatím nerozhodnul. A nemyslím, že kdy budu.

Ultramarine - 10.10.2009 | 13:47   (odpovědět)

Muta: Zko není "pobožný". Tohle by věřící člověk v životě nenapsal. Já netíhnu k žádnému náboženství, ale věřím, že je ve světě "dobro" a "zlo" a že "dobro" je lepší. V koho, nebo co věřit nebo ne, jsem se zatím nerozhodnul. A nemyslím, že kdy budu.

Ultramarine - 10.10.2009 | 13:34   (odpovědět)

Podobně "zapomenut" byl i tolkien (než ho "vykradli"-wh, wh40, sc a pak zfilmovali). Jestli jsi viděl jak jsou vydávány sc knihy, tak objem prodeje i množství titulů celosvětově roste (což o stagnaci zrovna nevypovídá). I když by vzniklo náboženství inspirované hrou, je to už náboženství (ne hra) a "bohem" by blizard opravdu nebyl. Jistěže všechno souvisí se vším (kdybych byl hajzlík, řek bych dokaž tvrzení na příkladu doba vývoje sc2 kontra počet kamenů na Plutu) ale něco souvisí míň. Když ale pominu, že taková srovnání jsou velmi urážlivá (mě osobně neuráží, ale nesnaž se to vysvětlovat PEVNĚ věřícímu člověku, jestli ho nechceš rozpálit do běla), jsou i velmi generalizující. Blizardí hry (podobně jako víra, ale třeba i musika a tloustnutí) jsou společenským fenoménem. Nemůžeš však ani říct, že oba fenomény závisí na fantasii, protože NIKDO NIKDY nepřednesl důkaz neexistence libovolné formy "posmrtného života". Hodně lidí ho "dokázalo" svými zážitky, ale co si neohmatá nezměří a nezváží někdo další, není považováno za objektivní důkaz z hlediska vědy. Na obě strany.

Romla - 10.10.2009 | 13:18   (odpovědět)

Starcraft bude zapomenut teprve ve chvíli, kdy zdechnou všichni lidi, kteří ho někdy hráli nebo budou hrát a toho se evidentně nikdo z nás nedožije. Asi tak bych to shrnul, jinak mi tahle debata taky přijde úplně o ničem. Ježíš existuje 2000 let a mě nikdy vůbec nezajímal ani zajímat nebude...

muta - 10.10.2009 | 13:12   (odpovědět)

*pobozny

muta - 10.10.2009 | 13:11   (odpovědět)

to us je snad dmnce takove koumacky kvuli hre a jeste do toho cpat nabozenstvi to napise jen pobouny ...

Romla - 10.10.2009 | 13:02   (odpovědět)

To z: Tak až bude Starcraft zapomenut, tak přijď na tyto stránky a oznam mi to.

z - 10.10.2009 | 12:50   (odpovědět)

Zemědělec vypadá jako hezká uklidňující oddechovka, kterejch je mezi hrama nedostatek. Ta cena (260) sice de ale radši bych dal i 500 (i víc kdyby to mělo dost příjemnej styl) za skutečně graficky a detailně propracovanou útulnou farmicí uklidňovačku.

Srovnání herní a náboženský kultury se nabízí samo už jenom psychologicky. No a o významu herní kultury na reálnej svět a fyzickou realitu se snad pochybovat nedá (dyť blizzard bude brzo mít rozpočet jako malej stát ). A jak dlouho se jaká kultura udrží záleží (mimo jiný) na tom jak hluboká a dlouhá tradice to je, jak moc lidi chytne, jakou má konkurenci a na tom jak lidem sociologicky/psychologicky vyhovuje oproti něčemu jinýmu a v těhle aspektech už starcraft pokulhává, proto bude brzy zapomenut.

Dostali sme se od technickejch aspektů starcraftu už do trochu divný oblasti vlivu her ale ten vliv tu je (a nejenom v koreji, která ovšem už může sloužit jako učebnicovej model). Koneckonců všechno souvisí se všim ale musí se vědět jak

Ultramarine - 10.10.2009 | 12:29   (odpovědět)

Pro film bylo učení jediů vytvořeno úpravou budhismu, ale některé znaky dogmatu a vnímání světa mají podobné. Navíc nemyslím, že by jejich věřící čekali že dostanou laserové meče, spíš je přilákaly některé myšlenky. Když fungují sekty, které (často) mívají ještě nepravděpodobnější pohled na svět a vesmír (takové to přiletí a spasí duše třicetidvou a půl sravedlivých v dosahu talíře) , tak proč by nefungoval v podstatě modifikovanej budhismus? Ať už si říká jak chce a věřící se o něm dozvěděli třeba ze starwars.

Romla - 10.10.2009 | 12:10   (odpovědět)

Dodatek: A koho nebaví Starcraft, klidně může hrát třeba tohle (fantazii se meze nekladou):
http://games.tiscali.cz/reviews/traktor-zetor-simulator-2009-recenze/

Romla - 10.10.2009 | 11:49   (odpovědět)

To z: Jedná se přece o zábavu, jak to vůbec můžeš srovnávat s náboženstvím? A dokud bude Blizzard dodávat vysoce kvalitní hry, tak nevidím důvod, proč je nehrát. Podívej se třeba na Pána prstenů, Tolkien to napsal víc jak před půl stoletím a teď se o tom točí filmy a dělají hry. A samotná kniha u nás postoupila mezi 12 nejlepších v anketě Kniha mého srdce. O budoucnost Starcraftu se vůbec nebojím, podle mě má na to, aby se zařadil po bok světů jako jsou Star Wars, Star Trek nebo Warhammer (pro mě je z nich jasná jednička už teď). Takže o něj rozhodně jen tak neopadne zájem ani ze strany fanoušků, ani ze strany Blizzardu a myslím, že ani ze strany fandů vysoce kvalitních her.

Navíc, zabývat se tím co bude za 50 nebo za 100 let nemá vůbec žádný smysl. Teď se těším na Starcraft 2, tahle radost mi ještě pěkných pár let vydrží a pak se budu těšit na jiné hry, třeba i na Starcraft 3. Nemá cenu z toho dělat nějakou vědu...

Ultramarine - 10.10.2009 | 10:58   (odpovědět)

Z: Náboženství a hry si nikdy nebudou konkurovat, dokud si lidé budou ještě uvědomovat, že hrají. V matrixu uvnitř -kdyby to byla hra, už to tak snad být může. Určitě se ale navzájem nevylučují.

Ultramarine - 10.10.2009 | 10:44   (odpovědět)

F: Nejsou doslova "stejní" - výchova, jazyk, kultura, hystorie, příroda(prostředí) a další faktory jsou jiné, ale tvůj vývod mi přijde správný, protože na chuť k zábavě tyhle věci nemají takový vliv. (všechny kultury znají činnosti "zábavy" a požitku v čele s naplňováním biologických potřeb, intoxikaci drogami v čele s alkoholem a nějáké formy "hry" pro zábavu. ) A lidé skutečně jsou. "srdce" a "duše" mají stejné, jako všichni ostatní.

Ultramarine - 10.10.2009 | 10:33   (odpovědět)

Z: I tisíciletá zábava jednou začínala a byla mladá 15-20 let. Statisticky jsou hry nejrychleji a nejmasověji vzniknuvší zábava všech dob. Elektronická zábava vydrží, i když jí rozvoj techniky změní (ovládání, vjemy hráče, "inteligence" programu) . Náboženství prosím nepřirovnávej k hrám. Nejsem věřící, ale mám úctu k osobní víře a vyrovnanosti "lidí dobra" kteří jsou kladným výstupem každého náboženství, které ctí dobro. Je jedno, jestli si nábožeství říká jedi, islám, křesťanství, judaismus, budhismus, nebo velká fuska. Pokud ctí a podněcuje dobro, má hodnotu. Je pravda, že agresivní rozpínání (jakékoliv) víry (nábožeství) může končit zlem, ale to je chyba výkladu věřícími, ne víry samotné. Jsou věci (pravé zázraky), které víru "vysvětlují", podmiňují a rozšiřují a není pro ně bez náboženství žádné jiné vysvětlení. Studoval jsem několik náboženství včetně animismu, ale jediná víra, která se mi nezdála "dobrá" byl satanismus, protože v podstatě říká, že ze zla vzchází dobro. Není to vždycky nepravda, ale filosoficky upřednostňuji tvorbu dobra dobrem. Wowko je zábava, ale zdraví lidé vědí že je to "jenom jako", takže víra (osobní pocit existence něčeho) není potřeba.

f - 10.10.2009 | 10:06   (odpovědět)

To z: vsechno co ted pises ti vyvraci chovani v koreji... a nerikej "jo korea, tam je to jiny sou to fanatici" sou to lidi stejne jako my .

z - 10.10.2009 | 00:02   (odpovědět)

Ultramarine: No to je kus pravdy, člověk potřebuje uměle vytvořený prostředí pro seberealizaci ale fotbal, karty, šachy apod sou několika set letá tradice (ten fotbal asi bude mladší ale i tak je to dost dlouho a s míčem se kopalo už ve starym římě) zatimco elektronický hry nooo řekněme 15,20 let?

Fantasy světy už sou dost starý (třeba křesťani mají ''boží království'' už asi 2 tisíce let nemluvě o ''posmrtnym životě'' v pravěkejch kulturách), myslíš že takovouhle molochovatou tradici kterou je společnost nasáklá vytrhne 10, 20 let starcraftu a/nebo warcraftu? Rád bych se to domníval, přece jenom lidi by aspoň věřli něčemu vo čem se ví že je to jenom vymyšlený a proto by je to tak nevodtrhávalo vod reality (nemyslim jižní koreu, tam je to se sc fanatismem horší než v teokratickym státě) ale zatim to tak nevypadá.

Nebo možná jednou příde doba kdy se budou stavět chrámy elune/holy light/xel'naga atd. a budou lidi co takový víře zasvětí celej život ale toho bych se dočkat nechtěl . I když blizzard umí vymejvat mozky a manipulovat to zas jo ale takovýhle ambice snad nemá Ale bez legrace teď už prej sou lidi co mají ''jedi'' náboženství omg

Každopádně fantasy světy sou chytlavý ale žádnej moderní, ''nedávno'' vymyšlenej svět se prostě dýl než pár let neudrží a starcraft svůj čas už překročil. Za pár dalších let už nikoho zajímat nebude a bude nahrazen jiným. V dnešní době už neni místo pro vytvoření trvalejší tradice, která by člověku vydržela většinu života.

Ultramarine - 09.10.2009 | 17:31   (odpovědět)

Z: Byli lidé, kteří celý život fandili fotbalu, šachům, nebo kartám. Proč myslíš, že to stejně s pc hrami nefunguje? Neříkám teď, že by celý život někdo hrál jedinou hru dokolečka, ale jeden typ her (optimálně z jednoho "vesmíru") asi ano.

charles - 09.10.2009 | 15:45   (odpovědět)

To Romla: vikingov som ja tiež volakedy hrával s kamošmi a až niekedy minulý rok som zistil,že to vlastne tiež robil blizzard bola to dobrá hra ) to isté aj ten battle chess alebo ako sa to volalo... akurát teda diablov a warcraft 1 som nikdy nehral...a wowko som ja hral len párkrát,ale sa mi to dosť lúbilo,no nehrám to teraz už len z princípu,príde mi to strašne otrepané,pozná tú hru hadam každý a milion ludí o tom furt kecá...

Romla - 09.10.2009 | 14:00   (odpovědět)

Hry od Blizzardu, které jsem si náramně užil:
The Lost Vikings
Warcraft
Blackthorne
Warcraft 2
Diablo
Starcraft
Diablo 2
Warcraft 3
Kromě World of Warcraft tedy všechny hry od Blizzardu na PC. A nechápu proč bych v tom neměl pokračovat.

Romla - 09.10.2009 | 13:52   (odpovědět)

To z: A proč ne?

charles - 09.10.2009 | 13:20   (odpovědět)

neviem jak vy s tým čakaním,ked to každému tak vadí,ale ja proste hrám zatial iné hry ktoré aj mňa bavia a moc to neriešim a ked raz to výde sa poteší a kúpim si to a bduem hrávať ten starcraft...ja osobne na tieto stránky nechodím každý deň,lebo stále čakám kedy už konečne dajú nejakú informáciu alebo najlepšie napíšu,že už to výde vtedy a vtedy,ale proste ma to tu baví čítať,možno aj preto mi nevadí,ked týždeň nevýde žiadna novinka alebo mesiac mešká battle report...

z - 09.10.2009 | 12:38   (odpovědět)

Blizzard=hry na celý život od kočárku do hrobu LOL to snad ne

Kundu - 09.10.2009 | 10:54   (odpovědět)

To z: Zajimava uvaha, ale blizz to nevadi, i kdyz odklad bude mit dopak jakej ty popisujes - to ze SC2 bude mit uspech, to uz je jiste ted, to jestli bude mit uspech SC3 rozhodne jaky splni ocekavani SC2 a jestli to nebude provareny, treba tim dlouhym cekanim...

.. kazdopadne az si tyhle skutecnosti blizz vsimne, tak proste se vytvori novy svet (coz uz se podle vyjadreni blizz deje ted). takze podtrzeno secteno je tohle zpozdeni vubec netrapi, udelaj principielne kvalitni hru a dou dal

Ultramarine - 09.10.2009 | 10:19   (odpovědět)

Z: Máš recht, že čekáním se lidé i "doba" změní. Nevím ale, jestli nepodceňuješ samotné hry. Ty nejlepší (tetris, worms, autíčka, plošinovky ala Golden axe, duna, wolfenstein, c&c a tak dále, se (s připentlenou grafikou) hrajou v podstatě do teď. Příběhovej vesmír hry a hratelnost typu hry totiž nestárne. To jen grafika a pentle jako jsou doodads. A i s tím to není tak zlé. Dokud by totiž neodhodili typ hry a rts nebudou nahrazeny třeba 3D strategiema ala Homeworld, bude na hd hráčů vždycky místo na návrat krále. Samozřejmě krásnější na pohled a s vymakanějšíma pentličkama, ale to blizard dokáže bez potíží. A i když by si tím asi snížili reputaci, prodával by se dneska i datáč na jedničku, kterej by měl navíc jen 6 jednotek a grafiku z doby elektronkový, jako broodwar.

think - 09.10.2009 | 01:59   (odpovědět)

Sorry nebylo to určeno pro Romla, ale pro "z".

think - 09.10.2009 | 01:56   (odpovědět)

Romla :

Nemůžu souhlasit. Něco na tom možná je, ale zapomínáš na hlavní páku - herní průmysl obecně. Je jedno, že někomu se SC II znechutí, protože jsou odkládané. Stejně má každý jistotu,že až vyjde hra od Blizzardu ( a jedno kdy a jedno jaká), tak bude pro určitou skupinu (např. pro fandy strategie, MMOPRG,atd..) prostě BOMBA. Ano, budou mezitím vycházet další tituly, ale co už jsem si prošel hrama tak vím, že hry od Blizzardu prostě drží...nestárnou.

Takže toho se vůbec nebojím a myslím si, že ani Blizzard ne. Prostě až to vydají, tak vznikne masivní kupní síla v podobě:
1) fandu SC obecně
2) fandů strategie
3) herních fandů - obecně
Seřazeno podle "nedočkavosti" na tento titul. Všichni co sem lozí, tak fandi SC 1, SC 2..včetně mě...ale to není tak široká skupina, jako fandové herních strategií.
Vem si Warcraft 3... bylo jedno, jestli to tvrá rok ,dva, tři.,atd.. nemluvě o ohlášeném termínu/ datu vydání...prostě se to hraje do teď - viz DOTA,atd,atd

Imho prostě zůstávám v klidu a se zralým rozumem tvrdím, že u Blizzardu se vyplatí čekat.
Vem si k porovnání S.T.A.L.K.E.R...tam se tuším zpoždění vydání natáhlo na 5 let (?)..tuším nejdelší odklad vydání co vůbec pamatuju a jak to dopadlo ? Vyšlo to, hrálo se to a pak to upadlo.
Jenže tohle Blizzard právě nechce ..a on to v podstatě ani nikdy neudělal (nepočítám už hodně staré tituly-kromě SC ), ale ty novější jsou tu s námi pořád.

A trochu k tématu - změnu stránek beru pozitivně. Má velmi moderní design & způsob provedení. Sice ty staré měly své kouzlo, ale už byl nejvyšší čas na změnu.

Romla - 09.10.2009 | 00:03   (odpovědět)

To z: Kdo tě zase naladil na takovou pesimistickou notu?

z - 08.10.2009 | 22:47   (odpovědět)

Na tom kdy to vyjde uz prestava zalezet, zili sme bez toho predtim a budem zit uplne stejne i dal . Cim vic casu uplyne, tim vic ta hra bude starnout a az ji nakonec vydaji tak...uvidime, ale uz nebude pro nikoho mit takovej vyznam jako ted (nemluve pred rokem).

Klidne at to vydaji za 3, 5 nebo vic let, ted uz je to stejne jedno, ten kdo by cekal tak jako tak bez ohledu na cas ten bude cekat stejne a ten komu se cekat nechce a ten cas mu za to nestoji, koupi neco co vyjde driv a jednu hru klidne ozeli a nez aby se neustale klepal kdy to bude tak si proste bude uzivat neco jinyho a bude to pro nej zabavnejsi (uz proto ze to bude hned) a sc2 mu mozna ani chybet nebude (aspon ne tolik aby pred nim nedal prednot necemu dostupnejsimu a jistejsimu), to je v poradku.

Je skoda ze blizzard svym zdrzovanim vzbudil ve fanouscich takovy ocekavani, ktery je proste fyzicky (herne) nesplnitelny, nezalezi na tom jak to bude kvalitni, to obrovsky ocekavani nahromadeny behem let se proste splnit uz neda (kdovi, mozna pred rokem by to este sice tezko ale slo), ted at delaji co umi tak stejne bude spousta zklamani kterymu by se klidne mohli vyhnout a dalsim vyvojem se to nezachrani, jenom zhorsi protoze ocekavani bude narustat kazdym rokem mnohem vic nez jak rychle se da hra vylepsovat.

Proste ta hra uz ted ztraci vyznam (oproti tomu jakej mela v dobe oznameni a od ty doby dal) a cim dyl to bude trvat, tim hur. Skalnich fandu kery proste koupi sc2 protoze je to sc2 bez ohledu na cas asi zas az tolik neni a az to vyjde tak to bude stejna historicka herni pamatka jako je dneska sc1 ale hrace uz to urcite neoslovi tak jak je ocekavano.

Era starcraftu pomalu konci proste proto ze uz trvala moc dlouho bez inovaci a zmen kery by zajistovaly aktivitu a zajem komunity (napr dalsi dily jak se to dela ve warcraftu) a pozdni vydani dalsiho dilu uz to nezachrani, pro spoustu lidi ohlusenejch obrovskym mnozstvim jinejch her kery v dobe sc1 nebyly uz sc2 nic znamenat nebude. Starcraft uz ted pomalu smeruje na smetiste fantasy svetu (jako ultima online apod...) a strhne sebou i sc2.

Fanousku starcraft behem let proste pomalu ubyva (hlavne kvuli ''starnuti'' sveta a lidi a rychlymu rozvoji herniho prumyslu a jinejch svetu) a pristup blizzardu to jenom zhorsuje. Sc2 bude vydany se slavou po x letech vyvoje, fanousci koupi, pokyvaji hlavou a za mesic se vrati k wowku , tim bude svet starcraftu definitivne ukonceny (doufam ze aspon dustojne a se cti) a dalsi dily (jestli v prubehu dalsich desitek let budou) budou jenom ozivovani mrtvoly.

Zivot de dal, neda se uz dlouho trvat na tom co se chyli ke konci a brzo bude potreba svet starcraftu nahradit, jaka rodici se nebo existujici legendarni hra a scifi/fantasy svet nastoupi jeho misto? To se uvidi v prubehu dalsich let.

muta - 08.10.2009 | 17:42   (odpovědět)

prenastavit klavesy nejdou jen v pripade ze si zmenis cz klavesnici na eng (alt+shift ve hre). eng klavesnice je lepsi a myslim ze kdys rekli ze tovyjde as to bude a ne prime datum tak je to i pro naslepsi, nez kdyby rekli datum vsichni by byli nateseni a oni to odladou to by asi nebylo pekne

Ultramarine - 07.10.2009 | 23:37   (odpovědět)

Věta: "Až to bude, tak to bude." je způsob jak si udržet tvář při (situaci) případném přetažení termínu a zároveň obrana před tlaky zvenčí (tisk, veřejnost). Uvnitř firmy ale nějáké termíny mít musej a potěšit šéfy je taky mocná motivace (pokud je možnost za to dostat přidáno, případně ubráno). Navíc musí mít obchodní partnery a ti preferují alespoň nějáká data, aby JEJICH šéfové mohli počítat dopředu dolárky. Na termíny se netlačí u kreativních zaměstnanců. Øek bych, že kdyby tohle řekla uklízečka (zaměstnaná u blízů), účetní při uzávěrce, řadovej programátor nebo něco na ten způsob, odeslali by je šéfové zpátky na Mars (nebo jiný ústav odkud by přišli s takovými nápady).

f - 07.10.2009 | 23:00   (odpovědět)

nejde

Mara - 07.10.2009 | 21:32   (odpovědět)

Z - cece, taky jsem si myslel, ze to nejde zmenit nebo jsem analfabet, ze to neumim prenastavi. Vsimnul jsem si toho u zaznama z Blizzonu kde hraci meli prenastaveny ovladani klaves na Q,W,E. Ja si to tak prenastavil u W3 a je to mnohem rychlejsi pri kouzeni a hl. to clovek dela po slepu. Napada me jeste jedna varianta, ale nevim jestli to opravdu bude fungovat to by musel nekdo zkusit a zajimalo by me zda by slo nastavit makro u klavesnice Razer napr. blesky za Protosany u templera misto klavesy T to makrem prenastavit na E, Ghost ,,L,, Lock taky na E. Podle me se to musi hadat. Mno nebudu vytvaret teorie, pokud by tu nekdo mel takovou klavesu, tak budu rad kdyz se podeli o zkusenosti.

Mara - 07.10.2009 | 21:20   (odpovědět)

Mno od te doby co zacli tect do Blizzardu neskutecny hory penez z WOW se jim ani nedivim za vetu ,,az to bude, tak to bude,, Ja bych se zachoval stejne, protoze z nas nikdo nevi jak to v Blizzardu chodi. Dulezity je, ze nic nechteji odflaknout a chteji mit vse tip top. Radeji pockam klidne rok. Kdyz si vezmu, ze Warcraft 3 tu je uz prez 7 let a stale to je dle meho nazoru nejlepsi multiplayerova strategie, ktera neomrzi, tak clovek musi chapat i Blizzard. Jak by se zachoval kazdy z nas kdyby se ho media neustale ptala, kdy ta hra vyjde a za mesic X novinaru znovu a takhle dokola. Kdyby neco prozradili, tak by je media ukamenovala, ze ,,lhali,, atd. Kdo zna Blizzard, tak vy, ze to tam funguje zpusobem ,,mouchy sezerte nas,, .....my si s tim proste musime pohrat aby to bylo dokonale. Urcite se tam podle me moc nenadrou a aby byli kreativni, tak si musi v praci odpocinout hranim basketu, kulecniku, atd. Dival jsem se jak vypada Blizzard uvnitr a teda tam bych chtel klido delat. Osobne delam do grafiky a kdyby mi nekdo stal za zady a tlacil me do nakyho terminu a neustale se me ptal mas to hoty, tak bych ze sebe nikdy nedostal maximum.
P.s. Pokud to bude jako v pripade W3, tak Starcraft 2 by mohl byt v CR cca zacatkem cervna 2010 Mam takovy tuseni, ze tohle bude ten pravy termin.... Klidne se vsadim o Pifko

Ultramarine - 07.10.2009 | 21:18   (odpovědět)

Taky myslim, že nejde.

f - 07.10.2009 | 21:12   (odpovědět)

To z: on se ptal jestli to jde zmenit

a nejde

z - 07.10.2009 | 21:03   (odpovědět)

Mara: Na menu jednotky si najed na popis schopnosti a nazev schopnosti se ti napise bile a klavesova zkratka pro schopnost zlute (kdyz si najedes v menu jednotky treba kerriganova nebo templar na scopnost ''psionic storm'' tak se ti u tlacitka schopnosti napise ''psionic storm'' bile a T ''psionic sTorm'' v napisu zlute a to co se ve schopnosti napise zlute je klavesova zkratka pro tu schopnost). Funguje jenom kdyz mas naky jednotky oznaceny (vybrany). je to treba i u mutace larvy, stavby scv......

Romla - 07.10.2009 | 21:02   (odpovědět)

To Mara: Jako singleplayerista zrovna moc klávesové zkratky nepoužívám, až na pár výjimek, ale řekl bych, že to přenastavit nejde a je to napevno.

z - 07.10.2009 | 20:55   (odpovědět)

Jasne ze blizzard ma chyby a mam na nej rad negativni komentare (kdyz sou aspon trochu ferovy) ale jenom zbytecny a prazdny nadavani bez jakykoliv konstruktivity by melo bejt trestny

Chtel sem ukazat co taky lidi napisou, chyby blizzardu by se sice meli rozmaznout jen at vo nich komunita vi (obzvlast lidi co maji blizz za dokonalej), ale urazky kery nesmerujou k zadnymu cili (krome nervovani lidi) a nemaji zadnej informacni nebo analytickej ucel delaji pisateli akorat dobrou reklamu

Mara - 07.10.2009 | 20:52   (odpovědět)

Sice to je mimo tema, ale nevite jak se u Starcrafta 1 nastavi klavesove zkratky pro specielni vlastnosti jednotek napr. pod klavesy Q, W, E abych nemusel litat rukou po klavesnici

Ultramarine - 07.10.2009 | 19:02   (odpovědět)

Mňo, možná ne tak tvrdě, ale na tom, že by si měl na svém stát a sc2 se ani nedotknout něco je.

Mara - 07.10.2009 | 18:47   (odpovědět)

Ultarmarine : Mi to pripomina pribeh, ktery se stal nedavno u Ceskych drah s logalkou. Strojveduce se zachoval lidsky a nechal stat lidi i v kabine aby je vsechny prepravil a oni nemuseli noclehovat nekde na nadrazi. V te logalce jel z prominutim ,,vychcan,, co se svezl a pak vse zkodukemtoval a dal to do medii aby mel jooo stojveduce a lidi kolem co se snazili nejakym zpusobem pomoct problemy. Tento pripad je v opacnem poradi. Clovek, ktery nadava na Blizzard si pak rad zahraje Starcrafta 2, ale musi flusat kolem sebe jak je Blizzard na houno. Klackem prez ruce a zadnyho Starcrafta jako odvykaci kura, to by si zaslouzil

Ultarmarine - 07.10.2009 | 17:56   (odpovědět)

Mara: Něčím "vyjímečný" být určitě musí. Minimálně tím, že byl ochotnej si vyvěsit takovouhle vizitku na IQ na veřejný stránky....

z - 07.10.2009 | 17:54   (odpovědět)

jj nadávat nejenom bez argumentace, ale hlavně vůbec bez důvodu a obsahu k ničemu neni, ale když si to někdo navíc eště dává na svoje stránky tak je mu asi jedno že ho každej má za hubu bez mozku

Mara - 07.10.2009 | 17:49   (odpovědět)

Zacal jsem cist prvni odkaz a skoncil se vtenim v prvni tretine. Tohle muze napsat jenom labilni clovek ne?

Ultramarine - 07.10.2009 | 17:35   (odpovědět)

F: Moje řeč. Ten konkrétní pisatel měl skutečně asi jeden ze svých "špatných dní". Jestli je tohle u něj totiž každodenní norma, není to na úsměv ale na politování.

f - 07.10.2009 | 17:27   (odpovědět)

ten clanek pise hnup co nechape ze musi byt hra vybalancovana proto se vyradily ty COOL vecicky.. facht by byla zabava namassit jeden typ imba jednotky co by valcovala vsechno . Neberte to v potaz ani sem to nedocetl

Ultramarine - 07.10.2009 | 17:05   (odpovědět)

Nevím jestli myslícího, ale alespoň argumentuje, místo aby předkládal demagogické výlevy. V něčem má autor toho videa pravdu, i když ve všem bych mu taky nevěřil. Navíc tohle videiko porovnává nějákej mínus první vzhled, kterej byl před několika lety vývoje. To s těma tankama je sice pravda z estetického hlediska, ale to "rozkročení" pásů přece není kvůli míření, ale kvůli zpětnému rázu kanónu v siege modu. takhle se zapře mnohem líp než podpěrama. Thor od té doby stihl být protivzdušnou jednotkou, obléhačem proti pozemním houfům a budovám, obléhačem proti silným jedincům a několika jinými formami. Je pravda, že H.G. Wells napsal svoji válku světů před celými věky, ale dobrej příběh je nadčasovej. Romeo a Julie je harlekýnka stará několik století a stále na to najdete variaci v každém druhém filmu. Co se estetického názoru na jakékoliv jednotky týká, to je dost subjektivní věc. Co se "hledání SCVčka" týká, v jedničce se tohle zahlcení dalo udělat taky. Může mít pravdu s automatikou, ale to zase někomu sedne a někomu ne. Mě by to kupříkladu docela sedlo, protože bych měl míň opakující se práce. Hra, ve které musíte dělat větší množství opakujících se úkonů proto, abyste si mohli užít těch zábavných má něco v nepořádku.

Romla - 07.10.2009 | 16:54   (odpovědět)

Já bych tady taky mohl vypsat seznam věcí, které se mi na SC2 nelíbí. To ale neznamená, že všechny ty věci jsou doopravdy špatně. Například na přívětivost interfacu mám s autorem toho videa zcela opačný názor. A kdo z nás dvou má pravdu?

Romla - 07.10.2009 | 16:49   (odpovědět)

To z: No asi 80% z toho videa je pomlouvání nebo vychvalování určitých jednotek a to je slině subjektivní - někomu se zrovna můžou líbit ty jednotky, které to video pomlouvá, a nelíbit jednotky, které chválí. Asi málokdo se trefí naprosto přesně do vkusu autora... A o tom to je, vymlouvat se, že Blizzard neposlouchá komunitu, když ve skutečnosti problém autora je spíše ten, že všechno ve SC2 není tak, jak by si to představoval právě on, je nesmysl.

Ultramarine - 07.10.2009 | 16:21   (odpovědět)

Mě se zdá, že je to příspěvek nějákého fana, který k těm stránkám nemusí mít blízkej vztah. Doporučuju přístup - co neni na ofiko stránkách blizardu, SC2, nebo tady považovat za možnej kec a nebrat si to tak k tělu.

z - 07.10.2009 | 16:13   (odpovědět)

Sem chtěl ukázat jak ''spolehlivý'' a ''relevantní' 'věci taky někdo dokáže šířit (a to ty samotný stránky na první pohled vypadají docela seriózně)

Tohle je třeba na stejnym serveru ale mnohem rozumnější a přiměřenější (http://sc.sosgames.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=112), ani ne tak článek ale to video se (podle mě) trefilo do černýho (zřejmě je vod mnohem víc myslícího autora než ty články)

Ultramarine - 07.10.2009 | 15:13   (odpovědět)

Ten Z(tkův) specialista lepí dohromady pravdu, svý názory (samozřejmě že je považuje za jedinou pravdu ve vesmíru a ani nenaznačí že to jsou pouze názory) a tvrdou demagogii. Na to se dá říci jen SMILE

charles - 07.10.2009 | 14:38   (odpovědět)

k tým stránkam,je jasné že tam len niekto chcel povedať svoj názor,tak mu ho nebudem brať,ale je blbosť ak sa tým niekto nechá ovplyvniť...

f - 07.10.2009 | 13:32   (odpovědět)

To Romla: na blizzconu byli totiz hodne zvz a tak se pouzivaji jen tydle jednotky... jinak treba zvt tam by pouzili mnohem vic jednotek.

Ultramarine - 06.10.2009 | 23:33   (odpovědět)

Myslim, že Romlovy "data" seděj líp než to, co sem napsal poprvé. Nejistota ale platí u všech eventualit.

Ultramarine - 06.10.2009 | 23:27   (odpovědět)

Matrixxxl: Nesmíš věřit všemu, co někdo napíše na internet, nota bene na stránky, co nejsou oficiální. A čekat, že blizard dodrží něco co vysloveně neslíbil, je čirá fantasie. Nevím jak ty, ale já nikde na blizárdích stránkách žádnej datum ve spojení s betou, nebo sc2 neviděl.

Romla - 06.10.2009 | 23:22   (odpovědět)

Myslím, že beta je stále ještě plánovaná na tento rok. Jestli opravdu začne to nevím, ale ještě jsem nikde nečetl, že by to už přesunuli až na další... A samotná hra by měla vyjít tak 4-6 měsíců po startu bety - ale spíš bych tipoval těch 6.

Romla - 06.10.2009 | 23:15   (odpovědět)

To z: Je to přesně jak píšeš, v něčem má Avdonin pravdu, ale celkově jsou oba články hrozně jednostranné a neobjektivní. S tím ani nemá cenu nějak polemizovat.

P. S. Opravdu jsi ty články našel jenom náhodou?

MATRIXXXL - 06.10.2009 | 23:07   (odpovědět)

no tak to je pak bída, nemam slov tet sem cetl ty clanky co tu pridal z. ne to není bída, to je demence.

Ultramarine - 06.10.2009 | 23:07   (odpovědět)

Beta (snad) na začátek dalšího roku. Hra (snad) zhruba 3 měsíce na to. Spíš ale dýl.
Z: .
Romla: Buď tak, nebo bitku na ostrovech bez mostů. Viděli bychom letce. F: Některý bitky byly skoro vyrovnaný. Já bych si ani na ty ostatní hráče zatim netroufal. Prohráli, ale nikdo z nich se nedal snadno. Thor. V (tomhle) 2v2 právě ano. V žádnym battlereportu (řek bych) ne. Za posledních víc než 6 měsíců si nepamatuju, že by byl někde k vidění v akci (když nepočítám občasné screenshoty).

mauriicio - 06.10.2009 | 22:53   (odpovědět)

To MATRIXXXL: Bohužel, Blizzard neoslovuje lidi jako jsi ty. Nevím, jaké "datumy" by podle tebe měli stále platit, možná jen v srpnu očekáváme Blizzcon.
Blizzard se hodně točí kolem komunity (určitě víc, jak leckterá jiná firma), a vyhlášení nějakého data (br, beta, SC2) by způsobylo vymření všech fanstránek až do daného data - opravdu by jste sem chodili den co den (nebo častěji), kdyby jste věděli, že br bude 20.10., beta 1.12., a hra 1.7.?

MATRIXXXL - 06.10.2009 | 22:31   (odpovědět)

muže mi někdo napsat jak to vypada z vívojem hry? myslím jestli furt plati stejny datumy a kde je beta . proste nekdo kdo v tom ma prehled. ja tu moc nechodil a komenatama se mi probírat nechce. tak povidejte at sem v obraze. protoze už mě to totalně sere , čekam na to desetiletí, predem dik

z - 06.10.2009 | 22:07   (odpovědět)

Náhodou sem našel celkem tvrdý články o sc2 (http://www.sc.sosgames.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=134) a (http://www.sc.sosgames.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=135) obzvlášť ten druhej je docela zlej . Sice v něčem (ale rozhodně ne ve všem) mají pravdu (ale chtělo by to víc relevance a odkazy) ale ten slovník

Romla - 06.10.2009 | 19:48   (odpovědět)

No jak jsem tak zkoukl pár replayů SC1 z Blizzconu, tak bych řekl, že by to spíš chtělo někoho, kdo to moc neumí, protože profíci jsou strašní rusheři a po pár minutách je vždycky konec. Navíc používali téměř výhradně jenom tři jednotky: nejprve zerglingy a pak mutalisky a scourge. Takže spíš nějaký dřeva než Kima nebo nějakou no rush mapu, ale možná to taky Blizzard dělá schválně, protože nechce ukázat všechny jednotky v akci před betou...

f - 06.10.2009 | 19:38   (odpovědět)

spis ostatni hraji hovno tak bych to rekl .. a on je jeddinej co trosku vii

jinak thor v 2v2 byl

Ultramarine - 06.10.2009 | 19:23   (odpovědět)

Pravda, pravda Mkaxi.

Mkax - 06.10.2009 | 19:14   (odpovědět)

Nemusi dosazovat jiny hrace, staci jim vysvetlit co a v jakych situacich maji ukazat.

Ultramarine - 06.10.2009 | 19:07   (odpovědět)

Kim má holt štěstí a umí. V součastnosti to může být nejlepší hráč sc2 na světě (páč jich je zatim pár stovek). F: Zatim sme myslim thora v BR neviděli, ale je pravda, že za proty a obzvlášť zergy sme nic na vyššim tieru, co by předtím neukázali, neviděli. Mají ale další BR, aby to zkusili napravit.

charles - 06.10.2009 | 18:51   (odpovědět)

To Ultramarine: to ma už na tých hrách štve,nezáleží na tom aké národy hrajú,proste Kim vždy vyhrá

f - 06.10.2009 | 18:46   (odpovědět)

ty dva v dva byli pekne o nicem. jen zakladni jednotky

meli by tam posadit naky dva hrace co to trosku umi hrat a aby to poradne rozjeli

Ultramarine - 06.10.2009 | 15:24   (odpovědět)

O ničem takovym nemluvili, ale já myslel spíš nový verze jednotek (thor s protizemníma raketama třeba), mechanismy a bitku. Počet hráčů bude nejspíš klasika - 2. A nezapomeňte vsadit na Kima.

muta - 06.10.2009 | 15:08   (odpovědět)

ten BR bude 2v2?

Ultramarine - 06.10.2009 | 10:15   (odpovědět)

Jednou za čtvrt roku je stále lepší, než jednou ročně. Navíc ten 2v2 gameplay byl dost dobrej a ukázal to, co by se v tom BRku stejně objevilo.

killer.exe - 06.10.2009 | 07:35   (odpovědět)

mg battle report furt v nedohlednu

z - 02.10.2009 | 23:21   (odpovědět)

Tak sem zas něco (tentokrát pro změnu ke struktuře blizzardu) našel ale nic jednoznačnýho to neni (http://www.gamasutra.com/view/feature/1885/the_state_of_blizzards_union_.php?page=5)

Romla - 02.10.2009 | 17:28   (odpovědět)

To z: World of Warcraft v tom grafu uživatelů MMO vypadá opravdu dominantně. Taky se zdá, že Lineage 1 a 2 jsou sví vlastní největší protivníci, kteří si vzájemně překáží...

Ultramarine - 02.10.2009 | 16:10   (odpovědět)

Jestli jsem tu encyklopedii dobře pochopil, tak maj 3 části. 1-(modrá)Jednoznačně potvrzené info z her, nejlépe i z knih. 2-(to píšou bíle)Je to, co podle jejich názoru dává dobrej smysl a (většinou) je to podložené náznakama v knihách, nebo některejch "menších" zdrojích. 3-sem patří to kouření. Tahle část je v jejich hlavní stránce nadepsaná sranda, takže se to nesnažej vydávat za vážný info, i když i v tomhle nekecaj. KAŽDEJ, kdo kdy ve filmečku kouřil byl následně blizádrem dost krvavě odbouchnutej (takže se samozřejmě bojím o Tychuse a doufám že Raynorovi stačí pití).

z - 02.10.2009 | 15:32   (odpovědět)

''Kouření škodí zdraví'' to už trochu přehání (jj pochopil sem omezení vážnosti a logiky kvůli zábavnosti a smyslu). Encyklopedie pěkná ale nemam moc rád jak míchají výmysly do faktů (sice to barevně vyznačí ale mohli by enc. rozdělit na 2 části už v hlavnim menu na pitomosti pro legraci a fakta nebo dát možnost přepínání nadsázka/oficiální věci a nemíchat to dohromady, připadá mi to rušivý)

z - 02.10.2009 | 15:19   (odpovědět)

Ultramarine: Hmm z mobilu to asi může bejt jinej mechanizmus nvm. Tady sou lidi docela v pohodě a kritika mi nevadí jestli je trošku rozumná a neomezuje se jenom na nadávky (btw dokonce i f se změnil dřív: ''všichni ste jenom banda teplejch kretenů'' teď v quickboxu-teda jestli je to ten samej- ''sorry za zmatek'' to je fajn)

Jinak (komu nevadí angličtina) našel sem zajímavou statistiku mmo (http://www.mmogchart.com/Chart1.html), test hráčskýho typu v mmo (http://www.nickyee.com/daedalus/assess/mot_survey1.php), a motivaci lidí pro hraní mmo (http://www.xeodesign.com/whyweplaygames.html) kdo se trošku zajímá o mmo doporučuju. Eště by to chtělo najít zaměstnanost na vývoji sc2

Kdyby ta hra vyšla hned tak by sme ani neměli čas se tu vykecávat a řešit tu všecko možný, začínam mít pocit že jestli takhle blizz plánoval průběžnym zpožďovánim vývoje zvýšit průměrnou znalost a zájem lidí o svět sc tak asi zas tak blbej nebude

Jinak encyklopedii už sem začal číst ale radši mam starcraft wiki (http://starcraft.incgamers.com/wiki/Main_Page) a (http://starcraft.wikia.com/wiki/StarCraft_Wiki), no snad mi to konečně začne dávat smysl, blizz by přece uplnou kravinu neudělal. (omg čim se lidi baví když čekají x++ let na vydání )

Romla - 02.10.2009 | 15:00   (odpovědět)

To z: Na čtení encyklopedie máš času dost, SC2 hned tak nevyjde. Jinak si myslím, že ta encyklopedie je pěkně napsaná a autoři si s tím dali práci. Co je ve hře se prostě nesmí brát doslovně, protože je tam spousta zjednodušení a úprav, aby to byla zábava hrát. Proto třeba pár mariňáků ve hře sejme Battlecruiser, aby se veškerá pěchota po postavení bitevních lodí nestala úplně zbytečnou. Kvůli balancu a zábavnosti jsou charakteristiky jednotek upravené a nemůžou se odvozovat přímo z gameplaye. Na to jsou dobré zdroje spíš renderované filmečky, manuál, knížky atp. A všechno tohle je myslím shrnuté v encyklopedii:
http://encyklopedie.starcraftcz.com/other/smoking

Ultramarine - 02.10.2009 | 14:48   (odpovědět)

Z: Píšu z t-mobiláckýho mobilu (samotnýho, bec kompu) z opery. Číhni na ní. Je nejen zajímavá a dobře udělaná, ale i ti pomůže utřídit myšlenky o scwersu. Jinak když tu napíšu, že myslim že je nějáká věc jinak, neni to nikdy namířený proti nikomu (včetně tebe). Snažim se nenadávat, nikoho netočit, ani nenaznačovat nic o tom jak je kdo chytrej, pokud ten někdo nezačal tvrdě dloubat. Pak, na druhou stranu, mívám tendenci bejt ten nejsžíravější a nejhnusnější parchatn na postu, i když se pořád snažim nenadávat.

z - 02.10.2009 | 14:15   (odpovědět)

Romla: No chtělo by to ňákej relevantní zdroj kerej by nám konečně spolehlivě řek kolik lidí na tom fakt dělá protože teď si vo tom každej myslí něco uplně jinýho (jak typický pro sc2 ).

Jak Ultramarine posílá komentáře to fakt netušim ale z PC přes O2 adsl prohlížeč Opera je to tak jak sem psal ( a kdyby si někdo udělal čas a měl chuť s tim experimentovat víc a zveřejnit to tu taky by nevadilo )

Přes víkend se pokusim probrat starcraft encyklopedii páč v tom mam čim dál větší bordel a když sem psal čemu sem věřil a co mi dávalo smysl tak mi tu lidi (obzvlášť ty a Ultramarine) dost věcí celkem logicky vyvraceli tak teď nevim jak je to dovopravdy

Ultramarine - 02.10.2009 | 14:08   (odpovědět)

Jo, z mobilu. Sice nikdy nemačkám 2x odeslat, nebo nedej bože píšu 2x, ale taky se mi to začne mlýt po zmáčknutí "odeslat, zpět na aktualitu".

Ultramarine - 02.10.2009 | 14:07   (odpovědět)

Jo, z mobilu. Sice nikdy nemačkám 2x odeslat, nebo nedej bože píšu 2x, ale taky se mi to začne mlýt po zmáčknutí "odeslat, zpět na aktualitu".

Ultramarine - 02.10.2009 | 14:06   (odpovědět)

Jo, z mobilu. Sice nikdy nemačkám 2x odeslat, nebo nedej bože píšu 2x, ale taky se mi to začne mlýt po zmáčknutí "odeslat, zpět na aktualitu".

Romla - 02.10.2009 | 13:52   (odpovědět)

To z: Myslím, že Ultramarine píše z mobilu nebo tak něco??

Romla - 02.10.2009 | 13:51   (odpovědět)

No 8-10 lidí by SC2 nejspíš nedodělalo ani za 20 let, já jsem zase myslím někde četl, že v týmu dělajícím výhradně na SC2 je tak 40 lidí a pak na něm samozřejmě dělají desítky lidí z různých oddělení jako je tvorba renderovaných filmů atp., kteří se nezabývají pouze SC2, ale i jinými hrami a projekty.

z - 02.10.2009 | 13:49   (odpovědět)

Ultramarine: Aha už vim proč se ti to píše 2x když napíšeš comment tak ti to ukáže ''komentář byl úspěšně přidán'' ale když dáš ''zpět na novinku'' tak se ti v komentářích nezobrazí tak ho napíšeš a pošleš znova tak je tam ve skutečnosti 2x (ale ty ho myslim uvidíš až podruhýa to jenom jednou a voba uvidíš teprv až když zavřeš stránku a zadáš ji do vyhledávače znova, tlačítko ''zpět'' funguje jako undo a ne jako refresh aspoň by to tak tomu odpovídalo) Na přesnější výsledky by to chtělo víc experimentování s mechanikou stránek.

z - 02.10.2009 | 13:43   (odpovědět)

přes 100 to by bylo fajn, já sem zase někde čet že 8-10, to mi připadalo už tehdy málo ale jinou informaci o velikosti sc2 týmu sem nesehnal (ale zase by to odpovídalo délce vývoje ) podle toho sem si kdysi spočet podle počtu polygonů na jednotku (prej několik set už si to přesně nepamatuju) že jedna jednotka by jim trvala zhruba měsíc Ale se stovkou lidí by se to aspoň může posunout trochu dál.

z - 02.10.2009 | 13:43   (odpovědět)

přes 100 to by bylo fajn, já sem zase někde čet že 8-10, to mi připadalo už tehdy málo ale jinou informaci o velikosti sc2 týmu sem nesehnal (ale zase by to odpovídalo délce vývoje ) podle toho sem si kdysi spočet podle počtu polygonů na jednotku (prej několik set už si to přesně nepamatuju) že jedna jednotka by jim trvala zhruba měsíc Ale se stovkou lidí by se to aspoň může posunout trochu dál.

Ultramarine - 02.10.2009 | 13:15   (odpovědět)

Neřek bych přímo malej, (mělo by jich být přes 100, co jsem slyšel) ale jak jsi psal, na všechno maj týmy. Jediný co, tak mezi nima občas můžou podle potřeby přesunout ty nejlepší z nejlepších kvůli nápadům a přístupu k práci.

Ultramarine - 02.10.2009 | 13:15   (odpovědět)

Neřek bych přímo malej, (mělo by jich být přes 100, co jsem slyšel) ale jak jsi psal, na všechno maj týmy. Jediný co, tak mezi nima občas můžou podle potřeby přesunout ty nejlepší z nejlepších kvůli nápadům a přístupu k práci.

z - 02.10.2009 | 13:01   (odpovědět)

jj včera sem tam byl no je na tom konečně vidět vysokej standard blizzardu ale měli to udělat už dávno. Je pravda že by se mi serióznější styl líbil víc ale zase je to herní a zábavní společnost, ne vědecká.

Blizz má přece různý týmy lidí, jedna skupina vyvíjí sc, druhá wow, třetí web a neni přece pravda že když se rozhodnou dělat web tak na něj naženou všechny lidi ze sc a až bude hotovej tak je vrátí zpátky (nebo že by jo? snad ne, dyť přece blizz může najmout kdykoliv kolik lidí chce na co chce, tam pude dělat skoro každej komu to nabídnou už jenom za ty prachy no a že sc2 dělá malej tým to je kvůli tomu že na tvorbu kvalitního produktu je lepší mít jenom dobrý lidi i když by jich mělo bejt míň než obrovskou bandu pitomců)

Ultramarine - 02.10.2009 | 11:47   (odpovědět)

. Velmi povedené.

Debil - 02.10.2009 | 10:41   (odpovědět)

Kdyby radeji misto toho delali starcraft 2

Ultramarine - 02.10.2009 | 09:22   (odpovědět)

Kostěj: Tipuju, že dýl jak zejtra to nebude

Kostěj Nesmrtelný - 02.10.2009 | 08:45   (odpovědět)

K tématu: vypadá to parádně, o tom žádná, ale já dávám přednost střízlivějším prezentacím. Tenhle módní přeflashovanej, lesklej a vyleštěnej styl mi moc nesedí. Obecně, ne jenom tady

Kostěj - 02.10.2009 | 08:41   (odpovědět)

Chce se někdo vsadit, kdy přijde první debil co spustí ohranou píseň na téma: "kdyby radši místo toho..."?

G°ÐF@th€® - 02.10.2009 | 00:33   (odpovědět)

vypada to pěkně , nadherne animace , akorad ty arthasovy vlasy jak se hybou jak by tam měl chobotnici

Romla - 01.10.2009 | 23:56   (odpovědět)

Super, mně se líbí hodně, i ten Warcraft 2 už tam je:
http://us.blizzard.com/en-us/games/legacy/
Taky se mi líbí Error 404:
http://us.blizzard.com/error/

Ultramarine - 01.10.2009 | 23:40   (odpovědět)

Jo, to sedlo . Ale u mě je to tim, že jediná ofiko blizárdí stránka co navštěvuju je sc2. Hrál jsem všechno z rts světů blizárdu co šlo, ale líbili se mi jen w3 a sc-cokoliv. Skutečnej kabrňák bych byl, kdybych si pamatoval něco, co jsem nikdy neviděl.

Mara - 01.10.2009 | 23:15   (odpovědět)

Ultramarine
tak to jsi kabrnak. Ja na Blizzard chodim kazdy druhy den a nove stranky jsou nadherny. Velke fotky a animace = mnam, mnam. Pouze mi chyby archiv starsich her. Napr jsem nenasel Warcraft 2 atd.

Ultramarine - 01.10.2009 | 22:34   (odpovědět)

Mě se líbí, ale nepamatuju si předchozí.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.