StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
scarpe new balance d… » 15.06. 03:55
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

SC2 skutečně až příští rok

05.08.2009 | 22:40 - Jata

Domněnky analytiků, které by se mohly zdát až přehnané, se bohužel vyplňují. Dnes Activision Blizzard oznámil, že StarCraft 2 byl odložen do první poloviny roku 2010, a to údajně i kvůli souběžnému startu nového Battle.netu.

 

"S přípravami na příští rok jsme se rozhodli, že posuneme očekávané termíny vydání dvou her, Singularity od Activision Publishing a StarCraft II od Blizzard Entertainment, na rok 2010," řekl Bobby Kotick, CEO Activisionu ve zprávě.

 

O nemožnosti stihnutí letošního vánočního trhu nasvědčuje i doposud nezahájený beta testing, který by dle slov Blizzardu měl trvat 4 až 6 měsíců, a jak dobře víme, Blizzard si dává se vším načas. Modleme se, abychom neměli další odklady.


Cydra: Dnes oznamujeme, že StarCraft II: Wings of Liberty nebude připraveno k vydání ke konci roku 2009. Uplynulých pár týdnů nás ujistilo, že potrvá déle připravit nový Battle.net pro start hry. Vylepšený Battle.net je nedílnou součástí požitku ze StarCraftu II a bude podstatnou částí všech našich her v budoucnu. Tento vývojový čas navíc bude kritický v tom, aby nám dopomohl zrealizovat pro službu všechny naše vize.

Našim cílem je vyvinout hru, která přinese epický zábavný zážitek. Jako součást tohoto závazku si vždy vezmeme tolik času, kolik bude potřeba k tomu, abychom zajistili, že naše hry a služby vyhoví očekávání našich hráčů a standardům kvality, které jsme si jako vývojáři stanovili. Během prací na vytvoření Battle.netu, jakožto přední online herní destinace, také pracujeme na vylepšování a zdokonalování StarCraftu II a těšíme se, až budeme moct představit real-time strategii hodnou dědictví celé série v první polovině roku 2010.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Jerenimo - 08.08.2009 | 12:54   (odpovědět)

To Mkax: Umíte si představit, kdyby podporoval DX11 nebo Rayltracing ?! Hned bych se do BLIZZARDU vloupal

strýko fenster - 08.08.2009 | 10:12   (odpovědět)

To Mkax:
tak jasně, že to není žádná sláva - v některých mapách má barevnost, jak z pohádky.. jinde vyblitě nechutný barvy a někde to celkem jde..alespoň má slušně ostré textury

Mkax - 08.08.2009 | 03:10   (odpovědět)

no, donutili me otevrit vino ... chuligani hovadsky. nevim jak vam ale me se zda ze aktualni graficky zpracovani sc2 je jakoby stary a krkolomny, nepripada vam to taky tak?

Romla - 08.08.2009 | 01:15   (odpovědět)

To Ondra: Je zatím obrovská spousta řádků zdrojáku. Tady

http://www.doomworld.com/idgames/?id=14576

máš třeba zdrojový kód Dooma z roku 1997. Ale pokud neumíš programovat, tak ti to asi moc neřekne.

Ondra - 08.08.2009 | 00:13   (odpovědět)

To Tom:
Dik za odpoved, vesmes je vsecko vyresene, súpis jsem chtel jen nadhodit veci, ktere se pretrasaji, a ne jak si asi nekteri mysli ze jen sedi vychlamani a pari a pari a pari ....

Omlouvam se jestli prudim ...
Pral bych si mit tu moznost a videt nekdy jak josu nektere veci naprogramovany nebo vymysleny .. vetisna je zvykla ze proste kliknu sem a ono to udela co ma .. ale co je zatim ...

Ultramarine - 07.08.2009 | 22:38   (odpovědět)

Jo, to nebylo zlé, Kundu. . Jen je prostě třeba počkat, až bude mít k občance i souhlas rodičů a dobře lubrikovaný nástroje. Poprvé je vždy jen jednou, takže chci, aby byl sc2, co dojde na pulty co nejlepší. Dobrou hru, bo babu si zamiluješ hned při prvnim doteku. A na některá poprvé se vyplatí čekat. Naštve to, ale tak už to v rodině týhle buchty chodí od nepaměti. Navíc oni si je za to už zprcaj akcionáři, co přišli o prachy a vedení, co má teď v krizi jedinou odpověď - wow!

Lulda - 07.08.2009 | 22:07   (odpovědět)

Kundu na hrad!!!
Tenhle post je nesmrtelnej, za to by sis zasloužil minimálně beta klíč

Tom - 07.08.2009 | 20:11   (odpovědět)

Uff nemuzu si pomoct musim reagovat na ondruv prispevek...
1) podle accountu jak to funguje u W3
2) paruje se dle stats a matchmaking statistik tj 10vyher za sebou=lepsi protivnik pokud ho porazis tak na to asi holt mas a dostanes este lepsiho s cimz ti stoupa value podle kteryho se pocita dalsi naopak kdyz prijde tvuj bracha a da ti 10 proher tak holt budes muset dat par vyher...
5,6,7) Veci reseny uz v SC 1 navic myslim ze nebude tolik potizi par patchu to doresi nejaky imby se nebojim... Vs Battlecruisers treba mozna bude slusnej napad postavit corruptory tot muj nazor este jsem to nehral tak nefim

Taky se mi strasne libi prirovnani k duke nuke FV kapku mimo misu rekl bych....
A prirovnavat SC k sexu s 14ctkou to uz je dost bizardni sry lidi doufam ze s vama tu hru hrat nebudu :]

Marshal - 07.08.2009 | 18:23   (odpovědět)

Ach boze lidi Vy tu resite uplne hovna...ze vas to bavi fakt serte na to...

Ondra - 07.08.2009 | 15:46   (odpovědět)

Premyslkim ze jim ted BETA vice hracu pekne prinasi spoustu tezce zodpoveditelnych otazek ?
1.) Koho s kym parovat pri hre
2.) Jak urcit silu hracu (jek identifikuju ze hraje zrovna tenhle silny hrac a ne jeho nezkuseny sourozenec.
(daji se urcit srovnavaci statistiky APM, build order, pocty jednotek ... techovani, expanze)
3) APM .. muzu klikat zbesile jako nekdo a tancit s jednim svv na miste a mam APM minimalne srovnatelne s korecjci , ale je mi to k nicemu..
4) Kdyz budu menit parametry jednotek , jak to udelam?
oznamim dopredu, na zaklade ceho budu menit ...
(co zmenit, cenu? dostrel? rychlost utoku? bonusove poskozeni proti ..? zivoty? silu utoku? dobu stvaby? umisteni v tech. strome? supply ?
5] splnuji jednotky prijate role (Hydra je antiair, ale kdyz prileti 5 bataku s paprskama , tak se musi zahrabat ...]
6] silne (nejkdy az moc) kombinace vetsiho poctu jednotek (1 nebo dvou typu}
marauders + medevacs
battle cruisery upgradovane na plosnou strelbu (vs. zerg)
curruptors + broodlors
templars + darkpylons
obecne jednotky s veltsim dostrelem a velkou pohyblivosti ...

7] dale se mi zda nevyvazena moznost detekovani
- observer (neni videt), overlord a nomad jsou sestrelit, ale (comsat station z SC1 vesel muze detekovat kde je libo a kdyz mam vetsi mapu a dost stanic, vidim neustale vse aniz by tomu souper mohl zabranit) - ok by bylo podle men kdybych videl kam se podivam , ale ne neviditelne veci

Sam - 07.08.2009 | 13:02   (odpovědět)

To Floyd: omg to už tu píšeš podruhý ne? nějak mě to nezajímá..

realista - 07.08.2009 | 11:22   (odpovědět)

Nevěřte hoši tomu, že bude na blizzconu beta. Viděl bych to tak na 5 novejch screenů a dvě videjka o novym bnetu. A kdyby přihodili další battle report tak to by bylo už moc. Přece víte že Dustin povídal jak strašně moc práce jim jeden takovej BR dá. A já tomu věřim musí to bejt strašná dřina po celym dni propařenym se donutin okomentovat nějakej replay....

G°ÐF@th€® - 07.08.2009 | 09:57   (odpovědět)

kdyby to opravdu zacali testovat jeste tento měsíc tak to nejpozději na začátku března musí vyjít.

Zasz - 07.08.2009 | 08:36   (odpovědět)

klasika, dopadne to jak duke nukem forever 10 let priprava a pak to zrusili.

Floyd - 07.08.2009 | 07:10   (odpovědět)

Já budu na Blizcomu osobně snad si i zahraji za Terrany

good luck

charles - 07.08.2009 | 02:28   (odpovědět)

taks talo sa už aj,že neaká firma vydala hru,ktorá bola bez patchov uplne nehratelná a vtedy si nikto nepovedal,že "aspoň sa ju snažili vydať čo najskôr",akurát bol každý naštvaný,luďom sa nezavdačíš )

klok1222 - 06.08.2009 | 23:39   (odpovědět)

To Kundu: ale radsej si zahram nedorobenu betu, ako nedorobenu plnu hru to musis uznat, ze to by nebolo dobre, aj ked viem, ze to "balancuju" uz dost dlho

klok1222 - 06.08.2009 | 23:37   (odpovědět)

ospravedlnujem sa za nadavky nemam vo zvyku pisat "vagina" a tak tak sa este raz ospravedlnujem

killer.exe - 06.08.2009 | 23:28   (odpovědět)

To Kundu: xD ted to snad všichni pochopěj

strýko fenster - 06.08.2009 | 22:37   (odpovědět)

To Jerenimo:
jako pochopil bych ještě konec ledna, ale s jejich tempem se to vydá nejdříve příští léto(či vánoce)...to je krásná představa, čekat od teď další rok, že

Jerenimo - 06.08.2009 | 22:31   (odpovědět)

Tak nějak jsem to čekal, ale i tak mě při tom nadpisu zatrnulo Betu nejspíš spustí ted v Srpnu při zahájení Blizzardcomu, nebo jak se to nazívá takže pokud se poštěstí, tak tu SC2 bude únor - duben (snad )

Sam - 06.08.2009 | 20:50   (odpovědět)

tak to je moc ty vaše komenty se z toho asi zgrcam..

haha - 06.08.2009 | 20:22   (odpovědět)

To MaXa: jn hlavne graficky co?!

Kundu - 06.08.2009 | 20:19   (odpovědět)

To Jata: omlouvam se , ale takhle v afektu po tyhle novince se ani jinak psat neda

MaXa - 06.08.2009 | 20:15   (odpovědět)

Klok1222 ma ale pravdu, starsia je lepsia ( SC1 )

Jata [ redakce ] - 06.08.2009 | 20:13   (odpovědět)

No, chtělo by to asi trochu umírnit své vulgární výrazy...

Kundu - 06.08.2009 | 20:11   (odpovědět)

To klok1222: nj, jenze pro toho kluka je to porad lepsi mlada pica nez anča dlanča(= tzn nez hrat demoverzi;betu)

klok1222 - 06.08.2009 | 19:57   (odpovědět)

To Kundu: dobre, prefikol by si ju najradsej hned, ale mlada pica sa zle jebe) starsia je lepsia)

derrdevil - 06.08.2009 | 19:56   (odpovědět)

To Kundu: Tak takhle sem se dlouho nezasmál

FLOYD - 06.08.2009 | 18:55   (odpovědět)

Já tam budu osobně snad si i zahraji

za terrany

good luck

G°ÐF@th€® - 06.08.2009 | 18:33   (odpovědět)

To Kundu: . ale dobré přirovnání a souhlasím, To Bemis83: taky doufám sem napjatý co se dozvím.

Bemis83 - 06.08.2009 | 18:31   (odpovědět)

jo a aspon teda doufam že na blizzconu vypusti konečně tu betu!

Bemis83 - 06.08.2009 | 18:26   (odpovědět)

To Kundu: hej uplne paradni přirovnani!!! sem se fakt zasmal. Fakt gute

Voda - 06.08.2009 | 17:42   (odpovědět)

Já si myslím, že i kdyby to Blizzardi oddálili na rok 2011, tak si to po vydání všichni zapaří, protože Blizzard špatné hry nedělá.
Také myslím, že to, že se snaží hru "vymazlit" je správné i na úkor délky vývoje. Když se kouknete na dnešní tituly. Super grafika, ale odfláklý příběh, nulová hratelnost, výdrž na 2 hodiny...
Já třeba do teď hraju SC1 a W3 (o WoW nemluvě)...

Jediné co nad tímto článkem můžete říci je:
"©koda, no tak si to zahraju až příští rok..."

Kundu - 06.08.2009 | 17:36   (odpovědět)

To Tom: proc podle tebe jsme vsichni netrpelive cekajici jako deti?? copak i dospelej clovek si nezaslouzi zabavu nebo uvolneni v takovy forme, kterou on chce - a este kdyz za to plati? ok, kdyz moc v tvojim veku uz nechapes ty chudacky deti, ktery cekaj na kolac, tak ti uvedu jinej priklad - Je ti 16, tvoji pritelkyni 14 ale je to nehorazna kost (pritelkyne=SC2) a v realite, ve ktery zijete, nosi neprustrelnej past cudnosti, ktery ji policajti odemknou kdyz ji budou do ruky davat obcanku. pritelkyne ti rekne:za dva mesice mi bude 15, pak budem sukat(hrani SC2) cely dny a aby te navnadila, abys ji zustal vernej, tak ti ji ukaze(prusvitnej pas cudnosti) a necha i sahnout(=trailery, gameplaye).uz se tesis, kupujes gumy mesic dopredu(=novej HW,abys to rozbeh) a ona ti potom oznami:tak sem ti kecala, bude mi 15 az za pul roku, ale ty to urcite pochopis a pockas si, protoze budu starsi, hezci, vetsi kozy(=promakanejsi system, vybalancovanejsi)... radci bys ji prefik hned, kdyz te tak lakala, nebo si proste teda pockas ten pul rok a nic ji na to nereknes, ani kvuli tomu ze ti kecala ?...btw taky neudelas to(mozna), ze mezi tim budes jezdit na jeji o rok starsi kamosce(=paris jinou hru abys ukojil zizen)

Jasne, nemuzu srovnavat sex s hranim SC, ale tahle metafora se mi tak libila, ze sem se s ni s Vami musel podelit.... a hlavne urcite lip vystihuje situaci nez POSRANEJ KOLAC OD MAMINKY

klok1222 - 06.08.2009 | 16:45   (odpovědět)

To Jata: vsak? na niektorych komentaroch sa da dobre zasmiat

Jata [ redakce ] - 06.08.2009 | 16:36   (odpovědět)

Docela dobře se bavim...

Martin - 06.08.2009 | 16:31   (odpovědět)

Mne je to v podstate jedno kedy to bude urobene a či vobec na hry už nemam aj tak času a je to v podstate strata času pre každeho, ale to je jedno... Mna len seri**, ako robia z ludi a zo seba idiotov, tak buď niečo začnem robit a robím to poriadne a naplno, alebo to nemá cenu. Myslím že na starcrafte 2 pracuju poriadne tak 2-3 roky. Ale to je absolutne ich problem kusli do príliš velkého koláča...
A TO TOM: Starcraft 2 nieje operačny system, že by bol hodny 7 ročneho vývoja. Samozrejme že aj kalkulačku v Jave možeš robit pol roka a šikovny to urobit za hodku...

Bemis83 - 06.08.2009 | 16:30   (odpovědět)

P.S. F**K WOW

Kostěj Nesmrtelný - 06.08.2009 | 16:29   (odpovědět)

Napsal jsem čtyři odpovědi, ale pak jsem to vzdal. V tomhle případě je to zbytečný. Zajdi si občas taky trochu ven

Bemis83 - 06.08.2009 | 16:28   (odpovědět)

to snad už neni možny. Zase dalši odklad. Kreteni. stejne budou vydavat x patchu takže je to jedno když to vydaj dřiv. a zas ty jejich kecy- až to bude...... bla bla bla. už čekame tak dlouho a pořad jen odklady. F**k

ujo - 06.08.2009 | 16:14   (odpovědět)

- to bylo obecné přirovnání a velice trefné, nevím, čemu na tom nerozumíš
- ano kdyby nedělali datáče pro WOW, jak na běžícím páse, tak by měli více času se věnovat této hře(navíc to nepřímo sami potvrdili, že)
- neomezený rozpočet na SC2 zatím nejde nijak vidět, že
- jeslti by ti absence datáče WOW vadila více? ... uvědom si, že WOW má mít snad už druhý, nebo třetí datadisc, kdež to SC2 ještě ani nevyšel

Kostěj Nesmrtelný - 06.08.2009 | 16:01   (odpovědět)

Ujo prosimtě zamysli se trochu, než něco žbleptneš. Přirovnávat vývoj počítačový hry k vědě? WTF?? Kdyby se vysrali na WoW, měli by SC hotovej? WTF x 2? Co když ti řeknu, že by mě absence datáče k WoW vadila víc než ODKLAD SC? Mimochodem, co myslíš: kvůli příjmům z jaký hry má SC2 neomezenej rozpočet?
Používej prosimtě tu kouli na ramenou i na něco jinýho, než na jídlo...

pokus - 06.08.2009 | 15:54   (odpovědět)

jojo presne tak :o)

klok1222 - 06.08.2009 | 15:52   (odpovědět)

chlapcii, ja som tu od zaciatku, a stale ma sem bavi chodit, samozrejme som mierne sklamany z toho ze to odlozili, ale zase sa preto na nich nebudem hnevat a nadavat im, nepomoze to, neurychli to vyvoj ani nic, tak klud chlapci love and peace

PS: To Tom: suhlasim xD

charles - 06.08.2009 | 15:45   (odpovědět)

ujo : ale zas tým,že vytvorili wowko potešili dalších milion ludí,zas nerozmýšlaj tak,že ja chcem starcraft tak sa na všetko ostatné vykašlite

charles - 06.08.2009 | 15:43   (odpovědět)

ja sa tiež na ten starcraft 2 teším už dlho a nenaštvalo ma to zdaleka jak niektorých,proste sa na to bduem tešiť dalej a zahrám si to ked to výde...zatial môžem hrať aj iné hry...

pokus - 06.08.2009 | 15:37   (odpovědět)

souhlas to "Tom" jinak ja se na to tesim taky,ale dokazu pockat a to tu hru taky sleduju od te doby co ji predstavili v Koree, a priznam se ze jen blazen mohl cekat ze to vyjde letos, jak uz tu nekdo psal kdyz jeste nevysla ani BETA... a beta bude trvat minimalne 4mesice, takze tak...

ujo - 06.08.2009 | 15:37   (odpovědět)

To Lerak: kdyby se vysr*li na WOW, nezačínalí dalších x titulů, tak už to museli mít hotové před 3mi roky

Lerak - 06.08.2009 | 15:34   (odpovědět)

TOM: Souhlas
Pro ostatni: Je spousta jinejch her, které vývojáři vydají nedodělané jen aby stihli vydání. Zkuste si je zahrát a potom povídejte.

ujo - 06.08.2009 | 15:30   (odpovědět)

To Tom: stejně na ten ne-lan bude crack, akurát si díky tomuto gestu zajistí více warezu...a soráč, ale péct skoro ten samý koláč 7 let?

Star2 - 06.08.2009 | 15:28   (odpovědět)

To Tom: Asi je to v tom že si na tú hru vôbec nečakal, niektorý sa nanu naozaj tešia a je blbé čakať 2, 3 roky a neviem kolko vela ludom dôjde trpezlivosť, tvorcovia hry by si mohli urobiť skorej jasno a viac to odhadnúť kde sú a nie takto odrbávať potom ludí

Tom - 06.08.2009 | 15:22   (odpovědět)

Blizzard odlozil sc2 informace vzhledem k opozdeny bete predem ocekavana... Clovek si rekne holt pockam ale koukam ze se hafo lidem fakt zhroutil svet pisou tu vesmes lidi co toho o vyvoji cehokoli programovyho moc nevi.... SC2 je delany na NOVEJ BNET tj mensi pingy mensi lagy a kdo vi co vsecko tam bude implementovany jak propracovane budou diky tomu funkce jednotek a kdo vi co tam vlastne vsecko pujde delat... Pripadne mi ze jste jak decka co sedej u stolu a cekaj az maminka dopece kolac matka koukne do trouby a rekne este to neni musim to dopect.... Vy jste zdeseni a nejradej by jste zrali nedopecenej kolec jen at neco zerete, protoze si pamatujete ze ten posledni vam chutnal bacha lidicky protoze ten posledni maminka dopekla tot muj nazor sry pokud se to nekoho dotkne
To ze tu nekdo pise o warezu jako o pomste za to ze neudelali SC dost rychle mi osvetluje co mysleli tim nebude lan...

Star2 - 06.08.2009 | 14:18   (odpovědět)

A ešte niečo, pre po....ný battle net čakám do roku 2010 no super som zvedaví kto to potom tak bude využívať a či to bude fungovať, ako písal Johny vydrbali s nami a teraz sa na tom dobre zabávajú, aspon by si mohli udobriť fanúšikov nejakým pekným gameplayom alebo niečim iným

Star2 - 06.08.2009 | 14:07   (odpovědět)

To Johny: súhlas

Star2 - 06.08.2009 | 14:04   (odpovědět)

Sledujem túto stránku snád už rok aký vytešení som sem chodil hurá idem pozrieť každú novinku ved tento rok to výjde chcel som si kúpiť nové pc, a máme h...., to je už neskutočné ale ked sa mi to nebude páčiť tak osobne im nakopem zadky im sa to hovorí fajn ale na fanúšikov z vysoka.... hlavne aby boli dobré predaje špiny, som zvedavý aké to bude ked to odkladajú, fanúšikovia musai šalieť

Snake - 06.08.2009 | 13:56   (odpovědět)

hh jeste dneska si pamatuju an to jak sem zoufal ze to to bude az v roce 2008 a ted... a kdyz jsou tak obchodne zalozeny urcite si jeste radi pockaj na vanoce 2010 to bude nejlepsi prodejnost.

ujo - 06.08.2009 | 13:55   (odpovědět)

a jak tu už bylo několikrát řečeno, nejde jen o to, že budeme tak dlouho čekat na samotné vydání, ale ještě dalších několik let, než to skutečně vyladí pomocí patchů...coool

ujo - 06.08.2009 | 13:48   (odpovědět)

*z

ujo - 06.08.2009 | 13:48   (odpovědět)

ani bych se nedivil, kdyby jim spadla huba s malé prodejnosti a obrovského warezu, tedy hlavně kvůli té jejich aroganci...

Johny - 06.08.2009 | 13:32   (odpovědět)

Zmetci jedni. Vsadím se že u ničeho jiného a nedej bože u WoWka by si tohle netroufli. Ty parchanti vědí že na to čekáme dýl, než třeba čekáme na Modern Warfare 2. Prostě s námi zase vydrbali. Stejně z toho budou mít hafo peněz, ale nee, budeme to protahovat tak dlouho jak to jen jde.
Ale u WoW si to netroufneme odložit ani o tejden jen kvůli tomu že to máme placený. Něco mi říká že to před vydáním zase odloží.....U nich se není čemu divit.....

Marshal - 06.08.2009 | 13:07   (odpovědět)

Seru Na Blizzfuck seru na Starcraft 2.... Je mi to jedno jestli to vijde tedka nebo prsiti rok ja si v klidu Parim CoD4 ....do te doby si zaparim urcite i CoD4 druhy dil tak ze pohoda:....

Jo a taky by me zajimalo v kolik vstavaj do prace kdyz to trva 7 let....???! urcite v 6 hodin ne

smutnej zealot - 06.08.2009 | 12:59   (odpovědět)

a ke svemu postu jeste dodam - vsechno to "zabli" tim ze odebrali Lan

Nejvic mne stve ze at s tim udelaji cokoli, at to budou odkladat jakoli dlouho, vsichni jim to budou hltat, nez to vydaji udelaji jeste dva datace na wofko. Nejvetsi sranda ze Diablo fans ceka to same u D3 co nas tady u SC2. Kašlat nato.

Ja jako vedel ze to bude zase "blizz stajl" a to odkladani proste bude, ale tak moc ? Proste si z nas delaji uz srandu. Rozdeleni, Lan, Odkladani, atd...

Doufam ze se jim to vrati všechno a SC2 se nestane vubec tak oblibenej jak jednička, pac by si mozna uvedomli jaky hovada to sou

Mazu vsechny zalozky o SC pac to nema vyznam, sledovat dalsi dva roky kazdej drobek co utrousi nekde kčemu.

V 2012 si to mozna zahrajem 2015 mozna druhej dil 2020 mozna bude trilogie kompletni. 2024 mozna to uz bude i s dostatkem patchu aby to bylo spravne hratelne . GG

Johnyx - 06.08.2009 | 12:32   (odpovědět)

To Overwatch: Jo jenže srovnávat hru a film je velký rozdíl. Chtěl bych říct spíše opačný. U filmu divák nechce moc informací, aby se měl na co těšit, kdežto u hry chce hráč dostatek informací, aby si udělal přehled a hraní bylo o to snažší.
Jenže tady je opravdu vidět, že na to blizzard hodně se...
Mají tolik peněz, že si můžou několikanásobně rozšířit vývojový tým, ale to neee, to by bylo moc nákladů a oni se hráči nezblázní, když to vyjde o pár let pozdějc.

Overwatch [ redakce ] - 06.08.2009 | 12:27   (odpovědět)

To G°ÐF@th€Ÿ: tak to je jejich věc, že sledují každičkou informaci, každý screenshot a každé video. To je jako jít do kina na film a předtím sledovat twitter režiséra a herců, mít nakoukány všechny trailery, tv spoty, featuretty, rozhovory, přečtené všechny informace. A pak říct, že ten film nezaujal, protože jsi o něm hodně věděl dopředu. Nikdo nikoho nenutí sledovat ty informace, takže to, že někoho hra zklame, nebo dostatečně nepřekvapí, je jen jeho problém.

Martin - 06.08.2009 | 12:26   (odpovědět)

Rozdiel medzi vydaním Warcraft 2 Beyond dark Portal a W3 RoC je 6 rokov a to warcraft graficky prekopali asi v polovici developmentu uplne. Diablo 1-1996 a Diablo 2-2000 (4roky). SC Brood War-1998, Starcraft 2-2010 (12 rokov)? to je lol . Proste sa nato vysrali a robili na wowku

Johnyx - 06.08.2009 | 12:23   (odpovědět)

To G°ÐF@th€®: jo a pravopis bije do očí

G°ÐF@th€® - 06.08.2009 | 12:20   (odpovědět)

no jo ale nez to vijde tak lidi budou tolyk nacucaní gameplayema, batllereportama a blizzconama ze ve finále než to vijde od toho budou čekat tolyk že jak hru zapnou tak je to pekne sklame a hodně lidi bude dojebaných že na to čekali takovou dobu. to si myslim

Martin - 06.08.2009 | 12:15   (odpovědět)

To pokus: To je maximalny nezmysel, 10 rokov? To by znamenalo že na ňom pracovali od roku 1994, to je rok vydania Warcraft 1. To snad nemyslíš vážne, že by si niečomu takému veril...

JohnyX - 06.08.2009 | 12:15   (odpovědět)

Ale uvědom si, že s tak dlouhým vývojem také hodně rychle stárne engine, na které hra běží. Taky se může stát, že z bomby, která měla vyjít před pár lety je nyní již průměrně technicky zpracovaná hra. Ne, že by starcraft měl být o grafice, ale po tak dlouhém vývoji hráči obvykle očekávají slušný výsledek. (PS: na starcraftu 1 mám na battle netu odehraných alespon 10000 her), proto sem takový netrpělivý fanoušek.

pokus - 06.08.2009 | 12:01   (odpovědět)

mno, já si myslím, že můžeme být vůbec rádi, že se SC2 vyvyjí a že se blíží beta, a nechapu lidi co pořád fňukaj, že to mělo už vyjít... až to vyjde tak to vyjde, děláte jak když neznáte Blizzard (všecko dycky odkládal), jinak někde jsem četl že wowko dělali pres 10let ze vším všudy než ho vydali, takže ještě máme čas :o)

ujo - 06.08.2009 | 12:00   (odpovědět)

To Kostěj : uvědom si,že kdyby šel vývoj u všech banalit tak pomalu, jako u SC2, tak by si byl nejspíše ještě dnes v jeskyni

To JohnyX: kdesi bylo od nich právě řečeno, že na plné detaily, budeme potřebovat hodně silný stroj

Kostěj - 06.08.2009 | 11:52   (odpovědět)

Nechtělo by to tady moderátora?

Jinak plně souhlasim s Overwatch a nechápu všechny ty fňukny. To jsou hry to jediný co na světě máte?

Overwatch [ redakce ] - 06.08.2009 | 11:52   (odpovědět)

To JohnyX: nikdo hráčům nadávání nezakazuje, ale přijde mi to asi tak "oprváněné" a když to řeknu slušně debilní, jako v případě Left 4 Dead 2. A copak je zoufalé, jestli se můžu zeptat?

JohnyX - 06.08.2009 | 11:51   (odpovědět)

Vůbec nevím, co tu lidi plantají o HW nárocích... Blizzard už několikrát říkal, že hra nebude podporovat efekty Directx 10, takže postačí bohatě mašiny rok nebo 2 staré.
Kupovat si nový komp kvůli starcraftu ???? To není Crysis 2. Starcraft poběží plynule i na slabších kompech. I notebookáři by neměli mít problémy.

ujo - 06.08.2009 | 11:51   (odpovědět)

"A proč to neoznámili až letos a tím by nás "trápili" jen rok? Protože potřebují co nejvíc feedbacku ještě před betou. Sami vidíte, že spousta změn ve hře proběhla na základě připomínek hráčů"
... s tím bych si až tak moc jistý nebyl

"Stačí se na to dívat trochu realisticky a nečekat od Blizzardu vydání hry po jednom roce vývoje. "
... vtip je v tom, že tato firma není schopna vydat hru ani po 7letech a to už by snad i ta nejpodřadnější firma, za tuto dobu udělala jistě minimálně stejně kvalitní hru

"Podívejte se na ostatní strategie, které se vydávají jednou za rok/dva/tři"
... která RTS se vyráběla tři roky a dopadla bídně?

Této firmě by měl někdo připomenout, že člově není nesmrtelný

SAS - 06.08.2009 | 11:51   (odpovědět)

Všem, co tu píší, že již nebudou sledovat SC2 gratuluju a ať už to v komentářích stále neomílaj
To smutnej zealot; To Martin: To víte. Pořádná reklama dlouho před vydáním hry se vyplatí ( i s megalomanskými přívlastky ). Jasnej důkaz máte u fallout3. Tam byla dlouhá velká marketingová masáž, takže i z naprosto tragické a silně podprůměrné hry udělali slušné ždímadlo peněz od hráčů, co nemají vkus, nebo od hráčů, co si mysleli, že to bude dobrá hra

JohnyX - 06.08.2009 | 11:48   (odpovědět)

Po jednom roce vývoje ?? Myslím si, že se starcraft vyvýjí už několik let a měl vyjít už minulý rok. Je to spíš tím, že mu nevěnují až takovou pozornost. Není to tak lukrativní jako wowko.
Myslím si, že hráči již sou oprávněni nadávat, protože tohle je už zoufalé.

Overwatch [ redakce ] - 06.08.2009 | 11:42   (odpovědět)

Nechápu, co tak najednou lidi začínáte nadávat. Chcete si hrát každý rok svoji oblíbenou hru? Hrajte Call of Duty, nebo hry od EA. Blizzard nikdy nevydal nic na čas a většinu her odložil několikrát, klidně i o několik let.

A proč to neoznámili až letos a tím by nás "trápili" jen rok? Protože potřebují co nejvíc feedbacku ještě před betou. Sami vidíte, že spousta změn ve hře proběhla na základě připomínek hráčů.

Pokud hra opravdu vyjde v první polovině příštího roku, tak to bude velký úspěch. Vůbec bych se ale nedivil, kdyby byla odložena až na Vánoce 2010. Blizzard je tím notoricky známý a divím se, že tenhle malý "odklad" vůbec někoho překvapuje. Hlavně když všichni víte, že beta má trvat skoro půl roku a pořád ještě nezačala. A už je srpen. A není to tak, že skončí beta a hned na druhý den hra vyjde. Než to tam zapracují finální změny, než je otestují, než se všechno připraví na vydání, než se to vylisuje, rozdistribuuje... To jsou další dva tři měsíce minimálně.

Stačí se na to dívat trochu realisticky a nečekat od Blizzardu vydání hry po jednom roce vývoje. Podívejte se na ostatní strategie, které se vydávají jednou za rok/dva/tři. Kde jsou dnes? A kde je dnes první StarCraft? Takže asi tak...

ujo - 06.08.2009 | 11:36   (odpovědět)

doufám, že alespon majitelé bety, otestují a podělí se s potřebnými nároky na MAX detaily...nebo ještě lépe, nějak ji uploadnout ostatním hráčům, páč to je to nejmenší, co bychom si za tu neskutečnou trpělivost zasloužili(ale ne, beta bude jen pro vyvolené - skutečně blizzfuck myslí na všechny své fandy)

kane85 - 06.08.2009 | 10:58   (odpovědět)

no tak nic. cakame dalej

Kundu - 06.08.2009 | 10:49   (odpovědět)

hosi, ja se tomu jenom smeju , protoze na nasranost ohledne blizzfucku uz nemam silu, protoze posledne sem na ne byl nasranej teprv pred mesicem

Martin - 06.08.2009 | 10:43   (odpovědět)

To Jata: No ale vraveli ze do dalsich casi budou pridavat nove veci taky pro bnet, to znamena že tam nedaju vsetko co by chceli logicky

Jata [ redakce ] - 06.08.2009 | 10:40   (odpovědět)

Ad 1, Aby mohli zrealizovat své vize ohledně battle.netu, kvůli tomu se ale hra nerozdělila na trilogii...

Martin - 06.08.2009 | 10:31   (odpovědět)

1, "Tento vývojový čas navíc bude kritický v tom, aby nám dopomohl zrealizovat pro službu všechny naše vize." Ja som myslel že k tomu aby mohli realizovat všechny vize rozdelili starcraft do 3 častí?!
2, " Vylepšený Battle.net je nedílnou součástí požitku ze StarCraftu II a bude podstatnou částí všech našich her v budoucnu" Aha a na to přišli až po 7 rokoch?!?!
3, "Našim cílem je vyvinout hru, která přinese epický zábavný zážitek." To znie ako z lacnej americkej reklamy, použivat slova ako Epicky, Impozantny, Jedinečny, Neskutočny, Revolučny je v spojeni s počitačovou hru prinajmenšom idiotske a trochu mi to pripomina Steva Jobsa z Applu.
4, Blizzard mal to štastie že sa mu podarilo urobit si slušne meno s Warcraftom I, II, Starcraftom a Diablom I, to bolo v dobach ked hier nebolo zas tak vela a konkurenia nebola taká tvrdá ako je momentálne. Vdaka tomu si može Blizz dovolit to čo málo ktorá firma dostatok času. Pracovat na jednej hre 7 rokov? To by museli byt idioti aby nebola dobra..., urobit dobru, vybornu hru za taky cas by vedel skoro kazdy. Zoberte si kde by bol Gothic 3, keby na nom pracovali este o 4 roky viac... takto ho vydali skor a to len o pol roka a je to prepadák...

ovceking - 06.08.2009 | 10:23   (odpovědět)

sokujici avsak nikoliv necekane... doufam ze to aspon bude stat za to

Host - 06.08.2009 | 09:52   (odpovědět)

Tak tímhle si to u mě podělali, první část si koupím a zbytek stáhnu.
A ne, žádné výčitky nemám, stejně maj prachů z WoWka, že už ani neví co s nima dělat.

Tw - 06.08.2009 | 09:14   (odpovědět)

No, W3 se taky dělal hrozně dlouho a byla to skvělá hra, příběh byl boží. No, tak doufám že to samý bude u SC2.

Xelnag - 06.08.2009 | 08:39   (odpovědět)

dotaz jsou nějaké překpoklady k HW narokum popř jak to zatraceně rozjet na max detaily protože jestly to budou furt odkládat tak už buou new střeva do Pc a stakovouhle si to bude nutné koupit a bychom to rozjeli na low detaily Ps omluva za chyby nejsme v tomhle moc dobrej

Kostěj Nesmrtelný - 06.08.2009 | 08:34   (odpovědět)

Zaerot je zasraný troll, a DoW2 bezcenná kokotina, která nemůže bavit nikoho kdo má aspoň tři mozkový buňky dýl než hodinu
Prostě dvě-tři stejný mise opakující se celou hru.

Kostěj Nesmrtelný - 06.08.2009 | 08:32   (odpovědět)

mizzin - 06.08.2009 | 08:29   (odpovědět)

jj, taky mě DoW2 zklamal....zlatej první díl.

A co se týče Blizzardu, tak jednou mu za tohle vše poděkujete. Díky nim budeme tak vytrénovaní k trpělivosti, až se budou lidi divit

martin3389 - 06.08.2009 | 08:24   (odpovědět)

Zaerot: No DoW je kromě grafiky úplnej fail. Jenom jedna hratelná rasa na kampaň, běžný creepové padaj jak hrušky i na nejtěžší obtížnost a hlavně ZRU©iLI výstavbu základny, tomu říkám ústupky pro "moderní" hráče.

martin3389 - 06.08.2009 | 08:16   (odpovědět)

Tak to je fakt epický, ale spíš epic fail. Proč neoznámili SC2 až letos, ničemu by to neuškodilo. No ještě že v říjnu bude na 100% Dragon Age.

Zaerot - 06.08.2009 | 07:49   (odpovědět)

Kdo to asi bude hrát s tou zastaralou alá wow grafikou hmm??
jen pár fandů blisračky by si měli vzit příklad z DAWN OF WAR 2 to je zprávná rts (minimálně grafikou a příběhem)

Emko - 06.08.2009 | 07:19   (odpovědět)

tak velmi som si prial aby bol dnes prvy april

Floyd - 06.08.2009 | 06:28   (odpovědět)

To uý vydržíme snad ne když jsme to vydrželi tak dlouho.
To bylo jasný že to nevyjde tento rok když nezačala ani beta
Ale jedno vím jistě v roce 2010 to už bude o to se nemusíte bát.
A jestli beta odstartuje na blizconu tak by to mohli vydat tak v březnu 2010

Nunnent - 06.08.2009 | 03:24   (odpovědět)

Kluci temu ze to prestanete sledovat snad ani sami neverite... az se uklidnite tak se tady opet potkame

S4N74S - 06.08.2009 | 02:31   (odpovědět)

taktez koncim se sledovani deni kolem SC2 a vratim se z5 az to bude zase aktualni do te doby to nema smysl kdyby aspon vydali benchmark abych si moch poladit PC ale to ne nic mejte se tu pekne

smutnej zealot - 06.08.2009 | 01:07   (odpovědět)

epický zábavný zážitek ... hehehe citim wofko, novej datač bude urco driv nes SC2 .. seru na SC2 timhle, vedel sem ze to odlozi ale ted je to definitivni, sem neskutencej fanda SC a SC2 sleduju od prnviho oznameni, jenze k čemu to bylo ? kecy o balancovani furt, nic neni definitivni, tak proc jako to ukazujou ? mne to nezajima kdyz to tam nebude. Oznamili to v roku uz ani neivm jakem, proč s oznamenim nepočkali 4 roky ? v klidu mohli pracovat na tom a pak to vydat. Jenze neee radsi PR jak prase a masaze. Lidi jim to stejne budou zobat z ruky. Končím se sledovanim veci kolem SC2 je to nanic, zbytecne neco čist neco se dohadovat o necem, kdyz nic neni "definitivni". Delaji na kravine kterou odkladaji XY let, kterou jeste rozdeli na 3 casti aby trhli vice $$ a pac to nestihaji stejne vydat ani za XY let tak jeste dalsich XYlet budou delat ostatni casti a pak jeste XY let bdou vydavat patche, protoze to stejne nebude tak jak ma byt. Vite pane blizard, seru na vas . Doporucuju vam udelat to same, tahle stranka se proste povedla ale jeji existence je zbytecna .

G°ÐF@th€® - 06.08.2009 | 00:07   (odpovědět)

chjo. to uš je fakt trapné. dělaj na tom 7 nebo kolyk roku a jeste to odloží. kdyby aspon vydali nějakej benchmark nebo demo nebo třeba jenom blbé kurzory do winu . ale to ne, jenom samá informační a herní masáž a zatím nic co by zahřálo na duši , neco kloudného.at uš s toho sakra něco vyleze.

ujo - 05.08.2009 | 23:43   (odpovědět)

kdyby alespon to trapné čekání zkracovali raději battle reporty, místo takovýchto nechutných zpráv...skutečně by mnohem lépe udělali, kdyby SC2 ohlásili co nejpozději, aby netrápili fandy

ujo - 05.08.2009 | 23:17   (odpovědět)

Chujové - tohle už je skutečně trapné. Co do ted a tolik let dělali? Aha, já zapoměl, masturbovali s WOWkem. Sice, já už to do toho vydání vydržím(už jsme vytrénovaní), ale štou mě dvě věci: 1) že to prodlouží dobu, vydání neoficiální češtiny do kampaně(bez ní se do kampaně nepustím) a za 2) že si stále nemůžu pořídit nové PC, na základě hratelných parametrů této hry na MAX detaily - fakt paráda...šulíni to jsou

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2009 | 23:14   (odpovědět)

To Jata: no mně to taky vyhovuje. Chci si koupit nový PC, takže příští rok ho koupím už rovnou s Windows 7. Takže z mé strany spokojenost

Jata [ redakce ] - 05.08.2009 | 23:06   (odpovědět)

To Overwatch: Je mi to v podstatě jedno, kdy to vyjde viděl bych to někdy na prázdniny 2010 (ať už jarní, letní, podzimní nebo i ty zimní )

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2009 | 23:03   (odpovědět)

Tak teď a můžem se začít sázet, jestli hru neodloží z první poloviny 2010 na Vánoce 2010

klok1222 - 05.08.2009 | 23:01   (odpovědět)

vydrzime to este chlapci) skuste zatial inu hru)

Bongo - 05.08.2009 | 22:55   (odpovědět)

Srát na zkurvené wowko, ať raději makají pořádně na 200% na SC2. Serou mě, natahují to strašně dlouho, vím, že to bude bomba, ale trvá to humusně dlouho, kdyby aspon beta až začne byla pro všechny....ale taky prd

Deadman - 05.08.2009 | 22:54   (odpovědět)

Jdu si hodit mašli, sbohem..........

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.