StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Шахрайки дивитися он… » 26.06. 08:49
https://www.suppleme… » 26.06. 08:19
Глядеть частное и ли… » 26.06. 07:56
pandora ohrringe » 26.06. 04:33
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Akcie Activisionu padají kvůli obavám o odklad SC2

29.07.2009 | 11:31 - Overwatch

Akcie Activision Blizzard klesajíZa poslední měsíc spadly akcie Activision Blizzard o celých 14 procent a to prý jen kvůli obavám investorů o datum vydání StarCraftu 2. Analytik Jess Lubert říká:

 

„Beta testování pořád ještě nezačalo. Pokud by začalo v srpnu a trvalo by těch 5 - 6 měsíců, tak je vydání hry tento rok prakticky nemožné."

 

Letošní vánoční sezóna byla hodně našlapaná, ale spousta vydavatelů odsunula své hry do první poloviny příštího roku. Odkladu se tak dočkal například Bioshock 2, Red Steel 2, Splinter Cell: Conviction, nebo Bayonetta. Ani Activision Blizzard nějaký ten odklad neminul a střílečka Singularity se přesunula na příští rok. Blizzard je navíc známý svým perfekcionismem, kvůli kterému je ochoten hru několikrát odložit.

 

Je dobře, že si toho všimnul konečně někdo, kdo to vyhlásil do světa. Vzhledem k neustále nespuštěné betě StarCraft 2 opravdu nestihne letošní zimu a vyjde někdy v první polovině příštího roku. To je teď už víceméně jisté. Oznámení přesného data bety bych osobně očekával na BlizzConu, dříve ne. A vydání? Duben 2010?

Zdroj: 1up.com
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

G°ÐF@th€® - 01.08.2009 | 14:58   (odpovědět)

teť, právě teť je čas vydat aspon ten veřejnej betatest. jestli ho tento měsíc nevidaj tak uš na to dlabu a kupovat si to nebudu.

charles - 01.08.2009 | 13:37   (odpovědět)

zas to preháňate,to je to isté jak kôli tomu,že robili warcraft2 nerobili starcraft a ked robili starcraft zas kôli tomu nerobili iné hry...a zistili že wowko má úspech a je to pre nich super zárobok tak robia všetko preto aby o to neprišli,to by robil každý z vás...alebo máte ilúzie,že každá iná firma by sa radšej zamerala na niečo menej výnosné aby potešili pár fanúšikov?hlavné,že ten starcraft už robia,takže raz určite bude...

skelton - 01.08.2009 | 00:29   (odpovědět)

tak mě napadá ... jestli jdou akcie dolů neovlivní to cenu produktu ?
tak či tak jsem pohoršen že blizzard se zaměril především na WoW a delší dobu opomíjel na další hry jak už tady zaznělo ... určitě by to chtělo obrat
určite by odvolání teamu od WoW na SC2 Diablo 3 atd. urychlylo příchod beta testů.

Sip - 31.07.2009 | 22:45   (odpovědět)

Samá tvrdá slova, nakonec si to stejně všichni koupíte a budete slintat, jak je to skvělá hra a těšít se na další datadisk

Marshal - 31.07.2009 | 20:41   (odpovědět)

Jestli tento tyden nevijde novy battlereport tak u me konci fakt...porad keci jenom o hovne

Paterik - 31.07.2009 | 16:19   (odpovědět)

Jata: já to chápu, ale zároveň si myslím, že snad těch schopných lidí není tak málo, aby jich Blizzard pár nepřitáhl. Už jen když zabrousím na tu jejich D3 stránku, tak je tam náborový titulek jak noha. Větší už je snad jen nápis "Diablo".

Jata [ redakce ] - 31.07.2009 | 14:14   (odpovědět)

To Paterik: Jenže Blizzard má takové postavení, že si najímá ty profesionály, kteří už nějakou tu hru třeba za sebou mají.

Paterik - 31.07.2009 | 13:39   (odpovědět)

Kvalitního člověka si musíš vychovat. Tak to holt ve firmách chodí. Nemůžeš doufat, že budeš vždycky najímat jen samé hotové profesionály.

Sam - 31.07.2009 | 13:24   (odpovědět)

a co ti borci, co od nich odešli a udělali Hellgate: London? jak je to s nima a proč vlastně odešli? v téhle kapitole blizzu jsem měl vždycky trochu zmatek..

Jata [ redakce ] - 31.07.2009 | 12:05   (odpovědět)

Jenže kde najít kvalitní lidi, který by mohli do projektu zapojit? Chtějí většinou docela velké zkušenosti a tak se někdo shání opravdu špatně.

Paterik - 31.07.2009 | 12:01   (odpovědět)

SAS: když mají tak vysoké příjmy z WoW, tak pro ně jistě není takový problém najmout pár lidí navíc, aby přirychlili i další projekty, ne?

SAS - 31.07.2009 | 11:51   (odpovědět)

Ježiš, to je zas keců. A nejlepší jsou z nich ty tvrďácké hlášky " Já kupovat nebudu ", či " já to hrát nebudu " . Myslím, že pár desítek lidí z ČR, co si SC2 nekoupí Blizzardu prachvůbec nezaškodí.
K WoW. Člověk natož firma by musle být naprosto hloupá, kdyby si utla svůj hlavní přísun peněz. Já jim to nemám za zlé. Udělal bych to samé a ať se Vám to líbí, nebo ne, tak hráčů ( a datadisců ) WoWka bude vždycky dost .

Veteran74 - 31.07.2009 | 11:19   (odpovědět)

Skoro už mám chuť říct, ať si celý slavný Starcraft nechaj! Já už si ho asi nezahraju, ale možná moje děti tak v roce 2020 až to bude možná hotový ... Když to dobře půjde ...

Paterik - 31.07.2009 | 09:43   (odpovědět)

Jen aby se hoši pak neubetatestovali k smrti. Když chtějí všechno stokrát předělávat, pak není divu, že jim všechno tak dlouho trvá.

Archon - 31.07.2009 | 00:37   (odpovědět)

Ako ludia kolko si myslite že trval vyvoj ich ostatnych hier ? veď WoW bol až po 8-10 rokoch ! napr. Diablo II sa robilo od Diabla , a tam je tiež vela rokov medzera . a zase tie kraviny typu , že museli nachvilu isť SC2 na WoW vyvoj , to iste to bolo aj u War3 aj u Diablo 2 , kde napr. prešli z inych teamov na WoW alebo War3 k Diablo II .
Ako vy vobec nič riadne nečitate !

Sam - 30.07.2009 | 22:47   (odpovědět)

To Sip: proč? vždyť i malý dítě ví, že kvůli wowku vázne vývoj jakýchkoliv jiných blizz her, tím tedy i SC2.. takže nadávat na wow na fanstránkách SC2 je bych řekl docela přirozené..

Sip - 30.07.2009 | 22:37   (odpovědět)

Nevím, proč tady nadáváte na WoW, to si běžte vyjadřovat někam na wow stránky. Navíc vás nikdo nenutí to hrát, tak nevím proč to tady rozmazáváte.

klok1222 - 30.07.2009 | 18:37   (odpovědět)

To Sam: v poho chlape, kazdy ma svoj nazor, mna to bavi, mam tam kamosov, je to sranda (pre mna), respektujem ze to nemusi kazdeho bavit

Tlamovec - 30.07.2009 | 17:31   (odpovědět)

Taky mi leze krkem že to pořád odkládají...ale je lepší když to trvá dýl než aby to bylo hned ale hnusný. Jenom doufam že to nebude vypadat jako wow (nechápu jak tahle komiksová hra může mít 11 mil. lidí při ceně 14 dolarů/měsíc když tam neni ani player housing kterej je i v RS který je 2x levnější)

11 - 30.07.2009 | 16:14   (odpovědět)

jn to je pravda wow je grafická kopa sraček

Sam - 30.07.2009 | 15:15   (odpovědět)

To klok1222: chlapče, myslíš, že jsem si to nehodil na svoje rozlišení, AA dal na max, všechno uplně nejvyšší? myslíš, že to hře, která s prominutím vypadá jak dětská omalovánka, pomůže? sorráč, ale ne, nepomohlo.. vím, že to tak debilně vypadá aby "si tuto hru mohl zahrát i člověk s nevýkonným PC".. říkám svůj názor, navíc, na internetu demokracie neexistuje, jestli admini chcou, ať mě vymažou..

klok1222 - 30.07.2009 | 14:48   (odpovědět)

To Sam: a upravoval si si graficke nastavenia? hral si s datacom si nie? keby ta to naozaj bavilo, tak ti to neprekaza, tak nenadavaj zbytocne na hru ktora sa ti nepaci, ani mne sa nepaci Dead Space, ale nenadavam na to, niekoho to bavi ale mne je to jedno

Martin - 30.07.2009 | 14:24   (odpovědět)

Myslím že všetci vieme: zámer Blizzardu bol jasný, stihnúť Vianoce kde je potenciálne najvecsia ryža. To ze nevyhlásili dátum vydania je pre veµa firiem vrátane Blizzardu klasika, iba si kryjú zadky a boja sa zodpovednosti a kritiky v prípade oficiálneho odloženia zo strany investorov a hráčskej komunity... takto možu hru posúvať ešte 5 rokov a tváriť sa "veď sme vám žiadny dátum nedali, tak čo sa rozčuµujete"

Marshal - 30.07.2009 | 14:07   (odpovědět)

To Overwatch:
,,,Oficiální datum vydání pro StarCraft 2 zní takto:,,,,,,----Tuhle vetu ctu i slysim tak po ste...

Overwatch [ redakce ] - 30.07.2009 | 13:42   (odpovědět)

Těm, co nadávají na odklady: StarCraft 2 nikdy neměl, ani nemá, stanoveno datum vydání. Až letos Blizzard řekli, že mají hru namířenu na konec letošního roku, ale že dokončení hry je přednější, než stihnutí vánočního trhu. Což není nic oficiálního, to jen tak plácli v rozhovorech.

Na oficiálních stránkách není o datu vydání ani slovo, takže žádné datum stanoveno nebylo. Tudíž se hra zatím neodložila a ani teď se neodkládá. Oficiální datum vydání pro StarCraft 2 zní takto:

"At this point, it's too early to provide an estimate of the release date. As with all Blizzard games, we will take as much time as needed to ensure the game is as fun, balanced, and polished as possible."

Sam - 30.07.2009 | 12:26   (odpovědět)

já nechápu, jak to wowko někdo může hrát - ne kvuli hratelnosti, to v žádným případě, podle ohlasů je to skvělá hra, ale já když jsem si to nainstaloval a zkusil.. ta grafika, bože vždyť to vypadá jako vyzoomovanej WC3 a ty nechutný postavičky s trojúhelníkovýma ksichtama.. a na mé 22" monitoru se to nedalo vydržet, aspoň moje oči to říkaly.. po chvilce hraní mě tak rozbolela hlava a oči, že jsem si šel raděj šlehnout ibalgin, abych nepukl.. pardon, že to říkám, ale ta hra je tak hnusná!

Sip - 30.07.2009 | 10:41   (odpovědět)

To ovceking: To je taky možný, že by ho vydali třeba o 3 roky dřív, ale jeho kvalita by byla úplně na jiné úrovni, než je teď. Vezmi si, co všechno se od té doby co SC2 ohlásili změnilo a to k lepšímu. Souhlasím ale s tím, že už by mohli spustit betu, protože tam stejně teprve pořádně poznají, jak je to s vybalancováním.

Martin - 30.07.2009 | 10:41   (odpovědět)

Ked im tak ide o prachy mam pre blizzard odporucanie WoW 2, z toho bude urcite vecsia ryža ako z Sc2 a Diablo 3...

oki - 30.07.2009 | 10:14   (odpovědět)

no typuju tak ten listopad 2011 .)

charles - 30.07.2009 | 01:45   (odpovědět)

*ako blizzard tam malo byť samozrejme

charles - 30.07.2009 | 01:44   (odpovědět)

cumlíček to zas ale preháňaš,že im to dlho trvá je jedna vec,ale málokto (ak vôbec niekto taký existuje) má na to vytvoriť takú hru ako je blizzard...btw to s wowkom sa mi tiež nelúbi,ale môžte byť radi že vôbec nejaký SC2 robia,ked ako hovoríte príjmi z wowka by im bohate stačili,asi v tom predsalen niečo bude...

ovceking - 30.07.2009 | 01:22   (odpovědět)

To Sip: nebo by sme se ho dockali o 3 roky driv protoze by ho blizzardi potrebovali vydat aby jim nedosly prachy... s wowkem maj prachy jisty, takze se klidne muzou na vsechny ostatni hry vybodnout a jenom hezky vydavat dalsi datace... pockat vyzdyt oni to uz tak vlastne delaj

Sip - 30.07.2009 | 00:01   (odpovědět)

cumlíček: "a neboj, mít jen část peněz, jak tato věčně čekací firma, tak udělám za 6 let takovu RTS, že by byla vzorem dokonalosti po dalších nejméně 10let"

Není nad to mít pořádné sebevědomí

Asi takhle, pokud by se vzdali wowka, tak by byli blbí, protože takový přísun peněz, co z něho mají, se nedá nahradit Nicméně ať si každý říká co chce, tak wow je skvělá hra (jasný, že každého neosloví). Každopádně můžeme být rádi, že je Blizz tak za vodou, kdyby to tak nebylo, tak bychom se třeba SC2 vůbec nemuseli dočkat.

cumlíček - 29.07.2009 | 23:08   (odpovědět)

To Eternal:
myslíš si snad, že kritici(ať filmový, nebo čehokoliv jiného) musejí nejdříve udělat své vlastní dílo? nebuď směšný

a neboj, mít jen část peněz, jak tato věčně čekací firma, tak udělám za 6 let takovu RTS, že by byla vzorem dokonalosti po dalších nejméně 10let

Eternal - 29.07.2009 | 22:41   (odpovědět)

Tak se mi zdá že tu každý ví jak to v blizzu funguje inženýři, fámy a kecy tak udělejte sami nějakou hru, pak ohodnotíme

Venom - 29.07.2009 | 22:13   (odpovědět)

Osobne si taktiež myslím že hlavnou prioritou Blizzardu je infantilný WoW z jednoduchého dôvodu, ktorý tu iste padol mnohokrát a aj ked sa nerád opakujem, tak ten dôvod sú : Prachy !! Ved ked si to zoberiete, za posledné roky naozaj vydali len dva datadisky na zaprdené wowko a tieto reči a fámy o odkladaní či už pravdivé ale len naozaj fámy ma už fakt unavujú a znechucujú ako sito mnohých z vás bezpochyby...6 rokov je už skutočne dostatočná doba si myslím, ak nie na vydanie hry, tak BETY určite...stále budem v kútiku duše dúfať že nejakým zázrakom ten nešťastný SC2 tento rok naozaj vyjde ale asi s najväčšou pravdepodobnosťou budem sklamaní a isto nebudem sám., priatelia..

Eternal - 29.07.2009 | 22:00   (odpovědět)

To že to oznámily dřív a spolupracují je jen dobře, jen ať to odkládají až to vyjde pak se uvidí kolik lidí bude fňukat že se jim to nelibí

Eternal - 29.07.2009 | 22:00   (odpovědět)

To že to oznámily dřív a spolupracují je jen dobře, jen ať to odkládají až to vyjde pak se uvidí kolik lidí bude fňukat že se jim to nelibí

cumlíček - 29.07.2009 | 21:17   (odpovědět)

To Sip:
myslím, že je ke zlepšení vzhledu nedohnal povyk komunity(pouze to tak vypadalo)...tato firma si totiž jede sama svou pomalou cestičkou(nic je nikam nežene) už od začátku a vše furt upravuje tak, jak se to líbí "jí"(čili pomalí a postupný vývoj)...byť tomu i důkazem, jak si ve firmě vytřely své řitní otvory s peticí pro diablo 3, aby se zlepšila grafika

Sip - 29.07.2009 | 21:04   (odpovědět)

To cumlíček: To je sice hezký, ale sám si pamatuješ jak SC2 vypadal, když ho poprvé oznámili a teď si představ, že by ho neupravovali podle připomínek, co se jim dostali od SC komunity, a namísto toho by jej prostě vydali v té původní podobě. Nevím jak konkrétně ty, ale já osobně jsem s tím "prvním" vzhledem moc spokojený nebyl. Takže myslím, že můžem být rádi, že se vůbec snaží a jsou ochotni komunikovat. Mohli by to dělat klidně jako EA, prostě oznámit vydání hry a pak jí vydat tak, jak se jim líbí. Podívej se například jak neuvěřitelně znetvořili Red Alert 3, to je jak kdybys hrál nějakou anime strategii. Neříkám, že mi nevadí, že to pořád odkládají, ale co s tím nadělám? Až to vydají, tak to prostě vydají

cumlíček - 29.07.2009 | 20:48   (odpovědět)

To Jata:
tak to neměli říkat vůbec a oznámit ho pár měsíců, před definitivním vydání...takto akurát přivádí natěšené lidi k šílenství

Jata [ redakce ] - 29.07.2009 | 20:23   (odpovědět)

Měli bychom být rádi, že vůbec víme, že se to vyvíjí. V podstatě by nic říkat nemuseli, jenom by měsíc před vydáním řekli, že na tom pracovali. To je holt něco za něco...

Jerenimo - 29.07.2009 | 20:16   (odpovědět)

To Ma7aKr: Abychom se vůbec někdy dočkali

Marshal - 29.07.2009 | 19:35   (odpovědět)

SC2 uz neresim je to zbytecne ale nejhlavnejsi je ze Activision ma Prachy na Call of duty Modern warfare 2 a doufam ze ho vida co nejdriv

Rajba - 29.07.2009 | 19:21   (odpovědět)

Já teda nevim odkud čerpáte tuhle zprávu a kdo je ten významný analytik co dokáže tohle předpovídat... Každopádně, když se trošku vyznáte v kapitálových trzích tak si stačí otevřít http://www.google.com/finance?q=NASDAQ%3AATVI, nahodit si roční vývoj hodnoty activisionu a snadno zjistíte že nějakejch 14 procent pokles za měsíc neni vůbec relevantní a spíše pouze kopíruje krátkodobou korekci všeobecně na trzích...

Martin - 29.07.2009 | 17:13   (odpovědět)

To Ma7aKr: jasne, ale Mafia 2 nieje vo vývoji 6 rokov... nikdo blizzard nenuti vydat hru po roku, alebo 2, ale 6? dalsi rok to bude už 7 rok to je ako..., za hlavneho "vinníka" by som označil WoW samozrejme a ako som pisal nižšie ked pre nich SC2 nieje prioritou tak sa do neho nemali pustat... mali robit 15 datadiskov na Wowko a netvarit sa že im tak strašne záleží na komunite... Som zvedavy na Diablo 3, vidim to tak na rok 2012,2013 lol

Ma7aKr - 29.07.2009 | 16:46   (odpovědět)

ahoji lidicky prece neni jenom jedna hra na hrani taky si zamackejte zatim neco jinyho!ja se tesim na SC2 a pokud to proste nechteji vydat driv nez si mysli ze to je rdy a super hratelny tak at(udelal bych to stejny)!!! hlavne at je to cool protoze jestli to bude hra na chvilku a onicem tak strati zakazniky a duveru fanousku a to myslim blizzard nema v planu! Go Go Go blizzarde a stimpack at uz muzem mackat !(sice nejsem fanda WoW i kdyz jsem si to skusil zamackat ale nanecem se dnes vydelavat musi tohle uz joke nei bohuzel takova je realita a vydite to i u jinych odlozenych her a nejsou to zrovna tuctovky vis mafia 2 atd.)takze relaxxx na max

Bemis83 - 29.07.2009 | 16:44   (odpovědět)

Ku..a at se dou už vys..t!!! Na SC2 se těším fakt hooodně a ti jarini to budou pořad odkladat.

Sam - 29.07.2009 | 16:23   (odpovědět)

jinak pokud to někdy vyjde, určitě koupim všechny tři části.. prostě můj názor se nezmění - jestli potřebujou deset let na vydání dokonalé hry, budiž.. i kdyby posledních pět let řešili kolik bude mít mariňák HP.. ale ten LAN mě stejnak štve, s otcem hráváme jedničku i teď jednou za čas a těšíme se, jak budem pařit dvojku, ale bez LANu to nebude ono..

Sam - 29.07.2009 | 16:15   (odpovědět)

To Jerenimo: a budou padat tak dlouho až milej zlatej AB krachne.. a blizzarďáci si řeknou: "ale pořád máme svoji hrdost"

Crazyboy20 - 29.07.2009 | 16:08   (odpovědět)

CHtěl jsem si koupit origo všechny 3 hry SC2 neboli jak to udělali jednu hru + 2 datáče,ale tedka na ně seru a na celý Blizzfuck,stáhnu to budu hrát jako pirát a na jejich multiplayer jim kašlu,byla to moje oblibená hra,ale tedka je to jen komedie a tohle já nebudu platit,bandu trapáku co dělají hru 6 let a vypadá to čím dál tím hůř,takže udělejte další datáč pro WoWko protože myslím že hodně lidí se nasere stejně jako já a radši si to stáhne,LAN,3hry v jedné,cena,datum vydání seru na Vás Blizzfucku a na tyhle novinky taky,sbohem

Marshal - 29.07.2009 | 15:52   (odpovědět)

Doufam ze teda konec sveta nebude v roce 2012 este nemam dostan nasetrene na Mitsubishy Evolution X

Dalex - 29.07.2009 | 15:33   (odpovědět)

Odpad to bude v každem připadě.
Chtěj z nás jen vymlátit co nejvíc peněz 3 hry misto jedne??
Navic navzajem nehratelne po siti???
KDO TO SAKRA KDY SLYSEL ????
Muj nazor: nakonec to zrušej kvuli krizi pkud to nezrušej tak si to většina (včetně mě) stahne.

Jerenimo - 29.07.2009 | 15:02   (odpovědět)

Co by se taky namáhali, když SC2 hrajou několikrát každý den to je job !

Jerenimo - 29.07.2009 | 15:00   (odpovědět)

Doufám, že jim ty akcie spadnou ještě víc,třeba potom konečně pohnou těmi svími zadky a spustí konečně betu v té si můžou ladit, jak chtějí a to co dělají skoro 6let, tak stejně překopou a udělají to za 6měsíců

Jerenimo - 29.07.2009 | 14:54   (odpovědět)

To Blackfox: ODPAD!!! Hlavně už si to chci zahrát!!! Omg vždyť ladit to stejně budou ještě nekolik let a ty nekonečný odklady mě už pěkně začínají kazit náladu

Martin - 29.07.2009 | 14:33   (odpovědět)

Zacina mi to pripominat pokracovanie/nepokracovanie - Duke Nukem..., nech sa nehnevaju, ale 6 rokov je moc na každu hru, aj ked je pravda ze robili na Wowku hlavne, ale to je absolutne problem Blizzardu, ked pre nich nieje SC2 prioritou nemali sa doneho ani pustat a už ma celkom otravuju tie ich "hot news" ako "po dlhom balancovani sme sa rozhodli ze marinak bude mat +2HP, Zergling dmg +1" aj tak mesiac do vydania hry bude patch na balance to je 100% tak to je s každou blizzard hrou tak neviem čo šaškuju stale

Sip - 29.07.2009 | 13:39   (odpovědět)

Proč nejsem vůbec překvapen...

cumlíček - 29.07.2009 | 13:14   (odpovědět)

To Blackfox:
ta hra není tak gigantická, aby ji ladili skoro 6 let a stejně i do dnes je jejich "balanc" dosti podivný a zmatený - tak se ptám, kde je problém...

kane85 - 29.07.2009 | 13:07   (odpovědět)

no ale tak uz musim aj ja povedat ze nech idu do....vnutra

Gorog - 29.07.2009 | 13:02   (odpovědět)

Mafii 2 taky odlozili..

Blackfox - 29.07.2009 | 13:02   (odpovědět)

Nevím co pořád máte. Chcete dobrou hru nebo nedoladěný odpad ?

Kundu - 29.07.2009 | 12:34   (odpovědět)

omg nic jinyho k tomu rict nemuzu.

To killer.exe: mno tak to si zaparis max akorat prvni dve casti hry jestli to pude podobnym tempem do budoucna

FLOYD - 29.07.2009 | 12:28   (odpovědět)

To killer.exe: souhlas

killer.exe - 29.07.2009 | 12:13   (odpovědět)

ty odklady mi už ani nevaděj ale doufám že to stihnou do roku 2012 protože to má bejt konec světa a já si to chci alespon trochu zahrát

Jata [ redakce ] - 29.07.2009 | 11:57   (odpovědět)

Že jste se s tim už nesmířili

Floyd - 29.07.2009 | 11:53   (odpovědět)

Uz me stim serou stemi odklady

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.