StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Screenshoty a gameplay video z kampaně

17.08.2009 | 09:00 - Jata

Jak již naznačoval Dustin Browder v jednom z rozhovorů pro některý zahraniční magazín, v červenci se konala v kalifornském Irvinu akce pro tisk a média. Přestože jsme se přímo neúčastnili, po domluvě z Blizzardem a vyřízení potřebných formalit jsme získali možnost dostat informace, zejména screenshoty a video, v předstihu od našich kolegů ze StarCraftWire.net, abychom vám vše mohli jako ostatní přinést přesně v čas ukončení embarga.

 

I když jsme dostali dopředu jen obrázky a video, myslím si, že to za tu práci určitě stálo a vy se nyní můžete pokochat 16 screenshoty ze singleplayerové kampaně, na nichž nechybí i již jednou zmiňované vyřazené jednotky z multiplayeru, jako třeba Medic.

 

 
 

 

Gameplay video je zhruba 4minutový sestřih záběrů z kampaně, pro větší pohodlí jsme ho doplnili i o české titulky. Video doporučujeme stáhnout (181 MB) + (titulky) nebo alespoň přehrávat v celoobrazovkovém režimu.

 

This text will be replaced

 

Včera český Eurogamer vydal své preview na hru. Přestože bychom od takovéhoto serveru čekali, třeba nějaké exkluzivnější informace, nějaké poodhalení, opak je bohužel pravdou a nic nového se v podstatě nedozvídáme.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Telcontar - 07.10.2009 | 20:08   (odpovědět)

WC3 bez tech hran by nebylo WC3...

strýko fenster - 18.08.2009 | 17:57   (odpovědět)

To Lurker: WC3 hnusí graficky, ale hratelnostně je OK

Lurker - 18.08.2009 | 17:13   (odpovědět)

To SAS: nikde sem to nečetl, jen že by mě absence AA u blizzu nijak moc nepřekvapila, jejich hry nikdy nepatřili technickým zpracováním a HW náročností na špici - není to jejich záměr.
To strýko fenster: tvůj první dojem z WC3 mě pobavil a uznávám, že i tak se na to dalo koukat, jen si říkám jesi si vůbec fanda blizzu? WC3 se ti hnusí a zdá se že momentálně i SC2 ti není vzhledově po chuti
To Jerenimo: Snad máš pravdu

strýko fenster - 18.08.2009 | 17:11   (odpovědět)

To Jerenimo: určo to musí mít...jen doufám, že havně blizárd nezblbne po vzoru CaC, cpát do RTS 30FPS

Jerenimo - 18.08.2009 | 17:02   (odpovědět)

Ale no tak lidi ! Přece mě tady nechcete tvrdit, že SC2 nebude mít vyhlazovaní textur (AA), které je dávno standartem. Něco takového tvrdit je uhozený a nahlavu. Hmmm... nad tím zůstává vážně rozum stát

strýko fenster - 18.08.2009 | 16:45   (odpovědět)

To Lurker: jenže sám blizárd řekl, že hra bude na MAX detaily opravdu hodně náročná a když si vzpomenu na nový warhammer, který je i s pár jednotkami dost náročný, tak to bude asi zvěrstvo - takže by potom tvé přirovnání ohledně snižování detailů už ztrácelo na efektivnosti...s tím WC3 to byl příklad toho, že se tato firma optimalizací už příliš nezabývá - mimochodem, když já jsem viděl WC3 prvně, tak jediný co jsem si řekl: co to je za ultra kreslenou a hranatou hru?

SAS - 18.08.2009 | 16:10   (odpovědět)

To Lurker: Srovnávat s TW nemohu, protože celá tato série se mi nějak vyhla.
Zajímavé. Jak jsi přišel na to, že SC2 AA neumí ?? Psal o tom Blizzard někde ?

Lurker - 18.08.2009 | 15:38   (odpovědět)

To strýko fenster: s tím on/off máš sice pravdu, ale aby to zas nebylo jak když vyšlo crysis, taky si každej nemusel dávat high, neřkuli very high, ale stejně to lidi dělali, a pak řvali jak je to blbě optimalizovaný, když to pak chudáci z cryteku přejmenovali na enthusiast tak už bylo drobet pozdě, pověst nehorázně náročný hry (byť krásný) se ta hra prostě nezbaví. A vysvětluj lidem, že i na medium to vypadá líp než většina ostatních her na max.
Navíc ty houpací stromy by tomu nepřidali zrovna přehlednost (bitva nad nima). Je pravda že jesi se bude hrát SC2 deset let tak by ani ty houpací stromy nevadili co se náročnosti týče, nicméně myslim, že SC2 je hodně o poměru vzhled / přehlednost . Nevim no, je to věc názoru, každopádně když vyšel wc3 a kámoš to u mě poprvý videl tak to vystihl mooc pěkně : "no to di do prdele" - "to je fakt in-game, kámo" . Myslim že tady to nebude jiný, ono všechno není jen o polygonech a rozlišení.
To SAS: jistě že to není dokonalý, ale mrkni se např na elektrický vedení v tiberium wars bez AA a porovnej. Drobet rozdíl. Mám za to že engine SC2 AA neumí a právě proto mě příjemně překvapilo, jak je to poměrně málo zubatý a třeba to vedení je fakt "drát" a né "sem tam drát sem tam díra" (viz C&C:TW - jasně že tahle gamesa už má nějakej pátek za sebou, jen pro srovnání)

FLOYD - 18.08.2009 | 15:12   (odpovědět)

serte na vetr a listi
ve starčcraftu 1 taky nemate vetr
nereste takovou chujovinu

Mizzin - 18.08.2009 | 14:19   (odpovědět)

Třeba tam maj hozenej efekt "bezvětří"

Romla - 18.08.2009 | 13:19   (odpovědět)

To strýko fenster: Je to vidět dost špatně, protože ten pohyb je minimální a kvalita toho videa je menší, než kdyby to bylo ve hře, ale listy těch stromů určitě nestojí na místě jako by byly z kamene a malinko se hýbou ve větru...

strýko fenster - 18.08.2009 | 13:06   (odpovědět)

To Romla: tak jsem si ted ten usek pustil nekolikrat a nic nevidím, teda pokud nejsem uplně slepej

Romla - 18.08.2009 | 13:00   (odpovědět)

To strýko fenster: Mně se zdá, že ty stromy se pohupují ve větru, není to moc vidět, ale tak kolem 2:08 na tom videu, když obraz stojí to vypadá, že se ty stromy mírně houpou (pokud se mi to jenom nezdá).

strýko fenster - 18.08.2009 | 12:41   (odpovědět)

To Lurker: tím jsem mínil, že statičnost prostředí se tu po tolika letech nikam nedostala...a hopuání podle PhysX ne, stačilo by nascriptovaně(prostě to umocnuje dojem)...a uvědom si jednu základní věc: na PC se dá narozdíl od konzoli měnit nastavení(čili případné pohupovaní by si hráč se slabším PC mohl vypnout, stejně tak, jako vše ostatní...a to prostředí má jakési detaily(což připomíná realné), ale je prostě nudně statické a v zastaralé grafice......možná tohle někomu připadně jako řešení lulínovin, to sice ano, jenže podobné srandy tu už měli být standardně dávno(HW na to je, ale lenost a neschopnost programátorů...)

Mizzin - 18.08.2009 | 12:41   (odpovědět)

no je vidět, že ať se snažej sebevíc, stejně jim ten WoW leze na mozek...

rRr - 18.08.2009 | 12:17   (odpovědět)

Co jsou to ty FullHD? .)
Sochy útočící očima, to je jako Nekonečný příběh

SAS - 18.08.2009 | 11:54   (odpovědět)

To Lurker: Víš co znamení AA, že ? Kostrbaté hrany jsou na každém screenu, stačí se jen podívat.
8800 se ve FullHD určitě pěkně zapotí. Určitě nečekej plné detaily.

Martin3389 - 18.08.2009 | 09:20   (odpovědět)

No celkově super, ale ty sochy u artefaktu, omg to snad pustili prezentaci Warcraftu ne?

Lurker - 18.08.2009 | 08:47   (odpovědět)

To strýko fenster: Jak si psal "že po tolika letech nevidím v této oblasti změnu k lepšímu" tak nevim proč sem si to spojil s wc3, sorry.
Každopádně můj dojem z toho okolního prostředí včetně stromů byl po shlídnutí toho videa a screenů, přesně opačnej. Např. ve videu jak jedou kolem těch bunkrů sem si při pohledu na elektrický vedení říkal že je to detailní jak sviň. A idea houpajících se stromů (nejlépe podle větru cez PhysX, že? ) je sice pěkná, ale neznám moc lidí co má doma sálovej počítač, ty jo?. Peace

strýko fenster - 18.08.2009 | 08:19   (odpovědět)

To Lurker: já píšu, že jsou stromy stejný jako vw WC3? jinak počítej, že s 8800 ve střední části hry budeš rád za medium kvalitu se 25FPS - sami říkali, že hra bude hodně náročná, ale se stáhnutými detaily se bude dát "hrát" i na starším železe(chápu low-medium 20-25FPS 1600x1050)...však si i vzpomen na WC3...dlouho po vydání s větším počtem jednotek byla hodně náročná...

Lurker - 18.08.2009 | 07:54   (odpovědět)

No ale je pravda že za pět let až to tak přibližně vyjde tak to už fakt nebude nic moc. Ale momentálně se tomu dá vytknout málo co. Snad jen že by jim ty blesky mohli jít z tý p*dele a ne z očí

Lurker - 18.08.2009 | 07:51   (odpovědět)

Podle mě je ta grafika super, skoro se začínám bát že moje GF8800 to ani moc ve full HD nerozdejchá. Se koukněte na ty stíny ty sou např proti red alertu mnohem míň kostrbatý. Celkově mě to příde jako by měli zaplej AA. Umí ten engine AA? Každopádně hrany jsou super v podstatě nevidim kostičky, fakt mě to příde jak 4xAA minimálně. Jestli teda nejsou ty screeny retušovaný . Takže moc nechápu lidi co naříkaj že je to jak wc3. Si ho lidi pusťtě a pak něco mluvte.
Tobě strýko fenster fakt přídou stromy stejný jak ve wc3? To si asi warcraft hooodně dlouho nehrál co? A zaplať pámbůh že se nehoupou protože pak by to mělo nároky jak cryzis.

zergling - 18.08.2009 | 00:33   (odpovědět)

ZA A:grafika je pěkná
ZA B:spíš aby hratelnost byla dobrá
ZA C:když nejsi hnidopich nemůžeš si stěžovat
Ale ty prdlý sochy lol no to protosové zase vykopaly 100mil let starou technologii.Ale asi to bylo spíš tim XELnagskym artefaktem.

Paterik - 17.08.2009 | 20:47   (odpovědět)

Díky, to jsem potřeboval vědět.

ovceking - 17.08.2009 | 19:37   (odpovědět)

To Paterik: uppgrady co udelas mezi misema na palube hyperionu vydrzijou celou kampan, upgrady co delas primo v misich (upgrady v engineering lab/armory) vydrzej do konce mise

charles - 17.08.2009 | 19:09   (odpovědět)

tak multiplayer nemá čo byť jak warcraft,ale myslím si že to nehrozí...

Paterik : podla mňa celý zbytok kampane,ale to si nie som uplne istý...

Tom - 17.08.2009 | 18:42   (odpovědět)

Myslim, ze grafika je to posledni co hrace SC zajma :] Pokud bude mit kampan warcraftovitost ok aspon bude snad dynamictejsi ale do MP to nechci ani videt... co rict, tesim se na blizzcon

Paterik - 17.08.2009 | 18:27   (odpovědět)

Tak vypadá to dost slušně, i když mise typu "ochraňte vozidlo na cestě z bodu A do bodu B" nebo "udržte základnu dokud nedorazí pomoc" jsou dneska v každé strategii. Ale myslím, že o zvraty nouze nebude, zvlášť ta stoupající láva stojí za to. Jen by mě zajímalo, jestli ten nákup technologie znamená, že ji mám zakoupenou po celý zbytek kampaně, nebo jestli se nákupy budou muset opáknout před každou misí.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.08.2009 | 18:25   (odpovědět)

hm, zdá se mi to, nebo ta grafika v briefingách atp. začíná zastarávat ?

super - 17.08.2009 | 18:17   (odpovědět)

BOMBA!

SAS - 17.08.2009 | 17:22   (odpovědět)

To Insolitus: No právě .. v dnešní době musí vše cool. Navíc ten útojk je už provařenej ( čti použitý ) i v jiných hrách

alien - 17.08.2009 | 17:20   (odpovědět)

jak dlouho je to ve vyvoji ?
nejak to trva

ovceking - 17.08.2009 | 15:53   (odpovědět)

To Jerenimo: co se toho mluveni tyce mas pravdu... zadny nadseni zadny vzruseni... ale o hudbu a o to ze by to bylo moc warcraftovity se nebojim

charles - 17.08.2009 | 15:49   (odpovědět)

už to odvtedy asi nemenili no...

strýko fenster - 17.08.2009 | 15:47   (odpovědět)

To charles: ale jo, jen narážím na to, že po tolika letech nevidím v této oblasti změnu k lepšímu

Star2 - 17.08.2009 | 15:46   (odpovědět)

To charles: Aj ja si myslím sú to také maličkosťi, dôležiťejšie sú iné veci aby fungovali poriadne, to sú také veci ktoré nič nezmenia, grafika je myslím velmi pekná a môžme byť radi zato ako to vypadá podla mna je to k svetu a vyzerá to super

Star2 - 17.08.2009 | 15:43   (odpovědět)

Ale kampaň bude určiťe super, vypadá to že sa bude odohrávať v celkom pekných a zaujímavých prostrediach hlavne aby boli rozdielne a rozmanité a bude to zábava, ten posledný screen je naozaj velmi pekný len tak dalej

charles - 17.08.2009 | 15:41   (odpovědět)

tie stromy sú v hrách v podstate normálna vec na ktorú som si už zvykol,tak myslím že mi to bude dosť jedno a ničenie jednotiek je tam podla mňa spravené pekne...ale tak teraz sa na takéto blbosti až moc zameriavate,lebo vás netrápi nič iné,ale myslím že ked to naozaj budeš hrať ťa viac bude trápiť akú to má hratelnosť a nebudeš si všímať,či sa hellion ked ide po nerovnom teréne trochu natriasa a tak podobne

strýko fenster - 17.08.2009 | 15:36   (odpovědět)

To bekend: myslím, že se na této stránce podobné pitchoviny povětšinou řeší...sis všiml až teď?

rRr - 17.08.2009 | 15:35   (odpovědět)

Imho ne, je rok 2009.

bekend - 17.08.2009 | 15:31   (odpovědět)

stryko tak ted resis imho dost picovinu

strýko fenster - 17.08.2009 | 15:29   (odpovědět)

ale s těmi obřími ocelovo-kamennými zealoty to bylo dost trapné a jak vystřižené z WC3, BG, nebo jiných fantasy(a to jejich zničení bylo velmi suché-v snad i v metal fatigue, 9let staré hře, vypadalo zničení obřích robotů mnohem lépe a fyzikálněji)...navíc stromy(okolní příroda) je opět sterilně přilepená(třeba žádné "houpání" stromů atd zde vidět není)

bekend - 17.08.2009 | 15:25   (odpovědět)

to v 15:22 sem psal ja jako odpoved pro "jerenimo" - pardon sem se uklik

Jerenimo - 17.08.2009 | 15:22   (odpovědět)

Naopak vypada to skvele urcite to bude velice zabavne! a o hudbu bych se nebal - tu mel blizz vzdy prvotridni - jen ji asi jeste nemaj hotovou..

TW - 17.08.2009 | 15:20   (odpovědět)

Souhlasím s charlesem a Romlou, warcraft 3 kampaň měla super příběh a hratelnost, přičemž Frozen Throne byl o hodně těžší. Už se těším na SC2 kampaň i multiplayer.

Jerenimo - 17.08.2009 | 15:19   (odpovědět)

To Romla: Jo mě taky W3 chytl a zahrál sem si ho celý 3x, ale Warcraft a Starcraft jsou dvě úplně rozdílný hry ! Každopádně tady ty CHODIČKY přeskáču, jak nejrychleji budu moc. Podle mě obě hry jdou úplně jinou cestou (W3 -RPG/Strategie, SC2 -Strategie) něco málo tam sice je (viz. postupné odemykání nových technologií), ale ne TOLIK, jak ve W3.

charles - 17.08.2009 | 15:13   (odpovědět)

súhlasím s Romlom,vo warcrafte ma velmi zaujala hlavne tá kampaň,tá bola podla mňa spracovaná perfektne...prešiel som ju celú niekolkokrát a vždy ma bavila,akurát teda už potom bola moc lahká a pár lvlov na ťažkej obtiažnosti bola celkom zábava

Romla - 17.08.2009 | 14:59   (odpovědět)

To Jerenimo: Nevím jak Tobě, ale mně přišla kampaň ve Warcraftu 3 poměrně hodně zábavná, takže na její evoluci ve sci-fi prostředí Starcraftu 2 se těším. A těch 7 let je podle mě zapříčiněno hlavně battle.netem a balancováním multiplayeru. Kdyby se dělal jen singl, tak už by to bylo dávno vydané.

strýko fenster - 17.08.2009 | 14:52   (odpovědět)

To Jerenimo: máš samozřejmě pravdu...ale zase na druhou stranu, bude ten singl určo zábavný

Jerenimo - 17.08.2009 | 14:44   (odpovědět)

A na TOHLE čekáme 7 let!!! Tak to je celkem otřesný.
1. Nevím, jak Vy, ale mě to celkem silně zavání Warcraftem 3
2. Nemluvě, že postavy mluví strnule, jako nějakej nacvičenej monolog
3. Chtělo by to nějaký hudební doprovod, nebylo to pro mě nijak moc
záživný
Jediný co mě trochu zaujalo, tak byla lávová mise a efekt stoupající lávy a Protosové u artefaktu

Romla - 17.08.2009 | 14:33   (odpovědět)

To Jata: Já vím, píšu to jenom pro angličtináře, kterým se třeba nechce čekat. Stejně jsem to ani všechno nečetl (zejména popisy průběhů misí), protože taky chci mít nějaká překvapení až to budu hrát.

Jata [ redakce ] - 17.08.2009 | 14:21   (odpovědět)

To Romla: Všechny zbylé informace samozřejmě doplníme, jenom se prostě na dálnici s gprs blbě pracuje

Whiskey - 17.08.2009 | 14:17   (odpovědět)

Ty bestijky co se zahrabavaj jsou lavovi krabi . Takze critters.

Sip - 17.08.2009 | 14:07   (odpovědět)

Pěkný screeny, super video, no už abych to měl doma no

Romla - 17.08.2009 | 13:30   (odpovědět)

Poměrně hodně podrobný rozbor kampaně mají na sclegacy (včetně achievementů):

http://sclegacy.com/feature/3-events/472-july-20-2009-wings-of-liberty-single-player-info

strýko fenster - 17.08.2009 | 12:44   (odpovědět)

ještě, že jim paprsky nevycházely ze zadku...

Insolitus - 17.08.2009 | 12:33   (odpovědět)

To SAS: myslim ze paprsky z oci sou cool, nemam s tim nejmensi problem

SAS - 17.08.2009 | 11:28   (odpovědět)

Podle mě to nejsou Zergové, ale místní fauna

ovceking - 17.08.2009 | 11:13   (odpovědět)

mimochodem poznavate nekdo ty zergy jak se pri zaplaveni mapy lavou zahrabou na kraji terransky baze? myslim ze tyhle sem jeste nevidel

ovceking - 17.08.2009 | 11:09   (odpovědět)

tak vypada to ze mise budou dost luxusni... rozhodne spokojenost

SAS - 17.08.2009 | 10:47   (odpovědět)

Ti protossové na konci videa teké nemuseli zrovna ničit jednotky paprskama z očí .. Klidně bych si to dokázal představit kdyby je řešili psi. ostřím

majkom - 17.08.2009 | 10:37   (odpovědět)

len nech kopiruju... ked sa kopiruju dobre veci, neni to na skodu

BC vyzeral totalne majestatne a dominantne.

G°ÐF@th€® - 17.08.2009 | 10:33   (odpovědět)

takovej ten , ja tomu říkam "adventurovej" styl vyprávění příběhu jak s rainorem chodíte chodite po palubě battlecruiseru atd. tak to mi přijde hodně revoluční co se týče RTS. tet to beztak budou ostatní vývojáři kopirovat. hlavně kopirak všech kopiraku EA

SAS - 17.08.2009 | 10:28   (odpovědět)

Na to druhým screenu vypadá ta místnost jak z Warcraftu ::nelíbí
Některé šutry na mapách by taky klidně zvládli ještě stín + větší detail .. , ale jinak to vypadá fajn

Xelnag - 17.08.2009 | 10:14   (odpovědět)

dobré zaběry

Star2 - 17.08.2009 | 09:27   (odpovědět)

Nepozerajte to takéto lebo je to slabá kvalita stiahnite to a uvidíme o kolko to je lepšie

Star2 - 17.08.2009 | 09:25   (odpovědět)

Stiahite to potom to je parádna kvalita stahujte odporúčam vám prichádzate o kvalitu

Floyd - 17.08.2009 | 09:15   (odpovědět)

No aspon neco
kola budou mit asi super dej
Ale nic duleziteho pro me
Snad ta Beta odstartuje na Blizconu

Marshal - 17.08.2009 | 09:10   (odpovědět)

Ten battlecruiser ve 3D byl hodne luxusni

kane85 - 17.08.2009 | 09:09   (odpovědět)

velmi pekna nadielka

Star2 - 17.08.2009 | 09:01   (odpovědět)

Tak toto ma potešilo

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.