StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
Odzyskiwanie danych … » 20.03. 18:51
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Co můžeme čekat od letošního BlizzConu?

13.07.2009 | 17:55 - Overwatch

BlizzCon 2009 se blíží (21. a 22. srpna) a tak můžeme začít spekulovat, co tam uvidíme, co tam neuvidíme a co bychom tam rádi viděli. Následující informace berte pouze jako spekulace. Nakonec to může být všechno jinak.

 

StarCraft

- dočkáme se oficiálního oznámení data vydání, s dovětkem že pokud hra nebude hotová, tak ji ven nepustí.

- uvidíme nový Battle.net v celé jeho kráse. Budou představeny slibované nové funkce, rozšířené možnosti pro hráče, turnaje apod.

- příběhový story mód bude rozebírán a prezentován do detailu, uvidíme nové in-game filmečky a bude se trochu víc řešit i story mód za Zergy a Protossy.

 

Diablo

- představení nové postavy, která bude hratelná přímo na výstavišti

- uvidíme nové lokace z prvního aktu a kratičký náhled do druhého aktu

- bude předveden buď systém náhodných dobrodružství nebo nějaká variace na Horadic Cube

 

Warcraft

- představení nového datadisku k World of Warcraft, řekne se i přibližné datum vydání (příští rok) a bude na výstavišti hratelný

 

Ostatní

- oznámení Warcraft 4 ani Next Gen MMO se nedočkáme
- budou oznámeny nové knihy ze všech tří světů
- Dustin Browder bude zase koulet očima

Zdroj:
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Jerenimo - 22.07.2009 | 08:31   (odpovědět)

To Unkwas: Soráč ale Windows 7 není nic jinýho než dodělané Visty, které měli takhle původně fungovat, dokud jejich vydání neuspíšili v Microsoftu. Na Vistách mi jedou starý hry v pohodě až na pár vyjímek co se moc nehrají.

Maximal - 22.07.2009 | 00:27   (odpovědět)

To Unkwas: Co se píše ? Aha ty věříš všemu co se píše, spíš používej trochu mozek. Ano na Visty byly obrovské problémy s ovladačemi, ale to byla chyba dodavatelů kteří nebyli schopni je dodat nebo uživatelů, kteří se na zastaralem HW snažili rozjet Visty. Jinak to že mě nejedou staré hry mě docela mrzelo na druhou stranu když jsem nějakou rozjel tak na monitoru 1680 x 1050 to stejně vypadalo obvykle dost odporně takže je to uplně passé

Mizzin - 21.07.2009 | 15:24   (odpovědět)

njn, to jsou ty posraný DRM ochrany... to se pak občas stane, že se někde něco nepochopí....

Theo - 21.07.2009 | 11:07   (odpovědět)

To SAS: Díky za tipy No, měly by ty RAMky bejt všechny 800 MHz, PC6400, psaný to na nich je. Sloty jsem proházel, aspoň myslím, je to už pár měsíců, co jsem s tím šachoval, měl jsem blbou pracovní dobu, tak jsem to nemoh ani pořádně vzít do prodejny, odkud to mám. Ale teď bych si na to čas moh udělat Každopádně díky za rady a za pomoc

To Mizzin: No, taky to může bejt grafikou, já mám nVidii, no a vypadá to, že hry co jedou na Open GL, což byly právě hry od id softu, pokud se nemýlím, maj s tím ve Vistách problém. Taky se mi stala parádní věc, mám originál Mass Effect a poprvý jsem ho v pohodě nainstaloval a dohrál a když jsem ho instaloval podruhý, tak mi to házelo věčně chybu s chybějícím DVD, a to i bez virtual drive jako např. Daemon. Nakonec jsem si musel horko těžko na originální hru sehnat crack:/ Díky Bohu za Blizzardy...

Mizzin - 21.07.2009 | 10:45   (odpovědět)

Já mám Visty Home Premium 64bit a nemám s nimi žádný problémy. Jediný, co nerozjedu, je Half life1. Jinak starší hry (ať jsou to staří fallouti, unreal, quake) to rozjede v poho. O Doom3 a her od tý doby nemluvě, tam jede vše bez problému. Ono jestli to nebude chyba někde jinde než v rádoby věčně pomlouvaných vistách.
Nicméně je pravda, že co do výkonu Visty moc úspěchu nesklidily...ale to je hra od hry rozdíl...

SAS - 21.07.2009 | 10:04   (odpovědět)

To Theo: Hmm to je zvláštní.
Zdroj by to měl utáhnout v pohodě. Naneštěstí ze svých skromných zkušeností vím, že problém může být hned v několika věcech.
Buď jsou problém ovladače - deska popř. BIOS
Nebo může být vadný zdroj a nepobere už další ramky ( i když to bych hodnotil jako nejméně pravděpodobné )
Nebo také může být deska nějak poškozená - Zkoušel jsi proházet ty ramky do různých slotů ? fungují všechny ? Mohou být poškozené sloty .
Taky bych se podíval do BIOSu jestli tam nemůže být zádrhel, popř. do manuálu desky - nějaký odpojený/zapojený pin.
Neuraz se, ale i tohle už jsem zažil - mají všechny ramky stejnou frekvenci ?
Bohužel tuhle desku jsem v prackách ještě neměl, takže ti víc infa zatím nedám ..

Theo - 21.07.2009 | 08:50   (odpovědět)

To cumlíček: Jo, a ještě, ano, mám procesor Core 2 Duo E8400

Theo - 21.07.2009 | 08:48   (odpovědět)

To SAS: Čus, byl jsem teď tři dny mimo tak se tu toho dost odehrálo Tady je link na mojí desku: http://www.shop.tntrade.cz/dfi-lanparty-lt-x48-t2r_d51896.html a ten zdroj mám Fortron Epsilon 600W.

Pro všechny spekulanty: Jo jo, taky vím, že Visty 32bit a XP nerozběhnou víc jak 3.25GB, mám Visty Home 64x, ale musím se přidat ke stížnostem ohledně ovladačů a místy ne jen ovladačů. Starých her, co na nich bez problémů rozběhnete je opravdu málo, hlavně všechno od ID Software se mi sralo (Doom 3, i Quake4), bude to asi kvůli grafickýmu enginu, prostě u Dooma 3 se mi nepodařilo dostat tam vyšší rozlišení než 1024 x 768 a to ještě se štěstím a ne na moc dlouho Kupodivu tam valí snad všechno od Blizzardu O.o Starcraft úplně v pohodě. Ale jinak to není Woknous tak špatnej, docela fajn design atd, ale výkonu žere až hanba.
Zpátky k těm RAMkám, jak říkám, moje sestava by to měla v pohodě zvládnout, ale jak zapojím 4 moduly (po 2GB každý) tak se prostě komp nerozjede

Unkwas - 21.07.2009 | 06:30   (odpovědět)

Maximal mel by jsis o Win7 mačíst nějaké informace jelikož se jedná o uplně jiný systém který s WIn VIsta nemá prakticky (kromě vzhledu) nic společného. Osobně mam v PC sedmičky v PC od vydání první bety a zatím naprostá s spokojenost..Rychlejší než XP a s WIn Vista se nedá vůbec srovnat a i na x64 běhá vše bez problémů většina výrobců jíž nabízí ovladače.

Maximal - 21.07.2009 | 01:50   (odpovědět)

Musím se Vám smát, Windows 7 je marketingový tah. Není to nic jiného než upravené Visty za dvojnásobnou cenu. Osobně mám Windows Vista Ultimate 64 bit na sestavě: Intel Core 2 Duo E8500 3,16 Ghz, 4 GB RAM, Sapphire ATI Radeon HD 4850 512MB DDR3 a na Visty si naprosto nestěžuji XPčka jsem nenáviděl furt mi hlásili nějaké chyby a padali mi.

Floyd - 18.07.2009 | 19:34   (odpovědět)

To heavy.firepower: lol

Kundu - 18.07.2009 | 18:34   (odpovědět)

To Floyd: to znamena ze pravej hrdina vesmiru je nuck norris?

jinak teda myslim ze sedmicky widle sou mooc povedeny, uspech budou mit podle me stejne jako XP aned zadny novy visty se nekonaji

heavy.firepower - 18.07.2009 | 14:38   (odpovědět)

floyd:ty si magor

SAS - 17.07.2009 | 22:16   (odpovědět)

To Floyd: http://img232.imageshack.us/img232/3658/74522007.gif

Floyd - 17.07.2009 | 21:41   (odpovědět)

Zergy rosekám ve Starcraftu 2 jak potvory a zbyde znich je mastný flek
no a ohledně Terranu ti se nezmůžou na nic po těch se jenom zakouří

Protossové - Hrdinové vesmíru at žijí

Good Luck

SiMich - 17.07.2009 | 18:41   (odpovědět)

To Romla: A stejný problém má Win 2003 (XP x64 je v podstatě jejich pokračovatel). Já jsem si na svůj netbook nahrál 2003 a měl jsem skoro se všemi ovladači problém. Když měl nějaký "uvítací program", tak ten mi okamžitě hlásil, že se ovladač pokouším nainstalovat na nepodporovaný systém. Ale překvapivě, ve chvíli, kdy jsem našel v podadresáři skutečný setup.exe a spustil ho, tak to jelo bez problému.
Ale i tak mi tam třeba stále nefunguje webkamera (ne, že by mně to nějak vadilo).

Romla - 17.07.2009 | 15:59   (odpovědět)

To SiMich: Přesně tak, s ovladači jsou tam největší problémy, protože počet ovladačů na XP64 je zatím stále nižší než na delší dobu zavedené XP32, takže tam toho rozjedeš míň nebo s tím máš víc práce.

SAS - 17.07.2009 | 14:34   (odpovědět)

To killer.exe:
Naneštěstí v Evropě budou cca 2x dražší než v USA. Je jasné, že tam musej konkurovat MACům atp. ale dávat 7,5k za Win ? no way

SiMich - 17.07.2009 | 14:33   (odpovědět)

Já XP x64 mám a fungují v pohodě. V čem by měly být problémy? Možná leda tak s instalací nějakých ovladačů, ale to můžou být problémy klidně i na Win 2003.

killer.exe - 17.07.2009 | 14:21   (odpovědět)

ted docela nadejně vypadaj ty jejich Windows 7, to sem zvědavej jak to s nima dopadne.

Romla - 17.07.2009 | 14:19   (odpovědět)

To cumlíček: S 64bit XP je totiž víc problémů než užitku, proto je skoro nikdo nemá. Já osobně asi nikdy nepřejdu ani na Visty, to je taky systém, který se mi ani trochu nelíbí. XP jsou zatím naprosto bez problémů - ještě pár let na nich vydržím a pak uvidím, co bude na trhu.

cumlíček - 17.07.2009 | 14:15   (odpovědět)

koukám, že jsem svůj příspěvek postnul už pozdě

cumlíček - 17.07.2009 | 14:15   (odpovědět)

To Romla:
ano, ale u 64bitových XP lze mít 4GB+ ... ale 64řky asi mít opravdu nebude, jako 99% majitelů XP

killer.exe - 17.07.2009 | 14:11   (odpovědět)

To Theo: to bude woknama. Jelikož obyčejný 32Bitový operační systémi podporujou jenom 4GB paměti, jestli chceš mít víc neš 4GB tak musíš mít 64Bitovej systém jako jsou Visty nebo většina Linuxů

Romla - 17.07.2009 | 14:09   (odpovědět)

To Theo: Ještě jsem našel zajímavý článek tady:
http://myego.cz/item/zprovozneni-pocitace-s-8gb-ram

Romla - 17.07.2009 | 14:04   (odpovědět)

To Theo: Windows XP nezvládá víc jak 4GB paměti celkem. Já mám třeba 4GB RAM a 512MB videokartu a systém mi píše, že mám jenom 3.25GB RAM. Půl GB je odečteno za grafiku a ještě mi to sebralo čtvrt GB ani nevím za co. Ale víc jak 4GB RAM je na XPéčkách k ničemu. Pokud máš Visty, tak bude problém jinde.

cumlíček - 17.07.2009 | 13:11   (odpovědět)

To SAS:
já chci hrát hry, které mají "supercool" jak hratelnost, tak grafiku s fyzikou(to dnes není žádný problém)...ale vývojáři se zaměřují jen na jednu věc z toho

SAS - 17.07.2009 | 12:56   (odpovědět)

To Theo: ještě taky kolikátku máš zdroj

SAS - 17.07.2009 | 12:44   (odpovědět)

To Theo: Jaký máš OS ? Deska ti podporuje na jeden modul 8GB ? nebo dohromady 8GB ? Předpokládám, že máš 2 moduly po 2GB v PC a další dva někde vedle . Popř. dej link na svou desku .

To cumlíček: Ty hraješ hry jen pokud mají supercool grafiku ?
Druhou polovinu věty jsem nějak nepochopil.

cumlíček - 17.07.2009 | 12:34   (odpovědět)

To Theo:
tak s těmi ramkami je to divný

jinak, ten procák máš Core2 Duo E8400? ... z laického pohledu by člověk řekl, že tato sestava musí v rozumném rozlišení, tuto hru rozjet na MAX plynule i ve vetším počtu jednotek - ale jak známe dnešek, tak by člověka ani nepřekvapilo, kdyby nestačila - ale nechme se překvapit

jinak já čekám s koupí nového PC až na tu chvíli, kdy budou nároky ověřeny hráči a nechci zbytečně přeplácet za výkon, nebo zase mín výkon nízký...v podstatě chci mít vyladěné PC jen pár mých vybraných her

Theo - 17.07.2009 | 12:16   (odpovědět)

To cumlíček: Dvojjádro, 3GHz na procák. GeForce GT 8800 GTX, 4 GB DDR2 RAMky, i když mám ještě další 4 GB už od Vánoc, ale nevím proč, nechtěj mi fungovat... Stejná firma, deska podporuje 8 GB, 4 sloty tam taky jsou, jen když je zapojím, tak mi počítač nenastartuje. Zkoušel jsem, jestli nejsou vadný, tak jsem ty původní vyměnil za ty nový no a už na nich tak dva měsíce jedu, takže to vypadá, že jsou v pohodě. Jsem z toho zmatené... Ale tož, snad SC2 pošlape i s těma 4 GB fajn

Theo - 17.07.2009 | 12:11   (odpovědět)

To SAS: Ty jo, tak že by pak utli příběh ve WoW a znova ho vrátili do strategie? Hmmm, no kdo ví, uvidíme.

cumlíček - 17.07.2009 | 12:00   (odpovědět)

To SAS:
WC4 - pokud ano, tak jeliož bude hratelnost jistě standardně dobrá, tak snad zapracují pořádně i na grafice...navíc jsem zvědavý, jak v něm pořeší fyziku jednotek, páč tam v souboujích na blízko nepadají tak drtivé rány, aby se jednotky rozpadaly na atom a nebo odlétal 10metrů

To Theo:
jakou máš sestavu?

charles - 17.07.2009 | 11:58   (odpovědět)

to by bolo super,len dúfam,že ten warcraft bude pokračovať v príbehu ako keby žiadne wowko neexistovalo...

SAS - 17.07.2009 | 11:24   (odpovědět)

To FLOYD: Takže jsi profi hráč . Ukaž nám nějaké svoje video
W4 BUDE ! Prokecnul se jeden z vývojářů. Bude rozdělen na stejné kampaně jako SC2

FLOYD - 17.07.2009 | 10:52   (odpovědět)

Myslim ze lidi bez min budou slabci a to vyhovuje jak Protossum tak i zergum

heavy.firepower - 17.07.2009 | 10:25   (odpovědět)

já miluju zvuk bouchajících scarab torpéd!!!

klok1222 - 17.07.2009 | 08:24   (odpovědět)

ale teoreticky by world of starcraft mohla byt sranda
rasa: Protoss
trieda: Templar
druh(alebo nieco podobne): Dark Templar

ale suhlasim s tym, ze pribeh by to pokazilo

Theo - 16.07.2009 | 22:53   (odpovědět)

To killer.exe: Jo, to je dobrá představa, mariňák level 1, pic pic pic zerglinga aaaa ding, level 2 Na 50ce bysme střileli ultralisky^^

To Marek53: No to by byla paráda, já jsem na toho Ghosta byl taky dost zvědavej, ale mám zdání, že se jich asi do FPS nechce:/

To cumlíček: No já se modlím, ať nemusím kvůli SC2 kupovat silnější železo, snad mi to pošlape dostatečně uspokojivě

cumlíček - 16.07.2009 | 17:48   (odpovědět)

já už jsem dost zvědavý, na jaké sestavě pojede SC2 na max při 50 jednotkách a nejméně při 60FPS

killer.exe - 16.07.2009 | 15:31   (odpovědět)

xD už vidim takovej raid na kerrigen nebo expení na malejch zerglingách

Marek53 - 16.07.2009 | 15:01   (odpovědět)

To Theo: Máš recht. Když se dělá MMO jako WOW je příběh jen v pozadí.
Super by byl obnovenej vývoj Starcraft Ghost.

Theo - 16.07.2009 | 12:54   (odpovědět)

To Havoc: Jo, to já taky. Mělo by to být zase fantasy, no tak uvidíme. ©koda, že si nezahraju za pilota Battlecruiseru Ale ještě by akorát zprznili krásnej příběh Starcraftu, kdyby z něj udělali MMO

Havoc - 16.07.2009 | 11:51   (odpovědět)

To Theo: Som zvedavý ako to Blizzard celé vymyslí ale osobne dúfam, že odhalia Next Gen MMO z nového univerza. Som silno zvedavý s čím prídu...

Theo - 16.07.2009 | 08:15   (odpovědět)

To Martin: Hmmm, no a Ty se jako divíš, že se Blizzard o WoW stará a pracuje na něm? Kdybys Ty měl biznis, co by Ti každej měsíc sypal z 11-ti milionů platících hráčů poplatky 13€, tak bys nechtěl aby to jelo co nejdýl? ©marjáá lidi, proberte se... Máte bejt šťastný, že Blizz s WoWem udělal takovou díru do světa, i kdybyste ho z duše nenáviděli... Díky tomu maj haaaaafo moc prachů na vývoj ostatních věcí a nějaká krize je jim u pr*ele. A jo, taky si myslím, že se dočkáme oznámení novýho datadisku, WotLK byl taky oznámenej nedlouho po začátku TBC, tak už to dělaj, ale hratelnej na výstavišti? Tak to silně pochybuju Možná pár screenů.

To Havoc: Taky pochybuju o tom Warcraftu IV, silně, jelikož "příběh" Warcraftu se teď odmotává ve WoWu, je podle mě už nepravděpodobný, že se ještě někdy dočkáme strategie z Azerothu. Nemyslím si, že se pokusej to míchat ve dvou hrách, WoW totiž jede furt dál, WC3 byl odrazovej můstek, další strategie by byla, hmmm... no odrazovej můstek už by to asi nebyl. A bohužel musím souhlasit, že WoW příběh Warcraftu domr*al teda fakt do mrtě.

A to Floyd: Pfff... JEDINĚ TERRANI!!!! To je přece jasnačka^^ Odletíš si s baráčkama, Medivac dropshipy Ti healujou skupinku kickass mariňáků no a štěkot starejch Arclitů, to se nezapomíná... a třešnička na dortu, Battlecruiser, ultimátní hračka

Floyd - 15.07.2009 | 21:54   (odpovědět)

To Marek53: jo to máš pravdu stím výstřelem

A hraji Starcraft 10 let každý den

Marek53 - 15.07.2009 | 21:46   (odpovědět)

To FLOYD: Lítáš z jedný strany na druhou. Hral si vůbec starcraft?
Zahraj si ho a vybereš si snadno.
To cumlíček: Souhlasim. Není lepšího zvuku než výsřel dobývacího tanku.

cumlíček - 15.07.2009 | 21:07   (odpovědět)

*zkumavky

cumlíček - 15.07.2009 | 21:07   (odpovědět)

To charles:
ale je to zase na druhou stranu ponížení - být ze skumavky

charles - 15.07.2009 | 20:30   (odpovědět)

Floyd to dodžubal terrani jediný niesu umelo vytvorení,no práve to je ich problém,protosy a zergovia sú výrazne zdokonalení

killer.exe - 15.07.2009 | 20:15   (odpovědět)

Floyd je nějakej přelétavej se mi zdá xD

klok1222 - 15.07.2009 | 20:05   (odpovědět)

To FLOYD: si to pokazil xD

FLOYD - 15.07.2009 | 19:51   (odpovědět)

To heavy.firepower: Uz jedine Terran zadni Protossove a zvirata.
Terrani se mi zacinaji libit cim dal vic.

Good Luck

Floyd

love Terran

Havoc - 15.07.2009 | 17:40   (odpovědět)

To cumlíček: Myslím, že to bude ďalšia z mnohých zdolatelných prekážok pre crackerov.

cumlíček - 15.07.2009 | 16:40   (odpovědět)

http://www.hrej.cz/novinky/2009/07/15/cc-4-bude-vyzadovat-stale-pripojeni/ - tak koukám, že nutnost připojení na NET při hraní kvůli pirátství a s tím znevýhodnění poctivých hráčů, nebyl co se RTS týče nápad pouze samotného blizzardu...i když, koho to u předražené puboš firmy EA může vůbec překvapit - alespoň, že tu máme "crackermany"

Havoc - 15.07.2009 | 15:09   (odpovědět)

To Jata: W4? A si si istý? Mno ja o tom pochybujem. Ale to je vec názoru. Ale ako prostriedok k oživeniu ďalších 5 arcidémonov či k objaveniu 8 ďalších monstier minulosti, ktorých v novom datadisku zabijeme by to bol nápad celkom dobrý. (Narážam na to, že WoW úplne zruinoval celý Warcraft´= skupina 25 hráčov dokáže poraziť neporazitelné bytosti - démonov, starých bohov a tak pod.)
Taktiež by na BC mohlo byť poodhalené niečo o Warcraft filme.

heavy.firepower - 15.07.2009 | 11:18   (odpovědět)

já bych řek že cumlíček je umělý UFO taky

cumlíček - 15.07.2009 | 10:55   (odpovědět)

To Floyd:
protossové jsou jen uměle vytvořená rasa(samotné je to štve a závidí terranům)
totiž jedině terrané je přirozeným přírodním vývojem stvořená a plnohodnotná rasa

klok1222 - 15.07.2009 | 08:08   (odpovědět)

To Floyd: dobry vyber, gratulujem

heavy.firepower - 14.07.2009 | 23:21   (odpovědět)

aaaa hele nerikals doprdele ze ses in love with terrans??

Floyd - 14.07.2009 | 21:44   (odpovědět)

Uz jsem si vybral od ted zacinam hrat jen za jednu vyvolenou rasu

At ziji protossove,jedine Protoss smetou vsechno smetí z vesmíru

Good Luck

Jata [ redakce ] - 14.07.2009 | 17:02   (odpovědět)

V Blizzardu neni tolik lidí, aby mohli vyvíjet najednou tolik her, které se mají v následujících letech objevit na trhu. Určitě se vyvíjí W4, stejně jako se vyvíjí Nextgen MMO, ale nejspíš to je jenom v počáteční fázi návrhů, nápadů, hlavní dějové linie. Nemají zatím co odhalovat.

Wrath of the Lich King byl oznámenej před dvěma roky, což by tak odpovídalo i vývojovému cyklu jednoho datadisku. Takže datadisk je víceméně jistej, už jenom kvůli možnosti dalšího zisku za poměrně málo práce.

ovceking - 14.07.2009 | 16:34   (odpovědět)

To Havoc: je to jenom odhad... to ze napsali ze tam neco bude/nebude je jenom nazor

Havoc - 14.07.2009 | 16:20   (odpovědět)

To ovceking: To som si všimol ale ako mohli napísať, že sa toho nedočkáme keď nikde nebolo napísané, že to tam nebude. I keď je pravda, že neoznámili ani to, že to tam bude. Blizzard určite plánuje odhaliť niečo nové a pochybujem, že to bude ďalší datadisk k World of Warcraft, keďže Wrath of the Lich King vyšiel len "nedávno" - 13. November 2008. Myslím, že ďalší datadisk k World of Warcraft si nechajú do budúceho BlizzConu a teraz predstavia svetu novinku ala Next Gen MMO.

ovceking - 14.07.2009 | 14:29   (odpovědět)

To Havoc: precti si prvni odstavec novinky

Havoc - 14.07.2009 | 13:58   (odpovědět)

Ahoj µudia,

dhšie som tu nebol a tak nemám dlhšie články ešte prečítané ale musím sa spýtať, ako je možné, že neoznámia/neodhalia novú Next Gen MMO? Mohol by mi niekto hodiť link kde je to napísané čierne na bielom?

protossove-borci - 14.07.2009 | 11:43   (odpovědět)

Dustin Browder bude zase koulet očima D...dobrá poznámka

Romla - 14.07.2009 | 11:39   (odpovědět)

Oznámení data vydání SC2 se dočkáme jen stěží, všichni vědí, že Blizzard to plánuje na konec roku, ale co s tím udělá beta to neví nikdo, takže před tím, než bude beta v plném proudu, nikdo vydání ohlašovat nebude.

Martin - 14.07.2009 | 09:53   (odpovědět)

No doufam ze se nestane to ze oznámí 3datadisk k Wow a W4 ne to by me nasrali, ale je to pravdepodobne ze to tak bude. Je videt ze je pro ne Wowku zlata bana... Starctaft (1 datadisk), Diablo 2 (1 datadisk), Warcraft 3 (1 datadisk), WoW (3...)

skelton - 14.07.2009 | 08:36   (odpovědět)

stejne jako jsem se dostal jednou do korejskeho betatestu RO2 tak bysem to mohl zkusit s SC2 ... hledam nekoho kdo umi korejsky ^^

Jata [ redakce ] - 13.07.2009 | 22:34   (odpovědět)

To Kundu: Nechtěl jsem to říkat tak nahlas

Kundu - 13.07.2009 | 22:31   (odpovědět)

To Jata: ja sem dement, neumim cist

ovceking - 13.07.2009 | 20:19   (odpovědět)

To Frost-Dragon: no kdyby to byla open beta tak by v kazdy svy soutezi / akci nerozdavali klice k bete... i kdyz ja taky doufam

Floyd - 13.07.2009 | 20:12   (odpovědět)

To nevadi aspon to ale uz zacne

Jata [ redakce ] - 13.07.2009 | 20:05   (odpovědět)

I kdyby tu betu spustili, tak my jako Evropani stejně budeme až ti poslední, co si zahrajou, ostatní kontinenty před námi mají přednost...

Frost-Dragon - 13.07.2009 | 19:29   (odpovědět)

mohli by ukazat ten kousek toho 2nd actu .. a taky by mohli fakt spustit tu betu .. doufam ze se bude moct testovat jako hafo .. doufam ze ne jen vybrani uchazeci

Jata [ redakce ] - 13.07.2009 | 19:18   (odpovědět)

To Kundu: Zkus první řádek novinky...

Kundu - 13.07.2009 | 19:15   (odpovědět)

mno ja myslim ze jedina jistota je to kouleni ocima , kdy je presne ten blizzcon? neak se mi to nechce hledat....tusim srpen bo co

uhlyk - 13.07.2009 | 18:12   (odpovědět)

mohli by rovno pustit betu na blizcone

Floyd - 13.07.2009 | 17:58   (odpovědět)

Hmm
Mohli by rict neco o tom battle netu a mozna o startu bety..... v tom to mesici to uz musi byt

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.