StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Souhrn toho nejdůležitějšího od vývojářů

29.06.2009 | 18:56 - Jata

Návštěva médií v Blizzardu minulý týden byla opravdu veliká, o čemž svědčí mnoho nového materiálu ať už v podání fanstránek nebo herních serverů, které na akci byly také přizvány. Jak již psal Jetro ve svých rozsáhlých dojmech z návštěvy, pro všechny zástupce pressu byli k dispozici na rozhovory Rob Pardo, Chris Sigaty a Dustin "Koulič" Browder.

 

Kolegové ze StarCraftWire.net vytvořili zajímavý článek se souhrnem toho nejdůležitějšího, co vývojáři na Press Tour prohlásili. Ať už třeba to, že StarCraft 2 nebude na konzole, nebo třeba že nechce Blizzard podporovat hru přes LAN, a tak jedinou možností bude přes Battle.net.

 

Nový Battle.net bude oproti současné verzi značně revoluční, ale stále má Blizzard v záměru tento zážitek poskytovat zdarma každému, kdo si koupí StarCraft II nebo jakékoliv budoucí hry využívající Battle.net. Jeden z nápadů, který tak různě prodiskutovávali, jsou mikroplatby. Což znamená, že služba jako taková je zdarma, ale další přidané služby jako zahájení vlastního turnaje, ligy nebo tak podobně by stálo menší finanční obnos.

"Samozřejmě jsme o těchto věcech diskutovali, ale zatím jsme nic nerozhodli," potvrdil nám Browder a dodal k současnému Battle.netu: "Utratili jsme na Battle.netu mnoho peněz, takže potřebujeme nějaký způsob jak ho udržovat dál," pokračuje, "ale nynější model nezahrnuje reklamy." [ Číst dále ]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

fanda - 01.07.2009 | 16:07   (odpovědět)

www.youtube.com/watch?v=s06Ua_EIQyo

lolek - 30.06.2009 | 19:22   (odpovědět)

To Cameronec:
"Aktivace LAN funkce teprve po zaregistrování BNetu" ... zajímavá možnost - ted jim to navrhnout
navíc by se jim(za neLAN) mohlo dost lidí pomstít i tím, že tento SC2 by si koupili(krom kampaně, tam vlastně bude vše), ale ostatní kampaňové díly, by se stáhli zdarma...

Cameronec - 30.06.2009 | 19:13   (odpovědět)

Ještě nemalujte čerta na zed. Blizard zkouší, jak moc jsou schopni hráči tolerovat jejich požadavky. Pokud se ukáže, že by mohlo hodně hráčů zatratit Starcraft a tím pádem i spojené nižší příjmy z celou trilogii, blizard raději ustoupí. Máme takovou určitou výhodu v nevýhodě. Blizard si už dlouho mlsá na obrovské hromádce peněz, riskovat však nižší výnosy to nebudou. Dřív nebo později přijdou s nějakou nabídkou kompromisu. Nějaké ochranné věci typu. Aktivace LAN funkce teprve po zaregistrování BNetu. Sice to i tak odradí některé hráče, ale hodně lidí si oddychne a přistoupí na to.

Kundu - 30.06.2009 | 14:01   (odpovědět)

lolek: mno to kazdopadne, s tim LANem to posrali a ja bych ten LAN urcite vyuzil, takze minimalne budu mit vedle originalky i nakej cracklej kousek s LAN utilitkou.... ale lidi, co bude mit jenom tu druhou vec bude urcite vic i diky tomuhle pro me dost nechapavimu kroku

lolek - 30.06.2009 | 13:12   (odpovědět)

To Kundu:
aneb, pro poctivého hráče další nepříjemnosti...tohle bude pirátský jen dál podporovat - řešení by bylo radikálně snížit ceny, ale k tomu nikdo nepřistoupí, že(jen hraba a hrabat...kdo má hodně, chce ještě víc)

Kundu - 30.06.2009 | 12:48   (odpovědět)

to heavy.firepower: jak uz sem brecel v u jiny novinky.... myslim ze prave 2 origo ... protoze jestli chapu ambice a plany blizzardu, tak tu budem mit neco jako druhej steam... tzn. originalka musi bejt pripojena k urcitymu uctu... dva lidi si soucasne na jednu origo nezahrajou....

lolek - 30.06.2009 | 12:43   (odpovědět)

To heavy.firepower:
nebo si ji stačí napirátit a zahrát na pirátském battlu ... nic jiného si ani blizzard za tohle nezaslouží....

Jonyx - 30.06.2009 | 12:29   (odpovědět)

jelikoz tam neni lan tak musi mit kazdej svoji aby se mohl pripojit na battle net... pekne k posrani

heavy.firepower - 30.06.2009 | 12:24   (odpovědět)

aby si dva zahráli, stačí k tomu jedna originální hra, nebo ten druhej musí mít svou?

lolek - 30.06.2009 | 12:00   (odpovědět)

To charles:
blizz by ti ale řekl: NE, to je hloupost! ... po našem tě to bude bavit víc! (něco, jako by ti někdo kakal do huby)

charles - 30.06.2009 | 11:52   (odpovědět)

presne,100x viac ma to baví ked hrám s niekym koho poznám a môžem s ním pri tom kecať...a hlavne ked ho niekedy vidím jak sa tvári D

Jonyx - 30.06.2009 | 11:49   (odpovědět)

marshal mas uplnou pravdu taky mi to tak prijde... od dob co vytvorili to nadherny wowko to s blizem jde od desiti k peti

Marshal - 30.06.2009 | 11:23   (odpovědět)

To se fakt posraly s tim (ne)hranim Pres LAN..to je jedina jistota a mnohem lepsi zazitek kdyz si muzes zahrat s kamaradem ktery sedi naproti tobe...

charles - 30.06.2009 | 11:13   (odpovědět)

ale hej,je pravda že na dalšie diely kampane si asi počkáme takýmto tempom

charles - 30.06.2009 | 11:13   (odpovědět)

otto:beriem to podobne,ja som blizzard vždy obdivoval aj mi boli strašne sympatickí...tiež si ajtak starcraft kúpim,svoj názor na ich hry určite nemením,to s tým nič nemá,ale trochu ma sklamali...

otto100 - 30.06.2009 | 11:02   (odpovědět)

Až doteď jsem blizzard vždy vnímal jako společnost, u které je na prvním místě hráč s jeho zážitky ze hry a až poté zisk. Neumožněním hrát po LAN se pro mě jejich řeči o snaze vytvářet hry v první řadě pro hráče mění na pouhý falešný tlachání. Přesto si SC2 koupím, protože to bude skvělá strategie, ale zklamání teda obrovské...

lolek - 30.06.2009 | 10:38   (odpovědět)

To charles:
nehledě na to, že na každý díl kampaně budeme nejspíše s blizzárdím krokem čekat rok...
a to, že spousta znás nemá legální software, je vina především prodejcům s jejich nekřesťansky předraženými produkty...

charles - 30.06.2009 | 10:34   (odpovědět)

tá trilógia a nejaké bonusy na battle nete za peniaze sú mi dosť ukradnuté,to je taká vec že kto chce zaplatí si a kto nie,tak nevadí,hrať môže ajtak...ale že má kamoš 2 compy a samozrejme net len na jednom a kôli tomu s ním nebudeme môcť hrať ja blbosť...na druhú stranu za tú novinku si môžeme sami,myslím že väčšina z nás minimálne polku hier čo má nemá kúpenu z obchodu,tým prerobia strašne vela peňazí tak s tým chcú niečo robiť...

Jetro [ redakce ] - 30.06.2009 | 10:29   (odpovědět)

To SiMich: Za chvilku zverejnime preklad celeho rozhovoru s Robem Pardem, driv se to nestihlo (musel jsem pozadat o nahravku jednu nemeckou fanstranku a zajistit preklad 20muinutoveho interview)

rRr - 30.06.2009 | 10:24   (odpovědět)

Zajímavé.
Každopádně mi přijde nedání možnosti LANu jako nepochopitelné. Z hlediska pirátství to nic moc neřeší. Kdo hraje na LANu má i chuť hrát na b.netu a hru si musí koupit.
Zdůvodnění, že to je kvůli vlastnostem b.netu... Asi to počítá různé statistiky atp., ale bez toho se člověk klidně obejde, ne?

SiMich - 30.06.2009 | 10:16   (odpovědět)

Jen tak pro informaci. Nevím, jestli to tak bude fungovat i v SC2, ale vzhledem k tomu, že je to asi nejlepší možný způsob, tak bude: SC1 i W3, když vytvoříte hru na Bnetu, ostatní se napojí a pak odstartujete, tak už nezávisíte na Bnetu. Mezi hráči se vytvoří přímé spojení (tedy, mezi hráči a tím, co založil). Takže když budete chtít hrát po LANu a budete mít k dispozici napojení na Bnet, tak ve chvíli, kdy spustíte hru, ve které jsou pouze hráči navzájem spojení kabelem, tak mezi sebou máte normální LAN latency a přenosovou rychlost.

Je tu jedna změna a to, že při normálním LAN, alespoň v SC, se vytvářelo spojení "každý s každým", zatímco po netu to dělalo již zmíněné "každý s hostitelem".

Jonyx - 30.06.2009 | 10:15   (odpovědět)

diablo 3 bude taky bez lanu?

:-( - 30.06.2009 | 09:56   (odpovědět)

Bez možnosti hrát po Lan a za cenu 1299 Kč. To je tedy vážně bída. Někdo by měl vysvětlit k čemu bude Battle.net ZDARMA když nemám internet nebo jako v mém případě velmi pomalý teoreticky 512/64 kb/s, ale teto rychlosti to ani nedosáhne. To je ten slavný O2 Internet s rychlostí až 8 Mb/s. (Jiný poskytovatel internetu v místě není a zlepšení v nejbližších 20 letech asi nebude. Ještě ani ne pře rokem jsem měl dial up modem) Za to 3 až 4 lidi by jsem si po Lan o víkendu perfektně zahráli. Celý singleplayer za 3 x 1299 tak to ani za takovou klasiku jako je StarCraft. A to jsem se tak těšil. PSiablo III také bez Lan podpory. Ať jsou do ....

SiMich - 30.06.2009 | 09:40   (odpovědět)

Jetro: Tu zprávu o LAN jsi nám zatajil, abychom se mohli těšit z té tvojí zprávy alespoň pár hodin, co?

rRr - 30.06.2009 | 09:15   (odpovědět)

Chce to petici za LAN

Kostěj - 30.06.2009 | 08:51   (odpovědět)

To si dělaj prdel, ne??

rRr - 30.06.2009 | 08:07   (odpovědět)

Korejci je kvůli tomu, že není LAN "stáhnou z kůže". Vidim Jaedonga rulovat s pingem 100 ms

lolek - 30.06.2009 | 00:24   (odpovědět)

předcházející post nebyl myšlen pro případné zpoplatnění battle-netu(aby si někdo nemyslel, že si protiřečím), ale tak obecné zamyšlení, nad dnešní dobou

lolek - 30.06.2009 | 00:22   (odpovědět)

dnes chtějí všichni platit za každou pi****nu - hnus doba a už jen čekám, kdy člověku zpoplatní i ten pos..ný vzduch...

lolek - 30.06.2009 | 00:17   (odpovědět)

tyto protipirátský ochrany vždy nejvíce odskáčou "poctivý" hráči - což je směšné...ale věřím, že i kdyby ho nedali, tak si fandové vytvoří program, který to obejde...

řeknu to takhle, ať zpoplatní battle-net(pochopím)...ale ať tam nechají LAN

ovceking - 30.06.2009 | 00:04   (odpovědět)

ZADNEJ LAN!?! to si snad delaj p***l... sem se tesil jak budeme parit u kamose na vesnici (zadnej net) a ono nic! no jediny stesti ze po tomhle se zvedne takova vlna nevole ze ho tam zase vratej... ale jinak musim uznat ze jako protipiratska ochrana je to vynikajici... az na to ze je to ochrana i pred normalnima hracema

Jonyx - 29.06.2009 | 23:19   (odpovědět)

prectete si diskuzi na bonuswebu (odkaz postoval tofa na quikboxu)... to mluvi za vse

Jonyx - 29.06.2009 | 23:02   (odpovědět)

ja v to doufam... na lan jsem se tesil nejvic... mam dojem ze tohle bude hodne lidem vadit

lolek - 29.06.2009 | 23:01   (odpovědět)

ale jak říká Cameronec, je možné, že se lidé ozvou a blizzard s tím možná něco udělat

:( - 29.06.2009 | 22:45   (odpovědět)

Timto u mě skončili. Hodnocení multiplayerové RTS bez LAN je pro mě

WTF - 29.06.2009 | 22:35   (odpovědět)

Ještě že kompletní rozdělení, že byste si koupili první skrimish a v mulťáku mohli hrát jen za terrany ....třeba jim rupne v kouli a udělaj i tohle, aby si každej musel koupit všechny.

jonyx - 29.06.2009 | 22:29   (odpovědět)

naprosto souhlasim... staci jen to jejich rozdeleni na trilogii vzdyt ztrojnasobit vytezek to neni spatne ze? a ted si jeste k tomu ani nezahrajem lanko... o wowku mi ani nemluvte absolutne zavislacka zalezitost je to jen tovarna na prachy

Cameronec - 29.06.2009 | 22:26   (odpovědět)

No jelikož tak rychle vystřelil, že s LANem nepočítají, tak to bude asi pravda.Jen nechápu, že asi neví, že práve valná část lidí si hrála po LANu. Vyřazují ho jen proto, aby jste si museli koupit originálku a poté mít přístup k BNetu a poté teprvé přístup k multiplayeru. Upřímně po tom, co zjistili, kolik jim vynáší wowko už těžko budou schopni stát na skromné cestě. Je to jak když dostáváte plat 50 000 a někdo vám řekne, že toto budete brát hodně let a na druhé straně máte možnost si o polovinu víc vydělat. Po čem sáhnete?? Blizard si už prostě zvykl na vysoký příjem a začal tam u nich takový ten malicherný boj o to mít ještě víc. Už jen že batle net bude mít nějaké zploplatněné funkce, to řekl raději jen tak mimochodem. Ten LAN naštve hodně hráčů, blizard to bude muset řešit, uvidite.

WTF - 29.06.2009 | 22:20   (odpovědět)

Ty dou po prachách jak moucha po flusu ...taky by ještě mohli prodávat zvlášť nějakej program, co to povolí hrát přez lan ...a třeba za stejnou cenu jako hra aby měli z čeho žíd v důchodu

Jonyx - 29.06.2009 | 22:17   (odpovědět)

originalku jsem si chtel koupit ale ted nevim... battle net me moc nelaka radsi hraju po lanu s lidma ktery znam... a jak uz rekl WTF kdyz ten druhej sedi vedle me tak nepotrebuju battle net od toho je lan a oni ho tam nedaj... co na to vic rict proste "krasa"

WTF - 29.06.2009 | 22:16   (odpovědět)

to charles and Jonyx ....je to totálně na nic. Akorát to odradí skutečný fanoušky. A nikdy nedonutěj koupit si originálku někoho, kdo je zvyklej stahovat

lolek - 29.06.2009 | 22:14   (odpovědět)

to je asi ten jimi opěvovaný vstřícný přístup k hráčům...

charles - 29.06.2009 | 22:13   (odpovědět)

podla mňa to robia,aby nás donútili si kúpiť originálku...ale je to dosť blbé...

Jonyx - 29.06.2009 | 22:12   (odpovědět)

to WTF: uplne s tebou souhlasim... vynechat lan to je fakt kokotarna

WTF - 29.06.2009 | 22:06   (odpovědět)

Nebude LAN? ...to maj nějakej problém s kabelama? ...nějakej mindrák z dětství? si mám kupovat nějakou mrtě drahou kartu na net k notebooku abych si zahrál mulťák s kámošem kterej sedí vedle mě? ....to je konec s nima

Kvestor - 29.06.2009 | 21:17   (odpovědět)

Tak to je fakt hodne v pytli s tim ze tam nebude LAN. Ze by se tak moc bali piratu ?

Jonyx - 29.06.2009 | 21:11   (odpovědět)

jo me to stve taky... jsem se tesil jak budem parit s kamosema po lanu a ted hovno...

New - 29.06.2009 | 20:55   (odpovědět)

To že zrušily LAN mě pěkně sere a na vic to nevěstí nic dobrého určite dřív nebo později se bude muset za battle.net platit, nevěřím tomu že to bude zdarma jsou teda pěkní vyčuranci

Jonyx - 29.06.2009 | 20:49   (odpovědět)

zadnej LAN jo? tak to je teda pekne kruty a hnusny...

lolek - 29.06.2009 | 20:15   (odpovědět)

To Jata: však proto vzpomínám, že po čase...možná třeba po třech měsících( páč nebude jiná volba, jak MP hrát a hezky vydělají další penízek ) ... ale je to jen má dočasná doměnka. tak se nakonec uvidí, jak to dopadne

Jata [ redakce ] - 29.06.2009 | 20:08   (odpovědět)

To lolek: Oni si nemůžou dovolit najednou battle.net zpoplatnit a i sám Pardo říká, že když si koupíš hru, tak prostě bez jakýchkoliv dalších poplatků si ten battle.net užiješ...

lolek - 29.06.2009 | 20:03   (odpovědět)

to, že tam asi nepůjde spustit LAN, je celkem směšné...navíc snad žádný dostupný net, nedokáže zajisti nulový ping...nebo, co když zrovna nepůjde net tad...že

myslím si, že tohle je taktický a prasácký tah v tom smyslu, že battle-net po čase zpoplatní a tedy jiná možnost, jak si MP zahrát nebude...hezká vyčůranost - alespoň, že já MP(kromě skirmishe) nehraju

FLOYD - 29.06.2009 | 19:27   (odpovědět)

Battle.net za darmo to se hodí: Paráda co ktomu dodat

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.