StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Battle Report 4 již ve fázi lokalizace

27.09.2009 | 13:12 - Jata

Ještě začátkem srpna jsme se z úst Xordiah, naší evropské komunitní manažerky, dozvěděli, že další, v pořadí tedy čtvrtý, Battle Report můžeme očekávat nejdříve až v průběhu září. Září je téměř za námi a komentovaný zápas stále nikde, což vyvolalo rozruch nejen mezi CZ/SK fanoušky. Blizzard skrze svůj účet na Twitteru ale potvrdil, že jsou již téměř u konce s jeho přípravou:

 

Čtvrtý Battle Report je nyní ve fázi lokalizace, což znamená, že ho překládáme do všech námi podporovaných jazyků.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 28.09.2009 | 22:04   (odpovědět)

Ano. I když většina ostatních tu postuje vcelku srozumitelně. Ale až se budem znát líp, třeba já nebudu zmatenej a ty odhadneš jak to bude vypadat napsaný. Doufám, že jo a těšim se na to u nás obou.

Ultramarine - 28.09.2009 | 22:03   (odpovědět)

Ano. I když většina ostatních tu postuje vcelku srozumitelně. Ale až se budem znát líp, třeba já nebudu zmatenej a ty odhadneš jak to bude vypadat napsaný. Doufám, že jo a těšim se na to u nás obou.

z - 28.09.2009 | 21:54   (odpovědět)

jj nedorozumění je hrozná věc

Ultramarine - 28.09.2009 | 21:44   (odpovědět)

Ok. V tom případě ha ha. (vidíš, taky neni jasný jestli to je sarkazmus, nebo humor).

z - 28.09.2009 | 21:31   (odpovědět)

Ultramarine: Já sem si dělal legraci aby se to tu trochu voživilo, nevšim sis? Proboha to je přece jasný že takhle vážně se to nedá brát nadsadil sem aby se tu trochu vodlehčila atmosféra, už se tu schylovalo k flamu.
Když si to přečteš tak je snad jasný že sem to nemyslel všecko vážně, dělam si srandu vážně bysem přece tak neprokazatelný věci netvrdil to byla jenom parodie na skalní fanoušky kerý to chtějí koupit za každou cenu a blizz je pro ně svatej a neomylnej

Ultramarine - 28.09.2009 | 21:14   (odpovědět)

Z: Ghost je zatim jen "u ledu", takže komplet mrtvej neni. Jestli jsi viděl, co jde udělat s sc2 z moderskýho hlediska, tak víš, že jeden mod tu hru může předělat na fps z pohledu 3tí, nebo první osoby, která jako by sc ghost z oka vypadla.

Ultramarine - 28.09.2009 | 21:03   (odpovědět)

Z: Je mi líto, že to vidíš takhle, ale v něčem zbytečně přeháníš. Osobní údaje, ani pravidelnou platbu za singl po tobě starej nechtěl a novej nejspíš taky chtít nebude. 1 screen za rok? Když to porovnám s falloutem 3 ve stejnym stádiu (a skoro stejnou legií fanů), tak u něj bylo po celou dobu vývoje 20 screenů, 1 teaser a 1 gameplay. Nevim jak ty, ale já mám na hdd asi 10 dobrejch cinematixů, na netu se daj zahlídnout desítky gameplayů, 4tej batlreport je na spadnutí, obrázky jednotek všech armád jsou venku, stejně jako životopisy hrdinů, hystorie frakcí a vývoje jednotek (uznávám, tohle není už aktuální, ale z asi půlky ještě nekecaj), náplň prvních 10 misí singlu, interfejs mezi misemi na "hyperionu", menší info o tom jak budou vypadat možnosti bn2, přez stovku jen "oficiálních" screenů a i takový nevýdělečný věci jako komix kontesty, dohadování s komunitou o schopnostech jednotek a hodně dalších prodělečnejch činností. Výhodou ostatních her, jejichž jména tu padla bylo, že většinou nemusely "dostát jménu firmy" (tj. Když byly ve vývoji, nikdo od nich v porovnání s sc2 nic nečekal). Nechci říct, že blizard posvěcuje svými kroky zemi kudy kráčí, ale že většina lidí se tu na tu hru těší, protože je zajímá a myslí že má potenciál stát se obdivuhodnou. "Těšit" se na ní proto, abys zjistil co na ní všichni viděj a moh si pak následně ulevit, žes měl pravdu a za těch x let vývoje to fakt nestojí, zní tak, jakoby jsi neznal význam slova "těšit se" a používal ho místo slovního spojení "vyhlížet netrpělivě příležitost k schadenfreude a kritice za jakoukoliv cenu". Dokud hra není venku, nemá cenu se hádat, jestli bude tak super dobrá, průměrná, nebo propadák (i když blizard žádnej takovej nikdy neudělal).

z - 28.09.2009 | 19:36   (odpovědět)

No za pár let uvidíme co se nám pokusí nacpat (ale pozor, 2012 prej má bejt konec světa tak ať máknou), já to snad nakonec vopravdu koupim jenom abych poznal kvůli čemu se tak blblo.

Zatim buďme rádi že dostaneme každej rok novej screenshot (a jak sou hezky barevný, až zestárnu a budu blbě vidět tak se to určitě bude hodit, takže si s vydáním klidně můžou dát na čas), za takovou kvalitu mají právo chtít měsíční poplatek za singl (a všechny osobní údaje a podíl z platu k tomu, ta kvalita za to stojí) a komu se to nelíbí ať si skusí udělat vlastní hru a teprv potom ať kritizuje.

Eště by mohli zařídit že sc2 pude spustit jenom na originální verzi windows (a žádný linux, to je systém pro hackery a to se blizzardu nelíbí, proto sou za linux autobany i z wowka) a že na kompu sc2 smaže ostatní hry (žádná lepší než sc2 stejně nemůže existovat), samozřejmě to bude v licenčních podmínkách při instalaci a při tom se ukáže zerg jak je žere.

A kdo se nedostaví v určenej termín na blizzcon, tomu se jeho hra automaticky smaže, blizzcon je přece to nejlepší na planetě a smysl života každýho fanouška, lepšim způsobem by člověk stejně strávit čas nemoh a život si sami líp stejně nezorganisujete . A nejvěrnější fanoušek bude smět potom v Anaheimu mejt záchody s blizzardím logem.

A prosím nerušte účet na battle netu, rozpláčete scvčko a my si vás najdeme (všechno o vás ste nám napsali tak se divte)

A každá sběratelská edice bude mít šanci 1:100 000 že bude mít osobní vlastnoruční podpis samotnýho Dustina, no nekupte to dyť ten inkoust do kopírky je hrozně drahej a zaplatit ho někdo musí.

Všechny ty řeči co sme kvůli tomu nadělali sou už teď zajímavější než bude ta hra , škoda že vodepsali ghost, ten bych snad radši než rts.

muta - 28.09.2009 | 18:10   (odpovědět)

ti co si tady stezuji brecite jak male decka, ani nevitez jakeho duvodu jsou ty problemy

Romla - 28.09.2009 | 17:47   (odpovědět)

To Martin: No právě, Blizzard si může dovolit vyvíjet hru sedm let a to taky o něčem vypovídá... Jinak samozřejmě neznám vývojové doby všech těch her, ale řekl bych, že třeba čtyři až pět let nebude žádná velká výjimka a musíš taky zahrnovat počty lidí, které na tom dělaly a složitost té hry, akční střílečky se se složitostí SC2 dají jen velmi těžko srovnávat.

Prostě a jednoduše: furt tady brečet nad tím, že to ještě nevydali, nemá žádný smysl. Až to bude tak to bude. A bude to stát za to. O tom jsem přesvědčen.

Ultramarine - 28.09.2009 | 17:44   (odpovědět)

Martin: A kolik z nich utáhlo svým příběhem tolik knih, stalo se národním sportem a vydrželo v záři reflektorů přez 10 let? Øek bych, že většina lidí je tu vzhůru, takže je nemusíš zkoušet "zobudit".

Martin - 28.09.2009 | 17:14   (odpovědět)

To charles: prepac starcraft 2 je najlepsia hra ktoru kdo kedy urobi a urobil a 7 rokov je uplne super cas sa zobud chlapce. Fear1 a 2, NWN2,Crysis, CoD4, GranTurismo, Mafia 1 a 2, Assasins Creed, HalfLife2, Gothic 2. Vsetky hry patria medzi to najlepsie vo svojom zanre (niektore budu) a ani jedna sa nerobila 7 rokov, alebo ano? Ale samozrejme ze blizzard moze hru vydavat aj 15rokov to je ich problem, ja to len komentujem...

protossove-borci - 28.09.2009 | 15:49   (odpovědět)

nevim jestli nekdo postoval, ale na sclegacy.com mate 2 dvojhry, z blizzconu, kdo jeste nevidel.

Romla - 28.09.2009 | 15:24   (odpovědět)

To majkom: Tak ty problémy s bnetem znějí vážně, ale já jsem spíš reagoval na to, že vytýkat Blizzu každou prkotinu, jako málo infa v září a žádné informace o termínu vydání mi přijde dost zbytečné.

Nakonec Blizzard vyhlásil, že betu se snaží nastartovat do konce roku, tak si každý může snadno spočítat, že vydání SC2 se plánuje asi na druhý kvartál 2010. Jestli to v tu dobu vyjde už je jiná záležitost, ale nemá cenu to ohlašovat dopředu, když zatím neví, jestli to stihnou.

majkom - 28.09.2009 | 15:07   (odpovědět)

to charles: viz. Romla... momentalne skratka na to blizz kasle..

obecne nechapem, o co Vam ide. Ano, blizz robi dobre hry, ale slepo si zatvarat oci nad chybami?

Romla - 28.09.2009 | 15:03   (odpovědět)

To charles: majkom asi myslel, že momentálně jsou nepoužitelné (pokud má bnet takové problémy), pak se mu samozřejmě nedivím, že je naštvaný, ale tady s tím nic nenaděláme... Musím se přiznat, že sám o těch problémech s bnetem nic nevím, protože MP nehraju.

charles - 28.09.2009 | 14:56   (odpovědět)

majkom : nepoužitelné?kolko času svojho života si strávil hraním starcraftu a kolko napríklad hraním NHL2006?

charles - 28.09.2009 | 14:54   (odpovědět)

Martin : "a sc2 je len dalsia hra ktorych vychadza kazdorocne kopa (lepsich ci horsich)"...tak chcem vidieť tú každoročnú kopu hier na úrovni starcraftu...

mi to občas pripadá,že prvýkrát v živote sledujete vývoj nejakej hry tak ste uplne prekvapení,že tu nemáte každý deň pripravené video,10 screenov+dlhý rozhovor k tomu s každým jedným vývojárom...o máloktorej hre vo vývoji (ak vlastne nejaká taká bola) sa dalo dozvedieť tolko ako teraz o starcrafte a ajtak ste skalamaní,že nič nerobia...ich práca nie je robiť videá a rozhovory,ale vyvíjať hru...a s Romlom jak vždy súhlasím tiež ma vie naštvať,ked má niekto ohromné reči a pritom o tom nič nevie....

majkom - 28.09.2009 | 14:42   (odpovědět)

to SAS: ) takze este raz, D2 ladder, mrtvy uz pol roka, bliz sa neunuva ani podat info kedy bude oziveny, SC 1 btnet, uplne odpisany, neni pomaly hra kedy nepadne spojenie... staci?

skratka ma ako cloveka, co si od nich tie hry kupil stve, ked su nepouzitelne, to je snad dovod na to byt nastvany

Ultramarine - 28.09.2009 | 12:44   (odpovědět)

Dalším důvodem, proč bych se nedivil, že jsou datáče na wow tak často venku bude poměr zisků proti jiným hrám. Zlatonosnou husu budeš obstarávat taky s větší péčí než ty ostatní, i když i z těch chováš šampiónky. Ale i u těch datáčů nebyl NIKDY countdown, protože termín (i u nich) byl: "Až to bude hotové."

Romla - 28.09.2009 | 12:19   (odpovědět)

To SAS: Taky už mě tyhle debaty nebaví, přijde mi to úplně zbytečné, neřeknu sem tam nějaká narážka, ale jak se tady pořád opakuje: "Ježiš, ti zlí a líní Blizzardi zase tento měsíc nevydali žádné info, to je ale hnusná firma", to už mě fakt irituje, proto sorry za některé mé trochu podrážděné reakce.

Pokud máte někdo problémy s battle.netem, tak to je jiná věc, ale tady to asi stejně nevyřešíme. Nejspíš to bude kvůli tomu novému, který má nahradit ten starý a to z technického hlediska nemusí být bez problémů. Ale tady to stejně nemá cenu řešit, to spíš na Blizzardím supportu...

SAS - 28.09.2009 | 12:12   (odpovědět)

To majkom: Blizzard ignoruje komunitu ? Otevři oči. Jen z jejich dobré vůle podávají informace, odpovídají na dotazy atp. Klidně by nemuseli napsat ani popel, jenomže se na tento "nadstandart" v podobě informací již někteří tak zvykli, že když mají kupříkladu spoustu práce a málo času na komunitu, tak začnou nedočkavci brečet, že jim někdo sebral lízátko.

Romla - 28.09.2009 | 11:28   (odpovědět)

*na ně

Romla - 28.09.2009 | 11:26   (odpovědět)

To Martin: Nevím kolik přesně trvá vývoj operačního systému, ale přečti si například tento článek:
http://computerworld.cz/vyvoj/windows-7-na-jejich-vyvoji-pracuje-2500-expertu-microsoftu-701
Kdyby na Windows 7 pracovalo do 100 lidí jako je tomu u SC2, tak bychom na něj nespíš čekali mnoho desítek (ne-li stovek) let...

Romla - 28.09.2009 | 11:16   (odpovědět)

To z: Možná to bude to tím, že WOW mají na rozdíl od SC2 už hotový. Dělat datadisk a úplně novou hru je obrovský rozdíl. Například EA a jejich každoročně vydávaná NHL je krásný příklad. Na té hře se každým rokem mění jenom větší či menší detaily a kostra zůstává stejná. Proto se dá vývoj mnohem snadněji odhadnout a naplánovat a je možné takovou hru vydávat každý rok jako se to děje třeba i s WOW (tam asi ne každý rok, ale aspoň pravidelně). Celková doba vývoje NHL je ale pak součtem všech těch let co NHL vychází, akorát EA vydává každý rok jakýsi meziprodukt na jejich šablonu, což jde dobře u tohoto typu hry, ale u nově budované RTS s polovičním zaměřením na profi e-sport není možné dobu vydání odhadovat přesně několik let dopředu. Až bude do vydání zbývat pár měsíců, tak se to určitě dozvíme.

Blizzard má chyby, to je jasné, ale nejdůležitější je snad výsledek. Dokud budou dodávat kvalitní produkty, tak je mi nějaké menší pochybení celkem lhostejné. Navíc bych Blizzard rozhodně neřadil do kategorie těch méně přívětivých vývojářů, ale právě naopak. Znám spousty her, u kterých člověk během vývoje vidí sotva pár screenshotů a nějaký ten trailer.

Martin - 28.09.2009 | 10:14   (odpovědět)

Super po 7 rokoch vyvoja sa mozme tesit na veci ako Battle report, juuu
To Romla: no neviem ci ty vies ako je to s vyvojom softu, ale 7 rokov sa nepracuje na operacnych systemoch... a sc2 je len dalsia hra ktorych vychadza kazdorocne kopa (lepsich ci horsich)... a tym ze to stale odkladaju tak to musia niekolko krat prekopavat pretoze su technologicky pozadu... to iste sa im stalo pri W3...

majkom - 28.09.2009 | 10:01   (odpovědět)

Ja sa zastanem z, blizzard v poslednej dobe pekne sere komunitu. Priklady? SC 2 - odkladdy... neshcopnost podat ake kolvek info, SC 1 - kaslu totalne na battlenet, caste padanie z btnetu je normalka, D 2 - najvacsi "uspech", od aprila bol slubeny patch a ladder reset, blizi sa oktober a nic, ladder je mrtvy.. krasa..
Ale inac sa na sc2 a d3 tesim.

TW - 28.09.2009 | 09:55   (odpovědět)

Třeba to bude 2vs2, to by bylo maso!

f - 28.09.2009 | 09:48   (odpovědět)

To Khenyk: neni to br4? jinak na co ti bude mirror match dyt to je stokrat min zazivny...

Khenyk - 28.09.2009 | 08:47   (odpovědět)

Za ty leta by jste uz meli vedet, ze jediny terminy, ktery Blizzard dodrzuje jsou terminy BlizzConu Kazdopadne vsichni vi, ze hra uz je hotova a brzdi ji pouze novej Battle.net.

Na 5. Battlereport se tesim a doufam, ze ukazou nejakej match co jeste nedali, tj. PvP, TvT ci ZvZ.

z - 28.09.2009 | 01:22   (odpovědět)

Romla: Fajn, v pohodě Já přece nemůžu prohlásit že blizz stojí za naprostý ..... už jenom kvůli jejich zisku ne, totálně neschopná firma přece tolik nevydělá, jenom tvrdim že mají spoustu chyb kerý by mít vážně nemuseli a je v jejich silách je odstranit kdyby trochu chtěli (peněz na to mají dost) a to mi na nich vadí (kromě dalších věcí)

Jasně že se vývoj kvalitního softwaru nedá odhadnout přesně ale ta ignorance co předvádí blizzard kerej neřekne nikdy absolutně nic přece nemá se seriózností a zájmem o zákazníky nic společnýho, nikdy ani nenaznačili jedinej termín (hnidopich by možná ňákej příklad vyšťoural ale mluvim obecně) a způsobem ''bude to až to bude'' se přece kvalitní software nevyvíjí.

Blizzard by ze sebe moh dělat pitomce kdyby vyhlásil termín a nedodržel ale mají dost prostředků aby rozumnej termín dodržet mohli takže moc neriskujou. Navíc ze sebe pitomce už dělají svým přístupem k zákazníkům, styl ''čekej až to bude, víc ti neřeknem'' (a to řadu let s několika odklady) je snad eště horší než něco slíbit a pak si jednou vyžádat pár měsíců odklad (ale přitom poskytovat průbežný info o stadiu vývoje).

Chápu že kvalita může trvat dlouho, ale blizzardí ''termíny'' by byly prostě strašný i kdyby ta hra byla zázračná. (omlouvám se za OT ale čímpak to že wow je každej rok nový a všecko vostatní trvá řadu let? Vždyť vydělají ranec na všem a wowkem ukazují že dokážou vyvíjet i rychle...)

Romla - 28.09.2009 | 00:06   (odpovědět)

To z: Ok, beru zpět, špatně jsem se vyjádřil. Přijde mi, že každá blbost je pro tebe důkazem, že Blizzard je neschopný, i když tomu je přesně naopak...

Co na tom záleží, jestli vydají 3 nebo 5 battlereportů, důležité je, že každá jejich dosud vydaná hra byla vysoce kvalitní. Takové prkotiny jako jestli vydají battlereport v září nebo říjnu na to přece nemají žádný vliv. A Blizzard samozřejmě má termíny, pokud ti to ještě nedošlo, jenom je neříká veřejně, protože kdybys něco věděl o vývoji softwaru, tak bys chápal, že délka vývoje softwaru budovaného směrem ke kvalitě se nikdy nedá dopředu odhadnout přesně a termíny se často mění. Takže by ze sebe Blizzardi pouze dělali pitomce, kdyby neustále vyhlašovali nějaké termíny a pak je rušili.

z - 27.09.2009 | 23:25   (odpovědět)

Romla: Nevadí mi všechno a všichni (kdyby mi to tu tak vadilo tak sem přece nepolezu, mysli trochu) ale třeba mi vadí že se tu řiká jak je blizzard super i přes spoustu do očí bijících závažných chyb (ty už tu byly rozebírány aspoň měsíc takže je snad opakovat nemusim, přečti si starši komentáře a nejenom moje).

Že kňouram, stěžuju si a rozebíram různý starcraftovský problémy vod toho to tu snad je ne? Jak už sem řek koho to tu nebaví rozebírat, nemusí sem chodit, já sem chodim docela rád když mam čas.

Romla - 27.09.2009 | 22:27   (odpovědět)

To z: Přijde mi, že ti vadí úplně všechno a všichni. Blizzard je prostě kvalita a tvoje neustálé kňourání na tom nic nezmění. Akorát už mě to nebaví poslouchat...

z - 27.09.2009 | 21:43   (odpovědět)

no 1) Musí jim bejt jasný že řikat ''bude až to bude'' musí lidi dost demoralizovat a demotivovat k fandění a to přece žádná firma nechce takže kdyby vážně věděli kdy tak to přece řeknou, btw strategie ''co neslíbíme nemůžeme porušit'' by odpovídala hodně slabý a nespolehlivý firmě kerá se nemůže vůbec za nic zaručit tak jestli chtějí aby si tohle vo nich lidi mysleli...

2)''překvapení náhlýho pokroku'¨ zní sice hezky ale přece jenom ta neuvěřitelná ignorance co blizz předvádí dyť ta hra byla hratelná a mohla by klidně vyjít už v létě 2008 tak jaký zázraky by s tim za dva roky navíc eště mohli nadělat?? To je dost času na vydání uplně nový kvalitní hry (to by teda překvápko fakt bylo, používat vývoj sc2 na odvedení pozornosti od jinýho tajnýho projektu a vydat voba najednou, třeba ghost nebo mmo bez ohlášení) ale to asi ne, blizz neni továrna na zázraky.

Ultramarine - 27.09.2009 | 20:38   (odpovědět)

Tohle je prostě jejich politika. "Bude to, až to bude. A jestli to umře, dáme vědět. Snad." Kouzlo je v tom, že slib, kterej nikdo nedal, nejde porušit, takže se vyhnou blamáži ala Duke Nukem Forever. Navíc to, že mlčej, může mít i ty důvody, že se pomaloučku blížej do finiše a chtěj, aby to vypadalo nejmíň o třídu líp, než co posledního pustili mezi fany.

z - 27.09.2009 | 20:17   (odpovědět)

Pravda, já s nima stejně nehnu ať mě to štve nebo ne, no ale mam vážnou obavu že mrtvýho brouka nehrajou zbytečně ale mají problém (třeba zrovna s vývojem) vo kerym by komunita fakt rači vědět neměla, řikam si proč asi nemůžou ani naznačit datum vydání
Jestli vážne voni sami nemají ani tuchu kdy by to mohlo bjt hotový to bude asi zlý, to přece každej seriózní vývojář ví snad už vod začátku aspoň zhruba...a u nich po takový době furt nic...no nevim snad to někdy vyjde.

TW - 27.09.2009 | 20:10   (odpovědět)

Buď nemaj co říct a nebo prostě nechtěj nic prozradit...

Ultramarine - 27.09.2009 | 20:03   (odpovědět)

Z: Seš zbytečně naštvanej. Kdybys měl pravdu, nemenovala by se hra sc2, ale batlereport slideshow. To, že neni nic vidět, neznamená, že se nic neděje. I když mě taky štve, že hrajou mrtvýho brouka.

f - 27.09.2009 | 19:42   (odpovědět)

doufám ze bude profi

z - 27.09.2009 | 19:27   (odpovědět)

myslel sem časovej průměr ne poslední no a kromě reportů žádnou jinou činnost nevykazujou tak je uplně jedno jestli to dělají ve volnym čase nebo to mají ve smlouvě.
Nedá se říct že reporty dělají ''navíc'' protože kromě nich nepředvádějí nic jinýho k čemu by reporty byly ''navíc''.
Jestli je vykopnou, jejich věc, ale je jasně vidět že blizzardu je jedno kolik práce jejich lidi za určitou dobu vodvedou.

charles - 27.09.2009 | 19:15   (odpovědět)

3. battle report bol na tejto stránke 19.06.2009,najprv sa nauč počítať a potom kritizuj....a dalšia vec-robiť battle reporty nie je ich povinnosť,za vec ktorú robíš navyše ťa nemôžu vykopnúť

z - 27.09.2009 | 19:00   (odpovědět)

1 report za půl roku, kdyby kdokoliv jinej vodváděl takový výsledky tak už dávno letí z firmy, školy atd.

Xelnag - 27.09.2009 | 18:43   (odpovědět)

konečně další Battle report

Romla - 27.09.2009 | 15:20   (odpovědět)

Taky by konečně mohli nahodit ty videa z Blizzconu nebo aspoň změnit popis TBA na NEVER.

Ultramarine - 27.09.2009 | 14:33   (odpovědět)

Taky mě to potěšilo, i když bych si klidně ještě pokecal o warhammeru 40 000. I když nechápu co je špatnýho na angličtině v batlreportu.

Jata [ redakce ] - 27.09.2009 | 13:47   (odpovědět)

Ano, všechny BR (stejně jako BlizzCasty) jsou překládany, respektive jejich přepisy, do oficiálních Blizzardích jazyků, mez nimiž je samozřejmě i korejština.

Jerenimo - 27.09.2009 | 13:39   (odpovědět)

Huráááá ! Už dlouho bylo sucho.

Frost-Dragon - 27.09.2009 | 13:19   (odpovědět)

konečně .. a co že takovy slavy okolo lokalizace ? to sou všechny BR lokalizovany treba aji v korejštině ? treba to bude neco vic a mohli by rovnou pustit aji tu betu

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.