StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
DỊch vụ khoan cắt bê… » 19.03. 04:22
Our website selling … » 19.03. 03:34
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Podepište se pod petici za LAN

03.07.2009 | 10:29 - Jata

I když málokdy se dává na petice podepsané fanoušky, ať už třeba na změnu grafiky, nebo čehokoliv jiného, nějaký důraz, můžeme pro vyjádření svého odporu udělat alespoň něco. Petice nabírá podpisy velmi rychle. Za 4 dny co je online, ji podepsalo kolem 35 tisíc lidí. Každou chvíli si toto číslo zvyšuje.

 

PROČ ZACHOVAT LAN podle autora petice?

- I když má mnoho fanoušků dostatečně rychlé a kvalitní připojení, aby mohli hrát bez lagování, pořád jich je ale také mnoho, kteří nemají. Nebo by si chtěli zahrát s kamarádem nebo sourozencem v jednom domě. LAN NENÍ drahý upgrade a jakmile ho máte, je váš. Za internet musíte platit každý měsíc a když se zrovna nevede, raději si koupíte jídlo místo internetu.

 

- LAN je v první řadě ta věc, která udělala SC tak populární.

 

- Používání LAN je tak trochu o svobodě. Často se může stát, že jste u kamaráda a nemáte jinou možnost než se připojit bezdrátově místo přes internet, což vylučuje hraní přes Battle.net.

 

- A v porovnání výhod a nevýhod LAN je těch škodlivých následků přece jenom málo. Míra pirátství lidí, které hra zajímá, by byla zanedbatelná. Jen se podívejte na SC1. I když občas Battle.net pěkně laguje, pořád se hra prodává tak dobře, že se dostala po deseti letech od vydání i do TOP10 nejprodávanějších her!

 

- Mít možnost LAN ve hře navozuje dojem větší svobody ve výběru. Můžete si vybrat, zda-li budete součástí velké komunity, nebo si vyberete prostě hraní s jedním nebo dvěma lidmi. LAN je zásadní část toho, co dělá StarCraft tak skvělý, a co udělá SC2 ještě lepší. Někdy ani nemusíte tu funkcionalitu používat, abyste ji ocenili. Je to jakási svoboda, kterou od Blizzard Entertainment očekáváme.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ruza - 19.10.2010 | 15:50   (odpovědět)

260529

Mondrogar - 05.09.2010 | 21:17   (odpovědět)

259420.

Uran - 05.09.2010 | 20:54   (odpovědět)

Petice kterou podepiši lidi co si hru koupili by měla nějaky význám jinak je to jen šaškarna...

mefo - 10.08.2010 | 15:02   (odpovědět)

257417.

mattlik - 04.03.2010 | 02:38   (odpovědět)

Myslím si, že tak nebo onak LAN u SC 2 bude. Oficiální, nebo neoficiální.. Není to jedno, když mohla fanouškovská komunita GTA udělat MP i po internetu, tak u SC 2 to nebude jinak. Bohužel bude to asi trvat nějakou dobu ještě po vydání SC 2.

Anie - 21.08.2009 | 13:32   (odpovědět)

118364

asswag - 19.08.2009 | 16:51   (odpovědět)

som sa podpísal 114529

M@rty - 05.08.2009 | 13:15   (odpovědět)

94914.

killer.exe - 05.08.2009 | 12:13   (odpovědět)

to je sice pěkný ale stejně pochybuju že to blizzard změní i když bych si to přál

Kr.Pa. - 05.08.2009 | 12:03   (odpovědět)

94899

Havoc - 26.07.2009 | 13:41   (odpovědět)

84727 Signatures Total

Matej Mach - 26.07.2009 | 09:59   (odpovědět)

Please... do it for us!!!

Jonyx - 20.07.2009 | 13:44   (odpovědět)

mne nejako nejde najet na tu petici abych se mohl podivat kolik tam je podpisu... pise mi to error vam to jde ?

Stone - 17.07.2009 | 11:57   (odpovědět)

S touhle petici musim jen souhlasit, jelikoz pro mapmakery je LAN nepostradatelne pro okamzite balancovani mapy a neustale pripojovani se na battle.net to komplikuje.

Peca - 10.07.2009 | 17:46   (odpovědět)

Nice, narůstá to pěkně Myslím si, že pokud bude fakt hodně podpisů, tak by to s nima mohlo pohnout... pokud jim jde o antipiracy, tak ať klidně funguje aktivace ala vista - poprvé se hra ověří přes net a pak už dá pokoj a můžeš si pařit po LANu... pohoda. Ale IMHO chcou mít možnost placeného multiplayeru nebo mikroplateb za každou kravinu, to se mi teda líbí ještě míň, než absence LANu. Docela mě mrzí takový přístup vzhledem k tomu, že hra bude stát komplet za všechny rasy určitě přes 4000. Měli by radši vydávat další figurky ze světa Starcraft (slehla se po nich zem), nebo natočit film, to by určitě trhli nehorázné prachy a zároveň by byli všichni happy.

Dux - 08.07.2009 | 11:59   (odpovědět)

49772

Nunnent - 08.07.2009 | 11:58   (odpovědět)

podepsano....snad bude, duvod je jediny - jezdim kazdy rok na lanku do jedne vesnice do sokolovny a tam pripojeni na net neni...takze kdyz nebude lan ve sc2 tak ho tam hrat proste nebudem.A verim ze takovych pripadu se u kazdeho najde spousta..

Theo - 05.07.2009 | 21:55   (odpovědět)

Taky jsem to taky podškráb, souhlasím s tím, že LAN je prostě LAN, a to aby to ve hře nebylo je prostě blbost. Když jsme pořádali takový naše mini-LAN party s kamarádama, tak jsme se s nějakým připojováním na net nezabejvali. Aby se nás tu sešlo pět a všichni jsme museli na battle.net a hledat se... ach jo, někdy to prostě Blizz trošičku přehání s tím, že chtěj všechno na svým písečku... No doufám, že ještě podpisy přibudou a pánové si to nakonec rozmyslí.

New - 05.07.2009 | 21:48   (odpovědět)

41935 pozde ale prece

delosombres - 05.07.2009 | 18:04   (odpovědět)

Podle mě to půjde přes LAN, ale bude třeba internet k ověření cd-keye. Jak jinak by se pak hrálo v té Korei, když je to tam profi sport? To přece nejde hrát přes net. Vlasntě ano - každý má stejné podmínky - HOR©Í než na LANu. To je blbost a krok zpátky. Net nikdy nemůže být 100% lag free a nemůže mít tak dobrý ping jako LAN. Takže LAN podle mě ano, ale budou to asi nějak os*rat přes oveřování originálu.

Marshal - 05.07.2009 | 16:33   (odpovědět)

To Hafka: PResne nemuzou udelat hru jakou si preji oni ale takou jakou si preje Player...

Hafka - 05.07.2009 | 14:21   (odpovědět)

Pista: Ano, máš pravdu, že o peníze jde vždycky až v první řadě. Ale že nás Blizzard nepotřebuje, to se pleteš. Hra bez (platících) fanoušků jsou vyhozený peníze. Když nevyvinou hru tak, jak to chtějí fanoušci, tak jí můžou hodit do koše, protože si jí nikdo nekoupí. (To samozrejmě přeháním.)

Zrovna předevčírem jsem byl u kámoše se svym noťasem a že si zahrajem Starcrafta. Kdyby tam nebyla podpora LANu, tak jsme šli místo toho do hospody. Jak se budou pořádat populární LAN párty bez LAN podpory? Dost blbě - zajistit připojení pro několik desítek počítačů tam, kde není žádná přípojka, je dost často nemyslitelný.

Blackfox - 05.07.2009 | 13:06   (odpovědět)

To Horin: SCII má na starosti Cenega.

SiMich - 05.07.2009 | 12:43   (odpovědět)

To Pista: Mnoho lidí na té petici se vyjádřilo tak, že pokud nebude LAN, tak si tu hru nekoupí. Mnohem jednodušší pro ně bude počkat na cracknutí a vytvoření programu na alternativní server.

killer.exe - 05.07.2009 | 12:15   (odpovědět)

To salazzar: no tak vždycky se najde cesta jako třeba Eurobattle.net což je zlastně neofiiální Battle.net

Horin - 05.07.2009 | 10:44   (odpovědět)

K té petici o čj do SCII... Která firma má nakonec na starost vydání, potažmo i lokalizaci?

Pista - 05.07.2009 | 09:38   (odpovědět)

Ste naivni.
BLizzardu ide v prvom rade o zisky.
Pridanim LAN do hry sa zvysi pocet nelegalnych stiahnuti tejto hry - nakolko LAN pobezi aj na cracknutych verziach.

Kdezto ten ich Battle.Net treba stale niecim platit a TO je pre nich vyhodnejsie. Peticiu moze podpisat aj cely svet a nic to nezmeni. Oni nas nepotrebuju. Naopak mi chceme Blizzard a tie ich gamesy. Bojim sa ze nie sme v pozicii nieco od nich ziadat alebo nieco vyjadrovat.

Jerenimo - 04.07.2009 | 22:19   (odpovědět)

Tak za tu češtinu bych petici, taky podepsal

Marek53 - 04.07.2009 | 20:17   (odpovědět)

Podepsáno, zapečetěno, doručeno.

salazzar - 04.07.2009 | 16:00   (odpovědět)

nemyslim ze absence LAN bude velky problem ... tak jako u WoW se drive ci pozde najde nejaka neoficialni cesta

SiMich - 04.07.2009 | 13:30   (odpovědět)

Blackfox: K Battle.netu je potřeba internet, který nemusí být dostupný všude.

Blackfox - 04.07.2009 | 13:19   (odpovědět)

To že nebude LAN není příliš velká škoda. Battlenet je lepší i když LAN by měl být součástí většiny her. Já bych spíš podepsal petici za českou verzi hry(titulky).

Bemis83 - 03.07.2009 | 22:44   (odpovědět)

podepsano.

Marshal - 03.07.2009 | 22:26   (odpovědět)

Vsadim se ze Dustin tu petici podepsal taky .... PARLEJ

Marshal - 03.07.2009 | 22:20   (odpovědět)

37066

Sip - 03.07.2009 | 22:12   (odpovědět)

Podepsáno... myslím, že by nám možnost LAN hraní rozhodně brát neměli.

Kundu - 03.07.2009 | 22:01   (odpovědět)

To SiMich: ok dik, konecne mi to nekdo vysvetlil, jak to se spolecnejma IPnama funguje....

Jonyx - 03.07.2009 | 21:26   (odpovědět)

podepsano

Floyd - 03.07.2009 | 19:42   (odpovědět)

nepodepisu
At udelaji mega batle net a bude to super
Good Luck

delosombres - 03.07.2009 | 19:19   (odpovědět)

Peca:

"Pirátění se podle mě nebojí, každej fanda si to koupí."

Blizzard ale fandové neživí. Stačí se podívat na čísla pod peticí. Btw, hraní přes BNET 2.0 placené nebude.

Gabardiel - 03.07.2009 | 18:57   (odpovědět)

Podepsal sem

Tomik - 03.07.2009 | 17:58   (odpovědět)

Taky jsem podepsal.
36437 Signatures Total

SiMich - 03.07.2009 | 17:32   (odpovědět)

To Kundu: Společnou IP mají i normální připojení. U nás jsou celá sídliště pod jednou IP adresou (ti, co jsou u stejného poskytovatele). A hrát s tím na netu není žádný problém, když jsi to ty, kdo započne komunikaci, tak si tě server zpátky najde. V čem je problém je např. zakládání her na B.netu (současném, v B.netu 2.0 to možná změní). To může udělat jenom ten s veřejnou IP adresou.

Peca - 03.07.2009 | 17:22   (odpovědět)

Taky jsem se podepsal. Nechci Blizzu křivdit, ale podle mě to hrajou na to, že by z toho měli rádi druhý WoW s tím, že si budeš platit za provoz mikroplatbama. No a protože přes LAN by se pak na to každej mohl vybodnout, tak ho chcou vynechat. Pirátění se podle mě nebojí, každej fanda si to koupí.

2nine - 03.07.2009 | 16:48   (odpovědět)

subscribed!

Cameronec - 03.07.2009 | 16:18   (odpovědět)

Též podepsáno věřím, že byste měli mít možnost hrát po LANu. Blizard se paranoidně obává o zttátu penízek z pirátů, ačkoli je to jedno z nejbohatších studiíí na světě. Nemám nic proti nim, ale už začínají moc zbytečně tlačit na hráče.

Jerenimo - 03.07.2009 | 15:56   (odpovědět)

Nemělo těch podpisů být už okolo 50 000 ?! I tak se obávám, že nějakých 35 000 podpisů oproti 10 000 000 prodaných kusů SC1 je totalně směšný číslo a BLIZZARD se zatím může na petici dívat hezky z vysoka z patra

Kundu - 03.07.2009 | 15:55   (odpovědět)

myslim ze svuj nazor uz sem tady nekolikrat (nekdy i divoce) publikoval, takze podepsano.

akorat sem nepochopil ten jeho nazor na bezdratovy pripojeni (mysli jako Wifi lokalni sit, nebo Wifi pripojeni na internet?) - protoze jestli mysli Wifi pripojeni pres internet (kde je problem, ze se nemas pevnou IP adresu, nebo spolecnou s nekym, ja ted nevim....), tak to je ale osetreni klientama a podle toho jak planujou battlenet2, tak to bude neco jako klient (vemte si treba STEAM - taky pres nej na pohodu parim pres net a to zdimam Wifinou na cerno net z prodejny O2 kterou mam pod bytem - nenapadne vyhozenej wifi adapter z okna )

Xirasss - 03.07.2009 | 14:02   (odpovědět)

podpisaneeeee

Ghost - 03.07.2009 | 13:16   (odpovědět)

K LANu jsem se už vyjadřoval. V petici jsem zaujmul 35547. místo. ^^

klok1222 - 03.07.2009 | 13:13   (odpovědět)

tak a je to tam, pravdepodobne LAN nevyuzijem, ale co by som neurobil pre svet

Romla - 03.07.2009 | 12:30   (odpovědět)

To Ares: To já už jsem viděl spoustu petic, které dopad měly. To jen tak mimochodem...

Ares - 03.07.2009 | 11:43   (odpovědět)

Ještě jsem neslyšel o petici, která by ve skutečnosti měla nějakej dopad. Netřeba vysvětlovat proč. Ať se lidi radsi začnou psychicky připravovat na to, že hraní po místní síti nebude ani v Diablu 3.

ovceking - 03.07.2009 | 11:41   (odpovědět)

podepsano

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.