StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[$].]Mediafire ^Ch… » 17.01. 07:36
[.[0@0].]Zip Leaked … » 17.01. 07:30
((GET)) [Free] Big W… » 17.01. 07:24
Jan.2019 New Sarah M… » 17.01. 07:18
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karune reaguje na odpor proti odstranění LAN

01.07.2009 | 08:46 - Jata

Myslím si, že důvody, proč StarCraft vydržel tak dlouho, ať jako hra nebo komunita, jsou:

1. Dobře navržená a zábavaná hra.
2. Battle.net zdarma - místo, kde se hráči mohou sejít a hrát hru 24/7, pomáhá podporovat hru i celou komunitu.
3. Pokračující podpopra hry i po 11 letech, pořád hru patchují, když je třeba.
4. Progaming. Je to velká věc pro vážné hráče StarCraft i kohokoliv, komu se líbí soutěžení. Ty hry jsou zábavné na sledování a občasné hráče to přivede ke hraní.
5. Podpora LAN - Lan party jsou skvělé.

Když odeberete podporu LAN, máte pořád 4 jiné pilíře pro silnou StarCraft komunitu. A pokud to ještě pomůže zbavit battle.net hackerů, cheaterů a pirátství, tím líp, protože síťový traffic je těžší rozšifrovat. Pouze to posiluje ducha fair play na battle.netu.


Karune: První 4 pilíře jsou všechny stále lepší.
1. Doba vývoje StarCraftu II daleko překonala původní Starcraft jak v standardech kvality, tak v trvání, chceme zajistit nejvyšší kvalitu RTS zážitku, co můžeme.
2. Nejen že je zdarma pro hraní online, ale Battle.net 2.0 je navržen s ohledem na novou generaci online komunity a eSporty.
3. Dokud bude naše hry někdo hrát, budeme je stále podporovat, jako jsme to dělali s našimi legendárním tituly jako původní StarCraft.
4. StarCraft II byl vytvořen s eSporty jako základním kamenem v designové filozofii. StarCraft se změnil na eSport.
5. Editor map bude lepší než jakýkoli editor, který jsme vydali.

a:

6. ??? - musíte počkat a uvidíte ;-)

Pokud jde osobně o mě - miloval jsem LAN party, ale směr, jimž Battle.net směřuje, bych si ve více jak 99 % času vybral využívání Battle.netu a i kdybych se z jakéhokoli důvodu rozhodl vléct svůj počítač ke kamarádovi domů (< 1 %), pořád bych s nim hrál na Battle.netu proti ostatním doma.


Bob Colayco, zaměstnanec PR oddělení Blizzardu:

 

Přestože to bylo pro nás těžké rozhodnutí, cítili jsme, že přesun od LAN her a nasměrování hráčů na služby našeho vylepšeného Battle.netu byla ta nejlepší volba, abychom zajistili kvalitní zážitek z online hraní StarCraftu II a zabezpečili se proti pirátství.

 

Je to jeho úhel pohledu. Dokonce i když vezme svý "zvíře" ke kámošovi, říká, že battle.net bude mít zřetelně lepší schopností než normální LAN.

Plně věřím Blizzardu, a ačkoliv nesouhlasím s odebráním LANu celkově, cítím, že ať už nakonec poskytnou jakoukoliv alternativu, ne že bude jenom stačit, ale mohla by něco i zlepšit.


Karune: Jak zmínil Rob Pardo v rozhovorech, je pirátství vážný problém a často blízce souvisí s LAN. Chceme to nejlepší pro komunitu a fanoušky, kteří podporují naše hry, a mít velkou pirátskou komunitu vlastně hru kazí.

1. Pirátské servrey komunitu dělí namísto spojení všech hráčů, kteří milují hraní hry. Battle.net dá dohromady hráče v skirmishi, ladder hře, uživatelských hrách a umožní každému sdílet své zážitky.

2. Více lidí na Battle.netu znamená ještě víc zdrojů k rozvíjení této online platformy, aby zajišťovala další budování komunity a nové způsoby jak si online hraní užít. World of Warcraft je skvělý příklad hry, která se od svého Dne 1 vyvinula víc, než si kdokoliv představoval, a bude ve zlepšování herního požitku pokračovat, dokud budou hráči ten titul podporovat. Původní StarCraft je snad ještě lepší příklad jak po 11 letech hru pořád milují a hrají ji a budeme ji stále podporovat a vyvíjet s patchi.

Neodebrali bychom LAN, kdybychom neměli pocit, že můžeme hráčům nabídnout něco lepšího.

Kdybych si koupil StarCraft II nebo jakýkoli jiný titul, vím, že utracené peníze by šly na podporu toho titulu. Osobně bych byl naštvaný, že ostatní se přiživují zdarma, zatímco ostatní legitimně podporují titul, který má velký potenciál a cíl dlouho vydržet.

Líbí-li se vám nějaká písnička, kupte si ji, a ten umělece přijde s ještě lepšími songy. Když se vám líbí hra, kupte si ji, a my vám slíbíme neustálou práci na zlepšování herního požitku, kdekoliv můžeme.

Podporujte věci, kterým věříte (to platí na všechny věci, ne jen na hraní).
Nebuďte pijavice společnosti, inovací a dalších úžasných výtvorů.

Zdroj: forums.battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

ds - 20.07.2009 | 23:42   (odpovědět)

Presne jak to zminil Maximal. Jsou holt mista/situace, kde proste internet neni, resp ne dostatecne rychly A co si budeme povidat, LAN s kamarady, pivkem a hulakanim na sebe pres mistnost nenahradi ani Battlenet xxxx.0
Je videt ze Blizzardu po uspechu wow narostly kridla a nasleduji filosofii mrkvosoftu

Zhul - 02.07.2009 | 18:56   (odpovědět)

Holt rejžujou no....

Zhul - 02.07.2009 | 18:56   (odpovědět)

Holt rejžujou no....

Maximal - 02.07.2009 | 16:06   (odpovědět)

Nemám nic proti rušení LAN, ano rád si hru koupím a dnes třeba s W3 hraju pouze přes battle.net ale občas se stane že s bratrancem jsme mimo dosah internetu a v této možnosti nás asi bude opravdu rozčilovat že si spolu nebudeme moci zahrát SC2

charles - 02.07.2009 | 14:56   (odpovědět)

hadam aspoň urobia všetko preto aby bol dobrý ping,lebo ak nás nútia hrať niekde kde to bdue lagovať tak to sa im všetci môžu na multiplayer vykašlať...

Marshal - 02.07.2009 | 11:10   (odpovědět)

Pokdu by Battle net byl na stejnem mozna i lepsim smyslu jako program HLSW (pres ktery pařim CoD4) tak by to bylo dobre no...ale ten Ping bude psicho...

Kundu - 02.07.2009 | 01:54   (odpovědět)

to SiMich: kdyby to bylo jak ty rikas, tak je to lepsi nez nic, protoze odpada jeden problem pri lance na narocnost pripojeni. Ale jak rikam, ty muzes hadat, ja muzu hadat... nevim jestli se to uz dozvime pri vydani bety nebo az potom cely hry, ale minimalne karune to podle me este v pristich tejdnech osviti.... doufam

SiMich - 02.07.2009 | 01:46   (odpovědět)

To Kundu: Fajn, možná to bude jinak, ale podle mě je nejrozumější cestou to, že B.net nebude zprostředkovatelem přenosu dat při hře. Nejlogičtější je, aby se mezi hráči vytvořilo přímé TCP/IP spojení, které by myslím v připadě, že jsou počítače spojené přes kabel, mělo jet přes lokální síť. Takže pokud jim bude B.net fungovat tímto způsobem a nevidím žádný důvod, proč by tak fungovat neměl, pak "ke spuštění MP bude zapotřebí battlenetu" je to samé jako "bude zapotřebí hrát hru založenou na battlenetu".

To Jeronimo: Ale vidíš, já nejsem žádný hacker a tohle řešení mě napadlo během chvíle (k výrobě toho programu by byla spousta práce, ale mělo by to jít). Takže jejich opatření proti pirátům je dost... špatné. Na oficiální B.net by se stejně nedostali, tak jako tak, takže ta "nejlepší část hry" jim tak jako tak zůstane odepřena.

Marshal - 02.07.2009 | 00:53   (odpovědět)

To Kundu: Dobre ty...kua normal jsem se musel oprit dozidle jak jsem to cetl ale vycerpal si vsechno Mir s tebou

Jonyx - 02.07.2009 | 00:39   (odpovědět)

to dron: jo mas pravdu... u diablo je absence lanu snad jeste horsi

Jonyx - 02.07.2009 | 00:38   (odpovědět)

to jerenimo: no tak na tom netu co tady mam si asi moc nezahraju jsem vubec rad ze mi jde napsat tenhle koment nicmene me udivuji ty blizardi reci o tom jak chteji co nejsirsi komunitu a aby byli vsichni spokojeni... potom udelaji takovyhle velice chytry tah... timhle se ztrati cele to kouzlo ze spolecne hry... ted aby jsme si s kamosema koupili ctyri originalky aby jsme si pekne zahrali jo ja zapomnel jesty by jsem si meli poridit poradnej net aby nam to slo v pohode kdyz uz budem ctyri nejdriv porad ano ano chceme pro vas to nejlepsi a pak no to vite pribeh je moc megalomanskej tak to dame na tri casti... ah no to mate tak je moc piratu dame pryc lan preci battle net je nejlepsi volba... "kazdy chce byt pri hrani online" no ne ?

Kundu - 01.07.2009 | 23:50   (odpovědět)

to Dron: Musim s tebou souhlasit v jedny dulezity veci - ty, jakozto zakaznik, si hru koupis, ale nejses s tim proste spokojenej, protoze toe pro tebe omezeni jakozto pro platice

to Jerenimo: Nejdriv teda se musim obout do toho jak si vsechny s mym nazorem oznacil neprimo za"piraty" - naopak, koupil sem SC1, koupim i 2 - ale jakozto zakaznik muzu mit nazor na to, co me muze omezovat. Navic blizzardi heslo bylo max podporovat hrace a prani hracu, aby mohli se svymi prateli hrat....

Nechapu logiku toho, jak mi nejdriv vyvratis, ze na jejich serverech to nebude - v zapeti rikas, ze jinak by nemeli prehled o hracich?? bud si spatne rozumime, nebo je jeden z nas uz asi unavenej a nebo to opravdu nedava logiku....

Navic, kdyz podle tvyho nazoru ma vetsina svetovejch hracu v soucasny dobe stabilni pripojeni k internetu a vzdycky moznost pri kazdy LAN party (o ktery vime hovno jak bude fungovat pri pripojeni na internet a narocnosti na celou sit) se pripojit na battle.net - tak proc si vsichni hraci stezujou na forech a nejsou spokojeni s timhle tahem??? asi sou vsichni na celym svete pirati a pirati si nejvic urcite stezujou na ofic forech vid? a proc sam blizzard (ciste podle odpovedi - jejich reakce) vidi, jak si tim nasral vsechny FAN (platice i neplatice)?myslim ze si uvedomuje ze to je nazor opravnenej a upozornuje akorat na to, ze toe krok proti piratum??? (tzn. ze zakaznik=platic doplaci na naky piraty a kvuli nim dojde ke zhorseni hry-nazor spousty lidi)?????

dyk puvodni kecy blizzardu byly, ze oni zadnou ochranu nepotrebujou, ze lidi si jejich hry kupujou kvuli kvalite a kvalitnimu battlenetu - ale tahle politika rika neco jinyho

Jinak o tom, jak to presne bude vypadat s narocnosti treba na jednu sit mnoha kompu pri pripojeni kvality odpovidajici slabilnimu ping jenom pro jeden pocitac z nich, nic nevim, jenom hadam a rikam moje zkusenosti jak funguji alternativi - steam. ale treba se mylim a bude to nakonec jinak toe samozrejme taky mozny

Jo a bacha je rozdil kdyz blizzard rekl ze ke spusteni MP hry bude zapotrebi pripojeni k internetu a batttenetu, nebo ze bude zapotrebi hrat hru zalozenou na battlenetu - a ja sem teda slysel jenom o tom druhym pripadu = obe moznosti maj velmi rozdilnou narocnost pocitacu zapojenych v siti na svuj internet.

o hernach se nebavim

charles - 01.07.2009 | 23:38   (odpovědět)

ale ak nebude na battle nete dobrý ping tak potom si to velmi dodžubú,to je pravda...

charles - 01.07.2009 | 23:35   (odpovědět)

mňa to zas až tak neštve,tak jak hrávam warcraft s kamošmi cez garenu tak starcraft môžme zahrať cez battle.net,je mi to dosť jedno...teraz sú všetci naštvaný,pochopitelne,lebo spravili vec ktorá tú hru každému trochu pokazí,ale neskôr to tak možno brať nebudete...

Dron - 01.07.2009 | 23:02   (odpovědět)

To SiMich: Naprosto s tebou souhlasím, jediné co větší protipirátské obrany působí je větší následné rozkuchání ze strany pirátů. Už mě ta buzerace kupujících začíná míchat. Hry si poctivě kupuju, ale stejně jako u Warhead (nutná buzer..- pardon - aktivace) přes net, stejně jako u STEAM titulů (chceš si na dvacet minut zahrát? teď hrát nebudeš, teď je nutný stáhnout a nainstalovat 300MB patch do hry, která ti i bez patche včera fungovala). Opravdu je to paradoxně zaměřený nejvíc proti poctivým hráčům. Ti co si stáhnou instantní pirátskou verzi většinou nemají problém - nikdo je nebuzeruje, že nemají v jednotkách správný disky, že firewall odmítá pouštět mega a mega informací, které si hry za vašimi zády posílají s vývojářskými servery, že se teď nebude hrát, ale aktualizovat - ať chceš,nebo nechceš. Nechci battlenet, nechci aby mi někdo čuměl přes rameno, když si chci zahrát hru, za kterou si zaplatím, aby věděl o mým drahým počítači, o tom kde sedím a kolik času u toho sedím - to je jen moje věc. U Starcraftu to nějak přežiju, hru si koupím, v horším případě budu hrát jen singleplayer, v lepším případě i multiplayer časem někdo crackne a bude to... ©tve mě, že Blizzard bude s největší pravděpodobností chtít tuhle "geniální novotu" zavést i u Diabla 3(moje spekulace) a tam mě to mrzí - hráváme s přítelkyní druhý díl a na třetí se moc těšíme. Pokud k tomhle "vylepšení" dojde i tam, stane se cracknutí nutným předpokladem pro koupi.... A potom už jen zamyšlení: Nejsem náhodou blbec, když si kupuju hry, které pak musím dodatečně upravovat, aby mi laskavě vůbec šly?

Jerenimo - 01.07.2009 | 22:47   (odpovědět)

Tak zase lidi někdy ! Čus

Jerenimo - 01.07.2009 | 22:46   (odpovědět)

To SiMich:
Dobrý jenže v tom se moc neorientuju, takže nevím jak to bude moc být providitelný, ale bylo by to pro některý lidi dobrý co lpí na LAN. Jak jsem psal BLIZZARD přichází s něčím docela novým a tak jsou teďka na řadě piráti ať ukáží co umí Já sám jsem celkem zvědavej co se bude dít ! Lidi jsou odjakživa vynalézavý

Jerenimo - 01.07.2009 | 22:37   (odpovědět)

To Bemis83:
Tak nějak

Jerenimo - 01.07.2009 | 22:35   (odpovědět)

To majkom:
good

Jerenimo - 01.07.2009 | 22:34   (odpovědět)

To Kundu:
To, že bude všechno přes jejich servery je celkem úlet. To totálně znemožňuje konkurenci.Jenomže kdyby to šlo založit na jiných servrech, tak by neměli (ani nikdo jinej) přehled o tom kdo je pirát a kdo ne a piráti by mohli vesele hrát multyplayer na těch neoficiálních aniž by na to někdo přišel a právě v tom tkví to kouzlo BLIZZARDu. Všechno budou mít pod palcem jenom oni! Vydají nějaké svoje cd-klíče někdo se na ně přihlásí pod svím účtem na Battl.net a až někdo použije úplně ten stejnej klíč co ztáhnul pod jiným účtem, tak ho jednoduše odstřihnou (vykopnou).
Všichni co si tu stěžujou na rychlost internetu a odezvu, tak BLIZZARD udělal zkušební zápas mezi USA a Koreou a vše běželo plynule bez lagu. Samozřejmě nevím, jak to bude v Evropě Beta test teprve čeká a pak se všechno ukáže Když ale srovnám jiné hry přes internet co jsem hrál Red Alert 3, Supreme Commander a tak, tak běželo všechno hladce až na Crysis, ale to bylo spíš grafikou

majkom - 01.07.2009 | 22:32   (odpovědět)

zalezi nam na komunite... bla bla bla... vylucenie LAN, rozdelenie na 3 platene casti... bla bla bla.. komunita ... bla bla bla...

SiMich - 01.07.2009 | 22:22   (odpovědět)

To Jeronimo: Už jsme si říkal, co jsi to za spamera.

Takže, k tomu, že SC2 má cenu kupovat, s tím souhlasím... tedy, souhlasil jsem, dokud jsem si myslel, že budu mít možnost hrát ho s bráchou na chatě, kde NENÍ internet. Teď začínám pochybovat, jestli mi to za to stojí, protože na B.net jsem nikdy moc nechtěl.

K tomu, že tím zastaví piráty... neřekl bych. Nevím, jak přesně to hodlají udělat, ale určité řešení bych viděl v tomto:
1) Hra se běžně crackne a nebude potřeba aktivace.
2) Vytvoří se program, který bude simulovat B.net (bude zpět odesílat správné odpovědi, které se pochytí ze síťové komunikace, kterou není těžké monitorovat).
3) U každého počítače v LAN se v hosts nastaví pod battle.net vnitřní IP adresa toho počítače, na kterém pojede výše zmíněný program.
4) Pak stačí spustit, připojit se na "Battle.net" (kde budou jenom ti lidé z LAN) s omezenými funkceme, založil hru, připojit se a jet (v tu chvíli už nebude Battle.net potřeba.

Tohle je jen jedna z možností. Tady by byl největší problém s tím programem, když by např. používali mezi sebou (SC2 a Battle.net) vždy různé kódování zpráv v určité závislosti. Ale prolomit by to šlo. V krajním připadě by to třeba fungovalo jenom pro jeden CD-key, což ale taky není moc velký problém.

Ghost - 01.07.2009 | 22:15   (odpovědět)

Plně souhlasím s výroky blizzardu. Jak tady bylo zmíněno LAN se už tolik nepoužívá jako kdysi. Jak bylo zmíněno LAN se používá uŽ jen v hernácha teÏ každá herna má i internet a když SC2 povalí pØe b.net nebude žádný problém. Nechcu říct že bez LANu to bude lepší taky bych ho tam rád měl a ten nápad s online aktivací LANu jestli bude v kódu pro podobné účely jen podnítí piráty a já bych teda takový lidi fackoval když si koupím originálku. Vemte si že někdo si hru koupí a pak legálně požádá o aktivaci lanu a s funkčním kódem se to rozšíří jak epidemie. Já si originálku rozhodně koupím. Fakt by mě sr*lo kdyby si někdo tu hru prostě stáhl a nijak se těm týpkům co v blizzu makaj jak mezci aby sme měli pořádnej požitek z hraní, fuj připadá mi to moc Dustinovský. XP

A co výroky o penězích?
Ovšem že to je jenom stroj na prachy kdo by nechtěl další peníze, jak bylo řečeno tak blizzard pracuje se skoro neomezeným rozpočtem. Takže kecy že výdaje jsou strašně vysoké... Blbost, je to jen ztracená kapka v moři.

Jerenimo - 01.07.2009 | 22:14   (odpovědět)

To MM:
Na tom něco pravdy je ale nezapomínej, že to je hlavně kvůli těm pirátům tak doufám, že na něco příjdou když už s tím ČEZem to je výstižný sem se zase jednou zasmál ))

Jerenimo - 01.07.2009 | 22:09   (odpovědět)

To Jonyx:
1. Já netvrdím, že je to správný (jen ukazuju co je k tomu vedlo)
2. LAN je ať chceš nebo ne stejně na ústupu a dominuje internet to je
holej fakt taky jsem hrával jako ďas takže to zabolí, ale
nezastavíš to!
3. Oni se nesnaží piráty odnaučit ztahovat (to ani nejde, kdo chce , tak
si to ztáhne). Oni se je snaží HLAVNĚ OMEZIT (piráty) i když na úkor
malého procenta hráčů a ostatní to otravuje
4. Ano teď mají peněz dost, však si je taky zasloužili ne, ale to
neznamená, že je najednou můžou všichni okrádat!!! Nikdo nepracuje
zadarmo ani TY a za práci chceš peníze jako každej jinej (pozn. to
co děláš a zakolik je jen už tvoje věc)
5.a, Bez urážky neber to osobně, ale Ty sem píšeš, takže asi na ten
internet máš.
b, Na aktivaci budeš potřebovat internet jinak hru nezpustíš, nebo
ztáhnout crack a na to je zase potřebuješ internet ne?!
c, Ví se,že drtivá většina lidí co ztáhuje, tak na ty věci má! Jen se jim
ty peníze za to nechce dávat viz. Já , když to může mít zadarmo, tak
to neber!!!
6. Jsou věci co za to stojí a SC2 zato stojí určitě je to LEGENDA!!!

MM - 01.07.2009 | 21:39   (odpovědět)

Pokud, vyskrtnou podporu LAN, tak 100% fandim piratum, protoze tohle je diskriminace lidi co si chteji zahrat Starcrafta na mistech kde se neni mozne pripojit na Battle.net. Nu coz, co by Blizzard neudelal pro $$$. Nereknu kdyby meli problemy nebo nizke zisky z her, ale oni jsou totalne ve vate. Pripomina mi to CEZ !!!

P.s. Od Blizzardu mam vse v originalu.

Jerenimo - 01.07.2009 | 21:36   (odpovědět)

To Jonyx:
Vem si že na tom dělají programátoři co jsou vlastně i samotní hráči ! Takže taky asi budou chtít, aby hra vypadala k světu a jela na 100% a na osudu hry jim asi taky záleží, vždyť je to jejich "dítko" několika roční práce ! Vemte si, že něco vytvoříte a to vás zároveň živí.Potom to někdo dá na internet většina si to bez placení ztáhne a Vy můžete jít pomaličku pod most, protože jste nic jiného nedělali co by Vás uživilo a nebýt pirátů, tak jste si mohli pořídit třeba byt, nebo ho trochu vybavit a pod. celkem smutný. Ve světě jsme celkem známí, že Češi kradou, jak Straky. Těší mě fakt, že nejsme zdaleka sami

Jonyx - 01.07.2009 | 21:28   (odpovědět)

to jerenimo: ty jsi nejakej desne chytrej kdyby si takovyhle vydaje nemohli dovolit tak je nemaj... ver tomu ze vydelavaj vic penez nez dokazou utratit... to ze tam nebude lan ale netresta jenom piraty ale i poctive hrace kteri si kupuji originalky aby si zahrali fajn hru a pak kdyz chteji hrat s prateli se sejdou a zahrajou si na lance pac je to lepsi rychlejsi a jednodusi nez se srat s nejakym battlem nehlede na to ze ne kazdy si muze internet dovolit a ne kazdy si muze dovolit pripojeni ktere ti umozni si kvalitne zahrat... a myslim ze se snazi odnaucit lidi co jsou zvykli stahovat coz je ovsem blbost protoze tihle lide stejne budou dale stahovat... dle meho odebranim moznosti lanu pouze ztraceji a delaji krok zpet

Jerenimo - 01.07.2009 | 21:22   (odpovědět)

To 2nine:
To asi těžko, když nebude zabudovaný v kódy samotné hry!!! To není otázka patche který upravuje jednotky,balanc hry,ale podpory přímo ve hře samotné, která tam bude chybět. To by se musel překopat celý kód hry samotné a to ti patch ani crack neudělá ne-e-e kluci to mají promakaný (zatím) lidi na netu budou muset přijít nejspíš s něčím novým !

Jerenimo - 01.07.2009 | 21:14   (odpovědět)

To 2nine:
Žádná pozitivní věc na tom asi není ale musím uznat, že replay skrz Battle.net vypadá pěkně a to se na něm bude ještě teprv pracovat ! Tak uvidíme, ale to samo osobě i tak nestačí to s tebou souhlasím.Přes LAN stejně dneska ale hraje malé procento hráčů doma a největší zastoupení má v hernách a to teďka zastoupí internet a mnoha lidí proti srsti skrz Battle.net (a víme asi proč že?! )

Jerenimo - 01.07.2009 | 21:04   (odpovědět)

To c0r0ner:
Ten tam nebude je to oficiální !

Jerenimo - 01.07.2009 | 21:02   (odpovědět)

To Cameronec:
A taky přišli o nehorázné prachy

Jerenimo - 01.07.2009 | 21:00   (odpovědět)

To e-sušenka:
Nesouhlasím jen si kryjí záda a nenastavují krk.Vem si Crysis vyšel exkluzivně jen na PC plánovaný odhad prodejů byl asi tak 3 500 000 kusů. Co se stalo? Do dneška se prodalo něco málo přes milión kůsů (hodně slabý) a jednou tolik se ztáhlo piráty na torrentech jaký je důsledek? Pamatujte si , že KAŽDÁ AKCE VYVOLÁ REAKCI !!! Crysis 2 bude, ale i na konzole a co hůř nejspíš s půl ročním zpožděním oproti zmiňovaným konzolím!!! Teď mám chuť leda tak někoho zmlátit

Jerenimo - 01.07.2009 | 20:48   (odpovědět)

To Cameronec:
Jo ale už si nezahrají proti živým protivníkům. Jedna hra = jeden cd-key = jeden účet na Battle.net . Ti co si hru ztáhnou budou mít klíč co si původní vlastník zaregistruje na sebe a až ten klíč někdo zkusí při registraci, který už tam bude, tak ho (piráta) BLIZZARD pozná a pošle do piče. Tuhle kontrolu se ještě nikomu nepodařilo prolomit (viz. WoW). Zatím co aktivace hry přes internet jde obejít cracek, protože je hra nainstalovaná přímo na PC, tak účty od Battle.net bude mít BLIZZARD hezky pod palcem pod svojí kontrolou. Leda že by nějaký zaměstnanec potajnu cracknul nebo něco nahrál uvnitř firmy to by byli ale proti sobě. Když se dneska pirátí, tak ve velkým jsou potřeba opatření.Ted jde o to, kdo bude ten pověstný krok napřed zatím to byli piráti, ted možná vydavatelé (dokážou) srovnají krok UVIDÍME!!!
Co se tíče peněz, tak samozřejmě , že zatím jsou co jiného! A není se čemu divit z něčeho žít musí hra se vyvíjí několit let příkl. 3 roky to máte 36 měsíců (výplat) jenom u nás je plat programátora 25 000 a víc/měs a co teprve v Americe to je 900 000 na osobu U NÁS (pozn. je to pořád příklad) ted na hře pracuje přímo malá armáda lidí (50 a víc) to máme 45 000 000 (pořád příklad) jen za vývojáře ted máme další náklady nap.elektřina,nájem (splátka koupených prostor),pomůcky,prezentace,PC atd. bla bla bla.Ted chce z toho firma taky profitovat (něco vydělat) potřebuje peníze na další nové hry - vývoj - podporu. Původního StarCraftu se prodalo 9 500 000 kusů a né všechny se prodali ze začátku za plnou cenu, ale i po postupným zlevňování že. Nejedno studio už zkrachovalo kvůli pirátům.Zkuste si představit, že by zkrachoval ACTIVISION / BLIZZARD (momentálně totální blbost WoW, je pěkně živí) nebyl by už další StarCraft 3, Diablo 4, Warcraft 4 (možná už je ve vývoji ), tak si přestaňte stěžovat na LAN dneska už má internet skoro každý a pořád zrychluje a je i v hernách. K aktivaci hry bude navíc internet potřeba! Ještě pár let a bez internetu si ani neškrtnete (nejspíš se přestanou prodávat hry v krabicích a budou se ztahovat což EA, Ubisoft a další chtějí ) LAN pomalu ale jistě ztrácí na významu, takže není co řešit.
NEJVÍC si tady stejně stěžují PIRÁTI , kteří to budou mít celkem blbý (jen hra proti PC) a ne normální kupující!!! Nakonec si hru ztáhnou vyzkouší skirmish nebo hru proti PC a pokud budou chtít hrát mulťák (multiplayer), tak jim nezbyde nic jinýho než si hru koupit A MUŽOU PRSKAT, JAK CHCOU stejně se nic nezmění!!! Musím uznat, že to má BLIZZARD dost dobře promyšlený (bravo smekám a tleskám). Teď jsou na řadě piráti a jejich proti tah.Jsem zvědavej s čím příjdou jestli vůbec Sem tam si taky rád nějakou kravinku ztáhnu, ale na StarCraft (hra mého mládí přece jenom je to už 11 let) a pár podobných titulů nedám dopustit. SC2 je prostě POVINNOST !

2nine - 01.07.2009 | 19:54   (odpovědět)

zlyncovat! (az to vydaj teda vsechno )
kde mam ten provaz...

Jerenimo - 01.07.2009 | 19:41   (odpovědět)

To Jonyx:
Tak to máš blbý, protože k aktivaci bude potřeba net jinak hru ani nezpustíš!!!

SiMich - 01.07.2009 | 18:48   (odpovědět)

Bemis83: Můžeme se buď přizpůsobit, nebo je zlynčovat!

Jonyx - 01.07.2009 | 17:40   (odpovědět)

to simich: jo asi mas pravdu ale stejnak je potreba bejt online coz na vsech mistech neni dost mozne (treba u me doma)
to bemis83: proc to delat jednoduse kdyz to jde slozite ze ? zeptejme se na to blizzardu a oni nam reknou ze chteji aby jsme meli bezva zazitek a ze budou pres battl budovat bezva komunitu spokojenou s jejich stupidnima napadama...

Bemis83 - 01.07.2009 | 17:30   (odpovědět)

No s tim lanem me nasr...ale když se stavi kamoš tak se napojime oba na router až ho koupim a pak oba na b. net a mužem pařit. i když je pravda že by to bylo jednodušší přes LAN. Co se da ale delat. Je potřeba se přizpusobit...

SiMich - 01.07.2009 | 17:15   (odpovědět)

To Kundu: Nevím, jak funguje Steam, ani nevím, jak přesně bude fungovat budoucí Battle.net. Vím jenom jak funguje dosavadní Battle.net a to, že je dost velká šílenost, aby fungoval jako prostředník pro přeposílání údajů o hře během hry. Jistě, stále tam bude nějaká komunikace mezi serverem a jednotlivými hráči, co se týče Battle.netích zpráv apod., ale mezi hráči se podle mě vytvoří přímé spojení a pojede to na LAN latency.
Jsem proti tomu rozhodnutí, jak již jse řekl. Hodlal jsem hrát na místech, kde není k dispozici vůbec žádný net. Jen mi šlo o to ujasnit ten jeden argument, že s pomalým netem si nepůjde zahrát po LANu...

protossove-borci - 01.07.2009 | 16:51   (odpovědět)

Kundu: já zase plně respektuji názor ostatních.

nukestrike - 01.07.2009 | 16:45   (odpovědět)

aha, jn tihle vývojáři vždy musí udělat nějakej komerční tah, aby dostali ještě víc peněz na úkor utrpení hráčů v podobě absence LANu, trapárna

Kundu - 01.07.2009 | 16:15   (odpovědět)

to protossove.borci: ja chapu ze muzes mit takovej nazor, to ti nikdo nemuze vzit, ale zase ty musis chapat, ze nekdo ma opravneny problemy prijmout tenhle jejich "výjeb", kterej akorat povede k vetsimu pirateni, nez by to bylo s LANem

Kundu - 01.07.2009 | 16:09   (odpovědět)

Moje jmeno se sklonuje jako KUNDO

To SiMich: Mno ja prave myslim ze si vedle nechci ti kazit naladu. Vem si jak to ma steam (a battlenet bude fungovat jako steam,akorat nektery principy jinak - to uz bylo jasny od zacatku a samotny blizzardaci to rikali) - ano pro spusteni treba bude vyzadovanej net, ale zalozit si lokalni sitovej server na battlenetu? haha vsechno proste pres jejich servery a naky reseni, ze se jim potom odeslou informace o tom jak hra probihala, kdo vyhral a na zapsani achievmentu??? haha

i kdyby jo.....tak porad ale neodpada problem kdyz si chce par kluku zaparit na chate kde neni net

fanda - 01.07.2009 | 16:06   (odpovědět)

Kukajte:

www.youtube.com/watch?v=s06Ua_EIQyo

nukestrike - 01.07.2009 | 15:44   (odpovědět)

aha, jn tihle vývojáři vždy musí udělat nějakej komerční tah, aby dostali ještě víc peněz na úkor utrpení hráčů v podobě absence LANu, trapárna

Ondra - 01.07.2009 | 15:03   (odpovědět)

Tez bych to videl tak ...
B.Net pouze overi hrace, vytvori hru a potom uz se pofrci ciste lokalne .. teoreticky muze byt i nejake nedulezita komunikace (prubezne posilani reportu), nasledne se dokonci report zapisou statistiky ...
Jen to jaksi vynucuje pripojeni k internetu ... (coz dnes ma docela dost pocitacu) ...
Nadseny z toho nejsem , otazkou je jak to projde skrze rucne firewally, proxy atp ...

SiMich - 01.07.2009 | 14:50   (odpovědět)

Rád bych všechny upozornil na to, že některé argumenty nedávají moc smysl. Sám jsem taky proti tomuto rozhodnutí a dost mě to naštvalo. Ale rád bych upozornil na jednu skutečnost, kterou už jsem psal. Možná by bylo vhodné ji napsat někde viditelně, protože by to mohlo změnit určité dezinformace (ačkoliv masové lynčování by se hodilo ). Když přes B.net spojíte dva a více počítačů spojených přes LAN, bude přes nich normální LAN latency a přenosová rychlost. B.net slouží pouze jako prostředník při spuštění hry a snad by se tam dalo vypnout, aby s vámi po dobu hry jakýmkoliv způsobem komunikoval.

lolek - 01.07.2009 | 14:39   (odpovědět)

stejně nevím, proč se karunemu nevysmáli s tím, že toto stejně komunita brzy obejde...akurát s tímto krokem jen blizzard naštve fandy...

Jonyx - 01.07.2009 | 14:01   (odpovědět)

je to uplne nesmyslny... prachy jim lezou na mozek... oni tam nedaj lan takova hovadina porad melou jak jim jde o komunitu a tim ze odstranej lan tak se nam chtej zavdecit.... to je prdly

king - 01.07.2009 | 12:51   (odpovědět)

Napriek tomu, ze vyvojari pocitacovych hier su spickovi a profesionalny programatori a snazia sa vymysliet zarucene postupy ako zamedzit sireniu nelegalneho softwaru... VZDY sa najde cesta alebo sposob ako panov profikov prečúrat.
Odsudzujem PC piratstvo, ale kto chce...
Preto si myslim, ze tymto krokom si len rozhnevaju zakaznikov a ich problem a obavy sa aj tak nevyriesia.

2nine - 01.07.2009 | 12:42   (odpovědět)

taky pravda, s komunitou jakou ma SC si myslim ze je to dost dobre mozne driv nebo pozdeji nejaky "LAN enable" patch vyjde...

c0r0ner - 01.07.2009 | 12:40   (odpovědět)

Originál si 100% koupim, ale věřim tomu, že do roka a do dne, Kozino, se díky hackerům a crackerům bude hrát SC2 po LANu.

2nine - 01.07.2009 | 12:39   (odpovědět)

omlouvam se, ze jsem zas neco postnul driv, nez jsem do toho napsal vse co mam na srdci (a bohuzel diky neexistenci funkci delete nebo edit to do puvodniho postu uz nenacpu)
ALE
reknete mi jediny pozitivny dopad neexistence LANu na HRACE (nikoliv na blizz)...?

2nine - 01.07.2009 | 12:34   (odpovědět)

protossove-borci: a proč? seš debil... (*joke*)

Cameronec - 01.07.2009 | 12:17   (odpovědět)

Co se týče neustálého přesvšdčování, jak se o tuto hru budou starat, je divné, že nejsou schopni vytvořit s původními dabéry smlouvy, aby pokračovali dále. Co se týče těch úvodních pilířů. Lan tam byl zmíněn, ale schválně až nakonec textu, aby byl ve vás vyvolán pocit, že se o to nejméně zasloužil. To se jich za celou dobu nikdo nezeptal jestli by nešlo udělat něco, aby funkce LAN zůstala zachována, ale aby se dala aktivovat jen přes nějakéo registrování hry. Tak by mohli předejít těm velmi velmi obáváným pirátům, ačkoliv právě i díky těm pirátům hrálo tuto hru tak obrovské množství lidí.

e-sušenka - 01.07.2009 | 12:15   (odpovědět)

Mě to naštvalo hlavně kvůli tomu že si to chci rozdat s jednim kámošem a ten si to nekoupí 100% ale asi si to stáhne. Já si to koupim a tak bych si to s nim vážně chtěl zahrát . No nedá se nic dělat, tímhle ztratili víc peněz než kdyby to tam nechali.

Cameronec - 01.07.2009 | 12:09   (odpovědět)

Pokud si je opravdu Blizard tak velmi jistý, že starcraft měl obrovskou odezvu diky bnetu, proč se nyní bojí tam nechávat LAN? Aby předešli pirátství? Vždyt právě řekl, že to celé stálo na bnetu. Proč je nyní takový strach z pírátství kvůli LAN a co ti hráči co mají originálku a LAN také hodně využívali. Navíc beztak tuny hráčů si vypálí starcraft 2 a odehrají si kampaň.

rRr - 01.07.2009 | 12:05   (odpovědět)

protossove-borci - 01.07.2009 | 11:53   (odpovědět)

budete se divit, ja s tim battlem souhlasim...prosím žádné odpovědi ani reposty...už to jako bych viděl ...a proč, seš debil....čistě můj názor.

2nine - 01.07.2009 | 11:42   (odpovědět)

btw Marshale, vic hracu v jedne mape? )) asi jsi do dost spatne formuloval, protoze sam by sis v ni asi moc nezahral xDDD

2nine - 01.07.2009 | 11:41   (odpovědět)

no to si delaji prdel...vicemene souhlasim s Kundem (jak se to sklonuje??). jak si sakra zahraju nekde, kde neni net. na SC LANky mam jedny z nejhezcich vzpominek, co se me herni historie tyce...tohle mi pripada uz opravdu jako nechutne nuceni lidi, aby pouzivali jejich milovane detatko jmenem battle.net. zacinam z toho mit spatny pocit, ze jde uz opravdu hodne moc o penize a jsem zvedavy, jak to bude dal

Marshal - 01.07.2009 | 11:04   (odpovědět)

No reknu vam ze ja jsem si nekoupil CD s pisnickama tak 5 let...a hru tak 3 roky... ale SC2 si koupim urcite.

Mam este jednu otazku.Pokud budu hrat pres battle net bude moct hrat vic hracu v jedne mape? Este jsem to totiz nikde u SC nevidel jako u Agy of Empires

Kundu - 01.07.2009 | 10:39   (odpovědět)

mno omg, tak takovy kecy sem necekal, fakt takovy ne. Najednou mluvej uplne jinym stylem, de z toho cejtit, ze si uvedomujou, ze si tim nasrali do bot a popudili spoustu hracu po celym svete k negativnim reakcim

- podle me TOTO je ten okamzik, kde se ukaze, jak hodne blizzardu zalezi na komunite a vs. tomu penize. Do tedka to byly jenom kecy, ze jo jo, udelame tohle pro nasi komunitu a tamto, prece my sme blizzard a na komunite nam nejvic zalezi... TED to pride a sem moc zvedavej na vysledek.... jestli to poserou tak sou u me uz jenom jako banda businessmanu s urcitym umeleckym darem a citem - nic vic, nic min

Proc KURVA brecej (jako treba ja) jenom lidi, ktery chtej origo? nemyslim ze sme takovy svine ze by sme tady pred sebou hlasali jak si koupime origo a potom to akorat stahnem pres torrent...

Uz vidim, jak na lanku v jednom baraku (kde se nas schazi 16) zaprvy dostanem nakej net a zadruhy dostanem takovej net, aby vsech 16 hracu melo krasnej ping!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ted este neprisla doba, aby mohli pocitat s vysokorychlostnim internetem na kazdym rohu (v americe mozna, ale s ni at mi vylizou "KUNDU")

LAN party maji svy, a na amatersky lance se nikdy nedosahne takovy kvality pripojeni pro vsechny ucastniky, aby to i vyslo levno.... technologie nejsou na takovy urovni, abych se cejtil doma za monitorem parici pres net s kamosema jako s nima v mistnosti, kecal s nima, kdyz dostanu na prdel, tak to probrat z oci do oci, skocim pritom s nima na cigarko, otevrit si lahvace nebo plechovkace a jit parit dal!!!

jak rikam, toto je ZLOMOVEJ okamzik, kdy cekam na konecnou reakci blizzardu na LAN - a to rekne jestli to sou heeerecky smerem ke komunite nebo ne

a navic nejvetsim paradoxem bude, ze tenhle krok vlastne este mozna vic podniti piractvi - a to uz se budu jenom blizzardu smat - protoze zaprvy si vubec nepomohli a svoji honbou za maximalne moznym vydelkem si akorat nasrali FAN

Marek53 - 01.07.2009 | 09:59   (odpovědět)

No mně je jedno jastli LAN bude nebo ne, stejně nemám s kym doma hrát.

ovceking - 01.07.2009 | 09:52   (odpovědět)

to ze se snazijou bojovat s piratstvim chapu, ale proc nam kvuli tomu museli zkazit hru to netusim

rRr - 01.07.2009 | 09:52   (odpovědět)

Tak LAN a battle.net jsou trochu jiné zážitky i v diablu. Těžko sehnat 8 hráčů pokud nejedu na nějakou velkou LANku např. Pokud je hra dobrá, tak si koupi originálky zaslouží. SC jsem hrál nejdřív pirátskou verzi (ještě na základce), potom jsem si ji ale koupil samozřejmě, i kvůli b.netu. Pořád ale pokud je možnost, radši hraju na LANu, z jasných důvodů.
Tahle opatření akorát naštvou platící zákazníky, piráti si najdou cestu vždy jinou. Sebelepší ochranu prolomí nebo si vytvoří svoje servery (viz např. WoW free servery).

pEpinko - 01.07.2009 | 09:46   (odpovědět)

Pokial nevyjde nejaky hack na rozchodenie LANu, tak si hru urcite nekupim. Ked vyjde a bude funkcny hned utekam do obchodu a hru kupim. Podobne to vidim s Diablom 3. Tymto ma stale viac a viac od kupi odraduju.

FLOYD - 01.07.2009 | 09:46   (odpovědět)

Me uz je to jedno ja si pockam az to vyjde a co tam bude to tam bude
Battle net bude urcite mega nabusenej a to mi staci ale je skoda ze tam nebude LAN ale ja jsem se stim smiril
Good Luck

Jonyx - 01.07.2009 | 09:36   (odpovědět)

je to pekna snuska kecu... jak ja si mam asi tak zahrat s bratrem kdyz doma nemame net? na to by mi karune mohl odpovedet

e-sušenka - 01.07.2009 | 09:35   (odpovědět)

Jestli to tu už někdo psal tak sorry: LAN dává pirátům velkou šanci. Třeba já diablo nemůžu hrát přez net páč nemám originálku ale přez lan je to v pohodě a takhle i spousta jinejch her. Já si 100% starcraft2 koupim a bude mě to LAN mrzet .

durak - 01.07.2009 | 09:24   (odpovědět)

No doufám, že Blizzard opravdu vychytá ping. U Warfraftu 3 je to mizérie. Můžete mít sebelepší connect, ale stejně vám ping pod 30 neklesne. A když náhodou klesne, tak ten rozdíl nepoznáte. Pořád je tam strašná prodleva. Proto se věškeré online turnaje přesunuli na alternativní servr - Garenu, která nabízí ping jako na lanu. Myslím si, že to je to čemu se chce Bliizard vyhnout, aby jim hráče přetahoval nějáký alternativní servr... Pokud se jim ale podaří udělat podmínky, jaké jsou na onom alternativním servru, tak proč ne...

rRr - 01.07.2009 | 09:22   (odpovědět)

Jejich přístup nutit lidi hrát na b.netu místo aby vytvořili takové podmínky, aby tam hrát chtěli sami... Klidně ať to kontroluje cd-key i na LANu, ať nemůžou hrát lidi s jednou originálkou na více počítačích. Ale net z toho vyřadit. Všecko jde cracknout tak jako tak, i ten jejich supr nejlepsi b.net 2.0

Overwatch [ redakce ] - 01.07.2009 | 09:17   (odpovědět)

To Mizzin: Ano, v tomto případě jsme v zadnici .

Mizzin - 01.07.2009 | 09:15   (odpovědět)

A pokud budeme někde, kde máme kabely, ale nemáme net, tak jsme v prdeliv, viď Overwatchi

Overwatch [ redakce ] - 01.07.2009 | 09:08   (odpovědět)

Pokud si ke mě bude moct kámoš přinést PC a nějak se budeme moci spojit přes battle.net a hrát spolu stejně tak, jako teď hrajem jedničku po LANu, tak v tom nevidím problém. No stress.

rRr - 01.07.2009 | 08:59   (odpovědět)

Kraviny. Jestli má něco společného s pirátsvím, tak je to internet a ne LAN.
"Nasměrování hráčů na b.net" - jinak řečeno donucení.
Všechny serepetičky navíc jako achievments a podobné jsou na nic. Bavit se s kámošema co hrají např. diablo 3? Na nic, hraju a nekecám přece při tom. Jediné co mě zajímá je umožnění rychlého zahájení hry s hráčem podobných schopností a dobrá kvalita spojení. LAN s pingem 0 až 5 ms se zatím jeví jako nepřekonatelná záležitost! Blizz by jenom chtěl ať každý sedí doma přikovaný k b.netu s nejlepším kamarádem monitorem a klávesnicí

h - 01.07.2009 | 08:57   (odpovědět)

zmrdi!! ja se tesil na lanky se sc2 ;[

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.