StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
DỊch vụ khoan cắt bê… » 19.03. 04:22
Our website selling … » 19.03. 03:34
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Battle Report #3

19.06.2009 | 11:33 - Jetro

Beta se blíží nezadržitelnými kroky, tudíž by hra měla být v poměrně dobře hratelném stavu. O tom by nás měl dnes také přesvědčit třetí Battle Report. Díky zprávě, kterou jsem dnes ráno dostal na email od šéfredaktora z polských stránek, budete mezi prvními, kteří ho uvidí :) Třetí BR je o boji mezi Zergy (Yeon Ho Lee) a Protossy (David Kim) a trvá takřka 18 minut. Video si také můžete stáhnout z našeho lokálního mirroru (230MB).

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Venca - 25.06.2009 | 20:04   (odpovědět)

majkom: to cumis co?

majkom - 25.06.2009 | 19:54   (odpovědět)

Venca: ubil si ma argumentmi))

charles - 25.06.2009 | 17:50   (odpovědět)

tak v tom máš asi pravdu,ale verím že to urobia tak,aby sa proti všetkému dalo účinne brániť a každá rasa sa mohla prispôsobiť hocijakému terénu,ked je ten hráč šikovný...napr. s tymi kopcam za protosov máš collosa alebo stalkera,ktorým je ukradnuté či sú súperi na kopci alebo nie,akurát na druhú stranu len s nimi to budeš mať proti tankom ťažké,no to by už malo byť všetko o taktike...

Venca - 25.06.2009 | 12:38   (odpovědět)

majkom:ty ses ale kripl...

Ondra - 25.06.2009 | 11:08   (odpovědět)

Nekde jsem slysel ze si nekdo stezoval ze ve 2 maji Siege tanky maly dostrel

Urcite je nejake dobra strategie proti ST, ale mam pocit ze pokud je u nich jeste houf goliasu tak se graje fakt spatne
(prot muze hazet disruption web a bud blesky, nebo cariery, ci co ja vim, kdyby nemel teran comsat, tak by sli i dark templove, ale holt teran ji ma .. ) za zerga to jde s trocho stesti roztrilet guardianama ....

fanda - 25.06.2009 | 10:25   (odpovědět)

Vsetci co kecate o balance ze je nahouby a hra este neni ani v bete. Na balace v hre pracuju ludia co vedia co robia. Je to zdlhavy a desni proces. Chceli by ste byt na mieste tych ludi? Pocuvat nadavky od ludi (ktory si len myslia ze len vedia co kecaju). Verte ze nie.
Hral som SC1 aj po internete. Vsak je lahsie povedat ze ma porazil niekto s lepsimi jednotkami ako som mal ja. Ved nerozmyslat a na druhych hadzat je tak pohodlne.....
Nechcem tymto nikoho urazit. Len chcem aby nez niekto nieco napise na sposob nadavky na tvorcov atd., aby fakt porozmyslal aky je to tvrdy chlebik.

majkom - 25.06.2009 | 09:31   (odpovědět)

to Odin: konecne realista jj, presne tak som to s tou nevyvazenostou myslel, v sc1 urcite nestaci sumersnot podla osy a da sa predpokladat ze pre sc2 to plati taktiez

to heavy.power: precitaj si celu diskusiu a pochopis, ja som iba reagoval na nejakeho maleho spratka

to charles: mne to zial silne pripomina war, ono fakt je ze v blizzarde uz vacsina teamu zo stara 1 nepracuje, ale pracuje tam mnozstvo war3 teamu, a je to vidiet

Odin - 24.06.2009 | 21:27   (odpovědět)

Marek53: 1) nemá cenu diskutovat jaky vlastnosti map budou nahrávat které rase, když SC2 není hotovej a už vůbec ne co se týká balancování 2) psal jsem jak je to s mapama v SC1 a tam je to odzkoušený stovkama hráčů a milionama her že ty cliffy prostě sedí siege tankům 3)žádnej nydus worm nepřežije palbu tanků a i kdyby přežil tak stejně jako zerg proděláš, protože terran ti do té doby zničí těžbu a možná i stihne tanky odvezt

Marek53 - 24.06.2009 | 20:15   (odpovědět)

To Odin: Zerg veme Nynda, vynoří se u tanků s Banelingama a je po tancích atd.

Odin - 24.06.2009 | 19:33   (odpovědět)

charles: to že má každý stejné podmínky ti nezaručí že je mapa vyvážená, protože každá rasa má jiná specifika. Např pokud budou startovní pozice moc blízko sebe tak terranovi stačí vzít SCVčka a pozabíjet drony a vyhraje dřív než zerg postaví první jednotku. Nebo třeba cliffy, pokud jich bude na mapě hodně, tak si zerg ani neškrtne protože ho terran smete siege tankama atd.

heavy.firepower - 24.06.2009 | 19:32   (odpovědět)

majkom: ja nechapu proč sem píšeš, jestli si hru koupíš nebo ne? Koho to tady asi tak bude zajimat? Eugeňa Kordu...

SiMich - 24.06.2009 | 19:26   (odpovědět)

To Odin: No jasně. Vyvažování co se týče ras už je složitější. To jsem tak moc nebral. Ale valná většina vyvážených map i po stránce ras je nějakým způsobem souměrná.

charles - 24.06.2009 | 18:48   (odpovědět)

súmerná mapa musí byť vyvážená,každý má presne také isté podmienky,nikto nieje u žltých minerálov skôr,nikto nemá na blízku viac minerálov ani nič podobné...a každý má svoj názor,ja to chápem a neodsudzujem vás,ale mne to warcraft nepripomína už len tým,že tu nebudú hrdinovia sa oproti warcraftu výrazne zmení štýl hry...

Odin - 24.06.2009 | 18:35   (odpovědět)

Vyváženost mapy je dána rozmístěním minerálních linií a množstvím plyn. gejzírů, rozmístěním, vzdáleností a velikostí mainů, naturalů, umístěním a velikostí cliffů, šířkou a množstvím ramp a mostů atd, je toho hodně. Může být mapa uplně souměrná ale hodně těžce imba pro některou rasu.

SiMich - 24.06.2009 | 18:22   (odpovědět)

A s čím by to mělo mít souvislost? Pokud je mapa souměrná podle osy a hráči jsou každý na jedno straně, pak jsou pro oba stejně podmínky. A v SC2 už předpokládám nebude to, že rampy budou moci být pouze na dvě strany ze čtyř.

Odin - 24.06.2009 | 17:46   (odpovědět)

Popravdě mě SC2 dost zklamal, teda aspoň z toho co jsem mohl doteď vidět. Je vidět, že geniové co vytvářeli SC1 hodně chybí, zůstali jen ti karikaturisté z War3. No co, budu pařit dál SC1. Jinak k těm mapám, vyváženost mapy nemá s její souměrností absolutně nic společného.

Stín - 24.06.2009 | 15:34   (odpovědět)

Popravdě se mi to moc nelíbí. V SC2 se mi líbili útoky typu Lurker zakopání, vultura položení miny. V tohle videu mi to přišlo jako souboje smeček s různým dostřelem a silou, ale všechno přímej útok.

mauriicio - 24.06.2009 | 11:55   (odpovědět)

mně se zdá že vyvážená mapa = souměrná dle osy nebo strědu. To je lehké, spíše vytvářet ty možnosti je umění.

to ondra - 24.06.2009 | 11:36   (odpovědět)

az na to ze by to mohlo poskladat silne nevyvayene mapy.. vyvazena mapa to je umenie

ondra - 24.06.2009 | 00:04   (odpovědět)

byla to mala mapa a navic sl sli hned po sobe ...
ja nevim, ale obvykle neposilam hnedka proby zkoumat ...
Styl hy je dan stylem hry hracu ... navic hra 1v1 je trosku specificka ... dale je videt ze kdyz neni na mape FOW tak tusim kde je oponent, kudy se tam rychle dostanu a hura na pruzkum... zajimava myslenka by byla random map generator ... reps skladani mapy z vice kusu .. coz by u SC docela slo anevyupadalo tak desne jako treba u HOMM ,,,

Havoc - 23.06.2009 | 20:14   (odpovědět)

To Majkom: mno keď zobereš do úvahy, že zerg mal dokopy 2 báze (síce mal 3. ale na tej moc nepoťažil) a protossovia nie sú stavaní pre veµké armády (+2 báze), tak nemôžeš čakať že sa ti v battlereporte ukážu obrovské masívne boje. A taktiež keď si si všimol, tak celý battlereport bol o striedavom pushovaní hráčov.

BTW pre moderátorov: v protosskej sekcií budovy chýba obrázok pre dark pylon.

majkom 2 ondra - 23.06.2009 | 19:01   (odpovědět)

jasne, ze korejci mikruju.. ja nehovorim ze sa nema mikrovat... ale ked si zahras sc1 a porovnas to co prezentuju v battlereportoch, mas pocit ze sa tam odohravaju rovnake masivne boje ako v 1ke? ja nie.. a tym mi to pripomina skor war ako star.. zial
a to ze tu je par deti ktore ked tu niekto nieco napise proti ich modle, nuz, to je slobodny internet

ondra 2 majkom - 23.06.2009 | 18:25   (odpovědět)

nechcete toho nechat .. myslim ze to nikam nevede ....
jinak tezko srovnavat SC a WAR3 , protoz ekdyz bylo sc, tak nefrcel jeste tolik pro gaming ... (mimochodem kdyz vidis nektere korejce hrat SC 1 , tak ti mikruji jako sileni ) nicmene pokud mam toho 4x vic jak souper, tak mu ani mikrovani neni nic platne ...

majkom - 23.06.2009 | 17:56   (odpovědět)

heavy.firepower rulujes, si fakt drsny je tu nejaky zakaz ktory mi unikol? alebo mas len mentalny problem? hm?

Ondra - 23.06.2009 | 17:46   (odpovědět)

z kometaru k HD videu vyplyva ze warp prism nedela pole ...
nevidel bych v tomhle problem .. spise bych omezil warp-In pouze k pylonu .. dale bych asi technologicky vyse posunul dark-pylon -ci jak se to jmenuje ...
Antigravity je podle mne hodne zajimava schopnost, bylo by zkoda kdyby byla zrusena ...
Myslite ze se vrati overload ??

heavy.firepower - 23.06.2009 | 17:11   (odpovědět)

majkom: tak proc sem lezes ty debile...ani neumis cesky...

majkom - 23.06.2009 | 17:02   (odpovědět)

deti deti, kolko mate rokov? normalny nazor, skratka sa mi to na tych videa nepaci, cakal som od toho viac... a nikde nepisem ze si to kupim, klidek, dychajte

charles - 23.06.2009 | 15:23   (odpovědět)

som možno divný,ale ja som vždy myslel,že hlavný rozdiel warcraftu od starcraftu je ten,že v starcrafte ti napr. kludne stačí zaútočiť s pár vojakmi,ale dávať si na nich pozor alebo sa dá aj proste dlho dlho brániť,samozrejme ak to máš dobre premyslené a vo warcrafte musíš mať proste čo najväčšiu armádu a bezhlavo bojovať a v tom prípade je to jasný starcraft,akurát to taktizovanie ešte prehåbené...

zerging - 23.06.2009 | 12:25   (odpovědět)

majkom:Co to meleš ty si asi nehral jedničku nerejpej tady do STARCRAFTU stahni si betu (až bude) a pak mužeš kritizovat.

Floyd - 23.06.2009 | 12:04   (odpovědět)

Bude to jeste lepsi nez Starcraft 1 a neni to zadny Warcraft:ty to nevidis lol
a to mikrovani nebylo potreba s cim si tam chtel mikrovat lol
A dam ti jednu radu tak si to nekupuj a nehrejto.

Ondra - 23.06.2009 | 12:01   (odpovědět)

JEstli se nepletu tak prot pak mel tolik zealu a stalkeru, ze zergy utloukli cepicema ... jinak WAR3 je dost o hrdinech , plus treba takovy upkeeep ...

rRr - 23.06.2009 | 11:53   (odpovědět)

Nesouhlas. K Sc1 to má dle mého blízko. Hra nebyla dlouhá a tlačili do sebe, tak se to příliš nerozvinulo.

majkom - 23.06.2009 | 08:39   (odpovědět)

A Vam naozaj nikomu nevadi, ze to je cisty war3? ziadne velke masy, ziadne rychle a krvave boje, najme mikrovanie s malymi skupinami? Toto ma od sc daleko, najme od toho preco bol sc taky cool, war3 je nuda a toto vyzera tak isto

charles - 22.06.2009 | 21:04   (odpovědět)

warp in je dobrá vec,ale má aj slabiny...a tých nuliferov by som tiež posunul

Ondra - 22.06.2009 | 11:58   (odpovědět)

Co mi spise na Collosusovi vadi tak linie paprsku, mohla by to byt cast kruznice se stredem kolem Collosusa, pripadne ze by to zasahlo oblast ve tvaru vyplneneho V (trojuhelnik).
Slovo do pranice je zda neni cooldown blinku prilis kratky ...
Na druhou stranu se zerg prost enechal pretezit a prehrat. Nevim proc nestavel hydry a llurkery, pripadne nejake litacky ..
(Kolik myslite ze je potreba infestoru aby udrzeli trvale jednotku v hracove vlivu, jde ovladnout mothership ? - docela by se mne lbilo kdyby ovladnuti stalo treba 40x supply (tj zeal 80, zergling 15 ...)
Dalsi otazka je jeslti neni warp in prilis silny . Dale bych asi nulifery posunul vyse v tech-tree. Ale kdo vi ...

Marek53 - 21.06.2009 | 12:19   (odpovědět)

Colossus je hodně silnej na zerglingy. Všichni nadáváte, že byl slabej už v prvnim BR. Maraudři jsou jednotka proti obrněnejm cílům což Colossus určitě je, tak se nedivte, že byl hned mrtvej.

SAS - 21.06.2009 | 11:54   (odpovědět)

Souhlas. Tady každej nadává, jak je Col. slabej, nadruhou stranu na něj naběhla ohromná sposta jednostek . Naopak myslím, že v těch vlastních řadách udělal slušnou paseku.
Navíc pokud chcete video v HD, tak stačí nebýt líný jak "banana slug" a kouknout se do aktuálky

charles - 21.06.2009 | 11:34   (odpovědět)

teraz nemôžte súdiť Colossov,keď ani v prvom ani v tomto BR nemali šancu...ked už to tak porovnávate s reaverom,je pravda že ten asi bude dosť chýbať,ale myslíte že reaver by dopadol inak keby naňho nabehnú banshee jak v jednotke alebo naňho dajú neural parasite?tiež by sa všetci rozprávali,aký je reaver šupák keďže by to samozrejme neprežil?

abyss - 21.06.2009 | 11:04   (odpovědět)

nikdo si tady neuvedomujete silu tech force fieldu, rozdelit zergskou armadu na poloviny mas vetsi cenu nez jakakoliv jednotka... to je hodne silna vecicka

w0chtulka - 21.06.2009 | 10:44   (odpovědět)

Dark pylon je celej nakej divnej jak uz nekdo rek me tam ani nesedi ta nazelenala barva... chtelo by to vic do fialova. O animace asimilatoru a konce stavby u DP se nebojim to se dodela na konci vyvoje. Vetsi problem vidim v tom kolosovi to je panove epic fail... celou tou jednotkou eliminujou jednu z hlavnich protosskejch strategii a to reaver drop do tezby s timhle tripodem udelate velky h... Hezke by rovnez bylo aby se zacali pouzivat templari protoze jsou to jedny z klicovych jednotek zvlast pak HT proti zergum stacil by 1 storm a zergove by byli pryc.

Beldin - 21.06.2009 | 10:06   (odpovědět)

Mám takovej pocit, že být tam jeden observer tak je ti Colossové rozsekali na drobno.... Bohužel v nastálém zmatku nebylo absolutně vidět co sejmul colossus a co zerglini. Colossus je hodně zranitelnej, ale pokud by měl vhodně silnej útok (což se bohužel zrovna z tohohle reportu moc nepozná....) tak by to byla úžsaná jednotka za řadu zealotů. Hlavně proti zerglinům

tomik - 21.06.2009 | 09:55   (odpovědět)

Ano, je to pravda. Colossus je podle nich cool jednotka, ale pokazde, kdyz byl v BR tak vzdy jich bylo max.par a to dostali od kohokoli naprdel. Jinak ten samotnej paprsek je uplne na nic. Jak psal aj Crazyboy20. Nejlepsi byl jak to bylo na zacatku, jak mel tech paprsku vic a jenom to vse drtil. Tomu rikam ultimatni zbran a ne ted jeden trapne paprsek, kterej nez se "projede" po cilech, tak vseci zdrhnou. Je to naprd. Doufam, ze to jeste nejak vybalancuji, osobne si myslim ze z protossu je toto asi nejhure propracovana jednotka.

zergling - 21.06.2009 | 09:55   (odpovědět)

Zergove jsou dost dobry ale jak zakopal ty banelingi a pak BOOM pulka protosu dead.

protossove-borci - 21.06.2009 | 09:29   (odpovědět)

martin3389: Carriery a mothershipy uvidiš v multiplayeru vzácně...

martin3389 - 21.06.2009 | 08:04   (odpovědět)

A nevím, proč v každým reportu dělaj jenom Stalkery/Immortaly. Neviděl jsem žádný High/Dark Templary, PSI storm nebo Archony. Nebo letecký jednotky. Jako jeden Phoenix a Void Ray to nic moc. Co takhle nějaké Carriery nebo Mothership?

martin3389 - 21.06.2009 | 07:58   (odpovědět)

Pokud se ta schopnost fakt jmenuje Neural paralysis tak to by je mělo na chvíli omráčit, nikoliv ovládnout a navíc jenom organickým jednotkám. Mělo by se to jmenovat Brain/CPU Scrambler, to zní víc kůl

CainPullo - 21.06.2009 | 01:26   (odpovědět)

re: Marshal, oni nekřičí oh my good kvůli samotným coloseům, ale protože je zerg paralizoval...

CainPulllo - 21.06.2009 | 01:23   (odpovědět)

pravda je že Zerg je neurálně paralizoval, a pokud jsem se dobře díval, jeden zážeh smáznul někol zealotů...

CainPullo - 21.06.2009 | 01:15   (odpovědět)

sry za 2x

CainPulllo - 21.06.2009 | 01:14   (odpovědět)

to: Marshal - přesně, pravda, že reaver sám o sobě byl zranitelný (přesto pokud stačil před svým zničením vypustit jednoho skaraba, pořád byla solidní šance že sejme několik jednotek), ale dalo se s ním spolu se shutlou slušně mikrovat. Coloseus je neohrabaný, nic nevydrží a ten je paprsek je maximálně pro efekt....

CainPulllo - 21.06.2009 | 01:14   (odpovědět)

to: Marshal - přesně, pravda, že reaver sám o sobě byl zranitelný (přesto pokud stačil před svým zničením vypustit jednoho skaraba, pořád byla solidní šance že sejme několik jednotek), ale dalo se s ním spolu se shutlou slušně mikrovat. Coloseus je neohrabaný, nic nevydrží a ten je paprsek je maximálně pro efekt....

zeragul - 21.06.2009 | 00:19   (odpovědět)

protossove? velke zklamani...

Kvestor - 21.06.2009 | 00:03   (odpovědět)

Celkove bych rekl ze to ti komentatori trosku az moc prozivaji. Zni to az prehnane

Marshal - 20.06.2009 | 23:38   (odpovědět)

Jonyx to rekl nejlepe ...HLAVNE NEUCINNY... vzdycky nemuzu z toho, jak ti komentatori vidi colosea a hned rvou oh my god a behem 20 vterin je po nem..

Jonyx - 20.06.2009 | 22:55   (odpovědět)

hlavne neucinny...

protossove-borci - 20.06.2009 | 22:00   (odpovědět)

crazyboy:naprosto souhlasím. Reavers bylo efektivní dělostřelectvo...tohle je nemastný neslaný...

Crazyboy20 - 20.06.2009 | 20:37   (odpovědět)

No coloseus ma byt nahrada za reavry v SC1 coz kdyz jste je vysadili u teziste soupere tak bylo po tezeni a ochromilo to jeho tezeni surek,ted kdyz prijde colos tak udela paprsek a vsechno zdrhne a sunda toho strasne malo a to je hlavni nevyhoda mel by mit vetsi damage a vic HP nevim kolik zabira mista v pop a kolik stoji,ale takhle je hodne nevyazenej a hnusnej tedka

protossove-borci - 20.06.2009 | 19:53   (odpovědět)

Peter: já se nemůžu udržet z toho, jak trapnej seš ty...

tomik - 20.06.2009 | 19:06   (odpovědět)

Nejvic me stve, ze ti Colosove jsou tak strasne slabi Clovek by rekl, ze inspirace z Valky svetu bude dost velka a Colosus bude "rvat" budovy, ale ono prd

Peter - 20.06.2009 | 18:16   (odpovědět)

Protosové byly trapný ,že sem se nemohl udržet

Peter - 20.06.2009 | 18:16   (odpovědět)

Protosové byly trapný ,že sem se nemohl udržet

FLOYD - 20.06.2009 | 17:23   (odpovědět)

Stejně až to budete hrát tak si na všechno zvyknete a na co jste si ztěžovali do ted na to už si zvás nikdo nezpomene.
Osobně:Super nezáleží přesně jak vypadá která jednotka nebo jáký má útok.Jen at je na stejné urovni jak Starcraft 1 a nebo lepší a bude to fakt hustý.
Floyd good luck

Bemis83 - 20.06.2009 | 14:22   (odpovědět)

tj ten utok phoenixe je hruza!

charles - 20.06.2009 | 12:40   (odpovědět)

tak v prvom BR Collosov zas osekali lietadlá,takže to sa tiež nemali moc šancu presadiť...inak tuto to máte v peknej kvalite http://www.eurogamer.net/videos/starcraft-ii-battle-report-3

Marshal - 20.06.2009 | 11:32   (odpovědět)

jn ten phoenix byl predtim lepsi...no oni to nakonec tak zballancujou az to zkazi...teoreticky vsechno bylo lepsi po prve...no taky by meli trochu graficky upravit ty bloky nullifiera

protossove-borci - 20.06.2009 | 11:24   (odpovědět)

vůbec se mi neíbí útok phoenixe...to co meli pred tim bylo better..

nukestrike_ - 20.06.2009 | 11:18   (odpovědět)

grafika se mi sice vůbec nelíbí, ale jinak vše vypadá ok

majkom - 20.06.2009 | 00:52   (odpovědět)

zial, stale to vyzera skor ako w3 nez ako star...skoda

SiMich - 19.06.2009 | 22:34   (odpovědět)

Jo, Colossové se zdají být trochu slabší (už i v prvním BR), ale teď se to nedá moc dobře soudit, protože Collosové neútočili na Zerga, ale na Protosse (Zerg na ně použil Neural Parasite). A pak dokonce stříleli i proti sobě.

Marshal - 19.06.2009 | 22:15   (odpovědět)

Jn ti colosove nak rychle chcipaj...

Jonyx - 19.06.2009 | 21:30   (odpovědět)

mne prijde ze ti kolosove absolutne nedavaj...

kane85 - 19.06.2009 | 20:45   (odpovědět)

super video. suhlasim ze toto je najlepsi report

Bemis83 - 19.06.2009 | 20:36   (odpovědět)

paradni videjko

Crazyboy - 19.06.2009 | 20:20   (odpovědět)

Jojo kralovnu bych nechal jednu

Kori - 19.06.2009 | 17:51   (odpovědět)

Pekne, pekne. Torchu me mrzi, ze stale chybi animace utoku Spine Crawleru jako v SC1 ("hroty" v zemi) a neni tak videt dosah. Doufam, ze to stejne nebude u utoku Lurkera, resp. ze to tam jeste dodelaji. Skoda, ze zase povolili vic Kraloven.

Kundu - 19.06.2009 | 17:06   (odpovědět)

tak sem to konecne stahl a zkoukl, parada, mate pravdu, zatim nejlepsi replay ve kterym byli pouzity v nejvetsi hustote novy mechanismy a ability (ostatni BR se mi zdali spis o hruby sile...)

Marshal - 19.06.2009 | 17:06   (odpovědět)

*BUNKRY NULLIFERA*

Marshal - 19.06.2009 | 17:05   (odpovědět)

Jinak Hodnel luxusni battle report...ale ty Nullifiera nemeli chybu to mel moc dobre vykucene...uz se tesim na Phase prism ...Jinak je tam mala chybicka ze ty paprsky Nullifiera sli i pres budovu na plyn

Maseak - 19.06.2009 | 16:57   (odpovědět)

Líbí se mi ty vymoženosti prostředí, ale ta vlastnost Blink u Stalkerů je podle mě moc dobrá, chtělo by to trochu omezit ... SC2 bude pecka to je jasne už ted ..

Maseak - 19.06.2009 | 16:53   (odpovědět)

Cool report, ale ti Roachove se mi zdají nějací slabí Věřím,že ve finále to bude super

Marshal - 19.06.2009 | 16:48   (odpovědět)

Omlouvam se ale nak mi unikl ten dark pilon.. co to je?? naka vesti energie?

mauriicio - 19.06.2009 | 16:03   (odpovědět)

To Gabardiel: Vsimnisi jeste chvili pote (3:19) vyroby vespene gejzíru

Crazyboy - 19.06.2009 | 15:49   (odpovědět)

AAA chci to v HD )))
Jinak good video,zajimavy vecicky tam jsou ty bunkry co delaji proti zergum je dobrej napad a je to hodne uzitecny. Jinak coloseus byla supr jednotka pri predstaveni a ted vypada i umira hodne divne,skoda ze ji tak nenechali.
A super vec jak vyzvednul tu kralovnu a znicil ve vzduchu to bylo nejlepsi z celeho videa .-))))

tomik - 19.06.2009 | 15:32   (odpovědět)

Fakt nejlepsi replay ze vsech !! Uz se tesim na nejakej link na vyssi kvalitku

Dakrsnow - 19.06.2009 | 15:17   (odpovědět)

To Jetro: Poprví kouknu tady a pak si počkám na oficiální stránky.

Kundu - 19.06.2009 | 15:06   (odpovědět)

kua celej tenden sem na 8 Mb lince a kdyz se ukaze tahle novinka, tak sem doma kde stahuju 50 kb/s - toe za trest omg, este hodina stahovani .

jj, nevim jakej ten report je, ale uz se taky tesim jak tady nekdo rozjede diskuzy o dokonaly AI

Havoc - 19.06.2009 | 14:46   (odpovědět)

Zatial najlepší replay.

Gorog - 19.06.2009 | 14:46   (odpovědět)

dobra hra..

Jetro [ redakce ] - 19.06.2009 | 14:40   (odpovědět)

To Darksnow: Bude to low-res, je to 600x338. Nicmene to nemeni nic na faktu, ze se na to vcelku hezky kouka

Gabardiel - 19.06.2009 | 14:33   (odpovědět)

všimněte si že cca v čase 3:16 se v protosské základně zrovna přiwarpuje dark pylon a zrovna když už se zviditelní jeho textura je vidět že je to obyčejný pylon který se jakoby bliknutím změní na ten dark pylon ..... doufám že to tak nenechaj je to nic moc

Gorog - 19.06.2009 | 14:25   (odpovědět)

Ha super linka..]]

Darksnow - 19.06.2009 | 14:22   (odpovědět)

To Jetro: Jaká je to kvalita? Koukám, že je to ve flv. Je to stejný jako je na youtube viz http://starfeeder.gameriot.com/blogs/The-Starfeed/The-StarCraft-2-Battle-Report-3-leaked ?

Sam - 19.06.2009 | 12:27   (odpovědět)

teď už zbývá jen počkat na plky, jak jsou zergové slabí a kim je AI player..
jinak paráda report, smrt overlorda byla fakt žůžová, jenom ten vybuchující colosák se mi furt nelíbí..

Romla - 19.06.2009 | 11:42   (odpovědět)

To Jetro: Super. Ještě byste sem mohli hodit ty nové vtipy z evropské verze oficiálek, některé jsou fakt dobré, i když zase hlavně pro angličtináře - tentokrát se na překlad dobrovolně nehlásím, je jich docela dost.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.